gefeliciteerd Adnil! Heb net gebeld met de vk, voor de 1e afspraak. Ik kon al over 2 weken komen, maar dan zijn we helaas op vakantie... grr hadden we die nu maar later... maar goed nu mocht ik gelijk na de vakantie komen 14 juli... Ben erg benieuwd!
Gefeliciteerd Adnil welkom hier! @tirtilisko kan me wel indenken dat je ongerust bent meid, ik wou dat ik je advies kon geven maar heb zelf nooit zo gehad, enigste wat ik kan zeggen is beetje rustig aan doen. Sterkte meid, misschien is het wel niks laten we dat hopen. Knuf
@ Kim, ik heb hier geen ervaring mee maar een innesteling bij 7 weken lijkt mij een beetje laat. Zolang je geen krampen hebt hoef je je geen zorgen te maken.
ben bang dat het mis gaat, heb sinds gisteravond steeds wat druppels bloedverlies, verder geen krampen ofzo...twijfel of ik de vlk al zal bellen, die kan nu toch weinig doen denk ik..
Bellen meid! Zei kan misschien een echo laten doen, dan hoef je niet in spanning te blijven zitten. Echt doen hor! Veel sterkte ermee, ik hoop dat gewoon alles goed is! Knuf Vaam
@Adnil en Marea: Welkom dames! @Sjors: Dus gezellige dag gehad! En fijn he..om het met een vriendin te kunnen delen. Wel jammer dat ze zo ver weg woont .
Hey meissie, Wat zijn onze lichamen toch af en toe zenuwaanmakers he. Waarschijnlijk zal het 'oud' bloed zijn. Ik heb hier al vaker over gehoord. Hou het inderdaad in de gaten. Ik weet dat je nu toch in de zenuwen zit, maar hou even vol. Als je nu niks meer verliest zal het vast goed zitten. Knuf Vaam
Adnil gefeliciteerd! Martine, het kan zijn dat er een adertje geraakt is. Bel gewoon even naar je vk zodat zij je eventueel kan geruststellen. Sterkte en een knuffel. Goh ik slaap weer al een roosje zeg. En dat in tegenstelling tot vlak voor mijn test dat ik steeds klokslag 6 uur wakker werd. Nou ben fijn aan het plassen geslagen zeg, blegh, tis dat het voor het goede doel is, maar het is wel lang hoor zucht! Gelukkig werk ik juli en aug. buiten de deur en dus kan ik het alleen in de ochtend en avond opvangen. Mobiel, ik bedoelde jou en andere reeds mama's als de echte mama's. Ook al ben ik nu zwanger, ik voel me nog geen mama hoor! Ik ga al je info even in een word bestand zetten en uitprinten, handig voor later. Heb een babymap aangemaakt, waar ik van alles en nog wat in ga bewaren, handig om terug te zoeken. Axioma, het is aan de ene kant balen, maar aan de andere kant valt er na de vakantie net wat meer te zien en dat is natuurlijk ook heel leuk. Marriedgirl, nog even over die knal test, dat verschilt denk ik ook per persoon hoor Als ie maar positief is dan is het alleen maar goed Kim84, meid ik hoop dat het niks is hoor! en idd op 7 wk kan het geen innestelling meer zijn, alleen misschien dat er iets knapt omdat de vrucht ergens tegen aan komt of zo. Anne, oeps had mij ook kunnen overkomen hoor, had ze het gelezen? Wel jammer als je het voor haar nog even geheim had willen houden. UK80, ook bij jou nog even over een knaltest, voor iedereen is dit anders. Bij de een is de streep echt heel dik en bij de ander blijft deze gewoon wat lichter. Zaterdag ga ik met mijn mamsie lekker naar de Kidsfactory toe, beetje orienteren en info meenemen. Hier overigens nog steeds geen nieuwe kwaaltjes en ook niet veel oude
Zo Miek, jij bent ook weer op dreef op deze vroege druilerige ochtend . En gezellie met je mams op stap . Leuk he, om je toch er al mee bezig te houden. Voor mij gaat de week veeeeeeeeel te langszaam. Ik wou dat het al volgende week zaterdag was (echo!). Ach ja, we zullen het gaan zien he!
Iemand eigenlijk al iets gehoord van Flower? Ze had een echo gisteren, maar heeft nog niks laten weten... Ben toch erg nieuwsgierig hoe het gegaan is
Hoi meiden! Ik ben zwanger! Voor mij echt heel speciaal (ja, voor iedereen is het natuurlijk heel speciaal), na de 1e IUI is het gelijk raak! We zijn nu al 2 jaar bezig in de MMM en eigenlijk had ik er niet op gerekend. Je bent zo gewend dat je lichaam je in de steek laat dat ik het nu dus totaal niet verwacht had! Er zijn al 5 testen doorheen gegaan alleen maar om ff te checken of we niet dromen Maandag contact gehad met de gyn en 14 juli mogen we komen voor de eerste echo. Hopelijk zien we dan het hartje kloppen! Volgens de gyn zijn we 18 februari uitgerekend, gek idee hè! Dus vanaf dan zijn we ineens met zijn drietjes. Moeders voor Moeders is gisteren ook al langs geweest en daar mag ik volgende week mee beginnen. groetjes!
Ja de digi gaf ook gelijk zwanger aan hoor, maar ik blijf steeds testen, omdat ik bij meerdere meiden waarbij het misging las dat de testen weer lichter werden... Dus hou ik me vast aan testen die steeds donkerder worden of hetzelfde blijven. En bij mij is de test nog niet even donker als de controlestreep geworden, maar wordt wel steeds donkerder. Ik heb nog geen een keer met ochtendurine getest, misschien is dat ook een oorzaak?
Ik snap het wel hoor, ik maak mezelf ook helemaal gek omdat ik me nog steeds hetzelfde voel als altijd, kan eigenlijk geen kwaaltje ontdekken. Net alsof die tests me voor de gek houden. Ik ga zondag ook weer testen (met de digitale weer, dus geen gedoe met lichtere en donkere strepen ).. Vind het echt eng en ongeloofwaardig allemaal.
Adnil: welkom hier en gefeliciteerd Tirtilisko: ik heb wel vaker gelezen dat meiden dat hebben en het gewoon goed is gegaan hoor. Zolang je geen rood verliest met ernstige krampen zeggen ze dat er niets aan de hand is. Ik hoop voor je dat het morgen weg is Rustig aan doen hoor! Martine: Ik zou gewoon even bellen hoor, dan kunnen ze je misschien even geruststellen. Ook jij rustig aan doen he?! Mieke:: Bedankt voor je uitleg, dan hou ik me daar maar aan vast Vaamrile: Ik heb Flower nog niet 1 keer gezien hier sinds ik bij de febr.mama's zit. Ik zag bij de V&D een soort zwanger-zijn dagboek, met allemaal hoogtepunten die je erin kon zetten enzo. Echt helemaal leuk! Wel een beetje prijzig, ik geloof 35 euro, maar denk dat ik hem toch ga halen Wie kan me iets meer vertellen over dat moeders voor moeders? Ik begrijp dat ze HCG uit je urine gaan halen. Maar hoe lang (dus hoeveel weken) moet je plassen? En hoe vaak/ hoeveel liter? En hoe lang blijven die potten in huis? Fijne dag allemaal!