Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Marriedgirl: ja wij wel want ze wisten al dat ik met hormoonbehandelingen bezig was, dus daar was echt geen ontkomen aan haha! Buiten mijn ouders en schoonouders weet alleen mijn beste vriendin het....

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Caro, ik vind het een heel leuk idee met de bos rozen hoor!
    Super, ben erg benieuwd naar hun reactie.

3. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Caro: spannend joh! ben benieuwd hoe ze reageren! Heel veel plezier :D En nog gefeliciteerd met je vader ;)

Tirtilisko: Wat een duidelijke test!

Ikzelf mag zo weer aan het werk en daar natuurlijk ook eten... Hoop dat het goed gaat met die geuren... Gelukkig ben ik wel vaker misselijk dus dat zijn ze wel van mij gewend :)
    Heb ook nog erg last van aften, heeft iemand daar een idee voor? Normaal krijg ik die als ik stress heb, en vorige week vlak voor NOD kreeg ik ze ineens terwijl ik totaal geen stress heb. Achteraf zal het wel een zss zijn ;)

4. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Marriedgirl, wij hebben nog niets verteld en gaan dit denk ik rond 9 weken doen ;) (tenzij we het niet meer voor ons kunnen houden natuurlijk) Daarna gaan we nl lekker op vakantie en als we terug komen mag iedereen het weten :)

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    1 uur toch?!

6. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @tirtilisko: Tipje: adem in...dop eraf...snel gieten...dop erop en inademen :).

@Kelly1980 Welkom en van harte gefeliciteerd!

@Caro: fotootje van de test erbij, met een leuke tekst achterop of in envelop met pakkende tekst? Ideetje misschien?

7. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Yep...kan dat echt niet lang voor me houden. Sowieso wisten ze dat we er mee bezig waren, heb MA gehad in december. Ze waren dolgelukkig!

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Het kan natuurlijk ook met een gewone test!

Kelly gefeliciteerd en welkom! :D

9. Ga zo een andere test halen. Deze ga ik aflakken met blanke nagellak (voor de hygiene). Ik plak hem in een leuke kaart en schrijf er een leuke test bij.

Vaamrile, heb ik november een mk gehad. Dus ouders weten ook dat we ermee bezig zijn.

10. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Kelly Welkom :D

@ Caro: graag gedaan ;) Misschien kan je een Opa en Oma kaart kopen? die heb je ook wel bij boekhandels enzo ;)

Pfff ben nu kinderloos :confused: is een hele rare gewaarwording zo :eek:

11. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Dat kan natuurlijk ook ja....(bijdehand :) )..

Maar dan wel eentje die helemaal afgedicht is he...geloof niet dat de ouders zitten te wachten op een staafje met pis erop :confused: :) :)

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Wij gaan het vanavond ook al aan schoonouders vertellen... en dit weekend aan mijn ouders (die zijn nu op vakantie). Mocht het mis gaan, merken ze toch heus wel aan je dat er iets is, dus ik heb zoiets van dan kunnen we het beter maar gelijk zeggen. Heb leuke kaarten gekocht waarop staat: Een kleinkind! Die geven we samen met een fotoalbum van ons huwelijk :D
    1 vriendin weet het ook al (heb dr vanochtend wakker gesmst :oops: ), zij is nu 12 weken zwanger, toen we gingen trouwen hebben we alles gedeeld en nu dus weer! :D

Heb trouwens net de vk gebeld, heb op 16 juli een intake! Dan ben ik ongeveer 9 weken dacht ze (dan zou ik nu dus idd al 5 zijn ipv 4)

Mijn schoonzus is ook zwanger, die heeft vandaag een termijnecho gehad, ze is ruim 8 weken! Ons ongeboren kindje heeft dus nu al een speelkameraadje ;)

13. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Jij ook...sta er ook niet meer van te kijken..komt gewoon erg vaak voor (helaas).

Trouwens wel grappig, want jouw berichtje stond er net nog niet...moet je kijken wat ik aan Mieke schreef :)

14. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja wij hebben het ook gelijk verteld, ze waren door het dolle heen :)

15. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Hier ff snel een berichtje van mij:

Gister bij MvM geweest en gelijk de flessen meegekregen. Dus vandaag begonnen. Ik heb ook het boek gekozen en kreeg van haar ook nog de dvd mee (lief he) en omdat ik me zo snel heb aangemeld heb ik ook een fotolijstje gekregen.

Mijn moeder weet wel dat ik zwanger ben en een paar van mn vrienden ook, maar nog niet iedereen. We willen wachten tot we de eerste echo hebben gehad en dat we zeker weten dat het goed is en dat we weten hoeveel het er zijn (ivm clomid kans op een meerling)

Verdere symptomen heb ik nog niet echt, ben alleen wat meer moe als anders.

Oja alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd en geniet ervan

16. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik probeer het voor de rest ook voor me te houden, maar ouders en schoonouders kan ik het toch niet voor verzwijgen. en ik wil er graag over kunnen praten, dus vandaar dat 1 vriendin het al weet. zij is nu dus 12 wk, ze heeft het mij ook direct na dr posi test verteld :D.

Waren we maar vast 12 wk he, dan hebben we wat meer zekerheid. (Niet dat dan alle risico's zijn uitgesloten, maar toch) Vind het allemaal toch best wel heel erg eng en spannend!

17. Dat zag ik later ook, hahaha.

18. Moet weer wat eten. Voel het in mijn hoofd. Je blijft eten als je zwanger bent! Mijn tas zit al standaard vol met evergreens en appels.
    Toch kom ik nog niets aan. Is natuurlijk ook nog vroeg. Maar ik val eerder af. Hebben anderen dat ook?

19. dushi1980

dushi1980 Actief lid

11 jun 2007
    225
    0
    0
    Hallo meiden,

Allemaal bedankt voor het leuke en warme welkom hier!

Vaamrile: 12 mei was m'n 1e dag van laatste ongie, met een gemiddelde cyclus van 28 dagen kom ik via calculator uit op 16 februari, en zou dus nu 5 weken en 3 dagen ver moeten zijn denk ik!

Caro73: hoop inderdaad ook dat ik mega kan presteren komende maand, zal wel zwaar worden omdat ik ook gelijk 2 collega's moet vervangen i.v.m. vakantie, dus moet werk van twee fulltimers gaan doen, nou ja we zien wel, ga het toch pas lekker na m'n proeftijd vertellen! :)

Verder probeer ik heel de tijd al VK te bereiken maar kom er niet doorheen, zo nog maar een keer proberen! Ook zo maar even kijken op de site van MvM, vind ik toch wel een heel goed doel, ondanks ik het wel een gedoe vind met al die flessen haha!

X Dushi

20. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ik heb net een blik knakworsten leeg gegeten :oops:

Deel Deze Pagina