@Chantal, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Klinkt wel een beetje dubbel, eigenlijk had ze nog een paar weekjes langer in je buik moeten zitten. Heel veel succes en sterkte. @Uk, dus de ab doet het goed? Heel veel sterkte voor jullie kereltje! @Sofie, de smoes is toch eigenlijk geen smoes? Die kinderkamer moet er nu gewoon komen! Jij hebt anders stress erom en dta is ook niet goed voor de beeb. Die moet toch echt nog even een tijdje blijven zitten in jouw buik hoor! Dus geen schuldgevoel erom, maar lekker genieten als het kamertje er is! @HJ, hoe is het met je kindjes? Ik duim echt voor je dat ze zelfs tot na de kerst blijven zitten hoor. Alle tijd in jouw buik is meegenomen. Enneh, nog gefeliciteerd met je verjaardag! @famVeenstra, dat achterover hangen ken ik, ik kan ook niet voorover zitten. Het lijkt wel of de baby er aan de bovenkant uit wil! @marriedgirl, leuk op vakantie! Ik ben jaloers, ik wil ook naar de sneeuw! Sinds ik bij mijn man ben ga ik elk jaar mee op wintersport en dat si echt verslavend. Ik vind het ook zo jammer dat het dit seizoen dus niks word. Maarja, nu nog op de latten is niet echt verantwoord. En de fam gaat pas eind januari op vakantie, ook niet zo'n goed idee meer voor mij
@Maka: Die smoes blijft hier in België, komt het land niet uit! Het was namelijk een dramatische (mijn angst) en dat vond ik toch niet zo netjes van mezelf.. maar inderdaad: alles tegen stress en voor de kleine is "legitiem" op dit moment.. zei mn menneke ook al, lief.. Nog erger: hij wordt morgenvroeg om 9 uur geleverd en.. dan ben ik er niet eens.. Is mn laatste werkdag.. Oeps.. Als ik mn verhaal zo teruglees, schrik ik er zelf van.. Maar die mensen van die winkels zeggen dan heel mooi: leverweek 51. Dan pas ik mijn werk daarop aan en zouden ze vandaag bellen om te zeggen dat hij toch niet deze week komt. Ergens ook niet helemaal netjes van die mensen.. Ach, ik schaam me nog maar lekker even, maar dan ben ik morgen als die man weg is wel helemaal gerustgesteld en happy!
@ Sofie, gelijk heb je hoor! Die bedrijven bedenken ook 1000 smoezen, dus als jij dat 1x doet, is dat helemaal niet erg! Voel je alsjeblieft niet schuldig, ook al is het misschien niet zo'n nette smoes. @ Maka, die poes van jou zal wel helemaal in dr element zijn met al die nieuwe spulletjes .. Vervelend dat het muggennet niet helpt. @ enna, ik vind wintersport ook heel erg leuk, vooral de sneeuw en de sfeer eromheen. Ik ben niet zo'n goede skiër zal ik maar toegeven.. ben meer het type 'van koffietent naar koffietent' . Nu ga ik uiteraard niet op de latten, maar lekker met schoonmams in een restaurantje zitten oid.. of met mn koppie (ingesmeerd!) in de zon Ik zal me verder maar geen zorgen maken over of het wel of niet slim is om nog zover weg te gaan, vk ziet helemaal geen bezwaren en er is evt een ziekenhuis in de buurt.
@ Martine: Jee wat spannend zeg! Maar goed dat je goed in de gaten wordt gehouden! Ik wens je veel sterkte en succes! @ Mieke: Ik hoop dat het een buikgriepje is, maar ik ben bang van niet. In ieder geval die misselijkheid niet, want dat is al weer wat langer aan de gang, en het wordt steeds erger. Ben bang dat dat écht weer met de zwangerschap te maken heeft. Hopelijk is dat hangerige/lamlendige gevoel van me wel een teken van een griepje. @ Bbelly: Grappig van je droom, zeg! Misschien is het wel een soort voorgevoel dat je een jongen gaat krijgen... nog even afwachten... Spannend! Ik droom sinds mijn zwangerschap ook veel duidelijker, of in ieder geval onthoud ik het beter. @ Uk: Wat fijn dat er niets ernstigs aan de hand blijkt te zijn met Ferry's hartje en hersentjes! Kan me voorstellen dat je daar erg over in spanning zat. Ik blijf duimen voor jullie ventje! Ik hoop dat hij snel helemaal opknapt! @ Iggylover: Ik doe al een aantal weken aan zwemmen voor aanstaande moeders. Ik vind het echt heerlijk. Lekker warm water, ontspannen oefeningen en natuurlijk gezellig! Ik zou het gewoon doen als het je leuk lijkt! (Ik heb trwns wel een zwangerschapsbikini aan moeten schaffen. Bij het bovenstukje van mijn 'oude' bikini rolde zowat alles eruit en die buik paste écht niet meer in mijn 'oude' broekje, dan kon ik net zo goed geen broekje aantrekken, zo laag kwam hij te zitten). @ Vaam: WAUW! Wat een mooie foto's meid! Echt supermooi! Ik heb nu al helemaal zin om zelf naar de fotograaf te gaan. Ik heb zowel een 'gewone' fotoshoot gepland staan als een shoot met bellypaint, die heb ik volgende week al. Ik heb er nu al zin in als ik jouw mooie foto's zo bekijk! Wel erg vervelend dat je ex niet echt meewerkt met de kaartjes enzo. Ik kan me voorstellen dat je het gewoon graag voor elkaar wilt hebben. Als hij vandaag nóg niet reageert, zou ik hem er gewoon op wijzen dat je de boel graag voor elkaar wilt hebben. Als hij niet snel meewerkt, kun je het beter zelf gaan regelen... @ Axioma: Wat fijn dat de uitslag van je hartecho goed was! @ Mobiel: Wat fijn dat je toch nog de echo hebt gekregen die je beloofd was! Fijn dat je kindje goed groeit en dat jullie het geslacht nogmaals bevestigd hebben gekregen! Nu ben ik wel nieuwsgierig... haha Een afspraak voor 17 december 2009?! Nogal dom zeg, van dat bedrijf! @ Noppie: Vervelend dat je zo lang in de file hebt gestaan, daar zou ik ook moe van worden... Ik ben bang dat het overgeven met de zwangerschap te maken heeft en niet met een buikgriepje. Ik heb er namelijk al weer wat langer last van (week of 2 a 3), maar sinds een paar dagen is het veel erger geworden... @ Dayenne: Wat fijn dat de verhuizing zo goed verloopt, ik vind dat jullie het erg snel doen hoor als jullie meubels zondag al over komen! Wel naar dat je BI zo alleen maar erger wordt. Maak je niet te druk, meid! Doe maar rustig aan, en straks lekker uitrusten in jullie mooie, nieuwe huis! @ Chantal: Gefeliciteerd met jullie dochter Amber! Wel heftig allemaal, wat je hebt moeten meemaken... gelukkig maar dat het iedere dag een stukje beter gaat met jullie meisje! Ik zal duimen voor jullie dat Amber helemaal opknapt! Ik wens jou veel succes bij het herstellen van je keizersnee. Het lijkt me indd niet niks! @ Patriessie: Beterschap meid! @ Maka: Wat een mooi kamertje, zeg! Een echte meidenkamer... @ Married: Ja, ik heb deze zwangerschap heel erg veel last gehad van misselijkheid en overgeven. Bij 6 weken begon het al, en het werd pas minder bij 26 weken. Ik was eerst zelf ook 3 kilo afgevallen, maar gelukkig groeide ons kindje wél goed door. Zit intussen dus al maanden aan de medicijnen en extra vitamines, maar ik had gehoopt dat ik na dit laatste doosje medicijnen ermee kon stoppen... helaas pindakaas... Wat leuk dat je een weekje naar Oostenrijk gaat! Gelukkig heb je geen complicaties en mag je van je vk gewoon gaan! Als je geen gekke dingen gaat doen hoef je je volgens mij geen zorgen te maken, hoor! Gewoon rustig aan doen en genieten van je vakantie! Mijn schoonouders stelden gisteren voor om in januari 2010 met de hele familie op wintersport te gaan, inclusief onze kleine man (dan bijna een jaar) en de kleine van mijn schoonzus en zwager (dan ongeveer een half jaar). Mijn schoonouders gaan toch niet meer op de lange latten, dan willen zij overdag graag oppassen. Ik heb er nu al zin in! @ Famveenstra: Jammer zeg, de laatste keer zwemmen alweer met je dochter. Wacht inderdaad eerst maar af hoe het straks gaat met de bevalling en met de kleine. Wie weet kun je het zwemmen later nog weer oppakken... Geniet lekker van je 2 weken vakantie samen! @ Sofie: Haha, niet zo trots op jezelf? Ach, het is misschien niet om trots op te zijn dat je een smoes hebt gebruikt om de spullen eerder geleverd te krijgen, maar het heeft wél geholpen! Fijn dat jullie nu morgen de spulletjes al krijgen! Dat scheelt voor jou een hoop stress, en daar gaat het om! Dus maak je niet te druk over die smoes hoor! Met mij gaat het redelijk. Vanmorgen was wederom een drama; weer overgeven en k*tsberoerd. Daarna heb ik even gezwommen en voelde ik me weer wat beter. Ondertussen ben ik nog mooi aan het 'mieren' met ons geboortebord. De grondverf lijkt mijn gekleurde verf af te stoten, steeds komt er weer wit doorheen en ik zit me zo ongeveer op te vreten. Heb er nu weer een hele dikke laag overheen gedaan en ik wacht nu af hoe het opdroogt... hopelijk mislukt het niet helemaal, anders barst ik vast in tranen uit... Gisteren heb ik mijn zelf ontworpen buikband binnen gekregen. Ik vind hem echt heel erg mooi! Kan ik hem mooi met kerst aan! Zal vanavond als het lukt even een foto uploaden.
Zo de geiser is gemaakt hoor Kregen er een gratis koolmonoxide meter bij voor in de gang Dennis is nu naar het uitje van zijn werk toe en dan haalt ie gelijk zijn kerstpakket op Ik zit nu te wachten totdat Opa Mike hier brengt en dan kan ik de stad in voor billendoekjes voor Tim want ik ben er bijna doorheen.. Zal wel weer drama worden in de stad want Tim weigerde weer eens te slapen tussen de middag Vannacht ook tot half 3 wakker geweest omdat Tim niet wilde slapen Hij werd ergens wakker van toen wij naar bed gingen en ik wilde nog ff de was ophangen, dus denk leg hem ff bij Dennis in bed, nou een lol dat Tim had en slapen ho maar
Vanmorgen had ik alles bijgelezen, maar daarna weggegaan, nu een beetje kwijt wat ik gelezen heb Vaam, misschien voortaan gewoon telefonisch bespreken ipv een mail sturen. Je weet nu dat hij er toch niet (snel) op reageert. Patriessie, beterschap. Chantal, gefeliciteerd met jullie dochter! Ik duim ook mee hoor. En zo ook nog voor UK en Martine en wie het nodig heeft. Married, ach ja die babybanners, dacht is wel even leuk om in de sfeer van kerst te komen. Heb net een kerstboom gehaald, nu nog die verrekte kerstspullen opsnorren op zolder Heb er echt een hekel aan, maar ja als het staat is het weer gezellig. Maka, mooi kamertje hoor en de muur is ook leuk met dat sierrandje. Haha en die poes, tja was eigenlijk wel te verwachten, denk dat dat hier ook zou gebeuren. Sofie, groot gelijk hoor! Je wilt het toch lekker hebben, dus waarom niet. Nou ik ga de wasjes afhalen, moet strijken, blegh en die kerstspullen pakken. Dan is het weer mooi geweest voor vandaag. Ach die kleine man heeft weer eens de hik, vind dat toch altijd wel zielig hoor, heeft ie best vaak.
@Maka: Hihi van jullie poes, die is vast aan het uitproberen of de spulletjes wel baby-proof zijn Enne, ik begrijp wel dat je de box in elkaar wilde zetten, lekker eigenwijs haha Maar zoiets kan je toch ook niet laten staan!?! Die dozen fluisteren je toe: Maka, pak ons uit! hihi @Marriedgirl: wow, lekker op vakantie! Lijkt me heerlijk, echt even genieten! Geniet maar mee voor de thuisblijvers, lekker dubbel dus! Wij gaan volgende week naar Nederland en ik vraag me af of de autorit wel goed is voor die kleine haha Zeker met die belgische wegen, één grote ramp haha Ach, alst echt moet beval ik ook wel graag in mn moedertaal hoor! Alleen lastig voor mn menneke haha @FamVeenstra: lijkt me inderdaad fijn dat zwemmen met je dochter, hoop dat het snel weer te combineren is, want zoiets is toch echt puur plezier, voor jou en je dochtertje! @Enna: je hebt wel gelijk hoor.. Maar stiekem voel ik me toch een beetje schuldig! Na jullie reacties al wat minder.. stout, stout.. @Iloiza: plaats je wel een foto van je trotse buikband en jou saampjes? @Mobielfreak: succes in de stad Zo, ik ga mn surpise afmaken: een wereldbol met gaatjes en een LED lampje erin die van kleur veranderd: Broertje wilde een Living Colors lamp en ook iets van een klokje met tijdzones. 2 in 1 gecombineerd dus Zo heeft ie ze allebei! Wel niet zoals hij wenste, maar goed haha Sofie
Hi meiden, Net klaar met werken en dit was de laatste keer voor dit jaar. Is wel grappig dat we met het geld dat ik hiervoor heb gekregen en voor de verkoop van spullen op MP deze week en met de 100 euro cash die mijn vriend vandaag krijgt als extra kerstkado van baas, we EXACT het bedrag bij elkaar hebben gekregen dat we in gedachten hadden nodig te hebben Nu kunnen we als mijn vriend maandag slaagt ook gelijk kijken voor een goedkoop autootje Hij is nu naar kerstborrel en ik ga zo lekker paar uurtjes slapen, anders ben ik de hele avond weer sjacho Mijn vriend vertelde me net dat hij alleen nog maar tm dinsdag hoeft te werken en dan vrij is tot 5 januari, dat wist ik helemaal niet Hij zei: dan heb ik eindelijk tijd om jou eens goed te verwennen ben benieuwd... de intentie is goed, maar of er ook echt van komt is een 2de he haha. @Iggy: O, weer verkeerd gelezen haha! Suc6 dan met de hapjes. Weet je al wat je gaat maken? @Chantal: Jeetje, das schrikken. VAN HARTE GEFELICITEERD MET AMBER Ik wens jullie veel sterkte, geluk en liefde de komende tijd! Knuf! @Patires: Ik twijfelde al of ik mijn buddy plicht zou vervullen en contact met je op zou nemen, maar d8 dat je het gewoon druk had met werk en verhuizing! Wat ontzettend rot voor je! Beterschap en een lieve knuf! @Maka: Ok, klinkt perfect Sanadome, zal het onthouden! Sterkte met je maagzuur, echt rot voor je! Ik heb het maar af en toe, maar het is idd een erg rotgevoel, bah! Mooie babykamer @Daffie: Heerlijk dat je doorgeslapen hebt @Axioma: Balen van jouw slechte nacht Gelukkig dat het weer over is gegaan... @Sofie: hahaha, geef je groot gelijk hoor Je had wel een goeie smoes blijkbaar! Ik denk dat ik wel weet welke je gebruikt hebt @Maka: hahaha, slimme poes @Mobiel: jeetje, jij hebt het maar druk met de boys Het medium is al bij mijn vriendin geweest, maar ze heeft geen tijd om te praten Hoop dat ze me vandaag nog belt, want ben zooo benieuwd!
even een snel berichtje van mijn kant.. vanmiddag echo gehad, en het was geweldig het is inderdaad een klein kindje, maar in verhouding klopte alles met elkaar, dus geen reden tot zorg! waarschijnlijk een kwestie van aanleg, was zelf namelijk ook mini bij de geboorte..... ook weten we het geslacht! het was overduidelijk, het was namelijk het eerste wat in beeld kwam, de kleine wou gewoon dat wij het wisten hahaha! We krijgen een MEISJE!! ik natuurlijk totaal niet verwacht! maar manlief had het gelijk vanaf het begin al goed! ben ook super blij hoor, heb gelijk wat roze kledingstukjes gekocht hahaha! nu kunnen we ons ook lekker bezig gaan houden met de kleur van de babykamer en geboortekaartjes, vind het beter zo! zometeen nog even naar de vk, hopelijk is mijn bloeddruk nog verder gezakt, nog een x een testje doen voor eiwitten en dan zien we wel weer verder... alles komt goed! heb ook geen tijd om te reageren, maak het morgen weer goed dames! wat ik alleen nog even wil zeggen is: @chantal: wat schrikken zeg! maar zeker van harte gefeliciteerd met amber! geweldige naam! ik hoop dat ze het goed doet, en ook mijn duimpjes draaien voor je! @uk: gelukkig was de echo goed, en blijft het goed gaan met ferry. blijf ook duimen voor jou hoor! nou misschien tot vanavond nog, en anders tot morgen! groetjes!
@Axioma: Fijn dat je echo goed was! (Ja ik blijf toch nieuwsgierig naar mijn eigen werkgebied hoor )! En je laatste dagje gewerkt vandaag. Dat klinkt wel goed hoor. @Mobiel: fijn dat alles goed is met je beeb! Altijd leuk de extra foto's toch? Een afspraak voor 2009. Ze lopen daar al wel heel erg ver voor toch? @Kelly: jij hebt wel voor een leuk kerstpakketje gezorgd. Daar zou ik nou ook blij van worden! En maar druk hebben met het huisje. Fijn dat alles voor de baby al gearriveerd is. Knap dat je de doos dicht kon laten, zou mij niet lukken hoor ! @Vaam: tuurlijk mag je nog een keertje klagen hoor! Het is gewoon vervelend als je op iets of iemand moet wachten en zeker als je anders niet verder kan! @Dayenne: goed om te horen dat het al zo lekker opschiet! En straks moet je zeker goed gaan uitrusten hoor! @Bbelly: moet jij ook al verplicht meer gaan shoppen ? Jeetje wat erg zeg ? @Iggy: had je dat hoofd van Roy niet even kunnen filmen en dat dan hier ff op de site kunnen zetten. Hadden we mee kunnen lachen ! En hoe was het bij de fysio? @Amor: bij Sanadome is het verplicht om badkleding te dragen hoor. Anders zou ik ook niet gaan, want ik ben ook niet zo van het naakt! O wat zielig dat je vriend het met jou afdankertjes moet doen zeg ! @Chantal: jeetje meid, jij ook al bevallen. Fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met jou en met Amber! Tuurlijk duim ik ook voor jou en natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie kleine wondertje! @Maatje: leuk he een beetje klussen in je huisje!? @Patriessie: beterschap! @Maka: echt heel vervelend voor je, dat maagzuurprobleem. Je kamertje ziet er erg leuk uit hoor! O knap trouwens dat dozen naar jou kunne lachen ? Hoe doen ze dat? @Daffie: heerlijk toch, dat je zo goed hebt geslapen? @Married: jij weer lekker geshopt dus? Ja je kunt daar blijven kopen he ? Wat leuk trouwens dat je een weekje naar Oostenrijk gaat! Geniet er maar lekker van hoor. @Sofie: ach een leugentje om bestwil moet kunnen toch? @Iloiza: dus er rolt van alles uit je topje van je bikini? Wat leuk dat je je buik laat painten. Mijn beste vriendin heeft ook schmink en zij wil ook nog wel een keer proberen om een mooie schildering op mijn buik te maken! Hoop dat het toch allemaal gaat lukken met je geboortebord hoor. @Miireii: gefeliciteerd met het meisje in je buik! @trapvallen: ik heb eigenlijk de hele tijd op de skippy bal gezeten tijdens de yoga en 1 bepaalde oefening mocht ik niet mee doen. Ben wel wat stijf door de val hoor. Zolang ik maar een beetje blijf bewegen gaat het wel goed hoor. Maar voel me nou helemaal net een oud wijf als ik op moet staan nadat ik een tijdje gezeten heb. Ik heb nu tijdens het werken vandaag ook geen bekkenband aangehad, want die zit dan net op de beurse plekken bij mijn kont ! Vandaag dus weer gewerkt en ga nu even lekker uitrusten op de bank. Op tijd douchen, want vanavond gaan we met de collega's uiteten. Dat is dus wel erg gezellig. Manlief heeft vandaag ook kerstborrel op het werk, dus die zie ik vanavond pas weer in bed. Hoop wel dat ie nog wakker is als ik thuis kom. X Esther
Hai thanks allemaal voor de beterschapjes... Ben beetje voor beetje mijn huisje aan het doen en net gebeld voor het babykamertje en tsja dr moet er ook 1 zijn die het laatst zijn kamertje krijgt en dat ben ik (denk ik)... 23 januari krijgen we hem binnen pfffffffffff en zie al jullie mooie kamertjes op de foto's voorbijkomen.. Ben dan deze week wel ziek maar rusten komt er niet van.. en daarnaast zoveel dingen gaan er in mijn koppie om dat niet vergeten dat moet nog gebeuren en dat zit weer tegen ... snik! (Raad het niemand aan een huis te kopen waar van alles aan gedaan moet worden en een deadline te hebben tegen de uitgerekende bevallings datum...) Hopelijk ben ik volgende week weer beter en kan ik de schade inhalen moet nog zoveel kerstcadeaus halen en babyspullen en wil nu toch echt beginnen met dozen inpakken.. Heb ook het gevoel dat mijn buik een enorme spurt heeft gemaakt voel me nu echt zo'n uitgelubberde zeehond op weg naar het worden van een walrus.. Denk ook dat mijn ribben tegen het gekneusde aanzitten omdat ademhalen zelfs pijn doet en daarnaast is mijn buik zo strak dat ik bang ben dat ik uitscheur.. maarja, komt allemaal goed (zeggen ze) Ga snel nog wat doen en dan straks op mijn gemakje alles ff teruglezen...
Amor, lekker hoor dat jullie nu wat extra geld hebben. Ik hoop heel erg dan je vriend maandag zal slagen, hij moet gewoon slagen Miireii, fijn dat alles toch wel goed is met jullie kleine meid, het wordt gewoon een bescheiden beepje! Leuk is het toch he om het geslacht te weten Eppie, weer een druk dagje dus nou ja avondje! gezellig hoor. Gelukkig dat het meevalt, lichamelijk, van de val. Enne het mag in de krant hoor, ik heb GESTREKEN! Maar helaas nog lang niet klaar wat is het toch een rot klus. Patriessie, ik vind het ook zo knap van iedereen die aan het verhuizen is, nog moet verhuizen etc. Dat is toch best wel een hele zware last hoor, helemaal in dit stadium van de zwangerschap. Knuf voor jou!
Lieve Mieke en alle andere februarimama's. Hoe gaat het met jullie? Loopt iedereen rond met een dikke buik? Ik hoop niet dat er al meiden zijn bevallen, al hoewel de kansen van jullie kindjes nu wel heel goed zijn. Ondanks dat ik nu zwanger ben, mis ik "jullie" dagelijks, ik bedoel, het gevoel binnen 2 maanden te gaan bevallen. Met mij gaat het verder goed. Al weer bijna 12 weken zwanger, dus beter kan het niet. Ik heb al 3 echo's gehad en maandag krijg ik mijn termijnecho. Ik ben er toch wel weer gespannen voor, die 12 weken is echt zo'n magische grens. Jullie weten er alles van! Deze zwangerschap is compleet anders dan de vorige. Ik ben ontzettend misselijk, de hele dag door en spuug regelmatig. Zwanger zijn is dus goed voor de lijn. Nee, serieus, hopelijk voel ik me gauw wat beter, zodat ik wat meer kan gaan genieten. Ik heb straks een nachtdienst, waar ik ook weer enorm tegen op zie, omdat ik er de vorige keer in de nachtdienst achterkwam... Nou ja, we zien wel. Ik moet leren vertrouwen op het kleine wondertje in mij. Meiden, succes met de laatste loodjes. Ik hou jullie in de gaten! Liefs Monica
@Married, haha dat heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd, dat ik een goede huisvrouw ben! En als ik zo om me heen kijk denk ik ook niet dat ik een goede ben Ga morgen maar eens babyshoppen... hihi salaris is weer gestort he! Enne maak je niet teveel zorgen over je weekje oostenrijk...gewoon lekker van genieten. En mocht er toch wat gebeuren, ze hebben daar ook ziekenhuizen hoor! @Sofie, niet schuldig voelen joh! T kost genoeg geld daar mogen ze ook wel wat voor doen..en dan hadden ze het niet moeten beloven! Leuk idee van die surprise trouwens! @Maka, ik zie onze kat dat ook wel doen strax...dat wordt nog een hele strijd denk ik! ga ook maar een plantenspuit kopen @Iloiza, balen dat je vanmorgen weer zo beroerd was zeg! Enne hoe is het met je geboortebord nu? @Mobiel, fijn dat je geiser weer gemaakt is! Kun je tenminste weer fatsoenlijk afwassen he! @Mieke, en heb je de kerstspullen al gevonden... inderdaad veel gedoe he voor dat korte poosje. Vorig jaar had ik de hele woonkamer in kerstsfeer... nu alleen een kerstboompje @Miireii, nou gefeliciteerd met jullie dochter! Fijn dat alles goed was! @Eppie, werk je op cardiologie dan!? En sterkte met je beurse plekken... en veel plezier met je etentje! Nou mijn laatste keertje werken op de groep zit erop...heb er echt een gezellig middagje van gemaakt met mn clienten... maar t blijft raar! Dinsdag nog kerstdiner en bowlen met de clienten, en daarna borrelen in de stad met de collega's! Nou ik ga eens koken, vanavond wraps met paprika, kip, ui, avocado en pesto
Married, idd het kan nog makkelijk hoor zo'n weekje en je bent met bekenden en die zullen goed op je passen. Zolang je zelf maar niet op die latten gaat Sucre, leuk dat je hier even komt antwoorden! Goed te lezen dat het allemaal goed gaat, op de misselijkheid na en dat je nu je nachtdienst ingaat. Sterkte en een hele fijne verdere zwangerschap. Helaas zijn er toch al 2 februari beepjes geboren, maar die maken het naar omstandigheden goed. Axioma, oh wat moet dat een heerlijk gevoel zijn dat je je laatste werkdag gehad hebt zeg! Dat van mij lijkt nog wel eeuwen te duren, maar ja dat doe ik zelf en heb ik zelf in de hand natuurlijk. Iloiza, ik hoop echt dat het een buikgriepje is voor je en het niet lang aanhoudt hoor. Ik ben nu wel afgepeigerd hoor, net zo goed als klaar met strijken. Als ik tenminste de babykleertjes niet wil/ga strijken. Alle kleertjes afgehaald. Wat dingen ingeruimd in het kamertje, bedje opgemaakt etc. Eigenlijk zouden we nog even samen boodschappen gaan doen, maar daar is nog tijd voor. Hier stromen nu ook de relatiegeschenken binnen, al 2x een groot stuk gerookte zalm, helaas mag ik dat niet omdat het vacuum is. Of geldt dat alleen voor supermarkt zalm?
jeetje chantal, wat moet dit een spannende tijd voor jullie zijn. Mijn duimen gaan vollop meedraaien voor jullie Amber. Ik vind het ook echt een super mooie naam! Ik heb mijn baas laten weten dat ik het soms niet meer zie zitten om te werken. Heb echt gezegd dat ik het nu per dag ga bekijken of ik het nog kan. Hij vond het helemaal niet erg. Hij zei dat ik echt aan mijn kleintje moet denken. Hij vond het wel super dat ik belde om dit te zeggen, want vanaf vandaag heeft hij 2 weken vakantie en zal er dus niet zijn. Als het niet meer gaat kan ik me gewoon op de groep ziekmelden en zijn voicemail inspreken. Hij zal me dan wel terug bellen. Dit idee stelt me eigenlijk al wel gerust hoor. Gewoon omdat hij met me meeleeft en mijn totaal niet het idee geeft dat ik me aanstel ofzo... Dat is echt super. Dus mensen we zien wel. Ik ga per dag bekijken of ik het nog kan, en ga ik echt twijfelen of het nog wel te doen is, dan meldt ik me dus meteen ziek! Lag net wat op de bank... wilde geloof ik iets te snel op staan.. het duurde even voordat mijn hersenpan bloed kreeg geloof ik... raar gevoel hoor! Beetje rustig opstaan dus. Nou dames, fijne avond nog. En voor alle geboren kleine wondertjes... ik duim voor jullie dat alles goed blijft gaan. Liefs Anne
@sofie: ach meid, een klein leugentje . Het is inderdaad niet netjes, maar als de spulletjes er staan dan ben je het al vergeten joh. @Chantal: wauw meis wat een verhaal. Van harte gefeliciteerd met je dochter. Amber, hele leuke naam. Zo heet mijn petekindje ook . Hopelijk blijft ze goed vooruitgaan de aankomende tijd. Veel succes en sterkte! @Mieke: maar ik heb hem geen rare mail ofzo gestuurd. Ik heb hem verteld hoe duur de kaartjes waren en of hij wilde laten weten welke van de twee het moest worden (hij heeft een van die kaartjes al gezien en dat zou hem worden, maar heb er een extra bijgedaan en hij mocht kiezen) en hem gevraagd of hij me kon laten weten hoeveel kaartjes hij moest hebben. Dus eigenlijk niks bijzonders. En het mooiste...ik bel hem gisterenavond dus toch maar even op en vraag hem of hij mijn mail gelezen heeft. Nee zegt hij! Maar ik leg hem rustig uit dat ik echt moet gaan bestellen dus of hij toch even wil kijken. Ja hoor zegt hij. Gisterenavond: niks..... Dus vanmorgen maar weer een smsje gestuurd. Krijg ik terug of ik het maandag effe wil bestellen, want hij moest nog even alles op een rijtje zetten? Ja hallo! Dus ik stuur netjes terug dat ik alleen het aantal kaartjes hoef te weten en welke hij wil dat ik bestel. Want als ik dat vandaag niet doe dan wordt het pas na de kerst besteld en is er weer een hele week voorbij (en jullie weten....een week in je laatste weken van zwangerschap is veel). Nu....nog steeds niks gehoord en kan ik dus een week wachten . Sorry, ik heb er weer een heel verhaal van gemaakt, maar ik wil geen ruzie, maar ik doe toch niks verkeerds? @miireii: gefeliciteerd, een dochtertje! Wat leuk dat je het nu alsnog weet.
@ Mobiel: Fijn dat de geiser weer gemaakt is! Zou je op de lijst willen zetten dat 29 december mijn volgende controle is bij de vk? @ Mieke: Ah strijken, ook mijn favoriete bezigheid... NOT! Maar als je er eenmaal doorheen bent lucht wel op, vind je niet? @ Sofie: Zeker ga ik een foto plaatsen van mezelf met de buikband. Ik laat mezelf zometeen wel even fotograferen. Klinkt leuk hoor, die surprise! @ Amor: Heerlijk dat je je laatste werkdag van dit jaar hebt gehad! En wat leuk dat je vriend tot 5 januari vrij is! Kunnen jullie lekker samen genieten! @ Miireii: Wat leuk, een dochter! GEFELICITEERD! Fijn dat alles goed was bij de echo en dat je je niet druk hoeft te maken. En nu je weet dat jullie een meisje krijgen, is het zeker wat gemakkelijker om je bezig te houden met het kamertje en met de geboortekaartjes! En natuurlijk met het kopen van leuke kleertjes! @ Eppie: Haha nee, gelukkig rolt er niet van alles uit mijn bikinitopje. Dat is alleen wél het geval als ik mijn 'gewone' bikini aan zou trekken, die ik voor de zwangerschap droeg. Nu heb ik een speciale zwangerschapsbikini, en daar rolt gelukkig niets uit. Vervelend dat je wel wat stijf bent na je val. Dat je je net een oud wijf voelt als je opstaat na een tijdje gezeten te hebben dat herken ik wel een beetje. Ik heb het ook soms als ik een tijdje gezeten heb. Nou ja, niks aan te doen... Veel plezier vanavond bij het etentje met collega's! @ Patriessie: Ik snap wel dat je je graag bezig wilt houden met de verhuizing, maar pas wel een beetje op jezelf hoor! Een verhuizing is echt zwaar hoor, zeker als je zwanger bent. Je moet wel je rust nemen. Ook vervelend van je ribben trouwens! Mijn mannetje ligt ook vlak onder mijn ribben en dat doet soms wel eens pijn, maar wat jij beschrijft lijkt me echt niet fijn, als zelfs ademhalen al pijn doet... knuffel voor jou! @ Sucre: Wat leuk dat je even iets van je laat horen! Begrijpelijk dat je "ons" wel eens mist, maar gelukkig heb jij je al weer snel bij de maandmama's aan mogen sluiten. Ik hoop dat je zwangerschap goed verloopt en dat je misselijkheid snel over is! @ Axioma: Mijn geboortebord? Nou, ik ga binnenkort mijn gekleurde verf er weer afschuren, dan weer opnieuw grondverven en met andere gekleurde verf opnieuw beginnen. Alles wat ik gisteren en vandaag heb geverfd, heeft geen zin gehad, de grondverf stoot deze verf gewoon af en daarom schijnt het bord steeds wit door. Ach, gelukkig heb ik nog eventjes de tijd om het opnieuw te doen. Maar goed dat ik deze taak niet heb laten liggen tot de allerlaatste weekjes. Dus jij hebt ook je laatste werkdag gehad? Fijn, maar ik snap ook wel dat het best raar blijft. Gelukkig heb je er een gezellige dag van gemaakt, en je kunt nu uitkijken naar dinsdag. Alvast veel plezier! @ Anne: Wat goed dat je hebt aangegeven dat je het werken soms niet meer ziet zitten! Het is heel belangrijk om nu voor jezelf en voor je beebje te kiezen! Gelukkig nam je baas het heel goed op, super van hem!
Chantal, gefeliciteerd met Amber, hopelijk gaat ze nu hard groeien! Eppie: Ik heb nu vakantie, en ik had ook gepland om nu flink te gaan shoppen! Dus dat was bewust, en ik heb er enorm veel zin in. Het gaat om de kleine dingetjes dus lekker onbezorgd.. de grote dingen zijn er al. Mieke, gaat niet alleen om supermarkt-zalm, maar om de vacuum verpakking! Verse gerookte zalm mag wel, maar ik zie t nooit? Ik heb oa wijn als relatiegeschenk, ook een weerstationnetje, waar man blij mee was. Gelukkig een heerlijke kerstkrans van de bakker voor mij en collega's \/ Maka, had jij vandaag die kamerfoto's geplaatst? Mooi hoor Sorry, ik ben het verder een beetje kwijt! Joehoe, vakantie!