@ Marriedgirl: Dat weet ik helaas niet, ik krijg mijn intake ook pas 10 juli, dan ben ik 8 weken en 6 dagen heen. Het is geloof ik vrij normaal om "pas" in de 8e à 10e week een intake te hebben, dus ook voor jou zal 16 juli normaal zijn. Dan ben je ongeveer 8 (of 9) weken. (Wel oneerlijk he, dat we nog zo lang moeten wachten... )?
Hallo Kletstantes, ben ik er een keer een dagje niet moet ik 10 pagina's bijlezen. Hoezo kletsen?! Nieuweling gefeliciteerd en welkom. Boeken heb ik nog niet aangeschaft, weet ook niet of ik dat ga doen. Denk het wel maar dan moet ik ze in Nl bestellen en dat is qua verzendkosten aardig prijzig. Hier lekker een dag op stap geweest. We hebben yoga gedaan, heerlijk. En daarna lekker eten en natuurlijk veel kletsen! Heb tegenover mijn beste vriendin hier mijn mond niet kunnen houden en heb het haar dus verteld. Ze vond het heel leuk. Ze is zelf 20 juli uitgeteld. Ja daardoor drink je geen wijn kreeg ik direct van haar. Maar wel fijn om er toch met iemand over te kunnen kletsen. Het nadeel alleen is ze woont 200 km weg. We hebben vandaag ook besloten dat we naar de ouders deze vrijdag een pakketje opsturen met daarin een fotolijst met gedicht en foto van de test. en dan maar afwachten Fijne avond
Zeker oneerlijk, haha.. wil zo graag weten of het goed zit en hoe ver ik ongeveer ben.. een maand wachten duurt zoooo lang Maar gelukkig is het dus wel normaal.. ik krijg 16 juli trouwens nog geen echo, alleen een intake, de echo volgt dan binnen 2 wk (probeer gewoon gelijk de zelfde dag of dag erna te regelen natuurlijk ) Is dat bij jou ook zo? Pfff, vind het zoo spannend allemaal!
@ Echo: Ik kreeg bij Tim met 9 weken een echo uitwendig alleen konden ze toen dus niets vinden, dus ik helemaal in de stress natuurlijk en daarom kreeg ik een inwendige echo waarop Tim in aanmaak wel te zien was
Ik krijg op 10 juli volgens mij ook alleen een intake. Ik ga dan wel meteen proberen een afspraak te maken, en het liefst nog voor diezelfde dag/week.
Gelukkig maar! Ik zeur ook, ik weet het .. ,maar wil zo graag weten of het goed zit etc.. maar dat snapt iedereen hier wel denk ik Nou, ik ga zo maar eens naar mn bedje, ben moe.. kan een kwaaltje zijn, maar ben sowieso nogal snel moe en lag vanochtend vanaf half 6 al wakker van de zenuwen voor mn test (die ik om 6 uur dus ook maar gedaan heb ).. welterusten allemaal!
Mijn verloskundige maakt een echo tijdens de intake, wel zo makkelijk, geen omslachtige afspraken maken en hopen dat het diezelfde week nog lukt
Mobiel, thanks daar heeft iedereen wat aan! Ook maar voor de geboorte doen dus, want daarna heb ik er ook geen zin in hahaha. Enne hoe zit dat eigenlijk met het bijschrijven in je paspoort, ja ik ga gewoon door hoor hahaha. Wij moeten onze vernieuwen na november, maar dacht praktisch omdat dan maar te doen na de geboorte? Sjors, fijn dat je een gezellige dag hebt gehad, en het is ook wel zo fijn dat iemand in je omgeving er nu van op de hoogte is. Kun je er tenminste over praten en ervaringen uitwisselen. Dat kun je hier natuurlijk ook wel, maar toch. Marriedgirl, ik zou gewoon uitgaan van 11 mei in de calculator. Wat een leuke reacties van jullie familie zeg. Leuk is dat toch om zulk nieuws te mogen vertellen. Enne waarom informeer je niet nog even bij je vk over de gang van zaken, dan is dat ook weer geklaard. Mobiel, wat raar eigenlijk dat ze met 9 wk toen niks konden vinden zeg, dat is dan zeker even schrikken. Hebben ze toen kort daarna wel Tim kunnen vinden Caro, hoe is het bij jouw ouders gegaan vanavond? ben nieuwsgierig
met de inwendige echo die ze 5 minuten later deden zagen ze Tim wel @ bijschrijven: kun je beter even mee wachten totdat je kindje ouder is, een baby verandert namelijk nog heel erg qua uiterlijk, Tim staat ook nog niet bijgeschreven op mijn paspoort, dat ga ik pas doen als het echt nodig is omdat ik naar t buitenland ga, maar dat is voorlopig nog niet in de planning, dus hij zal denk ik een jaar of 3/4 zijn als hij bijgeschreven wordt
Aha weer wat wijzer. Zo leert men al kletsende met een fleugje gezelligheid zo tijdens deze lange voetbalavonden
dank je wel ik heb mijn schoonzus ook uitgenodigt voor de februari mama's ja ik ben samen met schoonzus zwanger wel lachen zij is een week korter haha groetjes
Marea gefeliciteerd en welkom! Mieke als andere oplossing voor het erkennen kun je natuurlijk ook gewoon trouwen. Hoef je niet extra voor het erkennen naar de gemeente. hihi de aangifte moeten wij 2 keer doen. 1 keer hier bij de gemeente en 1 keer bij de ambassade. We willen namelijk dat ons kindje wel de dubbele nationaliteit krijgt. Dan kan hij of zij later zelf kiezen wat ze wil. Ik laat ons kindje wel direct bijschrijven in mijn paspoort. Wil natuurlijk wel samen naar nl kunnen gaan! Anders worden de oma's en opa denk ik boos. hihi
@ Marea: Gefeliciteerd en welkom bij de februari mama's. @ Marriedgirl: Haha ja, wij begrijpen elkaar. Hm.. stiekem hoop ik dat mijn verloskundige ook een echo maakt bij de intake, net als bij Mobielfreak. Maar daar heeft de vk het niet over gehad vandaag aan de telefoon. We wachten af... Meiden, nog veel kletsplezier. Ik ga off, ben zo moe en moet ook nog ff aandacht besteden aan vriendlief. Tot morgen!
Ja Sjors het is natuurlijk helemaal afhankelijk van de vakantieplannen na de bevalling. Sommigen wachten idd nog even met vakantie en de ander gaat vrij snel al weer met vakantie. Jaja trouwen, je kent het verhaal Leuk Marea samen met je schoonzusje zwangeren
idd handig dat er al 'echte' mama's tussen ons voor de eerste keer mama's zitten. Ik ga ook stoppen, moe en eigenlijk ook geen zin meer