Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Enna: Pijn aan ribben: Ik had dat van de week ook. Ik moest er echt een paracetamol voor slikken om het een beetje draaglijk te houden (en om een beetje te kunnen slapen), maar wat daarbij ook goed hielp was een warme kruik (kersenpitzak of zachte kruik) tegen mijn ribben aanleggen (en steeds een beetje verplaatsen naar pijnlijke plekken), dat hielp bij mij in ieder geval wel. Misschien voor jou ook!

Married: Fijne vakantie! Geniet ervan!

2. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Hallo Allen,

Wil iedereen even super fijne kerstdagen wensen. Ik ben waarschijnlijk de komende dagen niet zo veel online. We zijn lekker samen vrij en gaan veel leuke dingen doen. Ga dan niet achter de pc zitten! Is zo ongezellig als je eindelijk eens een paar dagen samen vrij bent.

NOu, tot snel allemaal

Groetjes Anne

3. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Nu ga ik beginnen met voorbereidingen voor kerstavond; opruimen en eten voorbereiden (kaasfondue).

Straks lekker kerstspecial van All you need is love! \:D/

Ik wens ook iedereen hele fijne kerstdagen en een goed weekend. Waarschijnlijk ben ik dinsdag weer online!

4. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Dank voor al jullie lieve reacties! Enne, het duimen heeft al zijn werk gedaan. Goed nieuws: de directeur van mijn vriend heeft vanmiddag nog contact met hem opgenomen, ze zijn erg tevreden met zijn werk tot dusver en zetten proeftijd om in vast contract :) . Blijft natuurlijk onzeker hoe het zal gaan met het bedrijf, maar ze knikkeren hem er in elk geval nog niet direct uit :) . De directeur wilde hem vandaag nog wat extra zekerheid geven, wel tof!

@ Golfo: hmmm lekker, kaasfondue! Eet ze!

@ Married: heel veel plezier in Oostenrijk, geniet van de sneeuw!

@ Martine: fijn dat de gyn zo uitgebreid de tijd voor je nam en dat je nu gerustgesteld bent. Klinkt alsof ze jou goed in de gaten houden.

Iedereen alvast hele fijne feestdagen gewenst!

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Mieke, ik gebruik het elektrische gebeuren op zich wel veel, dus echt weggegooid geld is het niet.. maar idd een kussen in de rug was wellicht net zo handig geweest ;)

@ Golfola, leuk he all you need! De tranen zullen hier wel weer vloeien, haha

@ Noppie, wat een goed nieuws zeg! Echt een fijne baas dat ie nog even extra zekerheid geeft voor de feestdagen.

Fijne dagen allemaal!
    Liefs

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Golfola, hmmm lekker kaasfondue eet smakelijk!

Noppie, wat goed zeg! en gelijk een vast contract, helemaal top!
    Gaan jullie toch nog met een gerust gevoel de feestdagen in.

Married, ach ja, haha. Mannetje hier roept iedere dag... jammer dat het nog zo lang duurt voor dat het bed er is.

FIJNE DAGEN!

7. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Uk: heerlijk dat je genoten hebt van het samen zijn met Ferry en dat het zo goed gaat met hem :) !

@Daffie: was blij dat het feestje voorbij was maandag! :(
    Mooi dat alles goed was bij de VK. Idd fijn dat je dan ook weer alles kan vragen en dat dat je weer geruststelt!

@Axioma: heb je het jaar samen met je cliënten weer goed afgesloten dan :p ?!En ook meteen je afscheid? Tuurlijk wordt je emotioneel van al die persoonlijke briefjes. Je bouwt toch een band op met die mensen.

@Twinkeltje: welkom hier! Mooi dat je kleintje alweer langer in je buik zit!

@Sonya: wat fijn dat alles goed was bij de VK!

@Amor: neem aan dat het forum gewoon te vinden blijft op deze URL!
    Nee ook jij niet al gaan bevallen hoor!

@Iggy: ;) jij het wel een strenge therapeute zeg, maar ze heeft wel gelijk natuurlijk! Maar wel erg prettig dat je nu meer rust hebt. Is voor jezelf en de beeb ook alleen maar goed!
    Heb bij mij ook het idee dat mijn buik nu wel hard groeit! mooie buik heb je hoor :D !

@Mieke: misschien een beetje laat, maar hier heb je de schop onder je kont :D !
    Jou buikje groeit ook lekker!

@Maka: ik denk dat ik als de kleine er is ook babymassage ga doen. Kreeg daar bij de intake van de kraamzorg een kortingsbon voor! Veel plezier met de kadootjes.

@Noppie: fijn dat ook jij een goede controle had bij de VK! Maar het nieuws van waarschijnlijk gedwongen ontslag van je vriend is niet zo mooi :( ! Ga zeker voor jullie duimen! Lees net dat het niet meer nodig is. Fijn dat je mannetje een vast contract gekregen heeft!

@Martine: mooi dat alles goed was bij de gyn en dat je al je vragen hebt kunnen stellen.

@Golfola: :D tof dat alles goed was bij de VK! Geniet maar lekker van de komende dagen!

@Enna: goed om te horen dat het al weer beter gaat met je man en dat hij weer aan het werk is. Zal jou ook wel weer meer rust geven?!

@Married: merk wel dat ons meisje ook wel vaker de hik heeft de laatste tijd. Ik vind het wel een gezellig gevoel! :D Ennuh vakantie klinkt heerlijk! En geniet lekker van je vakantie in Oostenrijk!

Nou hier weer een dagje gewerkt vandaag. Merk toch wel dat 2 dagen achter elkaar pittig is en moet morgen dus ook nog werken. Nou dan maar hopen dat de dokter op tijd visite komt lopen en de mensen een beetje op tijd naar huis kunnen, want dan kunnen wij ook eerder naar huis ;) ! :D Puur eigen belang dus!

Morgenavond komt mijn moeder dus eten. Heb dus net ook alvast de verse tomatensoep gemaakt en de kip gekookt in de marinade, dus dat is allemaal klaar en hoef dat dus morgen niet meer te doen. Daar heb ik dan makkelijk sla bij en aardappelkroketjes en dat was het. Heb geen zin om uitgebreid te gaan koken.

Fijne feestdagen iedereen. Kom hier nog wel even kijken hoor met de kerst!

X Esther

8. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi meiden,

Iedereen vast fijne feestdagen toegewenst!
    Hier vieren we niet echt kerst, maar gaan gewoon extra lang naar Ferry toe en lekker knuffelen. Hij mag vandaag al heel wat langer aan het snorretje dus het gaat goed ;)

Liefs!

9. Bbelly

Bbelly Actief lid

9 nov 2008
    457
    0
    0
    Twente
    Sonya, heerlijk dat je goed nieuws kreeg!

Amor, ging het vandaag weer beter met je?

Iggy, goed zeg, dat het weer beter gaat met je! Wat een beetje (veel) rust kan doen he! Lastig dat je het niet zelf kan(honden en stofzuigen), maar het kan wel rust geven als een ander (deskundige) het duidelijk zegt..

Eigen bijdrage: volgens de kraamzorg is dat ook gedekt door de verzekering, maar.. dat vraag ik nog wel na! Is al; weer maanden geleden dat ik heb nagelezen.

Maka, ook hier beetje helder vocht uit de bosten als ik erin knijp, en meestal niet spontaan.

Noppie, vreemd dat ze bij de kraamzorg niet genoeg medewerkers hebben, het is toch niet eens een echt piektijd, lijkt me! Wat fijn dat ze wel wat kunnen met foto's als je een loodschort draagt, niet fijn om nog superlang met een gat loopt warvan je niet weet wat er in zit.. Duim voor je man! Rot is dat, vorig jaar kwamen ze bij ons met dat nieuws.. ook al vlak voor de kerst! Heb je wel het idee dat ze hem eigenlijk graag willen houden? Alleen al de sfeer onder de collega's is zoo klote! Sterkte.
    Ik lees dat de directeur hem wil spreken, wat fijn dat de directeur daar zo goed aandacht aan besteedt!

Mieke, idd 5 uur extra voor borstvoedingsbegeleiding.. de basis is 44 uur.

Martine, wat goed hebben ze het opgepakt over je bloed, ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Fijn dat je zo duidelijk antwoord hebt kunnen krijgen op je vragen.

Golfola, veel plezier de komende dagen!

Enna, fijn dat je man toch alweer meer dagen kan werken, dat is alweer heel wat, lijkt me! hopelijk gunnen ze hem de tijd om te herstellen.

Eppie, goed voorbereid! De arts wil vast ook graag vroeg afgerond hebben :D Werk se

Allemaal hele fijne dagen gewenst!

Maried, heel veel plezier daarginds!

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    UK, voor jullie is de kerst gewoon extra speciaal omdat jullie mannetje er al is en het goed gaat met hem.
    Knuffel hem ook maar even extra van ons allemaal!
    x

11. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Enna: volgende zwangerschap denk eigenlijk niet dat die er komt aangezien het in een volgende zwangerschap nog meer problemen kan gaan geven, en ik beide zwangerschappen erg veel problemen heb door mijn bloeddruk en de antistoffen, maar ik zeg niet helemaal nooit.

Married: fijne vakantie en niet uitgleiden in de sneeuw he.

Noppie : dat is tog nog goed nieuws zo voor de kerstdagen.

Iggylove: oh oh dan is het wel lastig om stil te gaan zitten, tog maar doen he.

martine

12. Twinkeltje

Twinkeltje Actief lid

4 jan 2008
    131
    0
    0
    @ Mobielfreak: Leuk die link!
    25 jr. 2e zwangerschap, meisje. Uitgerekend 4-2. Ziekenhuis en poging tot bv.

@ Iggylover: Vervelend die BI. Heb het bij de 1e ook gehad. Nu gaat het iets beter, maar nu ik het einde nader wel moeilijker. Mijn man doet zoveel mogelijk tilwerk en stofzuigen en dweilen doe ik vanaf het begin nauwelijks meer. Wij hebben ook een hond, dus je moet wel af en toe dat ding pakken.
    Zie in je album dat je 2 bruine labradors hebt. Leuk, die van ons is 4. ook een bruine labrador.

@ Maka123: Bij mij braken de vliezen op mijn werk :confused: :(

Kraamhulp: Wij kragen 8 dagen van 7,5 uur per dag ivm bv en mijn bekken.

@ Noppie: Wat een naar nieuws zo einde van het jaar. Kunnen ze niet gebruik maken van die regeling om tijdelijk een aantal uren ww te doen? Ook raar om daar een brief over te sturen zonder mondeling in te lichten.

@ Martinenur: Ik kom net binnenvallen, maar waarom krijg je extra controles? Heb ik mijn plaatje even compleet. Hoop dat je je goed voelt. Geniet lekker van de rust.

Iedereen hele fijne kerstdagen toegewenst. Wij houden het rustig. Eten bij mijn ouders en schoonouders.

Zelf voel ik me vandaag niet goed. Ontzettend last van mijn bekken, schaambot en af en toe verslies ik wat vocht bij opstaan en gaan zitten. Hopelijk zijn het niet mijn vliezen. Zo begon het de vorige x ook. Ik maak me dus een beetje zorgen. Misschien wel onterecht, maar ja die hormonen en onzekerheid.

13. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Meiden, nog even jullie allemaal een fijne kerst wensen!

Niet teveel eten, want nu vliegen de kilo's eraan ;)

Knuf Daffie

14. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    Hallo allemaal

Bedank voor jullie steun de afgelopen tijd maar enna word geen februarie mama want ze is vanacht mbv een keizersnee bevallen van een mooie dochter,mama en dochter maken het voor zover we kunnnen zien goed.
    Ze zal nog wel eventjes in het ziekenhuis moeten blijven.

Groetjes
    Rob man van enna en trotse papa van katie

15. Kim84

Kim84 Niet meer actief

Lieve Enna en Rob!

Hartelijk gefeliciteerd met jullie mooie dochter Katie!

Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat het met mama Enna en Katie goed gaat!

Liefs, Kim

16. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hey meiden

@ twinkeltje ja 2 bruine labjes igor is nu 3 wordt 4 op 9 januari en joey is net in oktober 3 geworden... 2 lekkere slome beessies... lucky de blonde mengelmoes is rustiger geworden maar nog best wel erg druk hoor...
    ben dol op ze echt waar alleen merk ik dat ik erg moeilijk vind om die bruine kraal ogen te negeren als ze me vragend aankijken met een balletje in de bek van joehoeeee we gaan toch altijd met zijn allen spelen in park?
    ben al paar keer in huilen uitgebarsten.... kan der zo slecht tegen...

@ married meid geniet van je vakantie

half 5 ging wekkertje want mn mannetje moest vroeg weer aant werk....
    heb de salades al klaargemaakt en gister hebben we heerlijk samen gegourmet...
    was nog ff een drama over gister met onze hond luck voor 2e kerstdag....
    hij gaat overal mee naar toe en roy zijn neef belde gister in 1x op dat die hond niet welkom is... en ken mijn man die bokte meteen ok dan vieren we kerst thuis pech... ze weten hoe hij met lucky is.... die hond heeft zo'n verlatingangst dat ie week van slag is als ie thuis moet blijven alleen en wij kunnen nwe banken kopen...
    uurtje gaat net....
    roy zijn ma ook meteen als luck niet welkom is komen wij ook niet.... zei tegen mijn man regel het aub zelf even want ik liep der alweer spontaan van te janken.... hahahaha
    maar uiteindelijk is het toch goed dat lucky meegaat
    hij gaat op zijn kleed liggen en je hoort of ziet hem verder niet als ie maar mee mag

nou meiden allemaal een hele fijne kerst

17. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Enna en ROb,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie klein wondertje. Hopelijk gaat alles goed?
    Een echt kerstwondertje volgens mij...
    Fijne kerstdagen nog, en geniet er maar van.

Groetjes Anne

18. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Jeeetttttje nog een kindje geboren!
    Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje KATIE!
    Ook ik ben al mama geworden (hij is nu 2 weken en 2 dagen oud), en ik weet wat voor emotionele toestanden jullie (gaan) doorstaan, daarom wil ik jullie heel veel sterkte wensen en je mag altijd een pbtje sturen ;)

Neem de tijd en probeer toch (hoe cliché ook) te genieten van alle momenten. Het is soms erg moeilijk, maar wel belangrijk ;)
    Weet je ook de grootte en gewicht van Katie?

Nogmaals heel veel sterkte!

19. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Noppie: wat een fantastisch nieuws voor jullie zeg! Geniet maar lekker van de onbezorgde kerst :D

Iggy: Achhh wat zielig dat hij zo'n verlatingsangst heeft! Gelukkig mag hij toch mee. Die mensen hebben zelf zeker geen hond? (niet boos bedoeld hoor, maar dan snappen ze vaak niet hoeveel liefde je voor zo'n beest hebt).

Married: Heel veel plezier in de sneeuw! Kijk je wel uit?

Mieke: wat lief dat je dat zegt, bedankt! Jij ook fijne kerstdagen natuurlijk! Ik heb totaal geen kerstgevoel, want alles is anders zoals anders ;) Maar ja, volgend jaar gaan we een gigantische kerst vieren :D

Ferry heeft gisteren 5 uur lang aan het snorretje gelegen en het ging heel goed. Toen ik vanmorgen belde had hij net wat teveel incidenten gehad voor zijn doen. Ze denken dat het komt doordat hij best wat vocht vast houdt. Ik hoop dat het door plasmedicatie weer beter gaat! Ze hebben ook de druk op zijn longetjes weer wat hoger gezet. We gaan er zo naartoe, hoop dat hij er verder geen last van heeft.

20. amor

amor Actief lid

19 jul 2008
    324
    0
    0
    Wow, nog een febr. mama bevallen :confused: Allereerst: Enna en Rob VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie dochtertje Katie!!! Vind het een heel leuke naam! Fijn te horen dat mama en Katie het in principe goed maken en fijn dat je ons op de hoogte stelt, dank je wel Rob! Wens jullie alle geluk van de wereld de komende tijd!

Vannacht geboren, dan is ze dus een kerstkindje :D Niet praktisch, maar wel erggg speciaal!

Kan iemand ook een topic/felicitatie forum voor Enna openen? Ik weet niet hoe dat moet :(

Wilde net aan Enna vragen of de kapper haar goed gedaan had en ze zich alweer wat beter voelde :)

Zal even op de rest reageren:

Uk: Geniet van jullie kerst met jullie wondertje :D

Bedoelde jij die bruine kanten voedingsbh vd Hema? Die heb ik gisteren gekocht en vind hem idd erg mooi. Maar hingen er bij jou ook onderbr. bij? Hier niet! Is jouw bh maat na de bevalling gelijk veel groter geworden? Ik heb nu maar 1 maat groter als wat ik nu heb gekocht..maar is misschien nog niet groot genoeg :(

@Iggy: Fijn hoor dat je zoveel rust over je hebt gekregen! Je buik groeit idd goed :D Gelukkig dat Lucky toch mee mag :D Ik vind het zo rot voor je dat je zo'n moeite hebt met de honden niet uitlaten, ik snap je helemaal, want had daar in het begin ook veel moeite mee.. maar kan je ze niet achter of voor je huis eventjes kort loslaten zonder riem? Ik laat de mijne nu steeds op het pleintje bij ons huis los en als er mensen komen hou ik hem even vast bij halsband en mijn vriend ruimt in de avond de stront op :)

Al die dingen die jou verboden zijn, zijn mij ook allemaal verboden al sinds mei en moet je je echt goed aan houden hoor! Jammer voor de mannen, maar die moeten nu gewoon tijdelijk veel meer doen! Mijn vriend stofzuigt elke avond en draagt de was naar boven die we dan samen ophangen. Als ik tussendoor bezoek krijg en ik vind dat er teveel haren liggen, dan pak ik even de bezem of doe de banken met de kruimeldief! Ook zijn kleding vouw ik niet meer op, die gooi ik op een hoop en mag hij nu zelf doen. Je moet gewoon beide ff je draai erin vinden! Niet schuldig voelen hoor ;)

@Mieke: En, voel je je inmiddels wat beter? Jij hebt echt een heel mooie buik :D

@Mobiel: hihi, zo lang al.. grappig dat jullie er dan nu pas achter komen... leuke verassing :D

@Maka: Ik knijp niet echt in borsten omdat dat pijnlijk is en ik wil ook niks opwekken. Voorlopig nog steeds niks... maar de hond blijft snuffelen.. en niet alleen bij borsten hahaha

@Noppie: Fijn dat alles goed was bij vk! En wat een geweldig nieuws uiteindelijk voor je vriend, ben erg blij voor jullie :D

@Martine: Wat fijn dat al het nieuws goed was in het zk :D

@Golflola: Wat fijn dat het beter gaat met je klachten!

@Married: Wens je alvast een heel fijne vakantie! Geniet ervan!

@Twinkeltje: Sterkte, ik duim dat het niet je vliezen zijn!

Ik zal in een volgend bericht nog even over mezelf vertellen, maar wil alvast iedereen hele fijne feestdagen toewensen!

Deel Deze Pagina