lief he caro al die schattige kleertjes... @ boodschappen zat net met daffie op msn en boodschappen laten doen is altijd een ramp hierzo... maak altijd een lijstje en dan wordt de helft maar meegenomen want de rest vind roy dan bijv niet nodig! grrrrr wie kookt er iedere dag ? hahahaha ikke... nu met het hondenvoer.... 3 zakken van 4 kg voor een weekje maar neemt ie er maar 1 mee... der staonden er wel 3 op het briefje.... ja joh das toch zat? nee schat dat is het niet
Uk, ojee wat een slecht nieuws. Ik duim ook hard mee voor kleine Ferry. Hopelijk vinden ze snel wat t precies is. Sofie, dat klinkt ook al niet best. Je kleintje moet nog wel ff een paar weekjes blijven zitten hoor. Flink wat tandjes terugnemen dus. HJ, een keizersnede op zich is idd helemaal niet zo heftig in vergelijking met een normale bevalling. Je hebt geen weeen, geen pijn (tijdens de ingreep dan), geen kans op uitscheuren ed... Maar ja, de complicaties kunnen wat heftiger zijn en t herstel is natuurlijk wat langer. Ziet t er naar uit dan dat je niet natuurlijk gaat bevallen? Amor, jaiks! Wil je niet van die enge verhalen vertellen ! Ik ben ook niet echt een held met dat soort dingen, scary hoor. Vervolg BabyMax Soap... Vanmorgen stonden ze dus op de stoep. Gelukkig met het juiste kamertje Dus die is heel mooi in elkaar gezet . Maar verder miste dr vanalles! De kinderwagen miste de reiswieg en maxi-cosi, de box was er niet bij en de badset was groen. Leuk, maar past niet erg in ons kamertje en ik had gevraagd om een witte/room. Dus die man bellen, bellen. Tja, t zat er niet bij en zou dan nageleverd worden... Grr! Dus ik BabyMax weer bellen, of het aub dan wel zsm nageleverd kon worden. Half uurtje later word ik teruggebeld door t transportbedrijf, hadden ze nog een hele kooi spullen voor ons niet ingeladen. Werd meteen nageleverd. Dus nu is alles toch binnen! Alleen de badset moet nog geruild worden. Die wordt morgen met de post verstuurd en dan hebben we de goeie kleur vrijdag/zaterdag. Zucht.... Toch nog alles goedgekomen! Maar ik ben kapot. Ik voel me alsof ik zelf dat kamertje helemaal in elkaar gezet heb, wat een rugpijn ! Ik snap er niets van, zoveel heb ik toch niet gedaan? Alleen die wandelwagen in elkaar gezet en de kasten een beetje ingeladen. Kennelijk kan mijn lichaam t toch allemaal niet meer zo goed aan. Vannacht ook weer slecht geslapen, want ik kon t gisteravond niet laten een bakje chips te eten. Ik had er zo'n zin in. Nou, dat heb ik dus kunnen bezuren. Van 2-5uur misselijk van t maagzuur, uurtje eruit geweest en daarna nog tot 7 uur maagpijn gehad en als dank een paar trappen in mijn ribben gehad . Vandaag ook weer veel maagklachten... Geen chips meer dus voor mij!
@Mieke: ow leuk, dat je naar Marc- Marie gaat! Veel plezier! En zijn alle dingen van je to-do lijstje gelukt vandaag? @Daffie: ook ik kijk uit naar het moment dat ik weer heerlijk op mijn buik kan slapen! Ow lekker hoor, dat je mannetje je zo lekker masseert! Moet ik hier ook eens gaan invoeren ! Veel plezier vanavond. @Caro: kunnen we samen aftellen naar ons verlof dan !? En heb ook jij je to-do lijstje van vandaag afgewerkt? Schattig he, al die kleine kleertjes? Ik vind dat dan zo vertederend en word er af en toe wel een beetje emo van hoor. @Mobiel: en is je geiser al gemaakt? Je moet natuurlijk wel lekker warm water hebben om te douchen toch? @Noppie: goed om te horen dat je toch een gezellige dag hebt gehad gisteren. Fijn dat je vandaag lekker uit hebt kunnen rusten. Je moet goed voor jezelf zorgen ! @Sofie: jeetje meid, kan me voorstellen dat je van dat alles niet blij wordt. Maar goed aan jezelf en aan je kleine meisje denken. Dat is nu het aller belangrijkste, zodat ze nog lekker in je buik blijft zitten. Je komt hier gewoon af en toe even emo doen hoor , dat is geen probleem! @Iggy: je verlof is dan gewoon 6 weken voor de bevalling en niet 8. Stel dat je echt eerder stopt met werken (voor die 6 weken) dan ga je de ziekte wet in of je kunt er voor kiezen om die weken in te vullen met vakantiedagen of overuren (dat is bij ons in het ziekenhuis zo). Ik heb er toen voor gekozen om voor 50% in de ziektewet te gaan. Ow lekker boerenkool stampot en dan een oliebol als toetje zeker ? @Married: mooi dat alles goed was bij de VK! Zou toch wel makkelijk zijn he als onze beebjes er zomaar uitfloepen ! @Martine: beterschap met Jasmin! @Anne: als ik jou zo hoor, wordt het echt tijd of om minder te gaan werken of om je eigen ziek te melden. Toch niet normaal dat je je vrije dagen nodig hebt om weer bij te tanken voor de dagen die komen gaan. @Kelly: lekker toch, dat je 29 december lekker kan overhuizen?! Leuk dat je weer actief mee komt lezen. Zorg goed voor jezelf en je kleine meisje hoor. gekke tandarts ! @Miireii: hoe was het bij de VK? Goed lees ik nu en fijn dat de VK je goed in de gaten houdt! En wast super dat je nog een extra echo krijgt! Een klein kindje is toch wel fijn ! @Mirella: ja je maakt dan een stempelafdruk en die kleur je dan in. Daar heb je weer verschillende technieken voor. Dat afdrukje plakje dan weer op een kaartje (beetje simpel uitgelegd)! Succes bij de info avond vanavond. @Uk: wat naar om te horen dat Ferry ziek is. Ga zeker voor hem duimen. Sterkte meis! @HJ: nog gefeliciteerd met je verjaardag hoor. Niet echt leuk om het in het ziekenhuis te moeten vieren. Fijn om te horen dat het naar omstandigheden goed gaat met de wondertjes in je buik. En die kleine meid van ons beweegt al lekke door heel mijn buik en dan zitten er bij jou nog eens 2 in. @Maka: jeetje mis je nog de helft van je spullen! Sommige firma's kunnen ook gewoon niet alles goed afleveren he ? Maar mooi dat je toch vandaag nog alles thuis hebt gekregen! Er is sinds dat ik vanmorgen hier geweest ben weer flink gekletst! Mijn werkdag zit er ook weer op. Het was een hele rommelige dag en niets liep zoals het moest lopen. Was dan ook pas een half uur later weg. Ben dan ook zo iemand die het voor de patiënt goed geregeld wil hebben! Maar ben blij dat ik morgen weer vrij ben. Wij hebben als kerstpakket een tinteling gehad. Dat houdt in dat je een boekje krijgt en dan zelf uit bepaalde dingen kan kiezen. Maar alle dingen die in dat boekje staan zijn het dan eigenlijk ook weer net niet, snappen jullie? Dus ben nog even aan het nadenken wat ik ga kiezen. Hebben jullie al een leuk kerstpakket gehad? Ga zo direct lekker op de bank hangen en uitrusten. X Esther
Maka huilen om gedichtjes en songteksten heb ik ook, nu En fijn dat alles er uiteindelijk is! Geen wonder dat je zo moe bent, je hebt je toch druk gemaakt over de leveringen! Amor, wat gewldig dat het werken zo goed is begonnen! Altijd leuk als mensen enthousiast over je zijn, geeft ideeen voor de toekomst! En wat een enge toestand, met het opnemen van die geluiden.... Ik denk dat een babyfoon wel kan storen hoor, maar ik zou me absoluut het liefst in de kast vertoppen! (hihi, en die buik steekt er dan nog uit)Grappig dat degene met de grootste "bal" het meeste lef heeft Vertel je wat het medium erover zegt? Esther: nog 6 dagen he! Mieke, Lekker dagje Daffie, veel plezier met het kaarsjesfeest! Hier zijn net mijn voeten gemasseerd.. mmmmm! 3 keer per week lijkt me perfect! Sofie, arme jij.. rustig aan doem dan maar. Zeggen ze ook wat je nu verder moet doen of kan verwachten? *knuf* Married, eruit floepen als je hard niest En goeie score voor je HB! Vaam, vlgs mij komt het wel goed met die namen van je! En ik zou ook een b*tch zijn als een naam misschien wel bij de nieuwe van je ex wegkomt. Kelly, een tandarts lijkt erg veel op een mens, vlgs mij En opeens uit het niets stoppen is ook wel erg heftig! Had je het zelf (een beetje) aan zien komen? Je komt vast vaker langs nu! HJ zoekt nog een buddy! Miireii, goed nieuws allemaal.. ben je nog hyper geworden van je extra medicijnen? Dat zijn toch hormonen ofzo.. zou dat geen invloed kunnen hebben op je humeur? Uk, hier wordt heel hard geduimd! HJ, Gefeliciteerd met je verjaardag, en fijn dat je veel feestjes in de buik hebt Is de verwachting dat je de 32 weken kan halen? Of den ze daarover geen uitspraken? Fijn dat je dat aangeeft, want Sofie zit daar nu op dus dat stelt toch weer gerust, denk ik.
Esther, leuk! die tinteling! Ik heb van mijn kleine baantje een bon voor Ikea, altijd leuk! Ik rekende nergens op omdat het vooral op vrijwilligers draait. Nooit geld dus.. En op mijn andere werk vinden ze een kerstgeschenk ouderwets, zeggen ze... Duur bedoelen ze denk ik... Ik merk dat er voor januari en februari allemaal voorstellen komen om nog wat af te spreken, etentjes en even een stad bezoeken. Dat lijkt me nu wel leuk, maar ik vind het zo moeilijk om in te schatten hoeveel ik dan nog kan en waar ik dan zin in heb, met die dikke pens.. Hoe gaan jullie daarmee om? Ik spreek het meeste wel af maar zeg erbij dat ik het niet zeker weet. Maar soms twijfel ik of ik alles wel in mijn agenda moet zetten, goede vrienden natuurlijk wel, maar kennissen.. Ik vind het altijd moeilijk om iets af te zeggen. Maar straks ben ik met verlof en ik ben wel graag onder de mensen anders wordt ik HEEEL chagggi
@Uk: ik duim ook voor je hoor! hoop dat die infectie snel overgaat.. @Bbelly: ik heb nog niet echt last van stemmingswisselingen door de medicijnen.. maar je hebt wel gelijk, ik krijg wel hormonen toegediend. misschien moet het nog komen.... geen idee! @Eppie: ik heb ook dat kerstpakket gekregen! ik vind het zoooo stom! vorig jaar namelijk ook al gekregen... denk dat ik maar voor de waxinelichtjes standaartjes ga... leuk voor me nieuwe huisje @HJ1977: Fijn dat je kindjes zo goed bewegen en dat ze er nog lekker zitten.. ze dachten bij mij idd aan zwangerschapsvergiftiging, en het kan nog steeds, maar daarom houden ze me extra in de gaten. zodra ik klachten krijg moet ik direct bellen en dan gaan ze er wat aan doen.. (weet eigenlijk niet zo goed wat er aan te doen valt, maar we hopen gewoon dat het niet gaat gebeuren). liefs!
FF snel een reactie van mij voordat ik naar bed ga.. @ HJ1977, fijn dat de beebjes nog lekker in je buik zitten! En ook leuk dat ze er zo'n feestje van maken, hihi... Nog gefeliciteerd met je verjaardag ook! @ Maka, waarom verbaast dat me nou niks van BabyMax Hopelijk komt het goede badje snel binnen! @ Iggy, misschien is albert.nl een optie, dat is ook sinds een tijdje mijn grote vriend! . Heb een nieuwe buikfoto in mn album gezet! Welterusten! Liefs!
@ Martine: sterkte met je hoofdpijn! @ Anne: jij ook sterkte hoor. Als het niet meer gaat zou je toch moeten stoppen denk ik? @ Kelly: oei, bij jou loopt het dus ook niet helemaal zo lekker meer. Balen van je bloeddruk, maar probeer het nu toch maar te accepteren. Wel moeilijk om in 1x je praktijk zo te moeten loslaten. Maar hopelijk kan jouw waarnemer al eerder beginnen? @ Mireii: ja, ben vanmiddag ook maar gewoon gaan liggen en daarna voelde ik me toch wel beter. Soms toch wel goed om eraan toe te geven. Sterkte ook met jouw bloeddruk! Fijn dat het wel goed gaat met beeb en je nog een extra echo krijgt. @ Uk: oei, dat is schrikken het nieuws van Ferry's infectie. Ben NU begonnen met duimen! Ik hoop dat er gauw een goede diagnose en behandeling is meid! @ HJ; mooi dat het met jouw bloeddruk goed gaat en dat de hersenen van jouw beebs wat beter doorbloed worden. Ik duim voor je dat ze lekker blijven zitten bij je. Sterkte hoor! Enne, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! @ Maka: wat n gedoe he, met zo'n kamertje, gelukkig heb je nu 95% binnen en in elkaar. Wij waren ook afgelopen weekend bezig met het kamertje, ik had alleen maar de gordijnen korter gemaakt, maar ook onwijze pijn in mijn rug . @ Eppie: wij krijgen ons kado pas op de Nieuwjaarsborrel, duf eigenlijk. Vorig jaar een Iris-check van 50 euro en jaar daarvoor theaterbonnen t.w.v. 50 euro. @ Bbelly: ik maak nog wel wat afspraken, maar zeg er ook steeds bij 'als ik me dan nog goed voel'. Vanmiddag intake van kraamzorg gehad: krijg in ieder geval 49 uur, over mijn 20 extra uren vanwege mooie verzekering kon ze niets zeggen. Ik denk dat ik daarnaar kan gaan fluiten. Volgens plan gezegd dat mijn vriend gewoon werkt en dat we geen moeders in de buurt hebben. Alleen het laatste is waar..... Verder was het wel een aardig, maar een beetje een vreemd mens. Ze praatte vooral veel over zichzelf . Verder vond ze ons baby-kamertje wel mooi en dat het aantal kleertjes niet overhield. Ik zal tijdens de kerstvakantie dan nog wel wat gaan kopen I guess.... Ook vanaaf nog zw-gym gehad. Ook voor het eerst het puffen geoefend, maar wel weer erg kort.... Ga zo mijn mandje in, morgen weer naar Amsterdam...
Nog even een berichtje voordat ik naar bed ga.... Morgen weer vroeg en tot en met vrijdag weer minder tijd om op het forum te zijn. @Noppie, zou ik helemaal niet erg vinden als de KZ mij zou zeggen dat de kleding niet overhield. Dat koop ik het liefst En toegeven aan je lichaam is helemaal geen straf toch? Ik heb vandaag ook een paar rustmomentjes ingebouwd. @Married, mooi buik, mooi jurkje ook! @Eppie, de kast is klaar en ik ben een stuk opgeschoten met mijn schilderij. Verder hangen alle ieniemienie kleine kleertjes aan het wasrek te drogen. Dus ik ben heel erg tevreden met wat ik gedaan heb vandaag. De klusjes voor mijn baas heb ik verplaatst naar morgen. @Maka, tjonge, wat een soap bij BabyMax. Dan is het bij ons toch heel erg goed gegaan eigenlijk. Nog eventjes en dan het badset ook. Enne helemaal niet raar dat je lijf er moe van is. @Iggylover, zo te horen moet je mannetje nog wel een beetje opgevoed worden . Straks zal ie toch af en toe echt alleen zijn boodschappen moeten doen als je in de laatste weken zit of net bevallen bent. Ik ga nu naar bed. Trusten en waarschijnlijk pas tot zaterdag.
@ Uk: Ojee meis, wat een rot nieuws zeg Hier ondertussen blauwe duimen van het duimen, hopen dat alles weer goed komt, ze zijn er in ieder geval bijtijds bij @ buikslapen: ehm na de bevalling van Tim heb ik nog zeker 3 maanden niet op mijn buik kunnen slapen Je ribben gaan namelijk naar buiten staan omdat ze ruimte maken voor je organen en dat moet langzaamaan weer in proporties terug groeien.. Dus voor de dames die denken gelijk weer op de buik te slapen na de bevalling, dit kan nog wel eens een illusie zijn @ Geiser: Hele dag voor Jan met de korte achternaam zitten wachten die gasten zijn dus niet op komen dagen @ uitscheuren: de vk noteerde wat gegevens afgelopen dinsdag op mijn kaart over mijn bevalling van Tim en daar stond dat ik een 2e graads ruptuur heb gehad, klinkt toch wel ernstiger als dat ik het beleefd heb toen Vanavond met Mike naar zijn school geweest er was een kerstmarkt, hij wilde er graag heen, maar Dennis zou al naar Feyenoord gaan, Opa heeft last van zijn knie en kan amper lopen en Oma moest leren voor haar studie, dus belde hij of ik dan met hem mee wilde gaan, dus ben maar gegaan met hem samen, was op zich wel leuk maar erg druk met al die kinderen die over en weer vliegen (cluster4 school) ze 'mankeren' allemaal wel wat en dat uit zzich in druk gedoe etc.. Maar ik heb het overleefd Nu ga ik echt me bedje in
Hi meiden, Werken was weer heerlijk. Gelijk daarna in slaap gevallen voor uren, dus nu wat later naar bed. Ik had bijna geen rugklachten wonder boven wonder, maar nu ik werk dus wel opeens heel erg. Komt ook doordat ik me geen houding weet te geven achter bureau zit er veel ste ver vanaf door dikke buik en leun dan voorover, maar dat kan eigenlijk ook niet met buik Maar goed, alleen vrijdag nog werken en misschien volgende week nog en daarna sluiten ze de zaak geloof ik tot nieuwjaar. Heb nu in elk geval extra geld voor het rijbewijs van mijn vriend, dus nu maar hopen dat ie slaagt maandag, anders heb ik voor niks gewerkt @Mieke: ja, ik weet dat freelance ook nadelen heeft hoor. Ik moet me er ook nog goed in verdiepen en kijken of er genoeg opdrachten zouden zijn om mee te starten en of ik dan misschien ook gedeeltelijk ergens in loondienst kan. Het lijkt me echt geweldig, maar je moet idd wel enige zekerheid in zien te bouwen en het zien te combineren met baby. Tot die tijd mag ik gelukkig zo nu en dan "zwart" opdrachten voor hun blijven doen, maar dat moeten ze wel beperken voor de belasting. @Mobiel: onze babyfoon heeft geen antenne Ook bizar verhaal van die kerstliedjes in de zomer Ik hoop dat ik die kleine ook hoor zonder babyfoon, dan blijft ie lekker in de kast @Daffie: (en anderen) Sorry, als ik jou/jullie er bang mee maak dan zal ik die verhalen voortaan zeker voor me houden! Zal dan alleen vrijdag nog even vertellen wat het medium zei. @Sofie: Jeetje meid, das schrikken! Sterkte, ik duim ook voor jou! Knuf! @Martine: Sterkte met Jamin, wat rot voor jullie! Knuf! @Anne: Mijn advies is ziek melden, zie bericht Daffie! @Kelly: Goed dat je nu rust krijgt en die kleine het goed maakt @Noppie: Sterkte met je gekwakkel! @Mirei: Wat fijn dat alles goed is je een klein popje krijgt @Uk: Jeetje meid, wens je heel veel sterkte en ik duim op volle toeren mee voor jullie! Heel veel knuffels! @Maatje: Fijn dat het goed gaat met Youri en dat Citta nu gelukkig is. Heel fijn dat Justin weer beter is! @HJ: Alsnog gefeliciteerd met verj, als ik dat nog niet gezegd had. Ik duim ook voor jou heel hard dat die kleintjes nog lekker blijven zitten! @Iggy: zucht mannen @Maka: Wat een gedoe weer met baby Max, maar heel fijn en leuk dat je het kamertje nu binnen hebt @Eppie: Nee snap je kerstpakket niet heb ook wel eens boekje gekregen met keuzes, maar dan kreeg je wel exact wat je koos, dus weet niet wat je bedoeld Mijn vriend kreeg ook vandaag kerstpakket met veel snoep, snacks enz en grappige dingen voor patat, wat leuk is omdat we net dit weekend friteuse hebben gekocht. Dat wilde ik nooit, maar aangezien we het toch wel elke week eten, scheelt het veel geld. Moet wel buiten van mij, want vind frituurlucht de vieste lucht die er bestaat. Verder zat er een hele mooie luxe bruine reistas in, die tevens als rijbare koffer te gebruiken is, die heb ik dus al ingepikt als bevallingstas Al taxi besteld voor ziekenhuis morgen om 09.00 uur, want fietsen gaat echt niet meer.. ben zo benieuwd wat ik te horen krijg vd gyn over gewicht van de baby en de ligging etc...
Ik heb weer een update van mijn vriendin met 2ling die met 27 wkn bevallen is (bijna 28 wkn). Het is positief nieuws , dus dat geeft sommigen van jullie op dit forum misschien ook weer goede hoop voor jullie situaties: Onze jongens zijn volgens de zwangerschap 36 weken oud en zijn op deze wereldbol 8 weekjes jong. Aan de ene kant gaat de tijd snel en aan de andere kant weer heel langzaam. Zoon 1 : Wat een top kereltje. Hij weegt nu 2040 gram en heeft voor het eerst een rompertje aangekregen, echt schattig. Maatje 44, zit in de lengte goed, maar in de breedte nog iets te groot. Daarvoor had hij alleen een luiertje aan en lag onder een tuttle. Ook heeft hij zijn eerste diploma gehaald voor het slagen van de gehoortest. Hij is begonnen met de snuffel-stage om borstvoeding zelfstandig te drinken. Hij vindt het erg interessant, maar ja mannen en borsten hahaha Af en toe heeft hij nog wel zuurstof nodig, maar hij zit nu op 2x per dag 6 uur zonder steun te ademen. Afgelopen maandag was wel weer zijn HB te laag en dan heeft hij iets meer moeite met ademen. Hiervoor kreeg bloedtransfusie. Hij ligt nu nog in de couveuse, maar mag misschien deze week naar de wieg ( open couveuse ) Volgens de arts zou het zomaar kunnen dat als hij op gewicht is en goed kan drinken, hij begin januari naar huis mag eindelijk een vooruitzicht ! Zoon 2 : We zijn nu 1 ½ week verder zonder de zware medicijn kuur en we zijn super trots en blij. De angst gaat nu een langzaam verdwijnen om hem te verliezen en ook de artsen hebben weer hoop. Hij is op dit moment stabiel en heeft een zuurstof behoefte tussen de 30% en 40%. Theoretisch gezien loopt hij een maandje achter op zijn broertje. Hij heeft ook zijn eerste kleding stukje mogen dragen en dat is een mutsje tijdens het buidelen. Hij weegt nu 1812 gram. Hij houdt erg van eten en kan behoorlijk boos worden als de roomservice niet op tijd komt.
goedemorgen meiden zo mannetje net naar zijn werk gedropt... 5 uur ging het wekkertje... pfff maar na jullie ff goedemorgen gewenst te hebben duik ik weer lekker mn mandje in... @HJ1977 wow fijn joh dat het zo goed met jouw en de tweeling gaat.... lijkt me zo apart, mag je 3 weken niet auto rijden na een keizersnede? jeempig das lastig wel nog van harte gefeliciteerd hoor @maka zo te lezen is het een hele soap hahaha jeetje mina krijg je der niet de zenuwen van? @eppie de oliebollen zijn zo giga lekker bij de gebakskraam hierzo.... was al weer blij toen ie zijn kraam begin december weer neerzette hier wij hebben een persoonlijke noot gehad als kerstpakket das ook zo'n boekje waaruit je dan iets mag bestellen, wel veel is gebaseerd op goede doel hoor... geef mij toch maar een ouderwetse lompe grote doos mee.... @bbelly mijn vriendin bevalt half januari en die begon er toevallig gister met me over dat je echt je verlof moet gebruiken om tot rust te komen en dat je niet helemaal afgedraaid ben de bevalling in gaat... een keer weg ok maar elke dag vol plannen raadde ze niet aan.... zei al hahahaha ik kom helemaal niet ver met zo'n rug... @mireii hoop niet dat het vergiftiging is, wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden dan toch? beter te veel dan te weinig @marriedgirl wow wat een buik... zag hem op hyves voorbij schuifelen.... heel mooi, vind jij het ook zo vreselijk snel allemaal gaan? weet nog dat ik via andere forum een berichtje kreeg en dat we net zwanger waren.... nu zitten we al weer rond de 30weken @amor fijn dat zo goed gaat met de tweeling vroeg het me laatst nog af hoe het ermee zou zijn... goed bericht dus... erg fijn... pffff gisteravond mijn mannetje gevraagd of ie mijn rug wil masseren, zegt ie doe je mij vandaag niet kriebelen? dat schoot ff in mijn verkeerde keelsgat hahaahha zei nog lieverd je wil iedere dag gekriebeld worden is het niet op je buik, je rug of je arm.... nou ben ik aan de beurt... gaat ie heel irritant lopen porren in mijn rug.... nu kan ik er wel om lachen maar gister was het toch zwaar frustrerend hahahaha vanavond mag ie mee naar pufcursus... vind ie zoooo leuk NOT! moet wel zeggen de cursus duurde 6 weken en hij is dus 6 weken niet bij zijn voetbal wezen trainen omdat ie het erg belangrijk vond dat ik naar die cursus ging... das dus wel erg lief want voetbal is erg heilig voor hem.... denk dat vanavond wel lachen word...
goede morgen allen, Vannacht eindelijk weer eens heerlijk geslapen. Ik ben weer helemaal uitgerust. Zo aankleden en dan bloed gaan laten prikken voor mijn ijzer en suikergehalte. Vanavond moet ik weer gaan werken. Maar gisteren bij de huisarts was mijn bloeddruk ineens wat hoger. Ik ga dit dus aan mijn baas melden, ik ga er meteen bij zeggen dat als mijn bloeddruk niet zakt ik onmiddelijk stop met werken. Dan heb ik voor mezelf ook een houvast zeg maar. Het kindje is inderdaad het belangrijkste, niet mijn werk of mijn collga's. IK moest naar de huisarts omdat hij gevraagd had een keer langs te komen tussen week 30 en 32. Dus ik netjes een afspraak gemaakt. Vind mijn huisarts het gewoon leuk mij te zien. Hij is helemaal dolgelukkig voor mij dat ik nu zwanger ben en dat ik ondanks alles wat er in het verleden gebeurde zo gelukkig ben geworden. Echt een topman is het die huisarts van mij. HIj vroeg ook of hij na de geboorte eens langs mocht komen. Gewoon omdat hij dat zelf zo leuk vond. hahaha... NOu, dat mag hij wel hoor. Echt erg leuk allemaal. Ik heb gisteren nog een site aangemaakt voor onze baby. zie hiervoor: www.kleintjemichielsen.babysite.com Bedankt nog voor jullie reacties. Ik ben er nu echt serieus over na aan het denken om te gaan stoppen met werken. Als het echt niet gaat, dan stop ik zeker weten. Mijn kleintje gaat voor. Groetjes Anne
@Vaamrile, Mobielfreak, daffie, mieke, mirelle,marriedgirl, noppie, martinenur, Miireii, HJ, Maka, Eppie, Bbelly, Amor; iedereen hier eigenlijk: Merci voor alle lieve reacties; hoe zo'n kleine reacties je weer goed kunnen doen is ongelooflijk..! Ben dus nu aan de medicijnen om het allemaal te remmen, maar ben de schrik nog niet helemaal te boven en heb dus gisteren ineens mn vluchtkoffer maar gepakt: you never know! Al ben ik wel flink gerustgesteld: ik lees hier veel over dames die ook remmers kregen en waar ze de kleine zelfs moesten halen NA de geplande datum! Hoera, dat vind ik dan in ieder geval goed nieuws! Ik moet de remmers slikken tot de volgende echo, die is voor 7 januari. Vanaf dan ben ik 36 à 37 weken en mag ze komen volgens de gyneco. Ik baal als een stekker dat ik even niet op iedereen heb gereageerd; sorry dames! Was even opgeslokt in mn eigen wereldje.. Heb geen speciaal dieet gekregen, pas wel gewoon op met suiker. En platliggen hoeft ik gelukkig ook niet. Al is het wel fijn dat ik vanaf zaterdag vakantie heb! Zal me goed doen.. Ook mn zwangerschapsverlof (wat ik net echt heb zoals jullie, free-lancer) ga ik dan in: meer verplicht rusten en dat niet betaald, maar dat maakt me dan geen bal uit! Ben al blij als die kleine blijft zitten in mn buikje! Waarom zou ze er ook eerder uit willen? T'is zo koud buiten! Ik ga lekker aan mn surpise werken (voor kerst, want voor sinterklaas haalden we het niet haha), dikke knuffs iedereen! Sofie
@Uk: och meissie, wat een kl*tenieuws . Ik hoop dat snel uitvinden waar de infectie vandaan komt en dat hij weer snel beter wordt. Mijn duimen draaien overuren en ik ga een kaarsje voor je aansteken. @HJ: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Tja, dat is zeker minder dat je die in het ziekenhuis hebt moeten vieren, maar alles voor de kiddo's nietwaar? En nu maar hopen dat vrijdag alles goed is en dat ze nog even iets langer mogen blijven zitten. Veel succes meid! @Maka: Babymax drama zeg maar ipv soap. Tjonge jonge zeg, hoe erg kun je het maken. Maar gelukkig is nu (bijna) alles geregeld. Hopelijk sturen ze je nu wel het goede badje en geen paarse ofzo En heb je geen rennie's liggen tegen het maagzuur? Bij mij werkt dat toch best goed. Als ik er 's nachts wakker van word dan neem ik er snel 2 en dan val ik meestal weer snel in slaap. @Eppie: ik ken dat je, zo'n 'tinteling'. Die kreeg mijn ex ook altijd. Staat vol met C-merken . Maar ach je kunt het in ieder geval zelf uitzoeken. Ik heb voor het personeel een VVV-check gekocht en een kerststuk (en uiteraard heb ik mezelf ook niet overgeslagen ). Kunnen ze lekker zelf iets leuks kopen. Bbelly: fijn dat jij er ook zo over denkt. Hij reageert nu alleen niet op mijn mail. Ik moet de geboortekaartjes echt gaan bestellen (voordat ik straks te laat ben) en heb hem hierover diverse dingen gevraagd die ik nog moet weten, maar nog steeds niks.....kan ik zo kwaad over worden. Maar morgen ga ik ze sowieso bestellen, dan zoekt hij het maar uit hoor. @married: heeeele mooie buik ! @Noppie: beetje vreemde kraamhulp dus ... En nu weet je nog niet hoe het zit met die 20 uur... @mobiel: 2e graads ruptuur...klinkt niet zo leuk nee.
UK: even een berichtje voor jou: Ik duim hier mee, samen met mn meisje en mn menneke (spreek 's avonds altijd de site door, vindt ie fijn). Zal t nog beter doen, steek een kaarsje voor je op. hoop dat ze de betreffende bacterie snel opsporen en dat je stoere ventje snel beter mag worden! Hoop ook dat jullie veel steun aan elkaar mogen hebben en dat je snel je kleintje weer mag buidelen, zal je goed doen. dikke knuff, sofie
@Hummelke sofie, he meid dat was zeker schrikken... nou ik ga duimen dat die kleine nog gewoon een aantal weken "binnen blijft"hoor! @Uk, De duimen draaien hoor, hopenlijk komen ze er snel achter... Veel sterkte hoor voor jullie! @HJ, Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Gelukkig dat de kleintjes nog even blijven zitten... succes en sterkte hoor Sorry voor de rest dat ik niet reageer... maar ik moet zo gaan werken en eigenlijk ben ik doodmoe We hadden dus gisteren die bruiloft. Was echt heel gezellig, de organisatie had wel iets beter gekund.. maar goed. 's avonds hadden ze een diner met vrienden en familie, dat zou om half 9 afgelopen zijn aangezien de bruid 36 weken zwanger is. Een nichtje had de tafelschikking gemaakt, ik zat dus met 3 oudere onbekende mannen aan tafel, en mijn man zat helemaal aan de andere kant van t restaurant ook met 3 onbekenden. Niet mijn ding he om de hele avond gezellig te converseren met 3 mannen. Maar ja je denkt nog oh nog 2 uurtjes... helaas het is uiteindelijk 11 uur geworden.. lag ruim over 12-en in mn bed... aaarghh Maar verder was het wel een leuke dag hoor, hihi
Hoi meiden: Uk: ik duim voor je, wat sneu dat hij een infectie heeft gekregegen, hopelijk sterkt hij snel weer aan. HJ: No gefeliciteerd met je verjaardag. hopelijk blijven de kleintjes nog een tijdje zitten ik duim voor je. Maka: fijn dat je nu bijna alles hebt gekregen, wel balen dat je, je lichamelijk niet goed meer voelt. Sofie: doe maar lekker rustig aan, ik duim voor je dat de kleine nog lang mag blijven zitten. Mireii: jij ook sterkte, zo te lezen valt het tot nu toe allemaal nog mee, moet je nu elke week voor controle. Jasmin knapt gelukkig weer een beetje op. Moet zo weer voor controle eerst om half 11 CTG en daarna naar de gyneacoloog, ben benieuwd naar mijn bloeddruk. groetjes Martine
@ Hummelke: goed weer even van je te horen. Je klinkt weer wat rustiger. Het komt vast allemaal goed, zeker nu je zaterdag met verlof gaat. Mooi dat je je koffertje al klaar hebt gezet. Er stond zonet nog 23 km file naar A'dam. Zit dus nog niet in de auto. Gelukkig had ik het op tijd gezien..... Wordt een kort dagje vandaag. net wel mijn mail gechecked, maar had er maar 2 . Volgens mij zijn al mijn zakenrelaties al met Kerstvakantie .