Mieke, zou dat ook niet hebben gepikt met die stoel, wel jammer van de verzendkosten. Succes met de poes! Noppie, maken ze in een dergelijke situatie geen uitzondering dan? Zou toch wel heel sneu zijn als hij meteen weer moet gaan werken..... Succes met die financiele kwestie, kan je helaas niet helpen, ben daar niet in thuis. En ook weer lekker druk geweest, lees ik. Maatje, Jeetje meid, kan me voorstellen dat dit zwaar is.... Moest je de vk niet terugbellen als je er weer zo'n last van kreeg? Zie dat je gebeld hebt, wordt je ook niet veel wijzer van....... Sterkte! Married, thanks voor de update van Dayenne, wat ontzettend balen voor haar. En succes morgenochten met het plassen Eppie, bedankt! Was wel weer vreemd om voor zo'n lange periode de deur achter me dicht te trekken. Kreeg van mijn baas een hele mooie grote bos bloemen, ontzettend lief! Jij ook weer flink bezig geweest zie ik. Denk je wel een beetje aan jezelf! Fijn dat de yoga nu vroeger is, hier is demgym van 8 tot 9, is op zich wel te doen. Sonya, wat fijn te lezen dat het zo goed gaat met jou en je kleine meid! Hopelijk mag ze idd zaterdag met jullie mee naar huis! Zal voor jullie duimen! Enne, wat een mooie meid! Waxientje, welkom terug! Leuke wieg en muurschildering! Sofie, gelukkig is alles goed! Slaap lekker! Amor, fijn dat het zo goed met je gaat en succes met het huisje! Iloiza, balen dat je zo slecht kunt eten en dat alles er uit blijft komen...Sterkte meid! Kim, spannend, meid! Succes! Zoals gezegd dus vandaag de laatste werkdag gehad. Toch wel raar dat ik nu 19 weken niets moet...... Hier nog steeds 's avonds en 's nachts nog steeds met regelmaat krampen... Hoop dat dit weer snel overgaat.....
Oei Kim, spannend zeg. Maar wel vervelend als je nu moet bevallen, terwijl je steeds zo aan t hoesten bent en niet erg uitgerust... Amor, goed nieuws! Lekker weer toegeven aan je nesteldrang dus Iloiza, bah wat vreselijk dat je t nu weer zo erg hebt. t Schijnt idd niet veel kwaad te kunnen als je zo weinig binnenkrijgt. Tegen mij zeiden ze destijds ook steeds, t kindje pakt wel wat t nodig heeft, als je maar zorgt dat je genoeg vocht binnenkrijgt. En misschien kun je wel een goede multivitamine nemen, als je die nog niet nam? Voel je alsjeblieft niet schuldig, t is voor jezelf al erg genoeg, je kindje heeft er geen last van. Sofie, goed te horen dat je vliezen nog intact zijn! Sonya, wat een mooi meisje zeg. Ze ziet er idd helemaal niet prematuur uit! Maatje, vervelend zeg dat zoveel last van hebt van die harde buiken en rugpijn. Ik heb wel gelezen dat t bij een tweede al veel eerder en erger kan 'rommelen', maar jij hebt t wel heel erg. Sterkte hoor, en lekker klagen hier dat mag! Wow, Noppie, jij bent druk bezig zeg pfff! En hopelijk werkt t belletje. Mieke, ach gos, arm beest. Een van mijn katten kan ik heel makkelijk pillen geven. Dat is zo'n schrokop (die eet zijn brokjes niet, maar schuift ze naar binnen ). Ik geef m dan brokjes uit mijn hand te eten met de pil ertussen en hij heeft niets door! Haha. De ander is helaas niet zo makkelijk. Wij hebben vandaag ook eindelijk de tekst voor t geboortekaartje samengesteld. We sturen niet zoveel kaartjes hoor, stuk of 50-75, alleen familie en goede vrienden. De rest krijgt een mailtje van t digitale kaartje. Verder de laatste aankopen van zaterdag gestreken. De kast begint nu wel aardig vol te raken! Ik kan niet w88 om al die leuke pakjes aan te trekken, ben zo benieuwd hoe t staat Nu lekker naar bed, afgelopen nacht al wat beter gelegen gelukkig!
@Mobiel, Ja het is zeker zonde van je behang en het werk. Was het verhaal tegen me moeder aan het vertellen en die begon gelijk oooh ja ik ken het hoor jij hebt ook lekker aan het behang lopen peuren op die leeftijd. @Sonya, wat een mooi kind zeg zal voor je duimen dat ze zaterdag heerlijk mee naar huis kan. @Waxientje, Gezellig en welkom klets gewoon mee! @Sofie, Fijn dat het goed ging in het ziekenhuis en dat het niks ernstig was. @Amor, goed om te horen dat het goed gaat en dat je niet volledige bedrust nodig hebt en dat je gewoon je ding kan doen. @Kim, jeetje wat spannend zeg, succes.
Kimmie tja zo zie je maar weer, dat behang op die leeftijd erg interessant is Ik heb geen idee of ik het ook gedaan heb, vast wel, kan het alleen niet navragen
Hai hier ook weer een teken van leven van mij Zo tussen alles door lees ik nog steeds mee maar tijd om te reageren komt er steeds niet van Ons huisje begint eindelijk ergens op te lijken en onze deadline om het weekend van eind januari begin februari er in te kunnen gaat tot nu toe nog steeds door.. Maar zie er wel tegen op om alles hier nog in te pakken en dat het uitpakken daar niet allemaal gaat lukken is 1 ding waar ik zeker van ben... maar wel lekker te horen gekregen dat mijn mams en schoonzussen het nieuwe huis helemaal gaan schoonmaken voordat we er in gaan Met de zwangerschap ging het echt onwijs goed tot afgelopen week.. ik vertelde jullie dat ik zo'n klein buikje had.. nou daar wil ik nu op terug komen ik heb afgelopen week een spurt gemaakt niet te geloven ben pinguin af en zit nu in de walrus fase hihi mijn schoonzus schrok er vandaag nog van.. En ja ik ben weer op een lekker tijdstip online dus jullie raden het al.. ik slaap weer K.. daarnaast erg last van indalings weeen/krampen/steken en dat vooral s'nachts (als ik tot rust kom) gisternacht maakte me vriend me wakker of het wel goed met me ging ik liep gewoon al 10 minuten au te roepen en te jammeren Maar voor de rest gaat het goed, weer enorme eetlust gekregen pff blijf honger houden hihi maandag naar de VK en dan maar is een xtje wegen.. erg benieuwd naar. @Mieke spontane bloedneus: heb ik elke dag al vanaf het begin van mijn zw.. als ik mijn neus snuit ook sliertjes/stukjes bloed, maar niets om je zorgen over te maken komt door de doorbloeding... Als ik zo nu en dan jullie lees merk ik wel dat het nu voor iedereen echt ook zwaarder is geworden, vind ook dat het in 1x ook allemaal zo dichtbij komt.. en al 4 beebjes geboren, gelukkig gaat het goed met deze kleintjes.. Nou ik ga weer proberen te slapen.. tot snel en voor jullie allemaal heel veel sterkte! en probeer wat vaker te reageren of iig wat van me te laten horen
Goeie morgen meiden: Wat balen voor Dayenne ik hoop dat ze nog voor de bevalling mag afrijden. Sonya: wat een schatje, ik hoop voor je dat ze zaterdag mee naar huis mag. Noppie: dat inderdaad wel duur voor een belletje. Waxientje; leuk kamertje hoor. Sofie; gelukkig dat alles nog goed is, rust maar lekker uit nu. Mieke: sterkte met je kat. Amor: dat is goed nieuws, mijn vriendin heeft 3 weken met 3 cm ontsluiting rondgelopen, kan dus inderdaad nog wel even duren. Ik duim voor je dat je het droom huis krijgt. Iloiza: wat vervelend meid, succes vandaag met je sollicitatie gesprek. Kim: sterkte meid. Patriesssie; dat is lief van je moeder en zus, succes nog even met verhuizen. Ga even douchen en dan weer op naar het ziekenhuis.
@Kim: jeetje meid, ze hebben je wel lang doorlaten lopen met die luchtweginfectie! Hopelijk slaat de penicilline kuur goed aan. Ook niet zo mooi dat je al 1 cm ontsluiting hebt, maar daar kun je op zich nog wel even mee door blijven lopen? Ben benieuwd wat er uit je urineonderzoek komt! Sterkte meid ! @Angela: lees hier dat iedereen weliets krijgt als ie met verlof gaat. Nou ikke niet hoor !Misschien zijn ze wel blij dat ze van me af zijn voor een paar maanden ! Hoop dat je krampen snel overgaan! @Maka: zou weleens willen zien hoe jou kat pillen naar binnen schuift (en zijn brokken natuurlijk) ! Wij sturen ook net iets meer dan 50 kaartjes hoor! @Patriessie: hee meid, goed om je weer te zien! Fijn dat je met je huisje op schema loopt en dat je huis voor je wordt gepoetst. Van pinguin tot walrus! Vervelend dat je last hebt van indalingsweeën en dat je daardoor ook slecht slaapt! Hopelijk heb je toch nog een beetje geslapen! @Martine: succes in het ziekenhuis! Heerlijk geslapen vannacht en ga zo direct naar mijn beste vriendin. We gaan heel creatief bezig zijn, maar misschien gaat ze ook nog wel een buikschildering maken, want dat wil ik zo graag en dat vindt zij ook wel leuk om een keertje uit te proberen. Dus ik zie jullie vanavond wel weer. X Esther
Goedemorgen Dames, Het forum gaat er in de loop van de dag al uit. en als het goed is kunnen we zondag weer verder kletsen. Ben heel benieuwd. Patries: fijn dat het nu lekke opschiet in je nieuwe huisje. Fijne dag allemaal. Groetjes uit het koude Portugal (hier min 4 erg koud voor hier)
@Sjors: ow wat jammer dat het forum er vandaag al uit gaat. Maar ja, kunnen we vanaf zondag weer lekker verder kletsen dan. Bij jullie in Portugal is het ook lekker koud lees ik! Ach dan denk je nog eens aan het oude, koude kikkerlandje! Gaat alles goed met je verder? X Esther
@ Sonya: wat een prachtige dochter heb je! @ Noppie: een dwarsligger? Klinkt niet echt ideaal, ik hoop voor je dat er nog kans is dat het keert? @ Amor: wat spannend zeg ... lijkt me toch wel moeilijk om gewoon je ding te blijven doen. Je zult er toch wel veel mee bezig zijn in gedachten! Sterkte! @ Iloiza: ik hoop maar dat je je vandaag wat beter voelt! En succes met je sollicitatie! @Kim84: oeh ook al zo in spanning! jeetje zeg, ben benieuwd hoe het je vannacht is vergaan... @ Maka: ben ook bezig met de geboortekaartjes en het wassen van de kleertjes. Leuk om te doen he? Vind die kleertje zo snoepig en zo'n gek idee dat je nu nog niet weet hoe je kindje er straks in uit zal zien, he? Ik geloof dat het ook maar goed is dat ik mijn kamertje niet behangen heb. maar zo'n muurschildering kunje natuurlijk wel leuk 'afmaken' tegen de tijd dat je een wascokrijtje vast kunt houden! (en je op je moeder lijkt...) @ Patriessie: begrijp ik nou goed dat je nog gaat verhuizen voor de bevalling! Poeh zeg, ga er maar aan staan! Heel veel succes! Rot dat je zo slecht slaapt, weet ik helaas ook alles van. Ik zat vannacht om 2 uur ook weer met een boekje, een evergreen en een glaasje water rechtop in bed mezelf te vermaken. Bah. Nou dames, ik ga nog even snel de stofzuiger door het huis halen, want ik krijg zo de buuf op de koffie.
@Waxientje: de muurschildering 'afmaken'. Echt geweldig hoor! Maar ja, je moet je creatieviteit ook niet onderdrukken he? Stofzuig ze en veel plezier met de buurvrouw! X Esther
Eppie, jammer dat ze dat bij jullie niet doen.... Zo is het toch overal weer anders inderdaad. Veel plezier bij je vriendin straks, enne als er een buikschildering wordt gemaakt willen we wel foto's zien he! Patriessie, leuk weer van je te horen! Als ik het goed begrijp zitten jullie ook nog net op tijd in jullie nieuwe huisje! Succes! Sjors, Jullie zullen die temperaturen inderdaad wel niet meer gewend zijn.... Ik vindt het eerlijk gezegd wel lekker! Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen, tot zondag zonder zwpag........ Zal wel afkicken zijn , gelukkig hebben we de hyves nog!
@Waxientje: relatieproblemen is nog zacht uitgedrukt . Het is namelijk inmiddels mijn ex-man. Sinds 30-12-2008 zijn we officieel gescheiden. Hij heeft destijds toch voor zijn verliefdheid gekozen. Dat is naderhand weer stuk gegaan, maar ik geloof dat hij het nu weer met haar aan het proberen is. Verder heb ik zelf nu ook een nieuwe vriend. Tja, wie had dat gedacht. Het is allemaal heel vreemd voor me geweest, omdat het zo snel kwam en ik niet goed wist of hij niet gewoon een vervanging was van mijn ex. Maar we zijn nog steeds samen en we zien wel hoe het gaat lopen. Mijn ex en ik kunnen gelukkig nog goed door een deur. Tuurlijk is het niet altijd even gemakkelijk en hebben we ook wel eens ruzie, maar het wordt wel telkens uitgepraat en dat is het belangrijkste. Eerlijk is eerlijk, ik had liever gehad dat dit nooit gebeurt was en dat ik nu nog samen zou zijn met mijn ex-man en dat we samen ons kindje zouden opvoeden, maar dat is nu eenmaal voorbij. Nu dit is gebeurt wil ik hem ook niet meer terug, ik zou hem niet meer kunnen vertrouwen. Verder gaat het met mij dus erg goed. Ik sta weer positief in het leven en zie de toekomst weer een beetje rooskleuriger in. En niemand kan in de toekomst kijken, dus kan me er ook niet al te druk over maken. Mijn zwangerschap verloopt zeer voorspoedig en ik heb tot noch toe vrij weinig last van kwaaltjes (afkloppen ). Zo dat was weer een heel verhaal, sorry voor de andere dames . @Amor: we dachten al....waar is ze nou? Maar alles is dus goed en de beeb zit nog binnen. Heeeeel fijn om van je te horen. Nog even blijven zitten beebje Amor. @Iloiza: oh meid, ik heb echt medelijden met je. Denk je in het begin van die misselijkheid af te zijn, krijg je het aan het eind gewoon weer terug. Ik hoop voor je dat het niet al de laatste weken nog gaat aanhouden. @sofie: rook je dus toch snoepjes he . Dus dat word een beetje minderen met de suikerwaren. Wel fijn te horen dat wij allemaal ongelijk hadden en dat het dus geen vruchtwater was. @Kim: Jij ook al zo ziek. He meid, wat vervelend. En ook jij al ontsluiting? Het lijkt wel schering en inslag. Maar ik zie dat je al over de 36 weken heen bent en met 37 weken mag je in principe toch thuis bevallen he? Nou, hopelijk blijft ze nog even zitten en komt ze er uit wanneer het mag. Veel sterkte ermee.
Goeiemorgen, Hier ook weer een brakke nacht gehad, maar goed dan overdag maar weer bijtanken. Dat wordt even 2 dagen afkicken van het forum Denkt iedereen eraan dat ze waarschuwen dat je banner wrs niet overgenomen wordt door het nieuwe programma en dat je die dus even ergens moet bewaren waar je hem kan terugvinden! Vanmiddag komt een vriendinnetje gezellig op de thee, dus weer wat afleiding....en vanavond lekker uit eten met een groepje vrouwen Als ik niemand meer spreek hier op het forum...tot zondag! Liefs Daffie
Nog even dan Snel een berichtje van Sofietje: Komt mn vriend gister aan met een grote tas van de H&M :-D Pour toi mijn allerliefste! Hoera! Kleertjes! Gelukkig hebben we dezelfde smaak hahaha Het was echt zo lief om te zien.. Wel lastig om andere kleurtjes dan rose te vinden in onze smaak; gelukkig is mn vriend ook gek op rose! Ik voel me echt een stuk beter vandaag, heerlijk gersutgesteld te zijn! Allemaal een fijne dag en tot zondag dan maar.. Dat wordt raar.. hihi Liefs!
Hier ok nog even snel een berichtje: Gisteren bij de vk geweest en bloeddruk lag op 80 dus mag nu over 2 weken terug....mocht ook weer wat gaan doen, alsof ik stilgezeten had haha Kindje groeit boven verwachting goed en ligt al erg laag vond ze. Verder gaat het heel goed met mij, ben nog steeds verhuisdozen aan het uitpakken maar het einde komt in zicht . En wat een stof geeft een nieuwbouw huis je kunt aan het poetsen blijven haha... Gisteren het wiegje van mijn assistente opgehaald, mag ik lenen de komende tijd! Echt een heel schattig mandje, ben er helemaal blij mee! Moet de 20ste januari weer op controle bij de vk Liefs en tot zondag! Kelly
Goedemorgen! Nou ben goed verwend zeg op mn laatste dag, had ik echt niet verwacht! Echt superlief van mn collega's. Heb een vestje, een knuffel met inwikkeldoek, cd met kinderliedjes, broekje, shirtje, sokjes en 2 plantjes gekregen. Had zelf koekjes meegenomen (niet zelf gebakken hoor ) dus het is helemaal gezellig! Vanochtend eerst mn plasgebeuren gedaan (voor de strepto-test). Maar ik vraag me af of ik het wel goed heb gedaan . Heb netjes eerst gedoucht en daarna halverwege de eerste plas over dat ding heengepiest. Maar.. dat ding was van plastic en volgens mij neemt dat dus helemaal geen urine op! Maar de HA had gezegd dat ik er niet met mn handen aan moest komen, dus het lijkt me dan dat ik het niet eerst uit elkaar moest slopen.. Hmm.. maar ja, duidelijk verhaal maar niet heus. Ben heel benieuwd of het goed is gegaan, haha... @ Sonya, wat een poepie! Echt een scheetje zeg. En wat een topnieuws dat ze wellicht morgen mee naar huis mag. Geniet van elkaar! En ik herken Mieke dr gevoel helemaal: "Gewoon niet te geloven dat er al zo'n af-mensje in je buik zit zeg". Ik vind dat ook zooo onwerkelijk! @ Nyncke, vervelend dat je over moet naar de gyn. Maar wat moet dat moet (helaas). Succes ermee. @ maatje, hoe gaat het nu met je? @ Waxientje, gezellig hoor dat je er weer bent! Enne, superleuk dat je ons verteld dat het een meisje is! Gefeliciteerd! @ Sofie, fijn dat het goed was! Maf hoor dat je al weeen hebt, maar dat je ze niet voelt (ook wel lekker natuurlijk ) @ Mieke, wat zielig voor je poes. Sterkte met haar! Bloedneus heb ik trouwens regelmatig in de zwangerschap (in Oostenrijk was het nog veel erger zelfs). @ Amor, fijn dat je kleine nog warm binnen zit! Dat ie 'mag' komen is een geruststelling, maar het lijkt me fijner als ie iig tot 37 weken blijft zitten, nietwaar? En hopelijk lukt het met het droomhuis! @ Iloiza, jeetje meis, je blijft kwakkelen he. Sterkte! Succes met je sollicitatie, flink van je hoor! @ Kim, ook al ontsluiting joh, spannend! Je bent bijna 37 weken he . @ Angela, lekker van je verlof aan het genieten? .. Ik volg je vanmiddag hoor... Sterkte met je krampen! @ Patriessie, hee daar ben je dan! Balen dat je zo K slaapt! Succes met de verhuizing! @ Eppie, gaaf een buikschildering! Foto's maken he! @ Sjors, ow vandaag al het forum eruit? Balen, maar fijn dat je het even meldt, hihi.. Allemaal naar de hyves dus dit weekend! Zelfs koud in Portugal joh, pff, het moet niet gekker worden . Alles goed met jou verder? Heb gister wat oude zwangerschapstijdschriften van mn mams gelezen, zoo grappig! Van een jaar of 26 geleden dus. Staan allemaal patronen in om zelf kleertjes te maken, dat zie je nu helemaal niet meer eigenlijk. En over zwangerschappen en bevallingen werd veel minder eng gedaan in mijn ogen. Tegenwoordig maken ze je alleen maar bang lijkt het wel. Ook stond er een foto in van een babyhoofdje dat wordt geboren, ik had dat nog nooit gezien. Vond het best heel mooi eigenlijk, veel minder eng dan ik had gedacht. Nou, iedereen een fijne dag! Misschien nog tot later vandaag en anders tot zondag of tot op onze hyves! Liefs!