Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 54#3970554

hier het topic voor de geboren dochter Katie van enna en rob,

wil ze bij deze ook van harte feliciteren en ben zeker ook benieuwd naar de verhalen.

hier vandaag kerst gevierd bij man lief zijn familie, en het was erg gezellig, maar bn blij dat ik nu lekker in mijn eigen huisje op de bank hang, ga ook niet heeeeel laat op bed.

iedereen een fijne avond, en kom morgen wel weer bijlezen.

groetjes anita

2. Twinkeltje

Twinkeltje Actief lid

4 jan 2008
    131
    0
    0
    @ Martinenur: Jeetje wat spannend. Hopelijk blijft het idd nog even zitten tot min 37 weken. Had je dat bij de vorige ook?

@ Daffie: Dat klinkt flink pijnlijk! Hopelijk een eenmalige actie en kun je vannacht lekker slapen en je man ook natuurlijk:)

Vanmorgen liet mijn dochter ons lekker uitslapen tot kwart voor 9 en ik mocht blijven liggen tot 10 van mijn man. Hij had een lekker ontbijtje gemaakt. Daarna met zijn allen gedouched en Kate weer naar bed. Toen naar mijn ouders toe voor het kerstdinner. Nu lekker weer thuis. Op tijd naar bed vanavond en hopelijk morgen weer zo lekker uitslapen.

Ben vandaag een week langer zwanger dan de vorige keer. Gek hoor. Zit steeds te denken toen dit toen dat. Ik moet mijn ziekenhuis tas nog pakken. Denk dat ik het het weekend even ga doen.

3. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Jeetje alweer een mama bevallen :confused:

Enna en Rob: Gefeliciteerd met de geboorte van Katie :D Rusten jullie maar lekker uit nu, duimen draaien hier dat alles goed blijft gaan ;)

@ all: Fijne kerstdagen :D

gisteren hele dag aan het poetsen en opruimen geweest vanmorgen weer, de hele dag me schoonouders over de vloer gehad, hebben ge-steengrilled vandaag :D Morgen ben ik groot gedeelte van de dag alleen met Tim, Dennis gaat naar de voetbal toe. En dan 's avonds eten we rollade met doperwtjes en peentjes en aardappelkroketjes.

4. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Noppie, zwemmen werkt bij mij helaas averechts......
    En trouwens nog een fijne kerstvakantie.
    Wat een vervelend neiuws voor je vriend.... De duimpjes draaien hier voor hem hoor! Lees nu het geweldige nieuws dat hij heeft gehad! Gefeliciteerd!

Caro, mijn man heeft idd wel geholpen en mijn moeder en een vriending ook. Ik ben gisteravond bij schoonma ook heerlijk op mijn kont blijven zitten! ;)

Sucre, wat heerlijk om te horen dat alles goed gaat! Geniet er van meid! het is je zo gegund!

Mireii, gefeliciteerd met de sleuteloverdracht! Fijn dat zoveel mensen je helpen!

Sofie, kamertje is ontzettend leuk geworden! en wat een geweldige foto met de gitaar!

Maatje, ik zit bij een praktijk met 4 vk's. Ze houden wel alles bij, maar je merkt gewoon dat als het druk is dat niet iedereen even goed kijkt waar ze mee bezig zijn. Dat is af en toe wel jammer, maar ik ben gelukkig zelf mondig genoeg om iets te zeggen als het me niet zint. Met dit had ik gewoon zoiets van, laat maar zitten, ik ga er niet eens op in.......

Axioma, wat een geweldig afscheid! Zal idd heel ontroerend zijn geweest!

Iggy, fijn dat je zo'n goede tips hebt gekregen van de therapeute, en geloof me, hou ze in ere! Als je nu te veel doet kun je er idd nog heel lang last van houden!

Mieke, hier zit de nagym er standaard bij. Gaat dus vanzelf.
    Enne, buikie groeit goed!

Martine, fijn dat alles goed was en dat ze je zo goed in de gaten houden!

Married, veel plezier in Oostenrijk!

Enna en man, GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter KATIE!!!

Uk, fijn dat alles zo goed gaat met Ferry, geniet er lekker van samen met je man!l

Hier nog steeds veel last, kan bijna niet lopen, dus nog steeds balen. Verder voel ik me gelukkig goed, dus we zien wel.

5. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    Iedereen bedankt voor de vele felecitaties
    Het was inderdaad een hele grote kerst verrassing, uiteindelijk is ze geboren op 24 dec om 23.34 na 31 weken en 4 dagen ruim 2 maanden te vroeg dus.
    Ze is 40 cm en 1614 gram en is een sterke baby alles ziet er erg goed uit.
    Met moeders gaat het ook goed wel zwaar zo'n spoed keizersnede.
    Het was zeer onverwachts zeker omdat we nog zo lang moesten om half 11 verloor ze wat vocht en een paar minuten later braken de vliezen en was de navelstreng direct al te zien.
    Dit gelijk doorgegeven aan de verloskundige die inmiddels al onderweg was en zij heeft alles opgetrommeld.
    Dus met de ambu naar het ziekenhuis en daar stond de OK al klaar
    Doordat er iets mis was gegaan met het catether werd een nodige keizersnee ineens erg spoed en nog geen 2 minuten dat we de ok in kwamen hoorden we het gelukzalige geluid van Katie.
    Een echte kerst verrassing !
    Al met al weinig tijd gehad om het allemaal mee te maken we vinden het nog steeds raar dat we nu al papa en mama zijn.

Groetjes en zodra mams het ziekenhuis uit is zal ze jullie wel bijpraten.

Een hele trotse Papa

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    wow weer een februari kindje die zich zo vroeg komt aanmelden...
    enna en rob van harte gefeliciteerd hoor met jullie kindje

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Rob, wat lief dat je nog even komt melden hoe het met jullie gaat!
    Daar zijn we blij mee!

Goedemorgen meiden.

Allemaal een gezellige 1e kerstdag gehad.
    Hier wel hoor! Verwend zoals ik al zei.(zag per ongeluk het bonnetje van de oorbellen, is niet mis)
    Gister heeft mijn moeder ons heerlijk verwend met het eten.
    Paps die vol trots met zijn hand op mijn buik zat te voelen hoe ons ukje de hik had, hihihi.
    Stopt ie me nog stiekema wat geld toe ;) lief hoor.

Vandaag is het lekker niks doe dag... tenminste er zit wel even een wasje in de machien en even het winterdekbed
    te voorschijn toveren want het begint nu wel koud te worden onder het zomer dekje.
    Helaas moet er ook nog gezogen worden, maar dat kan in etappes.
    Verder wil ik alleen even met mijn gezicht kort onder de zonnebank, ik zie zo bleekjes.

Oja en deze dagen gaan we ook aan het idee van het geboortekaartje werken.
    En ik wil de adressenlijst afmaken, ook met de zakelijke adressen van mannetje er bij.
    Is dat weer klaar.

Twinkeltje, wat heerlijk dat je zo lekker hebt kunnen uitslapen zeg.

Angela, ik heb wel met je te doen hoor. Vreselijk dat je zo veel last hebt.
    En dat met nog wat weken te gaan, bah!

Eppie, mooi buikie weer hoor.

Mobiel, klinkt lekker jullie maaltje.

Daffie, oeh wat een vervelende kramp zeg, bah!

8. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Angela: wat vervelend dat je nog steeds niet goed uit de voeten kunt.

@Enna en Rob: wat lief dat je hier even komt melden hoe het gaat met Enna en Katie! Kan me voorstellen dat je het raar vindt om nu al papa en mama te zijn. Normaal heb je toch nog meer de tijd om daar naar toe te leven!

@Mieke: ;) dus een beetje te duren oorbellen? :D En je papa die ook nog wat extra geld toe stopt! Lekker toch dat je zo verwend bent! Geniet er maar van hoor.
    :) En niks doen dag bij jou houdt in van alles moeten doen dus?

Het was gisteren erg gezellig met mijn moeder. Ondanks dat ik niet alles uit de kast heb gehaald met koken, was het toch heel lekker. Had na het eten ook geen last van een opgeblazen gevoel. Mijn moeder is rond 21 uur weer naar huis gegaan en nog geen uurtje later lagen we alweer in bed. Was natuurlijk gisteren al vanaf 5:45 wakker, omdat ik moest werken!

Vandaag gaan we naar mijn schoonouders (vanmiddag pas) en daar gaan we gourmetten. En dan zitten deze feestdagen er weer op.

Zal wel even afkicken zijn dit weekend dan als zwangerschapspagina eruit ligt! :D Normaal het eerste wat ik doe is ff hier kijken wat iedereen al weer geschreven en beleefd heeft!

X Esther

9. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Rob van Enna: Fijn dat je nog even komt melden hoe en wat :D Fijn ook te horen dat het met Katie en mama zo goed gaat ;)
    Maar hoe gaat het met jou? Kan me voorstellen dat al deze spanningen ook de nodige uitwerkingen op jou hebben met je epilepsie?

10. Kim84

Kim84 Niet meer actief

Hoi allemaal!

Mag ik heel even klagen....
    Ik ben ziek, zwaar de griep te pakken.... :( Alles doet me zeer, hoest de longen en beeb onderhand uit m`n lijf. Lig al 2 dagen elke ochtend vanaf 5 uur op de bank zodat vriendlief nog even kan slapen. Heb gisteravond en vanmorgen een paracetamolletje genomen, durf niet zo veel te nemen. Gelukkig blijft beeb heerlijk bewegen, zij heeft nergens last van! :)

Vanmiddag komen m`n ouders, broertje en vriendin en oma langs, lekker hier eten. Vriendlief is werken... :( Baal er zo van dat het uitgerekend met kerst toeslaat, waarom niet 2 dagen later? Onze laatste kerst samen en ik lig te hoesten en te proesten op de bank. Als ik nu ga bevallen, heb ik niet eens de energie om haar eruit te krijgen!

Zo, was weer even mijn klaagzang! Hoop dat jullie dit bespaart blijft!

11. Bbelly

Bbelly Actief lid

9 nov 2008
    457
    0
    0
    Twente
    Rob, wat fijn dat je ons wat meer info komt geven, het lijkt me heel onwerkelijk om nu en zo snel opeens een kleine te hebben! Fijn dat het naar omstandigheden goed gaat!

Mieke, flink verwend! Goed zeg!

Eppie, fijn dat je het kon volhouden gisteren!

Angela, balen dat het lopen zo moeilijk gaat, zeg. Wat goed dat je wel opgewekt kan blijven!

Twinkeltje, wat heerlijk dat je kleine alweer een week langer lekker warm zit! op naar de 37 weken!

Kim, bah, even in de put :( Gelukkig hoef je nog niet te bevallen :D
    Is wel erg irritant met de kerst ziek zijn, helemaal als je bezoek krijgt vanmiddag.. beterschap!

12. Bbelly

Bbelly Actief lid

9 nov 2008
    457
    0
    0
    Twente
    Oh, wij gaan met een grote groep op pad.. een stukje wandelen (wat kleine kinderen, dus slenteren, gelukkig voor mij!) En eten.. 15 mensen en eigenlijk altijd gezellig. Wat een mooie dag vandaag!

Sinds gisteren heeft de kleine ontdekt dat het leuk is om tegen mijn ribben te trappelen.. auw! En ook wel trots dat ie dat nu ook al kan :)

13. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Mieke: wow, wat gaaf dat je die oorbellen hebt gekregen! Mijn vriend zegt dat ik ze zelf maar moet kopen :rolleyes: . Wij zijn ook met het geboortekaartje bezig.

@ Golfo: oei, wat naar van die krampen zo hoog in je rug, hoe gaat het nu?

@ Caro en Daffie: sterkte met jullie benen!

@ Enna en Rob: tsjee, wat een verhaal toch zeg, dat is inderdaad bizar snel gegaan. Fijn dat de vlos zo kordaat alles heeft weten te regelen en dat de hulptroepen klaar stonden! Dank voor deze update Rob!

@ Kim: arme jij, wat balen dat je nou net griep moet krijgen. Veel verse sinaasappelsap drinken! En laat het bezoek maar voor je zorgen meid.

Gisteravond gezellig kerstmaal bij mijn schoonmoeder. Toch mezelf wat overeten. Bij het opstaan een erg vol gevoel en nu net toch nog eventjes diarree. Vandaag maar echt niet zoveel eten denk ik. Zo eventjes douchen en dan lekker naar mijn moeder. Fijne dag allemaal!

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nou 1e kerstdag was erg gezellig... 2e kerstdag loopt iets anders... we gaan nu eerst lekker samen ontbijten maar we kregen net telefoon dat roy zijn oma per ambulance weer naar ziekenhuis is gebracht :( dus of vanmiddag doorgaat met d efamilie, denk het niet

15. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Iggy wat rot zeg sterkte ermee.

Mieke lieve man heb je.

Gisteren bij mijn ouders geweest vandaag lekker standaard de andere ouders. Van morgen de kerst spulllen al weggeruimt, gaan zondag en maandag de boel verfen beneden. Iedereen een fijne 2e kerstdag.

16. HJ1977

HJ1977 Actief lid

6 jun 2007
    447
    1
    0
    Hey dames,
    Weer een berichtje van mij. Ik mocht vandaag en gisteren op dagverlof van de verpleging, dus ik zit lekker thuis op de bank op dit moment.
    Met onze kindjes gaat het goed. Afgelopen woensdag is er weer en groeiecho gemaakt. Het kleine kindje weegt nu 1050 gram. Dat klinkt al anders dan 820 gram! Het normale kindje weegt 1620 gram. Ze zijn dus allebei gegroeid en dat is heel gunstig, vooral in het geval van het kleintje. Op dit moment is het kleintje nog beter af in de baarmoeder, dus ze mogen blijven zitten! En vandaag ben ik al weer 31 weken zwanger! Dat was echt meer dat we bij opname in het ziekenhuis hadden durven hopen!

Uk, ik hoop dat alles goed gaat met Ferry. Leef erg met jullie mee. Wij hebben de complete voorlichting gehad over vroeggeboorte, inclusief een rondleiding over de NICU. Dat vonden wij al best heel heftig en dan ligt je eigen kind daar nog niet eens! Heel veel sterkte.

Enna, wat een heftige bevalling zeg! Wat zullen jullie geschrokken zijn toen je opeens een navelstreng zag! Hoop dat alles goed met jullie gaat.

Voor de rest van de dames mijn kerst-en nieuwjaarswens dat jullie allemaal gezonde kindjes zullen krijgen, liefst na de 38 weken!

Groetjes, Ellen

17. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Rob, wat fijn dat je ons even op de hoogte komt stellen hoe het allemaal is gegaan en dat het goed gaat. En kan me voorstellen dat je trots bent op je meiden :D :D

Iggy; hoop dat het meevalt met oma, veel sterkte in ieder geval.

Noppie; zal het lukken om vandaag minder te eten....bij mams zijn vast ook lekkere dingen hahaha.

Bbelly, wandelse, het is er in ieder geval prachtig weer voor!

Kim; wat een narigheid dat je je nu zo ziek voelt, zie je het wel zitten al dat bezoek? Beterschap in ieder geval. Ik neem ook af en toe een paracetamolletje voor de rugpijn hoor en mijn kindje doet het er prima bij... ;)

Eppie; was dus gezellig eerste kerstdag! :D

Mieke; ook al verwend hihi en die papa van jou lijkt echt op die van mij hihi, leuk hoor!

Angela; naar dat je bijna niet kunt lopen, sterkte ermee. :(

Twinkeltje; heerlijk om lekker lang te kunnen slapen. En laat beebje maar lekker zitten tot minimaal 37 weken :D

Hier is mijn kuit echt stijf van de kramp van gisterennacht . Kan amper de trap op en af hahaha. Wat kan dat toch een aanslag geven op je spieren zeg....
    Ben ook verwend door mijn man. Heb een prachtige ketting gekregen met hele kleine diamanjes erin....diamonds are a girls best friends :D

Gisteren lekker bij mijn ouders gegeten, dochterlief was erg druk in mijn buik....dus iedereen heeft er van mee kunnen genieten :) :)
    Belde mijn tante op dat ze oma is geworden op 1ste kerstdag. Mijn nichtje was bevallen...3 weken te vroeg, maar een prachtig kereltje volgens mijn tante. :D

Vandaag is mijn man gelukkig ook vrij, hij was zo moe dat hij na het ontbijt weer even zijn bed is ingedoken....heeft erg veel gewerkt laatste 3 weken :( En dan straks weer naar mijn ouders....

Fijne 2e kerstdag allemaal....

PS; hoe is het met Ferry en Amber?

liefs Daffie

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daffie, jij bent dus ook zo heerlijk verwend door je man!
    Leuk hoor zulke spontane acties. Ik krijg overigens doorgaans niet zo vaak spontaan een cadeautje of een bosje bloemen hoor.
    Dus dit maakt het dubbel en dwars weer helemaal goed ;)
    Hebben jullie nog van je baksels genoten?
    En nu kreupel van die rot spier, stomme kramp ook.

Maatje, hihi de kerstboom alweer weg... zou ik ook wel willen doen, maar laat hem nog maar even staan.
    En nu is de woonkamer aan de beurt, zal lekker opknappen.

Kim, wat ontzettend naar dat je nu juist deze dagen zo ziek bent meid.
    Laat je maar lekker verwennen dan en beterschap.

Noppie, gister ook wel iets te veel gegeten, vandaag maak ik dat weer goed doordat we gewoon thuis zijn en niet al te veel lekkers in huis hebben.
    Veel plezier bij je moeder.

Bbelly, het is idd heerlijk weer voor een wandeling.
    Even goed inpakken dan is het echt heerlijk.

HJ, wat fijn dat je met deze dagen lekker even naar huis mag zeg.
    En wat een goed nieuws van jullie ukjes. Het kleinste groeit dus goed.
    Dat moet een heerlijk voldaan gevoel geven.
    Kan me eigenlijk ook wel voorstellen dat zo'n rondleiding toch wel impact op je heeft.
    Het is niet niks allemaal. Gelukkig kunnen ze tegenwoordig zoveel doen bij die prematuurtjes.
    En dank je voor je lieve kerst/nieuwjaarswens. Uiteraard gelden deze ook voor jullie.
    Dat jullie ukjes nog maar goed mogen groeien en nog zeker een paar weken mogen blijve zitten.

UK, hoe gaat het bij jullie. Maken ze het op de afdeling nog wel een beetje gezellig zodat er toch een beetje kerst gevierd wordt?

Iggy, ow dat is vervelend nieuws zo voor vandaag.
    Hopelijk kunnen jullie toch nog met elkaar een beetje genieten.

Noppie, moet je ze zelf kopen of zelf uitzoeken?
    Hier nog niets aan het geboortekaartje gedaan. Mannetje zit achter zijn laptop online WOW te spelen en ik zit lekker op de bank boekjes te lezen.

Eppie, veel plezier bij je schoonouders met het gourmetten, ook altijd lekker.
    Tja dan zitten de feestdagen er idd weer op maar hebben we nog wel lekker een weekend.

19. daantje07

daantje07 Bekend lid

Hoi hoi,

Tijd niet hier geweest. Telkens te druk met van alles en nog wat.

Lees dat er ondertussen al een paar meiden bevallen zijn. Ik ben er zo verschrikkelijk bang voor! Ook al kan het natuurlijk goed aflopen...
    Kindje hier is behoorlijk actief. Gaat dag en nacht door...

20. daantje07

daantje07 Bekend lid

Sterkte! :cry:

Deel Deze Pagina