jeetje chantal wat een verhaal, weer een kindje wat te vroeg geboren is.... ben wel blij dat het verder naar omstandigheden goed verlopen is en zal zeker voor jullie duimen en aan jullie denken... toch van harte gefeliciteerd met d ekomst van jullie dochter en amber is echt een hele mooie naam hoor
Chantal ten eerste van harte met jullie dochter. Vanuit hier zullen wij meeduimen dat alles goed met haar gaat en dat ze dan snel naar huis mag. Mooie naam Amber. Veel liefs maatje
Vandaag is de vakantie hier in gegaan. Heerlijk. Justin is gelukkig weer beter. Zijn de laaste dagen weer lekker bezig geweest met klusjes in huis. Lekkker alles voor elkaar maken voordat de baby komt. Heb niet alles terug gelezen hoop dat het met iedereen goed gaat. Zal proberen wat vaker weer aanwezig te zijn. Mis zo best veel.
@ Chantal: Gefeliciteerd met de geboorte van Amber Hier draaien de duimen gewoon door, die staan niet stil de afgelopen tijd Jeetje de 2e februari mama al, gaat toch wel hard zo
@ Chantal... gefeliciteerd met AMBER dat het maar heel goed met haar mag gaan en heel veel sterkte voor jou zelf!! Hier al een weekje niet gereageerd (wel meegelezen) de griep had mij te pakken en niet zo klein beetje ook zeg.. nu nog ziek en kan amper lopen van de pijn in mijn ribben van het hoesten, proesten en niezen..
Hoi meiden: Iedereen bedankt voor de reacties. Uk: ik blijf voor je duimen wel fijn dat het hardje en de hersentjes goed zijn. Vaam: wouw wat een mooie foto's, en wat een mooi buik, die van mij is echt veel kleiner. en wat balen dat je ex steeds zo lastig blijft doen. Iggy: succes vandaag bij de therapeut. Mobiel: fijn dat de echo zo mooi was en dat je nu de bevestiging hebt van het geslacht, ben wel benieuwd! Dayenne: Wat fijn dat je voor de feest dagen al in je nieuwe huisje zit , geniet er van. Chantal: Gefeliciteerd met je dochter wat een heftig verhaal en wat een klein meisie nog maar, ik duim voor je dat alles goedblijft gaan, Wat een mooi naam trouwens Amber. Nou eindelijk eens een keer weer op iedereen gereageerd, kan dit ook beter s' morgens vroeg even doen dan heb ik er nog wat meer puf voor. Groetjes Martine
Chantal, gefeliciteerd met jullie dochter Amber! Jeetje, 1115gr/38cm dat is wel klein zeg. Gelukkig gaat t steeds iets beter met haar. Het word nu wel spannend hier... hopelijk laat de 3e feb-mama nog even op zich wachten. Uk, fijn dat ze de bacterie van Ferry al gevonden hebben, hopelijk slaat de abc snel aan en komt ie er snel bovenop. Chantal, Uk, HJ, Martine, Sofie ik steek een kaarsje aan voor jullie beebjes. Dat het allemaal maar goed mag komen en dat de beebjes die er nog inzitten het nog even volhouden daar. Sterkte allemaal en dikke knuffel. Amor, ach die arme poes van jou... Ze kunnen zo zielig zijn en doen die beestjes. Ik weet ook niet hoe je dr t beste kunt helpen nu. Veel aandacht geven denk ik. Veel plezier met werken weer, maar vergeet niet dat je ook rustig aan moet doen met je lichaam he! Bij Sanadome loop je trouwens gewoon in je zwemkleding hoor! Heerlijk daar. Iloiza, balen dat je weer moet overgeven. Ik hetken t gevoel van je 'blegh' voelen, heb dat ook iedere dag, word er zo gek van als ik denk hoe lang ik me nog zo moet voelen... Maar ik hoef gelukkig niet over te geven, dat is nog erger. Sterkte, hopelijk is het een tijdelijke vlaag, dat kan best. Vaam, super mooie foto's zeg. Echt leuk om te hebben! Irritant dat je ex zo traag reageert steeds. Enerzijds snap ik t wel, hij is ws met hele andere dingen druk nu. Maar hallo, t gaat wel om zíjn kind en daar moet ie nu ook al verantwoordelijkheid voor nemen en dus tijd voor maken. Want anders heeft ie straks ook pech hoor, als ie dan opeens wel haantje de voorste is. Wat betreft mijn maagzuur/pijn, helaas werken bij mij de rennies ed al lang niet meer, werd er vnl misselijk van. Zit al weken aan de medicatie, maar ik probeer de dosering zo laag mogelijk te houden. Soms komt t maagzuur er dan dwars doorheen en aangezien t 2 uur duurt voor t inwerkt, wacht ik meestal maar tot de volgende dag om weer met de 'normale' dosering door te gaan. Maar ja, dan heb ik dus weer extra maagzuur/pijn, bovenop de misselijkheid/maagklachten die ik constant heb en waartegen de medicatie helaas helemaal niet werkt. Zucht, zo schipper ik een beetje de dagen door. Nog zo'n 50 dagen te gaan... Mobiel, waarom kon jij na de bevalling nog zo lang niet op je buik liggen dan? Ik lig nu soms nog op mijn buik, maar dan met een kussen onder mijn heupen of een been opgetrokken. Gisteravond zijn we naar een info-avond geweest over bevallen in het ziekenhuis. We weten nu waar we moeten zijn en het blijkt dus dat ze nog nog steeds niet aan 24-uurs pijnbestrijding doen daar. De VK's/gyns willen wel, maar die luie anesthesisten werken niet mee, ondanks de nieuwe landelijke richtlijn! Daar was ik dus al bang voor, grr. Maandag weer naar de VK, dus dan ga ik ff aankaarten dat ik misschien beslis alsnog naar t AMC te gaan. Ik wil dat op t laatste moment kunnen beslissen; afhankelijk van het tijdstip dat t moment daar is om naar t zkh te gaan en hoe ik me dan voel. Misschien dat ik daar dan al iets voor moet regelen ofzo.. De foto's van onze babykamer staan btw in mijn album!
Chantal; allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van Amber (prachtige naam overigens!). Daarnaast heel veel sterkte komende tijd. Duimen draaien hier volop en als ik het zo lees is het een vechtertje! Vaam; prachtige buik meis! Maka; kamertje ziet er heel fris uit en is echt een meidenkamer...echt heel leuk! Martine; fijn dat je eventjes iets meer puf hebt! Jullie zullen het niet geloven, maar ik heb gewoon van 01:00-06:15 in één keer doorgeslapen....toen eventjes naar het toilet en nog eens 1,5 uur! Hier kan ik wel weer een poosje op teren hahaha. Manlief gaat nu een kadootje voor mij kopen voor de kerst...ben benieuwd of hij straks voor zich kan houden wat hij gelocht heeft, want meestal brandt het in zijn handen Hij moet vanmiddag weer werken, maar is gelukkig het weekend thuis. Heb nu de hele week alleen gezeten en vindt er niets aan. Begin me een beetje te vervelen zeg maar....vanavond lekker bij mams eten, dus dat is wel gezellig. liefs Daffie
@Chantal, gefeliciteerd met jullie dochter! De duimen draaien hier ook hoor. Heel veel sterkte voor jullie de komende tijd! @Maatje, ooh lekker vakantie! Geniet er maar van! @Patriessie, he meid beterschap! @Iggy, succes bij de therapeut! Heb je inmiddels al een hapje bedacht? Wat hier altijd erg in de smaak valt zijn tortilla wraps met roomkaas en zalm en rucola oprollen en dan plakken ervan snijden... kun je natuurlijk ook met andere ingredienten doen... en het is niet al te veel werk @Vaam, ik blijf respect voor jou hebben hoe je ermee omgaat hoor. Ik had al snel de keuze gemaakt om zelf t kaartje uit te kiezen... als hij toch niet de moeite neemt om te reageren?! @Maka, mooi kamertje zeg! heel stijlvol! @Daffie, fijn dat je weer eens zo goed geslapen hebt! En heerlijk dat je man ook thuis is dit weekend! En veel plezier bij je moeder vanavond! Zo ben beroerd geweest vannacht, zweterig, ontzettende buikpijn, krampen, vond het op een gegeven moment echt niet leuk meer... Maar gelukkig viel het allemaal mee, blijkbaar iets verkeerds gegeten! Na 20 minuten diaree was het gelukkig weer over. Helaas wel weer een halve nacht slaap gemist... Vandaag mijn allerlaatste dagje werken... volgende week hebben we nog wel kerstdiner... maar dit is de laatste keer dat ik op de groep werk. Tjonge een raar idee hoor! De stagaire is er niet, dus ik ben echt een middagje alleen met "mijn jongens" nou daar ga ik echt van genieten!
Chantal, gefeliciteerd met je dochter! heel veel sterkte, ik ben ook geen februarimama geworden. Ons zoontje Ferry is met 29.4 weken gekomen op december. Hij is wel zwaarder als jullie kindje. Is Amber ook dysmatuur? Stuur me maar een pb hoor als je er behoefte aan hebt. Het is allemaal heel erg spannend als je kleintje zo in de couveuse ligt Ferry zit nu midden in een bacterie, maar het gaat alweer beter! Hij doet het erg goed en is een vechter! We gaan nu weer naar hem toe! *kan niet wachten*
@ Maka: Ik kon nog heel lang niet op mijn buik slapen omdat mijn ribben beurs waren van de zwangerschap, ze waren als het ware naar voren gegroeid..
Denkt ie dat het met een paar dagen rust over gaat of zo Iggy? Ach, hij belt tenminste, ik hor niets meer van mijn leidinggevende xxx Daffie
Goedemorgen ladies! Heb gister de BabyPlanet en Prenatel weer onveilig gemaakt .. maar heb nu wel wat (overslag)kleertjes voor als ie net geboren is (thanx voor de tip Mirella!), kruiken, hydrofielluiers (in het kader van je kunt er nooit genoeg hebben) en een shirtje voor mezelf (aanbieding!) gekocht. Nog maar 7 dagen werken.. inclusief vandaag! Hoe lekker! Zie dat er hier uiteraard ook weer veel is gekletst.. zal even op iedereen proberen te reageren. @ Iloiza, jeetje joh dat je weer zo loopt te k*tsen! Had je dat in het begin van je zwangerschap ook heel erg? Ik was vannacht ineens heel misselijk, maar er is niks uitgekomen bij mij. @ Iggy, sterkte met Roy zn oma, is niet niks zeg . En succes bij de bekkentherapeut. Makkelijke tapasideeen: gehaktballetjes in zoetzure saus, gevulde champignons, kipkluifjes.. maar zoals je zelf al zegt, een salade bijvoorbeeld? Dat is ook altijd lekker! @ maatje, erg he die vlinderverhalen.. ik heb mezelf bezworen er niet meer bij te kijken, om mezelf te beschermen... .. maar heb er nu toch weer gelezen, wat erg zeg . @ Axioma, 2 keer per week strijken? Wow! Jij bent echt een goede huisvrouw! Ik strijk echt maar 1x per maand ofzo, als het echt moet en niet meer kan blijven liggen.. dan ben ik ook gelijk wel een hele middag bezig . Leuk kerstpakket! Overslagrompertjes heb ik bij de Prenatal vandaan. @ martinenur, spannend meid! Ik duim voor je dat je kleine nog even mag blijven zitten. Sterkte! @ Mieke, leuke nieuwe banner, crea hoor! En ik krijg idd ook snel last van mn buik als ik veel loop of sta. @ Bbelly, haha, wat een grappige droom! @ Uk, bedankt voor de update over Ferry! Fijn dat zn hartje en hersentjes goed in orde lijken te zijn. En tuurlijk duimen we hier door! @ Vaam, wow! Hele gave foto's joh! En die ex van je, grrrrrr.......... @ Mobiel, fijn dat de echo goed was en dat je nu zekerder bent over het geslacht van de beeb (ik ben ook nieuwsgierig hoor! ). Enne, de geisermannen zijn dus lekker vooruit aan het plannen? haha Kaartje heb ik gemaakt via poobies.com. @ Kelly, leuk die Rituals pakketten, ben ik zelf ook gek op! @ dayenne, fijn dat het zo goed gaat met de verhuizing! @ Chantal, poeh, kippenvel. Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Amber (supernaam!). Blij te horen dat het elke dag beter met haar gaat. Het lijkt me heel erg schrikken. Heel veel sterkte de komende tijd en ook voor jou zal ik duimen! @ Maka, supermooie kamer joh! Als het bij ons een meisje was geweest, waren we ook zo'n richting opgegaan denk ik. Heel mooi! Jeetje, ben bijgelezen.. weer een vroege feb-mama erbij dus, pff.. vind dit wel heftig hoor! Wij vertrekken 2e kerstdag voor een week naar Oostenrijk (huisje van schoonouders), samen met mn schoonouders en de honden. Ik heb verder geen complicaties oid en van de vk mag ik ook gewoon gaan, maar nu we al 2 feb-mama's hebben vind ik het toch een beetje griezelig... Ik ga daarverder geen gekke dingen doen hoor, gewoon lekker boekjes lezen, tv kijken enzo, heb er superveel zin in.. maar stel dat? Liefs!
chantal: van harte gefeliciteerd met amber, alweer een veel te vroege februari mama bevallen. gelukkig dat het naar omstandigheden goed gaat en ook hier draaien de duimen nog steeds. ook draaien de duimen nog voor ferry, hopen dat het met de medicijnen goed gaat. hier vanmorgen voor de laatste keer met dochterlief gezwommen, wel jammer, maar kan het straks neit meer combineren, we gaan nu, of mijn mannetje wel savonds met haar te zwemmen, of in het weekend. willen eerst even afwachten hoe het gaat na de bevalling met de kleine. verder erg veel last van een hard aanvoelende buik, kan ook niet te veel voorover zitten, want dan krijg ik meteen tegendruk, dus maar wat achterover hangen. verder erg moe, want slaap snachts niet. mannatje heeft na vandaag vakantie dus kunnen we lekker 2 weken geneiten. iedereen een fijne dag en weekend. groetjes anita
Oeps meiden, ik ben niet zo heel trots op mezelf.. Had net de mensen van de baby-kamer aan de lijn (beloofd, zou deze week geleverd worden jaja) en heb een smoes gebruikt om hem alsnog deze week te ontvangen.. Ze wilde hem volgende week leveren, maar dan zijn wij juist in Nederland! Dus heb een smoes gebruikt.. Ben niet zo heel trots op mezelf.. Maar ja, alles voor mn meisje, hoop dat mn schuldgevoel weg is als ze hem mrgen komen leveren.. Privéchauffeur en al, want normaal leveren ze niet op zaterdag... Oeps.. @Chantal en Amber: Proficiat! Hier gaat een 2e kaarsje aan voor jullie kleine meid! Hoop dat de mijne nog even blijft zitten, maar je weet maar nooit; ik denk aan jullie! Ben maar lekker trots op jullie meid!
Hihi Sofie, ben wel benieuwd naar je smoes! NIet schuldig voelen hoor, ze krijgen er ook een berg geld voor Ik heb gisteren de box in elkaar gezet (ja, ik weet t, maar de dozen zaten naar me te lachen. Daarna weer gigantische rugpijn maarja)... En vandaag kwam t muggennet binnen. Poes was al helemaal blij met 'haar' nieuwe box (net als met 'haar' nieuwe maxi-cosi en de kinderwagen, werd ook direct in beslag genomen). Dus ik heb t muggennet over de box heen gespannen. Hij paste netjes, maar helaas... Poes sprong op t net en zat alsnog via t -nu- doorgezakte net in de box Dus de ballonnen maar in de box en de plantenspuit in de aanslag...