Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    @kelly: wat erg, sterkte

weekje geleden of zo dat ik hier was, zie dat er een hoop zwangeren bij zijn gekomen, gefeliciteerd allemaal.
    Op dit moment weinig kwaaltje, ben niet erg moe of zo, alleen borsten voelen aan als 2 blauwe plekken :( , maar heb ik er graag voor over :D
    Denk dat ik zo toch ook maar een banner ga maken, is wel erg leuk.
    Verder zit ik nog best in spanning, omdat ik zo'n onregelmatige cyclus heb heb ik al heel vroeg een echo gehad om te kijken hoelang ik zwanger ben (arts dacht misschien al 7 weken, zelf dacht ik 4).
    Maar op echo was niks te zien, volgens verloskundige wel normaal beeld voor 4 weken, maar ja je wordt er wel onzeker van.
    Heb ondertussen al heel wat testen versleten (kan het maar niet geloven), en die zijn gelukkig wel heeel positief, dus probeer toch om zelf dan ook maar positief te denken.
    We hebben het nog tegen niemand verteld.
    Mijn ouders zijn nu op vakantie en ik denk dat ik het ga vertellen als ze terug zijn.
    Waarschijnlijk op vaderdag naar zowel ouders als schoonouders, en nu nog even een leuke manier verzinnen, beter cadeau kan toch niet of wel :D

Wil me trouwens ook gaan aanmelden voor moeders voor moeders, hoeveel weken moet je dan zwanger zijn?

2. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Met mij gaat het wel redelijk, ik ben aardig misselijk en heb sinds vandaag ook wat last van hoofdpijn. Ik ben verder erg moe, gisterenavond was ik op de bank in slaap gevallen en ben ik om half 11 gaan slapen, dat is best wel vroeg voor mij.

Dayenne, goed dat het met MvM mee gaat doen.

L83, spannend als je niet weet hoe lang je zwanger bent. Wanneer krijg je weer een echo?
    Aanmelden voor MvM kan al zodra je overtijd bent, deelnemen kan vanaf de 6e week.

Groetjes Saskia

3. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    23 juni weer echo, mocht altijd eerder bellen, maar denk dat ik het toch vol probeer te houden.
    20 juni gaan we trouwen, aan de ene kant wil ik van te voren eigenlijk wel de echo, maar aan de andere kant, mocht het niet goed zijn, ben ik bang dat het onze trouwdag verpest, wel lastig.
    Wanneer krijgen jullie eerste echo?

4. Pebbles1979

2 apr 2008
    14
    0
    0
    Hey iedereen!

het was sinds donderdag dat ik hier geweest ben... ik zie dat er weer heel wat meiden bij gekomen zijn ! :D Gezellig! En allemaal gefeliciteerd natuurlijk!

Wel heel jammer dat Kelly zich af heeft moeten melden... :cry: veel sterkte en hopelijk snel weer positieve berichten.

@ L83: ik kan me voorstellen dat het je onzeker maakt dat je nog niets kon zien op de echo, maar als je zelf al dacht nog maar 4 weken zwanger te zijn (en je test is nog positief) dan komt het vast wel goed bij de volgende echo!

Hier alles goed.. gelukkig niet misselijk, maar wel snel moe. Donderdag ben ik vrij en dan ga ik maar eens met de HA en VK bellen. Ik hoop dat ik ook deze keer een echo met 8 weken mag krijgen, want tot 12 weken wachten dat duurt me toch veel te lang!

-X-

5. MomToBe

MomToBe Actief lid

18 dec 2006
    310
    0
    0
    Hi allemaal!

Mag ik ook mee kletsen...

Ik heb al een dochter van 13 maanden en heb heel sterk het gevoel dat ik zwanger ben, veel plassen, zere tepels etc... ik hoop deze week positief te testen!

Groetjes Momtobe (naam klopt eigelijk niet meer he)

6. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Hoi Meiden!

L83 nou spannend meid, hebben ze al kleinkinderen of wordt dit de eerste?
    En wat leuk dat je gaat trouwen meid! en dan lekker snel de echo er achter aan.

sassie1980 bah meid hopelijk verdwijnt de misselijkheid voor je.

Pebbles1979 fijn dat alles goed gaat meid!

MomToBe spannend meid hopelijk kan je lekker lang met ons mee kletsen! ik duim voor je!

Nou hier gaat alles goed, heb vandaag 2 uurtjes gelegen even dutje gedaan met de kleine meid.
    En de jongens zijn nu lekker naar buiten met papa voetballen ( dan zullen ze hopelijk vanavond lekker slapen hehe )
    Verder gaat alles goed geen misselijkheid wel soms beetje honger vooral in de avond maar probeer er niet aan toe te geven hoewel het soms moelijk is :oops:
    Het is hier ook zo warm hoor pfff.

Knuffels,

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik kom vast even stiekem hier kijken ;)

8. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    He stiekeme kijkers: wel blijven he!
    Mijn 1e echo is 14-6!

9. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    24-6 bedoel ik...(hormonen...)

10. Gepie78

Gepie78 Actief lid

25 jan 2008
    166
    0
    0
    Medewerkster Thuiszorg
    Friesland
    Hallo dames,

Hoe is 't met ieders? Ben zelf erg moe en met vlagen misselijk, niet dat ik moet overgeven maar het gevoel dat ik het even moet "wegslikken" en mijn (.)(.) o jee daar krijg ik zo af en toe steken in. Ook in mijn onderbuik rechterkant waar ik mijn eisprong gevoeld heb en die kleine zich waarschijnlijk genesteld heeft krijg ik soms venijnige steken vandaan. Ik moet mezelf in de gaten houden dat ik mijn hand niet daar op mijn buik leg, helemaal niet tijdens mijn werk, ha, ha, ha!

Ook mijn vriend en ik gaan het op vaderdag aan mijn ouders en mijn schoonmoeder vertellen, speciale dag daarvoor toch? Met het vertellen aan andere mensen proberen we zo lang mogelijk :oops: :) te wachten, maar dat zal erg moeilijk worden vrees ik ...

De dag na vaderdag dus 16 juni a.s. kan ik al terecht bij de FA voor een 1e termijnecho (kan zo snel omdat we al in het traject zaten bij haar) Ik denk dat ik dan 6 á 7 weken zwanger ben ...

Ik zie er echt naar uit, een eerste teken van leven van ons ukkepukje!

Liefs,
    Gepie78

P.s. andere nieuwe zwangeren: Van harte!

11. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @dayenne: we kunnen elkaar de hand schudden. Hier uitgerekend op 11 februari 2009.

In ieder geval: VAN HARTE GEFELICITEERD!1

12. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    De harte gefeliciteerd is dan ook aan alle zwangere meiden ;). Leuk om te zien dat er zoveel in februari zijn uitgerekend.

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik hoop zeker dat ik mag blijven. Morgen ga ik weer testen en hoop ik dat mijn lijn dikker is.

14. Duam

Duam Lid

10 sep 2007
    14
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb gister een test gedaan en was positief. Ik heb even op internet berekend wanneer ik uitgeteld ben en dat is 9 februari.
    Wij zijn 1,5 jaar bezig geweest en wij hebben echt ontzettend naar dit moment toegeleefd (zoals iedereen denk). Maar ik vind het zo raar om te geloven dat het nou echt zo is, er groeit iets in mijn buik ! Wauw wij zijn echt ontzettend blij.

Groetjes

15. Pebbles1979

2 apr 2008
    14
    0
    0
    @Duam: van harte gefeliciteerd! Is zo onwerkelijk hè? eindelijk die positieve test in handen... lekker genieten komende tijd!

@Mupkuh en MomToBe: wanneer gaan jullie een testje wagen? Spannend! Ik ben benieuwd!

Hier een rare avond achter de rug. Gister heeft het de hele avond geonweerd, en kennelijk om 10 uur ergens ingeslagen, want er was een stroomstoring van 10 to 12. M'n man grapte al :) "er zullen wel veel baby's geboren worden over 9 maanden". Nou, ik hoop het, want dat betekend veel vriendjes en vriendinnetjes voor ons kleintje!

-X-

16. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @mupkuh: En.....heb je het testje al gewaagd vanochtend? Ik hoop zo voor je dat het een hele dikke streep is!

Liefs Vaam

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik heb vanochtend weer een test gedaan. De streep was wel ietsie duidelijker. Maar nog steeds niet goed zichtbaar. Dus hoop over een paar dagen een dikke vette positieve test.

18. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey meiden,

Ook ik kom mij hier voorzichtig melden. Ik heb nu al 2 dagen een licht posi test.
    Ik durf nog niet echt heel blij te zijn. Maar zoals het er nu uitziet ben ik rond 11 februari uitgerekend.

Alle andere meiden ook gefeliciteerd!

Groetjes Guusje

19. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    L83, ik zou ook pas na het trouwen die echo doen, van je trouwdag moet je gewoon wel genieten.

Vaamrile gefeliciteerd.
    Mupkuh, alvast een voorzichtige felicitatie.
    Duam, ook gefeliciteerd. Wat ik niet snap, ik ben 6 februari uitgerekend en jij 9 februari, maar op jouw banner staat dat je al 5 weken zwanger bent? Klopt je banner dan wel?
    Guusje, ook een voorzichtige felicitatie.

Groetjes Saskia

20. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    hey dames, ik kom me weer afmelden, ben afgelopen weekend gaan vloeien...

Waren we net aan het idee gewend, moeten we weer omschakelen...

Ik wens jullie allemaal een hele fijne en voorspoedige zwangerschap en bevalling toe!

Dikke kus Joyce

Deel Deze Pagina