Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Tir, dat is een hele mooie uitslag! fijn hoor.

Sofie, mooi kamertje hoor. Enne die surprise is echt gaaf.
    Daar zitten vast veel knutseluurtjes in.
    Goed dat de remmers werken, wel wat vervelend dat je er wat slomer door wordt.
    Veel plezier in NL met de kerstdagen.

2. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Golfola: Die zin komt me erg bekend voor: Weet je zeker dat het geen tweeling is?....oeh, dan kan ik me ook kwaad maken en denken, hallo dan had ik dat nu toch echt wel geweten hoor! En vaak zijn het ook oudere mensen die waarschijnlijk hun zwangerschap niet meer herinneren of juist personen die nog nooit zwanger zijn geweest.

@Mieke: haha, goede actie Mieke, ik zou ook gaan bellen hoor voor dat dekbed. En zo zie je maar, wie brutaal is heeft de halve wereld.

@Noppie: fijn dat de pijn in ieder geval afneemt, maar wel vervelend dat je er nog zo lang mee zult zitten en er rekening mee moet houden. Hopelijk gaat dat 'gat' snel genezen.

@Iggy: wat vervelend meid, sterkte ermee!

@UK; wat een opluchting om te horen dat het zo goed gaat.

@maatje: dat zal wel even schrikken zijn geweest, maar gelukkig bleek alles goed te zijn.

@Tirtilisko: hopelijk zijn je waardes goed. En hoe is het verder met je?

@martinenur: Fijn dat de kraamhulp het heeft uitgezocht, scheelt weer een hoop tijd en frustratie.

@Sucre: wat super dat alles goed was!

@Amor: gefeliciteerd met het rijbewijs van je vriend!

3. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Vandaag weer naar de vk geweest:
    - bloeddruk: 120/55
    - gewicht: 2 kilo erbij sinds de vorige keer (drie weken geleden)
    - baarmoederhoogte: op 2/3 tussen navel en borstbeen
    - ligging: ons kindje is gedraaid! JOEPIE! Ik dacht dat ik nog steeds een kopje voelde onder mijn ribben, maar volgens de verloskundige is wat daar uitsteekt veel te puntig voor een kopje. En voelde ze boven mijn bekkeningang toch echt twee schoudertjes bewegen. Kopje is zelfs al ingedaald en ligt vast in mijn bekkeningang volgens haar. En zij is de meest ervaren vk van de praktijk, dus ik geloof haar wel. Vooral toen ze vroeg of ik de afgelopen weken misselijk was geweest en meer last van maagzuur had gehad, wat veroorzaakt kon worden door het draaien. Dat was inderdaad zo. En in het ziekenhuis zal nog wel een liggingsecho worden gemaakt, dus dan weten we zeker of ons guppie goed ligt.
    - hartje: luid en duidelijk

Nog één keer een afspraak bij de vk, en daarna moet ik voor de resterende weken en voor de bevalling naar de gyn.
    @mobielfreak: Voor de lijst - 7 januari Wenniepenny controle vk

Sinds vorige week loop ik ook bij de fysio vanwege uitstralende pijn in mijn rechterbeen. Zij constateerde overactieve bekkenbodemspieren, die overcompenseren voor mijn buik-, rug- en beenspieren omdat die kracht tekort komen. Dus nu moet ik oefeningen doen ter ontspanning van mijn bb-spieren. Ik wist niet dat dat ook nog kon, overactieve bb-spieren. Zo leer je nog eens wat :)

Verder is mijn man samen met de twee opa's bezig om boven een extra kamertje te maken en een heuse peuterkamer voor Daan. En wat wordt het mooi, ik ben heel trots op de mannen!

Alleen nog 24, 29 en 31 december werken en dan ... verlof!

Iedereen fijne feestdagen, sterkte/succes met de laatste werkdagen en geniet van je verlof!

Groetjes, Wendy

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oja, als ik het goed begrepen heb van anderen hier vindt de verhuizing van ZP plaats op 27 + 28 december.

5. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Chantal: dat is niet zo mooi van die bacterie, maar wel goed dat Amber reageert op de antibiotica! En ze is ook al goed gegroeid!

@Dayenne: fijn dat alles goed gaat!

@Caro: een bewoner op mijn vriendin haar werk had haar in haar buik gestompt! Ze werkt in een verpleeghuis met mensen die erg dement zijn! Wel fijn dat je het nu eindelijk wat rustiger hebt!

@Maka: tof om te horen dat alles goed was bij de VK!

@Angela: goh meid, vervelend dat je zo'n klote weerk achter de rug hebt! Stom dan dat andere mensen niet mee helpen op zo'n verjaardag, terwijl ze toch weten dat je slecht uit de voeten kan. Jou VK is ook een lekker helder licht dan: wat betreft de fysio! Pijn wordt ook niet minder. Erg herkenbaar. Je mag gerust klagen hoor. En tv's zijn idd duur tegenwoordig!

@Vaam: fijn dat alles goed was bij de VK! Gaan ze nu nog iets doen aan je verhoogde bloedsuiker of

@Miireii: ik heb ook zo'n beschaafd buikje!
    Lekker klussen in jullie nieuwe huisje.

@Axioma: weet je nog niet echt waar dat naar worden vandaan kwam dan?

@Mieke: :D zo toch nog ff dat dekbedje geregeld!

@Noppie: was al benieuwd hoe het met je tanden ging. Geniet maar lekker van je kerstvakantie!

@Iggy: is vaak hoor dat je buik de laatste weken harder groeit, omdat je dan meer rust houdt! Hoe was het bij de therapeute?

@Uk: fijn dat alles beter gaat met Ferry. Kan me indenken dat je het een beetje eng vindt. :D kan ie lekker poepen dan he?

@Daffie: en hoe was het kruisverhoor bij de VK?

@Maatje: goed dat je VK het zekere voor het onzekere heeft genomen. Weet je dat je je geen zorgen hoeft te maken! En lekker geschaatst?

@Martine: nou heb je lekker veel uren kraamzorg dan? Hoe was het bij de Gyn?

@Amor: gefeli met he rijbewijs van je vriend. En ook al meteen een auto gekocht?

@Sucre: fijn dat de echo goed was!

@Enna: mooi kamertje hoor!

@Bbelly: 77 uur kraamzorg?! Dat is wel veel zeg!

@Mobiel: :D heb je ineens extra ruimte in je huisje! Das dan ook een verassing!

@Sofie: gaaf kamertje! En je hebt een hele mooie gitaar gemaakt hoor!
    Fijn dat de weeënremmers hun werk doen!

@Wenniepenny: Fijn dat de kleine gedraaid is en dat alles verder goed was bij de VK!

Owjee, dan kunnen we het weekend niks posten dan! Gaan we maar naar onze hyve dan?

Gisteren dat feestje van mijn nichtje gehad. Jeetje wat kunnen meiden katten zeg. :D Dat staat mij allemaal nog te wachten. Was gewoon kapot na die middag, dus ben ook niet naar yoga geweest gisteren. Lag echt al op tijd in bed.

Vanmiddag na het werk naar de fysio geweest en die heeft mijn billen weer los gemasseerd na de val van vorige week.

Mannetje is nu lekker tortilla's aan het maken, dus zo lekker eten.

X Esther

6. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi hoi,

we zijn net echt heel lang bij Ferry geweest! En het was heerlijk!
    Ook een gesprek met de kinderarts gehad en hij mag vanavond buidelen met het snorretje op. :D Morgen gaat misschien (als ie het zo goed blijft doen) de diepe infuuslijn eruit, want dit kan ook weer een bron van infecties zijn ;) Ze zijn echt heel positief en hadden het al over verwachtingen waar ik nog niet over durf te dromen. ;)
    Het is zoooo onwerkelijk! Het ene moment zijn ze doodziek en het volgende moment gaat het echt supergoed. Is best wel ff pittig om te behappen allemaal ;)

@ Sucre: gefeliciteerd met je 12 weken! :whistle:
    Wat leuk dat je op de NICU werkt. Als je net zo bent als de verpleegsters en verpleger die daar werken dan ben je fantastisch!
    Hij ligt aan de CPAP. zuurstof 21 % en PEEP op 5. Ben helemaal blij :) Vanavond mag hij dus de snor weer even proberen. ;)
    Hij heeft een lekker gewicht, is flink aangekomen. Hij weegt nu 1840 gram \:D/
    Kolven ging vandaag goed! Ze wisten nog niet zeker of ik iets in zijn couveuse nu mocht doen voor de serratiabacterie. Maar omdat we niet in aanraking gaan komen met andere kinderen/ baby's kan het wel en kan ik daar lekker aan snuiven als ik kolf :D

@ Maka: Fijn dat alles goed was bij de vk :D
    Meconium is echt een zwarte teerachtige ontlasting. Deze heeft hij denk ik 5 dagen gehad. Daarna niet veel ontlasting gezien (hij poepte steeds als wij er niet waren :D) en toen was het korrelig en nu dus echt spinaziegroen :) Het is dus nu echt van de borstvoeding.

@ enna: was het leuk bij de kerstviering? Zijn toch altijd wel leuke dingen he?
    Ik had een bigshirt voor een paar euro bij de Wibra gekocht, maar door de stress en het onverwachte helemaal geen tijd voor gehad om aan kleding te denken. Broek gaat toch uit en verder had ik een shirt met lange mouwen aan en mijn sokken aan gehouden! Ik had het echt heel heet, maar een nat washandje doet wonderen hoor ;)
    Zal zo je kamertje even bekijken :D

@ Wenniepenny: Jij ook fijne feestdagen en ben benieuwd naar het kamertje voor Daan. ;)

@ amor: gefeliciteerd met je vriend :thumup: Leuk joh, scheelt een hoop dan ;)

7. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Tir Gelukkig dat alles goed is meid. Hoe voel je je verder?

Dayenne Lekker he dat jullie het al voor elkaar hebben.

Angela Heb je soms meerdere vk's. Houden ze jou gegevens niet bij in de pc?

Mieke Lekker zo'n dekbed erbij heb je goed gedaan. In nerdeland moet je echt je mondje lostrekken als je wat wilt.

Uk Gelukkig dat alles goed gaat met Ferry.

Enna Mooie kamer.

Bbelly Waarom zoveel uur kraamzorg?

Sofie mooie kamer.

Wenniepenny Fijn dat de kleine gedraait is nou wel blijven liggen he.

Schaatsen Ik heb alleen maar gekeken. De mannen waren lekker aan het schaatsen.

8. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey meiden,

Bbelly; klink goed dat je zoveel uren kraamzorg kan krijgen. Ik ben ook benieuwd, wij krijgen maandag de intake en hebben volgens de IZZ ook recht op 20 uur extra. Er gaan bij ons wel 5 uur af omdat we flesvoeding gaan geven geloof ik.

Enna; hoop dat het gezellig was op je werk....

Mireii; gefeliciteerd met jullie huisje! Wel rustig aandoen he.. ;)

Amor; wat fijn dat je vriend geslaagd is voor zijn rij-examen en dat jullie meteen een auto kunnen kopen. Geniet er maar van!

Mieke; wat leren we toch veel he tijdens deze zwangerschap hahaha. Wel lekker dnek ik dat het de laatste cursusdag was of niet?

Mobiel; handig zo'n geheime opbergruimte :) :) :)

Sofie; mooi kamertje hoor en fijn dat het allemaal al klaar is nu!
    Veel plezier tijdens de kerstdagen in nederland :D

Tirtilisko; fijn dat de suiker weer op orde zijn!

Wenniepenny; gelukkig dat de beeb gedraaid is en al ingedaald.

Eppie; ja die meiden kunnen er wat van he! Een jongensfeestje is ook niet alles hoor, heb vorig jaar bij mijn vriendin geholpen....8 jongetjes van 7-8 jaar :confused:

Uk; ik ben zo blij voor jullie dat het zo goed gaat met Ferry! :D :D Wat een sterk ventje hebben jullie zeg....zit helemaal te genieten van dit goede nieuws!

Maatje; we konden het ons al niet voorstellen...nu nog schaatsen haha. Maar van het kijken heb je vast ook genoten :D

Ik ben vanmiddag weer bij de verloskundige geweest. Alles was weer prima in orde. Bloeddruk 120/60, kindje is al ietsie aan het indalen en zal hoogstwaarschijnlijk niet meer draaien omdat ze daar geen ruimte meer voor heeft en ze ligt dus prachtig met haar hoofdje naar beneden. Wel wordt het een groot kindje in de lengte gelukkig! Dat kon ze voelen aan het ruggetje...
    Alle klachten waren normaal, het vele plassen, de vaginale steekjes en de harde buiken. Niets om ons zorgen over te maken dus. Vindt het toch steeds weer fijn om dat allemaal te horen. Hartslag weer even geluisterd en die klonk weer als een aanstormende trein hahaha.
    Over 2 weken weer terugkomen en dan wordt de bevalling doorbesproken....hebben al wel informatie meegekregen wanneer we de VK moeten waarschuwen en wat we in huis moeten hebben voor de bevalling....

Voor iedereen in ieder geval alvast hele fijne dagen, maar dat kan niet missen met al die wonderlijke zwangeren hier :D

Knuf Daffie

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    UK wat doet Ferry het goed zeg! ik kan merken dat je zo trots als een pauw bent! :D

Daffie, vond de cursus erg leuk en leerzaam, maar het is idd ook fijn er niet meer naar toe te hoeven.
    Nu alleen nog in maart de terugkom dag met beep.
    Of een na-cursus, gaan jullie dat doen trouwens?

En wat goed dat je controle helemaal goed was zeg! toch weer geruststellend.

10. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Noppie, knap hoor dat je het al red zonder pijnstillers! Hopenlijk ben je snel van je "gat" af!

@Uk, fijn dat je weer met ferry hebt mogen buidelen, al lijkt het me inderdaad wel spannend als je mannetje zo relaxed is dat hij vergeet te ademen!
    En inderdaad niets aantrekken van je extra kilo's... die gaan er vanzelf wel weer af...
    Lees nu dat het een stuk beter gaat met ferry, geweldig hoor!

@Daffie, fijn dat alles goed was bij de vk, en dat de kleine gelukkig goed ligt!

@Maatje, en lekker geschaatst? Fijn dat je ze gelijk alles gecheckt hebben, en fijn dat alles goed gaat met jullie meisje!

@Married, nee niet mijn buikomtrek, maar die van de baby... mmm blijkbaar heb ik t niet helemaal duidelijk getypt...
    maar goed de buikomtrek van de baby ligt dus achter op schema...

@Sucre, he fijn dat alles goed was met de echo! Ik herken het van niet meer lekker op je buik liggen wel hoor, ik kon dat ook al vrij snel niet meer!

@amor, wat fijn dat je vriend geslaagd is! Heerlijk hoor, dan hebben jullie ook meer vrijheid he!

@Mirreii, nou heerlijk joh! Ik vond het zo spannend toen wij de sleutels kregen van ons huis! Goed zo en laat de anderen het zware werk maar doen, hoe moeilijk het ook is!

@Enna, Fijn dat je kamertje ook klaar is... lekker idee he! Ik bedacht me pas ook dat ik mijn "bigshirts" niet aan kan na de bevalling... zijn al wat ouder. Dus ik heb al een mooie pyama gekocht bij de v&d... zo'n flanel geval. Ga er denk ik nog 2 bijhalen ofzo. Tijdens de bevalling doe ik wel een oud shirt aan... je schijnt de vlekken van bloed/vruchtwater er toch niet uit te krijgen. Dus daar koop ik niet iets nieuws voor!

@BBelly, fijn dat je een leuk weekend hebt gehad! Zo 77 uur! Das een heleboel, lekker hoor!

@Mobiel, haha das lekker in eens een hele hoop bergruimte extra! Dat is ideaal... ahum zegt iemand die de hele zolder vol gezet heeft :D

@Hummelke, mooi kamertje hoor!Enne veel plezier bij je familie!

@wenniepennie, fijn dat alles goed was bij de vk... en dat de kleine gedraaid is!

@Eppie, nee ik weet nog steeds niet waar het "naar"worden vandaan komt. Ik heb niets gehoord van de gyn, dus ik neem aan het ook niet aan mn hbgehalte ligt... dus dan zal het wel aan uk liggen die tegen een bloedvat aandrukte ofzo?!

vandaag het kerstdiner gehad met de clienten, en daarvoor hebben ze een uur gebowld... hartstikke gezellig. Al hadden we afgesproken dat er geen afscheid voor mij zou zijn, maar dat we dat pas zouden doen na de bevalling..
    Maar ze hadden andere plannen.. van alle clienten een boekje met tekeningen en briefjes gekregen, en een mooie bos bloemen, en van alle collega's een zakje met hun favoriete thee ( ben zelf een echte theeleut) met een persoonlijke boodschap erop! Het "grote" cadeau krijg ik als de baby er is.
    Ik heb het voor de zekerheid thuis pas allemaal gelezen anders had ik het niet droog gehouden.....
    Toen ik thuis al die persoonlijke wensen zat te lezen twijfelde ik wel even aan mn keuze om ontslag te nemen.. want wat zal ik ze missen :(
    Maar heeeeeeeeel lang vakantie is ook wel erg lekker, zeker als de kleine er strax is!

11. Twinkeltje

Twinkeltje Actief lid

4 jan 2008
    131
    0
    0
    Hoi, ik zie dat jullie al even aan het kletsen zijn. Ik ben ook een februari mama. 4 februari uitgerekend en vandaag mijn laatste werkdag gehad. VERLOF.

Dit is mijn 2e zwangerschap. Mijn dochter is met 33 weken geboren. Inmiddels ben ik morgen 34 weken, dus die periode al weer voorbij. Vind het super spannend. Heb zwangerschapssuiker en de verwachting is dat het wel eerder dan 40 weken komt.

UK80: Meid heel veel sterkte en geniet lekker van het buidelen. Het is een achtbaan van emoties. Sterkte

12. Bbelly

Bbelly Actief lid

9 nov 2008
    457
    0
    0
    Twente
    Mobiel, wat een ideaal moment voor extra bergruimte :D Ik zie de keukentrap al op de bedklossen staan :)

Sofie, Wat ontzettend lastig, dat wolkige gevoel! Ik vind de kamer van de kleine erg mooi worden! Je hebt toch geen kado in de gitaar gestopt he! zonde om kapot te maken!
    Tir, wat een goeie bls scores!
    Vaam/Golfola, hier ook veel opmerkingen over 2ling.. vlgs mij ook gewoon een opmerking die mensen graag maken, mijn buik is niet veel dikker dan gemiddeld.

Winnie: wat geweldig, zoveel goed nieuws!

Uk, wat fijn dat ze er wat aan doen met het snorretje.. en alles zo goed gaat! Het klinkt alsof het steeds meer jullie ventje is, als je erover vertelt!

Daffie, fijn dat jou meisje ook al indaalt, ik vind het leuk om te horen wat er over een paar weken kan gaan gebeuren..

Axioma, gek lijkt me, stoppen met werken voelt wel definitief. Maar als je straks druk bent met de kleine zijn de dagen zo gevuld, denk ik! Leuk zeg, dat je collega's en clienten er toch nog even werk van hebben gemaakt!

Tinkeltje, gefelicieerd met de 34 weken. Dat wordt toch wel als een veilige grens gezien, begrijp ik van de zw. cursus. Maar lat de kleine nog maar lekker warm binnen, een paar weken!

@ 77 uur kraamzorg: Ik krijg de normale uren voor incl. borstvoedingbegeleiding(49), 20 uur extra door de izz verzekering, dat zit
    bij het pakket in, maar alleen als je er naar vraagt.
    Verder vroeg de vrouw die de intake deed (hele aardige vrouw, ook nog lekker over andere dingen zitten kletsen) hoe de zwangerschap verloopt en ik vertelde dat ik wel wat kl88 van mijn bekken heb, maar niet echt grote problemen verwacht.. dat ik wel fysio had gehad. Ze vond dat ik die kl88 niet moest onderschatten en dat ik de uren die ervoor staan altijd nog kon afmelden. Dus nog 8 uur erbij. :confused:

Wel een gek idee, omdat ik het idee heb dat ik best een goeie zwangerschap heb, en dat anderen het eigenlijk beter kunnen gebruiken.. maar ik ga er gewoon van genieten :D En als we het zat zijn zeggen we het af.. ik ben benieuwd hoeveel uren jij krijgt, Daffie!

Uk, Ik zag dat ik een hele pag. niet had gelezen, ik snapte al niks van de tandartsverhalen! bijna 1900 gr is een prima gewicht voor deze leeftijd, vlgs de site vaderschap.org is het verwachte huidige gewicht van mijn beeb 1950 gr en ik liep een dagje voor op jou, Uk! Ik weet niet of het gewicht anders wordt berekend bij premature kindjes.

13. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Axioma: Ik heb mijn t-shirt wat ik bij de bevallig aanhad gewoon schoon gekregen hoor ;)

@ Twinkeltje: welkom :D Als je even op de link in mijn onderschrift klikt zie je onze lijst, als je dan even hier de benodigde gegevens doorgeeft zet ik je erbij ;)

14. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

even proberen wat bijtelezen..
    kraamzorg uren..heerlijk zoveel..
    wij krijgen 49 uur. maar is voor ons ook genoeg.
    papa is thuis en heb veel hulptroepen.
    verder zal ik alles nog wel weten, tenminst edat hoop ik.
    verder is de eigenbijdrage 3, 60 per uur.
    is die bij jullie ook al bekend..

verder op controle geweest. beeb is al helemaal ingedaalt.
    ligt precies goed ;)
    alle controles waren goed...dus we gaan op naar nog 6 goede weken! ;)

15. amor

amor Actief lid

19 jul 2008
    324
    0
    0
    @Mirei: Gefeliciteerd met jullie woning!

@Enna: Zal binnenkort naar fotos kijken, nu ff niet, want dan word ik er altijd weer uitgegooid, heel irri. Fijn dat je ziekgemeld bent!
    Ik doe een zwart satijnen pyama aan met knoopjes (zonder broek ;) ) en heb er 2 gekocht voor weinig geld bij Zeeman. Daaronder doe ik een topje aan voor als ik het heet krijg, eentje die lekker zit en waar borsten zo uit kunnen :) voor de kleine ;) en neem dikke sokken mee en grote positie-onderbroeken en voedingsbh's voor daarna. Moet ook nog ff een lekker huispak ofzo kopen voor als ik naar huis mag.

@Bbelly: Leuk dat het weekendje zo geslaagd was!

@Mobiel: Wat vervelend dat je ze tegen bent gekomen, hoop dat het niet te vaak zal gaan gebeuren.

Hahaha, wat grappig dat jullie nu pas achter die vliering komen, heel handig! Wonen jullie er al lang?

@Sofie: Ook jouw fotos zal ik zsm bekijken hoor! Leuk dat de surprise af is. Veel plezier in Nl, fijne feestdgn gewenst alvast!

@Tirilisko: Fijn dat de waardes goed zijn!

@Wenny: Fijn dat alles goed was bij de vk! Fijne feestdgn!

@Uk: Wat fijn dat het zo goed met Ferry gaat, ben zo blij voor jullie :D

@Daffie: Fijn dat alles goed was bij de vk!

@Axioma: Wat fijn dat je zo'n afscheid hebt gehad, lief hoor!

@Twinkeltje: Geniet van je verlof en sterkte met je suiker! Fijn dat je al 34 wkn bent! Leuk als je met ons mee komt kletsen!

@Sonya: wat fijn te horen dat alles goed is!

Vraagje: Is dit forum na het weekend weer makkelijk te vinden of moet ik dan heel ergens anders gaan zoeken? Dat zal afkicken worden een heel weekend :) Maar goed, 2 dgn overleven we wel toch, hebben we daarna alleen maar meer te vertellen ;)

Ik heb weer bijna niks gedaan hele dag, voel me zo vreemd.. ik denk de hele dag al dat ik ga bevallen ofzo...doordat ik vocht vasthou en zo'n buikpijn heb (krampen), steken, moe ben, sjacho, raar gevoel.. ennn mijn navel is er zo goed als uit aan het ploppen sinds vandaag. heelll vervelend vind ik dat.. maar goed, ik ga niet bevallen hoor.. dat denk ik wel vaker en slaat nergens op... heb gewoon ff kl#te dag in dat opzicht.. de dag is trouwens alweer voorbij, is alweer nacht :) dus ga maar eens slapen en morgen gaat het vast weer beter... truste allemaal!

16. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    @ amor oh heerlijk joh dat je mannetje zijn rijbewijs heeft... van harte gefeliciteerd

@noppie fijne vakantie meid heerlijk ff

@ mieke jammer he je laatste zwangerschapcursus, het was zo gezellie in ons clubje dat 6 lessen zo weer voorbij zijn
    ga wel een avondje terug met beeb maar geen nacursus daar kan ik me nu enthousiast voor opgeven maar ik ken me zelf dan heb ik en geen tijd en geen zin :oops:

@ kraamhulp ja ik ga geen borstvoeding geven dus ben benieuwd hoeveel uur ik krijg... aan de ene kant hoop ik niet zo veel aan de andere kant weer wel... beetje dubbel
    13 januari komen ze van yunio praten en alles door bespreken

@ hummelke sofie heerlijk dat kamertje geleverd is he nu lekker der in keutelen

@ mirei gefeliciteerd hoor met je huis

ff een update ben gister naar de bekkentherapeute geweest, en heb een verbod gekregen op stofzuigen, was sjouwen en honden uitlaten en nog diverse klusjes in huis... ze zei me duidelijk als ik door ga met alles doe ga ik nog jaren napijn houden in mijn bekken en zal dat herstel niet echt vlotten terwijl als ik nu rustig aan doe de boel beetje kan beperken

heb nu wel vrede met dat ik niet meer ga werken.... ze zouden me maandag gebeld hebben, maar ik heb niets gehoord, dus ik zelf gebeld, voicemail , maar tot op de nu heb ik niets gehoord, wel het nwe rooster voor volgende week ontvangen en daar sta ik ziek op dus dat zal wel goed zijn....

ff het tandje van mijn konijn net geknipt en nu ligt ie heerlijk in mijn nek te kroelen.... :rolleyes:

heb zo veel rust over me heen gekregen, mijn man zei gister tis gewoon eng... hahahaha

17. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    :oops: oh ja in mijn foto album staat eenm foto van mijn dikke buik, hij groeit echt zo hard in 1 keer. hihihihi

18. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi meiden,

Iggy: Ga je je aan het advies houden om geen honden meer uit te laten? Is wel verstandig hoor! Ik kon het al snel niet meer. Nu nog steeds niet denk ik, want volgens mij heb ik door de bevalling Ischias gekregen :(
    Maar daar ga ik ooit wel eens voor naar de HA als het niet uit zichzelf is weggegaan.

Axioma: ohh kan me voorstellen hoor dat je de berichtjes pas thuis leest! Ik zou het ook niet droog hebben kunnen houden ;)
    Lekker veel rust nemen hoor, dan heb je grote kans dat de buikomtrek van je beebje wel weer bijtrekt.

Sonya: Fijn dat het met het beebje goed gaat! Hoe gaat het nu met Chedella?

Amor: Gaat dit weekend de stekker uit het forum? Had ik nog niet vernomen... En sterkte met je klachten hoor, tis allemaal erg vervelend he?

Bbelly: Tis idd steeds meer ons ventje. Waarschijnlijk omdat we steeds meer zelf mogen doen! Het is nu natuurlijk heel anders als dat hij met de normale termijn geboren zou worden. Je wordt heen en weer gesleept in emoties. Gisteren praatten ze ineens over overplaatsing, omdat hij het zo goed doet. Paar dagen daarvoor lag hij nog te vechten voor zijn leven. Dat is psychisch niet bij te benen. Gelukkig hebben manlief en ik heel veel aan elkaar!
    Ze vinden het een flinke jongen op de afdeling :D Als je naar zijn buurman kijkt die even oud is, maar die is 3 keer zo klein :confused:

Twinkeltje: Welkom bij de club! :D Fijn dat je nu al verder bent als bij je dochter. Dat scheelt toch alweer een week! Ik hoop dat je beeb gezond kan blijven zitten tot de 37e week.

Chantal: Hoe is het nu met Amber?

@ de rest: bedankt voor alle lieve berichtjes omtrent Ferry! Ik ben er erg blij mee!

19. Twinkeltje

Twinkeltje Actief lid

4 jan 2008
    131
    0
    0
    @ Chantal: Zie dat jij op 15 dec bevallen bent met 33 weken. Mijn dochter is ook geboren op 15 dec 06 ook met 33 weken;) Hoop alles goed.

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Axioma, wat lief van je collega's en de clienten zeg.
    Kan me voorstellen dat je door zoiets gaat twijfelen.
    Maar nu je (bijna) verlof hebt en ze de komende tijd niet meer ziet, dan wordt dat wel anders hoor.
    Straks heb je jullie meisje in je armen en dan denk je... nee ik blijf lekker thuis ;)

Twinkeltje, welkom en gefeliciteerd!
    Klets vooral gezellig mee. Fijn dat jullie beepje nu al een weekje langer in je buik zit.

Sonya, volgens mij is de eigenbijdrage een standaard bedrag voor iedereen.

Amor, ik had gister ook een mindere dag, hopelijk vandaag een wat betere (productievere) dag. LIgt toch nog het nodige werk op me te wachten.

Iggy, hier ook de nacursus. 8 lessen.... maar ik voel me conditioneel en lichamelijk sterkt.
    En deze cursus is dan vooral om fysiek weer aan te sterken, en ik heb best een goede conditie. En ik zie het niet zo zitten om weer 8 x naar Amsterdam te moeten en dat in de avond, beepje thuis... nee ik doe het ook niet hoor.
    Enne, dat is wel even schrikken zo wat de bekkentherapeut je zo even zegt.
    Jaren lang last houden wil je natuurlijk absoluut niet :)
    Dus hou je er maar aan die paar weekjes, misschien heb je hierdoor wel recht op thuiszorg, dat er iemand komt helpen in de huishouding?
    Heerlijk genieten van de rust die je nu in je voelt meid, dat is goed voor jou en de beep en ben je straks goed uitgerust als je moet bevallen.

Bbelly, ik neem aan dat je op een gegeven moment wel kunt aangeven dat je geen kraamzorg meer nodig hebt tegen die tijd.
    Je weet nooit hoe je er dan voorstaat dus ik zou toch nog even lekker die extra uurtjes pakken hoor.
    Je kunt dan wel mondeling afspreken als het goed loopt dat ze gewoon eerer stoppen.

Nou aan het werk hier, geloof dat ik weer eens een schop onder mijn kont nodig heb.

Deel Deze Pagina