Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Sonya: Oh :D, wat een prachtig frummeltje! En dat zou fijn zijn zeg, als je haar zaterdag al mee naar huis mag nemen. Ik ga ervoor duimen hoor!

dikke knuf Vaam

2. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Nou net bij de gyn geweest en ze nemen mij over van de vk. Dit ivm met mn ontregelde suiker.
    Moet volgende week weer een dagcurve laten prikken en op donderdag weer op controle komen.
    Verder was wel alles goed met de kleine en lag het mooi op schema.

Sonya: fijn dat alles goed gaat met de kleine en hopelijk mag ze ook echt mee naar huis zaterdag.

Maatje: lekker rustig aan doen en je laten verwennen. En als je het niet vertrouwd gewoon bellen.

Rest sorry maar ik wet het niet meer. Hopelijk gaat wel alles goed.

3. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Sonya Wat lekker dat alles goed gaat en dat ze dan zaterdag mee naar huis mag.

4. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Nyncke Balen van je suiker maar wel lekker dat de gyn je nu in de gaten gaat houden. Voor mijn gevoel toch iets meer kundigheid dan de vk. Hoe goed ze ook zijn.

5. Bbelly

Bbelly Actief lid

9 nov 2008
    457
    0
    0
    Twente
    Zozo, ik lees even bij en reageer dus niet al teveel, is mijn plan.

Noppie, was een lief, romantisch kamertje is het geworden! Ik vind het een mooi geheel.
    En gefeliciteerd met je verlof! Lief dat je van je collega's dat pakket hebt gekregen.

Amor, wat fijn die familie hereniging van je vent!

Iggy, wat fijn dat je geniet van het verlof! Ik dacht ook: wat moet ik dan doen? Maar na de vakantie heb ik er wel zin in!

Eppie, bn je trouwens helemaal beter na je val van de trap? Of zijn het puur bi kl88? Oh, ik lees dat je er last van hebt en moeite hebt met naar buiten gaan. Lastig hoor. Ik doe ook heel voorzichtig.
    En "duik in je weeen"is een boek :Dus ik denk dat het erom gaat om je te verdiepen in je ween :D

Chantal, super dat Amber het zo goed doet! En fijn dat je ervan kan genieten.

Caro, mooi kamertje, en ik vind jou buikfoto's erg mooi. \je kan het verschil echt goed zien.

Kelly, ik heb je pb gelezen, goed he, buddy! Wat een spannende droom, vooral het laatste stuk :) Ik zou er bij dromen dat je vent je komt redden, de volgende keer!

Golfola, gefeliciteerd met je vaste uren :D

Suske, mijn vent heeft ook wieltjes onder de box gezet, ik vind het nu al handig met stofzuigen :D Gelukkig werd er goed gereageerd op je huilbui, dit klinkt ook niet alleen als hormonen maar je denkt er echt zo over toch!

Enna, goed om te horen dat het met jullie mooi gaat!

Mieke, bedankt voor je pijnstillings-link. Duidelijke info. Ik vind de tens echt een optie, het werkt wel niet bij elk soort weeen, maar er zitten vlgs mij geen risico's aan en de scherpte van de pijn kan eraf gehaald worden.. weet nog niet.
    En bij het raden van de naam was het nogal een chaos.. dus als het aan ons te zien was, weten ze niet bij welke naam het was 8) cool he!

Married, ik herken je gevoel van, als ik maar weet dat het uiteindelijk allemaal goed komt, kan ik er wel tegen! Gek he, terwijl je weet dat zo iets niet kan.

Sonya, fijn dat jullie allebei al (bijna) naar huis mogen! Even bijkomen en daarna ging het allemaal goed, lees ik! Wat ziet Royenna er mooi uit, ik kan helemaal niet zien dat ze prematuur is op de foto. Succes met je bv dag morgen.

Daffie, wat jammer van je thuisbevalling. Heb je het nog gehad over het weinig voelen van maandag? Of was je alweer gerustgesteld?

Uk, gefeliciteerd met de overplaatsing! hopelijk ook iets meer rust voor jullie.

Leintje, welkom :)

Miireii, hoe gaat het met rust nemen? Puzzel al af :)

Maatje, wat een onzeker gevoel.

Tsjonge, sorry voor mijn lange bericht! Ben er ook lang mee bezig geweest, bijna 2 uur :oops:

6. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Marielle: dat is ook echt niet niks, een beebje krijgen en je ouders moeten missen. Kan me zeker voorstellen dat je daar gemengde gevoelens over hebt. Sterkte.

@ Maatje: meid toch, vind het zo rot voor je. Zouden het soms (indalings)weeen kunnen zijn? Mag je hier paracetamol voor nemen?

@ Golfo: mooi dat de controle weer goed is.

@ vaam: thanx. Tsja, weet het ook niet precies. Er is een loonstrook gemaakt van juli, ik weet niet of de Belastingdienst dan ook kan zien dat het per die maand was. hij gaat sowieso nog contact opnemen met die vorige werkgever, maar of het nog terug te draaien is?

@ Mieke: mooi dat je al zover bent met je enveloppen enzo.

@ Married: dank voor de Dayenne-update, jammer dat ze zelf nu geen internet heeft. Mooi dta je huisarts meewerkt aan het onderzoek.

@ Eppie: wat ben je weer heerlijk huishoudelijk bezig vandaag. Bij ons moet ook ECHT schoongemaakt worden boven, maar nog geen tijd en puf voor gehad.....

@ Sonya: wat heb je toch een mooie dochter. Gek idee toch dat er ook zo eentje in mijn buik zit :confused: . Fijn dat alles zo goed met jullie gaat.

@ Nyncke: jammer dat je over moet naar de gyn, maar wel fijn dat ze je dan goed in de smiezen gaan houden.

Zo heb ook weer wat activiteiten achter de rug: rustig op fietsje naar de stad gependeld. Aldaar: kapotte gouden ring weggebracht voor reparatie, kaarten bij HEMA gekocht + foto's opgehaald, zo'n belletje aan touwtje bij Prenatal gekocht, textiel-stift gekocht zodat ik beeb-kleding van vriendin kan markeren, vriend's pak bij stomerij opgehaald, boodschappen gedaan, kaarten geschreven en gepost. Pffff..... Oh ja en twee tafels beneden gepoetst.
    Heb dat belletje opgehangen. Het hangt nu erg laag bij schaambeen, maar het rinkelt nauwelijks :( . Vraag me af of dit gaat werken en t was ook nog belachelijk duur, 20 euro voor n belletje....

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    zo prenetal is weer leeg gekocht jeetje mina heb zoveel leuke lakentjes dat ik echt niet meer kan kiezen welke ik der op doe

8. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Hallo dames, misschien moet ik me toch maar weer gewoon aanmelden hier. Ik merk dat ik toch steeds behoefte heb om hier even bij te lezen! Komt ook omdat mijn account gewoon gehandhaafd blijft. En ik vind het niet zo leuk en netjes om wel te lezen en helemaal niets van me te laten horen...mag ik er nog weer bij? Ik hoop dat ik het nu wel een beetje bij kan houden.

Ik ben 35 jaar en zwanger van mijn eerste kindje en niemand anders weet het nog maarrrr...het wordt een meisje! (jullie kennen me toch niet... ;))Ik heb wel een neutrale babykamer maar kon me met de kleertjes niet in houden en heb toch roze gekocht. Dus als mensen nu het kamertje willen zien houd ik angstvallig de kast op slot! Ha ha!

Heb wel aardig wat zwangerschapskwaaltjes te verduren, maar niets echt ernstigs gelukkig. Wel even spannend is dat ik volgende week een dagcurve moet laten prikken omdat mijn suiker bij de laatste controle bij de VK aan de hoge kant was. En ik zit aan de staalpillen. Maar verder heb ik niet zoveel te klagen denk ik. De kleine is al deels ingedaald: 'beweeglijk in het bekken'zoals dat heet.

Vanaf nu zal ik proberen iedereen een beetje bij te houden en te reageren! Ben voor nu ook erg benieuwd hoe het met Sofie is!

Tot klets!

PS: ik heb ook meteen maar even twee leuke foto's van het kamertje in mijn album gezet, commode is er nog niet. Wordt tot mijn grote ergernis pas week 4 geleverd terwijl we die al in oktober hebben besteld! GRRR (sorry vind het zooo stom!)

9. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Noppie: nou ik hoop toch echt dat het wel terug te draaien is. Als je ergens word ontslagen of ontslag neemt krijg je vaak nog je vakantiegeld en overuren uitbetaald in de maand na je vertrek, dus dat is geen officieel loon. Als je dat op papier kunt krijgen van zijn oude werkgever en dat mee kunt sturen bij het bezwaarschrift aan de belastingdienst dan ben je volgens mij al een heel eind.
    En €20,00 voor een belletje! Is ie van goud ofzo?

@Iggy: die prenatal die boft maar met ons zwangere mutsen :).

@Waxientje: tuurlijk mag je weer gezellig meekletsen joh. En je hoeft echt niet telkens op iedereen te reageren hoor. We zijn met zo veel man dat het geen verplichting moet worden voor je.

Reageer op diegene waar je graag op wilt reageren of lees lekker mee.
    Als je zelf iets te melden hebt zal ook heus niet iedereen er op reageren, dus voel je daar niet schuldig over.

Ik heb af en toe ook dat ik geen tijd heb gehad om hier op het forum te komen en dan lees ik het ook alleen even vluchtig door (20 pagina's ga ik echt niet in detail door zitten lezen hoor ;)).

Dus geen verplichtingen, lekker kletsen is de doelstelling :D.

Trouwens een heel leuk kamertje, wel balen dat je commode nog niet binnen is.

10. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    Hoi meiden,

even snel een kort berichtje van mij:

Ziekenhuis: urine onderzocht, monitoring gehad, uitstrijkje gehad.
    Urine was ok. Monitoring vind ik altijd leuk om je baby's hartje te horen en tegelijkertijd je weeën te bekijken, maar was nog wel te doen. Zie wel weeën voorbij komen, maar voel ze niet echt. Dus dat vond ze ook geen probleem. Ontsluiting was 1,5 cm geworden, maar het vochtverlies kon geen vruchtwater zijn, want... De zak met vruchtwater was nog helemaal intact! Hoera, ikke blij..

De zoete geur kon komen door de zw-diabetes. De geur van suiker komt dan rechtstreeks door in je urine.. Vandaar dus!

Heb echt heerlijk geslapen in t ziekenhuis, was echt moe van al het nadenken over wát het zou kunnen zijn..

Ik ga nog even liggen, ben nog steeds moe.

Een fijne avond allemaal en tot morgen voor mij..

Sofietje

11. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Vorige keer toen ik weg ging was ik ook te druk: met werken en verbouwen en nu heb ik lekker rust! En het zijn idd wel erg veel mama´s hier om iedereen echt te leren kennen. Hoe gaat het nu met jou Vaam, ik herinner me nog dat jij relatieproblems had, toch?
    ...of wil je me niet even bijpraten. Hoeft ook niet perse hoor, maar ik vond het toen zo rot voor je!

hee Sofie, fijn dat het niets ernstigs nog is en wat apart van die zoete geur dat dat door je zw diabetes komt

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Even dit: meiden die weer komen kletsen of die zich nieuw hebben aangemeldt...
    We hebben dus een lijst, bij sommigen van ons onder banner te vinden in het bijschrift.
    Ook hebben we een buddylijst samengesteld. Als er iets is of je bent bevallen of de bevalling is begonnen dan kunnen we onze buddy op de hoogte stellen en deze zet dan een berichtje hier op het topic.

Waxientje, klets dus gezellig weer mee!
    Leuk die muurschildering.

Sofie, hele geruststelling dus.

Maatje, gelukkig is het niet erger geworden en ik hoop heel erg dat het zo blijft.

Sonya wat een pracht dochter zeg.
    Gewoon niet te geloven dat er al zo'n af-mensje in je buik zit zeg.
    En dan zie ik de foto's van Royenna en dan moet ik echt even slikken dat er zo'n klein hummeltje in mijn buik zit.
    Nog zo onbekend eigenlijk en niet wetende hoe hij er uit ziet.
    VInd het maar bijzonder hoor.
    Ik hoop heel erg dat Royenna zaterdag mee mag.

Noppie, wat een drukke dag zeg. Maar wel veel nuttige dingen gedaan.
    Gaat het nog steeds goed op de fiets?
    Duur belletje, hoop dat het gaat helpen.

Noppie, enveloppen zijn op de postzegels klaar! dus dat is wel al prettig zeg.
    Nu de rest nog.

Nou hier liep de middag even anders. Hals over kop met 1 van de katten naar de dierenarts.
    Ze liep sinds gister mank en vandaag helemaal niet meer op haar achterpootje.
    En morgen heb ik geen auto (garage) dus kon gelukkig nog even terecht.
    Maar er is niks te vinden, alleen dat ze boven de 40° koorts heeft en dat is niet goed.
    Dus antibiotica en ontstekingsremmers gekregen en pijnstilling.
    Kan ik me daar weer een week mee bezig houden en dat gaat al zo moeilijk bij deze poes.
    Moet ik haar morgen ook nog eens zelf temperaturen :confused:
    En weer 75 euries armer. Maar goed alles weer voor de beestjes hoor.

Vanavond weer naar een voorstelling in het theater, "de Bloeiende maagden".
    Heb eigenlijk totaal geen zin, blegh.
    Oja en ik had ook ineens spontaan een bloedneus :(

13. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Vaam: dank voor het meedenken. Ik zal tegen mijn vriend zeggen dat hij een dergelijke verklaring vraagt. Hihihihi, nee, dat belletje is dus niet zeker niet van goud....

@ Waxientje: welkom terug! Mooi dat je beebje goed ligt, die van mij ligt dwars :( . Hopelijk is je suiker in orde.

@ Hummel: fijn dat het toch geen vruchtwater was!

@ Mieke: ooooow, wat zielig voor je kat! Kan je haar makkelijk medicijnen geven? Bij 1 van mijn katten kan ik het alleen, maar bij de andere moeten we echt met z'n tweeen een houtgreep toepassen... Succes ermee en ik hoop dat die kuur snel aanslaat.

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Noppie, hier ook houtgreep, en soms lukt het wel alleen.

15. amor

amor Actief lid

19 jul 2008
    324
    0
    0
    Hi meiden,

Dont worry, here I am :D en die kleine zit nog lekker in mijn buik :D

Alles vluchtig doorgelezen, maar waren 25 pagina's, dus ik ga nu niet reageren, zal proberen het weer beter bij te gaan houden!

Met Patriessie gaat het goed hoor, ik sprak haar toevallig nog ff op msn en ze heeft goede en slechte dgn, maar vooral erg druk ivm verhuizing etc.

Ik heb ook erg goed nieuws: Ik had vandaag controle bij mijn eigen gyn en toevallig had ik vannacht en vanmorgen best heftige weeen gehad en had mijn tas dan ook al meegenomen, in de veronderstelling dat ze me weer daar zouden houden.

Maar ik heb dus nog steeds maar 1 cm ontsluiting en het goede nieuws is dat mijn gyn zegt: waarom lig je hele dagen in bed? Laat die kleine maar komen hoor! :D

Hij is het hoofd van alle gyns daar en heb het meeste vertrouwen in hem en hij is de enige die niet altijd zo paniekerig doet en toen ik in zk lag was hij al ff langs geweest en gaf hij me al de indruk dat hij het onzin vond dat ik daar lag, maar alle andere artsen behandelen me alsof het echt heel erg zou zijn als mijn zoon al ter wereld kwam en gaven me dus strenge orders tot bedrust.

Hij zegt nu: Het is toch niet voor niks dat je geen weeenremmers meer krijgt, misschien moet die kleine wel een paar dagen op de kinderafdeling, maar je hebt nu net zoveel overlevingskansen als over een paar weken, dus ga maar lekker lopen en je ding doen :D

Zelf denkt hij wel dat het nog best een paar wkn kan duren voordat ie komt, omdat mijn ontsluiting niet verder is gegaan.

Ik d8 dat ik al vruchtwater verloor en misschien is dat ook wel zo, maar het is zo weinig dat ik me daar ook niet druk over hoef te maken en ik hoef pas over 2 wkn terug te komen :D

Ik was van plan vanmiddag gelijk lekker te gaan strijken en poetsen, maar heb de hele middag geslapen :) omdat ik zo moe was vd weeen en de spanning!

Gelukkig zorgt mijn vriend de laatste tijd echt TOP voor mij en voor het huishouden!

Morgenavond gaan we bij een vriendin eten en hij gaat voor haar klussen en in ruil gaat zij voor ons strijken, want er komt echt geen einde aan die babywas!

Mijn andere vriendin komt hier nu ook voorlopig 2x p.w schoonmaken en lost daarmee haar schuld bij ons af en daarna komt ze nog 1x p.w.

Ze heeft dinsdag gestreken en morgen gaat ze de babykamer, box en badje enz met dettol schoonmaken en dan vanaf volgende wk de standaard schoonmaak.

We hebben trouwens gereageerd op ons DROOMHUIS; een 5 kamer nieuwbouw (sept. klaar) hoekwoning bij het water met beneden een extra slaapkamer die lijkt op een serre, erg mooi en een extra berging bij woonkamer, enz enz... we horen woensdag of we hem hebben. degene met de meeste punten krijgt hem. Ook op andere woningen in die wijk gereageerd, ook mooi, maar tussenwoning en 4-kamer, dus die ene is echt de JACKPOT

Nou, mijn lieve schat komt aan met heerlijke salade en stokbrood, dus ga ff eten en zal proberen om weer dagelijks ff hier te komen en te reageren!

16. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hoi meiden,

Even een kort berichtje van mij. Ik kan helaas niet op iedereen reageren en doe even snel wat ik nog weet.

Sonya, wat een prachtige dochter heb je! Ik hoop dat ze zaterdag naar huis mag! Ga lekker van elkaar genieten! :D

Waxientje, welkom terug! Natuurlijk mag je weer lekker meekletsen! Mooi kamertje hoor, hele leuke muurschildering. Zelf gedaan?

Noppie, inderdaad duur voor een belletje. Nu maar hopen dat het werkt. Waar heb je hem gekocht?

Sofie, wat fijn dat het geen vruchtwater was! Dat moet toch wel een geruststelling zijn! Fijn dat je die weeën niet eens meer voelt. En 1,5 cm ontsluiting valt nog wel mee toch? Daar kun je nog wel een tijdje mee doorlopen!
    Succes meid!

Wat jammer dat het rijexamen van Dayenne gecancelled is, maarja.. het is ook inderdaad slecht weer. Hopelijk mag/kan ze nog snel afrijden, voordat ze gaat bevallen. Anders wordt het eerst ook niet, denk ik...
    Ik duim voor haar.

Pfffff.. ik ga er weer mee stoppen. Voel me weer verschrikkelijk beroerd. Het begon vanmorgen alweer met een grote golf gal en slijm (sorry voor het walgelijke). Het is nu weer elke ochtend mis, en ik voel me daarna ook helemaal niet lekker. Het 'eruit gooien' lucht hier helaas niet op.
    Ik krijg haast geen hap eten meer door mijn keel, heb nergens zin in. Ik eet alleen omdat ik móet.
    Net aan tafel weer heel hard mijn best gedaan, maar ik kón gewoon niet mijn bord leeg eten. Heb een gehaktbal gehad. Dat moest van mezelf omdat ik de laatste tijd altijd het vlees laat staan. Daarna nog geen half bord aardappels gehad, en aan mijn groenten ben ik vandaag niet toegekomen. Ik vind het zo vreselijk dat ik huilend aan tafel zat. Mijn vriend probeerde me wel te troosten, de schat, maar ik vind van mezelf dat ik weer te weinig eet. Ik houd het gewoon niet binnen, net als in het begin van de zwangerschap. Toen bleek alles ook wel goed en kreeg het kindje toch genoeg te eten. Op alle echo's is steeds een mooi rond buikje te zien geweest, dus de kleine man heeft niets te lijden. Maar toch... het nare gevoel blijft toch bij mij, omdat ik vind dat ik zo weinig eet of zo weinig eten binnen kan houden. Ik voel me er gewoon schuldig over, hoewel ik weet dat ik er niets aan kan doen. Ik doe mijn best, maar zo voelt het niet... :(

Ik ga me maar ff douchen. Dan kijken welke kleren ik morgen aan ga trekken, ik heb nl. een sollicitatiegesprek en ik wil de baan héél graag hebben dus wil er wel mijn best voor doen, ook al kom ik daar aanzetten met een flinke buik...
    Misschien tot vanavond, maar misschien besluit ik ook wel om lekker vroeg te gaan slapen vandaag.

Fijne avond allemaal!

17. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Nog even snel aan Amor: Fijn om weer van je te horen! Ben blij dat alles goed gaat en dat de gyn zich geen zorgen maakt, hoef jij dat ook niet te doen! :D
    Ik hoop dat jullie het huis krijgen, klinkt inderdaad als een droomhuis! :D

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Iloiza, oh meis wat naar voor je dat je je zo beroerd voelt en niks binnen kan houden.
    Heb echt met je te doen!
    Voor morgen iig heel veel succes bij de sollicitatie, laat je even weten hoe het is gegaan.

Amor, daar worden we toch weer helemaal blij van van zo'n bericht :D
    Wat goed zeg en wat heb je toch een lieve vriend en ook natuurlijk super lieve vriendinnen.

19. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Sonya: wat fijn om te horen dat het met jou en Royenna goed gaat! Hopelijk mag ze zaterdag lekker met jullie mee naar huis! Ow en wat een schatje is ze :D !

@Vaam: nee ik doe niet te veel hoor. En als ik merk dat mijn billen te veel pijn gaan doen, ga ik gewoon lekker op de bank liggen. :D

@nyncke: misschien maar goed dat de gyn je nu overneemt! Sta je helemaal goed onder controle!

@Bbelly: aan die val van de trap heb ik niks overgehouden hoor. Het zijn echt bekkenklachten. Ow :D wist niet dat dat een boek was! Ben ook een boek aan het lezen. De bevalling van je eerste kind. Heel duidelijk en overzichtelijk!

@ de TENS: voor degene die daar intresse in hebben, volgende week is ie te koop bij de Lidl!

@Noppie: ja het was al lang niet om aan te zien en dan heb ik daar dus ineens genoeg van en dan moet ik gaan schoonmaken! Zal ik eenbeetje energie aan jou geven? ;)
    Zo'n belletje is wel duur dan? En je hebt ook een productieve dag gehad zo te lezen!

@Iggy: heb je helemaal niks meer voor ons overgelaten ;) ?

@Waxientje: tuurlijk mag je hierbij en gezellig met ons meekletsen! Leuk dat je een meid krijgt! :D Ik kon me met kleertjes kopen ook niet inhouden. Ook veel roze en heb de kleertjes gewassen en ze hangen met een zak eroverheen in de kast! Jammer dat je bloedsuiker wat te hoog is. Je hebt een hele mooie wieg en is dat een muurschildering? Die is ook erg tof!

@Sofie: goed om te horen dat het geen vruchtwater was wat je verloor! Owkee wist niet dat door de diabetes je urine ook zo lekker zoet gaat ruiken! ;)

@Mieke: ow wat zielig voor je katje! Hoop dat de medicijnen snel aan gaan slaan en dat ze zich snel weer beter voelt!

@Amor: oh meid, goed om weer wat van je te horen hoor! Fijn dat die gyn wel lekker relaxt is en dat je geen strikte bedrust meer hebt. Goed dat je mannetje zo goed voor je zorgt! En nog bezig met een huisje ook? Spannend allemaal hoor. :D ;)

@Iloiza: wat jammer dat je je zo beroerd blijft voelen. Kan me indenken dat je je schuldig voelt tegenover je kleintje omdat je weinig eet, maar als je je vol gaat stoppen omdat het van jezelf moet, is het ook niet goed en dan heb je daar alleen maar meer ongemakken van. Jou kleintje komt niks te kort hoor! Gewoon eten wat wel gaat en het daar bij laten!
    Succes morgen met je gesprek!

Hier net weer naar de yoga geweest. En nu was het voor het eerst om 19 uur ipv 20:30 en dit tijdstip bevalt wel veel beter hoor.

X Esther

20. Kim84

Kim84 Niet meer actief

Hier even een klaagberichtje van mij!

Ben nu al 2 weken ziek, het is begonnen met griep en nu blijft een heel vervelende hoest hangen die niet overgaat. M`n ribben zijn hartstikke beurs hierdoor waardoor ik niet meer normaal kan hoesten, niet meer kan autorijden en verga van de pijn. Ik slaap al nachten niet meer dan 4 uur omdat ik alleen maar lig te hoesten. Gister van de assistent van de huisarts een hoestdrankje gekregen maar vanochtend zat ik er echt helemaal doorheen. Vanmiddag op het spoedspreekuur geweest en nu blijkt dat er een infectie op m`n luchtwegen zit. Heb een penicilline-kuur gekregen.

Sinds gistermiddag heb ik last van harde buiken die in de loop van de dag pijnlijker worden. Vanmorgen waren ze weer erg pijnlijk en tijdens het douchen werd het minder. In de middag werden ze weer steeds pijnlijker. Begin van de avond toch maar de vk gebeld en mocht langskomen. Nu blijkt dat m`n baarmoedermond al verkort en week is en dat ik al 1 cm ontsluiting heb! Vk durft het niet zwart op wit op papier te zetten maar gaf wel toe dat het begin van de bevalling er is... Dus het wordt spannend de komende dagen! Moet alleen morgen wel voor de zekerheid urine langs de ha brengen, ter controle op blaasontstekening. Maar vooralsnog blijven de harden buiken regelmatig komen en trekt het door naar m`n onderrug... Ons meisje beweegt verder goed en haar hartje gaat als een trein, dus die heeft er zin in!

Zie er alleen wel tegenop om te gaan slapen, of het weer een slapeloze nacht met alleen maar hoesten wordt..
    Mocht het erg spannend worden, ik hou jullie op de hoogte!

Deel Deze Pagina