caro dat is indd balen, maar nu ben je wel met een keizersnee voorbereid wanneer je de kleine vast kunt houden. hier nog steeds wat weeeen, en voel me ook bar slecht, ben aant eten koken, maar het lokt met niet aan straks maar even in de douche en mijn huispakje aan . iedereen eetsmakelijk en kom vanavond wel weer bij lezen. groetjes anita
@ Vaam, gefeli met je 37 weken! @ dayenne, ow geen 5 pond dus, maar 5%. Nou, ben benieuwd zaterdag, hoop dat je wat wijzer wordt. Echt gewoon alles vragen hoor! laat ze maar lekker gek van je worden daar in het zkh! @ Miireii, Uggs! Die passen wel, alleen beetje duur en zonde om nu nog te halen natuurlijk @ pagina 1000, pfiew.. gelukkig was ik niet de eerste daar, haha.. moet er niet aan denken om nu al te bevallen. Maarre, Vaam, gefeliciteerd, jij gaat dus als eerste bevallen! .. Zou leuk zijn als het echt zou kloppen! @ Uk, wat leuk dat je zoveel voor je mannetje hebt gekocht! En maatje 44 is al best wat hoor! Ik zag daar bij de Prenatal idd hele leuke pakjes van, cute! @ Mieke, mijn beeb had idd ook eerst heel vaak de hik en de laatste tijd weer wat minder. Nja, het zal wel. @ caro, wat balen van je draaipoging zeg! Maar blijkbaar heeft je mannetje er geen zin in en ligt ie het liefste met zn billetjes naar beneden. Nu dus een keizersnee, heftig, maar wellicht ook fijn om te weten waar je aan toe bent? Wat eten jullie allemaal vanavond? Hier worden het gebakken aardappeltjes, haricots verts en kip cordon bleu.
Jeuj, we zitten op pagina 1000! Stelletje kletskousen Golfola, jaaaa mannen aaarghhh. De mijne heeft me wel geholpen hoor toen ik niet veel kon. Maar nu ik weer wat meer doe dan voorheen, lijkt t alsof ie zoiets heeft van, ach t gaat wel weer, en valt ie weer terug in zn oude gewoontes. En ik heb echt geen zin om m constant aan te sturen, dus meestal doe ik gewoon alles zelf, ook wat ik beter niet kan doen. Hoef ik er iig niet op te wachten en me aan m te irriteren dat ie t niet binnen een uur doet! Laks, ja dat ook, maar vooral gewoon lui. Uk, leuk he kleertjes shoppen! Zeker die piepkleine, zoooo schattig. Ik heb nu ook behoorlijk veel in 50, 50/56 en 56. Ik ga ervan uit dat ze in t begin toch 2-3x per dag schone kleertjes aanmoet, dus dan kan ze vast alles wel een keertje aan Vandaag de kelder, zolder en bovenverdieping gestofzuigd. Heerlijk, alles weer lekker stofvrij. Kelder en zolder hoef ik dan iig niet meer te doen tot de geboorte. Mooi, kan ik dat ook weer van mijn lijstje afstrepen Miireii, jeetje houd je zo'n vocht vast. Vervelend zeg dat je je schoenen niet meer normaal aan kunt. In de zomer kun je idd nog ff op je slippers gaan, maar das nu niet zo lekker in die plassen! Is t opeens erger geworden? Kan wel eens een teken zijn he
Caro, wat ontzettend balen dat het draaien niet is gelukt! En dat het ook nog eens best een beetje pijnlijk was... wat een eigenwijs mannetje heb je zeg. Ik denk niet dat je al in week 38 je KS zal krijgen hoor, kan ook nog best in week 39 gepland worden. Maar veel langer zullen ze dan niet laten lopen, iig niet tot na de 40 weken. Enne morgen dus maar even weer pas op de plaats en minder doen. Kijkers komen dan toch? Married, hihi gaan we lekker iedere dag vertellen wat we eten Hier zuurkool met worst en lekker jus van de sudderlapjes. Maar wat jullie gaan eten klinkt ook erg smakelijk Wil nog even aan mannetje voorstellen om nog een keertje heel lekker uiteten te gaan saampjes, laatste keer op deze manier dan.
@ Eppie: mooie buikschildering hoor! Maar eh, zit ie er nu ook nog op? @ Angela: fijn dat je zo serieus genomen wordt en dat alle opties goed onderzocht worden zo. @ Dayenne: ik zie die foto's niet in je album staan, van t kamertje enzo? @ Bbelly: volgens mij heeft iedere vader 2 dagen, 1 om aangifte te doen en 1 weet ik niet meer zo goed. Laat hem even een kopie van zijn arbeidsvoorwaarden opvragen, want dit slaat nergens op! @ Amor: ja, rottig he die navelpijn... Oei, uitwendige aambeien, wat vervelend voor je. Dat komt door obstipatie en dus harde ontlasting. Als je erg hard 'drukt' tijdens t poepen dan 'ploppen' de adertjes rond je anus. Tis n bekende zwangerschapskwaal en gaat daarna met zalf vaak weer over. Ooit n collega van mij die er veel last van had, en die moest wel onder t mes, maar dat was echt n uitzondering hoor. @ Kelly: goed zo, lekker genieten van je verlof! @ Eppie: aahh, arme Joepie en dus ook arme jij. Tis wat met die dieren he?! @ Iggy: fijn dat alles goed was en prima dat je je hebt laten controleren hoor! @ Golfola: he wat balen van die stofzuiger! Kan je die je straks zal krijgen niet nu vast krijgen/ Die paar weekjes? @ Mieke: oei sterkte met die verkoudheid. Tis een rottig aanhoudend virusje wat er heerst, dus zorg goed voor jezelf. @ Caro: goh, wat balen dat het niet is gelukt met die draaipoging. Nu het is ingedaald met het kontje kan het waarschijnlijk ook niet meer op naturlijke manier draaien? Is de keizersnee al ingepland? Kan me voorstellen dat je helemaal kapot bent meid! @ voorweeen/weeen: wat zijn er al veel zeg, die hier last van hebben! Sterkte allemaal! Dank voor alle felicitaties dames! T was een heel gezellig dag, maar ben nu total loss. Vanmorgen mezelf uit bed gesleept en gemotiveerd om op te ruimen en te zuigen enzo. Toen alles klaar gezet: had taarten en cake en lekkere verse broodjes van de bakker. Mijn zusje hielp met beleggen enzo gelukkig. Allemaal lieve kadootjes gehad, mijn huisje staat vol bloemen! Helaas is onze pies-kater net weer hevig in protest gegaan. Had de katjes naar boven gedaan, zodat ze niet in de drukte van t bezoek zouden zitten. Er is dan ook nergens plek voor ze om te liggen + dat mijn hele schoonfamilie allergisch is voor katten. Nu net weer naar beneden gehaald en ja hoor, tis weer bal: eerst sproeien over n doos met speelgoed die ik van n vriendin kreeg. Daarna vechten met Okkie. Daarna sproeien over de nieuwe bankhoes. Ben zo pissig op dat beest. Hij zit nu buiten in de regen. Kan hem echt wel wat doen af en toe. Hij kan gewoon niet tegen 'andere omstandigheden', dan gaat ie direct zijn territorium afbakenen . Vanaaf eten we soep met overgebleven broodjes van vanmiddag. Enne, heb nog een kilometer taart over, dus iemand n stukje?
Caro, he balen dat de draaipoging niet gelukt is. Misschien kun je moxa nog proberen? Maar het lijkt me ook wel fijn om dan strax een datum te hebben waar je naar toe kunt leven en dat je iig niet ver over tijd hoeft te lopen. Hebben ze aangegeven wanneer ze m ongeveer gaan inplannen? Ik denk ook niet dat ze dat met 38 weken doen, eerder tussen 39 en 40.
Caro, wat balen dat het draaien niet gelukt is. 2 dagen bevallingsverlof: Ik heb het gevonden de link staat ong. 5 pagina's terug dus heb ik gemaild naar mijn vent. Ze (hij en zijn baas) hebben gister samen in de CAO gekeken.. maar niet goed genoeg lijkt me. Heeft ook niet met CAO te maken.. is gewoon de landelijke regeling, net als ons verlof niets met CAO te maken heeft. 1001 pagina's: wow! Laat de volgende kleintjes maar komen! Sorry, verder even geen reactie van mij. Ik ga koken. Ik was 5 uur niet geweest en er zijn 5 pagina's volgekletst Volgens mij breken we de records.
Hoop dat mijn man snel thuiskomt, hij moet tot 18:00 uur werken, maar dan moeten we zorgen dat we om 19:15 uur uiterlijk in het VU zijn, want dan mogen we Ferry wassen Klinkt natuurlijk vreemd, want het is de normaalste zaak van de wereld, maar wij zijn helemaal blij als we lekker veel zelf mogen doen. En vooral op de intensive care is dat best uniek hoor
UK, ik hoop dat ie op tijd is. Hoorde net op de radio dat er wel veel files staan ivm dat natte rotweer. Heerlijk je ventje wassen en dan iets nieuws aantrekken... onee moet natuurlijk eerst gewassen worden Noppie, klinkt als een geslaagde verjaardag! Ik lust na het eten wel een stukje taart, waar kan ik uit kiezen He getterdeget zeg, stomme pieskat, komt gewoon omdat hij dan de hele tijd boven zit en niet in zijn normale doen is. Hier valt het tegenwoordig echt 100% mee, gaat zelfs heel erg goed.
Mama van Stef en Anita druk met weeen. Veel sterkte. Hopelijk zet het door of zakt het juist weer weg. @Daffie, wat fijn dat je man de naam heeft kunnen influisteren en dat hij daar zo van straalde. @Golfola, balen van jullie stofzuiger. Kan me voorstellen dat dat voor de geboorte allemaal wilt regelen. Misschien kan je lenen bij de buren? En ik kan me voorstellen dat je ook wel een beetje baalt van je man. Misschien is het gedeeltelijk hormonen, maar hij mag best wel meer meehelpen toch? @Mieke, hopelijk zet de griep niet door. Hier ook wat last van mijn keel en zere spieren sinds gisteren. Dat komt echt doordat ik teveel hooi op mijn vork heb genomen. Gordijnen gemaakt, nieuwe lampekap gemaakt, een kozijn geschilderd. Ik was helemaal knocked out gisteravond. @Dayenne, jij ook al zo'n niet meewerkende vriend... Hij zou juist extra bezorgd moeten zijn dat jij niet teveel doet gezien je situatie! Tenminste, dat zou mijn vriend hebben. Ik mag juist heel veel niet van hem doen. @Noppie, stukkie taart gaat er toch wel in ondanks dat ik me extreem brak voel. Sorry, niet op iedereen kunnen reageren. Het lijkt wel of hier elke dag meer gekletst wordt! Bedankt voor alle liever reacties. Volgende week dinsdag moet ik terugkomen voor een afspraak. Volgens mij wordt ik nu elke week in de gaten gehouden en ze gaan inderdaad een ks inplannen in week 39. Dus ik weet wat dat betreft wel waar ik aan toe ben. Dat is dus over een week of 2 al! Ik ga dit weekend in elk geval een lijstje opstellen van wat ik allemaal belangrijk vind dat er gebeurt in het ziekenhuis. Dat wil ik dinsdag dan ook doorspreken. Enne, ik weet niet wat er met mijn banner is gebeurd. Dat is de tweede al binnen een paar weken die het niet meer doet
Uk: veel plezier met het wassen van Ferry! Kan me goed voortsellen dat dat heel bijzonder is! Noppie: Gefeliciteerd met je verjaardag en voor zo..eet smakelijk! Iedereen trouwens: Smakelijk eten! Ik ben nu voor het eerst zuid afrikaanse Boboti aan het maken! Caro: balen zeg, dat de draaipoging niet gelukt is! Moxa ken ik niet, maar ik hoor wel eens dat er meer manieren zijn om de baby alsnog te laten draaien. Onder hypnose, acupunctuur, enz. Ik weet alleen niet of het kindje dan wel of niet al is ingedaald met zijn kontje. Als het gewoon een keizersnee wordt danis het fijne daarvan dat je het enigszins kan plannen! Dan weet je tenminste precies wanneer je je kleintje in je armen hebt! De meiden met de voorweeën zitten allemaal in spanning af te wachten...wij allemaal wel! Succes met de voorweeën, hou vol!
@ Mieke: Ja het moet eerst gewassen. Dat heb ik nog niet gedaan, ik wil het eerst ook aan manlief laten zien Dan gooi ik het zo nog in de machine en kan hij het hopelijk morgen of overmorgen aan @ Caro: Mieke haar banner is ook weg, en die van Maka zag ik geloof ik net ook al niet meer
Hoi meiden Sjors gefeliciteerd met Daan Chantal: Fijn dat Amber het zo goed doet, ik hoop voor je dat ze snel naar huis mag. Dafie: fijn dat het ietsje beter gaat met de opa van je man. Dayenne: Dat is niet zo leuk nieuws kan me voorstellen dat je geschrokken bent, mijn kindje groeid ook niet meer de laatste 3 weken maar hij was nu ongeveer 2500 gram, das redelijk ik word ook volgende week ingeid, dit ook door mijn hogebloeddruk en de bloedarmoede die de kleine ontwikkeld. Sterkte nog even. de gyneacoloog vond het bij mij niet zo verontrustend dat de kleine niet meer groeid, het klopt natuurlijk niet helemaal, maar ze zei het word gewoon een kleintje. wat is je kamertje leuk geworden. angela: ik hoop voor je dat de gynaecoloog mee wil werken sterkte nog even. noppie:Gefeliciteerd! met je verjaardag Uk: zo te lezen ben je geslaagd met schoppen, leuk, veel plezier mebij Ferry straks. Vaam: ik verwacht nu zeer binnen kort een smsje van je, je bent de 1e bij nummer 1000 Caro: balen dat het draaien niet gelukt is. Famveenstra: sterkte misschien ben jij de volgende wel. Eindelijk een keer weer de puf om op jullie berichten te reageren, voor mij nog 4 dagen en dan gaat de bevalling beginnen, begin nu al wel zenuwen te krijgen. Morgen nog weer voor controle naar het ziekenhuis, hoop niet dat mijn bloeddruk weer te hoog is want dan moet ik weer blijven, denk het niet voel me vandaag in iedergeval goed. Groetjes Martine
@ Mieke, ja vond het wel leuk om elke dag te melden wat er gegeten wordt, hihi.. Goed plan trouwens om samen nog een keer uit eten te gaan. Ga ik ook maar eens voorstellen! @ Noppie, fijn dat je zo'n leuke, maar drukke, verjaardag hebt gehad! Balen van je kat! Enne, ik lust wel een stukje taart hoor @ Uk, leuk joh dat je Ferry mag wassen! Kan me voorstellen dat je geniet van elk moment dat je bij hem kunt zijn. @ martinenur, het is nu echt de dagen aftellen voor jou he!
Heerlijk uk, lekker met je kleintje tutten! Hoe is het nu met Ferry? Hier staat er hutspot met een gehaktbal op het menu...mmmm... Was nooit van hollandse pot, maar vind dat nu het lekkerst! Uit eten...misschien nog wel leuk om even te doen! Het duurt dan toch een tijdje voordat dat er weer van komt... Wel gaan we als uk een maand of 4 is een weekendje weg met z'n drieeen. Gewoon om het eens te proberen en te kijken hoe het gaat. En lekker even genieten met elkaar.. Liefs, Leintje
Uk, veel plezier met Ferry in bad doen! Dat is toch ook super leuk, zeker als je t niet zo vaak kan doen. Hopelijk is t nog gelukt om op tijd te zijn. Uit eten, ja zou ik ook wel willen, hele zwangerschap nog niet kunnen doen. Maar kan niet echt een restaurant hier in de buurt vinden die aan mijn dieet-eisen voldoet... Ach laat maar, na de geboorte gaan we wel weer eens, regel wel een keertje oppas. Ik wil ook graag weer eens een weekendje weg, begin zomer ofzo. Lijkt me zo leuk, met zijn drietjes ergens in een huisje in Zeeland ofzo Ja, die stomme banner weer! De ticker-site doet t ook niet meer.
Nou meiden, het gaat wel erg megasnel hier hoor.....dit valt niet meer bij te houden Vanmiddag bij de VK geweest en weer APK-gekeurd voor een weekje. Alles was weer prima in orde en ons meisje is een beetje ingedaald. Ze ligt nog niet vast in het bekken, maar ligt gelukkig wel in het bekken. Verder eindelijk eens niet zo veel aangekomen Mobiel; voor de lijst.... 5 febr. uitgerekend, 29/1 en 5/2 naar de VK voor controle. Wij hebben net lekker pannekoeken gebakken en ze waren heerlijk. Had er echt zo'n zin in Caro; balen dat het niet gelukt is met draaien.... Ga nu de bank op, want heb nogal last van mjn bekken op het moment. Dikke knuf voor iedereen....Daffie