@Mieke, leuk dat de stoel binnen is! Ik heb net de bestelling van Miss Little binnen! Een echt supergaaf boxkleed, stapelkubussen en een hoeslakentje. Echt superleuk. Krijg al zin om de box in elkaar te schroeven.
Haha Caro, leuk he al dat spul. Mijn bestelling duurt nog wel even, moet natuurlijk nog gemaakt worden. Maar ik kijk er ook wel naar uit hoor! Al dat spul is ook zo leuk. Leuk je nieuwe banner! lekker vrolijk. Ben helemaal gaar van het werken, nu maar even rusten. Straks van 20-22 uur bv-voorlichting en daarna nog een feestje.
Ja mijn banner was al 4 dagen uit de lucht. Ik heb deze van dezelfde site als die van jou. Inderdaad lekker vrolijk. Gezien je avondprogramma lijkt het me verstandig om nu even te rusten. Mijn vluchtkoffer is ingepakt. Alleen nog een tijdschrift het fototoestel (heb ik van te voren nog nodig).
Heel herkenbaar, hoor! half tien opstaan, rond 12 uur een keertje douchen en aankleden. Ik doe ook geen middagslaapje, maar direct na het avondeten kruip ik lekker het bed weer in en ga lekker tv kijken in bed! Heerlijk! (tot en met gisteren moest ik dan wel 3 avonden werken, maar de andere avonden lag ik er wel al heel vroeg in!) Het is dat mijn zoontje mij nog een beetje actief houdt (speeltuin, boekje voorlezen, treinrails maken, enz.) maar anders zou er echt niks uit mijn handen komen! hihihi!
Wie weet waar je leuke (en /of originele) geboorteslingers en dergelijk kan krijgen? Internet of winkel?
@Married Poeh! 5 kilo! Ik ga toch hard duimen dat deze niet zoveel gaat wegen. Moet er niet aan denken! Gelukkig was de strepto-test goed. @Daffie Akelig lijkt me dat, die flitsen. Goed dat je lekker rustig aan doet. Fijn dat je man elke controle mee gaat. Mijn vrouw wil wat dat betreft ook nix missen en ik vind dat eigenlijk ook wel fijn. Ze bied ook telkens aan om met scheren te helpen en misschien dat ik dat aanbod binnenkort eens aanneem. Lijkt me toch makkelijker dan dat geklungel van mezelf. Maar het lijkt me wel spannend als een ander dat doet! Enneuh... wat is een raambaby eigenlijk? (niet eens blond... ) @Amor Hoop voor jullie dat ze genoeg geduld hebben en dat jullie 2de keuze dus doorgaat. Zou balen zijn als het niet lukt, maar kan me dat bijna niet voorstellen. Moet toch een mouw aan te passen zijn!? Lees dat je naar borstvoedingscursus gaat? Zit er over te denken om ook eens naar een voorlichitng te gaan oid, maar twijfel een beetje. Heb je de idee dat je er echt iets aan hebt? @Noppie Wat een zottigheid eigenlijk dat ze jullie met die cursus op de grond laten zitten! Zijn toch vaker vrouwen die tijdens de zw.sch niet zo'n fantastische rug/bekken spieren hebben? Tja, die kinderopvangdingen daar zijn idd vaak lange wachttijden voor. Hopelijk lukt t je om toch nog iets te vinden. @Waxientje Tja, ik schaam mij soms ook wel eens een heeeel klein btje voor mijn luiigheid, maar probeer er toch ook wel n btje van te genieten. Hat wordt straks druk genoeg denk ik. @Maatje Rare kerel dan, met die hond. Vervelend dat je nu weer zo'n last van je buik had daardoor. Enneuh... mcdonalds... hmmmmm! Heb ook ergens gelezen dat het verstandig is om iets te eten en te drinken mee te nemen, omdat je dat vaak alleen in de kantine zou kunnen krijgen en die is 's nachts dicht. Hier in Venlo schijn je 's nachts ook nergens iets te eten of te drinken te kunnen krijgen heb ik gehoord. @37 weken 'dragers' Hoera! 37 weken, weer een mijlpaal! Kijk ik zelf ook naar uit, (mag er officieel thuis bevallen worden) maar ik moet nog een paar daagjes. Kregen net een belletje van een bedrijf dat bij ons de verbouwing van ons huis heeft gedaan anderhalf jaar geleden. Wij wisten dat ze nog een betaling van ons tegoed hadden, maar kwamen er met hen telkens niet helemaal overuit hoeveel het laatste bedrag moest worden. (ik vond eigenlijk dat het inmiddels allemaal al wel genoeg had gekost ) Uiteindelijk ging het om een bedrag van 800 euro ongeveer dat er nog open stond voor de electra, maar nu komen ze ons tegemoet en hebben er ongeveer 300 van gemaakt. Op zich wel erg relaxed. Maar stiekum had ik er niet meer op gerekend dat ze nog een factuur zouden opmaken, anderhalf jaar na dato... Tja, dan is het straks tenminste ook echt netjes afgerond zullen we maar zeggen. Hadden vanmiddag een vriendin op bezoek van mn vrouw. Haar vader ligt op sterven (is al heel wat jaartjes ziek). Dan besef je je weer hoe dicht leven en dood bij elkaar staan als je ondertussen die kruimel voelt schoppen. Gelukkig werden we er niet somber van. Vonden het eigenlijk juist wel mooi om te beseffen dat het leven nu eenmaal zo is. Geboren worden en er dan proberen zoveel mogelijk van te maken tot het voorbij gaat en hopen dat je uiteindelijk iets moois hebt om op terug te kijken. De afgelopen dagen is onze kruimel heeeel erg druk. Maak me er bijna zorgen om. Lijkt wel of er daarbinnen bijna niet geslapen wordt. Drink de laatste tijd weer cola light (ben daar de eerste paar maanden mee gestopt omdat het me niet goed leek voor de kleine) en nu twijfel ik om morgen toch maar de caffeinevrije versie te kopen. Zijn er hier meer die de indruk hebben dat de beeb drukker is als je caffeine houdende dranken drinkt of zit ik me weer wat in mn hoofd te halen? Gr, S
Hoi meiden, Even snel een ego-berichtje van mij. De fotoshoot van gisteren was erg leuk! Ik heb een paar foto's in mijn album staan, voor wie ze wil zien. Gisteren wel een vermoeiend dagje. Na de fotoshoot zijn we nog bij de drukker geweest om de tekst van het proefkaartje aan te passen. Daarna naar de verloskundige geweest. Alles was goed. Kindje ligt netjes met zijn hoofdje naar beneden én is al ingedaald (en dat zonder pijntjes en krampjes gevoeld te hebben)! Had me vorige keer laten prikken op glucose en bloedbeeld (hb en zo), maar die sufferds van het lab hadden 'vergeten' mijn bloedbeeld te bepalen. Vk heeft er achteraan gebeld. Bleek inderdaad gewoon een fout te zijn gemaakt, dus mocht ik me vandaag lekker opnieuw laten prikken. Grrrr... ik ben al zo bang voor naalden... Na de vk ook nog met vriendlief naar zo'n beetje alle bouwmarkten geweest, dus toen we thuis kwamen was ik kapot. Heb ook niet meer gekookt, lekker Chinees gehaald. Zo, en nu ga ik even bijlezen... Fijne avond, meiden!
@ Noppie, had je nog geen kinderopvang geregeld dan? Ik heb hem vanaf mei voor 1 dag per week opgegeven, heb ik ook al de papieren van binnen, maar aangezien ik ouderschapsverlof op ga nemen, heb ik die dag eigenlijk pas nodig vanaf november. Ga ze van de week maar eens bellen. @ Waxientje, nee ik moet er idd ook niet aan denken om een baby van 5 kg te krijgen, maar dat heb je niet voor het zeggen Ik heb ook veel van die luie dagen, dan is het ineens 5 uur en heb ik eigenlijk geen z*k uitgevoerd! Ja, een paar afleveringen van een of andere serie gekeken. Mijn vriendin heeft namelijk heel veel dvd-boxen gebracht Ben momenteel bezig met de co-assistent en one tree hill. @ Mieke, fijn dat de stoel binnen is! Mooi is ie he Succes met je drukke avond! @ Suske, idd leven en dood liggen dicht bij elkaar. Mocht mijn beeb 25 feb komen (dan ben ik 40+3), dan is dat op de sterfdag van mijn opa. @ Caro, leuk dat al het spul binnen is! Klinkt goed! En idd leuke banner! @ Iloiza, wow, wat een superfoto's! Heel erg mooi en je hebt ook echt een prachtig figuur! Ben je veel aangekomen als ik vragen mag? Fijn dat je beeb is ingedaald zonder pijnen! Heb een heel leuk rompertje laten maken via simplycolors.nl, als cadeautje voor mn vriendin met haar 5 kilo baby.. zou ie maat 62/68 passen? Zal wel toch? Ik ga er nu even een pizza voor mezelf ingooien, manlief is in Duitsland Maar mn mams komt vannacht hier slapen . Fijne avond!
Dat ziet er idd gaaf uit zeg! Ik ga daar denk ik ook wat bestellen. Is voor voor het raam toch bijvoorbeeld? Vind het alleen zo eng om dingen met zn naam te bestellen.. het mutsje en de luiertas heb ik ook al angstvallig verstopt
Iloiza, wat een prachtige foto's zeg! echt heel mooi en zo verliefd op je buik saampjes Ik zei vandaag nog tegen mijn mannetje dat we ook nog even saampjes op de foto moeten. Hebben wel vakantiefoto's met dikke buik, maar niet van nu. Oeps, eten is klaar! Tot morgen.
@Iloiza, hele mooie foto's! Vooral die van jullie samen met bloot bovenlijf vind ik erg mooi. Leuk om te hebben van zo'n bijzondere periode. @Amor, gefeliciteerd dat het huis van de 2e keuze is geworden! Hopelijk komt t allemaal goed met de 'onderzoeken' rond je vriend. @Suske, ik vond de BV cursus heel erg nuttig. Zo ben je echt beter voorbereid op wat komen gaat. Het is in het begin vaak moeilijk en zwaar, je moet dan best ff doorzetten en bovendien is t belangrijk om ook meteen goed aan te leggen. Als je daar al wat info over hebt gehad, weet je een beetje waar je op moet letten. Verder had ik na de cursus zoiets van, wow dat klinkt wel heel erg bijzonder eigenlijk, zo had ik t nog niet bekeken! Dus heb er nu echt zin in om te gaan doen. @Leven en dood dicht bij elkaar, ja dat heb ik idd ook ervaren. Mijn opa is overleden in de week dat ik 'bevrucht' ben. Heel mooi zoals je t omschrijft. @Ik heb wel eens vaker gehoord dat beebjes actiever worden als je veel caffeine drinkt. Dus zou best kunnen. De caffeine vrije variant is natuurlijk altijd beter, maar wel iets minder lekker vind ik! Vandaag hebben we ons bed toch maar op klossen gezet. Het was mogelijk om t bed zonder klossen iets hoger te maken, maar dan was t net 58 cm. Voor de kraamzorg stond in de papieren dat t 60cm moet zijn... Dus nu hebben we klossen eronder en is t 62cm (klossen staan onder de ijzeren houders waar de bedbodem op rust). Wel een lekkere hoogte eigenlijk zo! Verder ook de waterdichte molton eronder. Ben benieuwd of dat weer beter ligt vannacht, dan die beschermer uit t kraampakket. Ik weet nu wel waarom ik steeds onder de vouwen op mijn buik wakker werd de afgelopen dagen. Die matrasbeschermer lag helemaal niet meer glad eronder, maar helemaal opgefrot! En we hebben ook eindelijk de lamp opgehangen in de babykamer. Wauw, vind m helemaal leuk! Ik twijfelde een beetje aan de kleur, maar past perfect. Nu is t echt een prinsessenkamer geworden. Zie foto's in mijn album! Moet er weer vandoor, want vanavond is de laatste gymles! Grappig trouwens dat we nu steeds van die 'laatste keren dat ik dit-en-dit ga doen' hebben... Er breekt voor ons allemaal toch een soort 'nieuw leven' aan Mooi.
@ HJ en man: Gefeliciteerd met jullie lieve zoontjes, Lex en Midas! Wat geweldig dat je zelf al weer zo snel naar huis mag. Hopelijk mogen de beide mannetjes snel volgen! @ Vaam: Jeetje meid, wat een drama. Dat dat jou nu net moest overkomen, na al dat gedoe met je ex-man. Ik ben heel blij voor je dat jullie het nu hebben uitgepraat! Hopelijk heeft dit je vriend wel wakker geschud. Ik kan best begrijpen dat het benauwend voor hem kan zijn, nu hij beseft hoe anders zijn leven over een paar weekjes is, maar inderdaad... binnen een relatie moet je dit soort dingen gewoon kunnen bespreken. Veel geluk met je mannen. Je "kleine man" zal jou nooit laten zitten. Hopelijk je "grote man" ook niet meer... @ Martine: Wat een naar bericht, dat je kleintje de afgelopen twee weken zo weinig is gegroeid. 2500 gram is best een net gewicht hoor, maar ik kan me voorstellen dat je graag wilt dat de kleine goed groeit. Hopelijk doet hij dat nog deze laatste weekjes, aan je rust zal het niet liggen... @ Married: Gefeliciteerd met de kleine van je vriendin! Wat groot en zwaar is Joep, zeg. Al een hele vent! Fijn dat de yoga zo goed is bevallen en dat je daar nu elke woensdag heen gaat! Blijf je je 'suffe gym' ook nog volgen? Of laat je dat vanaf nu zitten? En fijn dat de uitslag van de streptokokkentest negatief was. Das dan weer positief voor jou! Dankjewel voor de complimenten over mijn foto's! Toch ben ik best een aantal kilo's aangekomen. In het begin van de zwangerschap 3 kilo afgevallen, maar vanaf daar toch weer 14 kilo erbij. Ik zit nu 11 kilo boven mijn begingewicht! @ Mieke: Mooie buikfoto's! Maar ik zou het zeker doen hoor, ook nog foto's maken van jou en je mannetje samen met de dikke buik van nu. Het kan zo snel gaan... nú heb je die buik nog! Dan heb je straks echt iets heel bijzonders, voor altijd vastgelegd op foto! Die letterslingers zien er trouwens érg leuk uit! Zal vanavond even aan mijn vriend laten zien. Maybe bestel ik er ook wel een. @ Enna: Wat leuk, een eigen hyve voor Katie! Ik ben blij dat ze het zo goed doet. Wat een prachtige meid is ze! @ Amor: Wat fijn dat jullie in principe het huis van jullie 2e keus hebben! Maar tegelijk vervelend dat het nu zo moeilijk moet met die formulieren, dat geregel en dat er een akkoord gegeven moet worden of je vriend er mag wonen! Op dat soort gedoe zit je toch écht niet te wachten?! Ik hoop dat dit huis tóch doorgaat voor jullie! Mijn duimen draaien... @ Maka: Heb net jouw album ook even bekeken. Mooie buik, hoor! De lamp is ook érg leuk! Past zeker goed bij de rest van het kamertje, een echte meidenkamer! Jeetje, mijn kleine man maakt er een feest van in mijn buik! T is sowieso een kleine druktemaker, maar nu schopt hij zo hard... het doet bijna pijn. @ Wanneer bevallen: Hier word ook heftig gespeculeerd over wanneer ik zal bevallen. Schoonzus zegt eind januari. Een aantal vriendinnen en mijn moeder denken in de eerste week van februari. En zelf denk ik nog steeds dat ik wel overtijd zal lopen... We zullen het wel zien.
@ Golfola: Hoeveel weken ben je ingeleid? Klinkt als mijn verhaal. Ze vroegen ook of ik in het ziekenhuis wou blijven slapen, maar denk dat ikd aar helemaal geen oog dicht doe. Woensdag weer controle. Hoop dat ze dan wat gaan doen. Ben dan 38 weken. @ HJ: Gefeliciteerd met jullie zoontjes. Ik moet je verhaal nog lezen. Heel veel sterkte de komen de tijd. Zal veel energie kosten, let goed op jezelf. Dikke knuffel! @ Daffie: Haha, ook een man die zijn vrouw scheert. Hier ook. Alles weer kortgewiekt @ Enna: Fijn dat het zo goed gaat. In Zwolle hebben ze een project dat de baby met sondevoeding naar huis mag mits ze 5 dagen dipvrij zijn. Mijn dochter heeft 11 dagen in het zh gelegen en 2 weken thuis sonde gekregen. Hebben ze dat bij jullie ook? @ Nynke: Ik had de vorige x ook suiker. 7.7 was mijn hoogste waarde. Hoe zwaar verwachten ze de baby? Moet je ook in het zh bevallen? Ik moest toen alleen op dieet en geen insuline. Ben uiteindelijk met 33 weken bevallen. K was toen wel 2500 gram. Voor haar toen wel een voordeel dat ik suiker had. Nu was mijn hoogste 7.0 en dat was precies op de grens. @ Maatje: Ik heb red bull meegenomen. In het ziekenhuis kregen wij alleen koffie en thee of water. @ Golfola: Wij hebben een raamsticker besteld. Moet je even googlen. Weet zo even niet meer welke site. @ Wanneer bevallen: Mmm geen idee. Wat mij betreft vanavond nog! Mijn oma is de 29e jarig en wil liever niet dat het op haar verjaardag komt. Ik word een beetje moe van dat gezeur. Is toch leuk! Ze houdt zelf toch bijna geen verjaardag meer. Het komt wanneer het komt. Ik hoop ook niet de 29e, want dat duurt mij nog veel te lang. Ik heb vannacht weer bijna niet geslapen. Om 10 uur weer voorweeen. Die zakte pas om 6 uur af. Toen nog een uurtje geslapen en daarna moest mijn man weer werken en had ik de zorg voor onze dochter. Vind het wel heftig hoor die gebroken nachten en dan nog een peuter. Ga zo lekker in bad met de vivamama en op tijd naar bed!
@Married: gefeliciteerd met de zoon van je vriendin: Joep. wat een mega kind zeg. Hij lijkt me er dan ook niet echt meer uitzien als een baby, wel? Fijn dat je het zo fijn vond bij de yoga. Heb je je andere suffe klasje al afgezegd? @Caro: goh word nu wel nieuwsgierig naar je naam hoor ? En is je boxkleed al bezorgd? @Maka: bij de intake van de kraamzorg werd er gezegd dat ze de po en klossen (maar die hadden wij niet nodig) thuis kwamen bezorgen. Ben toen eigenlijk ook vergeten te vragen waarom ze die po nodig hebben. Maar het is dus niet ongevraagd ! Gefeli met je 37 weken! @Angela: grappig dat jij nu begint te twijfelen of je toch niet poliklinisch wil bevallen en ik zit toch steeds meer te denken aan thuis bevallen. Lijkt me zoveel relaxter. Had toegezegd in een ziekenhuis bevalling omdat mijn man dat graag wil, maar je bent thuis volgens mij toch meer ontspannen omdat je in een vertrouwde omgeving bent! Jeetje, zal het eens bij mijn man op het woord gooien. @Suske: de meeste hebben 's nachts krampen, omdat je lichaam dat het meeste ontspannen is. Ik heb er nog geen last van gehad. Zo zie je maar dat leven en dood heel dicht bij elkaar liggen he? Als ik iets van caffeïne drink, dan wordt daar meteen op gereageerd met geschop! Probeer ook niet meer dan 3 producten met caffeïne op eendag te gebruiken ! @Daffie: feli met je 37 weken. Ik heb de laatste dagen ook meer last van duizeligheid en soms ook minder adem, maar dat komt omdat ze dan lekker met haar kontje tegen mijn ribben aan ligt te duwen ! @Enna: fijn dat het met Katie zo goed gaat. Tuurlijk kom je dan niet meer zoveel hier! Ow Enna, wat een lief maar klein meisje heb je! @Amor: de 2de keus klinkt ook goed hoor. Alleen maar hopen dat ze je vriend niet helemaal gaan na trekken, want dan zou het misschien wel eens niet door kunnen gaan! @Noppie: hier is onze kleine meid al ingeschreven bij het kinderdagverblijf toen ik de eerste 3 maanden van de zwangerschap nog niet door was! @Waxientje: ik heb meer energie als ik gewoon de hele dag bezig ben, dan als ik 's morgens alles op mijn gemak kan doen. Dan ben ik meer moe en heb ik ook de neiging om op de bank te blijven hangen.Probeer 's middags niet te slapen, want dan slaap ik 's nachts weer niet. veel plezier bij je feestje vanavond. @Maatje: jeetje wat een stomme vent! Dat ie niks doet als zijn hond die van jou aanvalt! Hopelijk heeft Lucky niks? @Iloiza: fijn dat alles goed was bij de VK! Beetje raar dat ze vergeten zijn om je bloedbeeld te bepalen! En wat een super mooi foto's zeg. Vind die ene met die slofjes en de beschuit met muisje op je buik erg schattig! @Twinkeltje: vervelend van je voorweeën. Vanmiddag lekker met mijn nichtje een kaartje gemaakt voor een nichtje van haar dat ieder moment kan bevallen. En was om 21 uur thuis van de yoga. We hebben uitleg gehad over de bevallingshoudingen en ik vroeg me af wat voor mij met mijn bekkenpijn de beste houding is. Eigenlijk op 1 de baarkruk! Lijkt me eigenlijk ook wel meer de natuur. Ga het maandag toch maar even aan fysio en de VK vragen! X Esther
Hoi meiden! Even een inbraak vanuit het tweeling-topic ! Ik vond daar namelijk onderstaand bericht van Noppie, en ik denk dat er iets is mis gegaan en dat het in dit topic. Zo niet dan sorry!
Suske; een raambaby is een beetje vergelijkbaar met een ooievaar op je raam geplakt, maar dan een baby met een roze of blauwe ballon Maatje; wat een vreemde kerel met die hond. Probeer je niet teveel op te winden hoor, merk aan mezelf ook altijd dat ik dat moet bekopen met harde buiken Ilioza; mooie foto's hoor! Maka; vindt de lamp erg mooi Twinkeltje; van onderen doe ik het nog zelf hoor hahaha, dat doe ik wel op de tast, maar aan mijn benen mag hij wel komen Hoop dat je genoten hebt van je bad...heb ik vanmorgen ook gedaan Eppie; lekker he zo'n kontje tegen je ribben hahaha.... Ik voel ondertussen weer verschillende ledematen uit mijn buik steken....blijf het zo grappig vinden en als ik er dan tegenaan duw, beweegt het helemaal onder mijn vingers Ga nog even wat drinken en dan straks het bed weer opzoeken. Morgen komt mams schoonmaken hier, dus dat wordt gezellig Liefs Daffie
Thanx voor jullie reakties mbt de woning Mijn vriend baalt er idd zelf ook van, maar die blijft altijd de houdig hebben van: komt goed.. maar hij heeft zijn lesje inmiddels wel geleerd hoor, doet goed zijn best met alles. Het probleem is dat ze erachter zijn dat hij nog een oude huurschuld van 1000 euro heeft, die moeten we nu sowieso eerst met spoed zien te betalen en daarnaast heeft hij ooit een woning van hun niet netjes achter gelaten. Daar had hij destijds wel een goede reden voor, maar dat bewijs moeten we nu ook eerst weer zien te krijgen. Verder zijn ze hem dus idd helemaal aan het natrekken. Wij kennen iemand bij de woningbouw die ons altijd geholpen heeft, maar die persoon heeft net 3 weken vakantie, zal je altijd zien. Tot die tijd kan hij zich niet bij mij inschrijven, daardoor krijgt hij geen uittreksel bevolkingsregister, daardoor krijg je geen nieuwe woning, etc etc etc Maar goed, we proberen nu met spoed alles op te lossen bij mijn huidige woningbouw en proberen dat de nieuwe woningbouw nergens achter komt. Dinsdag hebben we afspraak, maar misschien kan ik een smoes verzinnen om die afspraak te verzetten... ik zie het allemaal somber in, maar zet wel alles op alles! Mijn vriend is ondertussen flink aan het bijklussen (hij is nu bijv taxi-chauffeur voor bekenden ) zodat we van dat geld kunnen leven en onze inkomens kunnen gebruiken voor die schuld etc. Ben net terug van borstvoedingcursus en vond het heel interessant en leerzaam! Zeker een aanrader! @Noppie: Wat balen zeg van die kinderopvang! Als ik zou gaan verhuizen, heb ik misschien hetzelfde probleem, maar heb me al wel opgegeven in mijn huidige woonplaats. @Maatje: Wat erg voor Lucky... sommige mensen... @Caro: Leuk je Miss Little bestelling Mijn babykamer is prachtig, maar mijn box inhoud ziet er niet uit maar goed, ik heb al een schaapjes mobiel gevraagd en heb een schaapjesspeelkleed die ik er misschien in kan leggen, misschien wordt het dan toch nog 1 geheel.. heb nu van alles en nog wat bij elkaar waar ik niet van hou met een te groot boxkleed hahaha! @Golflola: Ik heb ook mijn letterslinger via die link die Mieke geeft. Alleen is die slinger te lang voor het keukenraam (babynaam heeft 8 letters) waar ik hem eigenlijk voor besteld heb. Verder ga ik gewone versiering bij Prenatal kopen, want ik kom het nergens anders tegen. Iemand nog een tip? Ik zoek ook al lang naar een gewone ooievaar voor op het raam of voor de deur, maar kom alleen die 3D tegen, die het raam invliegen of die baby's en die vind ik niet leuk. Iemand nog een tip? Ik heb alleen een gallerij, dus kan ook niet zo'n grote opblaasbare kopen/huren. @Suske: Als ik cola drink en dat doe ik sporadisch dan wordt mijn baby ook altijd druk! @Iloiza: Fijn dat alles goed bij de vk! Ik ben benieuwd naar je fotos, maar als ik nu ga kijken, word ik er weer uitgegooid en daar heb ik ff geen zin in helaas!
@ Amor: Xenos heeft slingers in de aanbieding met hoera een zoon/dochter en ook nog wat andere dingen, ik ga morgen ook ff naar de Xenos toe