Hier nog steeds niets. Weeen activiteit is verminderd sinds een uur of 5. Geen roze urine meer gehad. Morgen controle.
Mirella en Sofie: Gefeliciteerd met de 37 weken Twinkeltje, wat spannend! Gebeurt er al meer? Caro, toch fijn dat de beeb al probeert om te draaien, wie weet nog voor donderdag zelf gedraaid? /Fijn dat het nog kan! Scoobje succes. Mama van Stef, vlgs mij kende ik jou idd nog niet, heb eigenlijk geen idee meer wanneer ik erbij gekomen ben.. oktober? November? zoiets.. Sofie, ik heb ook het ide dat ik dat snel ga missen soc. contakten. Echt belangrijk om mensen echt even te spreken he! Niet alleen een kort telefoontje. Ik weet nog niet hoe het gaat lopen, over een paar weken ben ik pas zo ver.. ik heb wel tegen vriendinnen gezegd dat ze niet moeten stoppen met bellen rond "de datum"! Dan wordt het helemaal zo saai. Als het niet uitkomt zeg ik dat wel! Ik ga zo naar de lactatiekundige, die heeft spreekuur elke 2 weken en is gratis.. juist ook voor de voorbereiding, dus ik maar er gebruik van. Fijne dag allemaal!
Twinkeltje: Jee balen zeg dat het is opgehouden.... Bbely: ben er inderdaad een tijd uitgeweest, had het zo enorm druk en er wordt hier ook zoveel geschreven dat ik het neit meer bij hield Succes bij de lactatiedeskundige Mieke bedankt voor de uitleg... Dus dames die nog geen buddy hebben en er wel 1 willen..... Wie wil mijn buddy zijn? Ik meot wel zeggen ik moet al vrij snal naar het zh , medische indicatie dus ik kan laten weten als ik moet gaan, maar tussendoor daar moet mijn foon uit staan....
He he, eindelijk iets van 10 pagina's bijgelezen! Echt teveel om te reageren! Uk: veel sterkte met Ferry, gelukkig gaat het steeds iets beter en heeft hij lekker zijn flesje leeggedronken! Twinkeltje: spannend, zeg! Wel jammer dat de weeën weer afgezwakt zijn, toch? Maar het is volgens mij wel een signaal dat de bevalling niet lang meer op zich laat wachten! Caro: hopelijk draait de baby nog uit zichzelf! En anders veel succes donderdag! Ik hoor wel eens dat het een beetje pijnlijk is dat draaien, maar ik hoor net zo vaak dat het allemaal wel meeviel. Dus ik hoop voor jou dat het laten draaien voorspoedig en niet pijnlijk verloopt! Ik ben sinds vrijdagochtend niet meer op het forum geweest! Hele weekend weggeweest. En zondag met mijn man naar een jaarfeest/gala in België van zijn werk geweest. Heel gezellig, en gelukkig hield ik het de hele avond goed vol. Ik had smiddags nog wel lekker in de hotelkamer in bad gelegen om lekker te relaxen! Toen een mooie galajurk aan, met de dikke buik stond het nog best wel mooi! Ik heb zelfs nog veel gedanst en zo! Ik merkte dat ik dat nog beter volhield dan stilzitten of stilstaan! Er was een leuke band met keiharde muziek, dus de baby zal wel gedacht hebben: 'wat een herrie!' Ik heb een beetje het gevoel dat de baby is ingedaald (ik hoop het). Ik had van de week een paar keer van die rare scherpe steekjes in mijn vagina. Echt een gek gevoel. En nu heb ik meer last van mijn schaambeen dan voorheen. Morgen ga ik weer naar de vk dus dan zal ik wel horen of hij is ingedaald! De komende dagen kan ik weer gewoon bijlezen, dus ook wat reageren op iedereen! Liefs Golfola
Hoi allemaal, De uitslag van het bloed en urine zijn goed. Wel heb ik nog een flinke hoofdpijn en ben wat misselijk. Daarom wilde de verloskundige van het ziekenhuis mij vanmiddag om 14u toch even zien voor een CTG...Dus strakjes naar het ziekenhuis... Zal vanavond wel even laten weten hoe het is gegaan... Liefs, Leintje
Noppie; die hoofdpijn zou inderdaad wel eens van de zorgen om je familie kunnen komen toch....Blijft een moeilijke situatie bij jullie he! Vaam; wel vreemd dat ze zulke verschillende dingen zeggen over bevallen en zwangerschapssuiker. En dat terwijl het eigenlijk maar heel minimaal is... Eppie; wel heel speciaal hoor zo'n familiewieg.... Angela; heerlijk nog even ontspannen voor de bevalling. Klinkt goed hoor thermaalbad. Als mijn bevalling achter de rug is en ik weer een beetje op de been ben, heb ik ook al afgesproken om een heerlijke beautydag te gaan doen met een vriendin. Heb er nu al zin in Waxientje; fijn dat jullie het wer uitgepraat hebben... Married; dan is het maar goed dat ik niet in jullie gymclubje zit hahaha. Zit al over de 20 kilo, dus wat zou ze daar wel nie van zeggen Caro; klinkt wel goed dat ie al een kwartdraai verder is Hoop dat ie die andere kwart ook nog even volmaakt! Mireii; succes met het hondje van je vader, klinkt als een eigenwijs beesie Sofie; dat mis ik ook het meest hoor, de sociale contacten. Gelukkig kan ik nog 2 x in de week naar de handbal om bij mijn teamgenoten te zijn, maar mis mijn collega's en vriendinnen ook wel die gewoon door moeten werken.... Mirella; fijn dat internet het weer doet. Hoop dat je bloeddruk zo blijft en niet verder stijgt! Scoobje; dat klinkt echt te hoog ja, heb zo'n flauw vermoeden dat je wel zult moeten blijven in het ziekenhuis..... Twinkeltje; je houdt het wel spannend, ben benieuwd of je al een kindje in je armen hebt Wij zijn dus gisterenavond naar de informatiebijeenkomst van het ziekenhuis/verloskundigenpraktijk geweest. Het was informatief, maar het meeste hadden we natuurlijk al gehoord. Vond het wel heel grappig om zoveel zwangere buiken bij elkaar te zien en dat er toch wel heeel veel partners bij waren. Het was alleen ongelooflijk warm omdat het zo druk was, mijn wangen waren echt flink rood na afloop Mijn mannetje moet vanmiddag beginnen met werken, dus zie ik de rest van de dag bijna niet Heb gisteren maar flink wat tijdschriften en een boek aangeschaft, zodat ik wat te lezen heb. Ik heb de laatste dagen wel flink veel last van harde buiken, soms zelfs op het vervelende af. Heb ook het gevoel dat ze eindelijk begint te dalen, want mijn buik ziet er iets anders uit. Mijn broer vond gisteren dat ik nog maar 3 weken moest bevallen, want dan kon mijn man hem nog even flink helpen met klussen en verhuizen Heb hem wel even verteld dat ik dat dus niet hoop Moest ie wel om lachen.... Ga zo maar weer eens even douchen en aankleden. Joggingbroek aan en op de bank met een boek en een pot thee vanmiddag. Hoe burgelijk Daffie
@Twinkeltje, spannend! Dat klinkt wel serieus! Succes! @Mobiel, jeetje wat een verdrietig verhaal. Sneu voor familie dat ze zo in onzekerheid zitten en voor de dochter van de hele situatie. Ik hoop dat ze snel gevonden wordt! Uiteraard let ik ook op, maar ik kom er niet zoveel meer uit de laatste tijd. @Anne, fijn dat je je weer wat beter voelt. @Miireii, hahaha, het hondje miste zijn baasje waarschijnlijk. @Sofie, ik wordt wel iets vaker gebeld inderdaad. Maar dat is ook omdat ik ze op de hoogte hou van de stuitligging. Ik vind het wel leuk, want ik heb nu zelf ook eindelijk de tijd en rust om eens lekker met iedereen te kletsen. En hier ook iemand die veel last heeft van de bewegingen van het kindje. Gisteravond weer behoorlijk wat verschuiving gevoeld. Was gewoon onprettig. Op welke zender was dat programma? Misschien kan ik het nog bij uitzending gemist zien. Klinkt wel interessant. Ik ga ook weer aan de slag met de gordijnen. Enne veel plezier vandaag bij het zaalvoetballen. @Patriessie, klaar voor; ja en nee. Kwa praktische zaken regelen wel, maar voor de rest zijn het allemaal gemengde gevoelens. Ik kijk er naar uit, maar vind het ook eng. Zeker nu met die stuitligging is het nog onvoorspelbaarder geworden. Ben jij er klaar voor? @Mirella, klinkt origineel dat haken, maar je bedoelt vast geboortekaarten ipv kerstkaarten. Toch? @Scoobje, dat is wel erg hoog. Misschien heeft het te maken met het moment van afnemen. Succes straks! @Mieke, deze week de laatste loodjes kwa werk. Succes! @Bbelly, veel succes/plezier bij de lactatiedeskundige. @Golfola, in het ziekenhuis hebben ze juist aangegeven dat het geen pijn MAG doen. Ik moet zelf aangeven als het pijnlijk wordt, want dan staken ze de poging. Heb je geen mooie gala-foto van jezelf? Ik ben erg benieuwd. Leuk dat je er van hebt kunnen genieten. @Daffie, geniet van je pot thee en boek in joggingbroek op de bank. Klinkt als een zeer gezonde voorbereiding op de bevalling. Het mannetje is weer behoorlijk druk geweest gisteravond. Misschien heeft het te maken met het voelen van de vk gisteren en de echo. Hij ligt nu weer anders. Maar ik vind het zo moeilijk in te schatten hoe. Ik heb wel veel geslapen. Misschien wel teveel. Ben er nog een beetje duf van.
Hoi meiden Ben zo blij, ik mocht gisteren weer mee naar huis, de datum staat nu vast waneer ik ingeleid word 27 januari (is niet gezecht dat de kleine die dag ook geboren word ligt er aan hoe goed ik reageer op een vetertje, die de ontsluiting moet opwekken.) Nog 1 weekje dus, vind het nu wel erg spannend worden. Moet eigenlijk in bed liggen, even stiekem achter de computer gekropen. Na de bevallling zal ik weer op iedereen reageren. Groetjes Martine
@Martine: Leuk hoor.. weer bijna een beebje erbij.. HEt begint ook allemaal wel heel spannend te worden nu!
@bewegingen kleintje: ik heb er de laatste tijd ook wel wat meer last van. kan het gevoel niet goed uitleggen, het lijkt wel of ze zich helemaal aan het uitstrekken is in mijn buik. wordt er soms ook een beetje misselijk van. maarja, zal er wel bij horen. @twinkle: jammer dat het niet doorgezet heeft. succes morgen bij de controle. @sofie: ik word juist niet gebeld! haha ja wel door 1 vriendin, maar goed ik vind het juist wel prettig. ik heb zelfs dat ik soms bij die ene vriendin niet eens de moeite neem om de telefoon op te nemen.. maar goed. ik weet wel hoe dat komt, want toen zij zwanger was had ze dr hele buik onder de striemen zitten. ik heb er nog geen 1.. dus telkens wanneer ze belt vraagt ze ook gelijk: heb je al striemen? en daar word ik een beetje moe van.... verder krijg ik wel veel berichtjes op hyves.. lekker rustig zo toch? @daffie: hier ook steeds last van harde buiken.. hoef maar op te staan, of om te draaien in bed of weet ik veel wat en hij schiet er alweer in.. de gyn zei laatst nog heel grappig: ja dan moet je meer rust houden! waarop ik antwoordde: hmm.. ze komen als ik rustig lig of gewoon op de bank zit.. nou daar kon ze ook niet op reageren.. heb het wel getroffen met die mensen daar :S en wat indalen betreft, ik had laatst ook van die flinke steken daaronder.. dus ik dacht jeeeej, ze daalt in! kom ik daarna bij de gyn.. nee hoor, kindje nog niet ingedaald.. nou weet ik ook niet meer hoe het moet voelen hahaha! @mama van stef: wij zijn pas geleden verhuisd, en hebben we nieuwe meubels besteld, daar moeten we nu dus op wachten. er werd ons verteld dat we ze zouden krijgen rond 20 januari.. maar dat kan altijd nog de 30e worden. hoop ik natuurlijk niet, want we zitten hier nog tussen de dozen, en aangezien ik bijna uitgerekend ben........ haha naja komt vast wel goed! werd ik net wakker gebeld door het ziekenhuis. vroeg ze aan mij: je hebt volgende week maandag een afspraak bij de gyn in haaksbergen he? ik zeg, haaksbergen?! (ik moet normaal gewoon naar enschede, en die assistent wat de afspraak met mij gemaakt had, heeft er ook niet bij vermeld dat het in haaksbergen was. had ik mooi staan te kijken daar in enschede volgende week!) ja zegt ze, ik dacht al dat er iets mis was gegaan. vroeg ze of ik de mogelijkheid had om in haaksbergen te komen. natuurlijk antwoordde ik met nee, (weet niet eens waar het ziekenhuis is haaksbergen zit ) dus kon ze gelukkig de afspraak nog vervroegen, zodat ik wel in enschede terecht kan.. pff wat een luitjes daar zeg. doe mij maar gewoon de vk! nou ik ga zo maar eens naar dat aandacht trekkende hondje dan maar eens een paar boodschapjes doen. gelukkig hebben we gister eten bij de chinees gehaald, weer eens overdreven veel, dus ik hoef vanavond lekker niet te koken!
@ Eppie: ik wil mee naar Sanadome ! @ Mieke: ja, das zeker een lief gebaar van mijn vader hoor. Punt is altijd dat mijn zusje zich 'achtergesteld' voelt en ik daardoor weer benauwd ben bij elk kadootje dat ik krijg dat ik 'teveel' krijg. Loslaten is 'het' thema van mijn leven ja . Enne, die Uggs zijn gewoon superlelijk en totaal onvrouwelijk, maar je moet ze echt nu gaan kopen en net als ik ze nooooooit meer uitdoen . @ Waxientje: fijn dat het weer goed is met je man. @ Caro: spannend zeg van die draaipoging donderdag. Ben heel benieuwd en hoop dat ie voor die tijd uit zichzelf is gedraaid of dat het makkelijk zal gaan in het ziekenhuis! @ Hummel: thanx, denk dat je mij ipv Eppie bedoelde, want haar vader is overleden . Toch ook heftig van jou en je vader, maar gelukkig heb je er geen last van! Enne, nee, ik krijg nog geen sms-jes of telefoontjes of de kleine er al is, maar ik moet ook nog 4 weken, jij bent al verder toch? @ Golfola: leuk zeg, zo'n galafeest. Als hoogzwangere dus nog even met de voetjes van de vloer ! @ Martine: fijn dat je weer thuis bent. Oeh, nog 1 week en dan gaat het allemaal gebeuren, spannend hoor! Zo, heb het klokje weer rond geslapen: 23.00 in bed en 10.00 pas weer eruit. Voel me wel beter, maar er zit nog wel een beetje spanning in de kop. Misschien een massage regelen voor vanmiddag... Heb al wel braaf 1 wasje gevouwen en 1 wasje in de machine gegooid. En stofgezogen beneden want een katje had weer eens een plant omgegooid van een kast. En je raadt het al: pot + plant kapot en een ravage. Nu weer eventjes Australian Open kijken. Fijne dag allemaal!
@mamma van Stef: klopt ja, ik was degene waarvan mijn man me verlaten had bij 10 weken en kort daarop heb ik een nieuwe vriend leren kennen. Dit heeft zijn ups en downs gehad, maar het gaat nu gelukkig heel goed. @mobiel: ik heb die hyve toegevoegd, ik hoop dat ze snel gevonden word. @Waxientje: Hier ook heftige ruzie gehad vorige week. Ik dacht ook echt dat het over zou zijn van mijn kant, maar we hebben het uitgepraat en ik kan hem ook echt niet missen. @Miireii: vervelend joh die steken. En die afscheiding dat hoort er blijkbaar bij. Bij mij was het voornamelijk de geur en het lichte bloedverlies waardoor ik een ABC-kuur kreeg, maar uit de kweken bleek dat er niet veel aan de hand was (de ABC heeft overigens wel geholpen wat ik heb lang niet meer zoveel afscheiding en de nare geur is ook weg). @Leintje: en? heb je de uitslag al? Aha, ik lees nu van wel. Jij ook succes in het ziekenhuis dan. @Sofie: hopelijk vanavond weer veel bij te kletsen dan. En....gefeliciteerd met je 37 weken. Vanaf nu mag je thuis bevallen he! @Scoobje: succes straks in het ziekenhuis meid. @Daffie: ja vreemd he. Maar zo zie je maar. De ene gyn is de andere niet. Ik heb besloten om me van de week een aantal keren nog te prikken ter controle en dan gewoon eens zoetwaren op mijn brood te nemen. Sta ik 2 uur daarna niet te hoog dan ga ik hem toch wel vragen of het echt nodig is. @Martine: Spannend! Hopelijk slaap je wel goed met al die spanning! Wel fijn dat je nog even lekker in je eigen bedje mag verblijven. Hou ons op de hoogte he (en mij als je bevallen bent ) @Twinkeltje: spannend allemaal! Even afwachten nu dus. Hoop je overigens zelf ook dat het nu doorzet (m.a.w. ben je er klaar voor? )
Goedemiddag! Nou, ik ben weer goedgekeurd bij de vk Bloeddruk was nog steeds netjes (100/65), baarmoeder goed gegroeid tov de vorige keer en de beeb is echt volledig ingedaald, een liggingsecho heeft dat bevestigd. Erg prettig dus. Verder geen gekke dingen, word steeds nieuwsgierig naar het mannetje, dat wel. @ Mobiel, nieuwe afspraken: 3 feb, 10 feb, 17 feb en 23 feb (tenzij ik eerder al beval natuurlijk) @ caro, succes alvast met de draaipoging, maar hopelijk is het niet nodig! Een stuitbevalling zou ik persoonlijk denk ik ook niet zien zitten, dus snap je keuze voor een eventuele keizersnee wel. Ik vond die opmerking over mn gewicht ook echt belachelijk van die docente! Naar een vk luister ik echt wel en neem ik wat aan, maar van haar niet. En als ik er nou uit zou zien als een tientonner, oke, maar als ik tegen mensen zeg hoeveel ik ben aangekomen geloven ze het vaak niet eens. Is je proefdruk er inmiddels? @ Twinkeltje, oei spannend! Heb geen ervaring, maar vind het wel serieus klinken! Sterkte/succes! Ow, het is alweer afgenomen lees ik nu, hmm.. @ Sofie, nope hier nog geen goedbedoelde smsjes enzo, maar ik ben dan ook pas 35+2 vandaag he.. kleine zit voorlopig nog prima binnen. Gefeliciteerd met je 37 weken en een dikke kus terug! @ Scoobje, dat is idd erg hoog, sterkte in het zkh! @ leintje, succes in het zkh! @ Daffie, idd, de één komt 20 kilo aan en de ander 10 kilo, het zegt helemaal niks, dat mens moet gewoon dr grote mond houden Geniet maar lekker van je burgerlijkheid, hihi.. ik volg je voorbeeld zo ook hoor. @ martinenur, wow, volgende week al, spannend joh! Ook wel heel apart om te weten wanneer het gaat beginnen lijkt me. Succes! Liefs!
@Eppie: sorry, dat berichtje was inderdaad voor Noppie bedoeld.. Eppie, Noppie, mn hoofd speelt weer met me! Was even de kluts kwijt, heb hem ondertussen weer gevonden.. @Vaam: Ik mag thuisbevallen? ow ja, in nederland! hihi Maar ik woon in België, dus dat zal er bij mij niet inzitten helaas. Ben aan het idee gewend, dus vind het wel prima zo.. @Caro: dat programma was op france3, dus ik denk niet dat je daar iets aan hebt Misschien als je Frans goed genoeg is, maar tis vrij lastig te volgen met al die termen erin als nederlandse! @Daffie: goed idee, lekker burgerlijk doen! Pot thee is hier ook al klaar voor vanmiddag Zo, ga vandaag aan de slag met mn "waslijntje" voor buiten ipv geboortebord. Heb wat kleertjes in de aanbieding bij de zeeman (in de aanbieding bij de zeeman = bijna gratis ) en ga een foto maken als ie klaar is! Lekker veel rose eraan Zat in de auto en moest gaan verzitten, voel ik ineens weer een kleine lekking: heerlijk die dingen! hahahahahaha Liefs allemaal enne twinkeltje: hou ons op de hoogte hè! Sofie
twinkeltje: hoop voor je dat het toch wel door zet de komende dagen. caro: hoop dat je kleine uit zijn eigen draait en een draaipoging niet meer nodig is bbelly: veel plezier bij de lactatiedeskundige golfola: hoop dat je kleintje ook is ingedaald, bij mij is het duidelijk te zien aan me buik leintje1: succes straks met de ctg daffie: geniet lekker van je rustig dagje, ook hier loop ik lekker in me huispak, past nog maar weinig eppie: leuke blog van je kaarten, misschien ga ik dat ook maar doen van mijn kaarten caro: bedoel wel kerstkaartjes, maak zelf 3 d kaarten dus ben vast bezig voor dit jaar, moet iets doen om je tijd te slijten. de geboortekaartjes laat ik netjes aan de drukker over zal van de week eens een foto plaatsen martinenur: spannend nog een weekje wachten en dan is je kleintje er al noppie: probeer je niet te druk te maken marriedgirl: fijn dat alles goed was bij de verloskundige hier gaat mijn mannetje zondag naar het concert van jan smit, hoop niet dat ons kleintje zich dan aandient hihih.
Jaja het suddervlees staat te pruttelen hoor, niet vergeten vandaag! Married, fijn dat je weer goedgekeurd bent, jullie voetballertje ingedaald is en wat een goed idee om gelijk alle afspraken vast te leggen, dat ga ik ook maar eens opperen. Martine, spannend, nog een weekje. Kun je er naar toe leven en je plan trekken thuis. Opvang regelen voor Jasmin, etc. Ik ben op het moment een beetje een vergiet Heb ook zoveel nog aan mijn hoofd. Ga ook maar snel weer verder, want de halve dag is weer voorbij. Blegh.
@ Mieke, goed bezig met je suddervlees! That reminds me.. moet ff checken of ik wel aardappeltjes in huis heb. De vk kwam zelf met dit afsprakenschema, vind het idd wel prettig eigenlijk. Heb een letterslinger besteld hoor, helemaal leuk! Het wordt nu zo echt allemaal he. Owja, nog een tip van mn schoonmoeder: eet de komende tijd niet te zwaar, mocht je 'onverwacht' al bevallen, dan krijg je niet zo'n last van je maag tijdens de bevalling. Vond het wel een goeie eigenlijk..
Hi meiden, Ik heb weer een uur moeten bijlezen! Houdt je lekker bezig he Ik vroeg me gisteren idd ook al af hoe t met Amor zou zijn... Twinkeltje, oe spannend zeg, al heftige weeen en dan neemt t toch weer af. Lijkt me erg frustrerend! Ik heb wel veel meer harde buiken (maar niet overdreven) en af en toe wat menstruatiepijn in buik en rug erbij, en wat steken en krampen hier en daar. Maar niets dat er op wijst dat er ook maar iets gaat beginnen of doorzet... Maar ik let er wel heel erg op Ruik ik zoet? Is dit iets van de slijmprop? Als ik 's nachts naar de wc ga in t donker: is mijn urine nu rood? Hihi. Martine, o wat heerlijk dat je nu naar een datum kan gaan toeleven! Hopelijk gaat t daarna allemaal lekker vlot voor je. Noppie, vervelende situatie met je vader en je zus. Kan me wel voorstellen dat je daar stress van krijgt. Die klachten lijken me idd eerder daar vandaan te komen dan van een paar nipjes wijn Caro, mooi dat ie al een beetje gedraaid is. Hopelijk heeft ie donderdag idd zelf al de uitgang gevonden! Scoobje, ojee hopelijk valt je bloeddruk bij de controle iets lager uit... Sofie, ja ik heb ook wel eens van die verhalen gehoord. Een kennis van mijn broer, die opeens weeen kreeg. En een ander die t wel wist, maar waar je dus écht niets aan zag. Zij werd mishandeld door haar vriend en die heeft t tot t einde niet geweten. Gelukkig is zij uiteindelijk nog voor de geboorte bij hem weg weten te komen. Moet er echt niet aan denken dat die hele bult die nu uitsteekt vanbinnen nog harder tegen al mijn organen aan zou zitten te duwen... Maar jammer dat t op france was, had t ook wel erg interessant gevonden om te zien. Married, idd wat een idiote uitspraak van die gymjuf. Ik nam ook niet zoveel van de mijne aan hoor. Ze had dan wel erg veel ervaring, maar soms zei ze echt dingen, waarvan ik zeker wist - uit betrouwbare informatie - dat t (tegenwoordig) anders zit. Ging er maar niet teveel op in dan. Ik heb verder wel wat aan die lessen gehad hoor, gewoon voor de gezelligheid, de oefeningetjes en het puffen. De partnerles was voor mijn mannetje ook leerzaam. Waxientje, hier ook wat sneller irritaties hoor. Ik merk gewoon dat ik me wat eerder overal aan erger. En achteraf vind ik dat ook weer niet eerlijk van mezelf . Mobiel, ik hoop dat Natasja snel weer teruggevonden wordt. Verschrikkelijke situatie voor de ouders. Net ook weer bij de VK geweest en alles nog steeds perfect. Mooi maatje, zei ze, nog genoeg vruchtwater, bloeddruk 110/65, cvibi. Volgende afspraak 26 jan. (En daarna moet ze komen hoor!) Gisteren hebben we de uiteindelijke tekst voor de geboortekaartjes gemaakt en de tweede naam gekozen! Vandaag kwamen de enveloppen al binnen voor de kaartjes! En dan vandaag maar eens beginnen met mijn nieuwe projectje, de website. Lekker aan de slag met photoshop en flash. Ik ga hem maken in de sfeer van t geboortekaartje. Ben benieuwd of ik nog goede inspiratie krijg.