Yep. ik noem dat hongergevoelmisselijkheid. Gezellig he ! Bij mijn vorige zwangerschap moest ik zo'n beetje de hele dag door wat eten....kilo's vlogen eraan. Nu heb ik geluk. Heb er wel wat last van, maar probeer nu mijn eten over de dag te verspreiden. En rond 3 a 4 uur een cup a soupje! En als ik weg ga neem ik inderdaad een liga of sultana mee.
Hoi dames! Tamara welkom hier en natuurlijk gefeliciteerd! Op mijn werk gingen ze tussen de middag allemaal sate eten, door de lucht kreeg ik geen hap door mijn keel!
ja zo wil ik het ook gaan doen, want ik heb ineens honger en als ik op dat moment niet eet, voel ik me geheel onpasselijk worden! zwaar irritant! maar goed als het daarbij blijft..
@Flower: Wat zul jij al in spanning zitten meid! Zie dat je morgen je 1st echo hebt. Wel even laten weten hoe het geweest is hor!
Zijn er nog meer mensen die nog niet echt moe zijn? Ik gaap wel wat meer, maar hou het makkelijk vol tot 23:00 a 23:30 uur (dus zoals normaal door de weeks).
kan zeker nog komen. Vriendin van mij werd in weerk 7 ineens erg moe. Dus wat niet is, kan nog komen. Ben er nu eerlijk gezegd ook wel blij om. Kan nog lekker alles doen wat ik wil. Alhoewel...na een dagje shoppen lig ik uitgeteld op de bank hor
Vaam ik was in de week na de test erg moe, nu valt het enigszins wel mee. Was vanmorgen met 1 van onze poezen naar de dierenarts. Ze heeft vocht achter de longetjes komt door iets met haar hart. Bah, nu krijgt ze medicijnen en moeten we aankijken of dat gaat helpen. Volgende week terug voor controle. Ik wil eigenlijk niet weer 1 van mijn kattenschatjes moeten missen. We zijn nu in 3 jaar tijd al van 7 naar 4 geslonken.
Oh nog eens iets...las ergens (en ook gehoord) dat een pepermuntje een lichte misselijkheid ook helpt verdwijnen.
Ach gut, wat zielig. Hoop inderdaad dat het goed gaat komen. Ik ben ook een ontzettende dierenliefhebber. Heb van kleins af aan altijd een hond en katten om me heen gehad. Heb zelf nu geen dieren, maar dat komt omdat we beiden werken. Weet nog heel goed hoeveel verdriet ik had toen ik thuiskwam van vakantie en de hond van mijn ouders (eigenlijk mijn hond, maar woonde toen niet meer thuis) bleek te zijn overleden. Hij bleek vol met gezwellen te zitten en ze hebben hem toen moeten laten inslapen. Wat hebben we met z'n allen gehuild zeg. Zelfs mijn vader heeft de nodige tranen gelaten (en een tante die tijdens de vakantie's bij hun in huis was ook). Hoop dat je er gewoon 4 blijft behouden hor. Liefs Vaam
Ja Mieke, daar ben ik het helemaal mee eens. Mensen die niet van dieren houden, die snappen daar helemaal niks van. Maar voor mij voelde het toen (met de hond) ook echt als een dierbare die overleden was. Echt erg. En Mup, dat weet je toch . Overigens klets jij zelf ook altijd graag mee!
Bedankt voor jullie reacties. De Jip en Janneke champagne is inderdaad een leuk idee. Rompertjes draagt Levy al niet meer, dus dat zou dan een t-shirtje of zo worden. Ik ben trouwens ook zo ontzettend moe, kan elk moment van de dag zo slapen, dit kan ik me van de vorige keer helemaal niet herinneren. Maar het is voor een goed doel, dus dan gaan we maar wat eerder naar bed!
Ok, ben benieuwd. Ga zo maar even boekje lezen buiten en dan maar eens aan het eten beginne. Eten macaroni en vind ik niet echt heel lekker de laatste tijd.
Zo gek he, dat je nu bepaalde dingen ineens minder of helemaal niet lekker vind en voorheen wel? Raar goedje, die hormonen! Alvast smakelijk eten!