hahaha Vaamrile Kwaaltjes? Amper hier.. Wel last van me bekken vanwege bekkeninstabiliteit, zere tepels en ik lek al colostrum Vergeetachtig was ik nog van de vorige zwangerschap hihihi dus kan ik niet echt als kwaaltje neerzetten Verder gisteren door me rug gegaan toen ik Tim in de wandelwagen zette Maar ja moet vandaag toch naar de fysio vanwege mijn bekken, kan 'ie gelijk naar me rug kijken
Dat is nog is een oplossing voor de stank, maar ik hou me adem ook in als ik die pot los draai snel erin en snel weer dicht draaien en dan weer ademen haha, alhoewel die lucht soms in de wc blijft hangen, gelukkig heb ik 2 wc's zet hem mooi boven neer, weet ik zeker dat de visite er ook geen last van heeft.
Het is toch een soort van extra bevestiging omdat iemand anders de test voor je doet Zo voelde dat bij mij iig wel.
Hoi, Ik ga het vandaag aan mijn ouders vertellen. Mijn vader was gisteren jarig dus het wordt een gecombineerd kadootje. Ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat zijn. Warrigheid valt nog wel mee, vergeet wel eens iets. Maar ik kan ineens zo instorten van moeheid. Gisteravond had ik daar erg veel last van.
@ knooretjuh wat is het toch een heerlijk gevoel als iemand anders zegt ja je bent zeer zeker zwanger. Het is echt een duidelijke test hihi. Ze is nu weer weg Ik heb 4 flessen gekregen en krijg er maandag 8. @caro73 dat is een bandje wat om je maag heen komt te zitten zodat je kan afvallen (niet dat het mij heeft geholpen maar ja ) http://www.sagb-maagband.nl/chirurgie/hetprincipe.html kan je mischien als je wilt even op kijken
Och tirtilisko wat vervelent voor je, enigste tip die ik je kan geven is beschuit of cracker tegaan eten met wat thee misschien dat dat wat helpt.. heb met je tedoen meid. Ik was vannacht heel beroert het leek wel of ik griep kreeg en kon de slaap ook niet vatten, voel me nu weer super, terwijl ik maar paar 4 uurtjes heb geslapen.
Ik heb ook 4 flessen gekregen goh toevallig was het niet het zelfde vrouw haha en die test is idd super duidelijk!
Zo! Weer bijgelezen (vanaf p 84). Het gaat hard hier. Ook met de zwangeren. Thumbs up! @Marriedgirl, gefeliciteerd en welkom! Kwa eten moet ik de hele dag door kleine beetjes eten. Opvallend is dat ik alleen maar zin in verantwoord eten heb. Niet dat ik voorheen zoveel snoepte of slecht at, maar nu is dat nog extremer. Als ik vergeet te eten wordt ik heel gauw slap. @Uk, jouw symptomen herken ik. Alleen wordt ik niet misselijk van bepaalde geuren. Ik word de ene dat wel en de andere dag niet brakkig wakker. In de loop van de ochtend zakt het af. Verder wel zeer gevoelig borsten en af en toe voel ik mijn tepels spontaan prikken. @Siegie, gefeliciteerd en welkom. De symptomen zijn bij mij ook niet elke dag even erg. @Sjors, veel plezier met je uitstapje! @dushi, gefeliciteerd! Ik duim voor je dat je superpresteert tijdens je proeftijd. Wel lekker dat je dan gelijk een vast contract hebt. @Vaamrile, ) Alles voor het goede doel. Ik begin na mijn eerste echo. Weet nog wel van de vorige keer dat het best veel gedoe is. Die potten ruiken ook zo vies chemisch. Na een beschuitje begin van de ochtend en een boterham en een kop thee achter de computer ben ik weer een beetje boven jan. Terwijl ik aan het lezen was heb ik bedacht dat ik zodadelijke en digitale test ga halen en uitvoeren. Deze met een strik in een mooi bos bloemen doen als cadeautje aan mijn ouders. Misschien niet het meest origineel maar wel een leuke verrassing.
@Tirtilisko, ik hoop voor je dat dat bandje niet nadelig is voor de misselijkheid. Vervelend dat je zoveel last hebt. Misschien heeft de ha wel tips of kan je iets geven.
Heb nog steeds niks binnen ik ga maar eens een sultana proberen. trouwens hihi de test staat in mijn album
ohh ja die bakken van mvm, nou ik heb vorige keer braaf meegedaan, en hing steeds boven de wc na zon ding geopend te hebben..deze ronde laat ik even aan mij voorbijgaan,mede omdat ik in een flat woon.
@ Caro: hou je er wel rekening mee, dat de uitslag op een digitale test maar 30 minuten blijft staan?
Bij mij zijn ze ook net langs geweest en ik vond het ook ontzettend spannend, bleef ook maar naar dat kaartje staren of er 2 streepjes zouden komen, en jahoor het was overduidelijk .
Oeps nu hoor ik overal en lees ik dt di epotten vreselijkkkkkk stinken maar zoals jullie weten gaat het al niet goed met me durf de pot niet open te maken
he meiden! kom mij hier ook aanmelden: want ik ben op 24 februari uitgerekend! Heb mezelf gisteren al aangemeld bij MvM, ze komt volgende week woensdag al langs, want eerder kon nog niet omdat hun testen niet zo gevoelig zijn, zei ze........
Wat ontzettend fijn dat je me even waarschuwt! Dat bespaart mij de investering. Dit ga ik dus anders oplossen!
Kelly, welkom! en gefeliciteerd! Marriedgirl, ouders en schoonouders deze week. Als ik naar de vk ben geweest waarschijnlijk mijn beste vriendinnen. De rest pas na week 12.