Goedemiddag allemaal! Hier een beroerde nacht gehad, was echt veel te vaak wakker, pff... En vanochtend toch de weegschaal maar even met een bezoek vereerd, maar dat was niet zo'n succes Ik hou het maar op vakantiekilo's... Gister de kerstboom + zooi opgeruimd en daarna ff de prummels gestofzuigd. Had ik beter niet kunnen doen, heb de rest van de dag met (lage) rugpijn rondgelopen, was echt gebroken! Leek wel of mn hele rug was doorgezakt. Nu gaat t gelukkig wel weer... @ Noppie, heb zo ongeveer in mn Uggs gewoond de laatste week , vind ze echt super! Zijn niet goedkoop, maar dan heb je ook wat . Je hebt er echt zulke warme voeten in, zelfs met blote voeten. Leuk kamertje joh, dat aankleedkussen (de hoes) vind ik echt heel gaaf! En heel knap dat je de wiegbekleding zelf hebt genaaid. Bij mij heeft mn mams dat gedaan . @ Scoobje, fijn dat je nog even thuis mag/kunt blijven! Wel vervelend dat jullie nog zoveel moeten doen voor het kamertje zeg! @ Angela, yep erg leuke vakantie gehad! Carnaval begint bij ons al op zaterdag, de 21e dus. En is dan t/m maandag de 23e. Maar wij zijn dan ook geen echte brabanders/limburgers . Succes met je duizeligheid. @ Golfola, ik droom ook zo erg, over alles wat ik zie en doe (en niet zie en doe ook eigenlijk ).. Als ik tv heb gekeken, dan wordt dat 's nachts helemaal herhaald met mij in de hoofdrol zo vermoeiend. Ook al een hele buik heb je he! @ Mieke, ik vind dat ook lastig. Zou wel fijn zijn als we wisten wanneer we gingen bevallen en hoe en waar. Zou een hoop rust geven he Bij mijn moeder zijn de vliezen trouwens nooit vanzelf gebroken, dat heeft de vk beide keren gedaan, dus het hoeft daar niet perse mee te beginnen. @ Maka, ik herken de pijn die je omschrijft niet, klinkt wel een beetje eng! Mooi buikie hoor! @ Suske, klinkt inderdaad pijnlijk joh! Lijkt me toch best moeilijk om al die soorten weeen te onderscheiden. Ik vind mn dikke buik wel erg leuk, maar vind het dan weer jammer dat de rest van mn lichaam ook dikker wordt . Maar foto's zijn altijd leuk om later terug te kijken, toch? @ Miireii, succes morgen met je groeiecho! @ familieveenstra, vervelend joh die duizeligheid en jeuk, succes ermee! Ik voel de kleine de ene dag vaker/harder dan de andere dag. Als je het niet vertrouwt, zou ik toch de vk bellen. Beter safe than sorry. Ow, je voelt hem alweer, gelukkig! Enne, zin in de bevalling? Uhh, nee dat niet. Het lijkt me geen pretje, dus zin kan ik het niet noemen, maar ben uiteraard wel heel erg benieuwd! Maar voorlopig mag de kleine nog lekker een week of 7 blijven zitten. @ Sofie, goed om wat van je te horen en super dat je meisje nog warm in je buik zit. Wel heftig hoor om zo het einde van je zws mee te maken, zeker omdat het hiervoor best goed ging, toch? (Meen me te herinneren dat je nog gewoon een tijdje door wilde werken enzo). Doe rustig aan en we denken aan je! @ Mobiel, vervelend hoor dat je nog zoveel moet doen. Dat geeft een hoop onrust! Ik merk aan mezelf dat ik rustiger ben geworden toen het kamertje eenmaal af was. Succes! @ Amor, succes met rusten, hopelijk blijven de weeen weg. @ Daffie, vind het idd ook heel irritant dat iedereen (ook onbekenden) ineens een praatje met je wil maken als ze je dikke buik zien. Ik heb momenteel niet zoveel zin in die social talk en goedbedoelde opmerkingen. Nou, ik ga even wat betalingen doen en daarna lekker de dvdbox van Julia's Tango seiz 2 kijken! Iedereen een hele fijne zondag!
Hoi Meiden Ik heb heerlijk uitgeslapen tot half 11 lang geleden dat ik zo lekker geslapen heb, het hoesten is nu gelukkig weer over dus hoef niet meer recht op te slapen. Noppie: leuk geworden je kamertje. Amor: niets aan he! als je alleen maar op de bank mag hangen, jij hebt op de weeen na dan ook geen klachten dan lijkt het me helemaal lastig, mijn lichaam werkt niet echt mee als ik te veel doe dan merk ik dit gelijk dan is het makkelijker om op de bank te blijven liggen. Eppie: lekker wokken scoobje: zo te lezen heb je ook nog heel wat te doen, ben blij dat ik alles al heel vroeg af had, anders had ik ook alles aan andere mensen over moeten laten. IggY: jammer dat Sam niet mee naar huis mag voor je vriendin. Vaam: zo te lezen heb je het heel druk gehad, wel een beetje rustig aan doen he! Hoe lang moet je nog werken dan? martine
@Vaam, dat klinkt inderdaad druk. Ook herkenbaar. Waar is je vriend naartoe? Probeer ook nog even rustig aan te doen voordat je weer aan het werk moet. @Eppie, kwa thrillers zijn dat inderdaad wel de toppers, die vond ik ook goed. SOTL was laatst nog op tv. De vervolgfilms vond ik minder. Wel goed onder de thrillers: Momento, 21 grams, the dark night (vooral Heath Legder was goed, jammer dat ie dood is), Alien (alleen deel 1) en the fight club. Ik stap ook maar eens onder de douche. Daarna lamp en klamboe ophangen in kinderkamer. Zal eens een paar foto's maken en mijn fotoalbum in ere herstellen.
Noppie, ik vind je kamertje echt super worden. Dat behang is echt zo mooi! En die lamp, gaaf hoor! En dan natuurlijk je eigen naaiprestatie op het wiegje. Het ziet er zo schattig uit. Kraammand: Caro heeft het al uitgelegd. Ik krijg hem dus van mijn ouders. Er zitten dan allerlei cadeautjes in, en elke dag in de kraamperiode mag je dan een pakje uitpakken. Dit zou bijvoorbeeld ook een luiertaart kunnen zijn. Een taart gemaakt van luiers, haha. Vervelend van je gebroken nachten zeg. Hier gaat het nog steeds goed. Gemiddeld 1 tot 2 x per nacht eruit voor een toiletbezoek en daarna val ik lekker weer in slaap. Caro, leuk zo spontaan even naar de film, is hier ook al weer lang geleden. Maar ja wij hebben Film1, dus daar komen ook altijd veel nieuwe films op TV. Ja eindelijk heb ik de keus gemaakt voor de babyfoon en volgens mij wel doe goeie. Doe ik overigens altijd wel hoor bij bepaalde producten dat ik het helemaal uitpluis. Amor, fijn weer even bericht van jou! kunnen ze het niet met de week bekijken ipv dat je gevraagd wordt of je zo nog door wilt gaan tot aan de 37 wk? Wat goed dat je vriend nu contact heeft met zijn zusje, well done pleegbroertje Kimmie, naar he die kwaaltjes. Hier ook last van die spier in de billen. Maar dat verschilt ook per dag. Jammer dat het ledikantje niet goed was. Iggy, gelukkig vermaak je je lekker en doet de rust je goed. Houden zo meid! Daffie, haha ja je bent gelijk bijzonder he met zo'n toeter. Ach is ook wel eens leuk. Eppie, heerlijk een dagje relaxen, hier ook hoor. Tenminste kapstokje en planken ophangen, dat zijn de enige echte activiteiten. Verder hebben we net weer even voor het geboortekaartje gezeten. Gekeken wat we er op willen hebben. Moeten nu een illustrator zien te regelen, maar dat komt wel goed. Hebben ook leuke 'enveloppen' uitgezocht. Worden van die plastic metallic hoesjes in blauw. Angela, niet van je stokje gaan hoor, rustig aan meid! Wat extra ijzer binnen krijgen. Appelstroop, roosvice ferro etc. Vaam, nee ben ze nog niet aan het stalken hoor, dat doe ik wel iets verder in januari, heeft nu nog geen zin denk ik. Je hebt het maar druk, maar nu wel even pas op de plaats nemen hoor! Martine, wat heerlijk dat je zo lang hebt kunnen uitslapen zeg! Married, vervelend zo'n nacht. En dat zuigen... zucht, balen he dat we dat zelfs al niet meer kunnen. Veel plezier bij JT, vond ik altijd erg leuk.
@Mieke: klinkt wel gaaf, die enveloppen van jullie ! @Caro: wij hebben 'The dark night' in de bios gezien! @Martine: jeetje dat jij zo lekker lang in bed kunt liggen tot half 11! Dat is bij mij al heel lang geleden! @Married: maar goed dat je het op vakantiekilo's houdt dan ! Ja als je teveel doet dan merk je dat meteen he? Heb toch wel wat last van mijn billen, dus kan beter vandaag maar niet de hele dag zitten, dus dat wordt dan geen kaartjes maken vandaag. Zit er aan te denken om lekker in bad te gaan liggen en dan lekker een boekje te lezen. Zie wel weer wat ik dan de rest van de dag ga doen. X Esther
Hallo Dames, Hoe gaat het bij jullie...? Begint langzaam op te schieten voor jullie he. Ben alweer een tijdje niet hier geweest en nu zie ik dat er nu al 4 februari mama's bevallen zijn. Alles goed met deze mama's? @Uk...Hoe gaat het nu met ferry..? Hoop dat alles goed gaat. @de bevallen mama's gefeliciteerd met jullie wondertje, en geniet er van zoals ik nu ook doe. Nu ff een kleine update over Amber. Amber doet ht hartstikke goed Haar gewichtje is nu al op 1650 gram, dus het gaat de goede kant op. Ze is verder kerngezond, en ze moet nu alleen nog veel groeien. Vanaf morgen mag ze uit de couveuse, en gaan ze proberen of het haar lukt in een gewoon warmtebdje te laten slapen, echt super. Wij zijn ook dolblij dat ze het zo goed doet, en hopen dat ze snel naar huis kan. Knuffel voor iedereen.
Chantal, dat is echt super goed nieuws zeg! echt een teken dat ze het goed doet en een vechtertje is die snel naar huis wil Eppie, jaja we maken er wat bijzonders van hoor We gaan het ook in 2 delen versturen. Het eerste deel kan helemaal voorbereid worden qua drukwerk en versturen. We willen dit deel gaan versturen wanneer de weeën beginnen. Het 2e deel kan pas gedrukt worden als de info bekend is en deze wordt dus na de bevalling verstuurd en moeten de ontvangers dan toevoegen aan deel 1. Hahaha nu maak ik jullie vast nieuwsgierig.
Hoi meiden, Hier ook een beroerde nacht gehad. Ik ging al veel te laat slapen (maar ik moest en zou mee naar het zaalvoetbaltoernooi ). Ik werd 's nachts een aantal keren wakker, en vanmorgen weer zo misselijk... heb weer lopen overgeven en ik kreeg haast geen ontbijt naar binnen. Ik voel me echt 'blegh'. Gisteren bij het zaalvoetbal merkte ik ook wel hoe interessant je ineens bent met zo'n buik. Iedereen heeft opeens belangstelling. Ach ja, op zich vind ik dat best leuk. Alleen jammer dat sommige mensen je nu ineens graag spreken, terwijl ze normaal gesproken je nog niet eens groeten als je ze tegenkomt... Ik ga ff niet reageren op iedereen, heb ik niet genoeg puf voor. Ik ga even proberen iets te eten, voel me zo gammel... Tegen Chantal wou ik nog zeggen: Wat fijn dat Amber het zo goed doet! Het zou echt geweldig zijn als ze in een gewoon warmtebedje kan slapen! Groei maar lekker, kleine Amber. Ik hoop dat ze snel naar huis mag!
O ja, hoe denken jullie eigenlijk over de initialen D.J. en D.R.? Vinden jullie dat dit 'kan'? Of roept het te veel associatie op met dj's en doktoren? Wij willen graag een tweede naam voor dit kindje, maar we komen eigenlijk alleen op tweede namen met een J of met een R.
@ Iloiza: Latig hè, met die initialen? Zo kwam Dennis aan met allemaal namen voor Uk die met M begonnen, maar ja we hebben Mike hier natuurlijk ook al, oké hij woont hier dan wel niet, maar wie weet hoe dat in de toekomst zal zijn? Dan is het wel erg lastig als je 2 mensen met een M en dezelfde achternaam op 1 adres hebt..
Ik zou me daar niet al te druk om maken, ik zou het niet zo gezien hebben. Mede omdat er puntjes tussen de initialen staan toch?
Married, hier begint het carnavalsgefeest ook al vrijdags/zaterdags, maar officieel is het zo t/m di, en dan op woensdag nog haringhappen, dus dan ben je al met al bijna een week aan het feesten Oh, en trouwens succes met je laatste werkweek!
@ Angela, jij ook succes met je laatste dagen! @ Iloiza, vind dat geen gekke initialen hoor, kan prima! @ Chantal, super dat Amber het zo goed doet! Hadden jullie dit trouwens al gelezen: Er is een nieuwe datum voor de verhuizing van Zwangerschapspagina: 10 en 11 januari 2009 zullen we over gaan naar het nieuwe design en nieuwe servers.
@Chantal: fijn om te horen dat kleine Amber het zo goed doet! @Iloiza: ik zou me niet te druk maken om die initialen hoor. Als je het niet had gezegd, had ik er ook niet eens aan gedacht hoor! @Angela & Married: hier is het meestal carnaval van vrijdag t/m dinsdag! Dus of mijn kleine meid komt van te voren of ze blijft nog maar lekker een paar extra daagjes zitten, want heb geen zin dat Prins Carnaval dan langs komt. Hihi, mijn man zei al: die komt er hier niet in (mijn mannetje houdt helemaal niet van carnaval)! Beide trouwens succes met de laatste loodjes qua werken betreft! Ow en dan ligt de pagina er dus volgend weekend uit? Zo net lekker in bad gehangen, boekje gelezen! Net maar even op de bank gelegen. Ben blij dat ik morgen weer naar de fysio mag. Hopelijk ben ik dan even van de pijn af. Morgen ook nog naar de VK en dan 's middags naar de stad. Heb mijn lijstje voor wat ik moet halen al gemaakt. X Esther
@Martine, fijn dat je zo lekker geslapen hebt! @Mieke, luxe hoor film1. Wel lekker tijdens je verlof. Wij halen veel van internet omdat we zo'n supergrote tv hebben aan de muur lijkt het net bioscoop. Maar in de bios is het altijd het mooist. Strakkies zullen we niet zo spontaan meer weg kunnen 's avonds. Wel even wennen hoor. En jullie maken wel iets heel speciaals van het geboorte kaartje zeg! Leuk hoor! Wordt ook steeds nieuwsgieriger. Heb zelf voor de verhuizing naar ons nieuwe huis ook gedacht aan een soort bouwpakket. Maar dan moet je het waarschijnlijk ook heel erg op maat laten snijden. Laten jullie het ook heel specifiek snijden? Heb jij een goed adresje waar ze dat goed kunnen. Ook ben ik op zoek naar een drukker die print en kan afwerken met een speciaal glansend laagje of andere afwijkend laagje in de vorm van een specifiek ontwerp. Weet jij of dat mogelijk is en waar? @Eppie, lekker genoten van je bad? @Chantal, wat fijn dat de kleine Amber het zo goed doet! Jullie zijn vast een hele trotse papa en mama. @Iloiza, balen dat je zo'n last hebt van je maag. En inderdaad jammer dat die enthousiaste mensen je anders niet eens groeten. Over die initialen: ik snap wat je bedoelt. Maar volgens mij valt het wel mee hoor. Zelf zijn mijn initialen C.D. ook geen last van. @Married, ik was al benieuwd wanneer het dan wel zou gebeuren die verhuizing. Hopelijk gaat het nu wel door. Verder uitstel betekent dat het misschien midden in februari plaatsvind. Voor ons zou dat niet gunstig zijn. Heb het lampje en de klamboe opgehangen en wat foto's gemaakt. Zal ze even in het juiste formaat zetten en mijn fotoalbum weer herstellen. Heb ook weer wat foto's van mijn toeter.
Caro: ik maak van het geheel en de rest stanstekeningen. Hiervan wordt dan een stansmes gemaakt. Je zou gewoon wat drukkerijen bij jou in de buurt kunnen vragen naar de mogelijkheden die jij in gedachten hebt. Je bedoeld spot vernis of uv lak En met zo'n kleine oplage zou ik voor digitaaldrukwerk gaan, is altijd in full colour. Je zou er voor kunnen kiezen om het tegelijkertijd met het geboorte kaartje te laten drukken, scheelt misschien weer in de kosten!
@Mieke, dank je voor de tips. Ik ga deze week direct even informeren naar de mogelijkheden voor wat betreft stansen. Ondertussen heb ik mijn fotoalbum weer enigszins gevuld. Ook het kamertje staat er nu in. Moet alleen nog wel gordijnen maken. Begin ik deze week aan. Nu nog bezig met schetsen van het ontwerp. Ik had graag wat meer kleur op de muren gedaan, maar in het kader van de verkoop doe ik dat maar niet. In het volgende huis gaat dit wel gebeuren. Het licht was trouwens weer dramatisch dus de foto's zijn niet helemaal super. Maar ja... Nu even languit op de bank. Krijg weer last van mijn ribben.
hoi meiden, Even snel een update via mijn mobieltje, we krijgen de 19e weer internet. Met Ferry gaat het ineens weer heel erg goed. Ze hadden vandaag besloten dat hij wel weer het snorretje mocht proberen en dan totdat hij moe werd of incidenten zou krijgen. Hij werd er vanmorgen om 8 uur aan gelegd en we belden net en hij lag er nog steeds aan! Ze zou hem nu misschien weer even een uurtje terugleggen aan het apparaat waar hij normaal aan lag en als wij zo komen het snorretje weer. Nu zou de overplaatsing naar high care wel weer heel dichtbij komen! Heb ik al eens verteld hoe lief hij is en hoe verliefd ik op hem ben? Ik kan nog veel meer vertellen, maar dat gaat een beetje lang duren via mobiel haha Chantal: wat goed van Amber zeg! Ligt Amber ook nog op de intensive care? En drinkt ze al zelf? Ben even vergeten hoeveel weken zwanger jij nu zou zijn...
Uk, fantastisch nieuws van Ferry! En wat heerlijk dat je zo verliefd op hem bent . Ik hoop dat ik dat ook meteen heb! Caro en Mieke, ik ben ontzettend benieuwd naar jullie kaartjes, zullen vast meesterwerkjes worden ! Caro, mooi kamertje, basic maar erg stijlvol. Noppie, ook een heel leuk kamertje, erg mooi icm t behang! Married, haha vakantiekilo's jaja! Nou, je ziet er nog erg slank uit hoor en een hele mooie buik, dus t zal wel meevallen Ik wilde vanmorgen ook weer ns op de weegschaal gaan staan, maar was t weer vergeten en toen zat mn ontbijt er al in Vandaag onze slaapkamer helemaal schoongemaakt, zelfs op plaatsen waar ik nog nooit was geweest. Wat een *(^*(-werk zeg, jaloezieen! Alles lekker schoon, gestofzuigd en gestoomreinigd. Dus klaar voor dinsdag als t bed komt Mobiel, ik herken dat lakse gedrag van de mannen wel hoor. Daarom doe ik altijd eigenlijk alle klusjes zelf, anders komt t er toch nooit van of veel later dan ik wil! Maar ja, nu moet ik toch rustig aan doen en mijn vriend doet wel flink zijn best tijdens de zwangerschap om me te helpen, zeker als ik t vraag... Maar echt de grote klussen, mja, die doe ik toch nog steeds zelf (weet ik ook zeker dat t helemaal goed gebeurt ). Chantal, super dat t zo goed gaat met Amber. Wow, wel nog klein zeg, 1650gr... Amor, wat goed de ontwikkelingen bij je vriend en zijn zusje! Ik denk niet dat ik al echte weeen heb hoor, dat vage gevoel laatst deed geen pijn, dus misschien was t gewoon een soort voorwee. Ook de krampjes en pijntjes in onderrug en buik zetten niet door en zijn wel te hebben, dus ook nog niet t echte werk hoor. Balen dat je je zo verveelt. Misschien kun je wat films huren of downloaden? Iloiza, get balen zeg weer overgeven... Ik vind D.J. en D.R. ook prima kunnen als initialen. Slapen, tja ik heb ook vaak last van wakker liggen 's nachts. Meestal tussen 4 en 7, dan moet ik plassen en kan ik echt niet meer in slaap vallen. Maar ik weet dat ik t daarna wel weer kan, dus stug volhouden en blijven liggen, dan val ik na 7 uur weer in slaap en word weer wakker tussen 9 en 1030 meestal. Zo kom ik toch aan genoeg slaapuren. Ik zie t maar als voorbereiding op strax.