Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ze is met spoed geopereerd op de ok en hebben een nwe stent gegeven... de oude had het begeven wat het inhoud hoor ik zo ze ligt nu bij te komen

we gaan nu nnaar roy zijn ouders

2. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Noppie: Nu gaat het weer beter. Vannacht heb ik er totaal geen last van gehad. Wel raar dat het per nacht zo kan verschillen. Maar goed, gelukkig maar, weer een nachtje goed slapen! Hoe gaat het met jou en je pijn in je mond? Hopelijk doet het niet meer zo’n pijn! Veel plezier bij je moeder!

Kim: Beterschap!

Enna en Rob: Wat een verhaal, zeg,…dat je ineens die navelstreng kon zien…! Wat kan het dan onverwachts gebeuren, hè!

Iggy: Wat vervelend zeg! Ik hoop dat het goed met haar gaat! Sterkte ermee!

HJ: Wat goed dat de kindjes zo goed gegroeid zijn. Maar ik duim voor je dat ze nog zo lang mogelijk blijven zitten!

Angela: Sterkte, hopelijk wordt het nog weer iets beter, zodat het wel vol te houden is!

Chantal: Hoe is het met Amber?

Eppie: Veel plezier bij je schoonouders!

(Kon gelukkig toch nog even op het forum komen. Morgen gaat het verhuizen, toch? Dus dan zal ik waarschijnlijk pas dinsdag weer komen kijken! Maar als het even kan, eerder, want het is zo leuk om een beetje op de hoogte te blijven!)

Liefs Golfola

3. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi meiden,

HJ: wat een supergoed nieuws! Groei nog maar flink kleintjes! Kan me voorstellen dat je de rondleiding indrukwekkend vond. Ik denk er niet op die manier over na, want dan word ik wel emo. Je gaat eigenlijk op de automatische piloot. We zijn de hele dag moe, behalve als we bij Ferry zijn ;) Hij maakt je hele dag weer goed.

Kim: beterschap hoor!

Iggy: Hoop dat oma snel opknapt!

Mieke: de verpleging is echt super hoor! Ze hadden aan alle kindjes een kerstbal gegeven met baby's first christmas erop en een kaartje eraan. Ze hebben een beetje versiering op gehangen en de meiden zijn lekker melig zo met kerst.
    En wat lief van je man dat je een cadeautje kreeg! Zou er ook erg blij mee zijn hoor, krijg hier ook nooit wat :)

Daffie: Jij ook al zo verwend door je man! vervelend die spierpijn he? Ik heb door de bevalling waarschijnlijk ischias opgelopen.. Erg vervelend :(

@ geboortekaartjes: Eindelijk zijn ze op 24 december verstuurd. Zal hem binnenkort (als ik ooit even tijd en zin heb) ergens uploaden,dan kunnen jullie ook even kijken. We wilden in eerste instantie iets heel anders, maar omdat het toch anders is gegaan dan verwacht hebben we er wat anders van gemaakt.

@ Ferry: Hij had gisterochtend wat meer brady's gehad (hartslagdalingen onder de 80 slagen per minuut), doordat hij die avond ervoor 5 uur aan de snor had gelegen. Hij was er erg moe van geworden, het was toch wat teveel van het goede. Gisteren hebben ze het snorren toch even over geslagen en nu doet hij het weer lekker. Vanavond mag hij weer 2 uurtjes proberen tijdens het buidelen. Het is mijn beurt vandaag dus ik hoop dat ik nu wat relaxter ben. Het blijft toch allemaal spannend!

@ iedereen: Nog een fijne avond en een lekker weekend gewenst! We zien wel wanneer we weer online zijn :D

4. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Kim: vervelend dat je de griep hebt en idd uitgerekend met deze dagen. Beterschap!

@Bbelly: :D en lekker geslenterd vandaag?Niet zo prettig dat de kleine tegen je ribben trappelt he?

@Iggy: wat naar nieuws van de oma van Roy! Sterkte!

@Maatje: succes met klussen dan maar he?

@HJ: wat heerlijk dat je met de kerstdagen toch even naar huis mocht! Fijn dat het met de beebjes in je buik goed gaat en dat de kleinste ook goed groeit. Toch alweer de mijlpaal van 31 weken! We gaan door met duimen voor je hoor!

@Daffie: nog steeds last van je kuit? Wat heb je een leuk kadootje gehad van je man ;) !

@Uk: leuk he, dat de verpleging ook aan de kerst denkt bij die kleintjes! En wat fijn dat het goed gaat met Ferry. Geniet maar lekker van het buidelen!

We zijn alweer thuis van mijn schoonouders. Heb vanaf 15 uur constant gezeten en heb nu last van mijn billen en mijn linker zij, dus zijn we maar naar huis gegaan. Wilde eerst nog even hier bijlezen en ga nu lekker op de bank hangen en een filmpje kijken. Heerlijk zwijmelen bij Love Actually!

X Esther

5. Twinkeltje

Twinkeltje Actief lid

4 jan 2008
    131
    0
    0
    @ Mieke: Goede kerst gehad zo te lezen :)

@ Kim: Voel je je al beter?

@ HJ: Fijn dat je naar huis mocht even en wat een goed nieuws zo met kerst.

@ Iggy: Hoe is het nu met oma?

@ Uk: Gelukkig heeft mijn dochter nooit aan de beademing gelegen. Wel had ze dipjes en lag ze aan de monitor. Hier was de verpleging ook heel goed en ook erg zorgzaam voor de moeder. Geniet van jullie momenten samen. Heb jij wel kraamhulp gehad? Ik moest toen kiezen of voor mij of voor mijn dochter. Heb toen het laatste gekozen.

De kerst zit er weer op. Stiekem wel blij om. Was bang dat ik een kerstkindje zou krijgen. Nu op naar oudjaar en nieuw jaar. Als we die maar weer voorbij zijn. Ga het weekend mijn ziekenhuiskoffer maar eens pakken.

Wij hebben de geboortekaartjes al wel uitgezocht. Dit met het oog op de vorige keer (bevallen met 33 weken). Behalve de vluchtkoffer is alles klaar voor de geboorte. Bed op klossen, zijltje eronder etc.

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Golfo, wat goed dat je een lekkere nachtrust hebt gehad.
    Kun je overdag toch wat meer hebben.

UK, wat lief van de verpleging zeg. Zo'n kerstbal is dan eigenlijk toch wel een leuk aandenken op deze manier. (denk ik).
    Hoe is het buidelen gegaan, enne vraag het me steeds al af, maar wat is een snorretje :oops:

Eppie, ik kan ook niet lang zitten hoor. Neem dus steeds mijn eigen kussentje mee waarmee ik dan beter zit en het langer kan volhouden.

Twinkeltje, ik ga ook maar eens mijn 'vluchtkoffertje' in orde maken.

Nou we zijn er uit hoor, we weten eindelijk wat we willen met het geboortekaartje.
    En die gaat echt heel leuk worden, hihihi heb er nu al plezier om.

Meiden, fijn weekend en als het dus niet lukt om door de verhuizing online te komen tot maandag weer.

7. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

@ twinkeltje: Ik heb geen kraamhulp gehad, er is niet eens gebeld over hoe en wat. Toevallig heb ik er van de week zelf aan gedacht om eens te vragen over wat als hij thuis is. Ze kon er niets over zeggen, als hij thuis kwam moesten we een fax sturen en dan zouden zij het met mijn zorgverzekering overleggen :(: Nou ja, voorlopig is hij nog niet thuis. Ik zou vandaag 32 weken zijn, en dat is nu ook zijn leeftijd zoals ze dat zeggen daar. Dus hij moet nog wel een tijd blijven ;)

@ Mieke: Ja, die kerstbal gaat volgend jaar zeker de boom in bij ons! En 1 verpleegster die heeft nog van alles geknutseld voor Ferry. Echt heel erg lief. Zij schrijft ook wel eens een stukje in zijn schriftje. Dat schriftje hebben wij er liggen zodat we af en toe zelf even iets kunnen schrijven. Dat helpt wel heel erg. De 1e week heb ik niets kunnen schrijven, omdat ik anders moest huilen. Nu schrijf ik er geregeld dingen in :D
    Het snorretje is een buisje wat alleen met 2 puntjes in de neusgaatjes gaat waar lucht uit komt. Dat is geen zuurstof, alleen een beetje lucht zodat hij het idee heeft dat hij nog wat druk krijgt. Maar hij doet het ademen dan helemaal alleen. Waar hij normaal aan ligt (CPAP) daar zit wat druk op om zijn longblaasjes open te houden zodat het ademen makkelijker gaat en hiermee krijgt hij ook wat zuurstof. Hij zit wel op het laagste niveau hiermee.

Ben benieuwd naar je geboortekaartje! Is toch altijd een leuke bezigheid :D

8. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

**januari mama breekt in **

Hey februari-mama's...

Zag net bij de decembermama's staan dat er hier al 3 babytjes geboren zijn.... :confused:

Willen jullie gewoon op je beurt wachten...en mogen de decembermama's en WIJ januari-mama's misschien eerst... ? :)

Nee even zonder dollen....
    kersverse ouders.. gefeliciteerd met jullie aanwinsten... en hoop dat jullie kleintjes snel naar huis mogen.... Hoop dat alles goed gaat... :rolleyes:

Rest ... geniet lekker van jullie zwangerschap...!

groetjes,
    Ramona

** januar mama breekt uit **

9. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Meiden als het goed is gaat zw pagina vandaag verhuizen toch? dus wil jullie allemaal nog een heel fijn weekend wensen.

Enna en Rob van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!

Ik verga van de pijn weet niet wat het is mijn ribben of een spier? aan de linker kant ow het doet zo mega pijn werd vanacht helemaal gek van de pijn werd alsmaar huilend wakker. ga zo mijn bed weer in duiken heb sinds 3 uur niet geslapen. De zwschap van mij (met de beeb gaat gelukkig alles wel goed maar voor mij is het echt zwaar geweest. Het doet zo mega veel pijn gelukkig nu ietsjes minder heb 2 paracetamols ingenomen. maar ik hoe mijn linker arm maar even uit te strekken of even iets van de grond te rapen of in bed om te draaien en ik verga echt :( hoop dat het snel overgaat

10. Twinkeltje

Twinkeltje Actief lid

4 jan 2008
    131
    0
    0
    @ UK: Wat raar. Dat heet couveuse nazorg! Mijn dochter heeft 2 weken in het ziekenhuis gelegen en mocht toen naar huis met sondevoeding. Wij moesten zelf leren hoe we de sonde toe moesten dienen en toen mocht ze naar huis als ze 5 dagen dipvrij was. Was op 1e kerstdag. Dus een beetje een kerstkindje. Ik was toen zelf al weer mobiel en kreeg dus ineens kraamhulp. Die kon niets doen. Ons bed stond niet op klossen, dus mocht ze niet opmaken etc. Na 2x een halve dag heb ik gezegd dat het wel prima is zo en dat ze kon gaan. Hebben ze bij jullie ook een sonde project?
    Als deze baby gewoon thuis kan blijven ga ik dit keer lekker genieten van mijn kraamtijd! Want dat mis je wel als je prematuur bevalt. Mijn vriendin en ik waren op 3 dagen na elkaar uitgerekend. Zij beviel op tijd. Wij gingen er heen. Allemaal bezoek, baby in bed etc. Ik was helemaal overstuur toen ik er vandaan kwam. Ik kon ook de eerste 3 mnd geen ooievaar zien. Die wel een kraamtijd en ik niet... ach die hormonen!
    Ik heb toen mijn verhaal opgeschreven en verstuurd naar wij jonge ouders. Het is geplaatst. Daar was ik wel een beetje trots op. Nu geen last meer van.
    Sterkte meid. Het schriftje werkt heel goed. Schrijf maar lekker op en dat is ook nog eens leuk voor later!

11. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Twinkeltje: Ja, ik vind het nu ook een beetje raar, maar gelukkig gaan ze me straks in het ziekenhuis ook van alles leren. Hij ligt nu nog op de Intensive Care, dus hij zou eerst nog naar een ander ziekenhuis overgeplaatst worden als hij goed genoeg is. En daar hebben ze geen sondeproject, want mijn nichtje ligt daar nog steeds omdat ze te moe is om zelf te drinken. Maar ach, we gaan gewoon door, ik probeer hier en daar een uurtje slaap te pakken. ;)

Ramona: Wat lief dat je even in komt breken :D We hadden liever zelf ook nog even gewacht hoor :) Met mijn ventje gaat het wel goed. ;)

Tirtilisko: Jij hebt ook geen roze wolk he? Vervelend voor je!

Kolven: Helaas heeft hij gisteren ook weer wat kunstvoeding gekregen, want ik heb niet genoeg productie :cry: Het blijft steeds een beetje hetzelfde en hij krijgt nu al best wel veel dus helaas.

12. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    'Hoi meiden

Zo te zien is de verhuizing nog niet aan de gang.

Gisteren moest ik weer voor controle naar het ziekenhuis, zelf hadden we het idee dat de gemiddelde hardslag van de baby wat een het stijgen is, de verloskundige die aanwezig was vond het nog niet erg verontrustend,

Ook heb ik van mijn klachten, verteld pin in de ribben en hoofdpijn daarom heeft ze mijn urine gecontroleeerd en natuurlijk 2 keer bloeddruk gemeten, die was bijde keren 125/90 het zakt dus niet echt meer met rust, waarschijnlijk veroorzaak dit de klachten maar gelukkig was het nog geen zwangerschapsvergifteging, wel werd er al verteld als rusten thuis iet helpt dat ik dan naar het ziekenhuis moet.

Uk: jammer dat Ferry af en toe een dipje heeft, succes met het buidelen vandaag.

HJ: Goed om te horen dat de kleintjes groeien, ik duim voor je dat ze nog eventjes blijven zitten, wel fijn dat je even naar huis mocht.

Groetjes Martine

Iggy: wat sneu voor Oma, hopelijk gaat het al weer iets beter met haar.

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    UK, dank je voor de uitleg over het snorretje, dat is nu duidelijk.
    Zijn zoveel van die 'onbekende' termen ;)
    Goed dat je dat schriftje bijhoudt, leuk voor later en idd ook leuk dat 1 van de verpleegsters er ook in heeft geschreven.
    Zouden er meer moeten doen. Voor hem is dat ook leuk voor later.

Ramona (januari mama), ik spreek mijn mannetje al steeds ernstig toe dat hij nog echt moet blijven zitten tot eind januari hoor!
    Jullie mogen echt eerst wat mij betreft.

Tirtilisko, zucht meid ik heb met je te doen. Wat een narigheid heb je toch deze zwangerschap.
    Echt heel erg genieten is er zo ook niet bij he. Sterkte hoor.

Martine, gelukkig nog niet echt verontrustend maar erg geruststellend is het ook niet lijkt me.
    Hou het nog maar even zo en rek het nog met een weekje.
    Gelukkig blijf je onder die strenge controle.

14. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

We kunnen dus toch nog even lekker kletsen hier ;)

Tirtilisko; balen meis, dat je 'niet echt kan genieten van je zwangerschap. Hoop dat je klachten na de bevalling verdwijnen als sneeuw voor de zon ;)

Martine; wanneer moet je nu weer terugkomen dan? Gelukkig dat het nog geen zwangerschapsvergiftiging is...Sterkte met je kwalen :(

HJ; wat fijn dat je met weekendverlof mocht en dat de kleintjes toch blijven groeien, is alweer een geruststelling denk ik... :D

Uk; veel rust toegewenst voor het buidelen ;) En fijn dat Ferry het steeds beter doet.....

Mieke; ben nu al benieuwd naar je geboortekaartje :)

Twinkeltje; ik ga ook dit weekend de vluchtkoffer klaarzetten, ben tenslotte al over de 34 weken :D Het bed staat ook al op klossen, maar vanaf wanneer moet je dat zeilje eronder leggen officieel?

Eppie; lekker zitten zwijmelen bij de film ;) ? Dat continu zitten kan ik ook niet zo goed tegen en zeker niet bij anderen....ben ook altijd weer blij als ik thuis op mijn eigen stoel en bank kan zitten!

Iggy; hoop dat het goed gaat met oma...

Hier is de spierpijn in mijn kuit gelukkig iets minder. Voel het nog steeds, maar kan weer redelijk lopen hahaha.
    Over 5 dagen is het 2009 en in dat jaar komen al onze kindjes :D :D Ik kan echt niet wachten en het mag van mij supersnel voorbij gaan . Nog 3 weken en ik ben over de 37 weken en dan mag ze wel komen :) :) Ben zoooooo nieuwsgierig ondertussen naar hoe ze eruit ziet ;)

En nu douchen, boodschappen doen en vluchttas inpakken!

Knuf Daffie

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daffie, het 'kaartje' wordt 3D ;)

16. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

oehhhh, das al een tipje van de sluier Mieke, nu wordt ik nog nieuwsgieriger hahahahahah......

17. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Goedemorgen!

Iedereen een leuke kerst gehad?

Ik zie dat zws pagina nog werkt, dus we hoeven nog niet uit te wijken naar hyves...
    Ik ben goed aangekomen in Oostenrijk :D. Reis ging prima, moest wel wat vaker plassen en als ik een volle blaas had, kreeg ik ook soms een harde buik. Maar niet echt pijnlijk verder.
    Gisteravond uit eten geweest en daar ben ik bijna flauwgevallen.. t was daar erg warm en in combi met mijn lage bloeddruk, moeheid en wellicht andere lucht hier ging het niet helemaal goed dus.. Maar na ff gezeten te hebben met natte lap ging het weer.

Maar wat lees ik hier, weer een kindje geboren? :confused: :D
    VAN HARTE GEFELICITEERD ENNA & MAN!!!
    Wat een verhaal zeg! Heftig en ook best beangstigend dat het zo snel kan gaan (zeker als je in Oostenrijk zit :oops: ).. Maar gelukkig is alles goed!

Ik zal verder ook gelijk even reageren:

@ Iggy, fijn dat Lucky toch mee mocht! Sterkte met Roy zn oma!

@ Twinkeltje, hopelijk zijn het niet je vliezen.

@ Uk, hopelijk gaat het goed met Ferry. Ik denk heel vaak aan jullie hoor. (en ook aan Chantal/Amber en nu natuurlijk aan Enna/Katie)

@ Amor, ja, het gaat echt snel nu, alhoewel ik echt nog denk 2 maanden te moeten. Vandaag over 2 mnd is mn man jarig, zou me niks verbazen als de kleine zich die dag aankondigt (dan ben ik 40+5). Fijn zeg dat jullie de auto al hebben! En balen van je braakneigingen :confused: All you need was leuk he! Ik heb weer zitten snotteren hoor!
    Fijn dat het goed gaat met de 2ling van je vriendin, een heftige tijd hoor!

@ Bbelly, haha de levertijden, mooie omschrijving. Tussen 37-42 is idd wel het meest gangbare.

@ Eppie, mooie buik meis!

@ Kim, beterschap!

@ Mieke, leuk joh die oorbellen!

@ HJ1977, top dat je kindjes nog lekker binnen zitten en doorgroeien! En 31 weken alweer :D

@ daffie, ook al zo verwend, leuk hoor!

@ Maatje, de kerstboom gaat bij mij op 3 jan weg, dan zijn we weer thuis en heeft hij precies een maand gestaan, hihi

@ Tir, pas je op jezelf? Sterkte!

@ martinenur, hopelijk hoef je niet naar het ziekenhuis meid.

Dat was het even voor nu... Ik ga even lekker douchen, koppie thee nemen en een tijdschrift lezen (wat een leven he ;)).

Liefs vanuit de sneeuw!

18. Scoobje

Scoobje Actief lid

21 jun 2008
    156
    0
    0
    Goh, nog een onverwachte bevalling erbij,
    gelukkig lijkt het allemaal goed af te lopen...

Ik duim toch volop voor die kleine mini-mensjes hoor
    en veel sterkte voor de ouders !

Alhoewel ik me dus de laatste dagen wel wat sterker voel, is het einde van mijn probs echter nog niet in zicht. Ik ben de afgelopen week opnieuw op controle geweest bij de huisarts en mijn bloedbeeld en bloeddruk is niet zo denderend. Ik moet supplementen nemen en krijg injecties met B12 vitamines omdat ik blijkbaar geen of te weinig rode bloedcellen meer aanmaak. Dat resulteert in coördinatiestoornissen, sneller evenwicht verliezen, veel meer laten vallen, sneller struikelen, wankel op mijn benen staan en nog steeds heel erg moe zijn. Er is nu opnieuw bloed naar het labo om uit te zoeken hoe dat komt.

Maandag afspraak met de gyne van wacht in deze eindejaarsperiode en hopelijk is met de baby alles wel nog in orde. Ik voel nog veel beweging dus ben daar wel redelijk gerust in. En dat buikje, dat groeit nu in sneltempo ! Maar dat zal wel normaal zijn hé ;)

Ik ben nu ook een beetje in gang geschoten wat betreft het geboortekaartje maar er is nog veel werk voor de boeg.

19. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Dacht even proberen of ik hier nog op de site kan en het kan zowaar nog. Toch nog even lekker bijlezen en reageren!

@Mieke: vervelend he, als je niet lekker kan zitten. Belde net mijn moeder en die had dat ook vanaf een bepaalde tijd in de zwangerschap!

@Vluchtkoffer: die ga ik na oud en nieuw eens in orde maken!

@Uk: wel prettig dat je alle gebeurtenissen rondom Ferry nu ook van je af kan schrijven. Is ook wel belangrijk voor het verwerkingsproces denk ik. Wat lief dat die verpleegkundige ook in het schriftje schrijft. Misschien wel een idee om in gesprek te gaan met Maatschappelijk werk in het ziekenhuis? Die kunnen je vaak ook goede handvaten gegeven. Dat heeft een collega van mij na de hartoperatie op haar beebje ook gehad en die heeft er heel veel aan gehad!

@Tirtilisko: het zit je deze zwangerschap ook allemaal niet mee he? Wat vervelend dat je zo'n pijn hebt aan je ribben. Ligt je beeb er tegen aan ofzo?

@Twinkeltje: naar dat je de vorige keer geen echte kraamtijd hebt gehad. Kan me indenken dat je er emo van werd dat het bij je vriendin toen wel allemaal goed is gegaan. Zo had jij het natuurlijk ook heel graag gewild!

@Martine: jeetje meid, wat vervelend dat je bloeddruk wat aan de hoge kant blijft en dat je daar allerlei klachtjes van hebt. Maar iig nog geen zwangerschapsvergiftiging! Kan me voorstellen dat je niet echt zit te wachten op een ziekenhuisopname!

@Daffie: heb helaas niet de hele film gezien, want op een gegeven moment wilde ik naar bed (maar ach, heb hem toch op dvd ;) !)

@Married: jij leest gewoon ff lekker mee vanuit Oostenrijk ;) ? Gezelli hoor! Niet zo mooi dat je bijna van je houtje bent gegaan. Ik heb dat nu ook sneller hoor. Kan helemaal niet zo goed tegen de warmte! Wij gaan begin volgende week de kerstboom opruimen. Geniet maar lekker van de vakantie!

@Scoobje: dat klinkt niet helemaal jofel nee. Fijn dat je je beebje wel gewoon goed voelt bewegen! Dat zal dus wel goed zijn. En dat je buik nu sneller groeit is normaal hoor.

Vandaag al boodschappen gedaan en direct bij mijn vriendin op visite die ook zwanger is. Ze is morgen 13 weken, dus heb alvast babyslofjes voor haar gekocht. Een kleinigheidje!

Fijne dag nog iedereen.

X Esther

20. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Rob, leuk dat je even komt vertellen hoe het met jullie gaat. Klinkt allemaal vrij heftig! Geniet van jullie kleine meid!

Mieke, is toch altijd leuk als je wordt verwend met een mooi cadeau?
    En lief hoor, zo'n vader!

Kim, beterschap!

Iggy, sterkte!

HJ, wat heerlijk dat je even naar huis mocht! Dat zal wel genieten zijn geweest! Ook goed om te horen dat jullie kindjes het zo goed doen. Hou ze nog maar lekker even binnen!

Daffie, ook al zo verwend! heerlijk! wel balen van je spieren, hoop voor je dat het snel bijtrekt!

Uk, wat leuk dat ze op de afdeling er toch wat aandacht aan schenken. Dan gaat het tenminste niet helemaal onopgemerkt voorbij! En wat goed dat je het hier zo blijft bjihouden... kan me zo voorstellen dat je heel andere dingen aan je hoofd hebt. En wat lief van die verpleegster!

Tirtilisko, het zit jou ook niet echt mee he.... Sterkte meid!

Martine, jij ook sterkte, en hou die bloeddruk laag he!

Married, veel plezier in de sneeuw, en rustig aan he!

Hier nu lekker rustig... Kleine man slaapt, grote man ligt op zijn gemak in bad..... En ik kan nog steeds lekker hier bijlezen!
    Gisteren nog even naar Eindhoven naar de Babydump geweest. Het dekbedje dat ik wilde kopen had een levertijd van 8 (!) weken. Dat heb ik dus maar niet gedaan. Heb het gisteravond op internet besteld, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik het nu binnen heb... Ik had dit echt in gedachten om de kamer dalijk helemaal aan te kleden :( .
    We zullen wel zien, anders leg ik het dekbedje dat ik toen voor Levy heb gekocht er wel zo lang op (is een wit met in het grijs het hoofd van Winnie The Pooh er op geborduurd)
    Verder lekker een rustig weekend, dus hopelijk kunnen we dan weer wat beter vooruit....

Deel Deze Pagina