Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Goedemorgen dames!

iedereen de nieuwjaarsnacht goed doorgekomen? Hier iig wel, lekker rustig. De kleine werd tegen 11 uur wakker van een flinke knal en is met ons weer mee naar bed gegaan (tegen 1 uur). Dus wij lagen er ook lekker op tijd in!

Dayenne, geweldig dat je volgende week mag afrijden! Ik zal voor je duimen!

Sjors, bedankt voor je update! Fijn dat bij Sofie alles nog relatief rustig is!

Zo ben weer weg, naar opa en oma toe en dan vanmiddag naar een oom en tante in Belgie waar dan de andere opa en oma ook zijn! Veel plezier allemaal vandaag!

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    goedemorgen meiden

allemaal de jaarwisseling weer goed doorgekomen?
    ik wens jullie allen een gelukkig en gezond 2009! meiden het is nu zo februari!

xxx ramona

3. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Happy New Year!!!

4. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Goeiemorgen en de beste wensen voor dit jaar :D

Hier ook lekker rustig thuis geweest en om 1:00 naar bed gegaan. Meisje was echter wel van slag van al dat geknal, was echt onrustig in mijn buik.... :(
    Vonden jullie het ook zo speciaal toen het 00:00 was...het jaar waarin onze kindjes echt worden geboren ;) :D

Ik hoef vandaag lekker nergens heen, mijn ouders komen wrs even hier langs en manlief is aan het werk tot 14:00. Had vanmorgen wel een beetje medelijden hoor toen ie om half vijf e wekker hoorde gaan :( :(

Dayenne; super dat je mag afrijden! Wegaan hard duimen voor je!

Liefs Daffie

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Allemaal een leuke avond gehad gister!
    Wij wel hoor. Het leek wel alsof mijn mannetje gedrogeerd was, want die was me toch een potje lamlazerus al tegen 12 uur.
    En even na 12 uur (na afsteken vuurwerk) wilde hij al naar huis.
    Nou dat is echt niets voor hem. We lagen rond 1.00 uur in bed, wat ik overigens eigenlijk helemaal niet zo erg vond, haha.

Verder lekker gegeten en gekletst. Nu een beetje brak.
    Vanmiddag naar hele schoonfamilie, traditiegetrouw zuurkool met spek eten met z'n allen!
    "Zuurkool met spek, het hele jaar geen geld gebrek."

Mijn ouders komen zo ook nog even langs.

Dayenne, wat een goed nieuws dat je volgende week kunt afrijden.
    Uiteraard ga ik voor je duimen dat je maar lekker in 1x mag slagen.

Sjors, thanks voor de update van Sofie.

Daffie, het voelde idd erg speciaal aan zo bij het toasten zo om 12 uur.

Nou nogmaals voor iedereen een spetterend 2009 en veel liefde en geluk met onze new born's straks.
    Zoals Iggy al zei, het is nu zo februari, laat die ukjes nog maar even lekker warm bij de mama's blijven zitten.

6. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Iedereen een heel fijn 2009 toegewenst dat lukt vast wel als we straks allemaal een schattig klein babytje hebben.

Ik wilde opblijven gister avond maar om 11 uur ben ik tog in slaap gevallen, heb dus niets van de jaarwisseling mee gekregen.

Fijn dat het zo goed gaat met Enna en Katie.

Anne fijn dt je nu wat rustiger bent nu je gestopt bent met werken geniet er van.

UK: gefeliciteerd met je zus haar trouwen, hopelijk blijft het nu de goeie kant op gaan met Ferry.

Angela: is dat alleen bij 100 kilo ik dacht dat als je een draai in je trap hebt dat je zo wie zo het bed beneden moet zetten,
    Ik weeg ongeveer 70 kilo een paar jaar geleden moest naar het ziekenhuis omdat ik door een miskraam veel te veel bloed verloor en alleen maar flauw viel. de ambulance broeders konden me toen nauwelijks beneden krijgen echt met z'n vieren aan het wurgen geweest, gelukkig hoefde de brandweer me niet uit huis te takelen.

Ik hoop ook dat ik nog even thuis mag blijven, al voel ik me gister en vandaag echt ziek, ik hoop zelf dat het een griepje is, morgen moet ik weer voor controle,

Vaam: ik sms je wel als ze me wel in het ziekenhuis houden.
    mijn tas is al wel gepakt voor de zekereheid.

Groetjes Martine

7. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Allemaal de beste wensen.

Hoop dat iedereen de avond goed is doorkomen en dat iedereen alle vingers nog heeft.

Hier is het wat minder gegaan. Had gisteren de heledag door harde buiken. Sinds de avond gingen zo ook pijn doen vooral onder in de buik. Tegen 10 uur kon ik niets mee doen van de pijn. Moest van mijn man de vk bellen. Blijken het indalings weeen te zijn. Wist niet dat die zo heftig waren. Voel de kleine ook haast niet. Misschien dat het komt ivm de harde pijnlijke buiken van gisteren. Heb vanmorgen rond 9 uur zitten porren in de buik en na een tijdje kreeg ik eindelijk reactie daarna stil. Neem aan dat alles goed is en me weer druk maak om niets.

Wou dat ik niet zo onderzeker was. Hebben jullie dat ook?

8. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Maatje: wat vervelend dat je de kleine dan zo'n tijd niet voelt,
    ik heb ook gehoord dat als je harde buiken hebt je veel minder voelt.
    Gelukkig dat je vanmorgen wel reactie kreeg.

Heb net ook de laatste bladzijde gemist,

Dayenne: super dat je bijna mag afrijden ik duim voor je.

9. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    HAPPY NEW YEAR!

Ik hoop dat iedereen de jaarwisseling goed is doorgekomen!
    Hier gisteren beide families op bezoek. Ben de hele dag bezig geweest met de voorbereidingen (hapjes, drankjes, meubels verplaatsen). Ik was zo moe dat ik gisteren twee uur heb geslapen op de bank en 's avonds met de visite erbij nog voor pampus lag op de bank. Heb gelukkig wel alles meegekregen en gelukkig vond niemand het erg dat ik de hele avond op de bank lag, terwijl iedereen zat.

Heb gisteren dus ook helemaal geen tijd/puf gehad om even te laten weten hoe mijn groeiecho was.
    Gelukkig is alles goed. Mijn mannetje ligt nog steeds een weekje 'achter' op het gemiddelde. Hij heeft dus geen groeispurt gehad, maar is gelukkig ook niet verder achter geraakt. De echografiste zei dat als hij zijn groeicurve gewoon volgde, ze hem 6 pond schat bij een geboorte bij 40 weken. Dat is heel netjes, vond ze. :D Gelukkig! Ik ben zo blij!
    Op dit moment weegt hij 2106 gram.

@ Dayenne: Wat goed dat je volgende week al mag afrijden! Heel veel succes!

@ Sjors: Dank je voor je berichtje over Sofie. Ik ben blij dat alles goed gaat met haar en dat haar meisje nog lekker in haar buik zit.

@ Daffie: Dat speciale gevoel had ik ook om 0.00 uur! 2009, het jaar dat we onze kindjes bij ons mogen hebben... :D

@ Martine: Succes bij je controle morgen. Hopelijk houden ze je nog niet in het ziekenhuis, maar mag je lekker nog thuis blijven.

@ Maatje: Wat vervelend dat je zo veel last hebt (gehad) van harde buiken en de indalingsweeën. Gelukkig heb je wel reactie gehad van de kleine, maar ik voel me ook al snel onzeker als ik een tijdje niets zou voelen.
    Gaat het nu wat beter met de pijn?
    Ik hoop dat je vandaag je beeb weer volop zal voelen, dan hoef je je daar in ieder geval niet meer druk over te maken. Het is vast goed, meid!

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Iloiza, fijn dat de groeiecho goed was. 1 weekje achter is niet zo heel erg.
    Ze kunnen ook niet allemaal precies op schema lopen natuurlijk ;)
    Maar wat had je een drukke dag gister zeg, kan me voorstellen dat je helemaal voor pampus lag.
    Vandaag dus maar lekker niks doen.

Maatje, oeps dat is niet fijn zeg. Ik heb het 'denk' ik nog niet gehad, of ik heb het niet zo als pijnlijk ervaren als jij.
    En kan me voorstellen dat je onzeker wordt hoor, als je je kleine meid even niet voelt.
    Gelukkig is ons mannetje erg aanwezig en heb ik dat gevoel niet zo.
    Maar er gaat wel van alles door mijn hoofd hoor.
    Nog maar 6 weken, wat als... hoe dan... wat dan... tas nog inpakken, geboortekaartjes.... ukje mag niet eerder komen nou ja ga maar door.
    Ik heb me ook heel lang niet echt druk gemaakt om de bevalling.
    Maar nu het dichterbij komt ga ik me toch afvragen hoe het zal gaan.
    Echt inlezen in boeken daar heb ik nog geen behoefte aan, zag er niet zo tegenop maar begin er nu toch beetje bij beetje huiverig voor te worden.

Martine, lekker door al het geknal heen geslapen dus.
    Hoop dat je controle morgen weer goed is en je gewoon naar huis mag hoor!
    Fijn dat we nu toch al de buddy's hebben, zo kunnen we elkaar iig op de hoogte houden.

Hoe is het eigenlijk met mijn buddy Noppie, al een tijdje niets van haar hier vernomen?

11. amor

amor Actief lid

19 jul 2008
    324
    0
    0
    Hi meiden,

Allereerst: HAPPY NEW YEAR allemaal!

Hier ben ik weer :D ik ben weer lekker thuis :D

Heb alles vluchtig doorgelezen en vind het heel lief dat jullie zo meeleven :D Doet me echt goed dit forum :D

Ik moest dus gelijk in zk blijven omdat ze op ctg zagen dat ik nog steeds weeen had en met toucheren voelde dat ik al 1 cm ontsluiting had.

Kan goed dat ik die ontsluiting al vanaf kerst had, maar kan ook van die zondagnacht zijn.

Ik raakte beetje in paniek, maar was ook wel opgewonden en d8 dat de bevalling zou beginnen als je ontsluiting had .. niet dus

Ik kreeg totale bedrust en mocht alleen naar wc en douche. Ik kreeg geen weeenremmers en ook geen longrijping, omdat ik al 34 wkn ben.

Het zou volgens hun niet goed zijn als ie al kwam, maar het is minder erg boven de 32 wkn.

Als je minder als 32 wkn bent (meisje dat naast me lag) mocht je daar ook niet bevallen en krijg je nog wel alles toegediend.

Je mocht eigenlijk pas naar huis als je 24 uur lang geen weeen hebt gehad en ik moest dan ook eigenlijk nog blijven met oud en nieuw, maar doordat er een babyboom was (10 bevallingen die dag) was er niet genoeg plek en mocht ik last minute toch naar huis laat in de avond :D

Er zijn in dat zk dit jaar al 2100 baby's geboren :confused:

Aan de ene kant is het zk me heel erg meegevallen. Ik lag op de kamer met een heel leuke gezellige meid, de verzorging was top (volop roomservice :D ) veel visite, mijn vriend mocht er heel de dag zijn en die kwam ook een paar keer per dag en in de avond kroop ie lekker bij mij in bed tot een uur of 00.00 uur (mag eigenlijk niet, maar niemand deed moeilijk, ook omdat mijn kamergenoot ook veel bezoek had en haar vriend hetzelfde deed) ik was ook niet bang voor geesten, doordat ik niet alleen lag.. anders had ik het wel erg gevonden daar, maar het is wel dag en nacht druk in een zk, dat scheelt. Je komt daar ook niet echt tot rust moet ik zeggen en de uren vlogen gelukkig voorbij.

Maarrr ik ben nu wel weer als de dood voor bevallen :cry: Dat was ik altijd al, maar ik drukte het weg en probeerde er niet aan te denken, maar als je daar ligt en iedereen om je heen gaat bevallen en bij elk krampje moet je het melden en krijg je weer ctg scan... daardoor ben je er 24 uur p/d mee bezig en dat is echt niet goed voor mij :(

Ik schreef wel heel leuk aan jullie dat er zo'n kalmte over me heen kwam en dat mijn weeen zo meevielen, maar weet nu dat 1 cm ook niks voorsteld en elke cm ontsluiting meer pijn doet. Maar goed, ik ben gewoon een held op sokken en ik zeg mezelf ook steeds weer: zou je het willen terug draaien dan als het nog kon? en dan is het antw uiteraard NEE en ook probeer ik er maar aan te denken dat het een paar uurtjes hel zullen zijn t.o. levenslang geluk!

Je kan trouwens met een aantal cm ontsluiting nog gewoon doorgaan tot zelfs wk 42! Wist ik ook niet.

Ik ben tijdens het schrijven nu alweer een paar keer gestopt, omdat ik weeen kreeg.. ik zal het dan ook kort gaan houden nu en weer braaf in bed gaan liggen en zal af en toe ff kort te laten weten hoe het gaat en wel meelezen,maar niet reageren, want dan zit ik te lang achter pc en heb strenge orders tot totale bedrust meegekregen ;)
    (en mijn vriend begint nu echt pissed off te worden dat ik niet in bed lig, de lieve bezorgde schat)

@Patries: Thanx meid voor je smsjes en voor het doorgeven hier :D Sorry dat mijn smsjes aan jou zo kort en zo weinig waren, maar smsen is heel irri met mijn gsm en ik heb altijd weinig beltegoed, alleen voor noodgevallen, vandaar. Als ik weer in zk belandt, laat ik het weten!

12. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    Hoi meiden!

Allereerst alle beste wensen voor het nieuwe jaar! De chinezen zeggen hier dat 2008 het jaar was om vaste patronen te doorbreken, hmmm dat is ons allemaal denk ik wel gelukt.....
    Ik hoop dat 2009 voor ieder van ons een heel mooi jaar mag worden met heel veel geniet momenten. Wij gaan er in ieder geval voor!

Hier even een update van mij.......

Hfdst India is inmiddels dichtgeslagen. Ik ben met ZH dossier onder arm, zoals gepland was, vlak voor de kerst richting Thailand vertrokken. Op de dag van vertrek wel een hoop onzekere gevoelens "hoop maar dat we de goeie keuzes hebben gemaakt..." en "gevoel weer in een diep zwembad te springen". [-o<
    Die nacht zat ik in het vliegtuig van India naar Thailand en waren de mannen met de boot onderweg. Onrustig gevoel en duidelijk niet fijn...! :pale: Maar goed, dat was waar we vooraf voor gekozen hadden.

Inmiddels zit ik alweer ruim een week in Phuket en ben al redelijk geinstalleerd. Afgelopen week heb ik met een goede en krititsche zeilvriendin, oud-intensive care verpleegkundige, hier div. ziekenhuizen bezocht (prettig want twee mensen zien meer dan een....) Ik had net voor vertrek uit India al gehoord dat hier in Phuket bevalling via keizersnee heel gebruikelijk is, zelfs zo'n 70-80%! Dat was dus even schrikken. En waarom zovaak via keizersnee? Nog niet echt een duidelijk idee. 8-[
    Gelukkig heb ik een goed ZH gevonden die dezelfde denkwijze aanhoudt als NL, volledig gericht op een natuurlijke geboorte! En pas in het uiterste geval een keizersnee. In dit ziekenhuis een fijne arts bezocht. Een deskundige en intuitieve Thai die meteen voelde hoe de kleine lag zonder gebruik van apparatuur, en sprak (zonder te weten) over "zij"? Erg opgelucht dus en heb er volledig vertrouwen in. Vlak voor vertrek uit India heb ik nog een scan laten maken en wacht nog even tot we samen hier weer de scan kunnen bekijken. 12 jan staat de volgende afspraak gepland.
    Wij zijn steeds uitgegaan van de uitgerekende datum 21 febr, en nu? Plotseling hoor ik deze meneer met overtuiging uitspreken dat hij uitgaat van 13 febr! Weekje vervroegd dus.... Affijn, wat het ook mag worden... het is goed.

Affijn, ik verwacht de aankomst van de mannen al over een paar dagen. Ze hebben vermoeiende en zware tocht achter de rug maar de boot en zijzelf houden zich goed. Ondertussen heb ik een leuk apartementje gevonden en ben, na aankomst van de mannen, echt klaar voor het laatste deel van de zw.schap! Dus.... kom maar op! :thumup: Het wordt nu echt echt!

Hoop dat het met jullie allemaal goed verloopt?! Hoorde al van Mieke dat UK al bevallen is. Tjee was even schrikken maar fijn dat alles goed gaat!

Meiden, heel veel succes in het laatste deel van jullie zwangerschap. :thumup: :thumup: Hou jullie taai! en maak er wat moois van! ;)

P.s.
    W.s. heb ik komende tijd weinig tijd en mogelijkheid om forum te bezoeken. Vind dat erg jammer en probeer toch zo nu en dan wat bij te lezen. Maar mochten jullie reageren, graag via PB.

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Happy newyear allemaal!

Jeetje Amor, wat een spanning zeg. Fijn dat je weer thuis bent!

@Daffie, mijn vriend en ik hebben vannacht inderdaad gevierd dat dit het jaar is dat ons wondertje geboren wordt! Bijzonder he? :D

Bedankt voor jullie succes-wensen!

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Febr, wat een avontuur weer. Dapper hoor, dat je dat zo durft. Ik ben echt zo'n huismus, en zou niet eens naar een andere stad verhuizen. Lijkt me heerlijk om dat te durven!
    Heel veel succes met daar je thuis maken. Fijn dat je in ieder geval een goed ziekenhuis hebt gevonden!

15. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Goedemiddag!

De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, ons jaar! :D Dat het maar een heel goed jaar mag worden met allemaal prachtige gezonde babies!

Ik lag er pas om 2.00 uur in, maar had 's middags al wel even op bed gelegen. Vanochtend lekker rustig aan gedaan, nu nog eigenlijk.. net gedoucht en koffer gepakt voor morgen.
    Erg leuke avond gehad gister, eerst uit eten geweest hier onderaan de piste, was een vastgesteld menu dus kon niet alles eten, maar dat boeide me niet zoveel, er stond genoeg brood op tafel en heb om een kinderijsje gevraagd :D De anderen hadden dat achteraf ook wel gewild, want mijn toetje was veeeel lekkerder dan die van hen, haha.. Daarna Ik hou van Holland gekeken en om 00.00 uur vuurwerk! Laatste keer met zn 2en.. gek idee hoor! Hier niet veel harde knallen, beebje was lekker rustig.

@ Vaam, wel blij dat ik naar Oostenrijk gegaan ben, maar zal morgen ook blij zijn om zonder gekke dingen weer thuis te zijn :oops: Ondankbaar kreng dat ik ben, haha
    Is de hik goed voor de longetjes joh? Nou dan moet mijn mannetje wel hele sterke longen krijgen.. die heeft echt zoooo vaak de hik dat ik er soms gek van word. :oops: :)

@ Suske, gaaf kamertje! Die hangwieg vind ik echt geweldig!

@ febrmama 08 Kikkert, wat eeen lief berichtje! We kunnen idd niet wachten (nou ja, eigenlijk wel, iig nog een week of 5)

@ dayenne, 7 jan afrijden, toppie! Zal voor je duimen, buddy!

@ Sjors, bedankt voor de update over Sofie, was best benieuwd naar haar, maar gelukkig zit de kleine nog lekker warm binnen.

@ martinenur, owjee, in slaap gevallen, haha.. had mij ook kunnen gebeuren hoor! dan maar vandaag het nieuwe jaar inluiden toch?

@ maatje, vervelend joh die indalingsweeen. Ik heb er nog geen last van gehad en mn beebje was vorige keer al wel een stukje ingedaald. Als ik hem een dagje wat minder voel, ben ik ook wel weer onzeker, maar ik voel hem gelukkig altijd wel voldoende denk ik. Als je het niet vertrouwt, de vk bellen hoor, daar is ze voor!

@ Iloiza, topnieuws! Wat fijn zeg! En idd een weekje achter is helemaal niet erg, als ie gewoon maar lekker blijft groeien. 6 pond is hartstikke netjes!

@ Mieke, dat er van alles door je hoofd gaat herken ik.. wanneer zal ie komen, toch niet te vroeg, maar hopelijk ook niet pas in maart, zal de bevalling goed gaan, kan ik het wel etc etc etc etc etc... word zeer moe van mezelf soms. :rolleyes: Heb deze vakantie wel wat bevallings tijdschriften en boeken gelezen, aan de ene kant is dat fijn, maar aan de andere kant krijg ik er ook nachtmerries van...
    Weet idd ook niet waar onze Noppie is gebleven?

@ Amor, hee meis daar ben je dan! Gelukkig zit je beebje nog binnen! Hou je idd maar lekker rustig daar. Sterkte meid!

@ febr21, fijn wat van je te horen en top dat je zo'n goed ziekenhuis en arts hebt gevonden.

Liefs vanuit de sneeuw!

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Amor, wat fijn te weten dat alles goed gaat en je weer lekker thuis bent.
    Nu idd heel veel rust nemen want jullie mannetje kan ook nog wel even binnen blijven hoor!
    Wat mij betreft worden er de komende 3 weken geen beepjes geboren.
    Dayenne is de eerste op de lijst, dus laat haar dan ook maar de eerst volgende zijn ;)

Ik wilde al een korte update van Febr21 doen, maar zie dat ze zelf al even is langs gewipt.
    Veel leuker natuurlijk. Fijn dat alles goed is en je lekker gesetteld bent.
    Spannend allemaal hoor en net wat Dayenne zegt, wat een onderneming toch.
    Ik doe het je niet na.

Married, altijd weer lekker om naar huis te gaan, lekker in je eigen bedje te slapen.
    Klinkt als heel gezellig jullie oudjaarsavond!

Haha hier nog eentje die soms wel 3x op een dag de hik heeft hoor!
    Dus die zal wel net zulke sterkte longen krijgen als zijn papa.

17. Scoobje

Scoobje Actief lid

21 jun 2008
    156
    0
    0
    Voor iedereen hier een vlotte bevalling gewenst
    en een pracht van een baby :)

Het lijkt er hier wel op dat de februari-babietjes een beetje ongeduldig worden, hopelijk blijft alles voor iedereen goed aflopen !

Morgen heb ik opnieuw afspraak bij de gyne en hij had me maandag al verteld voor alle zekerheid mijn koffer mee te nemen dus ik hoop écht dat ik terug naar huis mag komen. Als mijn bloeddruk gedaald is en ze vinden geen eiwitten in de urine dan zal ik wel nog regelmatiger op controle moeten maar dat is het minste, als ik maar thuis mag rusten [-o<

Gisteren een rustig avondje gehad met vrienden, lekker gegeten maar jammer genoeg niet kunnen binnenhouden. De ijzerpillen die ik gekregen had hebben mijn maag helemaal terug overhoop gehaald en sindsdien gaat het weet wat slechter met mijn spijsvertering :rolleyes:
    Maar al bij al voel ik me eigenlijk nog wel redelijk goed dus ik hoop dat dat ook wel een goed teken is...

18. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    @ daffie ja heel speciaal hoor nwe jaar in te luiden, dit jaar worden we gewoon mama! had bubbeltjes champagne voor kinderen gehaald konden we lekker gezond toosten....
    onze kleine man is de hele avond erg actief geweest of die wilde zeggen halloooo vergeten jullie mij niet!
    we hebben tot een uurtje of 2 gescrabbeld en daarna was het geknal over en hebben we de honden uitgelaten... die zijn overigens door het nwe jaar heen geslapen... saai maar ja beter zo dan dat ze zo bang zijn...
    we hebben 10 euro gewonnen op ons staatslot ik helemaal happy... zegt roy je doet net zo blij alsof je miljoen heb gewonnen :oops:

@dayenne spannend hoor het afrijden :rolleyes:

@ lekker met schoonzus en vriend en schoonouders gegourmet hier thuis, was super gezellig, rond half 11 gingen hun weer weg en hebben we ons staatslot gevolgd
    mannetje net uitgezwaaid moest weer naar zijn werk tot 12 uur vannacht

@amor gelukkig je bent weer lekker thuis, gelukkig gaat het goed en je wel aan die bedrust houden hoor tis misschien ff doorbijten maar voor jou en die kleine uk van jullie beter, en daar draait het toch om! happy new year! ;)

@febr21 wow wat een verhaal zeg! heel avontuur

@ married lekker weer naar huis he? tis heerlijk er even tussen uit te zijn maar toch verlang ik ook vrij snel weer lekker naar mijn eigen huis en bedje...
    doe je voorzichtig terugweg naar huis?

morgen ga ik aanstaande mama zwemmen hihihi ben benieuwd, heb mijn bikini gepast en dat gaat nog prima!
    roy heeft volgende week nachtdiensten en ik ben eigelijk beetje erg bang ... stel dat ik net als mijn vriendin een bloeding krijg dan is hij der niet eens :cry: zit ik met mezelf en drie honden, hij zei al meis ik gooi het nachtloket dicht en sta zo thuis kan ns me gestolen worden! en hij zei het kan ook in vroege of late dienst gebeuren... tis wel zo maar toch ik doe geheid geen oog dicht :evil:

19. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja hoor zit me net te beseffen volgende maand worden we gewoon mama meiden

20. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Iggy, mijn man heeft ook regelmatig nachtdiensten en ik vindt het ook steeds minder fijn worden. Hij moet het weekend ook weer, maar zegt ook dat ie zo thuis is als het begint ;)

Enne, 's nachts staan er geen files en zijn ze sneller thuis als overdag ;)

Knuf Daffie

Deel Deze Pagina