Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    De kraamhulp is net weg, ze heeft bekeken hoe ik verzekerd ben, mocht de kleine veel te vroeg komen of na de bevalling tog naar de kinderafdeling moeten, waarschijnlijk moet hij nog een week of langer onder een lamp liggen. dan heb ik na de 10 dagen (die je met verlenging standaard hebt) nog recht op 4 dagen 3 uur hulp zodat ze kunnen helpen met borstvoeding en wegen enzo. ben ik wel blij om zag het al niet zitten om dat zelf allemaal uit te vogelen aangezien het bij Jasmin ook niet lukte. Gelukkig ben ik vrij goed verzekerd.

Maatje: fijn dat alles tog goed is met je kleine meid, altijd even schrikken als je ineens naar het ziekenhuis moet voor controle.
    ga jij ook op de schaatsen dan?

Tirilisko: succes vandaag in het ziekenhuis.

Ga me vast klaar maken om naar het ziekenhuis te gaan, ben nu wel erg zenuwachtig, hopelijk heeft de kleine geen vocht bij z'n hardje, anders wordt het misschien een kerst kindje.

martine

2. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

goedemorgen allemaal.

martine veel succes in het ziekenhuis, ook hier hoop ik dat het vocht weg is.

uk wat fijn dat ferry van de beademing af is, en snap ook heel goed dat je het buidelen een beetje vreemd vond, zou ik denk ik ook hebben, maar ja, probeer er toch maar van te genieten, en die spinazie poep: doet je borstvoeding in ieder geval wel iets goeds. hihi.

verder voor iedereen alvast fijne feestdagen, weet neit of ik van de week nog aan reageren toe kom, want het gaat allemaal zo snel hier, is soms te moe(ilijk) om alles bij te lezen.

veel plezier allemaal .

anita

3. @Angela, wat onatttent van je bezoek dat ze je alleen laten werken. Hielp je man wel mee?

@Golfola, ik vind het wel opvallend dat je zoontje de opmerkingen maakte over de tweeling. Ben geneigd om te geloven dat kinderen het wel zien ofzo. Misschien was het in de de hele vroege aanleg een tweeling. Of kraam ik nu onzin uit?
    En tegen mij is ook wel eens gezegd of ik niet zeker weet of het een tweeling is vanwege de enorme toeter.

@Mieke, well done van je dekbed. Zoiets kunnen ze ook niet weigeren en zo'n verkoopster gaat daar ook natuurlijk helemaal niet over.
    Heerlijk trouwens zo'n groot bed. Wij willen voor in het nieuwe huis ook een nieuw bed kopen. Ook een springbox. Wat voor 1 hebben jullie gekocht? Was het een mooie aanbieding?

@Noppie, ik kan het me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt om het gat. Is niet niks.

@UK, kan me goed voorstellen dat het zo werkt met kolven. Volgens mij vergelijkbaar met borstvoeding. Maar je doet het hartstikke goed!
    Enne, die spinazie gaan we hier allemaal meemaken vrees ik ;)

@Maatje, alleen maar fijn dat de vk je zorgen serieus neemt en actie onderneemt. Nu ben je lekker gerustgesteld. Veel plezier met schaatsten.

@Married, goh, mijn vriend heeft er ooit af en toe last van gehad. Maar ik denk dat ik ook maar even informeer bij de vk. Ik moet volgende week weer heen en dan ben ik bijna 34 weken, dus dat komt dan goed uit.

Gisteren zw yoga gehad en de kleine man was druk met zijn billen lekker naar boven aan het draaien. Ik kon bijna niet meer normaal zitten zo hoog zit ie dan. Een deel van de les kregen we uitleg over de bevalling en ben ik maar gewoon gaan liggen. Vanochtend wakker met rug en bilpijn. Is wel afgezakt nadat ik ben opgestaan gelukkig.
    Maar het voelt heerlijk dat de grootste druk eraf is. Zit nu vanuit thuis te werken. Moet zodadelijk even een bezoekje aan kantoor brengen, maar ga daar niet achter de computer werken. Vanmiddag gewoon weer lekker thuis verder. Heerlijk!

4. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Iggy: fijn dat je je wat beter voelt nu je meer rust kan nemen.

@ Uk; wat super dat Ferry van de beademing af is, houwen zo! Kan me heel goed indenken dat het buidelen dan nog erg spannend is hoor, en dat jullie dan nog niet helemaal erop durven te vertrouwen. Dat moet langzaam weer groeien toch? Lekker verhaal over die spinazie :) .

@Maatje: das toch effe schrikken als er een hartfilmpje wordt gemaakt ja, gelukkig is alles goed.

@ Tirtilisko en Martine: allebei sterkte in het ziekenhuis vandaag.

@ famveenstra: jij ook fijne feestdagen!

@ Caro: na mijn zw-gym heb ik ook last van rug en stuitje :( . Toch wel typisch, maar ja, doe toch maar mee. Geniet lekker van je rustigere vaarwater!

Zo, eerste vakantiedag moet nog ff wennen. Vanmorgen vroeg naar de bakker voor brood en kerststol. Ik had een hele rij verwacht maar ik was direct aan de beurt :) . Daarna ingekakt bij het ontbijtnieuws en weer even op bed gaan liggen. Ik ga zo nog even langs de Happy Days om een te kijken of ik nog een nieuw jurkje en pantys voor Kerst kan scoren. Vanmiddag om 16.00 controle bij vk. Zal wel goed zijn, want mijn beebje beweegt nog veel.

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Lieve Uk, ik heb je bevallingsverhaal gelezen en ik probeer een beetje bij te houden hoe het gaat. Ik las dat Ferry van de beademing af is. Wat een superkanjer zeg! Ligt hij nu aan de cpap of infant flow? Sorry, ik werk op een NICU.

Als je kolft, probeer dan inderdaad een foto mee te nemen, of een doekje met Ferry's geur, zodat hij toch dicht bij je is. Neem ook de tijd om te ontspannen, al zal dat soms moeilijk zijn, omdat alles nog zo onzeker is. Het vertrouwen in Ferry zal zeker terugkomen, hij zal jullie laten zien wat een kanjer hij al is.

En lekker he, die spinaziepoep :) . Ik "leer" de kindjes altijd om dat bij de papa's te doen. :D

Het ga jullie goed! Knuf!

Nog een egoberichtje: ik heb maandag de termijnecho gehad en alles was goed. Kan nu echt gaan genieten! Wat is het toch bijzonder. Hadden jullie ook met 12 weken al zo'n dikke buik? Kan al niet eens meer op mijn buik slapen. :( Ook heb ik veel pijn in mijn rug, wel lastig. Maar verder de gelukkigste vrouw op aarde. :D

6. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Meiden allemaal heel erg bedankt

Sucre meid wat ben ik blij dat het goed gaat, nu kan je echt genieten dus geniet er ook echt van lieverd dat verdien je

Meiden ik heb bij babyuitzet een topic geopend van de dingen die ik nu heb dus mijn lijst zegmaar zouden jullie aub willen kijken en evt tips en adviezen geven. alvast bedankt

7. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Sucre, wat fijn zeg, gefeliciteerd! Ik had nog geen echte buik bij 12 weken, maar heb nu ook nog geen mega toeter, maar een net buikje, haha

@ Tir, ik zal eens koekeloeren ;)

8. amor

amor Actief lid

19 jul 2008
    324
    0
    0
    Hi meiden,

Goed nieuws hier: mijn vriend is gisteren geslaagd voor zijn rijbewijs :D We zijn gelijk voor auto's gaan kijken en vanavond kopen we een (2hands) stationwagen Ford Mondeo :D :D :D Ben zo ontzettend happy ermee! Kan de hond lekker achterin, zodat er geen haren bij de baby komen en genoeg ruimte voor vanalles en nog wat en hoef me nu nooit meer druk te maken over vervoer (als mijn vriend tenminste niet aan het werk is) :D Het is een lpg, dus ook nog eens lekker zuinig.

Verder ben ik hier moe moe moe van mijn drukke (maar leuke) vorige week en weekend en moet mezelf echt een schop onder mijn kont gaan geven om vandaag en morgen de stad in te gaan om noodzakelijke dingen te kopen en boodschappen voor kerst te doen. Gelukkig heeft mijn vriend morgen al vakantie en hebben we dan de auto al, maar denk dat ik het niet met 1 dag ga redden. Heb de laatste tijd echt het gevoel dat er nooit een einde komt al alle dingen die gekocht MOETEN worden en geregeld MOETEN worden pfff.. maar ja, dat heeft iedereen he! Is volgens mij ook altijd zo, alleen nu valt het waarschijnlijk meer op, doordat alles moeite kost.

Heb nog wat grappigs te vertellen en dat is dat mijn hond opeens sinds een paar dagen steeds aan mijn borsten loopt te snuffelen :) Dat doet ie nooit en ik heb ook geen andere creme ofzo.. dus zit nu elke dag te w8 of er misschien al melk uit gaat komen :) tepels doen ook opeens weer pijn, maar tot nu toe nog niks...

@Mieke: Wat leuk dat je zo goed en goedkoop geslaagd bent :D

@Iggy: hahaha, lief van je vriend hoor! Wat fijn dat het iets beter met je gaat!

@Eppie: Ja, had idd een goeie periode hahaha, zoals je kan lezen is die nu weer beetje over.. ff weer die spirit vinden ;)
    Wat erg dat je vriendin in buik is gestompt en wat een lul van een baas :(
    Fijn dat alles goed was bij vk!

@Maatje: Ik zou toch ff aan de vk navragen over dat slijmverlies. Afscheiding is wel normaal, heb ik nu opeens ook weer last van :(
    Ik voel die kleine sinds kort ook draaien ipv schoppen, erg bijzondere verandering vind ik. Wat heerlijk dat jullie samen weg zijn geweest!
    O, ik lees dat alles goed was bij de vk ;) Gelukkig!

@Golflola: Sterkte met je klachten, erg rot voor je!

@Marijke: Heerlijk dat je verlof hebt, geniet ervan!

@Mobiel: Ik woonde in Spanje en ik eet dus ook elk jaar met de kerstmarkt Churros :D Vind ze niet eens zo lekker meer, maar ik moet ze gewoon kopen, vanwege de herinnering die het oproept :)

Ik kan je verhaal niet helemaal volgen (hormonen) :) maar het lijkt op de poging die ik ondernam tussen mijn vriend en zijn zusje (nog geen e-mail van haar gekregen) Idd een aparte en lastige situatie van jou!

@Mirei: Suc6 met de verhuizing! Jeetje, lompe opmerking van de vk, snap dat je ervan schrok! Fijn dat je verlof hebt :D Enne, ben nu ook erg benieuwd wat je voor kadootje krijgt hihi, lief hoor van je man!

@Golflola: Nogmaals sterkte met je ribben! Wat een grappig stukje hahaha (die link), krijg er wel de positieve zenuwen van, als je dat zo hoort, besef je pas hoe erg je leven gaat veranderen :)

Hahaha, je zou bijna echt gaan geloven dat je 2ling krijgt idd!
    Aan mij vragen mensen de hele zw al of ik zkr weet dat ik geen 2ling krijg, omdat mijn buik de hele zw al veel groter is als gemiddeld. Men is ook steeds verbaasd over het aantal mnd dat ik zw ben, zelfs nu nog beginnen ze erover of ik al 9 mnd ben... pfff

@Chantal: Wat fijn dat de antibiotica aanslaat en ze lekker aankomt :D Sterkte!

@Dayenne: Ik mis je hier wel hoor, fijn dat je af en toe nog langs komt :D Wens jou en je vriend dan ook alvast hele fijne feestdagen, maar dat gaat vast wel lukken in nieuwe woning, heerlijk voor jullie! Enne.. 7 jan. ben je toch al ongeveer 37 wkn? Dan moet je ons zeker weer op de hoogte houden hoor.. spannend!

@Caro: Ik zou die tas wel meenemen hoor, beter teveel dan te weinig meenemen, beter het zekere voor het onzekere. Heerlijk dat je nog paar daagjes weg gaat!

@Maka: Fijn dat alles goed was bij vk!

@Angela: Bah, wat rot voor je, sterkte met de pijn!

Heelll irri die mensen die niet beseffen wat zw zijn inhoudt en dan niet opstaan, heb die ervaring helaas ook af en toe in versch. situaties.

@Mieke: Groot gelijk met die aktie hoor, zou ik ook doen!

@Noppie: Jij hebt nog veel begrip voor die tandarts! Fijn dat je geen pijnstillers meer nodig hebt en het iets beter gaat! Heerlijk dat je vakantie hebt :D Suc6 bij de vk!

@Uk: Leuk dat je ons zo op de hoogte houdt, ik lees alles met veel interesse :D

@Tirilisko: Bah, sterkte weer vandaag!

@Married: Ik ga het ook navragen van streptokokken test, ook nooit van gehoord.

@Martine: Fijn dat je zo goed vz bent! Suc6 in zk vandaag!

@Anita: Wens jullie dan ook alvast hele fijne feestdagen toe!

9. amor

amor Actief lid

19 jul 2008
    324
    0
    0
    @Sucre: Gefeliciteerd met je 3 mnd :D :D :D Ben echt blij voor je , geniet ervan! Sterkte met je rugklachten! (en ja, ik had ook al enorme buik, maar ben uitzondering)

@Tirilisko: Zal later eens ff kijken, moet nu echt achter die pc vandaan van mezelf ;)

10. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    ff kort berichtje van mij! hebben net alles getekend, sleuteloverdracht gehad en nu is het huis officieel van ons! :D we beginnen straks fijn met behang eraf halen en die dingen haha, gezelligggg.. nja en we hopen morgen de slaapkamers opnieuw te kunnen behangen... (natuurlijk eerst de babykamer,,.... :) )

verder gaat het goed hier hoor! vanmiddag nog een bezoekje aan de vk, en verder ga ik niet veel doen, heb 4 mensen om me heen lopen die helpen dus ik mag lekker koffie zetten en broodjes smeren hahaha! ik hou me rustig! ;)

tot gauw!

11. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @amor meid wat super goed dat je vriend is geslaagd voor zijn rijbewijs en super dat jullie een auto gaan kopen :D

@Miireii meid super gefeliciteerd nogmaals :D :D geniet er eindelijk van doe wel rustig aan he :D

12. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Amor: top dat je vriend geslaagd is en vanaaf al meteen een auto, wow!

@ Sucre: gefeliciteerd met de positieve termijnecho meid! Ga zo door. Bij mij kon je ook al vrij snel een zwanger buikje zien.....

@ Mireii: hoop dat het klussen voorspoedig zal verlopen meid! Doe rustig aan!

13. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    Ons kamertje is klaar! Gisteren hebben we eindelijk de laatste dingetjes opgehangen. Nu kan ik beginnen met wassen en poetsen. Heb foto's in mijn album gezet :)
    Wel fijn hoor dat manlief weer thuis is. Ik ben zelf absoluut niet handig met de boormachine...
    Gisteren weer overleg gehad met mijn teamleidster, vrijdag was ik gebeld door het UWV over mijn ziekmelding. In overleg met die mevrouw heeft ze me vanaf 22-12 100% ziekgemeld. Wel een beetje raar, omdat dit zonder overleg met mijn teamhoofd gebeurde. Maar ze was het er helemaal mee eens. Ik zou eigenlijk 8 januari mijn laatste dag hebben en ik wil tot die tijd ook echt nog wel komen op de dagen dat ik ingepland sta. Maar nu ben ik lekker niks verplicht! Gaat het niet, dna kan ik naar huis. Dus nu ga ik lekker alleen nog wat helpen met de maaltijden en evt medicijnen delen. Wat een opluchting!
    Mijn buurvrouwtje kan elk moment gaan bevallen, heel apart hoor. Ben toch telkens aan het luisteren of ik niet al iets hoor! We hebben niet zoveel contact, ze is turkse en kan de taal niet zo goed. Maar ik hoop dat van de zomer onze kids lekker samen in de tuin kunnen zitten!
    Heb net de Mama van november gekregen en daar stond een artikel in over kleding tijdens de bevalling. Moet ik me daar nu ook al druk over maken? Schoot gelijk in de stress dat ik nog mooie pyjama's moest gaan halen en het van onderen wat moest bijtrimmen.... :D
    Wat gaan jullie (aan)doen?

14. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Noppie, ik denk ook niet dat je je heel veel zorgen moet maken over dat gat hoor. Bij verstandskiezen trekken gaan toch ook je wortels er helemaal uit en zit je ook met van die gaten.
    (Al is t bij mij wel beide keren gaan ontsteken in de onderkant...:( Maar ik mocht ook altijd pas na een paar dagen beginnen met spoelen.)
    Fijn iig dat je al zonder pijnstilling kan, komt vast goed hoor!

Uk, hihi die spinazieluier! Is dat dan nou meconium? Want van borstvoeding krijgen ze toch juist een veel lichtere poepkleur (lekker onderwerp ;))?
    Lijkt me idd heel eng als ie soms stopt met ademen... Sterkte meid.

Sucre, wat heerlijk voor je dat de echo goed was. Geniet ervan, maar dat komt zo te horen wel goed!
    Met 12 weken was ik nog zo plat als een dubbeltje en 6kg lichter, dus ik ben ook niet echt vergelijkingsmateriaal!

Tirtilisko, alweer een glucose-curve, balen zeg. Sterkte hoor.

Amor, heeej fantastisch nieuws van je vriend! Ik zou echt niet meer zonder auto kunnen hoor, zeker nu niet. En strax met jullie kleintje, ideaal!

Enna, heerlijk dat je niet meer hoeft te werken. Wel knap dat je dan alsnog wil gaan helpen met lichte klusjes. Fijn dat je man weer thuis is, gaat t goed met m?
    Ik weet ook nog niet wat ik aandoe met de bevalling. Ik denk dat ik een warm nachthemd koop. En sowieso dikke sokken meenemen, je schijnt t nogal koud te kunnen hebben! En aangezien ik al een koukleum ben... al moet ik zeggen dat ik t de laatste tijd best vaak behoorlijk warm heb, terwijl mijn vriend zit te klappertanden. Kom anders nooit voor!

15. Bbelly

Bbelly Actief lid

9 nov 2008
    457
    0
    0
    Twente
    Hai,
    Ik ben terug van een heerlijk weekendje, veel leuke babydingetjes uitgezocht met z'n 2en :D Dat was zooo leuk.

En vanmorgen gesprek met de kraamzorg gehad. Had recht op 77 :confused: uur, ik denk dat het ook wel genoeg is zo! Mijn uitgebreide pakket geeft recht op 20 uur meer en dat ik bij de fysio ben geweest voor bekkenkl88 gaf ook recht op 8 meer uren, maar die "parkeer"ik. Als ze nodig zijn kunnen we er alsnog om vragen. Misschien zijn we het ook wel een keer zat, iemand over de vloer. Omdat we 9 dagen krijgen, worden het wel minimaal 2 verschillende mensen. Tsja.. logisch.

Wel jammer dat ik morgen nog moet werken, heb eigenlijk vakantie maar word elke dag gebeld met vragen.. goeie voorbereiding op het verlof dus, voor mijn collega's! (het zijn schatten, kan niet klagen)
    Ik heb wel een overdracht vast gemaakt, maar er gebeuren natuurlijk dingen die nooit voorkomen, precies nu :)

Enna, handig he, zo'n man in huis, die kan klussen. Gaat het beter met hem na zijn opname? Ik lees van veel meiden dat ze een zwart, oversized shirt of zwart jurkje aan doen, of een bloese (dan kan je kindje op je blote buik worden gelegd met de knopen open) Ik moet nog ff kijken.
    Gefeliciteerd met je verlof, lekker dat het niet meer "moet". Bereken je wel goed die 16 weken waar je recht op hebt?

Noppie, geslaagd met kerstkleding?

Mireii gefeliciteerd met je huis! EINDELIJK de babykamer!

Amor, lollig van je hond :) Meestal zijn ze iets subtieler!

Caro, geniet van je rustige dagje!

Martine, fijn dat je verzekeringen kloppen voor je situatie. Enne.. het wordt toch gen kerstkindje?

Ik ga me even nuttig maken, met boodschappen en huishouden. :-k

16. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    @Bbelly, fijn dat ej zo'n leuk weekend hebt gehad! En heerlijk toch zoveel uur kraamzorg? Ik heb nog geen idee hoeveel uur ik krijg. Ze komen pas in januari de intake doen.
    Ik ben 21 februari uitgerekend en wil/moet 6 weken voortijd met verlof, das de 11e januari geloof ik. Ze hadden me mijn laatste dag werken de 8e ingepland. Volgens mij klopt het dan wel ongeveer, toch? Ik ga iig pas weer begin mei beginnen met werken. Gek idee hoor, dat je zolang vrij bent!

En nu op naar mijn werk, de bewoners hebben vanmiddag kerstviering en ik ga een beetje "helpen" :)

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Miireii, gefeliciteerd, nu is het officieel allemaal.
    Nog even doorbijten met klussen, en eindelijk beginnen aan de babykamer.

Sucre, gefeliciteerd met je 12 weken! fijn idee hoor, nu kun je zeker weten echt gaan genieten!
    Enne hier met 12 weken een klein zichtbaar buikje.

Amor, gefeliciteerd dat je vriend zijn rijbewijs heeft gehaald, en gelijk een auto.
    Dat is zeker fijn, ik kan niet meer zonder.

Caro, wij hebben ons bed bij Slaapgenoten gekocht (www.slaapgenoten.nl).
    Het was een aanbieding, maar evengoed nog ruim een 3 met net zoveel nullen hoor, dus het is maar wat je er aan uit wilt geven, merk Cozi is Zweeds.

Noppie, geniet lekker van je vakantie!

Bbelly, lekker weekend gehad dus en ook nog eens lekker geshopt.
    En wat veel uur kraamzorg zeg... nog nooit gehoord dat iemand zoveel uur kon krijgen.

Enna, leuk geworden het kamertje, fijn dat het ook weer klaar is hoor.
    HOe is het met je man?

Tirtilisko, hoe was het vandaag in het ziekenhuis.

Zo ook bij Martine?

Anita, voor jullie ook vast fijne dagen.

Net mijn laatste zw.cursus gehad. Was weer leuk.
    Vandaag kwam borstvoeding aan de orde en hoe er mee om te gaan.
    Hier werd ook geadviseerd om een foto of een tuttel oid van de kleine mee te nemen wanneer je ergens anders moet gaan kolven en het lukt niet.
    Verder over wat houdingen gehad waarin je de baby kunt vastpakken en daarbij lettend op je eigen houding.
    Weer nuttig en leerzaam.

18. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Maka: Meconium en spinaziepoep is echt heel wat anders :) De ontlasting van een borstgevoedde baby kan alle kleuren van de regenboog hebben zo'n beetje ;)

Meconium is heel dik en plakkerig, lijkt een beetje op teer, en is alleen de eerste paar dagen na geboorte, meestal na 2 dagen hebben ze al 'gewone' ontlasting, variërend van okergeel naar spinazie groen en alles daar tussenin ;)

@ Verhaal zwagertje: Stap ik net thuis de deur uit om naar de Intertoys te gaan om voor de kids nog een cadeautje te kopen zie ik dus me zwagertje en zijn vriendin lopen :confused: Denk, fiets ik de andere kant wel op hoef ik ze niet voorbij, kom ik ze op een ander punt weer tegen :( Heb mijn blik maar op oneindig gezet en ben hard doorgefietst :) Me zwagertje is van een dun iel mannetje nu veranderd in een klein dik propje, geen gezicht eigenlijk maar ja..

Nog zoiets aparts, staan gisteren te kletsen met de buurman over ruimte tekort in huis en het missen van een berging. Hadden zelf zoiets van: er moet een vliering zijn in dit huis, maar waar? Op wat Tim zijn nieuwe kamer moet worden is wel een raampje in het plafond, maar we hadden er nooit achter gekeken ofzo. Dus vandaag een trap gepakt en een bouwlamp en die glasplaat op zij geschoven en ja hoor een vliering zo verschrikkelijk groot! Ligt een hoop bende van vorige bewoners, maar we kunnen er niet op omdat de trap te klein is, hadden de klossen van ons bed al onder de trap gezet zodat we al wat hoger stonden :) De buurman had ons al een vlieringtrap aangeboden voor als we een vliering zouden hebben, dus die moeten we dan maar eens vragen aan hem zodat we eens echt goed kunnen kijken daar ;) Zou wel ideaal zijn dit alles, paar planken op de balken schroeven en dan kunnen we alle dozen eens wegruimen waar bende in zit die we moeten bewaren, maar wat nu mega in de weg staat op onze slaapkamer :D

19. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    Hoi Dames!

Wel meegelezen, maar tevéél om allemaal te antwoorden; ben dan ook hardstikke moe.. Die weeënremmers doen hun werk wel, word er helemaal suf van! Dat zei ze ook al: je kan je een beetje in de wolken voelen.. Ja, dat heb ik dus!

Ons kamertje is dus uiteindelijk zaterdag geleverd: ik was zooo gelukkig.. Hele zondag bezig geweest alles in elkaar te zetten en voilà, het resultaat is in mijn foto-album te bewonderen! Niet naar mn haar en kleding kijken, maar wat was ik gelukkig..

Verder aan mn Kerst-surprise gewerkt: hij is af! Een elektrische gitaar, maar hij lijkt bijna echt! Met gespannen snaren en al.. haha Ik mag niet veel doen, dus knutselen leek me een goed idee.. ;)

Mn menneke is nog bezig met de zijne; de wereldbol. Hij wordt ook mooi!

Morgen lekker voor Kerst naar NL, ben zooo blij mn familie weer te zien..

En ja, (ik weet niet meer wie het zei) ik neem mn Vluchtkoffer ook mee: you never know.. Al hoop ik dat ze nog even lekker blijft zitten..

Dames, fijne dag allemaal en fijne Kerstdagen: Je vous souhaite un Superbé Noël!

Liefs, So

20. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    hey meiden ik ben eindelijk thuis.

Heb ook net gebeld voor mijn waardes ze zijn allemaal erg goed zei ze

Nuchter: 4.8
    Om 11 uur 4.7
    Om 15:00 uur 4.6 :D

Sofie meid wat super goed dat de weeenremmers hun werk goed doen wel minder van dat rare gevoel . fijn dat je morgen naar je fam in nl komt veel plezier doe wel rustig aan

Deel Deze Pagina