Iggy mijn man is net zo het is goed bedoelt maar soms wordt je er wel moe van. Married wat een super mooie kamer hebben jullie. Mieke lekker he dat shoppen. Dayenne hoe hebben jullie geslapen? Bbelly Heel goed dat jullie de vijver hebben dicht gemaakt. Scoobje hoop dat je ondanks alle zwangerschaps kwaalen toch nog de laatste weekjes kan genieten. Sonya ben bij als ik van jou hoor dat de kleine nog veilig in je buik zit. Noppie sterkte met je kies. Naja eigenlijk de pijn zonder de kies. Hoop dat het snel overgaat. Hier alles goed kan wel merken als ik iets te veel heb gedaan dat ik de volgende dat mijn tol moet betalen. Even een (raare) vraag. Ik heb de laatste dagen waterdunne afscheiding. En dan weer slijm als in naar de wc ben geweest. Hebben jullie dat ook. Justin is vandaag gaan logeren bij oma en opa. Stil zo in huis raar. Wij gaan vanmiddag met zijn 2e naar Wit Licht. Ben benieuwd en daarna lekker ergens eten. Zal de komende tijd niet veel van komen. Nog even met zijn 2e genieten. Voel de kleine de laatste 2 dagen minder eigenlijk meer dat ze loopt te draaien. Schoppen af en toe. Herkennen jullie dit?
@ Mieke: thanx beeb, zal goed blijven spoelen. Wat fijn dat je zo;n gezellige geslaagde shopdag had gister. Knap dat je het zo goed hebt volgehouden! @ Martine: succes met de controle zo meteen in het ziekenhuis. @ Iggy: nee, die van mij zou juist wel eens wat overbezorgder kunnen zijn. Hij gaf me zelfs vanmorgen, goedbedoeld, een klapzoen op de wang waar dat gat in mijn gebit zit :x . @ Eppie: veel plezier op die verjaardag vanmiddag. Wij gaan om 16.00 bij vrienden van mijn vriend eten. Ben benieuwd of ik het ga trekken, maar nu gaat het wel aardig. Heb 2 cakes gebakken zonet, iemand een plakje? Voor t eerst zo'n siliconen bakvorm gebruikt, ging aardig goed. Sinds ik de nieuwe oven heb 'ploft' de bovenkant van mijn cake heel snel in. Weet iemand waar dat aan ligt? Moet ik de temp hoger zetten? Ga nu effe Uks log lezen.
@martine: tja meid, het internet is best handig voor info, maar je kunt jezelf inderdaad ook gek maken. Vraag het allemaal snel uit bij je vk of gyn, zodat je weet waar je aan toe bent. @Uk: vind het echt heel vreemd dat jouw vk zo reageerde. En een slijmprop die weer teruggroeit? Volgens mij kan dat helemaal niet hoor. Ik kreeg te horen dat als je deze verliest het nog wel 2 weken kan duren tot de daadwerkelijke bevalling, maar dat het dus wel een voorteken is. Ze heeft echt heel nonchalant gereageerd en is naar mijn mening haar functie als vk niet waard. Wel goed dat je haar nog wel wilt spreken over een paar weken, maar laat je niet overrompelen. Zo, dat moest ik even kwijt. Maar wat een ontzettend mooi mannetje zeg en inderdaad...wat een boel haar . @Scoobje: och meissie, wat een rotperiode heb je achter de rug. Ik hoop dat het alsnog beter met je gaat en dat je anders in ieder geval op tijd (dus rond de 38 weken uiteraard) kunt bevallen en kunt gaan genieten van je kindje. @Mieke: dus weer lekker geshopt! leuk zeg dat je zo goed hebt kunnen slagen. @Noppie: nou ik hoop met je mee dat je geen ontsteking krijgt door toedoen van die beul.
@ Maatje: dat van die waterdunne afscheiding heb ik echt al weken. Vind t maar niks, en t stinkt ook meer dan als je niet zwanger bent...... Dat slijmerige heb ik dan weer niet. Ik heb soms ook dagen dat ik de beeb meer voel 'schuiven' en dat de trapjes zachter zijn. Dan ligt de beeb denk ik met de ledemaatjes richting ruggegraat ofzo.
@sonya: 'oproep aan beebje, nog even een paar weekjes blijven zitten hoor' @maatje: hier idem dito hoor en net zoals noppie, het stinkt ook veel meer dan normaal , maar dat heb ik al wel een aantal weken hoor.
@ Uk: heb je bevallingsverhaal gelezen meid. Pfffff, heftig hoor, zo vroeg al. Ik vind het echt te gek dat de vk je niet heeft willen ontvangen, Je kan nu eenmaal niet alles door de telefoon bepalen wat er precies met iemand aan de hand is. Vk's zijn natuurlijk ook maar mensen en inschattingsfouten worden nu eenmaal soms gemaakt, maar ze had dit vast kunnen voorkomen (het niet serieus nemen) als ze even 1 minuut een blik op je had geworpen. Misschien als je haar spreekt toch eens vragen waarom ze je niet eerder wilde zien? Was het soms erg druk met andere spoedgevallen? Is ze er zelf soms 'ingestonken' omdat je nog bij lange na niet ver genoeg was? Ik twijfel er niet aan dat ze dit natuurlijk nooit heeft gewild, maar ik zou zelf wel nieuwsgierig zijn naar haar gedachtegang die 2 dagen.
Noppie : ze zei dat mijn klachten niet duidelijk waren en letterlijk: "als ik naar iedereen met onderbuikkrampen moet gaan, dan is het einde zoek". Ze bedoelde het niet lullig Veel plezier bij het etentje En een plakje cake gaat er hier altijd wel in hoor Vaam: in het VU zeiden ze ook dat het veel te vroeg voor de slijmprop was en als je hem eenmaal verloren bent dat je dan eigenlijk altijd binnen 2 weken bevalt Scoobje: pfff voor jou gaat het dus ook niet over rozen. Sterkte hoor, ik hoop dat je je snel beter voelt Maatje: veel plezier met z'n tweetjes bij wit licht en eten
Maatje, veel plezier saampjes. Ben wel benieuwd wat je van de film vindt. Noppie, hihi tja luister maar naar moederoverste Lekker zeg 2 cakes, eentje om mee te nemen voor vanavond? Even lekker rusten op de bank of bed voor je straks naar jullie vrienden gaan. Misschien kom je dan beter de avond door. Mijn vriend vraagt altijd als eerste naar ons kleintje, hoe het daar mee is, wel 3x op een dag. Dat doet hij expres hoor, omdat ik er dan achteraan roep dat het mij ook goed gaat, hihi. Maar hij is in sommige gevallen ook wel overbezorgd, maar niet zo heel erg.
Goedemorgen! Thanx voor de kamer en wieg complimenten! @ Sonya, gelukkig ben je al 34 weken, maar ik blijf uiteraard voor je duimen dat je beeb nog ff lekker blijft zitten. @ Uk, verstandig om nog even te wachten met nabespreken met de vk. Nu ben je waarschijnlijk nog te emo. Vind het wel erg vreemd van de vk, maar uiteraard is dit nooit haar bedoeling geweest, moeilijk! Maar had nooit mogen gebeuren natuurlijk. Enne die slijmprop, herken je dat gelijk? Is dat echt anders dan gewone afscheiding (wat bij mij soms ook wat dikker is)? En jammer dat jullie geen kerst kunnen vieren, maar alles voor de beide beebjes he! Sterkte met je mannetje! @ Bbelly, veel plezier in het hotel! @ Amor, hahaha, wat vertel je het toch weer leuk .. maar gelukkig dat je nu niet meer sjacho bent @ Scoobje, jeetje meid, jij hebt het ook niet makkelijk! Sterkte! @ Mobiel, veel plezier bij de Prenatal! @ Mieke, leuke dingen heb je gekocht joh! En knap dat je het zo goed hebt volgehouden! @ Iggy, haha die man van jou! @ Maatje, veel plezier bij wit licht! Ik heb ook best veel afscheiding, al een tijd eigenlijk, is met periodes bij mij, bah! (zelfde denk ik als Noppie en Vaam) @ Noppie, lekker cake! Heb weer eens een vreetbui... Kan je niet helpen met plofcakes, sorry... Liefs van mij, die vandaag 31 weken is, jihaaaaa! Zo vast beginnen met koffer(tje) pakken voor vrijdag (Oostenrijk).
UK, wat een ongelooflijke ervaring moet het geweest zijn zeg, zo voor de bevalling, tijdens en daarna. Rare vk idd, maar ik geloof ook dat ze het niet zo bedoelt heeft, ookal komt dit wel zo over natuurlijk. Maar goed iedereen leert van zijn/haar fouten hoop ik. En goed dat je nu nog geen gesprek aangaat hoor.
Noppie: wat een enge tandarts zeg! Echt onprofessioneel! Misschien heeft hij zelf niet door hoe onprofessioneel hij overkomt....dat zou hij eigenlijk wel moeten weten (misschien via klachtencommissie bij beroepsvereniging of zo), dan kan hij eraan werken! En als er dan geen steriel water is, dan stuur je de patiënt toch door. zeker als de patiënt zwanger is en vatbaarder is voor infecties. Maar goed, nu maar hopen dat je snel van de pijn af bent en dat het mooi hersteld. Uk: heftig verhaal hoor! Ik begrijp het ook niet waarom de vk je niet serieus nam....maar ja, misschien is het vaak 'vals alarm' en dat ze daar vanuit ging ofzo! Het was natuurlijk wel vroeg! Knuffel voor Ferry! Wat een mooi kindje, zeg! Chantal: Hoe gaat het met Amber! Heel veel sterkte de komende tijd! Oh, nee h`e. Ik ben nu alweer vergeten wat er allemaal geschreven is....echt irri die zw.dementie! Maar ik denk aan jullie allemaal...grote of kleine probleempjes! Ik leef met iedereen mee, ook al kan ik niet altijd op iedereen reageren! Hier ook wat klachtjes: Ik zit hier met een bijhoteontsteking, dus flink verkouden en pijn in gezicht en hoofd. Neusspray is onmisbaar en soms zelfs een paracetamolletje en dan kom ik de dag of nacht wel weer door! Verder heb ik ontzettend pijn aan mijn ribben, echt nite te harden. De baby heeft zeker weer een groeistuip waardoor al mijn ingewanden nog meer omhooggedrukt worden. Maar ja....het hoort erbij en gelukkig zijn mijn klachten niet ernstig. Ik heb mijzelf er net eindelijk toe kunnen zetten om de berg schone was op te vouwen. (Hier ook 1 van de slechtste huisvrouwen van NL!). Vanaf nu ga ik eindelijk beginnen aan het klaarmaken van de babykamer en de kleertjes uitsorteren....en kijken wat ik nog moet kopen! Dinsdag komt de kraamhulp voor een intake en dan wil ze het bedje zien, zei ze.
Hoi allemaal, Even weer een berichtje uit het ziekenhuis. De kindjes doen het nog steeds goed. Vandaag alweer 30 weken en 2 dagen! Morgen weer een echo voor flow en vruchtwater, woensdag een echo om de groei te meten. Volgende keer reageer ik even weer op jullie hoor!
@ Marijke, lekker hoor verlof! Ik nog 6 dagen! @ HJ1977, top dat je kindjes nog steeds lekker in je buik zitten. En de 30 weken inmiddels goed en wel voorbij, super! Fijn dat ze het nog steeds goed doen daarbinnen. Succes met de echo's.
Ben weer terug uit de stad... Wat een drukte zeg pfffff.... Bij Prenatal waren de kraampakketten uitverkocht En nergens anders hadden ze zo'n pakket, dus schoot weer niet op.. Heb wel een autostoelkussenhoes gescoord bij de prenatal, kunnen we de maxi cosi eens een ander kleurtje geven Verder is er een kerstmarkt op de Lijnbaan, en stond de Churros-kraam er.. Heb gelijk een familiezak meegenomen en die is al bijna leeg Vind dat zooo lekker hè Verder was ik Tim zijn anti-lekbeker vergeten mee te nemen dus maar ff een nieuwe gekocht bij de Kruidvat. Op zich valt het nu na een dag op eigen tempo door de stad slenteren wel mee met de bekkenpijn gelukkig.. Ook zoiets raars vandaag meegemaakt.. Dennis heeft een jonger broertje, maar die heeft alle contact verbroken met de familie. hoe het precies zit en waarom weet ik niet, en hoef ik ook niet te weten. Maar ik heb een tijd geleden geprobeerd via de vriendin van zijn broertje om te bemiddelen tussen hun allemaal wat op niets uitgelopen is helaas.. Zat ik vandeweek via via te kijken op hun hyves, en zag ik een foto van haar neefje. Maar dat jochie ken ik dus, dat is de zoon van een vrouwtje hier uit de wijk waar ik vaak mee sta te kletsen. Ze zijn nu aan het verhuizen naar een huis nog dichterbij ons, denk zo'n 50 meter bij ons vandaan, dus ik vraag haar zo heel luchtig: Goh, wat is .. van jou? Want ik zag een foto van je zoontje op haar hyves. Oh zegt ze, dat is me zusje Stond echt even met me bek vol tanden daar.. Haar ouders wonen onder hun, dus haar familie woont echt nog geen 50 meter bij ons vandaan.. Echt zo apart allemaal.. Best kans dus dat we me 'zwagertje en schoonzusje' dus hier in de straat tegen komen straks.. Vertelde het tegen Dennis en die zei al, ze wonen niet bij haar ouders in toch? Ik zo nee dat wonen ze niet.. Nee oké zegt ie, anders sta ik er vanavond nog aan de deur! Vind het tegelijkertijd ook wel een lastige situatie geworden nu, omdat er waarschijnlijk niet echt leuke verhalen tegen haar ouders verteld zijn (heb ook met die vader staan praten) ik heb wel heel duidelijk gezegd, dat wat er speelt of gespeeld heeft niet mijn pakkie aan is, ik het ook niet weet en niet wil weten (alhoewel ik best nieuwsgierig ben hoor ) En dat dat tussen hun en me schoonouders is en ik me daar niet mee wil bemoeien.. Nu weet ik natuurlijk ook niet wat er idd gezegd is destijds voordat het contact verbroken werd, ik hoop alleen dat het contact wat ik met haar zus heb/had er niet door verstoord wordt. Zou ik erg jammer vinden want ik kan het goed vinden met haar..
Thx allemaal voor de complimentjes over mijn kamertje! Ben er zelf ook errug trots op Uk, heb je bevallingsverhaal gelezen. Idd schandalig dat je VK je niet serieus heeft genomen. Onderbuikkrampen, hallo! Je had toch wel iets meer dan alleen wat onderbuikkrampen...Verliezen van de slijmprop, regelmatig terugkerende pijnlijke krampen én bloedverlies. Nou sorry hoor, maar dat mag je toch niet over t hoofd zien, bizar! Wat vonden ze in de VU van haar handelen? HJ, fijn dat t nog steeds goed gaat! Ga zo door Scoobje, jeetje meid wat een hel. Ik kan er soms best wel boos/verdrietig om worden wat sommigen van ons moeten doorstaan om een kindje op de wereld te mogen zetten. Mobiel, idd heel toevallig zeg! Jammer toch altijd, familiebreuken... Maar daar hebben we t wel al eerder over gehad. Kan er helaas zelf ook over meepraten (binnen onze fam dan, niet ik persoonlijk).
Oh UK, ik vergat helemaal hier te zeggen dat jullie Ferry een mooi mannetje is zeg! Mobiel toevallig zeg. Wij hebben vanmiddag een nieuw bed gekocht, een heerlijk luxe boxspring. Lekker hoog, kan niet wachten tot het komt, helaas door de feestdagen natuurlijk weer langere levertijd. Maar ik ga ze gewoon spammen met telefoontjes dat ik straks hoogzwanger ben, hihi. Dat hebben we al op de bon geschreven, levertijd is precies rond of na mijn bevaldatum.