Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Slippers Mireii? :(

2. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    muahahaa uk.. heb ik niet :oops:

3. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Miireii: dat wordt op de pantoffels :)

@Iggy: nogmaals meid, beter 1 keer te veel bellen dan te weinig! Voel je niet schuldig, nu voel je je in ieder geval weer zeker.

@Golfola: Leuk he....Mannen + hormonen = @$%&*
    Ennuh....kun je je moeder het verhaal niet uitleggen en vragen of je de stofzuiger niet al eerder mag gebruiken (het gebaar blijft er toch, of je hem nu krijgt of straks).

@Uk: lekker van je afkletsen hier meid. Ik vind het altijd fijn te horen hoe het met je kleine gaat en zoals je zegt, op die manier schrijf je het toch van je af.

@Dayenne: Dus zaterdag weer terug voor de CTG? Ik hoop dat ze je ook weer kunnen gaan mededelen dat ze weer een beetje gegroeid is.
    En wat fijn dat je babykamertje klaar is. Oh, wat heb je daar toch om in spanning moeten zitten zeg. Ben zo blij voor jullie dat je huisje klaar is en dan nu ook eindelijk de babykamer.

@Amor: wat fijn dat er al 1 van de tweeling naar huis is, hopelijk volgt de andere ook snel.
    En wat een gedoe zeg, voor een woning. Dat ze bepaalde dingen willen weten ok, maar ze kunnen het ook overdrijven natuurlijk.

@Twinkeltje: Ben benieuwd of het bij je gaat doorzetten zeg.

Overigens: wat is het toch aan het rommelen bij zovelen. Wie oh wie is de eerstvolgende?

@Eppie: Superleuke buikschildering en vooral die tekst! :D

@scoobje: dat is niet zo mooi :(, hopelijk zakt de bloeddruk toch nog wat.

@Leintje: aha, bij jou dus ook al aan het rommelen!

@Angela: dat zou goed nieuws zijn zeg, hopelijk gaat de gyn niet moeilijk doen.

Anne: Ik kan me jouw frustratie best voorstellen als jezelf zo nuchter bent, maar iedereen is natuurlijk anders. En zoals je al zegt, als je eenmaal moeder bent zul ook jij misschien anders reageren. Maar ach, gelukkig weten ze nu wat het is en word de kleine hopelijk snel geholpen.

@Mamma van Stef: ik duim voor je dat het gaat doorzetten :D.

@Noppie: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

@familieveenstra: bij jou ook al aan het rommelen?

@Patriessie: bij jou ook! Maar bij jou moet de kleine inderdaad nog even blijven zitten als het kan he ;).

@Daffie: wat een mooi gebaar aan opa!

En hier HOERA! 37 WEKEN..... Ik mag dan wel niet thuis bevallen, maar ik weet nu dat het in ieder geval mag :D, dus kom maar, kom maar, kom maar, kom maar..........:) (wedden dat hij nu dus expres extra lang blijft zitten, omdat zijn moeder zo'n stuk ongeduld is)

4. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Hummelke: bedankt voor het opbeurende mailtje! Ben ook zo'n regelmus, ....eeuh, gewoon enthousiast, ja! :)
    Voor hetzelfde geld komt de baby pas twee weken overtijd, dus bijna half maart....als ik het zo bekijk dan heb ik nog alle tijd. :confused:

Maar daar reken ik liever niet op. Mijn zoontje kwam ook tien dagen eerder.....

Mieke: Niet ziek worden hoor! Gelukkig kan je steeds meer van je lijstje schrappen!

Mireii: wat vervelend dat je je schoenen niet meer aankan! euhhh, even meedenken...de schoenen van je man? :D

5. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @Golfola: ja dat had een optie kunnen wezen.. maar........

mijn man is maar een klein ventje en hij heeft dezelfde maat schoenen als mij, dus dat gaat ook niet werken :)

ik heb me er gewoon ingeperst, ga gauw naar de winkel en dan snel naar huis zodat ze weer uit kunnen, wat een drama :p

6. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    [quote="vaamrile@Golfola: Leuk he....Mannen + hormonen = @$%&*
    Ennuh....kun je je moeder het verhaal niet uitleggen en vragen of je de stofzuiger niet al eerder mag gebruiken (het gebaar blijft er toch, of je hem nu krijgt of straks).

[/quote]

Ja, daar zat ik ook al aan te denken! Maar die stofzuiger moet nog wel gekocht worden...

Gefeliciteerd met de 37 weken grens! Ik zit ook echt af te tellen tot die mijlpaal...ook al kan het dan nog even duren....Ik heb dan zoiets van 'de baby is helemaal klaar'!

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Golfola ik weet precies hoe je je voelt!
    Ik ben laatst ook flink uitgevallen naar vriendlief. Ik moest werkelijk alles alleen doen. Kleertjes wassen, huis op orde maken, verf halen voor babykamer, babykamer inrichten, vluchtkoffer inpakken, geboortekaartjes maken, geboorteversiering halen, klossen halen, bad bestellen voor bevalling (het is dat het nu niet door gaat, maar anders hadden we nu nog geen bad gehad) enz...En elke keer als ik zijn hulp vroeg dan vond hij het niet nodig.
    Op een gegeven moment was ik het spuugzat. Heb hem even flink de waarheid vertelt, en sindsdien helpt hij gelukkig iets beter. Maar nog steeds geen geboortekaartjes klaar hier...*zucht* Hij wilde per se zelf een gedichtje schrijven. Super natuurlijk, alleen heeft hij er nu nog steeds geen. Dus ik heb zelf een gedichtje uitgezocht en erop gezet. Die vond hij niet leuk maar hij heeft pech! Ben het zo zat. Heb helemaal zelf de geboortekaartjes ontworpen, en heb karton gehaald voor de proefdrukken. Ik heb hem vaak zat een kans gegeven om mee te helpen, nu doe ik het zelf maar. Maar dan moet hij ook niet zeuren als hij het niet leuk vind.
    Net als de geboorteversiering. Die hebben we nu nog steeds niet. Ik heb al tegen hem gezegd dat ik het deze week met mijn moeder ga halen.
    Pff af en toe he...tis echt een schat en ik zou niet zonder hem kunnen. Maar hij is zoooo LAKS grrr.

Zo...even van me af gezeurt. Héérlijk.

@Lientje, ik ben er eindelijk uit wat de gyn nu bedoelde. Hij zei niet 5 pond, maar 5p. En we hebben het nagevraagd, en dat betekend 5 procent. Onze meid zit in de onderste 5 procent qua groei vergeleken met andere baby's in dit stadium.

8. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Vaam, jep zaterdag om 13u weer terug voor CTG. Oooh de dagen kruipen voorbij zo...
    Thanks meis!

Gefeliciteerd met je 37 weken! Spannend spannend spannend :D. Haha, zou me niks verbazen als je ventje net zo eigenwijs is als z'n moeder :).

9. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Vaam gefeliciteerd met de 37 weken :whistle:

Mireii gelukkig kon je jezelf erin persen :)

Ik ben trouwens ff los gegaan in de Prenatal vanmiddag! Ferry had veel te weinig kleren hoor. Iedereen zegt dat je aan 4 pakjes per maat wel genoeg hebt :( Nou kan je nagaan, dan ligt ie in het ziekenhuis en dan heeft ie er niet eens genoeg aan. Dus ik heb lekker veel gekocht! Alles in maat 44, dat pas hij nu goed :D
    het leukste vind ik een truitje met daarop 'kleine boef' en een truitje met 'handle with care' met dat logootje van de wasvoorschriften :)
    Oja en een reversible jasje in het grijs en de binnenkant (of buitenkant hihi) is groen en wit en grijs gestreept. Verder nog wat pakjes die hij al in een andere kleur had en nog veel overslagrompers. Dat is écht een aanrader! Ook die truitjes die je van achteren met klittenband kunt vastmaken ;)

10. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

we zijn alweer bijna op pagina 1000!
    Degene die als eerste reageert op pagina 1000 is de eerste die bevalt ok? :)

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    UK, heerlijk he even voor je mannetje shoppen!
    Ziet hij er straks weer als nieuw uit ;)
    Balen dat je je hele tekst kwijt was, hielp het niet om op de 'vorige' knop te klikken.

12. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Oh, dan ga ik snel typen Uk! ik wil als eerste! hihi, nee hoor, hou het echt nog wel even vol.
    En maatje 44! wauw, ik ben voor die van mij al maat 56 aan het inslaan, omdat meneertje waarschijnlijk wat groter zal zijn (straks blijkt dat hij toch klein is en verzuipt hij erin :), ach, dan maar de mouwen en broekspijpjes oprollen).

@Miireii: dat kan nooit niet lekker zitten lijkt me....

@Dayenne: erg he dat wachten. Dat is altijd zo'n gedoe. Ik hoop echt op goed nieuws voor je.
    En ja, ik denk dat hij net zo eigenwijs zal zijn als zijn mams ;).

@Golfola: vragen staat toch vrij? En kopen is zo gebeurt hoor ;).

13. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Uk heb je goed dat je voor je mannetje prenatal hebt leeg gekocht. Heerlijk he

14. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @maatje: volgens mij zijn we met zijn allen nog even op de inkooptour de laatste weken. Ik heb ook al behoorlijk wat in de kasten en lades. En ze zijn er eigenlijk al heel snel uitgegroeid :oops:

15. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @Uk: leuk is dat he! ik heb het laatst ook gedaan, zoveel kopen, vooral omdat het bijna overal in de uitverkoop was, errug leuk! manlief vind het niet nodig, want volgens hem hebben we al genoeg.. nou volgens mij kan je nooit genoeg hebben!

@vaam: nee het zit idd ook niet erg lekker, maar gelukkig hoef ik maar 1 straat over te steken en dan ben ik al bij de supermarkt.. ben ook alweer terug en de schoentjes staan alweer fijn in de gang!

hmm ben trouwens benieuwd wie er als 1e op de 1000e pagina staat... ik hoop ik want ik wil heel graag :)

16. Leintje1

Leintje1 Actief lid

7 jan 2009
    143
    0
    0
    Wat leuk uk, nieuwe kleertjes! Heerlijk om er even uit te zijn en iets leuks voor je mannetje te halen!

Hier is het de hele middag alweer rustig. Alleen bij actie krijg ik harde buiken...maar ja, het hoeft ook nog niets te betekenen natuurlijk..

Sta ik al op pagina 1000?

Liefs, Leintje

17. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    hihi helaas.. tis ons niet gegund :p

18. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Dayenne: oh, ik zie nu dat je eigenlijk nog maar 9 daagjes hoeft te gaan! Zodra je nog maar 1 cijfertje ziet gaat het pas echt korten he!

@Mobiel: ik vergeet telkens mijn afspraken voor de lijst door te geven. Dus bij deze: Vaamrile: 12 februari 2009, 26 januari 2009 afspraak Gyn.

19. Leintje1

Leintje1 Actief lid

7 jan 2009
    143
    0
    0
    Wat betreft de mannen; de 'mijne' is mega-lief en er op zijn manier ook erg mee bezig. Maar dingen als de babykamer, babywas, vluchttas, bedje opmaken etc....dat is toch echt mijn ding...

Vorige week nog een uur lopen zeiken om hem een plank op te laten hangen in de babykamer...kon toch ook nog wel even wachten...had toch geen haast....

Heb hem uitgelegd dat dat bij zwangeren er niet in gaat...dat even wachten.

Nu is hij nog druk met zijn werk...soms ook 's avonds weg, maar goed, dat hoort er voor hem bij.
    Hij doet nu wat hij nog af kan maken en dan is hij 2 weken vrij als het kleintje geboren is....heerlijk!

Kijk nu al zo uit naar de momenten met z'n drieen!

Liefs, Leintje

20. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Zo te zien zitten we nog op 999.

Deel Deze Pagina