Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Hoi meiden

bedankt voor die lieve woorden.

@Noppie: ja meid, helaas ik weet zeker dat hij tegen me gelogen heeft. Het is nu moeilijk uit te leggen, wil hem vanavond eerst zelf spreken, maar ik denk niet dat ik hier mee verder moet gaan. Ik wil nooit meer zo gekwetst worden als voorheen...nooit meer!
    Ik ben vanmiddag naar huis gegaan van mijn werk en zit de hele dag te huilen en te snotteren. Ik krijg geen hap door mijn keel en ben maar op bed gaan liggen. Ik heb ook een ontzettende hoofdpijn nu. Maar het komt wel goed met me. De vorige keer heb ik mezelf er ook doorheen geslagen (met hulp mijn ouders, vrienden en van jullie).

Ik hou jullie wel op de hoogte.

Liefs Vaam

2. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    zo, ben alweer terug. helaas waren de luiers al uitverkocht, tuurlijk haha, had ik ook wel verwacht aangezien half enschede zwanger is volgens mij :) maar ik heb nog wel de vaatwastabletten weten te bemachtigen!

ook maar gelijk een perforator gekocht, aangezien hier al het papierwerk los in de map zit en het 1 grote zooi is! daar ga ik nu maar eens mee aan de slag. daarna eten koken en lekker bank hangen!

@maatje: bedankt voor de schop, hij was precies hard genoeg! :)

3. Ik heb vannacht 11 uur geslapen! Niet normaal meer. Voel me wel redelijk uitgerust nu! Gisteren om 10 ging het licht uit en ik ben om 10 uur opgestaan. Lang leve het verlof!

@Noppie, leuk dat je zo tevreden bent over het kaartje. Ik ben nu ook druk bezig en het krijgt al vorm! Fijn dat de echo jou heeft opgelucht. Toen ik wakker werd vanochtend had ik het gevoel dat hij weer erg hoog lag. Ben een klein beetje bang dat bij het opstaan hij stiekem weer gedraaid is. Maar dat zal ik vrijdag wel merken.
    En leuke dag voor de boeg vandaag. Hier trouwens nergens zon te bekennen!

@Mieke, fijn dat je zo'n uitgebreide voorlichting hebt gehad. Hij klonk een stuk uitgebreider dan bij ons. En goede tips voor de vluchtkoffer! Ik noteer ze meteen voordat ik het weer vergeet. Die tip van het blijven lopen is ook een goede! Die ga ik wel onthouden.

@Maka, de nachthemden van de Wibra zijn echt niet mooi hoor, maar vooral praktisch. Ik neem ook een lekkere legging mee.

@Eppie, Goflola had het over een molton die een beschermer is tegelijkertijd. Was het niet van de hema? Ik denk dat het in de volgende pagina's nog wel genoemd wordt. Ik denk dat ik die ook maar ga aanschaffen.
    Enneh, ik heb ook nog niemand over een po gehoord. :confused:

@Amor, ik duim voor je dat je in aanmerking komt voor een leuk huis. En ik zou altijd bellen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Dit is de reden waarom wij nu ons droomhuis gaan krijgen.

@Iloiza, leuk dat je vriend het zover heeft geschopt met zaalvoetballen. Enne, ik had het niet volgehouden denk ik hoor. Zolang in de sporthal.

@Lientje, van nr 124 naar de eerste plaats voor je woning. Dat had je toen waarschijnlijk ook niet gedacht!
    Plannen hier zijn: kaartje ontwerpen. Begin maken met gordijntjes. Ik heb ook leuke stofjes gekocht voor een nieuwe lampekap. Stoere blauwe camouflagestof.

@Anne, dat is goed nieuws! Spannend hoor.

@Scoobje, wat sneu voor jou dat het nu allemaal zo zwaar is. En zovaak in het ziekenhuis. Ik duim voor je dat het nog wel beter gaat. Sterkte!

@Mirrei, wat moet dat een heerlijk gevoel geven dat je nu nog maar 1 huis hebt. Geniet ervan!

@Vaam, ach meis, het zit je ook niet mee! Vertrouwen is inderdaad wel heel erg belangrijk en je moet nu inderdaad echt voor je zelf en voor je beeb kiezen. Een dikke digiknuf van mij.

@Axioma, ramen lappen. Tjonge, dat zou ik nu niet meer trekken hoor.

Terwijl ik dit aan het schrijven was kreeg ik spontaan een harde buik. Het zou een oefenwee kunnen zijn. Want die buiken kreeg ik in ruststand anders nooit. Tjonge, het komt wel steeds dichterbij zo!

4. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Jeee, Vaam, ik lees het nu pas....wat een rotsituatie. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt, je kan je energie nu wel voor wat anders gebruiken. Soms komt echt alles tegelijk, hè!
    Ik denk aan je!

5. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Matrasbeschermers: Je kan ze inderdaad bij de Hema kopen, maar volgens mij heb je daar alleen maar een matrasbeschermer voor een éénpersoonsbed. Bij de Action heb je ze ook voor een tweepersoonsbed (volgens mij ook voor brede 2-persoonsbedden).

Amor: ja ik ga zeker vragen of mijn man in januari wel een keer een dag wil inplannen om wat klusjes voor de babykamer af te maken....

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Vaam, wat een ontzettende oen zeg. Hij weet dat vertrouwen voor jou toch wel heel belangrijk is nu, na alles wat je hebt meegemaakt.
    Ik hoop dat jullie er uit zullen komen en anders idd voor jezelf en je ukje kiezen hoor!
    Sterkte en een knuf!

Maatje, wat een nare stituatie toch. Ik ben zo nu en dan wel moe maar niet zoals jij het omschrijft.
    Kan me voorstellen dat het huilen je dan nader staat dan het lachen.
    En als ik hier ook lekker mag klagen mag jij dat ook.
    Iedere zwangerschap is anders meid en het is gewoon zwaar nu.

Caro, ben ook wel nieuwsgierig naar jullie kaartje straks.
    Leuk die camouflagestof ;)

Iloiza, hoe was de fotoshoot?

Miireii, joepie eindelijk over en nu nog maar 1 huis. Lekker van je oom af.
    Fijn ook dat de winkels zo dichtbij zijn. Altijd handig.

Axioma, wow actief hoor ramenlappen. Nee daar begin ik niet aan.
    Voor buiten komt hier sowieso 1x per 2 maanden een glazenwasser in de wijk.

Noppie, heerlijk geslaagd dus! worden we weer blij van.
    En ben ook wel nieuwsgierig naar jullie geboortekaartje hoor.

Married, wat een goed initiatief van jezelf zeg. Lekker overgaan naar de yoga als dat leuker is, groot gelijk!
    Pfoeh die vriendin van jou heeft het ook niet makkelijk zeg met deze bevalling.
    Oh en jouw mannetje ook al 2 nachten weg. Gelukkig was die van mij vannacht gewoon weer thuis.

Hier ook bij de Hema een waterdichte molton gehaald.
    En gelijk ook nog een molton en hoeslaken voor het ledikantje.

Lunch was erg gezellig, heerlijk zitten kletsen. Kennen elkaar al zo lang maar eigenlijk was het wat verwaterd.
    Ze is 14 weken zwanger van haar 2e, nou ja eigenlijk 3e.
    Hun eerste zoontje is vlak na de bevalling helaas overleden.
    Geen oorzaak hebben ze destijds kunnen vinden. Lijkt me ook wat hoor.
    9 maanden draag je je ukje bij je en dan tijdens de geboorte gaat het mis.

Mijn bestelling bij H&M online is ook binnen, 2 voedings bh's en een voedingsshirt.
    Morgenavond naar de borstvoedingsvoorlichting.

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oja die vriendin van vandaag attendeerde me nog op leuke kinder/baby DVD.
    www.babyeinstein.com

Dat zijn hele rustige beelden en voor baby's oke om te kijken.
    Zij deed dat vooral aan rond etenstijd omdat ze er zelf niet aan toe kwamen omdat hij dan net bijv. ging huilen of zo.
    En nu, hij is bijna 1 jaar, doet ie mee met de dieren op het scherm etc.
    Ze zeggen dat veel tv nog niet goed is, maar dit kan geen kwaad.
    Natuurlijk niet te lang ;)

8. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Vaam; wil je even laten weten dat ik aan je denk! En inderdaad kiezen voor jezelf en je kindje als het niet meer goed kan komen :(
    Heel veel sterkte en we denken aan je!

Dikke knuf Daffie

9. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Axioma: Wat een leuke naam heeft je neefje gekregen :)

@Noppie: Ja een ondersteek is gewoon een ander woord voor Po :) Ik heb 'm al een paar weken in huis hihihihi

@ Amor: Tja Tim was dus op de babykamer aan het behangtrekken gegaan :confused:

@ Vaam: Jemig meis, wat een rot situatie weer :( Sterkte

@ Noppie: Die vreemde spuugdoek is een schouderdoek, ideaal bij boertjes laten ;)

Ik heb weer een rotnacht achter de rug, om half 3 mega krampen in me buik, dus naar beneden gerend met de tummytub (kon geen emmer vinden) en op de wc gaan zitten, dacht echt dat ik aan de dunne zou zijn, maar was ook kotsmisselijk tegelijk.. Heb dus ook nog ff flink over lopen geven :(
    Wilde het bed van ons verschonen en gelijk dat kraakzeiltje erop leggen, maar toen ik ons donzen dekbed uit het overtrek trok kreeg ik me een hap veren die rondvlogen :rolleyes: Hij moet dus nodig genaaid worden want er zit weer ergens een scheurtje, zaten er al een paar met veiligheidsspelden dicht :) Maar heb nu dus geen zin om dat te doen, dus zijn we maar naar de Kwantum gegaan om een nieuw dekbed te halen en de oude hoden we dan maar voor reserve ;)
    Gelijk 2 pop-up wasmanden gescoord voor de babykamer en Tim zijn kamertje..
    Daarna met Tim nog naar de buurtsuper gelopen en nu moet ik dus een schop onder me kont hebben om eens te gaan koken :eek: anders word het weer zo laat met eten :eek:

tot later ;)

10. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Sorry dat ik nog niet op iedereen reageer, maar moet snel met het eten beginnen. Moeten zo weer weg. Maar ff mn verhaal:

Hier weer terug van het bloedprikken en mn afspraak met een verpleegkundige. Wij hadden al een keer een avond gevolgt over bevallen in het zh dus de meeste dingen wist ik al. Maar goed een ding scheelt ik heb nu sowieso een plaatsje ivm met de medi indi. Ook vertelde ze me dat er tijdens/ na de bavalling een kinderarts aanwezig is ivm met de suikers van het kind en dat we daar dus zeker een nachtje moeten blijven.

Verder had ik net echt zin om iets te kopen voor de kleine. Bij de hema dus een heel leuk broekje en een shirtje gekocht. Kon me echt niet inhouden. Ook heb ik zelfklevende etiketten gekocht voor de adressen van de geboortekaartjes. Kan ik alvast uitvogelen hoe dat werkt om ze daarop goed geprint te krijgen.

Nog een vraag aan jullie, hebben jullie als jullie zitten en bijv met de auto over een drempel heen rjden ook het idee dat je een overvolle tampon in hebben. Zo'n rare druk daar beneden. Sorry voor het onsmakelijke.

11. Bbelly

Bbelly Actief lid

9 nov 2008
    457
    0
    0
    Twente
    Leintje, is het mooi geworden? Leuk zeg dat geknutsel! Wat heb je als voering gebruikt voor je boxkleed?

Sofie, benieuwd naar je kaartje!

Anne, wat leuk! Gevraagd worden is toch wel bijzonder, en goeie timing nu je moeder wordt!

Scoobje, Vervelend dat je zo beroerd bent. Kalm aan. Fijn dat je kleine zich wel goed voelt! Daar doe je het toch voor, heb je trouwens een mooie kleur gevonden?
    En.. als je graag nog uitleg wilt, over het bevallen, dat kan nog best. Bijvoorbeeld haptonomie is vaak individueel, dan gaan jullie samen 1 of 2 keer langs. En als dat jullie niet ligt, volgens mij zijn er nog meer van dat soort opties! Maar ik weet niet of je het op dit moment wel aan kan?

Axioma, gefeliciteerd met je neefje! Leuk dat er een leeftijdsgenootje in de familie is.

Eppie, ik denk dat wij beide bedden hoog maken! Jij slaapt wel echt op de hoge troon :) En die hoes hoeft ws niet zo heel veel vocht tegen te houden, als je vliezen breken terwijl je ligt schijnt het niet hard te gaan. (zelf geen ervaring natuurlijk) Volgens "Beatrijs"(weet je wel) hoef je helemaal niet met een matje te slapen ondat een maandverbandje het ook op kan vangen. Maar ik ga ook een matje er onder doen, van /hema of Action.. matrassen zijn duur en ik wil de mijne nog niet kwijt!

En geen tv ster dus?

Noppie, beeb schijnt al een heel klein beetje ingedaald te zijn, ik had met kerst krampen onderin de buik.. maar het meeste komt nog. Dat lijkt me een oplichting. Heel benieuwd naar het kaartje!
    Je bent behoorlijk geslaagd, goed zeg! Die rare spuugdoekjes: ik heb er op de Junio beurs een heleboel gekregen omdat ik een van de laatste zwangeren was die nog rondliep.. 6 ofzo! Hoop dus dat ze handig blijken te zijn :D Gezellig zo'n nieuwe hoes voor de bank.

Martine, hopelijk snel thuis!

Amor, gek dat je buren straks die mensen zijn die nu voorgaan! lijkt me een mooi project, zo'n nieuwbouwwoning. Wat gek dat je hond zo anders reageert dan een tijdje geleden, op zo'n kleintje. Het lijkt me een eng idee dat het zo snel uit de hand kan lopen met hem. Maar ik zou hem absoluut een kans geven, met de bench.. het is nu ook wel een hele gekke tijd voor hem.

Maatje, pff. speelgoed op de grond opruimen lijkt me een drama! Hoe doe je dat, ga je op een krukje zitten? En als je zo moe bent gaat er steeds meer mis he.

Vaam. jeetje. Sterkte en veel wijsheid gewenst vanavond.
    Heb je iemand om alles mee door te spreken voordat je met hem in gesprek gaat? (die echt mee kan denken bedoelk ik) Dat helpt mij vaak om het meer op de rij te hebben voor je het echte gesprek aangaat.

Angela, heb je geen tijd meer sinds je verlof hebt gekregen?! Ow dat wordt nog wat! Teveel gepland of een lager werktempo?!

Nynke, Die druk op het schaambeen(voorste bot van je bekken) hoort erbij op het einde, vertelde de pufjuf gister toevallig. Niet veel aan te doen.

Nog 2 dagen! Ik ben vanmiddag toch iets eerder naar hius gegaan om te slapen en voel me nu veeel beter :D

12. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Ow, nou hier hebben ze weken geleden de blaadjes weggeblazen met zo'n blaasding. Echt ALLES zit dus onder de aarde... Vooral fantastisch uitzicht als er een zonnetje schijnt :) .

13. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0
    @Mieke8
    Las in jouw bericht iets over een bevallingsfilm. Dacht ik bij mezelf; kom, ik kijk ns op you-tube. Nou, daar wordt je niet vrolijk van! Maar toch goed ter voorbereiding denk ik dan maar. Tis idd maar n klein gat en een groot hoofd hoor! :confused:

@Eppie25
    Ja ja, wij gaan aan de katoenen luiers. Nou ja, zo noemen ze dat, maar de luiers die we inmiddels hebben uitgezocht zijn grotendeels van bamboe en microvezels. Lijkt ons gewoon fijner voor zo'n kleintje dan die chemische wegwerp en als je t verstandig aanpakt is t ook nog ns milieuvriendelijker en goedkoper.

@Miireii
    Kan mij voorstellen dat je blij bent dat t nu helemaal afgerond is qua woning. Fijn ook dat je nu de winkels zo dichtbij hebt.
    Had je graag nog een schop gegeven, maar neem aan dat je inmiddels naar de winkel bent geweest?

@Vaamrille
    Sterkte meid! Kan mij indenken dat je je nu K.. voelt, maar vind t wel heeel verstandig dat je zo voor jezelf kiest.

@Angela
    Jeetje. Op welke leeftijd moet hij daar dan beginnen dat je hem nu al op moet geven? Gelukkig zit hier gewoon 1 schooltje in t durp dus staat nu eigenlijk al vast dat onze kruimel daar naartoe gaat. Maar als je daar al zo vroeg bij moet zijn?
    Heb trouwens ook veeel minder tijd sinds ik verlof heb. dr valt zoveel te regelen en te klungelen in huis. Dat herken ik dus wel.

@Bedzeil
    Ik vind het kraken wel meevallen, maar heb de indruk dat iik mij minder makkelijk om kan draaien nu dat ding erin ligt. De hoeslaken en molton lijken te blijven kleven aan het zeil. En omdraaien is al zon ramp! En ik wordt telkens badend in het zweet wakker. Kan natuurlijk geen kant op met dat zeil onder me. Maar ik laat m dr toch maar op liggen. Alles beter dan dat de matras straks klieder wordt van t vruchtwater.

@Noppie
    Zijn jullie zo'n knoeiers dan? ;)
    Veel plezier met je nieuwe hoes!

@Married
    Fijn dat je nog bij dat andere cluppie terecht kunt! Klinkt idd beter dan 'suffe gym'. :)

@Po
    Heb ik maandag opgehaald bij de thuiszorg. Is een akelig ding om te zien, maar de vk zei dat we m nodig hebben. Nou, al moet ik naar het toilet kruipen of rollen, ik ga toch echt niet op dat ding! (riep ze nu dapper... ;) )

@Nynke
    Tja, niet echt t gevoel van een volle tampon, maar vind drempels zeker geen pretje nu.

Ben vandaag naar Venlo en weer terug gefietst om een leuk boek te kopen voor tijdens t wachten op wat komen gaat en voor wat sokjes van de Hema voor de beeb (had gelezen dat die redelijk blijven zitten). Nou, dat heb ik geweten. 14km! Ben kapot! En dan te bedenken dat ik dat tot voor drie weken terug een paar keer per week deed van en naar t werk. Blij dat dat voorlopig niet meer hoeft want mn bekken trekt dat toch niet meer zo makkelijk.

Wil ff alle dames die er op het moment n btje doorheen zitten heel veel sterkte wensen. Tis niet makkelijk allemaal, zwaarder worden, minder kunnen, stress ivm werk of huis of vent. Maar chin up! Het wordt echt beter. En vooral, neem jezelf niet teveel kwalijk! Tis ook allemaal niet niks, zo'n zwangerschap en vooral deze laatste loodjes. Dat hou ik mijzelf tenminste een paar keer per dag voor. En dan eet ik ff iets lekkers (nee nee, niet alleen maar ongezond hoor! :) ) en dan kan ik er weer tegen!
    Dus voor iedereen die het kan gebruiken; n opkikkertje!

Grtz, Susan

14. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Vaam: oh oh oh, je hebt jezelf zo te horen vreselijk lopen opwinden over iets. Ik ben erg benieuwd naar wat er nu aan de hand is en wat jij je vanavond te zeggen heeft. Probeer voor zover mogelijk jezelf een beetje rustig te houden want al die stress is natuurlijk niet goed voor...., maar dat weet jezelf ook wel. Heel veel sterkte vanavond en ik hoop dat het toch nog een beetje zal meevallen. T zal toch niet waar wezen dat je nou opnieuw bedonderd wordt :evil: .

@ Mieke: over die voedings-b.h.'s, hoe doe jij dat met die maten? Want nu weten nog niet hoe groot onze boobs gaan worden...... Ik knal zelf al uit mijn 90C meegroei-b.h. terwijl ik normaal 80B heb....

@ Mobiel: dank voor de uitleg over die vreemde doek :) . Wat naar dat je weer zo beroerd bent geweest zeg. Buikgriepje of hoort dit bij jou zwangerschap?

@ Nyncke: nee, dat tampom-gevoel ken ik niet nee. Is jouw beeb soms al ver ingedaald ofzo?

@ Suske: tsja, wij zijn redelijk slordig ja. We eten regelmatig op de bank, zitten er soms met schoenen op, de katten liggen erop en lopen er soms met natte pootjes op etc. Een huishouden van Jan Steen dus. Maar eeehhh, 14 km fietsen nog :confused: . Ben je niet wijs ofzo? Ik ben al trots op mezelf als ik uberhaupt naar de stad ben gefietst (max 2 km).

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Suske, 14 km :confused: wow!
    Wat ik een raar gezicht vond bij die bevallingsfilm, dat wanneer dat hoofdje er doorheen ploept je even een vrouw bent met boven en onder een hoofd, hihihi.

Po: hoezo een po, is dat specifiek voor de thuisbevallers?

Noppie, voedingsbh: ik heb in omvang 1 maatje groter genomen, hierdoor is de cupmaat meestal ook ietsjes groter.
    Maar de cupmaat heb ik hetzelfde gehouden hoor!
    Had er al eentje bij de hema gekocht en die zit prima en kan nog wel ietsjes meer borst in.
    Zou het zo zijn dat je borsten na de geboorte nog meer in omvang toenemen dan :confused:
    Normaal heb ik 80D en nu 85D.

Nog een leuke site voor kadootjes of spul met je eigen babynaam er op.
    www.koterkado.nl

16. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Hoi meiden,

Heb even weer een poging gedaan mee te lezen,

ik reageer niet op iedereen, zal zo terug gaan naar mijn kamer bezoek komt zo.

Vaam: wat balen van je vriend, vind het knap van je dat je voor je zelf kies, sterkte.

Vanmiddag is er weer een echo gemaakt, de kleine is in 2 weken tijd bijna niet meer gegroeid, het is nu bijna 2500 gram is al wel redelijk dus,
    maar maak me best een beetje zorgen waarom het niet groeid, moet even afwachten tot morgen ochtend dan komt er weer een gynaecoloog langs. En rust nemen dat helpt niet meer denk ik want dat doe ik al zo'n 3 maand.

Fijne avond nog iedereen

Martine

17. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    vaam jeetje meid dikke knuffel en blijf voor jezelf en ukkie kiezen

18. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @noppie: vorige week bij de vk lag het kindje al helemaal vast. Maar wil dat morgen bij de gyn nog wel ff navragen.

@martinur: Mss een domme vraag maar lig jij in het zh en zo ja waarom?

Onze druif was vorige week bij de echo al ong 2400 gram en dat met 35 wk is dat dan veel?

@vaam: Heel veel sterkte vanavond

@voedingsbh: ik heb er een gekocht van de hema. De zelfde maat als mn zwbh

@bedzeil: ik heb ook zo'n molton onderlaken van de hema. Wel fijn, maar zweet wel iets meer sindsdien.

Ik ga nog ff wat spulletjes wassen

19. Twinkeltje

Twinkeltje Actief lid

4 jan 2008
    131
    0
    0
    Ben ik weer. Even een weekje rustig aan gedaan. Had last van voorweeen en moest na mijn reguliere controle bij de VK direct naar het zh omdat ik 2 cm ontsluiting had. Het heeft niet doorgezet. Inmiddels 37 weken. Dus geen prematuurbaby (vorige x bevallen met 33 wkn) gelukkig. Tot 37 weken stond ik bij de gyn en nu niet meer. Weeen zijn sinds vandaag minder. Door de weeen heb ik wel meer last van mijn isias en dan de zorg voor mijn dochter. Het is best heftig vind ik. Hoop dat het niet te lang meer duurt.

Slapen is echt een drama. Heb ik geen last van weeen, dan wel kramp in mijn kuiten, dan wel last van mijn isias (rechter bil). Hebben jullie hier ook last van? Ik voel me echt gebroken. Had slaappillen gekregen. Temazepam. Maar de apotheek belde me nog speciaal terug dat ik het niet mocht nemen voor de bevalling (tja en wanneer is die?) want dan kon de baby mogelijk niet zelf ademen en moest het opgenomen worden. Dus die maar niet gebruikt.

Ik ga vanaf nu weer proberen het bij te houden.

@ Martine: 2500 gram is toch niet te licht? Wat hebben ze gezegd dan waarom het niet groeid?

@ Mieke: Poeh dat lijkt me zo heftig! Kan het maar beter eerder in de zwangerschap mis gaan. Brrr, krijg er de kriebels van.

@ Susan: Goed bezig met katoenen luiers. Moet er niet aan denken om ze uit te wassen. Daarom toch voor wegwerp luiers gekozen. Hier kun je ze bij de opvang inleveren en worden ze gerecyceld.

Ik zou eigenlijk in het zh bevallen, maar omdat het nu niet meer nodig is, denk ik erover om het toch thuis te doen. Ik heb me er alleen niet ingelezen. Bed staat op klossen, ondersteek is in huis en het kraampakket. Meer heb ik toch niet nodig? Vuilniszakken en emmers zijn altijd in huis.

20. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Noppie: Nee hoort echt bij mijn zwangerschap, had het vorige week ook al een keertje.. Heb het bij Tim ook gehad aan het einde van de zwangerschap, het is gelukkig niet dagelijks, echt maar 1 keer per week ofzo..

@ Suske: 14 km :confused: krijg al zadelpijn als ik er alleen al aan denk :)

@ Ramen lappen: Ehm.. moet hier ook nodig gebeuren, wij hebben een tijdje terug een speciaal ding aangeschaft voor de ramen, omdat we een bovenwoning hebben en van die omhoog-schuif ramen en ik dus niet op een trapje de ramen kan lappen.. Werkt dmv een sterke magneet, dan hang je er 1 met een sponsje eraan buiten en 1 aan de binnenkant en zo lap je dus binnen en buiten in 1 keer :D

Deel Deze Pagina