Dames, ik heb een sms gekregen van mijn buddy Sonya, ze is gisterochtend bevallen van haar DOCHTER, Royenna Vanity Royenna ligt in de couveuse omdat ze moeilijk ademt, ze weegt 2590 gram. Sonya blijft deze week nog in het ziekenhuis. Als ik meer weet zal ik het doorgeven. Sjonge, weer een feb. mama bevallen, gelukkig heeft deze kleine meid het langer volgehouden bij haar moeder dan ze hadden voorspeld!
Sonya en familie van Harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Hopelijk mag ze snel uit de couveuse!
Ik heb haar laatste mail even teruggezocht, ze was 35+6 weken zwanger en het zou een rustige jaarwisseling worden, door de rugpijn. Dit was de middag voor de bevalling. Ik ben op mijn werk dus tot vanavond!
Hoi Meiden: Nog even een berichtje voor dat ik weer een rondje ziekenhuis ga doen? Amor: fijn om te lezen dat de weeen weer gestopt zijn en dat je weer thuis bent. Feb: leuk om weer iets van je te horen, succes met de laatste loodjes. Iedereen die ziekjes en verkouden is beterschap! Carola: welkom, Sonya ook al bevallen: Gefeliciteerd inderdaad al een mooi gewicht. Hopelijk mag ik straks nog weer naar huis,
Sonya, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Royenna Vanity !!!!!!!!!!!! En Martine, succes dalijk!
Sonya en man, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Jullie hebben het saampjes 8 weken langer kunnen uitstellen dan bij het zusje van Royenna, helemaal goed! Hopelijk mag Royenna snel naar huis. Martine, succes vandaag in het ziekenhuis. Miireii, jij succes bij laatste controle vk en dan op naar de gyn. Carola, welkom en succes met de laatste paar weekjes. Klets gezellig mee. Maka, jullie krijgen al bijna jullie bed.... oh heerlijk! Wij roepen iedere avond... was het er maar, wat zullen we dan heerlijk slapen Angela, goed geregeld op het werk van je man, wel prettig idd om dat van te voren te weten dat hij niet weg hoeft.
Sonya en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Hoop dat ze snel uit de couveuse mag... Ik heb alles wel gelezen, maar heb de puf niet om op iedereen te reageren. Heb alweer de 3e nacht slecht geslapen...zo'n pijn in mijn rug weer Zometeen de kerstboom opruimen en de rest van de dag maar weer erg rustig aan doen. Liefs Daffie
als eerste allemaal de allerbeste wensen, dat de babytjes nog maar even een klein maandje mogen blijven zitten sowieso sonya van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid, hoop dat ze snel mee naar huis toe mag. ik trek het vandaag even niet om te reageren, heb al 3 nachten super slecht geslapen, dus ik duik weer lekker mijn bedje in met een goed boek en filmpje. hoop dat ik nog even een dutje kan doen. misschien dat ik vanavond weer even op jullie reageer groetjes mirella
@Sonya, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Hopenlijk groeit ze goed en mag ze snel weer uit de couveuse! @Martine, succes in t ziekenhuis! @Carola, welkom hier enne veel kletsplezier! @Mieke, haha lachen die poule! Leuk idee! ohw die lampionnen, kun je op gelukslampion.nl zien of ff googlen... zeker als er heel veel de lucht in gaan is t een gaaf gezicht!
*inbraak* Kom even snel Sonya feliciteren met de geboorte van haar dochtertje. Hoop dat je snel naar huis mag meid! Hoe gaat het met de rest van jullie? *uitbraak*
Sonya van harte gefeliciteerd met jullie kleine meissie! En voor iedereen natuurlijk nog een gelukkig nieuwjaar! Ben weer een tijdje er tussenuit geweest omdat ik dus ook kerstavond in het ziekenhuis ben beland! Had een te hoge bloeddruk en eiwitten in de urine! Moest naar een verloskamer omdat er nergens anders plaats was ( heb ik die alvast van binnen gezien ) Ze hebben mij aan de CTG gelegd en iedere 5 minuten de bloeddruk opgemeten en er werd bloed en urine afgenomen. Ook heeft de gynaecoloog ,die ik dus nog kende toen ik in het ziekenhuis liep voor de PCO, een echo gemaakt om te zien of alles oke was met onze kleine meid. De kleine dame maakt het goed want ze was vorige week al 4 pond! Met mama is uiteindelijk ook alles goedgekomen want ze konden in het zh geen rare dingen vinden zelfs geen eiwitten meer dus mocht ik weer naar huis! Heb ik toch nog een beetje kerst kunnen vieren, maar moet het wel erg rustig aan doen( en dat vind ik nogal moeilijk!), anders nemen ze mij op en kom ik niet meer het zh uit voordat de kleine er is! Inmiddels al wel een paar dagen geslapen in het nieuwe huis en langzaam aan krijgt de babykamer ook een beetje vorm.....dit geeft al wel een hoop rust voor mij......... Ik hoop dat iedereen het verder nog eventjes volhoudt! Heb niet alles teruggelezen maar ga het wel een beetje proberen bij te houden! Liefs en xxx Kelly
Was ik bijna vergeten: Enna ook jij en je man nog gefeliciteerd met de kleine Katie! Gaat alles goed? Carola welkom hier!
De beste wensen nog allemaal Jeetje wilde dus zeggen: dat alle beebjes nog maar even fijn mogen blijven zitten, is Sonya ook al bevallen Sonya, man en Chedella, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zusje en dochter
@ Sonya: van harte gefeliciteerd met je DOCHTER!!!! Je hebt haar gelukkig nog best heel lang in je buik weten te houden gezien de omstandigheden. Ik hoop dat je gauw herstelt en je dochter ook. @ Mieke: ja, baal er wel van dat ik pas in maart terecht kan, nu moet ik nog zolang wachten met dat rare gedoe in mijn mond. Maar ja, weinig keus geloof ik. Lag er vannacht weer over te piekeren helaas. Ik baal ervan dat er nu teveel in het teken van mijn mond staat en dat gaat ten koste van mijn aandacht voor de beeb...... Hihihihi, een baringspoule, das lachen! @ Carola: welkom bij de feb-mama's! @ Kelly: arme jij! Wat balen dta je naar het ziekenhuis moest. Gelukkig is alles wel in orde met je. Better safe then sorry I guess. Mag ik je een keer pb-en met mijn tandarts-ellende verhaal? Dat heb je gemist de afgelopen 2 weken.... Maar als je er geen zin in hebt snap ik dat ook hoor. Hier ook een slechte nacht: veel gepiekerd over 'kies' en wat te doen. Verder keelpijn en snotteren. Ben om 05.00 maar een kopje thee gaan drinken. Ook als ik op mijn zij lig voor het eerst last van pittige steken in mijn buik. Ik denk dat de beeb steeds meer ruimte in begint te nemen. Uiteindelijk nog wel geslapen vanmorgen. Zo meteen lunchen voor verjaardag bij vrienden en daarna bowlen. Fijne dag allemaal meiden!
Tuurlijk mag je mij een Pb-tje sturen Noppie! De rest ook hoor bij vragen over onze gebitjes.............. Heb nu toch niets te doen haha