Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Leintje: als jij nu iets meer tekst neerzet, sta ik er misschien wel als eerste op :). Maar ja, bij jou is het al aan het rommelen en je bent een stukje verder, dus ik schrijf nog even een stukkie, zodat jij kunt reageren en misschien wel als eerste op pagina 1000 staat!

2. Leintje1

Leintje1 Actief lid

7 jan 2009
    143
    0
    0
    Mireii....gewoon even blijven tikken....wie weet....als het helpt ;)

3. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    hahahaha te laaaaaat! :)

4. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Vaam Jaja Zal je net zien dat je over een paar uur weeen krijgt.

5. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    hahaa ja idd... nou vaam, ben je er klaar voor? :p

6. Leintje1

Leintje1 Actief lid

7 jan 2009
    143
    0
    0
    Vaam...jij bent eerst! Tenminste...als het uitkomt...

Ben het nog niet echt zat hoor! Ben alleen nu wel heel nieuwsgierig. En kijk gewoon heel erg uit naar het moment dat we ons kleintje kunnen knuffelen.

Moet ook zeggen dat het nu wel lange dagen worden...echt alles is klaar...en kan gewoon niet echt meer uit de voeten...

Maar goed, nog 11 daagjes te gaan tot de uitgerekende datum...spannend!

Liefs

7. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Gefeliciteerd Vaam :) :) :)

Moest er wel om lachen met z'n 4-en om en om te typen ;)

Ja meiden, Maatje, Leintje, Mireii en Vaam, heerlijk hoor om te shoppen. Heb natuurlijk niet zoveel tijd, maar ben gelijk vanuit de VU naar de Prenatal in Amsterdam gegaan. Was blij dat ik het kon vinden (na de aanwijzingen van mijn man) :D

Leintje: mijn man is ook megalief! Was ie tijdens de zwangerschap al, maar nu met alle ellende is hij alleen maar liever geworden! En we snappen elkaar ook zo goed en we voelen ons nu echt verbonden.

8. Leintje1

Leintje1 Actief lid

7 jan 2009
    143
    0
    0
    Ik kan het me goed voorstellen hoor Uk! Door alles wat jullie samen hebben meegemaakt tot nu toe en waar jullie nog doorheen gaan krijg je nog meer verbondenheid.

Ik denk ook wel dat wij vrouwen anders bezig zijn met de zwangerschap dan een man. Daarnaast hebben wij last van die hormonen die willen dat alles nu, hier en vandaag (liefst gisteren) gebeurt...

Daarnaast draag je het kindje in je buik en voor een man gaat het nog meer spreken als het kleintje geboren is.

Ik zie het wel een beetje door de vingers als hij niet overal tijd voor heeft. Hij richt zich weer op andere dingen voor het 'gezin'. Zo vond hij het geweldig om een kinderwagen uit te zoeken, samen te kijken naar geboortekaartjes en elke avond wordt mijn buikje ingesmeerd met olie...

Daarnaast zorgt hij straks voor het grootste gedeelte van het inkomen, waardoor het voor mij is weggelegd minder te gaan werken. Iets waar ik erg blij mee ben...

Zo heeft ieder zijn deel...

Ben ervan overtuigd dat hij straks zoooo'n trotse en betrokken vader is. Dat is voor mij erg belangrijk!

Nou, liefs allemaal!

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    UK in Aalsmeer zit ook een grote Prenatal, misschien is dat wat makkelijk voor jou icm naar huis rijden?
    Weet niet precies waar je woont hoor.

Nou de 1000 is bereikt hoor! =D> \:D/ =D> \:D/ applausje voor onszelf.

10. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    JAHOE! Nou...kom maar op dan :)...

Nee hoor meiden, Ik kan heus nog wel even wachten. Heb nog nergens echt last van. Slaap nog redelijk, heb geen extreme pijnen ofzo. Dus van mij mag best eerst iemand anders hoor ;). Bij mij rommelt er ook nog helemaal niks (ja, de kleine als hij de hik heeft).
    Dus de gewoon de eerste de beste die het echt niet meer kan verdragen moet nu maar als eerste bevallen!

11. Leintje1

Leintje1 Actief lid

7 jan 2009
    143
    0
    0
    De prenatal in Aalsmeer is een flinke! Inderdaad een mooie zaak!

12. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    applaus applaus applaus applaus (wat een stom woord als je het zo vaak achter elkaar leest :()

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Leintje, ben ik het helemaal mee eens hoor!
    Hier ook, hij heeft het de laatste maanden zo druk! maar dat is ook niet voor niets... ook een stukje extra inkomen.
    We zijn beiden zelfstandig ondernemer en als ik straks niet werk komt er ook niets binnen, alleen mijn schamele uitkering via het UWV wat geen vetpot is.
    Daarbij gun ik hem wel zijn vrije weekend.
    Normaal gesproken deden we bepaalde dingen altijd overdag/doordeweeks, maar nu moet het soms op zaterdag en dan is zo je hele dag weg.
    En ach, dan vraag ik mijn ouders gewoon even om te komen helpen, geen punt.

14. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Mieke: Ja de Prenatal in Aalsmeer is ook geweldig! Ik kom daar eigenlijk altijd, maar nu was dit gewoon handiger en ik ben hier al een tijdje niet meer geweest ;)

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Vaam, mijn mannetje had echt wel 3x per dag de hik, en nu al 2 dagen niet...
    Ga me bijna zorgen maken.

16. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Ja heel herkenbaar! En jij bent al ruim over de 37 weken grens heen! Ik wil het liefst dat ongeveer bij 37 weken alles klaar is. Maar ik heb hem dus nu voorgesteld een datum te prikken en als hij dat niet doet dan doe ik het zelf wel met hulp van familie, maar dan heeft hij niks in te brengen, dan doe ik het zoals ik het wil!

17. Dag meiden,

Nog niet bijgelezen, maar ik zie dat we de 1000 al bereikt hebben.
    Vanochtend naar het ziekenhuis geweest voor de draaipoging. En helaas niet gelukt :( :(
    Ik kreeg eerst een hartfilmpje en het mannetje vond die dingen op mijn buik wel interessant geloof ik. Veel getrap en beweging.
    Daarna een echo. Hij lag dus nog steeds in een stuit en de billetjes zijn al ingedaald. Het proberen te draaien was geen pretje. Na twee pogingen zijn ze gestopt.
    Daarna weer een hartfilmpje. Gelukkig nog steeds alive and kikking. Maar ik baalde wel. Nu ga ik voor een keizersnee en blijf ik bij het ziekenhuis onder controle.
    Was kapot toen ik thuiskwam. De hele middag geslapen (ook omdat ik gisteren teveel gedaan heb).
    Nu even bijlezen.

18. @Noppie, gefeliciteerd met je verjaardag. Jouw dag ziet er vast anders uit dan de mijne. It better be! Maak er een mooie dag van. Enne laatste keer jarig als niet mama! ;)

19. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Caro Jammer dat het draaien niet lukte. Ze zullen wel plannen in week 38 voor de keizersnee.

20. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Oh Caro wat ontzettend balen dat het niet gelukt is! Hoeveel weken ben je nu? (banner doet het niet)
    Hebben jullie al een datum gepland?

Deel Deze Pagina