Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Uk, geweldig dat het zo goed gaat met Ferry!

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    UK, wat gat het goed met Ferry en wat heerlijk dat je zo verliefd bent.

Caro, leuk gecombineerd met dat geel zeg! Muur kan idd nog wel een kleurtje gebruiken, dan maar in het nieuwe huis ;)
    Maar vind het nu al heel mooi.

Maka, oh wat heerlijk jullie bed komt al bijna, ben jaloers ;) :)

3. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Caro, supermooie buik!

@ Uk, top dat het weer zo goed gaat met Ferry!

@ Maka, ik weeg me idd ook altijd voor het ontbijt, scheelt weer he ;).. En idd ik blijf gewoon zelf geloven dat het vakantiekilo's zijn :)

Slaap lekker voor straks!

4. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Caro: wat een gaaf kamertje! En ben helemaal weg van je meubeltjes! :D

@Uk: goed om te horen dat het weer beter gaat met Ferry! :D Klinkt goed hoor dat je verliefd bent op je eigen kind!

@Maka: als ik me weeg dan is het ook altijd voor het ontbijt hoor. Zit er nog in van toen ik bezig was met afvallen (daar mag ik na de bevalling wel weer mee beginne ja :oops: ).
    Klinkt lekker de slaapkamer schoonmaken, maar ja, mijn mannetje is nog druk aan het klussen op zolder en dat is een open verbinding naar beneden, dus dat schiet ook niet op. Ik krijg de kriebels iedere keer als ik het stof zie liggen ;) !

X Esther

5. @All bedankt voor de complimentjes

@Mieke, in het nieuwe huis ga ik veel meer met kleur doen en waarschijnlijk ook een muurschildering. Alleen wit is een beetje saai zo.

@Uk, wat super dat Ferry zo goed gaat. Ga zo door!

kHeb vandaag mijn eerste aankoop gedaan op marktplaats. Een box van bobita (de ronde op wieltjes). Die wilde ik zowiezo kopen. Ik dacht, waarom ook niet via marktplaats. Nu ben ik alle onderdelen grondig aan het schoonmaken. De nesteldrang komt hierdoor flink op gang. Ik kreeg er ook nog een grote tas babykleding bij. Weet niet of ik er iets van ga gebruiken.

6. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    Goeiemorgen dames!

Wow, ik ben me toch een portie wakker en heb me toch energie: wat heerlijk na zo'n duffe dagen met die medicijnen! Voel me ineens weer "onder de levenden" ;)

Iedereen merci voor alle lieve reacties, deed me echt goed!

@Uk: hihi wat ben je heerlijk verliefd! Hier beginnen de kriebels ook erger te worden; volgens mij zou iedereen hiero hun beebjes wel bij zich willen hebben! En wat een heerlijk gevoel moet dat zijn; nog steeds aan het snorretje! Ben echt blij voor je!

@Maka: ist zo erg gesteld met de weegschaal bij jullie? Hier nog steeds niet veel aangekomen (4kilo), maar blijkbaar is alles wel prima met de kleine dus ik ben maar opgehouden met me zorgen maken. Wat er niet aan komt, hoeft er ook niet af zeggen we maar ;)

En schoonmaakbuien heb ik ook vreselijk! Gelukkig is het huis nu redelijk op orde, dus dan ben ik ook een stuk rustiger haha

Slapen: iemand zei het hier al, maar inderdaad: door die medicijnen slaap ik als een roos! Heb meestal 1 plasmoment, elke dag zelfde tijd haha Rond 4 uur is het zover. Vast een voorbereiding op de momenten dat we voor de kleine ons nestje uitmogen? hihi

Geboortekaartjes: ze zijn klaar hiero, alleen nog de drukker informeren ;) Soms heb ik heb gevoel dat mn menneke alles té rustig aan doet; ik wil dat alles geregeld is en hij neemt er echt de tijd voor! haha Van de andere kant maakt hij me wel rustiger omdat hij er niet over stresst. Ach, zou ik nu bevallen, mag hij het alleen regelen hahaha

Mijn vriend wil trouwens naar bepaalde mensen die hij al een lange tijd niet heeft gezien het kaartje over de mail sturen. Vond het eerst geen leuk idee, maar toen ik zijn adressenlijst zag begreep ik wel waarom; er staan ongeveer 200 adressen op! haha en de mijne nog niet meegeteld.. dus misschien toch maar over nadenken ;)

Iedereen die nog moet werken: veel succes en loop jezelf niet voorbij!

Ik ga lekker op de bank van de sneeuw genieten!

Liefs, Sofie

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiemorgen!

Sofie, wat fijn dat je je vandaag (nu nog) lekker voelt zeg!
    Kan me goed voorstellen dat je na al die dagen het wel even zat was en dat dit een welkome verrassing is.

Hier gister bijna de hele dag aan het geboortekaartje zitten werken.
    Maar het resultaat mag er zijn, tenminste dat vinden we zelf natuurlijk, smaken verschillen nu eenmaal.
    Maar doordat ik er nog tot aan slapen gaan aan toe mee bezig was, toch een beetje onrustig geslapen en er in mijn slaap natuurlijk ook mee bezig geweest.

Mannetje gaat vandaag onze speciale enveloppen bestellen, kan ik van de week de etiketten printen en postzegels halen.
    En dat deel in orde maken, geeft idd ook rust.
    En deel 1 van het kaartje kan dan ook al redelijk snel in productie genomen worden, zodat het hele pakketje klaar ligt voor verzending.

Auw auw, schopt er hier eentje tegen mijn rib, dat is de eerste keer... geen prettig gevoel zeg :confused:

Oja, had ik stad en land afgezocht naar de planken die ik graag wilde voor de babykamer.
    Blijken ze helemaal niet te staan, hihihi. Te groot. Gaan weer terug dus.

8. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Caro, mooi kamertje hoor! Ga je zelf gordijnen maken :confused: !? Knap hoor! En leuk zo'n ronde wieg dat zie je niet vaak!

@Uk, fijn dat het weer beter gaat met Ferry!

@mieke, ik word steeds nieuwsgieriger naar je kaartje :)
    Enne ff je zoon streng toespreken hoor dat hij mama geen pijn mag doen :D

@Maka, zo jij bent actief geweest... last van nesteldrang!? Ik herken me wel in jouw verhaal hoor, dat je t liever zelf doet zodat t goed gebeurd en gelijk :)
    Al heeft mn man van t weekend gezogen en gedweild beneden! Ahum hij heeft gedweild met een schuurspons...zucht....

@Hummelke, wow 200 namen alleen al van zijn kant... ja dan is het misschien wel slim om kaartjes via de mail te doen!
    Sneeuw!? Hier is er helemaal niets :(
    Maar fijn dat je je weer wat beter voelt meid!

Vandaag is de allereerste dag dat ik in slobberkleding rondloop, zo;n huisbroek en een fleecetrui... en het zit toch lekker :D
    Ga zo lekker de keuken soppen heb ik me voorgenomen. Vanmiddag douchen en daarna naar de groeiecho, en een inwendige om de baarmoedermond op te meten, en dan door naar de gyn... ben benieuwd.
    En zucht morgen weer naar de tandarts... de vulling van een paar maanden geleden is losgekomen... dus moet een nieuwe in... nu maar hopen dat die dan niet meer hoeft te boren!
    Brrr..

9. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Caro: altijd spannend zo'n eerste aankoop via marktplaats! Wel fijn dat je geslaagd bent.
    Ik ben op marktplaats aan het bieden op de lodger shelter (een draagzak), maar heb nog steeds geen reactie gehad.

@Sofie: wat goed om te horen dat je je weer wat beter voelt. En het is natuurlijk een mooie bijkomstigheid dat je lekker slaapt door je medicijnen. :) ja je wordt niet overgeslagen door de nesteldrang zie je wel. Het is inderdaad wel een goed idee om sommige mensen het geboortekaartje te emailen.

@Mieke: Je geboortekaartje is nu af of bijna af? Lijkt me idd niet fijn als de beeb lekker tegen je ribben aan schopt. Hier voel ik alleen af en toe een kontje tegen mijn ribben duwen!

Zo dames, ben net naar de fysio geweest en pijn is fijn zullen we maar denken. Zo direct nog naar de VK en de planning was om vanmiddag ff naar de stad op en neer te gaan. Maar ja, het heeft ook hier in brabant gesneeuwd. Ik denk toch dat ik beter nu kan gaan dan morgen, aangezien het vannacht zo lekker hard gaat vriezen. Nou ik zie het wel.

X Esther

10. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Hee dames,

wij leven hier in wintwerwonderland. Echt een dik pak sneeuw, geweldig! Was vanmorgen al om half acht buiten met Levy om te spelen! Dat merk ik nu wel, maar dat is het dubbel en dwars waard!

Wordt wel heel neiuwsgierig naar de kaartjes allemaal! Ik heb gisteren de enveloppen geschreven, dus dat ligt ook al weer klaar. Een dezer dagen even de tekst maken en dan is dat ook al weer af... De kleine mag echt bijna gaan komen!

11. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    He dames, goede morgen!

Ten eerste ben ik blij dat het zo goed gaat met de kleine ukkies die er al zijn!

De nachten worden hier ook wel iets zwaarder, moet vaak 2 keer plassen en al die gekke dromen, vannacht werd ik dus schreeuwend wakker :confused: ik had mij namelijk verstopt voor een leeuw en die bleek toen ik mijn ogen open deed boven mij te hangen, haha hoe krijg je het verzonnen he :D :D . Heb het maar niet tegen mijn man verteld, die zou dubbel liggen......

Noppie : ik heb je een bijna net zo lange Pb teruggestuurd ;)

Ik zag dat er nog meer tandartsperikelen voorbij kwamen: nou meid hoop dat het meevalt voor je! Deze tandarts is lekker officieel met verlof!

Bbelly: heb je aanbod geaccepteerd om buddy te worden! Heb je een Pb-tje teruggestuurd!

Omdat ik rust moet houden ;) heb ik gisteren samen met mams de gordijnen van de babykamer en voor onze slaapkamer in orde gemaakt. Verder hebben mijn vader en mijn man de nieuwe kledingkast ( van ikea, dus dan weet je hoelang het opzetten duurt ;) ) in elkaar gezet. Foto's van de nabykamer maak ik pas als de kamer echt af is ( commode moet nl nog geleverd worden)

Heb het trouwens voor elkaar dat mijn AOV 4 weken langer uitkeert ivm mijn hoge bloeddruk, ben helemaal blij :D .

En mannetje belde net dat het onderstel van de kinderwagen( de goeie dus, want hadden de verkeerde gekregen) en de commode volgende week vrijdag geleverd worden! :D :D :D

Geboortekaartjes hier al wel uitgezocht maar moeten ze nog bestellen, zal ik van de week eens gaan doen!

VOOR DE LIJST: 24 februari uitgerekend ( dinsdag van de carnaval) , controle vk 8 januari ivm bloeddruk, en heb mij als buddy bij Bbelly gevoegd!

Liefs Kelly

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Goeiemorgen meiden,

Sofie, fijn dat je je weer wat helderder voelt ;) Misschien wel een goed idee om het kaartje via de mail te versturen met zo'n adressenlijst hahaha.

Mieke, je maakt ook mij steeds nieuwsgierirger hoor met je kaartje ;) Ik ga vandaag de enveloppen adresseren. Postzegels moet ik nog even kopen...
    Lekker he die schoppen tegen je ribben, er zit bij mij zelfs een blauwe plek in mijn zij rechts :(

Axioma, doe je wel rustig aan met die keuken soppen. Tussendoor even uitrusten he! Succes met de groeiecho...

Eppie; fijn he die fysio haha. Maar bij mij werd het na een paar behandelingen echt wel beter....af en toe 2 dagen weer wat erger, maar dan is het weer minder.

Gisteren ben ik toch wel heel erg ongerust geweest. Mijn meisje was namelijk verdacht stil daarbinnen. Normaal gesproken trapt ze mijn hele binnenkant naar gort en gisteren tot 13:00 nog steeds niets gevoeld. Wel beetje zitten porren enzo, maar er gebeurde niets. Toen mijn man uit bed kwam, heb ik het meteen verteld en toen is hij ook nog even aan de gang geweest met zijn handen. Was al in staat de verloskundige te gaan bellen, toen er ineens een heel flauw schopje kwam als reactie op de muziekdoos die ik erbij hield. Het was allemaal wat flauwtjes, maar er was tenminste weer beweging. Manlief nog met de angelsound naar het hartje geluisterd en die zat prachtig tussen de 140-160 slagen in. Ben blij dat ik morgen weer naar de verloskundige mag.... :(
    Het was echt wel schrikken, want de meest gekke nare gedachten gaan door je hoofd heen. Ik voel ons meisje namelijk iedere dag echt heel erg flink :( Vanmorgen is ze gelukkig alweer flink bezig geweest :D :D

Morgen dus de verloskundige en dan kijken ze ook of er nog naar de grootte van ons meisje gekeken moet worden met een groeiecho en of we door moeten naar de gynaecoloog. Vorige keer zei ze namelijk wel dat het een flinke werd (in de lengte wrs), maar ze kunnen het nu pas goed inschatten blijkbaar. Ben erg benieuwd, want als het ook een groot kindje wordt in gewocht, dan mag ik wrs toch niet thuis bevallen :( :(
    Maar goed, we gaan het morgen horen,.

Hele fijne dag allemaal, liefs Daffie

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    :) :) dat had ik dan wel even willen zien hoor! op zijn knietjes....
    Beetje als met een tandenborstel voor straf de voegen moeten doen of zo ;)

Eppie, het ontwerp zit zo goed als in elkaar. Vorm is er.
    Hij moet nog wel goed gewerkttekend worden zodat de drukker er mee aan de slag kan.
    We zijn beiden erg enthousiast, hihihi.

Angela, hier helemaal geen sneeuw, somber en guur, harde wind.
    Wel leuk dat je al met Levi zo in de sneeuw hebt gespeeld, zal een mooi gezicht geweest zijn zo vroeg in de ochtend.

Kelly, wat lekker dat je 4 weken langer de uitkering hebt kunnen regelen.
    Hier is mijn uitkering ook lekker rond, gaat in per 15 jan.
    En joepie, volgende week vrijdag de commode en het onderstel.

Daffie, dat was dan idd schrikken zeg. Hier maak ik me ook gelijk zorgen als ik hem even niet voel.
    De laatste tijd is hij zo aanwezig en trappelt hij best veel.

Ben alweer een vragenlijstje aan het maken voor de vk morgen.

14. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Bah, wat een rotnacht achter de rug zeg :(
    Tim om de haverklap wakker omdat hij ontzettend verkouden is, neusje steeds dicht waardoor hij steeds wakker werd.. Vervolgens zelf buikkrampen van hier tot Tokio en terug, dus steeds eruit omdat ik het gevoel had aan de dunne te zijn, wat achteraf ook wel klopte, maar ik werd dus ook kotsmisselijk en was dus blij dat er een emmer bij de wc stond, want die heb ik nodig gehad ook :(
    Vanmorgen naar het nieuwe ziekenhuis (ze hebben hier een nieuw ziekenhuis gebouwd en daar zijn 3 ziekenhuizen voor gesloten) toe om bloed te prikken, maar wat een ellende zeg, pfff bijna 1,5 uur moeten wachten daar en dat op een nuchtere maag..
    Wat wel grappig was, dat Aad van Toor ( de acrobaat uit Bassie & Adriaan) er ook was om bloed te prikken, maar jemig wat is die oud geworden zeg :confused:
    Ben in ieder geval blij dat ik weer thuis ben, want bah wat is het koud buiten zeg :confused: De weg glimt ook helemaal overal, omdat het hier geregend heeft vannacht en het nu vriest...
    Straks weer aan de gang in de babykamer etc dus ben nog wel ff druk denk ik zo ;)

15. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Goedemorgen!

Vandaag de 1e van mijn 4 laatste dagen werken. :D

@ Sofie, maar 4 kilo aangekomen joh, ik = jaloers! Fijn dat je je lekker voelt vandaag. En veel adressen joh, pff... ik kom op zo'n 80 denk ik, maar stuur sommige mensen bewust niet.

@ Mieke, maak je ook speciale postzegels voor de kaartjes? Wij hebben dat bij de trouwkaarten gedaan en ik doe dat nu weer denk ik, best grappig. Ben heel benieuwd naar je kaartje!

@ Axioma, succes bij de groeiecho en de inwendige echo!

@ Eppie, jij vermaakt je wel tijdens je verlof zo te horen. Hier idd ook sneeuw.

@ Kelly, haha, wat een maffe droom!

@ daffie, kan me goed voorstellen dat je geschrokken was. Als je kindje normaal actief is en dan ineens wat minder is dat toch altijd schrikken. Gelukkig morgen naar de vk, succes daar!

Liefs!

16. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Daffie, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Ik heb er pas ook over gedroomd dat ik de kleine niet meer voelde, heel angstig! Wel prettig dat je op zo'n moment even kunt luisteren met de angelsounds!

en ja ik doe rustig aan hoor... voelde me alweer licht in mn hoofd worden. Ben dus maar enveloppen voor de geboortekaartjes gaan schrijven :D

@Mieke, :D Ik had het ook wel willen zien... en hij bedoeld t zo lief, maar de hele vloer zit vol met vegen nu. Dus ik zal morgen zelf nog maar eens dweilen... met de dweil wel te verstaan... een schuurspons hoe komt hij erop?!?

@Angela, oh heerlijk in de sneeuw spelen! Dat is echt genieten!

@Kelly, nou geniet ook maar lekker van je verlof hoor! en fijn dat je toch 4 weken extra uitkering krijgt!

@Mobiel, pff 1,5 wachten daar wordt je niet vrolijker van! Was het voor bloedsuikergehalte?
    grappig dat je Aad hebt gezien...
    Jij ook rustig aan doen he! Zeker na zo'n rotnacht!

@Married, succes met je laatste dagen werken :D

17. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

goedemorgen allemaal.

- geboortekaartjes zijn hier al besteld en helemaal door ons goed bevonden, zal er morgen nog even heen voor 1 laatste weiziging.
    verder heb ik alle enveloppen al geschreven en diegene met de postzegels al beplakt, dus als de kleine er is hoeven alleen de kaartjes er in, en dan kunnen ze weg.

- babykamer is hier helemaal of, staat nu wel volgepropt met het wiegje wat eerst beneden komt te staan en de kinderwagen en maxicosi staan er nog, dus het is 1 volle bol. ook ligt de vluchtkoffer voor onze oudste klaar, en voor de baby en voor mijzelf. en alles ligt indd op de babykamer.
    na de verjaardag van mij en mijn man (8 en 24 januari) zet ik de kinderwagen beneden. scheelt iets meer ruimte. wanneer de wieg in de kamer komt weet ik neit, hangt ervan af wanneer ik thuis om en wanneer de kleine thuis komt.

verder is heir echt alles gereed voor de komst van de kleine man.
    wij zijn er klaar voor. nu wachten wanneer het gaat beginnen, ik hoop ietsjes eerder, want was met de eerste ook over tijd, maar we zullen het zien.

voor de lijst: 13 januari controle gyneacoloog.

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Married, heb dat ook eens gedaan, zelf postzegels maken.
    Maar eh toen moest ik ze nog likken zeg maar.
    Is het nu ook van dat stickermateriaal?
    Anders blijven ze niet op de plastic enveloppen plakken ben ik bang.

Je werkdag voor vandaag is al bijna om, en dan nog 3 te gaan ;)

19. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Axioma: Was voor HB en glucose inderdaad..

Tja Aad woont in Vlaardingen, en aangezien het ziekenhuis in Vlaardingen nu dicht zit moet hij dus ook naar het nieuwe ziekenhuis in Schiedam toe ;) Mijn vriend was echter verbaasd dat hij in Nederland is, omdat hij meestal overwintert in Spanje ;) Maar hij zal wel vanwege zijn ziekzijn in Nederland zijn denk ik zo..

Was ook blij dat Dennis thuis is, zodat hij lekker bij Tim kon blijven, want probeer een dreumes maar eens 1,5 uur stil te laten zitten :( Heb zelfs nog gevraagd of ik misschien ergens tussendoor mocht ivm dat ik me al niet zo lekker voelde met mijn nuchtere maag en perikelen van vannacht, maar nee hoor, moest gewoon net als ieder ander mens maar gewoon wachten.. Mensen die tegen mij zeiden van ga nou maar vragen, want ze kunnen je niet zo lang laten wachten stonden ook echt te kijken van: Nou ja zeg! Een hoogzwangere vrouw zo aan haar lot over laten :eek:
    Dat mens wat me geprikt heeft heeft me ook goed zeer gedaan ook trouwens :confused: zal wel weer spierpijn in me arm worden of in ieder geval een fikse blauwe plek :(

20. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Goedemorgen dames,

Heb vannacht weeeeer over jullie gedroomd! hihihi :)

Ik had gisteravond een heel lang bericht geschreven met allemaal reacties op iedereen, maar toen drukte ik per ongeluk op een verkeerde knop en toen was alles ineens weg....baaaaaalen! :x

Maar goed, misschien onderneem ik straks nog een poging!

Dromen: ik weet dat dromen eigenlijk maar heel kort duren, maar voor mijn gevoel lijkt het alsof ik bijvvoorbeeld een halve nacht dezelfde droom heb!

Geboorteplan: weet je wat misschien handig is om te maken; een geboorteplan. Ik heb er zelf geen ervaing mee, maar ik hoor wel eens dat het fijn is om van te voren zo'n plan te maken. Ik ga er deze keer wel een maken, denk ik. Er staan geen onredelijke wensen in maar je houd zo net iets beter de controle over je eigen bevalling! Op de website www.geboorteplan.nl kun je voorbeelden ervan lezen.

Werk: de afgelopen maanden heb ik als derde avond als vervangend docent gewerkt (vervanging ivm langdurige ziekte van de andere docent), maar nu bleek vlak voor de kerst dat die plek vrij komt. Ik wil na mijn velof graag die derde avond voor vast blijven werken, maar in eerste instantie kon mijn manager nog niet definitief toezeggen dat ik dat ook daadwerkelijk mag doen. Nu heb ik net te horen gekregen dat ik na mijn verlof daar voor vast mag gaan werken. Ik ben er zo blij mee! :D
    Dat geeft mij zoveel zekerheid, qua inkomen. Ik werkte namelijk deels in loondienst en deels zelfstandig als gastouder. Dit vaste inkomen geeft mij meer zekerheid, waardoor ik straks andere dingen kan gaan ondernemen vanuit mijn eigen bedrijfje zonder dat de druk te groot is! Heerlijk, weer een zorg minder! Het nadeel is wel dat ik dan drie avonden weg ben van huis, maar verder kan ik gewoon hele dagen thuis zijn bij de kinderen.

Deze week nog drie avonden werken en volgende week ook nog en dan....... eindelijk verlof, daar heb ik nu echt zin in!

Dan kan ik eindelijk (wel met hulp van mijn man) alles klaarmaken voor de baby. Alles is grotendeels wel klaar, maar de indeling van de kinderkamers moet nog veranderen en er moeten nog planken aan de muur. En het geboortekaartje moet dan echt afgemaakt worden

Nu ga ik weer even wat pagina's bijlezen!

Liefs Golfola

Deel Deze Pagina