Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    hummelke sofie
    Wat lief dat je mannetje zo'n lieve dingen zeg! :D

Maka123
    Wat fijn dat je het vannacht volgehouden hebt om je plas op te houden! Dat lukt mij niet meer!
    Gelukkig klopt de lening, want zou anders een heel gedoe zijn om je recht te halen!

daffie76
    Wat goed nieuws dat het beter gaat met de vader van je man! Hopelijk lukt het hem om er een beetje bovenop te kome en maakt hij inderdaad de geboorte van jullie beebje nog mee!

Mobielfreak:
    Doe maar rustig hoor met het pendelen!
    Ben wel benieuwd zelf heb ik de 27-1 in mijn hoofd hangen en mijn man 26-1
    Ik zie al tegen mijn man, ik zal wel 26-1 beginnen en het zal dan 27-1 geboren worden!

Bbelly
    Was dus een softe bedoeling bij de lactatiedeskundige...
    Ik hou daar ook niet van hoor, bij stef deed ik yoga, naou dat heb ik nu niet gedaan..
    ben niet zo van dat softe gedoe...

Eppie25
    Ik zal zo eens op je site gaan kijken!
    moet eerijk bekennen dat ik tegenwoordig meer digitaal mijn foto's bewerk als in het echt zal ik maar zeggen!
    Moet dat toch weer eens gaan doen, want heb nog zoveel leuke materialen liggen!
    Misschien dadelijk leuke creaties maken van de beeb....

amor
    Wordt hier echt veel gekletst he?
    Poeh tis ene hele dagtaak als je ales bij wilt houden!
    Jeee wat ene gedoe in de famlie van je vriend, en inderdaad als het "nep"zusje van je vriend zo'n dingen flikt, zou ik ook niet zo vergeveingsgezind zijn!
    Die hormonen... pfff hetken het... Ik kan om niets furieus worden en voel me dan ook absoluut niet begrepen!

familieveenstra
    Jee wat vervelend dat je zo'n pijn hebt!
    Kun je wel een beetje een houding vinden waarin je je een beetje prettig voelt?
    sterkte!

Anne1982
    denk wel een beetje aan jezelf meid!

Miireii
    jee wat eng zo'n joekel van een spin... Niks voor mij hoor!
    En die harde buiken, toch een begin? Of inderdaad teveel gedaan?
    Rustig aan dan!

Leintje1
    jee spanned zeg! zou het toch beginnen bij je?
    Heel veel succes voor als dat het geval is!

dayenne
    Jee wat is dat schrikken zeg! Ben er gewoon stil van!
    nu dus 2x per week naar de gyn... hopelijk trekt het allemaal een beetje bij...
    Sterkte

caro73
    en heb je het nog een beetje vol kunnen houden vanmiddag?

maatje
    Och jee nu al zo'n liefde, hihih!
    wat een scheetje!

noppie
    dat is irritant zxo'n kat! pfffff je zal wel kapot zijn nu!
    Albert bezorgd hier nog niet, jammer dat het tegnvalt!
    Mijn navel is al een week of 20 naar buiten geplopt, doet een pijn hoor!

Stef moet net nu willen leren skeeleren, zul je net zien!
    Net nu ik het tempo heb van een schildpad en dus hem niet snel kan opvangen of ondersteunen...
    Nou goed hij is nu met helm, beschermers overal een poging aan het wagen in de brandgang..
    Samen met zijn vriendje...
    Dat vriendje is af en toe ook een beetje irritant. Stef is niet zo'n motorsch wonder en dat vriendje kan dus al best goed skeeleren en dan zit hij de hele tijd tegn stef:
    jij kan niet zo hard dan ik he? Waarom kun je dat neit goed? Ik kon dat meteen etc etc..
    Hoij is pas 6 maar moet me echt inhouden!
    Stef doet zo zijn best!
    :evil:

2. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Hey dayenne: Eindelijk weer terug. Wat een vervelend nieuws zeg. Ik zou de volgende keer jezelf voornemen om er niet weg te gaan voor ze al je vragen beantwoordt hebben hoor! Ze kunnen je toch niet in zo veel onzekerheid wegsturen?
    Hoe is het eigenlijk afgelopen met je rijbewijs? Is er een nieuwe datum gepland?

@ Mireii: Ik zei toch dat je rustig aan moest doen ;)
    Ik heb er zelf nu ook last van.. te veel gedaan in een te korte tijd. Ben helemaal op. Toen ik net ff ging liggen had ik echt even het gevoel dat de bevalling zich aan ging kondigen. Denk toch dat het gewoon een waarschuwing van mijn eigen lichaam was. Heb wel steeds harde buiken nu en mijn maag en darmen borrelen nog langs alle kanten. Mijn buikgriepje heeft natuurlijk wel een voordeel.. als ik nu ga bevallen, zijn mijn darmen in ieder geval helemaal leeg :oops: .. hihi

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Miireii, snap het helemaal hoor. Ik ging laatst nog vrolijk vriendlief meehelpen met de klossen onder het bed zetten. Tilde ik zo dat bed op. Je had mijn vriend moeten horen, die was woedend haha.
    Fijn dat het weer wegtrekt. Rustig aan doen he!

@Noppie ja das inderdaad een goede.
    Het is inderdaad ongelooflijk. Hij zei even tussen neus en lippen door dat ze te klein was en dat ik in het ziekenhuis moet bevallen en ingeleid wordt. Wij zaten daar met onze mond vol tanden. Mijn vriend zei ook: 'eh sorry wat..?' Met een flinke zucht herhaalde hij alles, maar zei niks over waar, hoe, wanneer en waarom. We moesten alles vragen en nog kregen we geen antwoord.
    Maar op dat moment waren we te beduusd om om meer uitleg te vragen. We werden ook de hele tijd zo snel weer naar een andere afdeling gestuurd.

Ik ga gelijk even wat dingen opschrijven, thanks!

4. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Wat lief trouwens dat jullie allemaal gelijk zo meelevend reageren....Ben blij dat ik weer terug ben, heb jullie steun en geklets echt gemist.

5. mamma van stef

27 jan 2008
    957
    0
    0
    tuurlijk leven we mee, tis niet niks!
    sterkte

6. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Sjors: Gefeliciteerd met Daan!

Dayenne: Jeetje, wat een vervelend nieuws dat je kindje te klein is. Je moet gewoon heel veel vragen in het ziekenhuis, hoor. Ze zeggen vaak uit zichzelf zo weinig (omdat veel zo vanzelfsprekend is voor hun), en jij wordt dan in onzekerheid gelaten. Wel fijn dat je weer internet hebt, dan kun je tenminste je verhaal kwijt!

Amor: En …? Krijg je de woning?

Verloskundige: Vandaag weer controle gehad en alles was goed! Ik dacht al te voelen dat de baby ingedaald was en dat was ook zo maar nog wel beweeglijk in bekken. Ze heeft zelfs voor de zekerheid een liggingsecho gedaan en ze heeft het hoofdje opgemeten. (die ligt ongeveer een halve week achter, maar dat is een normale marge). Ben wel blij als het hoofd niet te groot is! :) :rolleyes:

7. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ mama van stef: shit, dus mijn navel gaat dus echt ploppen als ik jou reactie zo lees, want t tis inderdaad gewoon pijnlijk...... Irritant zo;n kind wat alsmaar moet benadrukken dat ie beter is dan de ander zeg!

@ Dayenne: goed zo, mooi lijstje maken en 'en passant' zou ik de gyn ook even feedback geven over wat zijn manier van communiceren met MENSEN (want daar werkt hij namelijk mee :rolleyes: ) teweegbrengt..

8. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Amor, wat spannend of jullie het huis gaan krijgen...duimen draaien hoor!

Dayenne; wat fijn dat je weer internet hebt, maar niet zo mooi dat jullie meisje niet goed groeit :( Kan me voorstellen dat je daar wel ongerust over bent. Ik duim ook heel hard voor jullie meisje dat ze nog wat groter groeit!
    Vindt het wel heerlijk dat je meteen weer flink schrijft hier hoor, we hebben je echt gemist :) :)

Caro; is de deur weer bijgenwerkt? :D

Noppie; gezellig zo'n kat onder je raam :( Zou er allang een emmer water naartoe hebben gegooid (sorry voor alle kattenliefhebbers hier :oops: )
    Alvast een hele fijne verjaardag morgen :D

Eten; pasta met champignon roomsaus mmmm (ben dol op italiaans)

Mireii; wat ben je toch ook eigenwijs he....nu heel rustig aan doen hoor :rolleyes:

mama van stef; het gaat over de opa van mij man hoor, niet de vader ;) Opa is al 90!

Harde buiken; hier ook velen op een dag, maar denk als het echte weeen zijn, dat we het dan echt wel beter zullen herkennen hoor ;)

Hoop dat manlief zo thuis komt, kunnen we even boodschappen doen. Vannacht heeft ie weer nachtdienst, dat begin ik nu steeds minder te vinden aan het eind van de zwangerschap. Van te voren gaat hij nog even bij opa langs, dus ben benieuwd!

Daffie

9. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Hihihi, helemaal mee eens! Emmer water, of wat dan ook! Oh, ja ik zou mijn hondjes erop af sturen! (die kunnen toch niet zo snel rennen als een kat)
    ...en wij hebben zelfs ook katten, maar als die midden in de nacht gaan miauwen (het zijn siamezen) dan MOETEN ze echt ophouden, anders ga ik me zo opwinden!

10. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @golfola: fijn dat alles goed was bij de vk!

@dayenne: daar zijn we toch ook voor meid! doe maar lekker je verhaaltje hier, wij zijn er wel hoor :)

@daffie: ik doe nu ook wel rustig aan hoor.. eten staat al lekker te pruttelen en als het goed is komt manlief zo thuis, en meestal maakt hij het wel af. aangezien hij kok is en ik het toch nooit goed doe :)
    harde buiken zijn al afgezakt en idd wat jij zegt, de echte weeën zullen we wel herkennen..

eet smakelijk alvast iedereen!

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha ja ik kom wel weer gelijk met de deur in huis vallen he. Ik moet dan ook al die weken inhalen he :).
    Ik hoop niet dat jullie dat vervelend vinden dat ik gelijk weer zoveel schrijf :oops:.

12. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    vreselijk he die nachtdiensten als goed is krijgt roy ze nu niet meer voor de bevalling...
    heb tegenwoordig iedere avond als ik op de bank ga liggen dat ik giga steken/krampen om de 5 min ongeveer krijg...
    op bed heb ik dat niet alleen op de bank...

zo heb weer een boterkoek en een chococake gebakken...
    der staat ook pan met draadjesvlees, en een grote pan met snijbonenstamppot en grote pan met hutspot te pruttelen hahaha
    mijn ouders komen alleen maar eten maar dan heb ik meteen lekker makkelijk het vriezertje gevuld

13. mamma van stef

27 jan 2008
    957
    0
    0
    daffie76
    ow sorry dan heb ik me vergist, toch blijft het vervelend dat het zo slecht gaat...

wij eten gewoon simpel: brocolli, aardappelen en vis

14. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    @Dayenne: in tegendeel, we hebben je gemist hoor! Je bent ook zo'n kletserd ;) :) Rot van je beebje, maar hier mag je lekker spuien!

Ik lees hiero mee, maar reageer niet echt: mn rug steekt me een beetje téveel, kga even lekker liggen.

Vanavond lekker een geitenkaas salade: met spekjes, appel, geitenkaas met rauwe ham eromheen, pijnboompitjes, mmmmm! echt, té lekker! (en voor de niet-liefhebbers van geitenkaas: met rauwe ham eromheen proef je hem niet echt ;))

Als ik overheb, zal ik wel een gil geven voor diegene die nog honger hebben!

dag dames, niet téveel meer kletsen hè ;)

Sofietje

15. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    mama van stef Wat een vervelend ventje zeg. Zo kennen wij er ook 1 ligt vaak aan de opvoeding. Als het moeilijk gaat en hij blijft proberen ben je juist extra trots. Stef ik ben trots op je.

16. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ach jeetje is het zo erg :) Haha nou fijn dat jullie het niet erg vinden dan :)

17. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    doe eens normaal gekkie! is toch gezellig! ;)

18. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Hummel lekker mijn bordje staat al klaar. :)

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Sofie, dat gaat er bij mij ook wel in, mjammie!

Dayenne, lekker veel schrijven hoor, gezellig.

Golfola, goed dat de controle weer top was.

mamavanstef, tja dat hou je natuurlijk toch wel met die kids een beetje strijd en dat de een het beter kan dan de ander.

Meiden wat eten we toch weer lekker vandaag zeg! haha

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    *Breekt ff in*
    @Dayenne ik zat vanmorgen nog aan je te denken.
    bah wat een nieuws zeg,daar hoop je niet op,maar vergeet niet dat ze het ook vaak fout hebben hoor kwa schatting hoe groot het kindje is,wel fijn dat je nu goed onder controlle blijft,

een super dikke knuff voor jou
    * Is weer weg :D*

Deel Deze Pagina