Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leintje1

Leintje1 Actief lid

7 jan 2009
    143
    0
    0
    Hoi allemaal,

Vandaag een leuke controle gehad. Mijn bloeddruk was hetzelfde als gisteren, dus als deze zo blijft zou het mooi zijn!

Beebje ligt al helemaal ingedaald en vast. Dus dat is mooi.
    Hij groeit erg (!) goed. De gyn heeft 'm gemeten en kwam nu op een geschat gewicht uit van 3200 gram...een flinkert dus voor 37 weken. Ze zei erbij dat ze eigenlijk dacht dat het al wat meer zou kunnen zijn.

We hadden het over de 37 weken grens. Ik zei...ja, hij kan elk moment komen, maar het kan ook nog 5 weken duren. Ze zei, nou, hoop het niet voor je. Ze zei het met een ondertoon van....zo lang duurt het niet meer hoor! Daar zou ik erg blij mee zijn.

Op de echo kon ze ook zien dat hij aan het oefenen was met ademhalingsbewegingen. Zoooo leuk!

Kan nu echt niet meer wachten.

Morgen ga ik op iedereen reageren...heb er nu even de energie niet meer voor...

Slaap lekker voor straks!

Liefs, Leintje

2. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hey meiden!

Dus het forum is nog steeds niet verhuisd? Ik probeerde er gisteren nog op te komen en toen lukte het niet, dus ik had verwacht dat we wel verhuisd waren... nouja, niet dus. ;)
    Heb net alles bijgelezen wat jullie het afgelopen weekend bij hebben gekletst, maar ben even te moe om te reageren... sorry.

Bedankt iedereen voor de succeswensen en reacties rondom mijn sollicitatie! :D
    Ik heb gesolliciteerd als receptioniste bij een hotel. Ik weet nog niet precies wanneer ik de uitslag krijg, want ze wilden zich eerst concentreren op degene die als eerste wordt aangenomen (dat is al per 1 februari), maar ik verwacht toch binnen een paar weken wel iets te horen. Ik hoop op positief nieuws! ...

Meiden, ik ga slapen. Morgen reageer ik weer netjes op iedereen.

Trusten...

3. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    hallo allen,

Ik ben weer terug van mijn weekendje. Heerlijk was het. Heb er alleen niet zo heel goed geslapen. Slaap gewoon veel beter in mijn eigen bedje.
    Zijn er nog dingen gebeurd die ik moet weten? Niemand in tussentijd bevallen?
    Kost me nu ff te veel tijd om alles bij te lezen hoor!

En volgens mij zijn we nog steeds niet verhuist?

Groetjes Anne

4. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Caro: ja, ben toch wel blij dat ik die bal gehaald heb. De hond vindt hem ook reuze interessant, want het ziet er uit als een mega groot speeltje natuurlijk ;) :D !
    Jij bent ook lekker aan het kokkerellen! Misschien dat ik van de week nog wel koekjes ga bakken!

@Sucre: vanwege het slechte weer vorige week is het rijexamen van Dayenne niet doorgegaan helaas :cry: ! Alles goed met jou?

@Axioma: je hebt de bloedverdunners, maar wat helpt tegen een te lange bloedingstijd is vitamine K, maar neem aan dat de Gyn je daar eventueel wel van op de hoogte stelt!

@familieveenstra: wat naar dat je je zo vervelend voelt! Klinkt mij trouwens alsof je al wel je slijmprop aan het verliezen bent. Hoop dat de gyn je wat gerust kan stellen vandaag. Succes!

@Leintje: mooi dat alles goed was bij de gyn. Groot kindje idd!

@Anne: mooi dat je een gezellg weekendje hebt gehad. :D Nee ,en we zijn nog steeds niet verhuisd ;) .

Heb vannacht opzich wel goed geslapen, alleen om 5 uur was het uit met de pret. Lag echt te wachten tot dat de wekker om 6:30 zou gaan voor mijn mannetje. Heb toen nog even in bed wat tv gekeken en om 7 uur ben ik eruit gegaan. Lekker gedoucht en alvast het eten voor vanavond klaar gezet. Zo direct naar mijn moeder, want de kapster komt. Lig ik er in iig mooi bij als ik moet bevallen :D ;) !

X Esther

5. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik kon gisteren op een gegeven moment niet op het forum, maar jullie blijkbaar wel! Wat is er alweer veel gekletst! Ik heb wel bijgelezen, maar het is me te veel om op alles te reageren. Ik kreeg / krijg ook geen notifictaties meer?

Zelf moet ik vandaag mijn dagcurve voor de bloedsuiker laten prikken: BAH. Ben nu 1x geweest...gedoe. Ik hoop maar dat het geen zw-suiker is!

6. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    Goeiemorgen allemaal!

Al vroeg op omdat de schoonmaakster kwam om 8u (sinds 4 weken, dus was ook wel nodig ;) Heb in de tussentijd alleen normale dingen gedaan, maar het bad schoonmaken wilde niet echt met mn buik haha) en ik besefte me ineens dat het geboortekaartje (ontwerp) beneden lag met naam op de voorkant! Dan ben je wel ineens wakker :-D Rennen!

Hiero alles vrij goed, al zijn de dagen wel lang als je niks mag.. Al mn boeken zijn uit en de tv ken ik nu ook wel van buiten haha De buuf wilde me al franse boeken lenen, maar daar had ik niet zo'n behoefte aan hihi :(

Heb ook elke dag nieuwe "pijntjes". Niet echt pijnlijk, maar wel denk je elke keer; zou het? Ben volgens mij nu 36 weken en voor mij is het goed zo :p Niet dat ik het zo zat ben, maar dat wachten hè.. Als een klein kind voor Sinterklaas! :)

De laatste loodjes wegen het zwaarst: iedereen veel sterkte inderdaad. We proberen er allemaal van te genieten, mar wachten duurt lang hè :)

Merk dat iedereen vrij moe is en er minder op iedereen wordt gereageerd: no problemo ! Vind het al lang leuk met iedereen mee te lezen!

@Anne: ik slaap overal goed tegenwoordig, maar dat zijn de medicijnen ;) En nee, normaal heb je niks gemist

@Iloiza: Wij duimen voor goed nieuws! Hoop het echt voor je, zou geweldig zijn!

@Leintje: lijkt me een flinke beeb ja! Lief dat de kleine al aant oefenen was hè ;)

FamVeenstra: Hier ook steeds vermoeider en pijnlijke ribbetjes en dat slijm heb ik ook, maar mij lijkt het me ook niet de slijmprop denk ik. Tussen mn benen? Ruikt het nog steeds naar snoepjes door de zw-diabetes! ;) Dus daar kan ik niet mee helpen! Moeite met zitten heb ik ook ja, eten ook, omdat de kleine dan steeds zo hard begint te trappen en ik geen honger meer heb.

@Caro: KOmen die recepten van de AH of gewoon uit een kookboek?

@Maatje: Heb ook flink last van harde buiken, soms elke 5 minuten! maar ben toen gaan douchen om te zien of het afzwakte of harder kwam, maar het zwakte af, dus zijn geen echte weeën. Maar fijn is anders, je voelt je zo moe na zo'n dagje harde buiken hè..

Zo, ik heb weer een stuk bijgelezen. hèhè ;)

Vandaag laatste wijzigingen in de geboortelijst (typisch belgisch) aanbrengen en dan is echt alles klaar.. Hoera!

Ow ja, bijna geen beltegoed meer: snel aan mn vriend gevraagd te halen, want stel je voor dát het begint en je kan niet bellen hahahaha dat zou mij weer overkomen!

Als laatste: droomde vannacht dat mn vliezen braken! ik wakker meteen, voelen, maar nee. Helaas ;) Ik weet het, nog eventjes wachten...

Fijne dag allemaal!

Sofie

7. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Hoi meiden,

Heb weer even vluchtig bijgelezen.

Gisteren de hele middag in het ziekenhuis geweest (meer moeten wachten dan onderzoek).
    Eerst naar verloskundige geweest en die verwees me voor de zekerheid door. Ook omdat mijn afscheiding al een tijd wat waterachtig is.

In het ziekenhuis aan de CTG gelegen. Was de bedoeling voor 30 minuten, maar liep al gauw uit tot bijna een uur :( . CTG was goed, het rommelde wel al daarbinnen zei ze, maar het was dus prima.
    Toen inwendige controle (is niet funny, om daar met je benen in die beugels te liggen met heel je zaakje open :oops:.
    De slijmprop zit er nog. Heb is vermoedelijk een vaginale bacteriele infectie met daarbovenop een lichte blaasontsteking.
    Ze hebben alles op kweek gezet voor de zekerheid, maar heb al wel een antibioticakuur meegekregen.

Het rommelen in mijn buik kan dus veroorzaakt worden door de infectie.

Volgende week maandag moet ik naar de gyn, deze zal dan de uitslag binnen hebben. Ik ben dus benieuwd. Ik hoop dat het met deze antibiotica snel weer over is.

Dus ik kan weer gaan mee aftelllen :) ....

Heb de rest even vluchtig doorgelezen, maar heb eigenlijk geen tijd om te reageren....nou vooruit op 2 die ik onthouden heb.

@sucre: hoe is het met jou?

@Bbelly: bloemen op zolder.....geweldig boek

8. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Hoi meiden, hier al weer even niet gereageerd maar wel steeds mee gelezen hoor ;)

Famveenstra, kan ook een schimmelinfectie zijn he wat je hebt..... ga anders even naar de ha....

Beeb hier nog steeds in de buik, had niet verwacht zo ver over de 35 weken heen te gaan. Begin t nu ook wel welletjes te vinden hoor, uk mag komen :) ;)

iedereen nog even suc6 met de laatste loodjes!

9. Goedemorgen,
    Ik was vroeg op. Wakker van het geschop van de kleine en kon niet meer slapen. Denk dat ik om 6 uur wakker was. Om 7 uur maar uit bed gegaan en wat gerommeld beneden. Nu is de huiskamer lekker opgeruimd. Zodadelijk komt een vriendin langs met haar dochtertje van 5maand. Lekker lunchen en bijkletsen en dan vanmiddag naar de vk om te kijken of de kleine gedraaid is. Ik vind het superspannend!
    Ik verwacht dat ik vanmiddag nog wel even op bed moet.

@Sofie, ik zoek altijd recepten op www.webchef.nl Een soort Google voor gerechten. Je kunt daar bijvoorbeeld een bepaald ingredient intypen gecombineerd met bijvoorbeeld een "italiaans" oid.
    Enne wachten heb ik nu nog niet zoveel last van. Ik denk dat dat volgende week komt. Deze week moet ik het ontwerp van het geboortekaartje afmaken, werk ik aan een tuinontwerp voor het nieuwe huis en moet ik nog een tekening maken voor de aannemer van de badkamer en de toiletten.

@Eppie, leuk dat jij de bal ook hebt. Ik denk dat ik hem morgen ga oppompen. Ben benieuwd! Ik moet ook nog even de kapper bellen voor een afspraak.

@Anne, fijn dat je een lekker weekendje hebt gehad. Volgens mij nog geen schokkende dingen gebeurd. Zit wel een beetje te wachten op nieuws van HJ over de tweeling.

@Lientje, fijn dat alles ok was bij de de controle!

@Familieveenstra, inderdaad slim om je symptomen aan je gyn door te geven. Ik vond het altijd moeilijk om in te schatten of er iets was omdat verhoogde afscheiding ook een beetje bij de zwangerschap hoort. Onfris ruiken heb ik niet gehad, maar af en toe wel een beetje irritatie. Daarom ben ik bij de ha geweest en het bleek toch een lichte schimmel te zijn. Drie vaginale pilletjes gehad en ik heb nergens meer last van.

@Axioma, hmmm schuimpjes. Ook erg lekker. En mousse.... Hmmmm, wil ik ook maken. Volgens mij kan je ook gepasteuriseerde eiwit en eigeel bij de AH krijgen. Heb jij dat ook gebruikt? Ik heb namelijk ook wel weer eens zin in een goed tiramisu.

@Bbelly, De amandeltaart was trouwens heerlijk! Vrij licht in de zin van weinig vet. Wel veel suiker (volgende keer maak ik hem iets minder zoet).

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Goeiemorgen meiden,

weer een nacht en dag verder dan gisteren :D
    Ik ga vandaag een lekker rustig dagje houden thuis in joggingbroek ;) Ben de afgelopen dagen toch wel veel van huis geweest en snak nu wel naar zo'n heerlijk dagje haha.
    Gisteren onverwacht weer bij mijn ouders gegeten, ze had een hele pan nasi en die kon manlief niet weerstaan haha. We waren al met mams naar de prenatal geweest voor een campingbedje en toen konden we blijven. Wel erg he....3 dagen achter elkaar bij mams en paps eten ;)

Gelukkig blijft het ondertussen bij de meeste nog rustig met de weeen, ook al kijk ik er naar uit om ons meisje live te bewonderen, het is beter als ze nog even blijft zitten :)
    Ben trouwens wel benieuwd hoe het met HJ is....of ze de kindjes al in haar armen heeft gehouden!

Daffie

11. hummelke sofie

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Péronnes, België
    pffff wat duurt wachten toch lang ;)

Is het egoistisch om te willen dat ze nu al komt? Ergens wel, maar ik wil dr ook zo graag live zien ;) Like Daffie!

Iemand inderdaad nieuws van HJ?

Spannend!

Hier belde manlief dat de drukkerij geregeld is, dus nu is echt alles klaar..

wel een geruststelling hoor, ben er helemaal rustig van geworden!

12. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Bedankt voor de info over Dayenne!

Over mezelf, ik voel me weer veel beter, alleen de onzekerheid is toegeslagen. Ik heb het gevoel dat mijn buik niet meer groeit, omdat ik weer gewoon op mijn buik kan liggen snachts en maak me dan meteen weer zorgen. Heb de halve nacht wakker gelegen omdat ik me zorgen maakte. Deze tijd is gewoon een beetje moeilijk merk ik, omdat je geen echo en zo krijgtt, maar je beeb beweegt ook niet. Iemand tips hoe ik hier het beste doorheen kom?

13. hummelke sofie

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Péronnes, België
    @Sucre: Ik heb echt nog vreselijk lang op mn buik geslapen hoor! Dus daar hoeft je je niet echt zorgen over te maken, mn buik begon ook pas vrij laat een echte "buik" te worden ;)

Heb in die tijd eigenlijk geprobeerd niet zoveel aan mn zw-schap te denken, want anders duurt de tijd naar de volgende echo ook zo lang! Maar ik woon in België en kreeg er elke maand 1tje, dus ik was al vreselijk verwend :-D

Makkelijk gezegd, maar gewoon denken dat alles goed zit: Dan groeit de kleine lekker door omdat jij niet stresst!

Weet het, je hebt er niet zoveel aan, maar toch.. Gewoon lekker op je buik proberen door te slapen zolang je er geen last van hebt.

Liefs, Sofie

14. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Morning!

Ben al gedoucht, aangekleed en heb ontbeten.. actief he? ;)

Gisteravond een informatieavond van de verloskundigenpraktijk gehad over oa de (voorbereiding op de) bevalling, kraamtijd, borstvoeding, consultatiebureau etc. Best interessant en leerzaam. En ook leuk om de buiken van andere dames te zien natuurlijk he, hihi

Viel me wel op hoe verschillend alle partners waren. Sommigen gingen heel actief vragen stellen en anderen zeiden niet zoveel (oa mijn man natuurlijk ;)). Hoe zit dat met jullie mannen? Mijn man laat alles wel op zich inwerken, maar heeft zoiets van we zien het wel.

@ Uk, wow wat goed van Ferry zeg! Ik hoop voor je dat ie snel met jullie mee naar huis mag.

@ maatje, volgens mij moet je gelijk gaan liggen als je vliezen breken en je beeb nog niet is ingedaald omdat anders de navelstreng eerst kan komen. Dat was iig zo bij mijn vriendin. Ow, dat zeggen de andere meiden ook lees ik nu. Sterkte met je harde buiken!

@ Sucre, leuk wat van je te horen! Gaat alles goed? Dayenne dr examen is helaas niet doorgegaan ivm het slechte weer, maar dat begreep je al. Mijn buik was rond die termijn ook nog niet heel groot, kreeg pas met een week of 18 een groeispurt (op vakantie). En over een paar weken ga je hem/haar voelen, dat is helemaal leuk! Maak je maar geen zorgen en anders kun je altijd een pretecho laten maken (op eigen kosten)?

@ familieveenstra, vervelend dat je je zo rot voelt. Sterkte bij de gyn!

@ Maka, heb nog aan je gedacht vannacht :) Werd om 3 uur wakker en moest plassen, maar ben blijven liggen.. en het heeft gewerkt! Tot half 5, toen moest ik er echt uit, haha

@ Eppie, lekker he ff naar de kapper, ik ben afgelopen vrijdag geweest. Aan ons haar zal het dus niet liggen ;)

@ Sofie, haha, ruikt het tussen je benen naar snoepjes? :).. Bij mij niet.. hond begon gister wel ineens te snuffelen daar :confused:

@ Vaam, jeetje gaat al spannend worden bij jou dus meis! Sterkte met de infectie en blaasontsteking.

@ Daffie, lekker toch bij je ouders eten! Geniet er maar lekker van! En dat dubbele gevoel heb ik ook.. aan de ene kant kan ik niet wachten om de kleine man te zien, maar hij moet nog wel een paar weken blijven zitten! Geduld is een schone zaak ;)

Iemand al wat gehoord van HJ1977 en haar twins? En hoe is het met Amor?

Mijn vriendinnetje wordt vandaag ingeleid! Ze was 29 dec al uitgerekend en de kleine wil dus echt niet uit zichzelf komen... echt spannend!

Fijne dag, liefs van mij!

15. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

@ daffie : hoop voor hj dat ze de kleintjes vast mag houden, maar ik denk het niet hoor. Ik heb Ferry pas 5 uur na de bevalling gezien en mocht hem pas 2 dagen later vasthouden. Aangezien haar kindjes ook gelijk door een kinderarts moeten worden nagekeken en naar de intensive care gaan denk ik het niet.
    Anyway, ik hoop dat alles goed met ze gaat!

16. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Married: beeb kan nog goed een week of 6 blijven zitten hoor ;). Maar ik hoop stiekem dat hij zich toch wel iets eerder aankondigt. Rond een weekje of 38/39 mag hij er van mij wel uit :D.

@HJ: ik hoop ook dat alles goed met jou en de kleintjes gaat. Succes meissie!

@Sucre: mijn buik groeide best snel (ik snoepte ook best veel :) ), maar ik kon ook goed op mijn buik liggen hoor! Kan ook geen kwaad. En dat voelen dat is bij iedereen anders. Het zal waarschijnlijk nog een paar weekjes duren. Maar anders praat je er even over met je verlos, met een beetje geluk gunt ze je misschien wel een echo ;).

17. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik hoop het voor je meis!

18. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Daffie en Sofie, ja hoor heb ik ook. Van mij mag ze komen. Dat heb ik al heel lang, die zwangerschap ben ik zo zat!
    Maar aan de andere kant gaat t nu best redelijk met me, gemiddeld denk ik wel t beste van de hele 9 maanden, ondanks de krampjes en pijntjes, dus ach die laatste weekjes houd ik dan ook nog wel vol. Ik kan niet zeggen dat de laatste loodjes t zwaarst wegen, in tegendeel.

Ik krijg t wel steeds moeilijker met mijn 'dieet'. Vooral als mijn vriend weer lekker zit te smullen van een zak chips en ik weeeer met mijn bakje japanse zoutjes zit... bleeegh. Die eet ik na de zwsch denk ik noooooit meer!
    Gisteren ook nog van die instantpuddinkjes ingeslagen bij de Lidl. Die kan ik maken met rijstmelk. Dan heb ik toch toetjes en krijg ik calcium binnen. Beter dan niets.

Vaam, fijn dat ze nu iig de oorzaak van t gerommeld achterhaald hebben. Hopelijk slaat de abc goed aan.

Ben ook erg benieuwd naar HJ. Maar als ze geen buddy heeft, zal t nog wel ff duren voor we een update krijgen. We moeten maar gewoon voor haar en de twins duimen!

Sucre, hardstikke fijn dat je je beter voelt. Ik kan niet anders zeggen dan, probeer daarvan te genieten... Maar kan me voorstellen dat dat ook erg moeilijk is als je je zo'n zorgen maakt. Je kan wel bv een pretecho plannen rond 17 weken... Dan kunnen ze soms ook t geslacht al bepalen!
    En probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken als t gaat, lekker shoppen, uit eten whatever! Succes.

Uk, weer fantastisch nieuws van je sterkte knulletje! Ga zo door, dan mag ie hopelijk over een paar weekjes mee naar huis. Dat zou toch geweldig zijn :).

19. amor

amor Actief lid

19 jul 2008
    324
    0
    0
    Hi meiden,

Hier nog alles goed! Denk nog steeds elke nacht dat die kleine komt, omdat ik dan lichte weeen krijg, maar stopt altijd weer. Verder opeens weer erg last van hormonen en mijn vriend heeft het dan ook zwaar te verduren met me zo nu en dan, maar tot nu toe moet hij er gelukkig hard om lachen. Ook weer af en toe hoofdpijn en grieperig en ook die afscheiding/slijm waar sommige van jullie het over hebben. Ik heb er ook jeuk bij, dus misschien is het gewoon een infectie. Ik loop er nog maar ff mee door tot ik weer naar gyn moet volgende wk. Geen zin en energie om naar dokter te gaan nu.

@Uk: liep jouw hond 2 dgn achter je aan vlak voordat je ging bevallen bedoel je?

Die van mij doet nml ook weer erg vreemd, is ook niet van mijn zijde te wijken, erg rustig en erggg waaks, niemand mag in mijn buurt komen... moet hem ook echt apart zetten als er bezoek komt. Zal straks met die kleine wel helemaal erg worden. We willen een bench voor hem kopen, maar zijn daar eigenlijk te laat mee, want is niet goed als hij opeens in een bench moet als die kleine er is natuurlijk. Paar dgn geleden kwam er een jongen langs die hij niet kende en ik zeg: kom maar binnen hoor, hij blaft, maar hij bijt niet.. nou, ik kon hem nog net op tijd grijpen voordat ie die jongen greep! Zal vandaag eens kijken op MP voor een bench, beter nu nog snel, dan vlak na de bevalling.

Vanmiddag komt mijn vriendin weer om te schoonmaken en heb gevraagd of ze voor de laatste keer wilt strijken, omdat ik daar tegenaan blijf hikken en dat vind ze gelukkig geen probleem. Dan is echt bijna alles af, ook al lijkt het dat het nooit allemaal 100% af is.

Merk wel dat sinds ik in zk heb gelegen ik me minder druk maak over alles. Maakt me niet meer uit of ik nu of over 5 wkn ga bevallen en maakt me niet meer uit of ik perfect geschoren ben en wat ik aan heb en of alles 100% klaar is.. dat is wel erg fijn! Ik ben er nog wel mee bezig hoor, maar heb nu de rust over me van fijn als het allemaal perfect is, maar zo niet, dan ook geen probleem!

Als het goed is weet ik vanmiddag al of we ons DROOMhuis hebben of onze 2e of 3e keuze. Kan ook dat we bijv. op de 3e plaats ofzo staan en dan is het nog ff een week of langer afwachten of de anderen de woning accepteren.

Ik heb nog ff een stomme vraag over toucheren: Ik ben nu 2 x getoucheerd en het was niet prettig, maar niet heel erg pijnlijk. Ik vraag me af of ze nou met hun hele hand zeg maar naar binnen zijn gegaan? Ik kon het niet zien door mijn dikke buik en vond het stom om te vragen aan gyn. Ik denk nml dat als je bij de baarmoeder wilt komen, dat die hele hand erin moet, maar kan me NIET voorstellen dat dat blijkbaar tegenwoordig past zonder te creperen vd pijn :)

Mijn vriend zei nog: er zitten tegenwoordig wel erg veel mensen vaak in "mijn" .... he, ik vind het maar helemaal niks :) :) :)

boxkleed Winnie de Poeh: Thanx voor jullie reakties! Maar ik bedoelde een bepaalde serie en bed8 me later dat ik daar niet voor gekozen had omdat er ook zwart in zit en volgens mij is de serie van Tijgetje en niet van Winnie :oops: Verder zie ik op geen enkele site de maten erbij staan.

Ik laat het maar ff zitten tot na de bevalling, want we zitten nu sowieso krap omdat het UWV opeens besloten heeft me maar helemaal geen geld te geven omdat ze nog aan het onderzoeken zijn of ik recht heb op zw.verlof :evil: Word zo moe van die mensen he. Krijg ik vrijdag een brief binnen dat ze voor a.s woensdag een zw.verklaring nodig hebben... terwijl ik al 10 x gebeld heb met de vraag of ze nog gegevens nodig hebben. Gelukkig trof ik een zuster van het zk aan de telefoon die ook gelijk zei dat ze het naar hun zou sturen en een kopie aan mij, omdat zij ook wist dat ze altijd verzinnen (of het raakt daar echt kwijt) dat ze het niet ontvangen hebben. Dus mijn vriend gaat als we de kopie binnen hebben, die nog snel persoonlijk daar afgeven. Ik zeg ook tegen UWV: kunnen jullie me dan aub gewoon alvast mijn 70% geven en later pas de 30% extra.. maar dat kan uiteraard weer niet...grrr :evil:

Ik wilde op jullie allemaal reageren, maar ik zit hier weer zoveel te kletsen dat het alweer laat is, dus ga nu eerst maar snel douchen en opruimen en kom later op de dag overal op terug!

20. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Sofie, ontwerp jij ook zelf je geboortekaartje. Ik ook, de proef is nu net naar de drukker en ik ben heel benieuwd! Maak me een beetje zorgen over hoe de kleuren uit zullen vallen...

Lijkt me vreselijk saai als je niks meer mag. Ik vond de afgelopen dagen met die gladheid ook erg, de straat bij ons werd niet gestrooid en daardoor voelde ik me behoorlijk beperkt. het was net een ijsbaan hiervoor waardoor ik niet goed weg durfde. Ben gewoon blij dat het nu dooit! WAt doe je nu dan de hele dag om de tijd wat door te komen=

Vaamrile dat zijn vervelende kwaaltjes! Ik hoop voor je dat het snel weer een beetje overgaat!

Dat beetje ongeduldige herken ik wel. Aan de ene kant kan ik niet wachten, maar aan de andere kant vind ik het ook best eng allemaal en mag het nog wel ff duren! Ben er een beetje dubbel in. Mijn ouders zijn ook erg ongeduldig en plaatsen regelmatig opmerkingen van dat het nu maar gauw moet komen. Maar dat irriteert me dan weer, omdat ik liever echt geen vroeggeboorte wil! Ze doen net of ik nu al op het laatste loop en het liefst zien ze me ook al de hele dag met de beentjes omhoog op de bank gaan zitten terwijl daar totaal geen aanleiding toe is. Soort overbezorgdheid maar wel irri. Ik vertel dus maar niet meer wat ik nog allemaal doe enzo. Ik heb ook maar niet gezegd bijv. dat ik mijn bloedsuiker moest laten prikken....de eerste twee keer waren trouwens goed, dus ik maak me niet echt zorgen. Om 2 uur nog 1 keertje....

Amor: wat een gedoe met dat UWV! Heb ooit een half jaar een uitkering gehad toen ik van school kwam, maar wat vond ik dat gedoe daar ERG! Ik hoor wel, het is nog net zo. Hoop voor je dat het toch nog een beetje goed geregeld wordt.

Deel Deze Pagina