Sjors en man, gefeliciteerd met jullie mannetje DAAN! Geweldig nieuws Meiden, ik het zo met jullie te doen, dat jullie lichamelijk zo brak zijn, niet lekker slapen etc. Ik wou dat ik een beetje weg kon nemen. Natuurlijk ben ik blij dat ik zo heerlijk slaap, voel me bijna schuldig om het hier neer te zetten. Sofie, nog even geduld hoor meid, hihihi. Miireii, niet te veel tegelijk doen hoor! Maar het geeft natuurlijk wel een lekker voldaan gevoel. Anne, voor jou geldt hetzelfde. Married, hier idd ook weinig last gehad van de indaling. Patriessie, wat fijn dat alles op schema loopt en dat de spulletjes snel komen. Ben benieuwd wat jullie er van maken hoor. Waxientje, hoera de commode is, wel jammer natuurlijk dat je nu nog tot maandag moet wachten. Nou nog 3 dagen werken en dan verlof. Zat net te denken dat die kleine man zich vanaf 1 febr. wel mag aandienen hoor. Dan heb ik daarna tenminste wat langer verlof Tenslotte begin ik weer langzaam aan vanaf 16 maart.
Hallo Dames Ja ik weet ht sorry dat jullie alweer een tijdje niets van me gehoord hebben. druk druk. @Uk ht zit allemaal niet mee he, maar wat goed dat hij van de medicatie af is. @Sjors gefeliciteerd met jullie zoon @alle dames, hoop dat jullie baby's allemaal nog ff blijven zitten en dat alles goed gaat, Hier gaat alles zn gangetje. Amber gaat vooruit. Ze zit nu op een gewichtje van 2175 gram dus het begint op de schieten. Haar lengte is 44 cm. Ze heeft helaas wel soms last van een dipje. Dat houd in dat ze momenten heeft dat haar hartactie helemaal daalt tot onder de 40, meestal hertstelt ze dit zelf weer. en als ze het zelf niet herstelt moeten ze(zo zeggen ze het in het ziekenhuis) haar aaien. Verder heeft mevrouw niet altijd zin om haar flesje leeg te drinken, ze denkt wat ik niet drink krijg ik wel via de sone zolang ze haar flesje niet drinkt, mag ze ook niet naar huis. grrr. ze heeft nu 8 voedingen van 45 cc. Voor iedereen heel veel succes de komende week, want FEBR komt in zicht. Knuffel
goede morgen allemaal! jeeeeeeee wat wordt hier veel geschreven zeg, heb gistermiddag nog geschreven en moet nu alweer 6 pagina's bijlezen! Hoe doen jullie dat? Hoop maar dat ik niemand vergeet! Anders sorry! JAAAAAAAAA lees dat er weer een beeb bij is! Sjors, gefeleiicteerd met je zoon Daan! Geniet maar lekker van elkaar! Golfola Klinkt wel erg leuk dat galafeest zeg! Je hebt je zo te horen prima vermaakt! Veel succes bij de verloskundige! Leintje1 Balen dat je zo'n hoofdpijn hebt en misselijk bent! hopelijk was alles ok in het ziekenhuis! Ow ja ik lees al dat alles goed was! Een flinke beeb dus! daffie76 Jij ookal zo'n last van harde buiken? Vemoeiend is dat he? En nog 3 weken wachten met bevallen? Haha die broer van jou zoekt anders maar iemand anders om mee te verhuizen! caro73 Misschien vond je beebje het voelen van de verloskundige wel heel erg fijn en had er helemaal zin in! Kan soms wel vervelend zijn als ze heel druk zijn he? Was het nog gelukt met de gordijntjes? martinenur Jee volgende week wordt je ingeleid, nu komt het echt dichtbij! Spannend zeg! Miireii Balen zeg dat je zo moet wachten op die meubels! Is je huisje wel helemaal naar je zin geworden? En wat slordig zeg van het ziekenhuis om de afspraak op een andere locatie te zetten! en echt nesteldrang? Zo krijg je wel een spik en span huissie! Hahaha die reactie van je man! Hij moet toch iemand de schuld geven! noppie Balen zeg dat je zo'n spanning in je hoofd voelt! heb je nog een massage kunnen regelen? Hopelijk is je geboortekaartje snel wel helemaal hoe jullie het gewenst hadden! vaamrile: Ben blij om te horen dat het nu goed gaat met je! Was me toch bijgebleven, leefde echt met je mee! marriedgirl: Wat fijn dat alles goed was bij de verloskundige en dat de beeb mooi is ingedaald! en goede tip dat je niet te zwaar moet eten! hummelke sofie Ben wel benieuwd naar je waslijntje! Hopelijk blijft het weer mooi droog en waait het niet te hard dat alles blijft hangen! Leuk idee zeg! mirella25 zou dus het handigste zijn als je beebje in ieder geval tot maandag blijft zitten! Mieke8 En was het suddervlees lekker? Jouw hoofd ook al een vergiet? Vervelend is dat he? Wat fijn dat alles goed was bij de controlle! Maka123 leuk, ben jij ook bezig met een website? ik ben erook mee bezig! ik doen het met paint shop pro en jij met photoshop zie ik! ben wel benieuwd naar het resultaat! suske13 Alles dus goed met je, en d ekleine mooi ingedaald! Super! Vervelend die harde buiken! Vermoeiend! Eppie25 Jij ook een scrapper? Hier in Veghel gata ook een scrapwinkel dicht , alles 40 % korting... LEUK! Maar kost altijd meer als gepland he? Axioma Jeetje zeg wat vervelend van je auto..... Pfff zou daar ook niet tegenkunnen hoor! Hopelijk is hij snel gemaakt en is het neit te duur! Scoobje Jeetje wat vervelend dat het niet geod gaat met je zeg! hopelijk lukt het je om veel te drinken en alles binnen te houden! Sterkte! familieveenstra Ben benieuwd wat de gyn er van gaat zeggen van het indalen! En erg vervelend dat je zoveel pijn hebt overal! Sterkte! maatje Wat een leuke tekst voor je bevalling t-shirt! Iggylover ik heb soms last van lekkende borsten, niet dat mijn bh's doorweeks zijn hoor, maar zie het aan mijn bh. ik heb namelijk voornamelijk zwarte bh's en zie dan daar vlekken in! Vaak zegt het heel weinig in welke volgorde iedereen bevalt! Wel spannend wordt het nu vind ik! Moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wanneer d e9 maanden beurs is, maar die drukte kan ik op he toment niet tegen... Ook is het 1,5-2 uur rijden en dat risico neem ik niet meer... Ben wel naar de jonge gezinnebeurs geweest. mobielfreak Fijn dat alels goed was bij de verloskundige! Mag ik weer op het lijstje? ik moet aanstaande maandag naar de gyn 26 januari dus! Je mag voor mij ook wel proberen te pendelen Waxientje Ik herken jouw gevoel! Zwaar irritant, de hele tijd plassen en zo'n vervelend gevoel op je blaas! Wat fijn dat de commode komt, kun je lekker in gaan richten! Uk80 Jeeeee wat maken jullie toch mee met Ferry! Dus zeker voorlopigg nog niet mee naar huis en in het VU blijven! Is het VU ver van jullie rijden? Heb enorm bewondering voor jullie! En wel super dat het met de longen beter gaat en dat Ferry geen medicatie meer nodiig heeft! En die aventflessen, had ik bij stef ook, die zoog ook zo hard ! Fijn dat dat een goede oplossing is! Angela21 Balen dat je zo'n pijn hebt en zo slecht slaapt! Hopelijk is alles goed bij de VK. Twinkeltje Moet elke keer zo kijken als er iemand op jou reageert.... ik heet echt Twinkle.... En een buddy is dus dat je iemand hebt die je sms's als er iets gebeurd, zodat die de rest op het forum op de hoogte kan brengen. Bijvoorbeeld als je bent bevallen! Hopelijk was alles goed op de controlle! Zou wel grappig als wij elkaars buddyt worden hahahaha! Zeker met dioe namen! Laat maar weten en dan stuur ik mijn mobiele nummer! zoooooooooooooooo nu hoop ik dat ik niemand ben vergeten en anders SORRY! ik heb wederom slecht geslapen zoals meerder van jullie lees ik! Kan mijn draai niet vinden en als ik dan eindelijk lekker lig dan moet ik weer plassen! Heb het op het moment een beetje gehad! Laat maar komen die beeb! Vanmiddag is stef vrij, hopelijk komen er neit weer een paar vriendjes spelen... Heb er eerlijk gezegd weing zin in We moeten ook nog waterschoentjes halen, want Stef mag donderdag voor het eerst met kleren aan zwemmen! Ben zooooo trots! Wat wordt hij groot!
Ok, vooruit dames, jullie mogen eerst ben ook veel té enthousiast soms hihi ik zal een kaarsje opsteken dat er maar snel gezonde beebs mogen komen! Gelukkig was sjors 37 weken. ook maar nét, maar toch. @Maatje: ik sluit me aan bij de andere meiden: lekker poetsen, maar pas je wel op jezelf? lekker bakje thee of koffie tussendoor en een goedverdiende pauze doen een mens wonderen! Dames met pijn: een hele dikke knuffel van mij, zeker als je met nog een kleine in huis erbij loopt.. Mijn menneke zei gister in bed ineens: ik ben zo trots op je.. Waarom? Omdat je je zo goed houdt tijdens je zwangerschap.. Heel lief hoor, maar heb ook niet echt ergens aanhoudende last van, dat scheelt.. Wel lief hoor, zo'n papa in spé die zooo verrukt is met zn wondertje.. Baby reageert ook als een idioot als hij zn hand om mn buik legt en begint te praten.. Ongelooflijk! maar dat doettie net altijd als ik wil eten en dan krijg ik geen hap meer door mn keel Ach ja, bij t vorige bezoek aan de gynéco stond er op mn papier: -600 gram :-S Maar met de beeb is alles goed, dus dan mag papa blijven aaien tijdens het eten! En hij verzekerde mij (zonder dat ik iets vroeg) dat hij zal proberen elke dag nog meer van mama te houden en niet alleen heel hard naar de kleine zou rennen alsie thuiskomt.. haha we shall see: als ik op zijn plaats stond zou ik wel naar de kleine rennen hoor! hihii Sofie
@Sjors, Gefeliciteerd met je zoontje Daan! Dat is een mooi gewicht hoor. Fijn dat je je zo fantastisch voelt! Ik ben weer heel trots op mezelf, vannacht weer de hele nacht mijn blaas bedwongen . Ik werd om 3 uur wakker om te plassen, maar was zo moe dat ik weer in slaap ben gevallen en net tot 915u blijven liggen. Wauw! @Miireii, hihi, heb ik ook hoor, af en toe zoveel energie itt eerder! Al een paar weken kan ik helemaal toegeven aan mijn nesteldrang. Nou ja, nesteldrang, ik hou er eigenlijk altijd wel van om alles opgeruimd en schoon te hebben. Gisteren ook weer de schuur, achtertuin en konijnenhok opgeruimd en een konijn gewassen. Die kan nl niet goed bij zijn eigen kont, gaat altijd klitten daar, getsie. Maar ja, moet dus af en toe een beetje geholpen worden. En oja, ik heb dat ook al een tijdje dat ik veel vaker naar de wc moet voor de grote boodschap, 2-3x per dag. Maar nog steeds, pas vanaf begin februari geloof ik er pas echt in dat t kan gaan beginnen hier... @Maatje, ik kan alleen slecht lopen als ik teveel heb gedaan. Dan wordt mijn bekken stijf. Ga ik de rest van de dag lekker met een kruik op de bank zitten. Maar verder kan ik eigenlijk nog/weer best veel. @Uk, sterkte weer voor julle Ferry. Hopelijk hoeft ie geen nieuwe operatie, hij heeft nu toch wel genoeg doorstaan. Maar goed nieuws van zijn longetjes! Wij mogen toch allemaal wel in onze handjes knijpen dat onze beebjes nog lekker die tijd binnen hebben gezeten. Wat een ellende moeten jullie allemaal doorstaan zeg. Gisteravond heb ik eindelijk mijn lening van de IBgroep uitgepluisd. Ik dacht dat er niets van klopte en ik veel te veel terug moest betalen. Ik heb een paar keer onderbroken tussen het studeren en daardoor zijn ze heel raar gaan doen met verschillende leningen, en uiteindelijk met kwijtschelden na mijn diploma hebben ze weer met bedragen zitten schuiven. Heel raar, maar uiteindelijk klopt t dus wel. Vandaag komen mijn ouders met mijn oma, dus ik ga maar weer eens een beetje poetsen en stofzuigen beneden.
Fijn dat we eerder mogen sophie hahaha, maar de kindjes komen toch wanneer ze eruit willen cq moeten he! Mamma van Stef; dat vindt ik dus ook dat mijn broer dan maar een ander zoekt haha. Met de opa van mijn man lijkt het wonderbaarlijk iets beter te gaan nu hij in het ziekenhuis ligt en zuurstof en AB krijgt. Hij scheen gisteren al wat meer praatjes te hebben Misschien is ie toch wel gaan vechten nadat mijn man er is geweest van de week, want ineens wilde ie toen wel naar het ziekenhuis. Hij heeft gisteren tegen mijn schoonzusje gezegd dat ie hoopt het nog mee te maken, en das al wat anders dan dat ie van de week zei We blijven maar gewoon hopen....maar het kan natuurlijk altijd weer de andere kant doorslaan... Mijn man gaat er vanavond weer even langs om het met eigen ogen te bekijken Daffie
Axioma, getsie, zo'n auto die ermee ophoudt onder de slagboom. Scoobje, gelukkig wel gewoon thuis! Enne.. lukt het om veel te drinken? Anita, die steken.. dat zou een teken van indalen kunnen zijn.. hop het voor je! Maatje: goeie tekst Doe maar een rustig dagje vandaag, niet te veel poetsen he! Noppie.. oh goed idee een massage! Dat ga ik ook es doen. En hier ook nog geen koffer gepakt, volgende week denk ik. Is appel-prei soep lekker? Oh. klinkt goed. Iggy, ook hier af en toe lekkende borsten. Maar 1-2 druppels. En die 9 mnd beurs is inderdaad net te laat voor me. Mieke, indalingfeestje bij jou! Wat leuk om je eigen werk in de stad te zien hangen over een paar maanden! En.. bijna "verlof"! @Obama: goeie speech, dat kan hij ook gewoon goed. Ik vraag me af of het volk ook meegaat als ze er zelf wat van "voelen".. Hoorde dat hij de eerste beslissingen a heeft genomen rond guantanamo(ofzoiets) Bay. Wat een baan. Uk, goed om iets beter te weten waar je aan toe bent. En ik heb Kelly gister toevallig gesmst, die geniet van haar verlof, dus prima! Ben erg benieuwd naar Enna, we weten nog niet veel van hoe hat ging allemaal he! Miireii lachen, die zwangere dames! Maka, fijn dat je IB gedoe klopt.. als je moet aantonen dat het niet klopt krijg je weer zoveel sh*t. Daffie, goed nieuws over je man's opa! Vechtlust is toch het belangrijkste..
@ Hummelke sofie: Ik wil het later vandaag wel even proberen Ik denk trouwens dat Daan 3145 gram weegt ipv KG zoals jij schrijft @ Sjors: Gefeliciteerd met de geboorte van Daan @ Anne: Helaas is ze nog niet terug Er is gewoon geen enkel spoor wat naar haar toe leid momenteel, vreselijk gewoon en zo eng allemaal @ Mama van stef: Ook voor jou wil ik het wel proberen Dat pendelen doe ik wel als vriendlief op bed ligt, die is niet zo van dat gedoe
@Mobiel: oeps... was toch nog niet helemaal wakker blijkbaar.. Ja, 3145 gram natuurlijk ik hoor het graag van je
Oh, en de lactatiekundige was een beetje suf.. ik begin te denken dat het aan mij ligt, vind de gym ook al zo enorm suf. Al die "juffen"die een zacht stemmetje opzetten als ze met je praten.. doe toch normaal! Maar haar verhaal was eigenlijk: pas je voedingsgewoontes niet meteen aan, je kindje is nu al gewend aan wat je eet. Alleen niets TE.. dus niet teveel ui in de hachee enzo. Verder niet teveel inlezen op internet( ) het is iets natuurlijks en daar hoef je niet zoveel van te weten. De kraamhulp helpt je. Maar ook wel wat soft vond ik: toen ik vroeg of goed drinken belangrijk is: tsja.. drink je slecht? Je kan moeilijk tegen je zin in gaan drinken(ja duh.. helpt t nou wel of niet?) Belangrijkste/opvallendste voor mij was: knoflook vinden de beebs lekker, dus dat mag(niet teveel!) eten, en het kan best 3-4 dagen duren tot de melk op gang komt. Dat is dus niet erg : . Ik zou zeggen: gebruik eruit wat je kan gebruiken en vergeet de rest lekker! Want sávonds begon de gymjuf weer met een heel verhaal over geen sinaasappels, etc.. tsja. Het zal wel aan mij liggen, maar ik erger me dood aan die tegenstrijdigheden! En dus aan mensen die opeens met een kleuterstem praten Oh, onze gymclub was geslonken tot 5 van de 10! 3 bevallen, 1 in het ziekenhuis en 1 afwezig.. Het komt nu wel dichtbij. En 1 stond aardig op knappen, dat duurt niet meer zo lang denk ik. (gezien de ontsluiting en haar eigen gevoel) Het is wel een enorm avontuur!
Oh, gisteren bij de kapper geweest en veel korter haar nu! Heerlijk om je haar te laten wassen en dat gepluk.. Happy day!
Bbelly, hihi dat zachte stemmetje Ik heb een VK die ook altijd heel l-a-n-g-z-a-a-m praat en zo goed alles wil uitleggen. Kan ik ook heel slecht tegen. Praat normaal! Nou ja, verder is ze wel ok. Wat betreft de BV, ze zeiden tegen ons ook niet teveel lezen, er zijn zoveel tegenstrijdigheden. Wat betreft eten, alles mag. Pas als blijkt dat de beeb krampjes krijgt ofzo, dan kun je wat dingen uitproberen. Vaak komt voor dat ze niet tegen koemelk kunnen, maar verder gelden al die restricties niet meer! En mijn beebje is misschien nu gewend aan mijn voeding van weinig vet, suiker en geen melkproducten... Maar het eerste wat is ga doen na de bevalling is toch echt weer normaal proberen te eten hoor!
Maka, hopelijk kan je snel weer overal tegen, qua eten.. En eigenlijk wel humor, inderdaad: die stemetjes. Misschien toch ook es zo terug gaan praten
Jeetje, je kunt wel merken dat de meeste nu verlof hebben hier. Er wordt zoveel gekletst. Ga een poging doen om alles bij te lezen! @Married: is ook wel raar hoor om op de koffie te gaan bij de werk en dan je eigen nergens mee mogen bemoeien! Bedankt weer voor de update over Dayenne! @Noppie: ow dus jij hebt ook wel een lekker verwendagje voor de boeg vrijdag! Geniet er maar lekker van hoor . Jammer dat de proefdrukv an je kaartje nog niet helemaal goed was. Word nu wel nieuwsgierig hoor, als ik iedereen zo over de kaartje bezig hoor ! @Iggy: nog geen lekkende (.)(.) hier hoor ! Normaal gesproken ga ik ieder jaar met mijn moeder naar de Huishoudbeurs (lekker burgelijk ), maar dat zit er dit jaar helaas niet in! @Axioma: iedere man heeft zijn kwaliteiten : en die van mij is toevallig heel erg handig. Durft ook alles te doen qua electriciteit enzo! @Mieke & Mobiel & Leintje: mooi dat alles goed was bij de VK. @Caro: jij woont in je adidasje nu toch? Heb ze ook eens even te voorschijn gehaald! Zit idd als gegoten! @Waxientje: ik was al een zeikerd voor de zwangerschap , maar dat is nu idd veel erger geworden. Wel fijn dat je geen blaasontsteking hebt! Ik heb ook geen last gehad van indalingsweeën of krampen hoor. Dat is voor iedereen veschillend! @Uk: goh wat naar dat Ferry na het aftappen van het vocht iedere keer niet lekker wordt! Jullie krijgen het ook wel voor je kiezen he? Lief dat je ons toch op de hoogte houdt! En bedankt nog voor je berichtje op mijn blog (erg lief dat je daar even tijd voor had). Sterkte meid! @Angela: hoe was het bij de VK? Jammer dat het 's nachts niet meer zo lekker gaat. @Maatje: bedankt voor de update van Tirtilisko! @Patriessie: het zijn de wel bekende laatste loodjes! Goed om weer even van je te horen. @Miireii: gordijnen wassen om 19 uur! Zucht mannen, af en toe. Gaan ze nog verwachten dat wij hun gaan wakker maken ook ! @Anne: jij ook al zo lekker aan de schoonmaak ! @Sjors en man: gefeliciteerd met jullie zoon Daan! Hopelijk mogen jullie snel naar huis saampjes! @ Sofie: bedankt voor de update over Sjors! Begint bij mij nou ook wel te kriebelen hoor. Maar ze moet zeker nog even 8 dagen blijven zitten hoor! Zucht, heerlijk zo'n romantische man thuis! Ben daar wel een beetje jaloers op hoor! Mijne is helemaal niet zo. Ik heb echt een nuchtere Hollander in huis (waar ik wel veel van hou hoor !) @Chantal: goed om te horen dat Amber vooruit gaat! Hoop dat ze snel wel alles zlef gaat drinken en dat ze dan lekker met jullie mee naar huis mag ! @mamavanstef: ja je komt altijd met meer spullen thuis dan je wil, maar heb me gisteren echt goed ingehouden. Heb wel heel gaaf papier van Sassafras gekocht en nog nieuwe mesjes voor mijn cricut (die ik sinds vorig week in mijn bezit heb ! Ben blij dat de hobbywinkel bij ons in het dorp nog gewoon open is hoor. Maak meer scrapkaartjes en jij? Anders moet je even op mijn blog kijken (URL staat onder ieder berichtje van mij)! Jammer dat je zo slecht slaapt. Ik moet er 's nachts ook regelmatig uit hoor. @Daffie: ik zal duimen voor de opa van je man. Dat ie opknapt en de geboorte van jullie kleine meid mee mag maken! @Bbelly: ach iedereen zegt weer wat anders. Je moet ook gewoon doen waar jij je goed bij voelt en haal er idd de tips uit die voor jou van belang zijn! Ow wil wel een foto zien van je nieuwe coupe hoor ! Jaja, ik heb het weer gehaald met bijlezen. Vanochtend mezelf uit bed gesleept om te gaan zwemmen en was achter af blij dat ik het gedaan had. Nu zit mijn 2de wasje alweer in de wasmachine. Vanmiddag naar mijn beste vriendin om te hobbyen en ze gaat mijn buik beschilderen. Neem mijn camera mee, dus zal er zeker foto's van maken en aan jullie laten zien hoor ! X Esther
Even snel tussendoor: SJORS GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE DAAN! moet even naar de praktijk, wat probleempjes met de declaraties dus spreek jullie snel.........hier alles nog lekker rustig hoor Kindje is al wel helemaal ingedaald en ligt vast in het bekken, vond dat al wel snel, maar goed we wachten af!
Hi meiden, Wat lief dat jullie aan me denken Het gaat goed met me hoor, probeer me alleen al 2 dgn door een stuk of 30 pagina's hier door te worstelen.... Zal straks op een aantal van jullie reageren en een update over mezelf geven, maar nu komt mijn vriend zo weer thuis lunchen, dus ga ik ff voorbereiden. Voortaan als ik zo achter loop zal ik ook wel gewoon vragen of er nog bevallingen zijn geweest of hot items.. want dit schiet niet op Tot vanmiddag... xxx