Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    hihi zul je altijd zien, kom ik terug van de bieb, ligt er een pakje bij de buren met de nieuwe router... kostte wat moeite om te instaleren... maar het is me gelukt :D

Joehoe ik kan weer internetten... ahum en lees nu dat t forum er dit weekend uit ligt... nou ja lekker dan :D

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Amor:
    heerlijk dat je zo opgewekt bent en zo lekker bezig bent.
    wel zo nu en dan even rusten hoor!
    veel plezier met je vriendinnen.
    Misschien even op www.baby-walz.nl kijken voor het boxkleed.
    Enne, jij zocht toch zo'n speciaal muziekdoosje (bol), is zag er laatst eentje van BamBam bij de Bijenkorf met een waslijntje er in geloof ik?

Axioma:
    joepie, gewoon weer lekker snel internet thuis!
    haha, toch sneller bezorgd dan verwacht, lekker hoor.

Evelieveling:
    Leuk dat je even langs wipt. Jij ook vast sterkte met de laatste weekjes.

Suske:
    Ik mag toch aannemen dat ze de kleintjes na de geboorte toch wel even wassen hoor, en ze niet zo in de pakjes hijsen ;)
    Gefeliciteerd met Saartje van jullie vriendinnen, speciaal hoor.

UK:
    Wat goed dat Ferry uit de couveuse is en in een warmte bedje ligt.
    Ondanks dat het is omdat hij het te warm heeft. En wat schattig dat hij nu een rompertje aan mag.
    Het voeden gaat dus goed en je BV doet het dus toppie, fijn hoor.

3. Kim84

Kim84 Niet meer actief

Misschien een dom vraagje van mijn kant :oops: ....

Ik heb nu 1 cm ontsluiting en een weke en verkorte baarmoedermond, volgens de vk van gisteravond.

Nu heb ik maandagmiddag een gewone controle-afspraak staan bij de vk (zit bij een verloskundig centrum en er lopen een stuk of 10 vk`s rond....).
    Ik wil aangeven dat ik donderdagavond ben geweest en als deze vk ook nog wil toucheren, dan kan de stand van m`n baarmoedermond toch niet veranderd zijn? Dat hij weer een lange, harde tuut is geworden?

Enne, heb geen blaasontsteking! :D

4. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Kim, ik ben geen expert, maar als baarmoedermond eenmaal verweekt en verkort is kan hij naar mijn idee niet weer dicht gaan zitten hoor!

Fijn dat je geen blaasontsteking hebt! Enne succes met alles hoor!

5. Kim84

Kim84 Niet meer actief

@Axioma; m`n moeder zei ook al dat als het eenmaal week en verkort is, dat het niet meer kan veranderen. Maja, blijf een onzekere zwangere!

Ik vind het ook spannend en hoop dat het snel door gaat zetten. Als ze binnen nu en een week geboren wordt, dan kom ik op medische basis naar het ziekenhuis en moet het kleintje sowieso een paar dagen blijven. Dat is wel jammer, maar als ze het tijd vindt om te komen, komt ze maar!

Ik hou je op de hoogte als het spannend gaat worden, je hebt gelukkig weer internet!

6. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Ik denk dat ze alleen zal toucheren als je weeën hebt (of als er een andere noodzaak is), want vaak willen verloskundigen zo min mogelijk toucheren ivm met infectie gevaar.

Succes!

7. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @dames: even een nog snel een berichtje van mijn buddy Martine. Ze smste me dat ze is opgenomen in het ziekenhuis. Haar bloeddruk was echt veel te hoog. Met de baby was gelukkig alles nog goed.
    Ze mag alleen haar bed nog uit om te douchen en om naar de wc te gaan.
    Ik moest jullie ook allemaal de groetjes van haar doen.

@HJ: volgende week al joh! Dat wordt spannend dan. Veel succes!

@Uk: wauw, Ferry doet het echt goed he! Fijn te horen hoor.

8. Hee, nog steeds online hier!

@Kim, ik hoop dat ze tot week 37 lekker warm in je buik blijft. Is toch fijner als je binnen de normale termijn bevalt. Fijn dat je geen blaasontsteking hebt.

@Vaam, fijn dat je ons inlicht over Martine. Wat balen van de bloeddruk. Het is natuurlijk niks om alleen maar op bed te mogen liggen. Gelukkig is met de baby alles goed. Hoeveel weken is ze nu zwanger?

@Suske, inderdaad fijn om met verlof te zijn! Leuk dat twee vriendinnen mama's geworden zijn. Leuk idee toch dat je straks ook zoiets kleins in je armen hebt? Ik kijk ernaar uit, maar het voelt tegelijkertijd nog steeds wel onwerkelijk.
    En volgens mij maken ze het kindje als het net geboren is alleen maar droog dat het niet afkoelt. Maar ze worden niet gewassen. Zal wel niet superbloederig worden hoor! (schat ik zelf zo in).

Zodadelijk partneravond van zw-sch-yoga. Ben benieuwd!

9. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Jeetje, die Martine...
    Gelukkig is met de beeb alles goed. Ik hoop dat het met haar ook snel beter gaat!

@ HJ: Jeetje wat spannend, zeg! Ik hoop dat beide kindjes, en met name de kleinste natuurlijk, nog even goed zullen groeien nu ze nog in je buik zitten. Volgende week kun je al van ze genieten... ik hoop dat ze het goed zullen doen!

@ Uk: Wat fijn dat het zo goed gaat met Ferry en dat hij zelf al drinkt!
    Goede tip, dat filmen van de eerste borstvoeding. Lijkt me inderdaad speciaal om dat later terug te zien. Ik ga zeker iets doen met je tip! :D

@ meiden: Bedankt voor jullie lieve reacties wat betreft mijn misselijkheid. Ik baal er ook ontzettend van, maarja...
    Ik nam wel al elke dag Gravitamon, dus heb ik toch nog een beetje het gevoel dat ik toch íets goed doe met eten. ;) Verder eet ik nu steeds kleine beetjes en ik zorg dat ik in ieder geval voldoende drink. Dan kan er wat dat betreft niet veel meer mis gaan, hoop ik.

Mijn sollicitatiegesprek ging eigenlijk wel goed! :D
    Ze hebben twee mensen nodig; eentje per 1 februari en eentje liever een paar maandjes later, omdat beide door dezelfde persoon ingewerkt moeten worden. De eerste die aangenomen zal worden zal ik in ieder geval niet zijn, maar ik zit nog wel in de race voor die tweede functie! Mijn zwangerschap was geen enkel probleem! :D
    En nu maar duimen dat ik die tweede functie krijg......

Sorry dat ik voor de rest niet reageer. Ik krijg zo visite.
    Fijn weekend allemaal! En tot maandag, of eerder, op onze hyves! :D

10. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Zo hebben de schilderijtjes opgehangen op de babykamer, en we hadden nog een gordijn rails liggen, dus kan ik ook eens een gordijntje zien te maken om een lelijke balk weg te werken ;) Heb alleen geen naai-machine ofzo, dus ff kijken hoe ik dat ga doen :(
    Tim ligt nu op zijn nieuwe kamertje :D welliswaar in zijn campingbedje, want nog niet alles is opgeruimd, maar zo kan hij in ieder geval vast wennen aan een andere ruimte om in te slapen :D Hij heeft de gehele dag weer niet geslapen en net toen ik hem in zijn campingbedje legde was het janken geblazen.. Hem in me armen genomen en op zijn peuterbedje gaan zitten met hem en binnen no time lag hij in me armen te slapen :confused:
    Afgelopen nacht heb ik ook de gehele nacht door kunnen slapen :D Tim is niet wakker geworden vannacht :D Lekker hoor.. Nu hopen dat hij dat doorzet..

Ik loop zo ff naar de buurvrouw schuin beneden denk ik, eens even vragen of zij misschien een naai-machine heeft :)

@ Suske: Tim werd wel gewassen na geboorte, nou ja gewassen, was meer even afspoelen in het warme water van een badje, kwam geen zeep of wat dan ook aan te pas..

@ Martine: Jeetje te hoge bloeddruk is niet fijn, hopen dat alles goed blijft gaan nu ze in het ziekenhuis ligt..

@ forumloos weekend: Ben toch blij dat ik ook me eigen forumpje nog heb, hoef ik tenminste niet helemaal forumloos te zijn dit weekend ;)

11. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Ik denk, ik kijk even of ik op ZW-pagina kan en dat kan nog gewoon. Ik dacht dat ze er in de loop van vandaag aan zouden beginnen! Of is het alweer verschoven :(:

@Angela: heb bij mijn vriendin alleen kaartjes gemaakt en er is dus nog geen buikschildering! Mijn vriendin voelde zich niet zo lekker vandaag :( !

@Daffie: vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. Hoop dat je het gezellig hebt gehad met je vriendin die op de thee kwam en veel plezier met het uiteten vanavond! :D

@Sofie: heerlijk dat je mannetje zo voor jullie beebje geshopt heeft :D !

@Kelly: fijn dat alles goed was bij de VK!

@Married: jij bent lekker verwend door je collega's!
    :D Hoop dat je snel de uitslag van je gelukte/mislukte test hebt!
    Ik vind ook dat er om sommige dingen qua zwangerschap nu heel spastisch gedaan wordt hoor. Wij zijn vroeger toch ook gezond ter wereld gekomen? Ik hou me wel aan de meeste dingen hoor, maar soms moet het niet gekker worden :confused:!

@Mieke: :D zie de poes al spartelen! Is toch ook niet fijn dat temperaturen?
    Ik ben ook van plan om die bal te gaan kopen hoor!
    Fijn dat je stoel er dit keer wel lekker snel is. Ow en lees net dat je badspulletjes ook al vandaag bezorgd zijn. Zo zie je maar dat het ook anders kan he ;) ?

@Caro: nu mag ook jij lekker genieten van je verlof!

@HJ: jeetje meid, dat is niet zo'n goed nieuws! Heel veel succes en sterkte! Ben je de 5de februari mama die gaat bevallen!

@Uk: goed om te horen dat Ferry zo vooruit gaat. Geniet maar lekker van je mannetje!

@Amor: je moet nou ook weer niet ineens alles gaan doen he :D ;)? Ze zeggen trouwens dat honden eerder in de gate hebben dat er iets staat te gebeuren, dan wij zelf!
    Mijn boxkleed is ook wat groter dan de box, maar heb hem er wel gewoon ingelegd hoor. Misschien dat je kan kijken bij babydump ofzo?

@Suske: gefeli met het dochterje van je vriendinnen. Komt nu inderdaad dichtbij he? Soms krijg ik er wel even de kriebels van hoor. Ze drogen de baby meestal eerst goed af hoor, maar het huidsmeer blijft erop zitten!

@Evelieveling: jij ook lekker genieten van je zwangerschap hoor!

@Axioma: heerlijk dat je de nieuwd router al in je bezit hebt.

@Kim: kan me indenken dat je je wat onzeker voelt hoor!

@Vaam: bedankt voor de update over Martine.

@Iloiza: mooi dat je sollicitatie goed is verlopen en het komt natuurlijk helemaal perfect uit dat die ene functie pas voor over een paar maanden is! Wanneer krijg je iets te horen?

De Lodger shelter die ik via marktplaats heb gekocht is vandaag al op de bus gegaan, dus ik hoop hem begin volgende week thuis te hebben.

X Esther

12. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Amor: fijn dat alles zo goed met je gaat. En nu zal ik even duimen dat jullie dat droomhuis krijgen!

@ Iloiza: dat belletje had ik bij de Prenatal gekocht. Wat naar dat je je eten niet binnenhoudt. Hoe komt dat? Duwt de beeb tegen je maag aan? Ben benieuwd hoe je gesprek vandaag is geweest. Ah, ik zie dat het goed ging. Nu maar hopen dat ze je voor die tweede functie aannemen.

@ Angela: wat heerlijk dat je verlof is ingegaan!

@ Patriessie: goed om weer wat van je te horen. Fijn dat alles zo voorspoedig loopt met het nieuwe huis. Hadden jullie je huidige huis nou al verkocht?

@ Waxientje: ja, een dwarsliggertje ja, balen he. Het schijnt nog wel te kunnen draaien, dus ik hoop maar dat het gaat lukken.....

@ Married: wat lief van je collega's. Had die slome leidinggevende van je ook een kadootje erbij gedaan? Lees net dat ze dat wel had gedaan, toch nog iets van gevoel in d'r donder...

@ Mieke: fijn dat t beter gaat met je katje. Lekker dat de spulletjes geleverd zijn!

@ HJ: arme jij, wat spannend allemaal. Ik hoop dat alles zo voorspoedig mogelijk zal lopen en dat je je gauw weer beter voelt.

@ Uk: fijn dat Ferry zo goed vooruit gaat!

@ Martine: shit, toch opgenomen. Wat rot voor je. Ik hoop dat alles goed blijft gaan!

Vandaag naar mijn schoonmoeder gereden om ook de 4 lakentjes voor de wieg te naaien. Het was echt schitterend mooi weer onderweg: prachtige plaatjes van rijp op de bomen en die mooie zon. Had ook wel foto;s willen maken, net zoals Mieke. Lakentjes afgezet met broderie, echt heel gaaf geworden. Wel weer erg veel pijn in mijn rug naderhand, want te lang in een te slechte houding achter die naaimachine gezeten.... Verder was het erg gezellig.
    Wel balen: ruitenwisser-sproei deed het weer niet, ondanks de reparatie van afgelopen woensdag. Toen deed ie het wel, maar ik denk dat dat pompje weer opnieuw geblokkeerd is. Die monteur kon ook niet garanderen dat het niet weer zou gebeuren. Heb de auto 3 dagen niet gebruikt, dus kans is groot dat alles dan toch weer vastvriest I guess. Ga ze wel effe bellen wat nu het beste is om te doen. Wachten tot de dooi inzet of dat er sowieso een nieuw pompje moet komen..... Vermoeiend allemaal.... Fijne avond ladies!

13. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Martine, balen meid dat ze je daarhouden.... Maar ja, alles voor de kleine he!

Eppie, jammer dat het geen buikschildering is geworden.... Je hebt nog even, dus wie weet binnenkort?

Levy is vanavond voor het eerst met opa met de vrachtwagen meegeweest! Een klein stukje, zo'n 7 kilometer, samen met opa en papa. Hij vond het helemaal geweldig! Hij is helemaal gek van vrachtwagens! Ben benieuwd of hij er vannacht van gaat dromen.....

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Noppie, heb je er dan geen anti-vries in zitten of zo?
    Leuk hoor dat je zelf zo lekker bezig bent met naaien, is toch ook wel speciaal.
    Ik heb helaas geen foto's genomen vandaag, is er niet meer van gekomen :oops:

Martine, sterkte meid. En wat werkt het buddy systeem toch goed zeg!
    Hoop dat jullie mannetje nog even blijft zitten hoor.

Angela, kan me voorstellen dat Levy het geweldig vond zo'n ritje in de vrachtwagen.
    Voor hem is zo'n wagen natuurlijk nog eens extra groter dan voor ons.

Eppie, jammer dat je vriendin zich niet zo lekker voelde en dus geen buikschildering wilde maken.
    Wel leuke kaartjes gemaakt dus?
    Mannetje vond de badspulletjes zeer luxe hihi en ze perfect in onze badkamer kleuren/passen, hihihi.

Mobiel, wat goed dat Tim gister lekker heeft doorgeslapen, hopelijk vannacht ook weer.

Iloiza, spannend zeg je soll. wat voor baan is het? En wat goed dat ze 2 mensen nodig hebben en pas eentje over een paar maanden.
    EN het moet ook wel een fijn idee zijn dat er eens een bedrijf geen bezwaar heeft tegen een zwangerschap ;) Wanneer hoor je wat?
    Heel goed hoor, je eten verdelen over kleine beetjes en goed drinken!

Caro, hoe was de partneravond?

Vaam, fijn dat je ons op de hoogte houdt van Martine.

Fijn weekend iedereen en wie weet kunnen we tussendoor toch nog spieken.
    Mijn gevoel zegt dat het vannacht gaat gebeuren of zo?

15. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    Heyyyyyyyyyyy nog steeds in de lucht...!

Noppie.. huis nog niet verkocht en zelfs ff helemaal niets meer gehoord.. BALEN!
    Maar kreeg wel een tip van de buurman het schijnt dat verhuren het hier heel goed doet en dat een andere buurman dat ook doet dus ik ga volgende week ff informeren, zou mooi zijn ff uit de dubbele lasten te zijn!

Zat net de pfaffs te kijken.. Lindsay was bevallen van hun dochtertje Fay zowww schattig en zo leuk om nu naar te kijken en te weten dat over enkele weken wij ook zo'n klein schatje in onze armen hebben... zucht

16. Leintje1

Leintje1 Actief lid

7 jan 2009
    143
    0
    0
    Hoi allemaal,

Wat gezellig dat er zoveel geschreven wordt! Kan het bijna niet bijhouden!

Ben er vandaag vroeg bij..kon niet meer slapen..nou ja, weet eigenlijk gewoon niet hoe ik moet liggen..ben ontzettend stijf als ik een tijdje heb gelegen..

Hier gaat het verder prima! Op een paar kleine klusjes na ben ik helemaal klaar voor de komst van ons kleine mannetje!

Maandag ben ik 37 weken! Weer een 'magische' grens bereikt! Gek he...kan nu elk moment gebeuren...en dan ben je opeens mama van zo'n wondertje! Fantastisch! Kijk er zo naar uit! Maar...besef me dat het ook zomaar nog 5 weken kan duren...

Wat fijn dat het goed gaat met alle kleintjes die tot nu toe al geboren zijn!

Verder leuk om al jullie vorderingen te volgen!

Liefs, Leintje

17. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hoi meiden lang niks van me laten horen.

Gisteren had ik last van vochtverlies dus ik dacht aan vruchtwater, moest toen naar het ziekenhuis komen zodat ze het even konden checken. In het ziekenhuis lag ik een uur aan het ctg de hartslagen van de kleine zijn twee keer naar de 100 gedaald :( Later heeft ze met zo een soort wattenstaafje gekeken of ik vruchtwater verloor. Gelukkig was dat niet het geval. Er zat wel bloed aan het staafje maar dat was omdat ze zo diep ging met dat ding terwijl ik zei dat het vreselijk pijn deed. Ze vondt dat ik me maar niet moest aanstellen :( Ik vroegof ik nog last kon hebben van bloedverlies ze zei dat ik max nog 1 druppel zou kunnen verliezen. Ik kwam thuis en wat deed het vreselijk pijn tijdens het plassen :oops: en er zat toch echt meer als 1 druppel helder rood bloed tussen en ook bij het afvegen etc zat bloed. Later in de nacht ben ik weer naar de wc geweest hier zat gelukkig geen bloed bij. Vanochtend ben ik weer naar de wc geweest en weer vreselijk pijn en echt helder rood bloed tussen mijn urine en bij elke veeg op het toilet papiertje. Ik heb net weer gebeld ik moest sowieso omdat de hartslagen 2x zijn gedaald naar het ziekenhuis. Ik moet daar om 10 uur zijn. Ik voel me zo vreselijk. Ik ben zo bang dat er iets met dit wondertje gebeurt. Ik heb zoveel pijn ik weet het allemaal niet meer. Ik wil iedergeval absoluut geen inwendig onderzoek vandaag omdat het al vreselijk pijn doet nu en ook ivm het bloeden. :(

Sorry dat ik weeeeeeeeeeer niet reageer maar moet om 10 uur in het ziekenhuis zijn. Even iets proberen te eten want het zal wel weer urennnn duren daar

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen! nog steeds in de lucht?!

Tir:
    Jeempie het zit je gewoon echt niet mee al de hele zwangerschap.
    Het is net alsof ze jou moeten hebben.
    Sterkte voor vandaag ik hoop dathet mee zal vallen en dat de hartslag van je kleine man weer beter zal zijn.

Patries:
    Verhuren is idd een idee en heel gewild hier in de stad.
    Laat je wel heel goed adviseren ivm de rente en de kosten dat je jezelf niet te kort doet.
    Wel jammer natuurlijk maar volgens mij ligt het gewoon nu aan de winterperiode hoor.

Leintje:
    37 weken al weer... wil je geen leuke banner ;)
    Je bent een van de verste onder ons.

Zo vandaag een doe dagje, grotendeels buiten de deur.
    Wel even lekker want zit natuurlijk steeds vaker en langer binnen.
    Volgens mij wordt het weer prachtig mooi weer vandaag.
    Vind het wel jammer hoor dat ik nu niet kan schaatsen, vroeger was ik niet van het ijs af te slaan en het is alweer zo lang geleden.

Met poes gaat het wel wat beter, maar ja ze zit nu ook onder de medicijnen natuurlijk.
    Lief dat jullie weer zo meeleven hoor!

19. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @mieke bedankt meid... Ik weet ook niet wat het is weet alleen dat ik me zo kl*te voel... We hebben twee jaar gewacht op ons wondertje ben zo bang dat er iets mis gaat elke keer is er wel wat. Ik slaap al dagen niet

20. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    @ daffie ben je lekker uit eten geweest?

@ sofie wat vreselijk lief van je vriend joh.... leuk he als mannen dat doen, de mijne had van de week de prenetal alleen leeg gekocht, ik dacht nog waar blijft ie nou want hij zou alleen ff naar de c1000 gaan hahahaha

@kelly heerlijk he verhuisdozen leeg halen maar niet heus :rolleyes:

@ married leuk joh dat je collega's je zo hebben verwend das toch wel heel lief

@ mieke hoe is het nu met de poes? wees maar blij dat ie gemakkelijk pillen eet, bij mijn ene hond is het echt een drama. zodra die een doosje ziet of een tube gaat ie achter het gordijn in de hoek zitten en draait zijn koppie helemaal af

@ hj1977 balen dat je je zo rot voelt... en de kleinste moet nog ff groeien dus
    doe maar lekker rustig aan en laat je maar lekker verwennen door iedereen

@uk wat fijn dat het zo giga goed met ferry gaat echt super meid

@kaartjes wij hebben er 100 besteld waarvan 80 worden verstuurd en geheid dat ik mensen nog vergeet.... we komen incl postzegels op 321 euro... wel netjes dus...

@amor ik heb dat boxkleed ook bij kruidvat gekocht van pooh beer

@ caro was je partneravond leuk ? mijn man vond het op een gegeven moment saai worden, eerste gedeelte was wel interessant

@ iloiza ik duim voor je hoor

gister zelf even naar verloskundige geweest, roy had nachtdienst gehad en wilde perse mee omdat ie nog geen enkele keer had gemist maar hij was zo moe dat ik hem zijn bed heb ingestuurd.... hihihi

ukkie lag helemaal goed en kon zich niet meer bewegen, de verloskundige heeft me uitgelegd hoe ik zijn billetjes, beentjes en hoofdje kon voelen door te drukken op mijn buik... vond ik best eng straks doe ik hem pijn, maar zij verzekerde me dat het geen kwaad kon...
    ook even over mijn angst gehad wat betreft de honden.... en de kraamhulp....ze zei als jij met hond in bed wil slapen is dat jouw keuze je blijft eigen baas in huis, en jullie kindje komt toch met de honden in aanraking, kun je maar meteen goed in begin doen....

was nu 12 kg aangekomen en gaat wel hard nu ik verlof heb zeg jeetje mina
    voor maagzuur adviseerde ze me graviscon ipv rennies omdat die gewoon niet meer hielpen....

ga zo even de witte babywas en lakens strijken en de licht gekleurde aan de waslijn hangen, nu alleen de donker gekleurde was nog ....
    wow heb zo aso veel kleertjes dat ik een 3ling ermee kan kleden :oops:

ben gister bij kruidvat geweest en daar adviseerde ze me kruidvat eigen merk pampertjes en verzogingsproducten zoals zalfjes en shampoohtjes...
    nu heb ik meeste van zwitsal gehaald al.... maar hoe denken jullie daarover....
    heb de new born pampertjes wel meegenomen omdat mijn vriendin over kruidvat merk pampers erg lovend was... en flesvoeding van kruidvat eigen merk scheelt dus 10 euro per pak met de duurdere merken....
    ga het proberen en vinden we het niets is een duurder merk zo gekocht ;)

Deel Deze Pagina