Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi Caro, veel plezier en je maakt er een kunstwerkje van zeg met zo'n vrolijke achtergrond.

2. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Marriedgirl, Dushi, Kelly en Siegie: Gefeliciteerd meiden! En welkom bij de februari mama's. :baby:

@ Mieke: Van dat dagboekje vind ik een leuk idee! Dat ga ik ook doen, voor ik al die kleine leuke dingetjes vergeet. ;)

@ Marriedgirl: Ik heb 'Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' van Kluun voor mijn vriend gekocht. Een heel grappig boekje, en het éérste boek dat ik hem zie uitlezen. :D
    Ik heb ook 'Het liefste babynamenboek' gekocht van Marianne Busser en Ron Schröder. Een mooi boek met veel namen en een korte omschrijving. (Ik kon het niet laten liggen, ook al hebben we nog zo veel tijd voor het kiezen van een naam).
    Verder ben ik ook nog aan het kijken voor mooie en handige zwangerschapsboeken.

@ Mobielfreak: Ik heb contact gehad met mijn vk. Mijn eerste afspraak heb ik op 10 juli, dus dat mag op de lijst. :D

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36

hahaha ik dacht precies het zelfde toen ik de kan zag en nog steeds vraag ik me af hoe dat moet :rolleyes: :)

4. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    #-o O ja, vergeet ik het bijna.
    Ik heb mij ook aangemeld bij Moeders voor Moeders.
    Vind het wel spannend dat zij ook nog een keer gaan testen.

5. daantje07

daantje07 Bekend lid

Hallo allemaal!
    Ik sluit me ook aan bij de februari-mama's!
    gezellig!

6. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Welkom Daantje! En gefeliciteerd met je zwangerschap! :baby: :D

7. dushi1980

dushi1980 Actief lid

11 jun 2007
    225
    0
    0
    Nou hoor ik kom er maar niet door bij VK om een afspraak te maken, nu maar mailtje gestuurd of ze contact met me op willen nemen voor het maken van een afspraak, wacht het maar af! :(

O ja en weet iemand of je tijdens zwangerschap gewoon door mag gaan met het slikken van tarwekiemoliecapsules, of is het beter daar nu mee te stoppen?

XXX

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi daantje ;) ;)
    Hier ook een grote felicitatie van mij!

Geef nog even je uitgerekende datum door en als je al een afspraak hebt bij de vk.
    Ook kun je even kijken op de kalender hier op de site wat deze voorspelt.

En we hebben een eigen hyves en website met onze lijst.
    In mijn onderschrift staat de link naar de lijst en bij anderen wel naar de hyves, deze is verborgen dus voor niemand zichtbaar.

9. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Ik had gisteren de vk gebeld, maar de praktijk was gesloten. Ik kon vandaag terugbellen, hoorde ik op het bandje, maar dat was niet nodig want ze belde mij zelf al terug. :D
    Ik hoop dat jouw vk ook zo'n service biedt! Vast wel, aangezien je haar een mailtje hebt gestuurd met dat verzoek. Succes! ;)

10. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Gefeliciteerd Daantje!

En Dushi, bij de vk-praktijk bij mij in de stad(je) kun je alleen maar tussen 12 en 13 bellen om een afspraak te maken, wellicht werkt dat bij jou ook zo? Maar als je hebt gemaild nemen ze neme ik aan wel contact met je op!

11. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    @mieke8 Hou je dat lijstje zelf helemaal bij of kan je zelf iets toevoegen bv afspraken.

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mobielfreak houdt 'm bij!
    Je kunt haar eventuele aanvullingen of wijzigingen doorgeven.

13. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
  14. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Tja, handig is anders, maar eerst je arm inclusief kan de plee in en dan gaat zitten :) ... Echt handig is het inderdaad niet. En als je toiletpot niet zo diep is lijkt het me helemaal onmogelijk :rolleyes:

Weet je trouwens wat die vrouw van de MvM tegen me zei: Je mag de kannen naar afloop ook nog eens houden. Makkelijk voor als je bijvoorbeeld na de bevalling moet plassen dan kan het nog wel eens een beetje branden (i.v.m. doorscheuren) en dan kun je gelijkertijd water spoelen... (ik dacht...ja...handig!). Maar helaas...toen ging ze verder: je kunt hem ook gebruiken als bloemgieter :rolleyes: , of om pannekoeken te bereiden (ik dacht nog...hoor ik dat goed).
    Sorry hor, maar als ik 10 weken lang in een kannetje pis, deze vervolgens gebruik om mijn 'muts' te spoelen, dan moet ik er echt niet aan denken om deze later te gaan gebruiken om er pannekoekenmengsel in te doen :-& ..

't zal wel aan mij liggen... :)

15. Kaatje77

Kaatje77 Lid

8 jun 2008
    26
    0
    0
    Zuid Holland
    Dat kan gewoon, zie de gebruiksaanwijzing hieronder. Ik denk dat jij iets anders gebruikt, ben dan ook wel benieuwd wat. Of bedoel je de zwangerschapsvitamines? Die neem je 1x per dag in.

VSM Puur Mama Zwangerschapsgranules

Toepassing:
    VSM puur mama zwangerschapsgranules kan worden gebruikt bij zwangerschapsongemakken die meestal in de ochtend optreden.

Dosering en gebruiksaanwijzing:
    3 maal daags 3 granules in de mond laten smelten om opname via het slijmvlies te bevorderen. De granules minstens een half uur voor of na de maaltijd innemen. Bij extra behoefte elk uur 1 tot 3 granules innemen, tot maximaal 12 per dag.

16. Kaatje77

Kaatje77 Lid

8 jun 2008
    26
    0
    0
    Zuid Holland
    :) :) :) :) Hoe herkenbaar! :) :) :)

17. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Gefeliciteerd Daantje en welkom hier bij feb mama's!

Ik weet niet meer wie het vroeg maar of we het al vertelt hadden, jaja wij hebben de meesten mensen al vertelt maar meer door me vriend hoor haha hij is zo blij dat hij voor de 2de keer papa wordt, hij schreeuwd het gewoon van de daken lol.

Ik vroeg me af he, hebben jullie al over nagedacht of jullie borstvoeding gaan geven?
    Bij mijn eerste is het mis gegaan met borstvoeding ik wou het heel graag toen, maar moest toen in ziekenhuis bevallen omdat de kleine toen in stuit lag.
    Ze hadden toen meteen aan me borst gedaan maar midden in de nacht lag toen de kleine tehuilen en kwamen ze naar mij toe, ik kreeg 2 opsies, laten schreeuwen of dat ze de fles gaven.
    Tja ik kon het niet over me hart verkrijgen om de kleine telaten huilen (ik hoorde hem nog in de zaal waar ik lag)
    Van af toen is het met borstvoeding mis gegaan, omdat me borsten nog niet vol op gang waren en de kleine kreeg niet genoeg binnen, kreeg toen ook nog is last van tepelkloven, zat toen in zo'n dip, was gewoon een nachtmerrie toen.
    Ik zelf ben nu nog niet overuit of ik nu weer borst wil geven, ik weet heb nog even de tijd om er over natedenken.
    Zijn jullie er al over uit?
    Sorry voor de lange verhaal heb geprobeert zo kort mogelijk temaken.
    Gr Knorretjuh

18. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Goh wist niet dat je het mocht houden, altijd handig.
    Maar voor pannenkoeken :confused: nee haha achja sommige mensen he :) .Zou dan niet graag bij haar pannenkoeken willen eten lol.
    Wel handig als je bent bevallen. Hou hem dus mooi na detijd ;)

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    :) :D

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Klopt ik slik de vitamines en foliumzuur pillen.
    Haha ook weer helder hier. Thnx :p

Deel Deze Pagina