Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Eppie: ja, ik droom erg veel en ook over jullie! hahah.
    Ik droom nog veel meer dan voordat ik zwanger was, als ik 's nachts wakker wordt om even naar het toilet te gaan, dan heb ik het gevoel dat ik alleen maar droom en weinig echt diep slaap.
    Gisternacht toen had ik voor het slapengaan naar de Lama's gekeken (die afscheidstour) en toen werd ik 's nacht om 4 uur wakker en toen had ik het gevoel dat ik de hele nacht over de Lama's had gedroomd.
    Maar goed, dat zal wel komen doordat je wat oppervlakkiger gaat slapen zo tegen het einde van de zwangerschap.

2. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Eppie; ja die massages zijn echt goed. Kom er in deze zwangerschap ook achter dat hij het wel heerlijk kan hahaha. Voorheen deed hij altijd heel hard, zodat ik snel ze dat ie moest stoppen, maar nu...... :) :)
    Fijn dat je zo goed geslapen hebt!

Golfola; wat lief dat je over ons droomt hihi.
    Wij hebben ook nog geen babyfoon, wist tot voor kort nog niet of ik er 1 wilde. Maar denk dat ik er toch amar 1 gaan aanschaffen. Zal ook eens op zoek gaan naar een goeie zonder storing...

Mieke; ik denk er ook steeds meer over na hoor. Of en wanneer die vliezen zullen breken (hoop maar dat ik dan thuis ben ;) ) We zullen toch echt moeten afwachten hoe het gaat lopen, wat ook wel weer iets moois heeft vindt ik! Dat we niet alles zelf in de hand hebben bedoel ik dan.... :D
    Veel plezier met je moeder trouwens en vindt je vader wel heel lief hoor, dat ie dat allemaal maakt :D

Axioma; heerlijk zo'n rustig dagje, dat hebben we zo af en toe even nodig he!

Nou, ik ga me maar eens douchen, manlief wakker maken en me klaar maken voor de receptie :(

Liefs Daffie

3. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Hoi Meiden:

Kelly: dat is ook even schrikken dan, hoe is het nu met je bloeddruk?

Scoobie: rustig aan doen dan maar meid, ik weet er alles van

Amor: blijf maar lekker in bed liggen, ik duim voor je dat je kleintje nog even blijft zitten.

Eppie: kan me wel voor stellen dat je je zorgen maakt om je hond met de kleine, ik heb er geen ervaring mee maar, ja kan het eerst aanzien toch,

Daffie: zo te lezen ben je er helemaal klaar voor!

Ik mocht gelukkig weer mee naar huis gisteren, mijn bloeddruk was ineens 135/80 de hele zwangerschap niet zo laag geweest,nu schijnt dit een bijwerking van de antibioticakuur te zijn die ik heb voor mijn voorhoofdsholte ondsteking, mooi mee genomen dus.

Ik heb gewoon 2 uur in de wachtkamer moeten wachten er was maar 1 gynaecoloog en die man die was toch traag, ben blij dat het niet altijd zo lang duurd nu ik 2 keer per week heen moet.

Met de kleine was alles nog prima nog geen vocht te zien bij het hardje.
    viel allemaal reuze mee dus.

Ik voelde me alleen raar toen we net weer thuis waren, erge hoofdpijn en vreselijke pijn rondom mijn middel (maar dat heb ik al tijden als ik even te lang op ben)
    en ik kon helemaal niet meer goed zien zag alleen maar licht flitsen dit duurde wel een uur, ik was net terug van controle dus had niet zo'n zin om weer te bellen heeft iemand wel eens zo iets gehad als je voorhoofdholteonsteking hebt?

Groetjes Martine

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Martine, wat goed dat je bloeddruk weer wat gedaald is! Hopelijk houdt t aan, maar ws dus van de abc. Nou ja, eindelijk eens een positieve bijwerking ;)

Daffie, heerlijk he die massages bij rugpijn. Was bij mij ook t enige wat een beetje hielp een paar dagen geleden. Vooral hard tegendruk geven op de plaats van de pijn. Maar als t toch nog een halve nacht voor je doorwerkt vind ik dat best lang :)

Golfola, ik lijk ook meer te dromen nu in de zwsch. Maar normaal slaap ik heel diep, en word ik -denk ik- meestal gewoon niet wakker tijdens het dromen.
    Maar ik heb ooit geleerd dat je altijd alleen je laatste droom onthoudt. Een droom duurt meestal maar heel kort (5min ofzo), maar soms lijkt t alsof je de hele nacht tzelfde hebt gedroomd.
    Wel grappig dat je over ons droomt!

Mieke, volgens mij begint de bevalling maar in 1/10 gevallen met het breken van de vliezen en meestal is t ook niet een hele plons, zeker niet als je beebje is ingedaald. En de weeen beginnen meestal ook eerst niet zo pijnlijk. Dus als je op pad bent, kun je vast wel redelijk normaal thuis komen... Maar zelf ga ik de laatste weken ws ook niet meer ver van huis hoor!

Ik had gisteren iets heel vaags, vond ik zelf. Ik stond de vaatwasser in te laden en opeens kreeg ik een soort van kramp van boven naar beneden door mijn buik, die via mijn liezen naar mijn benen ging. Toen zakte ik bijna door mijn benen heen. Kort daarop nog een keer en ben toen maar ff gaan zitten, want t voelde een beetje eng en ik werd wat duizelig. Het deed geen pijn verder en daarna trok t weg. Iemand dit ook wel eens gehad? (Vriend meteen: ojee, ga ff kijken of je vliezen niet gebroken zijn, Haha, nou dat voel ik echt wel hoor!)

Ik ga denk ik ook voor de Alecto DBX-99, ik bestel m gewoon via internet.

Vanmiddag wil ik eigenlijk nog ff naar de Bijenkorf, hopelijk gaat t lukken. Ben daar de hele zwsch nog niet geweest, wil graag eens bij de babykleertjes daar kijken. Hopelijk hebben ze wat leuks/speciaals.
    Utrecht of Amstelveen wordt t, weet iemand toevallig waar ze de grootste collectie babykleertjes hebben?

Oja, buikfoto's zijn weer aangevuld. Jeetje wordt maar dikker en dikker! Begin ook wel steeds meer last te krijgen van een trekkende pijnlijke huid op mijn buik en ondersteun m vaak als ik loop. Laatste loodjes he...:(

5. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Wij zijn gisteren eindelijk begonnen met de kamers opruimen en opnieuw indelen :D Maar pfffff wat een werk zeg dat sjouwen met dozen etc.. bah!
    Als de nieuwe kamer van Tim leeg is kunnen we eindelijk gaan beginnen met het behangen van de babykamer waar Tim nu dus nog in slaapt... Tim gaat door naar een peuterbedje, maar geen idee of hij dat wel wil :) volgens mij gaat 'ie er nog wel een paar keer uitrollen/vallen denk ik... nou ja het is gelukkig niet zo hoog, dat scheelt weer ;)
    We hebben nu ff een koffie break en daarna weer verder, dan leg ik Tim ff op bed in de hoop dat hij even gaat slapen en wij ongestoord verder kunnen gaan met opruimen :D

6. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0
    Goeiemorgen! (net uit bed :oops: ) Heb het gevoel of ik de heeeele dag wel zou kunnen slapen!

@Mariedgirl
    Tja, die voorweeen voelen een beetje zoals ongesteld zijn en dan om de 5-10 minuten een opkomende golf van pijn. Vooral onderin mn baarmoeder die ongeveer 1 minuut aanhoudt. Dat duurt dan 1 tot 2 uur en dan trekt het weer weg. Wordt ook niet erger. VK zei dat dat belangrijk is want als de pijn langzaam erger wordt dan moet je eerder gaan denken aan echte weeen. Owja, harde buiken tijdens de pijnkramp hoort er kennelijk bij mij ook bij. Al met al best pijnlijk, maar waarschijnlijk zijn echte weeen nog tien keer zo erg.
    Mooie buik trouwens zo in de sneeuw!

@Esther
    Iedereen heeft altijd allerlei goedbedoelde opmerkingen als het op kinderen en baby's aankomt en wat daarmee allemaal goed en fout kan gaan! Pft, daar word ik altijd enorm kriegel van! Gewoon afgaan op je eigen gevoel. Natuurlijk is het best spannend, een hond en kleine kinderen, maar meestal gaat het allemaal prima.
    Kan mij wel heel goed voorstellen dat je je wat aantrekt van wat anderen allemaal zeggen. Ik heb dat sinds ik zwanger ben ook terwijl ik mij daarvoor nooit iets van de mening van een ander aantrok. Maar laat je er niet zo verdrietig door maken!

@Iloiza
    Gebruik normaal ook nooit wasverzachter (kan ik niet zo goed tegen, kriebel de kriebel), maar ik vind het zo jammer als die zachte kleertjes niet meer zo zacht zijn en had me zo verzonnen dat wasverzachter van neutral dan weer geen kwaad kan. Tja, misschien beetje naief gedacht van mij?

@Anita
    Vind het altijd grappig om te lezen als mensen geen stilzitters zijn. Ben zelf nl best een lui mens! :oops: Zou ook wel wat meer niet zo'n stilzitter willen zijn, maar nu komt het stiekum goed uit tijdens het zwanher zijn dat ik lekker lui ben.
    Kan mij voorstellen dat het met zo'n kleintje erbij wel extra zwaar is! Probeer toch maar rustig aan te doen.

@kerstboom
    Nix geen zin om die af te breken. Geeft altijd zo'n troep!

@babyfoon
    Wij hebben er 1 bij ons kamertje gekregen. Van de prenatal. Zo een die geen signalen van ander foons opvangt. Tja, zelf zou ik er denk ik geen gekocht hebben, maar voor de krijg is altijd leuk.

@flanellen doeken
    Schijnen idd vooral te zijn om de kleine ukkies in te wikkelen. Die gerstekorreldingen kun je om de kruik binden zodattie niet gaat rollen. Heb ik weer wat geleerd. :)

Moet ervandoor. Vrouw heeft afspraak gemaakt om buikfoto's te gaan maken samen met ander zwanger stel. Helemaal geen zin in! Heb nog geen foto gemaakt sinds ik zwanger ben, van mn buik. Vind t nl helemaal niks, zo'n enorme buik aan mn lijf. Maarja, kmoet er maar aan geloven. Misschien vind ik t straks leuk? :confused:

Grtz, Susan

7. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Misschien vind je er zelf nu niets aan, maar dat komt later wel, dan kijk je met weemoed terug naar die foto's als je je hummeltje in je armen hebt, want daar zat dat hummeltje namelijk in. En het is voor hummeltje natuurlijk ook leuk voor later om te zien, hoe dik mama's buik wel niet was ;)

8. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    hey dames! nou gister bij vk geweest en het was best wel oke. mijn bloeddruk was nu 140/85. terwijl het maandag nog 150/95 was! dus het is wel positief dat rusten!

nog even mijn urine gecontroleerd en er zaten geen eiwitten in dus dat is ook goed!

ook heeft ze nog even mijn buik gevoeld haha zoals gewoonlijk, en ze had wel het idee dat de baby gegroeid was afgelopen week (gelukkig maar) merk het zelf ook want het kontje drukt nu echt tegen mijn ribben :) niet pijnlijk ofzo, maar als ze gaat draaien komen haar voetjes er wel tegenaan!

nou maandag groei-echo, dus ik hoop dat het waar is wat de vk zegt! blijf ook wel lekker rusten dit weekend (en de rest van de zwangerschap) en dan moet het gewoon goedkomen!

straks nog wel even in het nieuwe huisje kijken want als het goed is zijn manlief en vaders de meubeltjes van de babykamer aan het verhuizen :):)

@dromen: hahahaha ik heb ook gedroomd! niet over de dames zelf hier, maar gewoon over het forum! hihi, was echt heel stom, ik wou mobiel wat gegevens doorgeven voor op de lijst en op de een of andere manier heb ik de naam van mijn orthodontist erbij gezet hahaha, is ook wel zeeeeer belangrijk :p dromen kunnen echt raar zijn zeg...

9. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    :)

10. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    hihi als we het toch over de lijst hebben mag je er nog wel wat bijzetten :p

5 feb. uitgerekend, ga in het zk bevallen en ik ga voor bv!

11. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

hallo allemaal.

nou hier is de duizeligheid nog steeds niet over, heb echt een heel moe en ziek gevoel in mijn hele lichaam.

verder kreeg ik me vanacht toch ineens alst van JEUK, JEUK, JEUK. heb me kapot gekrabt, tot bloedens toe. na een uur te hebben gejeukt ben ik zal gaan smeren, en toen was de jeuk er nog wel, maar heb eraf kunnen blijven, en ben weer in slaap gevallen,

ook was de kleine vanacht heel rustig terwijl die altijd erg actief is als ik probeer te slapen, ook vanmorgen nog neit veel gevoeld, tussen de middag wel reactie gehad, maar voelt toch vreemd.

het kan nu toch dat kindjes minder bewegen omdat ze minder ruimte hebben, hier is de kleine nog neit ingedaald, en zit heel erg hoog in mijn buik nog steeds. zal vanmiddag mijn schoonzusje even vragen om de angelsound, kan ik toch zelf even luisteren, had hem al wel thuis, maar luisterde nooit, maar vind het nu toch wel lekker om wel even te luisteren.

moet ik me druk gaan maken, of komt het allemaal goed. nu zo op het eind ga je op alles letten,w ant de rugpijn is ook geen pretje.

nou groetjes anita

12. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Anita: Balen zeg, dat je je zo rottig voelt! Hopelijk voel je je snel beter! Als je je veel zorgen maakt moet je gewoon contact opnemen met de vk of ziekenhuis.

buikfoto's: ik heb weer wat buikfoto's geplaatst!

13. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    Hoihoi allemaal,

Ten eerste: Bonne année 2009 pour toutes les dames et votre familles!

Ten tweede: Wow.. nog een kindje erbij: proficiat Sonya! Zal wel even schrikken zijn geweest.. En nu lekker genieten maar, sterkte!

Ten derder: Merci aan mn buddie Sjors voor de update: ik blijf tegenwoordig maar gewoon thuis; veel harde buiken en ondanks de remmers toch kleine weeën. Heb er ook nog een zwangerschaps-diabetes bij, dus t feest is compleet. De feestdagen waren dan ook een beetje dubbel..

Dinsdag laatste keer van huis: shoppen met mn schoonmoeder voor mn verjaardag en woensdag naar de gynéco: hoop echt dat alles goed is..

T einde van de zw-schap: voor sommigen lastig om nog "echt" te genieten; ik probeer het wel zoveel mogelijk, maar mn dieet (heel fijn tijdens de feestdagen met al dat lekkers :-s), de medicijnen en de pijntjes maken het iets lastiger soms. Reageer verder ook even op niemand, die medicijnen maken me hardstikke duf en zweverig: heb echt moeite met bij de les te blijven in een gesprek of een film. Lijkt wel één of andere softdrugs ppfff ;)

Maar goed, we blijven positief: zolang ons meisje blijft zitten, ben ik gelukkig! En al mocht ze nu komen, dan moet het zo zijn.. Wij zijn er klaar voor in ieder geval!

Ons meisje heeft iets nieuws ontdekt: schoppen tegen mn ribben; hardstikke broos zijn ze hihi Maar goed, zolang ze schopt, zit ze lekker warm! En menneke is ook echt heel lief: aangepast koken voor me, thee, massages, etc. Hoe íe het uithoudt met die humeurwisselingen van mij; ongelooflijk.. Wat heb ik toch een geluk met mn vent!

Liefs aan iedereen: jullie zijn echt mijn steun en toeverlaat, zeker nu ik me zo half-om-half voel.. Dus een dikke knuffel aan iedereen!

xx Soof

14. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Daffie: sterkte op die verplichte receptie, vreselijk dat soort dingen....

@ Mieke: was t gezellig met je moeder? Wat is jouw vader ook lief bezig zeg!

@ Eppie: he lekker dat je goed geslapen hebt! Bij mij ging het ook beter, maar nog niet super. Wie weet vannacht!

@ Martine: oei, dat klinkt toch niet helemaal lekker. Die hoofdpijn zal bij de ontsteking horen, maar de rest? Twee uur wachten is wel lang voor iemand die zo rustig aan moet doen.... Het zal wel druk zijn geweest!

@ Maka: dat soort rare krampen heb ik nog niet gehad. Klinkt niet helemaal fijn. Gelukkig ging het gauw weer over.

@ famveenstra: wat rot dat je je zo ziek voelt. Ik vind dat als je ongerust bent je eventjes naar de vk moet bellen!

@ Soof: veel sterkte meid, niet makkelijk zo, maar je komt er wel!

Vandaag erg moe. In het kader van 'ik moet wel even een frisse neus halen' even rustig naar de stad gefietst en wat geshopped. Moest voor mijn vriend hemdjes halen en heb een mooie lamp voor de baby-kamer gekocht. Nu voel ik me wel wat beter.

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Noppie, van shoppen voel je je altijd beter ;)
    Ben benieuwd naar je lamp. Heb je nog kwaaltjes zo na het bowlen of valt het gelukkig mee?

Sofie, fijn weer even wat van je te lezen hier. Vervelend dat die medicijnen je zo duf maken.
    Maar goed zoals je zelf al zegt, alles voor jullie meisje.

Anita, beterschap, hoop dat je snel opknapt.

Miireii, en hoe is de babykamer geworden, ben je tevreden ;)
    En wat een opluchting dat je bloeddruk wat gezakt is zeg.

Mobiel, lekker aan de klus thuis dus, leuk maar wel zwaar denk ik nu nog.

Suske, hihi nou mijn vader die stond al weer klaar met zijn toestel om foto's te maken, dus ik hoef niet naar een fotograaf. Ik heb mijn eigen prive fotograaf.
    En het zijn bijna allemaal actie foto's want had er eerst geen erg in en toen was ik druk bezig een tas uit te pakken.

Maka, we zullen het wel merken wanneer de vliezen breken en hoe het gaat.
    We kunnen helaas niks vooraf bepalen.
    Maar wat jij had bij het uitruimen van de vaatwasser is wel schrikken want kan me voorstellen dat het best pijn deed.
    Ben je nog naar de Bijenkorf geweest? Ik woon in A'veen, ze hebben vaak leuke babykleertjes maar nu vind ik het wat tegenvallen, tenminste de kleine maatjes dan. Utrecht weet ik niet?
    Prachtig buikie weer hoor!

Dromen: geen idee eigenlijk. Slaap redelijk vast en kan me niet veel herinneren.

Martine, pfoeh 2 uur wachten, wat je zegt, gelukkig is dit niet elke keer, zou toch zonde van je tijd zijn.
    Gelukkig was de controle weer goed, houden zo!

Eppie, oh gelukkig heb je lekker geslapen, dat scheelt weer in de energie.

Het shoppen ging op zich heel goed hoor, als ik maar in beweging blijf.
    Ga ik tussendoor zitten dan wordt ik stijf.

Heb samen met mams wat spul bij prenatal gekocht voor in de kraammand.
    Omdat ik al zoveel heb zei paps, doe het nou samen.
    Dus wat dingetjes voor de toekomst, warmwaterbordje, lepeltjes, bestekje, koelbijtring etc.
    Verder zagen we bij trendhopper zo'n schattig ienieminie schommelstoeltje, hihi.
    Mijn moeder riep gelijk die krijg je ook, maar ach het is leuker om over 6-7 maanden weer iets te krijgen, dus heb het nog even afgehouden.
    Verder in de winkels naar babyfoon gezocht die ik wil, maar in de winkel overal veeeeel duurder dan op internet, dus ga hem toch op internet bestellen.
    Kapstokje is erg leuk geworden en ik heb ook eindelijk de 2 planken die we wilden gevonden voor boven de commode. Als alles hangt maak ik weer even een foto.

Babyfoons:
    http://www.elektrokoopjes.nl/Shop/?action=search&q=baby
    hier heb ik de goedkoopste DBX-99 gevonden, maar voor de vergelijk de DBX-88 is ook erg goed, versie eerder.

http://www.babyfoonshop.nl/babyfoons/index.php?cPath=1

De kogel is door de kerk, ik heb de Alecto DBX-99 besteld, 78,00 + 7,00 verz.kosten.
    Persoonlijk vind ik de opties wel prettig die deze allemaal heeft.
    Natuurlijk kan het ook met minder. Maar wij hebben een groot huis en ik werk op de begane grond en de beep slaapt op de 2e verdieping en in het begin ook op de 3e verdieping.

16. @Bbelly, het was een erg leuke midweek in het huisje. Helaas kon ik niet echt mee met de wandelingen. Lang lopen zit er niet meer in. Maar het was vooral heel relaxt met veel spelletjes, lekker eten, oliebollen bakken, alcoholvrije prosecco en vuurwerk.
    De bedden waren ook goed. Toch wel wat gebroken nachten, maar die heb ik inmiddels thuis ook.

@Mieke, mooie buik hoor!
    Baringspoule is ook een goed idee.
    Kaartjes, ik ga morgen ook maar eens beginnen met de verzendlijst en de eerste schetsen.
    Leuk dat je vader zo aan het klussen is. En de creativiteit heb je dus niet van een vreemde.

@Axioma, hier ook eentje die zich een oud wijf voelt. Lopen gaat langzaam en opstaan uit de auto of iets laags ook. Over iets oprapen van de vloer maar te zwijgen...
    Klinkt inderdaad lekker produktief. Wij zijn vandaag ook op pad geweest. Wipstoeltje, luiertas, eerste luiers en klamboe voor boven het bedje.

@Tirtilisko, was de tram nog een beetje op tijd en heb je je plas een beetje kunnen ophouden. Dat je dit ook leest op je mobiel en dan ook nog reageren in die kou.

@Angela, fijn he om klusjes te delegeren! Duizeligheid is niet prettig. Heb je een lage bloeddruk?

@Daffie, inderdaad uitgeslapen vanochtend. Nacht was weer een beetje gebroken. Nog wel een klein beetje naar je zin gehad op de borrel?

@Noppie, bowlen. Dat vond ik in week 20 al zwaar! Hopelijk heb je geen last gekregen vandaag.

@familieveenstra, kan me voorstellen dat het zwaar is met een kleine van 2,5 erbij. Gelukkig dat je bloeddruk nog goed is.

Ben nog niet helemaal bij met lezen, maar het eten is klaar en ik lees later op de avond nog wel verder.

17. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Jeetje mobiel, moeten jullie de hele babykamer nog doen? Ben blij dat ik daar nu niet meer in hoef te klussen hoor!

Ow, zijn de flanellen doeken om in te wikkelen?! Ik dacht, ach koop ook maar een pakje, leek me wel lekker zacht om mee af te drogen :(!

Ik heb ook wel af en toe wat pijnlijke krampen/ongigevoel bij/boven mijn schaambeen of laag in mijn rug. Maar meestal niet icm een harde buik, al heb ik de laatste tijd wel wat meer harde buiken dan eerst. Maar heeft dat dan ook te maken met indalen/voorweeen, of moet dat perse icm met een harde buik?

Ja, lijkt me idd voor de baby later ook heel leuk om al die echo's en buikfoto's te zien! Zelf vind ik die foto's van mijn moeder met dikke buik ook zo leuk en ze had één echo gehad van mij.

Mireii, super dat jouw bloeddruk ook wat gedaald is! Voel je je nu ook beter/minder vocht?

Golfola, mooi buikje hoor! Heel netjes hoor, zeker voor de 2e!

Sofie, onee ook nog een dieet :(. Nog ff volhouden en dan kunnen we hopelijk weer genieten van al t lekkers ;). Maar je slaapt nu zeker wel heerlijk met die sufmakende medicijnen?!

Mieke en Caro, ook lekker geshopt dus!
    Wij zijn vanmiddag naar Amstelveen geweest. De Bijenkorf viel idd wel een beetje tegen, maar we zijn toch lekker bezig geweest. Ook nog bij Hema en V&D. Oogst: 9 rompertjes, 5 zachte kruippakjes, een truitje, een maillot en 2 knuffeltjes. Haha, mijn vriend ging ook helemaal los! (Hij heeft normaal een hekel aan shoppen). Wat betreft de kleertjes zijn we nu wel klaar tot de geboorte, geloof ik ;)

18. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Hoi Meiden

Sofie: oh jeeh,een dieet, mag je nu geen suiker meer of zo dan.

Famveenstra: kan me voorstellen dat je, je in jouw geval wat meer zorgen maakt, hopelijk lukt het met de angelsound

Miireii: goed gerust dus houden zo.

Mieke: zo te lezen ben je wel geslagt in de stad.

Noppie: gelukkig dat je je weer iets beter voelt.

Mobiel: succes met klussen. hopelijk blijft Tim liggen, Jasmin donderd nog geregeld uit bed, (ze heeft geen peuterbedje) we hebben daarom een matrasje op de grond liggen.

Fijne avond nog.

Martine

19. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Babykamer: Nou ja het is voornamelijk behangen zeg maar, de meubeltjes staan er al in, omdat Tim daar nu gebruik van maakt..

Alleen Tim zijn nieuwe kamer is echt ff een ramp, kwamen erachter dat de katten heerlijk hebben zitten poepen onder het nieuwe bed van Tim :pale: :pale: Dennis gelooft niet dat ze dat doen omdat de kattenbak vies is :( Verdorie, duh.. als die bak vies is zoeken ze een andere plek je zoekt zelf ook een andere wc op als je op een wc komt die vies is toch?
    Dus dat is best wel smerig zeg maar, maar ja blijkbaar niet smerig genoeg, want hij heeft nu nog de kattenbak niet verschoond :( Zelf mag ik het natuurlijk niet vanwege de toxoplasmose :( Ben er in ieder geval niet bepaald blij mee want het geeft weer extra sores omdat ze dan die plek vaker op zullen gaan zoeken, dus krampachtig de deur dicht gaan houden vanaf nu.. Soms word ik wel eens gek van het lakse gedrag van hem, bah :evil: Door dat lakse gedrag moeten we nu dus inderdaad alles nog doen, terwijl ik het echt niet aankan allemaal..
    Zit 'ie vanmiddag ook nog ruzie met me te maken omdat hij morgen met het gezin naar de dierentuin wil? Grrrr.. Er zijn andere prioriteiten hoor! Hij denkt dat als de kamertjes af zijn dat het dan klaar is, maar dan begint het pas voor mij! Dan kan ik pas me babywasjes etc gaan draaien, omdat ik dan pas plek heb om alle kleertjes kwijt te kunnen.. Plus dat ik de rest van het huis ook op orde wil hebben voor de 37 weken! en dat is over een ruime 2 weken al! Oh zegt 'ie heb je tijd zat joh :( Terwijl hij zelf ziet nu hoe lastig het is met een dreumes om je heen om alles gedaan te krijgen als de dreumes geen zin heeft om te slapen of wat dan ook...

*zucht*

20. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

goedenavond allemaal,

voel me alweer iets beter, denk dat onze kleine vandaag een rustig dagje heeft gehad,

de kleine was ook al weken erg druk, en als het ineens rustiger wordt, begin je je druk te maken, maar sinds vanavond (sinds ik op de bank ben gaan hangen) wordt er weer actief geschopt en gepord, heb eht de laatste dagen ook erg druk gehad, en meot nu echt naar mijn lichaam luisteren.

ga vanavond ook lekker op tijd naar bed, en doe morgen ook niks,

hoe is het verder met iedereen, iedereen wat zin in de bevalling? hier aan de ene kant heel erg veel zin, de kleine mag nu al komen (niet verkeerd bedoelt voor de te vroeg geboren beebs) en aan de andere kant: zolang hij in mij zit is er helemaal niks aan de hand, het drukverschil in de hartkamers is nu gelijk, en pas na de bevalling kunnen we zien hoe hij het zelf overneemt. dus zie heel dubbel tegen de laatste weekjes en de bevalling op, maar we laten het over ons heen komen.

fijne avond iedereen en tot morgen, kom wel loeren

anita

Deel Deze Pagina