ik moet eigenlijk ook niet zo negatief denken. Het zal wel niks zijn hoor. Ik moet gewoon alleen heel blij zijn dat er een piepklein wondertje in mijn buik zit.... Ik hoop voor iedereen dat ze een mega fijne zwangerschap gaan hebben. Liefs Anne
En welkom aan alle nieuwe zwangeren en natuurlijk gefeliciteerd. Vind het super leuk dat de groep zo aan het groeien is! Liefs Anne
Hoi, hehe, weer thuis. Nu kan ik lekker vrijuit op het forum lezen etc. Vanochtend had ik even een vervelend momentje vanwege heel lichtroze afscheiding. Je kon het bijna niet zien. Maar het was maar bij 1 keer plassen en daarna was het weg. Maak me nu alweer minder zorgen, want de boobs doen nog steeds zeer en ik voel mijn buik ook nog steeds. Volgens mij zit het wel goed. @Martine, welkom, fijn dat het opgelost is met je werkgever. Nu dubbel genieten. @Sjors, je moet er inderdaad iets voor over hebben (1 uur rijden naar vk). Wel interessant om te lezen hoe de verschillen tussen Nederland en Portugal zijn kwa contoles etc. @Gepie, wat gaaf om een succesvolle eerste echo te hebben. Hier kijk ik ook heel erg naar uit. Nog eventjes wachten voor mij (3juli). @Uk 80, gefeliciteerd en welkom! @Anne, vervelend dat je in onzekerheid zit. Ik duim voor je dat het helemaal goedkomt.
@uk80: Welkom en van harte gefeliciteerd! @Anne: ik had vorige keer ook zoveel ongikrampjes, maar de vk zei dat het erbij kan horen. Hou het even in de gaten en even bellen inderdaad. @mupkuh: Zit dat rode 'vlokje' in je urine dan is er vast niks aan de hand hor. En ik begin mijn baarmoederomgeving ook steeds meer te voelen! Oh en mijn mannetje is overigens weer gezond en wel thuis . Heeft in beide armen een spuit gehad. Bleek dat zijn tong zo geirriteerd was dat deze was gaan opzetten. Nu gelukkig niks meer aan het handje.
even een vraagje, ik weet al naar welke verloskundigenpraktijk ik wil.... even overlegd met mn buuf... Maar moet je eerst de verzekering inlichten dat je zwanger bent voordat je naar de vk gaat of is dat niet nodig?!?!
Axioma; ik heb nog niks doorgeven aan de verzekering. Als het goed is dan stuurt de verloskundige automatisch je gegevens aan de verzekering door omdat zij natuurlijk vergoeding willen.
Uk gefeliciteerd en welkom, de lijst staat in een aantal onderschriften zoals bij Mobielfreak, mieke en vaamril
Dank je wel Sjors, ik heb hem gevonden. Ik ben trouwens 28 en het is onze eerste. Volgens de chinese kalender wordt het een meisje, maar heb zelf het gevoel een jongen. Tis nog wel erg vroeg daarvoor, maar ja
@ Dayenne, dank je wel. Toch handig dat je zulke dingen hier kunt vragen... zeker als t de 1e keer is... Hihi ik weet nu ook zeker dat ik zwanger ben, ben nu al voor de 2e dag misselijk :S Hoop niet dat het morgen ook zo is, want dan moet ik weer werken. En daar wil ik het voorlopig nog stil houden...
Mijn schoonzusje riep gister gelijk dat het een jongen is/wordt! Oja Uk, welkom, vergeten Hihi ik ben verkouden en moet steeds hoesten en niezen, ben gewoon bang dat ik die kleine los hoest/nies. En ik heb het ook al de hele dag snel koud, zit met een wintervest aan
die kou, die kou....heb ik nu al meerder malen gehoord. Ikzelf heb er ook last van, maar ben sowieso een koukleum. En Sjors..het wordt nog eens druk he op de hyves. Alleen hebben sommigen zich nog steeds niet 'voorgestel'. Heb een paar uur niet gekeken, maar een aantal mensen hebben hun 'schuilnaam' nog niet bekend gemaakt, zodat ik niet weet wie, wie is?
Dames tegen die kou helpt maar 1 ding en dat is op het vliegtuig stappen en hier lekker in de zon koffie komen drinken. Ben je zo weer warm
Die Sjors, die zit gewoon verlegen om wat gezellige visite Ik zou wel willen Sjors, maar ja at gaat gewoon niet, jammer jammer jammer. Stuur nog maar wat hier naar toe. Hopelijk worden de komende maanden een stuk warmer en lekkerder.
Een lekkere ben jij Sjors , er zijn ook nog mensen die moeten werken (en hyven...en op het forum moeten bijkletsen tijdens werktijd ). Nog iets meer als een maandje en dan gaan we lekker naar Italie. We gaan met de auto een rondreis maken en heb er al helemaal zin in (dus ook om het goede weer Sjors!).