@Marriedgirl en UK80: Zeg testdames, je kunt blijven testen tot je een ons weegt, maar jullie zijn gewoon hastikke zwanger hor! Ik heb ook veel getest, maar dat was omdat ik de eerste test 6 dagen voor mijn NOD had gedaan. En het is rot om te horen, maar als het mis gaat dan hou je het echt niet tegen hor. Stel nou dat een test niet helemaal goed werkt en die geeft niet zwanger aan of een veel lichtere streep ofzo, dan maak je jezelf denk ik helemaal gek. Als ik jullie was dan zou ik ergens een grens trekken en tegen jezelf zeggen: nu geen tests meer (sorry als jullie me een bemoeial vinden, is absoluut niet de bedoeling hor, maar wil niet dat jullie jezelf zo in spanning blijven houden). Liefs Vaam
Je hebt ook gelijk hoor, en je bent zeker geen bemoeial! Ik zet het juist hier neer om toch een beetje geruststelling of een reactie te krijgen Maar je hebt gelijk! Ik ga geen tests meer kopen! (kost nog veel geld ook ) Dan maar afwachten tot de echo Hahaha Dank je wel hoor, ik heb soms even een schop onder mijn kont nodig! Liefs, Uk
Oh gelukkig, je hebt dus toch gebeld. Wat een spanning meid. Ik ga heel hard voor je duimen dat alles gewoon goed zal zijn. Laat je het ons weten? Een hele dikke knuffel van mij
@Uk80: wat me gisteren is uitgelegd is dat je van week 6 tot 16 (dus 10 weken) urine verzameld. Je krijgt 2 kratten met in totaal 8 flessen en een kannetje om de urine mee op te vangen. je vangt de hele dag op (als je thuis bent, als je gaat werken ofzo dan hoeft dat niet. zo'n gedoe!) Uit je urine halen ze dus het HCG hormoon, met dat hormoon maken ze bijv Pregnyl. (dit zorgt voor een eisprong, dit medicijn heb ik zelf ook gebruikt) Verder wordt het hormoon ook gebruikt bij jongetjes als de zaadbal niet wil indalen en bij mannen om spermaproductie op gang te brengen. De kratten worden 1 keer in de week opgehaald en ingewisseld voor nieuwe lege kratten met flessen. Ik vind het echt een kleine moeite om dit te doen, natuurlijk ook omdat ik zelf HCG heb moeten gebruiken om zwanger te kunnen worden! Als je dit gaat doen dan maak je daar ontzettend veel vrouwen heel erg blij mee! Ik begreep ook van de mevrouw van MvM dat er nog steeds veels te weinig vrouwen meedoen en dat er tekort is van het hormoon HCG. Je moet je ook voorstellen dat er van een heel zwembad vol urine maar 1 emmertje HCG overblijft! groetjes, Lisanne
ik hoop dat ik niet te hard geschopt heb! Maar goed van je hor! Je zit al bijna op 5 weken zie ik, dus het begint al ergens op te lijken he . Maar een ding is zeker.....de fabrikanten van de testen die liggen helemaal in een deuk om al die met zenuwen testende dames. Liefs Vaam
@Martine: heel veel succes vanmiddag! Je hebt er misschien niet veel aan, maar mijn schoonmoeder vloeide de hele zwangerschap door en uiteindelijk is ze toch bevallen van een kerngezonde dochter. Dus ik hoop dat dat bij jou net zo gaat!
Thanx voor je ontzettend realistische antwoord.. je hebt ook helemaal gelijk .. maar ik kan gewoon nog niet geloven dat ik zwanger ben.. wil gewoon graag een kwaaltje (weet dat dat nog niks zegt, maar toch..) ter bevestiging denk ik. Dat is ook wel de pest met internet, er is zo ontzettend veel informatie beschikbaar dat je jezelf helemaal gek gaat lopen maken met wat er allemaal mis kan gaan etc. Maar nogmaals, je hebt gelijk en deze dosis relaiteit heb ik zo af en toe echt nodig. Ik vind je absoluut geen bemoeial, juist fijn om iemand te hebben die me met beide benen op de grond houdt.
@Enna, van harte! Wow, wat ontzettend fijn dat het gelukt is! geniet ervan! @martine, veel succes/plezier vanmiddag!
We zitten alweer op pagina 100 en dat zullen er nog veel meer worden. Want we hebben nog ruim 200 dagen tegaan
Enna, super gefeliciteerd! wat wonderlijk dat het voor jullie zo meteen bij de eerste IUI gelukt is. Heerlijk genieten zeg! UK80, kijk ook maar even op de website van MvM hier kun je je eventueel ook aanmelden als je mee wilt doen. www.moedersvoormoeders.nl
Wat ik me afvroeg (heb je haar weer)... zou het zo kunnen zijn dat vrouwen met grotere borsten eerder en meer last van hun borsten hebben dan vrouwen met een kleine cupmaat?
Bedankt voor je antwoord Lisanne! Ga me van de week aanmelden Heb ik gelijk een ander doel dan over testjes heen plassen Martine: sorry ik had 2 mensen door elkaar gehaald. Maar heel veel succes straks!
Hahha ik dacht juist andersom Ik heb een grote cupmaat, maar van mijn borsten totaal geen last! Dus ik dacht de kleinere staan strakker ofzo dus die zullen wel eerder last hebben
nou, ik heb mini-t**tjes (70B) en voel vrijwel geen verschil.. ach ja, wie weet komt het allemaal nog wel, het is ook nog zo pril allemaal.
Married, ja idd. Ik heb sinds gisteren alleen rugpijn. En dat vind ik helemaal niet erg! Liever dat als misselijkheid Ach joh, komt vanzelf. Ik ben helemaal gerustgesteld nu, dankzij jullie allemaal! Bedankt hoor
Martine, succes bij de echo vanmiddag, ik hoop dat het niks ernstigs is. Meiden ik heb cup D, maar die van mij voelen op het moment als die van Pamela Anderson aan hoor!
@ martine meid heel veel succes vandaag. Ik weet hoe verschrikkelijk het is om in de zenuwen te zitten. Ik ben vandaag precies 6 weken zwanger en heb last van bruine afscheiding. Ik ben zooooo bang dat het mis gaat laat je weten hoe het is gegaan en echt ik hoop zoooooo erg dat alles goed gaat. Ze zeggen dat het kan he dat je vloeit of bruine afscheiding hebt maar ja