Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    Tamara Gefeliciteerd!
    Groetjes Kim

2. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    goede morgen dames,

Ik heb hier weer een drukke dag vandaag. Heb het eigenlijk heel de week druk... haha, dat werk ook he!
    Vanmiddag om 12.00u ga ik de vk bellen. Ik ben benieuwd.

Alle nieuwe gefeliciteerd!

Liefs Anne

3. @Tamara, welkom en gefeliciteerd en welkom!

Hier wakker geworden met veel last van mijn rug. Vast ook een van de kwaaltjes. Gelukkig is het roze slijm vanochtend ook uitgebleven.

@Angela, ik zit zelf ook nog te broeden op een leuk idee. Ga het mijn ouders morgen vertellen.

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Ik heb heerlijk geslapen, ondanks dat ik mezelf toch wel heb wakkergehouden af en toe met al dat gehoest en die kriebels in mijn keel.
    Hoop dat dat snel weer over is, want ben een beetje bang voor het vruchtje.
    Je gebruikt je buik zo erg met dat hoeten.

Zonnetje schijnt, heerlijk dagje dus. 8)

5. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Goedemorgen
    Tamara welkom hier en gefeliciteerd!

Hier ook prima geslapen alleen een beetje misselijk, en dat is knap lastig in de melkstal. Krijgen straks koffievisite dus hoop dat ik redelijk snel opknap, en we willen vanavond naar het cafe, dus dan kan ik het ook niet gebruiken

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Sjors, misschien even wat kleine tussendoortjes eten, ook vlak voor de visite komt.
    En ook vlak voor je uit bed opstaat, dat schijnt te helpen.

7. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    dames helpen jullie ook mee met het invullen van de enquete van een september 2008 mama? http://www.thesistools.com/?qid=55910&ln=ned
    het is voor haar studie en ze heeft zoveel mogelijk mensen nodig die de enquete invullen ;)

8. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Mieke, ik zal het eens proberen, hopelijk helpt het en heb ik dit niet te vaak. hihi

Mobiel lange enquete maar wel interessant. ik heb dus meegedaan

9. Sjors, misselijkheid is ook een goed teken. Lekker dubbel is dat he? Soms hoop ik op meer kwaaltjes. Raar is dat :confused:

Vandaag nogal druk met werk. Moet zo naar kantoor en heb een lange dag tot 20h :confused: :confused: . Vanavond crashen voor de tv met voetbal.
    Misschien ben ik dan ook nog wel even online.

Mobielfreak, die enquete vul ik vanavond of morgen in.

10. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Mieke, bedankt voor de link! Heb al even gekeken, maar nog niets echt gevonden... we hebben nog even de tijd!

Caro: succes met vertellen morgen! Is het jullie eerste?
    Bij de eerste hebben wij de ouders een klein knuffeltje gegeven en verder niets gezegd, het duurde even, maar opeens hadden ze het door!
    Nu willen we Levy iets laten geven of zo, maar we weten nog niet wat.

11. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Idee: Een fles JIP en JANNEKE champagne?

12. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Goeie morguh meiden,

Alle nieuwkomers gefeli!

Pfff lijkt wel of ik griep onder de leden heb snotterig voel me beetje beroert of kan dat ook allemaal van de zwangerschap komen?
    Verder gaat hier nu wel goed.
    Gr Knorretjuh

13. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Zo Sjors, wat een verhaal. Dat moet toch een hel zijn geweest, dat lange wachten :cry:...maar wel fijn dat uiteindelijk alles goed is gekomen. Wat een durf zeg...je spullen pakken en gaan. Superleuk! En ben ik ook weer op de hoogte :D .

@TamaraP: Welkom op het forum en van Harte gefeliciteerd! Hoe gaat het met je?

@Anne1982: Spannend....hoop dat je snel een afspraak krijgt!

@Mieke: Bedankt voor de tips! Ga ze aan mijn mannetje laten zien. En Pisa, was ook inderdaad alleen om de toren eens te zien en mooie plaatjes te schieten ;) .
    En je vruchtje laat echt niet los als het stevig zit ingenesteld en kun je hoesten wat je maar wilt hor. Dus daar hoef je je niet druk over te maken.

Liefs Vaam

14. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Ik heb gebeld naar de VK. Ik heb 11 juli de eerste afspraak.
    Ik word vanmiddag nog even gebeld door de verloskundige zelf over de buikpijn.
    Groetjes Anne

15. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangeren

16. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    gefeleliciteerd alle nieuwe zwangeren onder ons!
    Ik moet momenteel erg veel werken, waardoor ik weinig tijd heb om te komen posten...

Verder heb ik gruwelijk last van opripatie en mijn aambeien van mijn vorige zwangerschap zijn hiet NIET blij mee..
    AUW!

ook heb ik dat ik inneens echt honnger heb en als ik dna niet snel eet ik helemaal slap word...
    Moet dus als ik weg ga gewooon iets mee nemen denk ik...

Herkent iemand dat?

17. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0

Ja herken het zeker, maar eet ook de hele dag door niet normaal meer.
    Zodra ik beetje honger gevoel heb en niet eet, dan wordt ik slap en duizelig.
    Smorgens is mijn buikje plat en savonds lijk ik wel of ik al 3 maand zwanger ben haha denk alleen al door het eten .

18. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Goh wel toevallig jij bent ook al mama! leuk en we lopen ook nog eens gelijk!

19. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    hahah grappig!

20. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Angela: je kunt Levy ook een romper aantrekken met een pakkende tekst of foto en dan zeggen tegen opa en oma: hè bah, Levy heeft een schone luier nodig, kan 1 van jullie dat even doen?

Deel Deze Pagina