Trouwens...nog even een vraagje... Is er op dit topic een bevallingslijst, zodat ik kan zien wie wanneer is uitgerekend? Misschien anders leuk om te maken? Groetjes
Goeiemorgen meiden! @Leintje en ook welkom namens mij! Grappig dat je je nu pas aanmeldt, ik dacht eerst ook; da's niks voor mij en nu kan ik alleen maar zeggen: geweldig dit forum! En we hebben inderdaad geluk; hier alleen maar leuke dames! En we hebben dankzij Mobielfreak een ontzettend leuke lijst !ja:http://blogs.baby-wens.nl/februari2009/ @Mieke: over de hoogte van je badje: wij hebben de kleine versie, maar wij zijn dan ook maar 1.68 en 1.70 en die is perfect voor ons. Voor jullie lijkt me de grotere prefect! Over mij: Heb het er met mn vriend over gehad en we bellen vandaag als ik er nog last van heb. Het is in België alleen vreselijk lastig om de gynéco aan de lijn te krijgen, niet zoals in NL met de VK. En het is controleerbaar, dus niet zomaar ineens een GUTS water van onder Maar denk dat ik straks toch even bel, dan voel ik me geruster. @Dayenne: Die heeft volgens mij nu toch geen internet? Daarom zal de reactie wel wat langer duren.. Dayenne: laat ons iets weten, we zijn nieuwsgierig! Vannacht voor het eerst moeite gehad met slapen: de kleine is zo gedraaid dat dr kontje nu helemaal naar buiten ligt en als ze duwt dan steekt hij er vreselijk uit! Niet echt pijnlijk, maar die spanning op mn buik is toch wel sterk! En dat voor zo'n kleintje.. :-s Mn vriend vroeg vanmorgen wat ik voor moois ging doen vandaag.. Ehh ik mag niks meer, dus vrij weinig? Hij wilde bij me blijven.. de lieverd.. Dit weekend komt mn familie over vanuit nederland: hoera! heerlijk is dat.. Kunnen ze het kamertje zien en alle spulletjes, ben zoo trots! Dikke knuffs, Sofie
meiden wat kletsen jullie veel ik kan jullie gewoon niet bijhouden hoe is het met jullie? ik zal vanmiddag even bijlezen en reageren! hier alles goed, zo even naar de prenetal.... lekker tutten en ik heb nogheel wat kadobonnen liggen dus die ga ik maar eens uitgeven daar hihihi even wat anders he/? ik maak me vreselijk druk over de kraamhulp.... zie het echt helemaal niet zitten de hele dag iemand om je heen te hebben en dan ook nog met onze 3 honden waarvan er 1 echt door mijn man verwend is Lucky slaapt altijd bij ons in bed aan roy zijn kant! dat is gekomen toen ie kwam en zo bang was en verlatingsangst heeft... ben er mee eens dat ie op de slaapkamer slaapt maar in bed...... als ie beneden blijft bij de 2 labrador kan ik meteen naar de winkel nwe bank bestellen maar ja ik heb geen last van hem dus dat scheelt weer... maar als zo kraamhulp komt en de hond ligt op bed (wat ik overdag wel erg gezellig vind, stel dat ik me bed niet uit kan ofzo) dan wil ik ze liefst om de beurt boven hebben anders mis ik ze vreselijk, zijn ook voor mij zo vreselijk belangrijk maar straks vind die kraamhulp de honden een ramp... wat dan? nou me ff aankleden en naar de drukkerij met roy want we hebben gisteren leuke geboortekaartjes uitgezocht! dacht ach 50 kaarten moet genoeg zijn maar we zitten nu al op 81 kaarten
Wat leuk de lijst... Zal ik me dan ook opgeven... Leintje, 28 jaar, zwanger van de eerste, een jongetje. Uitgerekend op 2 februari. Volgende controle maandag 12 januari bij de gyn... Groetjes, Leintje
goedenmorgen dames, ook ik ben er weer, mijn mannetje is ook weer aan het werk na een paar dagen ziek thuis te zijn geweest, dus heb nu weer meer tijd om met jullie mee te kletsen. eerst even proberen op iedereen te reageren, ga 3 bladzijde's terug anders onthoud ik het niet meer sofie: hoe gaat het nu? dayenne: je weet ons wel in de spanning te houden, misschien kan haar buddy haar even een sms sturen anne: heerlijk een weekendje weg, geniet er lekker van maka: hoe is je bedje vannacht bevallen?, hopelijk al wat beter enna: hoop dat de kleine meid ook vlug naar huis toe mag uk: fijn dat het Zo goed gaat met ferry, hoop ook dat hij vlug aansterkt en met jullie mee naar huis mag sonya: hoop dat jouw kleine meid het weekend naar huis mag, wenniepenny: hoop dat de kleine nog draait uit zijn eigen mobiel: balen dat tim aan het behang heeft zitten scheuren, kun je het op een of andere manier nog netjes krijgen leintje1: welkom op deze leuke site suske: heb je vannacht wat beter geslapen married: fijn dat de kleine al is ingedaald, daffie: heb je je eigen nog rustig kunnen houden na je poetswoede eppie: ook hier veel kaartjes maken, ben al bezig met de kerstkaartjes voor volgend jaar, ben benieuwd hoeveel tijd we daar dadelijk voor hebben als de kleine er is angela: lekker dat je man het met verlof heeft kunnen regelen, hier heeft mijn mannetje ook 3 weken vakantie, succes met je laatste dagje werken noppie: vandaag een rustig verlofdagje? mieke: ben benieuwd naar je lapjes stof idee ilioza: leuk dat je mannetje zover is gekomen met voetballen, zal duimen voor zaterdag iggylover: shopse bij de prenatal, heb helaas al alles in huis hier gaat het redelijk, heb ontzettend veel last van vocht vasthouden, doet echt zeer in me gewrichten, hebben hier meerdere dames last van? moet misschien ook eerder terug bij de verloskundige om te kijken of de bloeddruk niet te hoog is. hier word het huisje ook steeds opgeruimder, probeer iedere dag iets aan te pakken, en dan effe op bed liggen ivm met het vocht en daarna lekker hobbyen. ga vanaf nu wel vaker reageren, ben nu toch home alone, vind de dagen wel lang duren nu
Even een ego-berkchtje (sorry) Maar ik ben ook zo boos en teleurgesteld Wij hebben 1 nov. de kinderstoel Bloom besteld, met extra zilverenzitje en stoelverkleiner. 4 weken levertijd (week 49) in week 51 nog niets gehoord dus zelf maar gebeld. Kreeg ik te horen dat de stoel binnen was maar de verkleiner nog niet en dat die rond 10 jan. binnen zou komen. Toen had ik afgesproken dat ze de stoel vast door konden sturen naar het filiaal hier zodat ik deze kon ophalen. Nou geen telefoontje dat ie was aangekomen, ik dacht nog nou dan hebben ze het verkeerd begrepen en komt het allemaal tegelijk de 10e. Dus ik gister weer bellen, kwam de stoel gister binnen en zou het vandaag doorgestuurd worden. Wordt ik net gebeld, dat de stoel niet binnen is gekomen en nu pas week 6 komt Ik snap niet hoe dit kan bij een bestelling op 1 nov. waarbij eerst gezegd wordt dat de stoel binnen is, dan weer niet etc. Ik ga het gewoon afbellen en zoeken of ze hem ergens anders op voorraad hebben hoor. Ze zijn nu ook zelfs al goedkoper. Baal ik weer zo van en dat met mijn hormonen!
@Anne: van de wildwaterbaan af op je buik, hahaha, ik zie het al helemaal voor me. Nou ik droomde vanacht dat mijn kindje al geboren was en dat ik met hem in het zwembad was. Ik liet hem steeds een stukje onder water en dat vond hij allemaal prima. Maar toen wilde ik verderop het water in maar daar kon ik niet goed meer staan, waardoor ik mijn ventje niet meer goed boven water kon houden en verderop zag ik golven. Ben toen razendsnel terug gelopen naar het ondiepe gedeelte. Volgens mij kwam deze droom voort uit jouw centerparcs verhaal . @Eppie: lekker joh, naar het sanadome! @angela: ik heb je een mail gestuurd, hopelijk komt hij dit keer wel aan. Anders gewoon weer even laten weten hoor. @Caro: had je nog meer klachten dan alleen die afscheiding dan? Want bij mij is de afscheiding wat gelig en ik vind het ook erg sterk ruiken . De verlos zei dat het geen kwaad kon zolang het niet groenig werd en niet ging jeuken. Vandaar de vraag aan jou hoe de klachten waren. En ook lekker dat je 49 uur krijgt. Bij mij zit er blijkbaar ook een Thebe om de hoek, dus moet ook nog even die klossen gaan regelen. @Martine: 3 dagen...wow. Nou meid ik hoop dat het wat vlugger gaat voor je tegen die tijd. @Daffie: gelukkig was dus alles goed bij de tandarts. En het is inderdaad af en toe erg glad. Ik ga nog steeds met de auto naar het werk, maar rij gewoon wat voorzichtiger. En ik trek ook goede laarsen aan met rubberen zool. Het is hier trouwens ontzettend donker en mistig buiten, echt zo'n depri-weer....bah. @sofie: dat is beter nieuws zeg! En wat fijn dat je zo weinig bent aangekomen. Hier helaas al 14,5 kilo, maar ach ik weet waar ik het voor doe. En een auto verkopen is inderdaad lastig nu, succes daarmee. Oh, en mijn kleintje gaat slapen onder een dekentje met een lakentje. Een dekbedje wordt hier ten strengste afgeraden. @Mieke: goed dat je toch je badje gaat kopen, anders had je vast en zeker spijt gehad achteraf. @Dayenne: ik hoop dat je ergens kunt inloggen, want ben toch ook wel benieuwd of je je examen hebt mogen doen met dit weer en zo ja of het gelukt is? @Married: Oh wat fijn dan dat de kleine al is ingedaald, hoef je je daar geen zorgen meer over te maken. En ik hoop toch stiekem voor je dat je niet tot de 42 weken hoeft door te lopen hoor . @Noppie: ZO! jij bent verwend met je afscheidspakket! En hoe is je eerste verlofdag bevallen? En hoe is het nu trouwens met je auto? Is ie gerepareerd? @Nyncke: mooi dat je nu meer rust en dat je je daardoor beter voelt. Wel vervelend van je suiker. @Golfola: Eh....bij die link staat dat die epino er is voor het trainen van de bekkenbodem en niet voor het pirineum . @Maka: het is inderdaad een erg grote auto, met een enorme kofferbak . Dus ik kan heeeeeeeeeel veel babyspullen meenemen he . En 9,5 kilo is heel netjes hoor. @mieke: ah, ik lees dat je het badje al besteld hebt! Heel goed . @Wenniepenny: He meissie, wat een rotnieuws zeg. Ik hoop echt dat de kleine toch nog zal terug draaien. @mobiel: nou dat word voor straf opnieuw behangen Tim, hihi. Wat een deugniet. @Leintje: Jammer dat je ons niet eerder gevonden hebt, maar je bent nog steeds van harte welkom hoor! . Dus klets gewoon nog lekker mee met de laatste loodjes. @suske: je waterleiding bevroren? Is de meterkast niet goed geïsoleerd dan? @kikkert: bedankt voor je 'inbraak' en je succeswensen! @Angela: wat fijn dat je man nu ook zijn verlof geregeld heeft. @Iggy: meid...het is jouw huis en jouw honden, dus jij maakt zelf wel uit wat je wilt. En tuurlijk zullen ze er commentaar op geven i.v.m hygïene e.d., maar dat is helemaal aan jou. Geeft jouw redenen ook aan bij de kraamhulp. @Mirella: nee, hier nog niet echt vocht aan het vasthouden, eerder vet aan het vasthouden . Heel af en toe merk ik dat ik een beetje vocht vast houd bij mijn enkels, maar dat valt reuze mee. @sofie: Ik ben echt benieuwd wat de gyn erover zal zeggen hoor. Wat je aangeeft, over het zoet ruiken, is mij ook verteld dat dat vruchtwater is. En de reden dat je dat niet constant verliest heeft te maken met het feit dat het hoofdje van de kleine fungeert als een soort stop. Wil overigens niet zeggen dat je meteen aan het bevallen gaat. Het ligt er namelijk aan hoeveel vruchtwater je verloren hebt (als het dus vruchtwater is). Wie weet ruik jij gewoon overal snoepjes . Hier gaat alles verder goed. Ik moet om 10:55 uur bij de gyn zijn voor de bloeduitslag van mijn suiker, maar aangezien ik zelf al diverse malen geprikt hebt, zal hier wel niks bijzonders uit komen. Maar ja, ik hoor het straks dus wel. Verder wel een vraagje (zal hem ook aan de gyn gaan stellen). Gisteren toen ik naar de wc ging zag ik bij het afvegen dat er een paar kleine sliertjes bloed bij zaten (echt ieniemienie) en de afscheiding was een beetje roze (ook echt alleen bij het afvegen hoor). Hebben meer van jullie hier al last van gehad?
@Mieke: Hé, das niet zo netjes nee! Maar als jij hem besteld hebt en hij er nog niet is en nu in de aanbieding, zou ik toch echt die korting reclameren! Lijkt me niet meer dan normaal hoor! Bedje kleintje: dank jullie voor jullie reacties: het wordt dus een slaapzak en lakentje of dekentje (gebreid door schoonmoeder, supermooi gelukkig ). ik zal eens gaan lezen op internet over verlies vruchtwater in hele kleine beetjes, misschien word ik dan wijzer En ik zal ook braaf de gynéco bellen vandaag. Toch vreemd, gistere gynéco en ze zei meteen; voldoende vruchtwater hoor! Daarom maak ik me ook niet zo'n vreselijke zorgen, maar you never know! @Vaamrile: jij hebt ook gelijk hoor; ik ruik overal snoepjes sinds ik geen suiker meer mag hahaha Liefs, So
Goeiemorgen, Vaam; mij is dinsdag door de VK verteld dat er sliertjes slijm met bloed kunnen komen. Dit is dan afkomstig van je slijmprop en niets om je zorgen over te maken. Pas als je echt helderrood bloed verliest moet je aan de bel trekken... Weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb me redelijk in kunnen houden nog gisteren met mijn nesteldrang haha. Vandaag weer verder, we hebben tenslotte nog even de tijd. Begin hier trouwens nu ook over bevallingen te dromen, het komt toch wel dichtbij nu he! We zijn vandaag alweer 36 weken zwanger Liefs en een fijne dag, Daffie
Epino: ja, het lijkt mij ook niks, maar ik dacht misschien is iemand van jullie wel geïnteresseerd! En Vaam: inderdaad het is niet eens echt voor je perineum maar meer voor de bekkenbodemspieren.... Iggy: ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik heb ook veel huisdieren. Kraamhulpen komen natuurlijk in heel veel verschillende gezinnen en ze zien echt heel erg veel, dus ze zullen het echt niet gek of raar vinden, ze zijn er voor jou en de baby en ze bemoeien zich niet met jullie leventje verder. Je moet bij de intake van de kraamhulp wel even aangeven dat je drie grote honden hebt, ze moeten dan iemand sturen die niet bang of allergisch is voor honden; die honden zijn namelijk ook gewoon onderdeel van jullie gezin. Jij hebt goede redenen om de hond bij je op de slaapkamer te laten slapen dus maak je er niet druk over wat zij ervan zal vinden, desnoods moet je het haar de eerste keer even uitleggen. Je moet vooral genieten van de kraamtijd en dat er iemand is die de nodige huishoudelijke klusjes doet en je begeleidt in de eerste dagen met je baby. De kraamtijd is meestal een hele fijne tijd, kraamhulpen zijn meestal hele lieve en sociale mensen. Sofie: hoe gaat het nu? Weet je al zeker of het vruchtwater is of is het gewoon urine?
Nou ik heb de stoel afbesteld, dat was geen probleem. Het zitje en verkleiner wil ik wel gewoon dus die sturen ze door naar A'dam. En de stoel heb ik nu bij babydump online besteld en wordt volgende week al geleverd en nog goedkoper ook. Hoe moeilijk kan iets zijn. Wel jammer want nu betaal ik wel 2x verzendkosten aangezien ik gister het badje besteld heb en dat stond al klaar in het magazijn voor verzenden.
Bon... Dames, ik ga toch maar even naar het ziekenhuis; aan de telefoon konden ze niet veel zeggen, omdat ze het niet ruiken of zien natuurlijk. dus ga even douchen, eten (eet altijd voor een bezoekje, krijg altijd honger int ziekenhuis) en maar even gaan dan.. De reden dat ik toch ga: als ik inderdaad vr-water verlies, (al is het kleine beetjes) kan er ook een infectie naar binnen en da's niet zo fijn voor de beeb. Jullie horen meer straks! Sofie
Sofie, Succes en hopelijk is alles goed. Mieke, goed dat je het stoeltje hebt kunnen annuleren. Alleen wel jammer dat je nu 2 keer verzendkosten moet betalen
mieke : balen dat je nu 2 keer verzendkosten moet betalen, maar wel goed dat je de stoel hebt afgezegd , zou het ook niet pikken vaam: ook hier vet vasthouden hoor, ben in totaal al 21 kilo aangekomen waarschijnlijk het meeste van iedereen hier, succes straks bij de gyneacoloog sofie: leuk joh dat je schoonmoeder het dekentje zelf doet maken, succes in het ziekenhuis, zal duimen dat het geen vruchtwater is daffie: stuur eenbeetje van jouw nesteldrang deze kant uit, heb op het moment ook nergens geen zin in, zal ook wel komen omdat ik de deur niet uitkan door het gladde weer. baal overal een beetje van
@ Vaam: sliertjes bloed? Dat is je slijmprop meis ff in de gaten houden dus @ Iggy: hier slapen de poezen en de jack russell ook bij ons op het bed hoor In de kraam periode zal onze jack beneden moeten blijven, vind ik zel fook wat hygiënischer, maar die poezen, tja die kruipen overal doorheen of overheen, dus die kan ik bijna niet uit de slaapkamer weren zeg maar.. Aangezien onze slaapkamerdeur 24 uur per dag open staat.. @ Leintje: je bent toegevoegd aan de lijst
Mirella, die dagen heb ik ook zat hoor En zoveel nesteldrang is het nog niet, maar voldoende hihi. Sofie; succes, ben benieuwd wat ze zeggen... Mieke; goed dat je de stoel heb geannuleerd
Goedemorgen dames! Straks een telefonisch consult met mn HA inzake streptokokken B (GBS) test. Ben benieuwd naar zijn visie. Heel slecht geslapen trouwens vannacht, van 3 tot half 6 lag ik wakker, pff.. @ Angela, vervelend dat je zo'n last hebt gehad van indalingsweeen, maar wel fijn dat je nu weet wat het is, is toch wel geruststellend he. Succes met je laatste ochtendje, heerlijk! @ Anne, dayenne heeft een tijdje geen internet. Ik heb dr zojuist even gesmst om te vragen naar dr rijexamen. @ Sofie, fijn dat het controleerbaar is, maar als het idd vruchtwater zou zijn, is het volgens mij wel de bedoeling dat de vk/gyn ervan op de hoogte is. Lastig dat het in Belgie anders is geregeld dan in NL. Leuk dat je familie overkomt! Je hebt trouwens ook hele leuke foto's in je album staan! . Ow, lees nu dat je naar het zkh gaat, succes meis! @ Iggy, heb je dat bij de intake niet aan kunnen geven dan? Ik moest aangeven of we huisdieren hadden en hoe de hond is qua karakter. Of ie tegen mensen opspringt etc. Anders bel je de kraamzorg toch nog even om het eea uit te leggen. Ik krijg iig niet iemand die niet van honden houdt. @ Mirella, vervelend dat je zo'n vocht vast houdt. Is hier gelukkig (nog) niet het geval. @ Mieke, wat een gedoe met die stoel zeg! Wij konden hem toen direct mee nemen, hebben denk ik geluk gehad. Hebben hem bij BabyMax gekocht. @ Vaam, hoop idd ook dat ik niet tot 42 weken door hoef. Vriendinnetje van mij was 29 dec uitgerekend is is nog steeds niet bevallen, ze wordt met de dag chagrijniger . Vandaag gaat de vk voor de 2e keer proberen om dr te strippen en anders wordt ze dinsdag ingeleid. Succes bij de gyn! Hopelijk zijn je suikerwaarden goed. Je afscheidingsvraag komt mij niet bekend voor, misschien bij een van de andere dames. @ daffie, gefeliciteerd met je 36 weken! Echt weer een mijlpaal he! Liefs van mij!
En ik ben weer terug! Zoals ik al dacht....niks aan het handje. Suikerwaarden waren gewoon goed. Ik moet zo af en toe ter controle prikken, maar zolang ik goed blijf staan mag ik gewoon bij de verlos blijven. De gyn heeft ook nog even gespiekt daarbinnen en bevestigde dat de kleine aan het indalen is en hij heeft het rompje opgemeten en die was volgens hem keurig. Nou...mooi toch! Ook even gevraagd over dat kleine beetje bloedverlies en dat is niks om me zorgen over te maken. Zolang het zo een sporadisch is en er geen grote hoeveelheden meekomen is er helemaal niks aan de hand. En het slijm...idem dito. Zolang ik geen hevige jeuk ofzo krijg, niks aan het handje. Hij zei dat bijna alle zwangere vrouwen meer afscheiding krijgen en dat deze afscheiding allerlei kleurtjes kan hebben en van dun tot dik. Tevens kan het steeds meer gaan 'ruiken'. Nou, al met al dus een voorbeeldige zwangerschap . @Sofie: heel goed dat je toch even naar het ziekenhuis gaat. Beter een controle teveel dan te weinig. Ben echt benieuwd wat de uitslag zal zijn. @Married: wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. En ben ook wel benieuwd wat de HA ervan vind.
@ Mieke: denk dat ik ook binnenkort overstap op albert.nl, lijkt me nou zooooo heerlijk! Wat ongelofelijk irritant van je mooie stoel! Zou ik ook helemaal gek van worden! @ Wenny; oei wat jammer dat het beebje weer teruggedraaid is. Hier hetzelfde probleem, maar dan een dwarsligger . @ Mobiel: hihihihi, sorry, moet wel even lachen om Tim en het behang.... Kan me voorstellen dat jij er vreselijk van baalt! @ Leintje; welkom bij de club! Zie onder mijn banner de bevallingslijst die je kan aanklikken! @ Suske: oei wat balen van die bevroren waterleiding! Zou mij ook niet helemaal lekker zitten met zo'n straalkacheltje. @ all: iemand nog weleens wat van Patriessie gehoord? @ Angela: goed dat jullie al die extra verlof weken hebben weten te regelen zeg! Hier wordt het nog wat: mijn vriend kreeg brief van directeur dat iedereen die bij een klant werkt het eerste kwartaal geen vakantie mag opnemen, omdat het zo slecht gaat met het bedrijf.... @ Caro: hmmmm lekker brownies. Ik heb nergens op getrakteerd . Vandaag je laatste dag dan denk ik? @ Hummel ; je moet echt even contact met je gyn zoeken meid. Doorgaans gutst vruchtwater er ook niet uit, maar komt het in kleine beetjes. Er kunnen namelijk ook kleine scheurtjes in je vliezen bovenin je buik ontstaan, waardoor het er langzaam langs sijpelt. bovendien: als jouw beeb al ligt ingedaald houdt die ook het gutsen tegen met het hoofdje. Zie net dat je naar het ziekenhuis gaat, heel goed! @ Iggy: oooow arme jij. Kan me wel indenken dat de kraamzorg iets zal gaan zeggen van jullie 'hond-op-bed'-beleid.... Snap wel dat jij het zo gezellig vind. Heb ook jaren mijn katten op bed gehad. Tegenwoordig niet meer en dat bevalt echt prima: geen haren meer in bed . @ Mirella: ik houd ook een beetje vocht vast, mijn ringen zitten strakker en mijn laarzen gaan niet meer goed dicht. Ik heb er alleen geen pijn van ofzo, erg vervelend voor je. @ Vaam: heb niet die sliertjes bloed en roze aan wc-papiertje gehad. Misschien een adertje bij bm-mond geknapt ofzo? @ married: oeh, jij hebt liggen woelen. Hopelijk vannacht beter? Zo, gister een bizar drukke dag gehad. Mijn auto is weer gerepareerd, gelukkig maar 35 euro, fjoe! Daarna naar een goede vriendin van vroeger geweest, was heel gezellig. Toen gauw naar huis, een vieze take-away pizza gegeten en toen zw-gym. Tis mij veels te zwaar die oefeningen. krijg er elke keer harde buiken van + bekkenklachten . Gister kort het persen geoefend, stelde weer weinig voor. Thuisgekomen ruzie met vriend: hij is ziek, maar blijft al zijn vrije dagen volplannen met het helpen van anderen. Hij staat continue onder tijdsdruk en komt niet aan zichzelf toe, geen wonder dat ie telkens ziek word. Verder was ie toch ontslagen afgelopen zomer? Hij had toen een deal gesloten met die baas dat ie nog overuren en vakantiedagen uitbetaald zou krijgen. Geld heeft ie gehad, maar nu blijkt dat ze dit gewoon nog als exra maand salaris hebben opgegeven bij de Belastingdienst, terwijl hij toen dus ook een uitkering kreeg. Grote kans dat ie nu dus 1500 euri kan gaan inleveren bij de Belastingdienst. Zegt ie: zij hebben die fout gemaakt. Zeg ik: maar je wist dat niets goed geregeld is bij je vorige werkgever en je had er op moeten toezien dat alles schriftelijk werd vastgelegd. Kan ik razend om worden, dat gebrek aan zakelijk instinct van hem. Hoe je hier nog uit moet komen bij de Belastingdienst? Graag tips! Weet iemand waar je zo'n lange ketting met belletje eraan kan kopen?
Hoi Meiden: Sofie: duurd niet zo lang meer dus voor dat de kleine komt, een voedings kussen voor 13 euro das niet duur. Vruchtwater: iemand die vorige keer bij me in het ziekenhuis lag heeft dit ook, volgens mij wat opvangen in inlegkruisje of zo iets en dan mee nemen voor controle, dat meisje moest toen wel bed rust houden maar hoefde niet binnen 24 bevallen omdat het steeds een klein beetje was. Noppie: je bent maar verwend door je collega's Maka: wat balen dat je bed niet lekker slaapt, hopelijk kan je er nog aan wennen. Wieniepenny: balen dat de kleine weer gedraaid is. Leintje1: welkom gezellig dat je ook mee komt kletsen. Miiriie: Bij een bloeddruk boven de 100 nemen ze je op in het ziekenhuis, waarschijnlijk moet je nu bij elke controle urine mee nemen, en als je klachten erger worden gelijk bellen, mijn bloeddruk is ook telkens rond de 95 bij mijn vorige zwangerschap was hij 110 onderdruk toen ben ik opgenomen om daar bed rust te nemen. Iggy: als je niet goed overweg kan metde kraamhulp heb je het recht om een nieuwe te vragen. Mieke: balen van de kinderstoel. Vaam: van die 3 dagen voel je nog niet echt pijn ze brengen dan alleen een vetertje in zodat je wat ontsluiting krijgt, vorige keer ging het vrij snel binnen 1 dag lukte het toen. Fijn dat de controle goed was. Sofie: succes Mijn vriendin is gisteren bevallen van haar 5e kindje ze heeft al 2 jongens en 2 meiden tussen de 16 en 10 jaar, ze heeft nu een jongetje gekregen. wel jammer dat ik er nu niet heen kan omdat ik op bed moet blijven. Martine