Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    daffie bedankt voor je lieve sms buddy... fijn dat met opa stukje beter gaat hoor....

2. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Jaja dames, we zijn over de 1000 pagina's heen! =D>

@Anne: heerlijk zo'n bedrag op je rekening he? :D

@Iggy: als je het niet vertrouwd moet je altijd naar de VK bellen hoor. Fijn dat alles goed was.

@Golfola: Ja de druk wordt hoger he en dan heb je dat soort emo momenten! Tuurlijk kan je alles aan ons kwijt! Daar zijn we toch ook voor ;) !

@Waxientje: mooie buik hoor!

@Married: vanochtend gaf ik Joepie geen stuiver, maar nou begint ie alweer zijn oude streken terug te krijgen, dus hij zal zich wel beter voelen :D ! En ikke me maar zorgen om hem maken?
    Ik heb vanavond spruitjesstamp met een karbonade op!

@Mieke: beterschap hoor!

@Vaam: gefeli met je 37 weken :whistle: .

@Miireii: pantofels ofzo, maar ja daar kan je weer niet mee naar buiten zonder natte voeten te krijgen ;) ?

@Dayenne: *zucht* mannen!

@Uk: lekker toch zo even shoppen voor je kleine mannetje? :D

@Mannen: die van mij is heel lief hoor. Probeer hem ook niet al te veel te belasten, want hij is al bezig met de verbouwing van de zolder, maar sommige dingen net als stofzuigen en dweilen doet hij normaal gesproken! Heb niks te klagen :D !

@Caro: wat jammer dat de draaipoging niet gelukt is :( ! Weet je al wanneer ze de keizersnede gaan doen?

@Noppie: nee de buikschildering heb ik er al afgehaald nadat de foto's gemaakt waren! Anders werden mijn kleren vies! En al leuke kadootjes gehad vandaag? Ja lees ik net. Hmmmmm doe mij maar een stukje taart!
    Ow en jou kat was ook weer lekker bezig vandaag?

@Martine: vind je het ook niet lekker dat je al af kunt tellen nu? Dat je over 4 dagen je hummeltje in je armen houdt!

@Daffie: fijn dat alles goed was bij de VK! Ow en pannenkoeken klinkt ook wel weer een keertje lekker.

Hoop zo dat ik vannacht wel lekker ga slapen, na 2 nachten bagger te hebben geslapen. Heb met mijn mannetje besproken dat ik morgen gewoon met mijn vriendin naar Sanadome ga en hij zou aan zijn vader vragen om Joepie zeer regelmatig uit te laten. Zoals ik al aan Married schreef: Joepie gaat alweer streken vertonen, dus hij zal zich wel weer beter voelen. Hmmmmm toch lekker verwendagje morgen! Want als ik nou nog de behandelingen had willen annuleren, had ik toch er toch gewoon voor moeten betalen en dat is ook een beetje zuur geld toch?

X Esther

3. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Al weer meer dan 1000pagina's! :thumup: :thumup:

Ik was vergeten door te geven dat 3 februari weer controle vk is.....

Ga lekker op de bank liggen..................tot snel weer!

4. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Eppie, veel plezier in Sanadome morgen!

Slaap lekker allemaal
    Liefs!

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Uk heerlijk zeg, kleertjes inslaan!
    Ik heb vanmiddag met mijn vriend ook maatje 44 ingeslagen. We komen er nu pas achter dat we bijna geen kleine maatjes hebben, voornamelijk vanaf 56. En das natuurlijk veel te groot. Snel nog even inslaan dus!

Hoe was het met Ferry in bad? Lijkt me heerlijk!

@Caro, he wat balen dat de draaipoging mislukt is :(. Hoeveel weken ben je nu?
    En tja over mijn vriend....over sommige dingen vind ik hem juist overbezorgd, maar met deze zaken juist helemaal niet. Volgens mij vind het zelf helemaal prima als hij maar niks hoeft te doen...
    Ach, ik weet ook niet wat er is met hem. Hij zal het wel spannend vinden allemaal ofzo. Ik denk dat hij nog niet zo goed beseft wat er allemaal gedaan moet worden voordat zo'n kleintje geboren wordt.

@Martine, jeetje 2500 gram...Das ook een kleintje. Weten ze de reden? Mijn gyn was ongerust omdat ze niet alleen maar te klein is, maar ze heeft ook te weinig vruchtwater en de placenta was niet goed. Als ze alleen maar te klein was geweest dan was dat op zich niet zo erg.

Weet je al op welke dag je wordt ingeleid? Das wel spannend dan he! Ik wens jou ook veel sterkte met alles ;).

Shit, ik wilde nog meer reageren maar ben de rest vergeten :oops:. Sorry!

6. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Golfola, groot gelijk heb je!
    Ik hoop voor je dat je mannetje nog bijdraait ;).

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    *inbraak: Hier even een berichtje voor mobielfreak*

Mobielfreak! Lang niet gesproken meis! Ik weet nog goed dat je met ons meekletste in September en ons tips gaf. Opeens moest ik aan je denken vanavond... zou het betekenen dat je aan het bevallen bent? Zo raar, want ik heb echt maanden níet aan je gedacht! (in dit geval niet lullig bedoeld hoor :) )
    Ik duim voor je... kom je nog eens bij ons langs? ;)

Liefs Ingeltje

*breekt uit*

oh en alle andere mama's hier: succces met de laatste loodjes! been there en weet hoe jullie zitten te wachten op die heerlijke bevalling :D nouja, de uitkomst dan! Succes en allemaal een gezonde bevalling met prachtkindjes gewenst!

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ****inbraak****

@mobielfreak idd ingeltje en ik vroegen ons af hoe het met je was! zeker druk ier aan het volkletsen hihi :)
    Ik hoop dat alles voorspoedig loopt! En nu zijn de rollen omgedraaid en ben jij bijna uitgeteld!
    Heel veel succes met de laatste loodjes meiske! enne idd kom je ook weer een keer kijken? ;) knuffs!

****uitbraak****

9. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Wat lief van jullie Ingeltje en Parr, ik zal ook nog ff bij jullie topic reageren ;)

Bijlezen lukt me met moeite hier hoor dames pfffff...
    Sorry dat ik niet overal op reageer.. Heb wel de pendelvragen opgeschreven, maar ben de afspraken voor de lijst vergeten te noteren :oops:
    Heb net geprobeerd te pendelen, maar de trilling overheerste helaas, dus nog ff geduld dames ;)

Vanmiddag dus druk op onze kamer geweest omdat er nog steeds een hoop zooi door elkaar heen stond :( Maar... Het heeft resultaat gehad want onze slaapkamer is eindelijk netjes :D Nu alleen nog een mega achterstallige was wegwerken, en de gordijntjes eens afnaaien ( geen zin en tijd voor gevonden) en dan mag de baby wat mij betreft komen ;)

10. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    goede morgen allen,

WIl even doorgeven dat ik er de komende dagen niet ben. Het zoontje van mijn vriend ligt nu in het ziekenhuis. Toen we er gisteren avond heen gingen troffen we een huilende mama aan die haar excuses aan bood voor haar overdreven reacties richting ons. Ze was gewoon zo bang dat mijn vriend niet kon komen voor zijn zoontje omdat hij het zo druk heeft en dat ze er helemaal alleen voor zou staan. Ze kon zelf ook wel wat steun gebruiken. Dus ff alle misverstanden de wereld uit geholpen. En tuurlijk laat Edwin alles vallen voor zijn zoontje... druk of niet, dat moet dan maar wachten. We zijn er gister geweest tot Mike sliep. Dadelijk ga ik terug, dan gaat zijn moeder even naar huis om zich op te frissen en de nodige spullen verder te halen en maken we verder afspraken wie wanneer in het ziekenhuis is. Hij moest 72 uur blijven voor observatie/ controle. Dus dat is waarschijnlijk tm zondag. Normaal is Mike vanaf vanavond tot zondag bij ons, maar ik denk dat de mama hem nu niet zo lang kan missen nu hij daar zo zielig in het ziekenhuis ligt. Dus even afspreken hoe we het gaan doen. Hij hoeft daar in ieder geval geen minuut alleen te zijn.
    Gisteren avond ging het eigenlijk al hartstikke goed, hij had al vollop praatjes. Hij was nu toch zo snel geopereerd vanwege de pijn die hij had.

Zo dat was het even. Ga ik me opfrissen en weer vertrekken. Ene mocht ik bevallen... ben alvast op een veilige plek... de kinderafdeling.. haha.
    De zuster maakte gister al wel een grapje en zei: Hou het nog maar even binnen he! Niet hier he! hihi..

11. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Hee meiden, het is niet bij te houden als je een dagje geen tijd hebt om te kijken......

Iedereen iig bedankt voor de lieve reacties! Gisteravond hadden we partneravond bij de gym, en nu blijkt degene waar ik normaal altijd mee samenrij rond nieuwjaar ook bij die gyn geweest te zijn. Zij zegt dat het een hele leuke lieve man is. Dus hopelijk kan ik daar mijn voordeel mee doen.... Ik hoop iig dat hij me niet te lang meer laat lopen....

Ik ga niet op iedereen meer reageren, is iets te veel.

Eppie, veel plezier in Sanadome! Thermaalbad is hier heel goed bevallen!

Noppie, fijn dat je verjaardag zo geslaagd was, alleen jammer van de reactie van je poes daarna.....

Zo, en nu naar de tandarts voor controle en dan nog even naar de Hema voor wat laatste dingetjes en dat heb ik volgens mij wel alles compleet.... Tot later!

12. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    Hoi Meiden, goeiemorgen!

Ben helemaal blij vandaag: ik mag stoppen met mn weeënremmers! Yes!

Gisteren naar de gynéco geweest int ziekenhuis. Dat was niet de normale, maar een vervangster: wat een raar mens zeg! Wat kan dát toch verschillen; ik voelde me helemaal niet fijn bij haar! Ze mompelde ook zo int Frans datk er weinig van begreep :) Gelukkig was mn menneke er ook bij..

Geen echo dit keer (shit, shit, shit), maar wel een monitoring: weeën elke 5 minuten, maar ik voel ze zelf niet; twas mn ventje die t me zei ;)

Had 4 weken geleden al een opening, maar die is niet echt méér geworden. Meisje lag wel HARDSTIKKE vast tussen mn bekken: nog vaster zou onmogelijk zijn :) Vandaar die toiletbezoekjes voor 2 druppeltjes elke 5 minuten.. hahaha

Ze heeft een afspraak gemaakt voor 4 februari, maar gaf zelf al aan dat ik die datum waarschijnlijk niet zou halen, aangezien ik stop met de remmers.. Maar ja, you never know..

Nou maar gewoon wachten op het echte werk ;)

Ik reageer straks weer op iedereen! Enne twas Vaam toch die de 1000 als eerste passeerde? hihi Proficiat Vaam! hahahaha :)

Sofie

13. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Even snel een berichtje, ik kan verder vandaag niet meer meelezen. Ben benieuwd als ik morgen weer ga kijken, of er dan al iemand bevallen is!

Hoe gaat het met de dames die al (voor)weeën hadden?

Mobiel: Succes met de was wegwerken (hier moet dat ook nog gebeuren!) en met de gordijntjes!

Dayenne: Ik heb mijn man gisteren wel even de 'waarheid' :x verteld; ik denk dat hij nu wel bijdraait! :) Alleen jammer dat er soms zoveel voor nodig is!

Anne: hopelijk voelt het zoontje van je vriend zich snel weer beter!

Angela: succes bij de tandarts!

Ik werd vannacht wakker en toen lag ik helemaal op mijn buik! :confused: Het lag wel heel lekker (ben een echte buikslaper), maar ik draaide mezelf toch maar even op mijn zij! En gelukkig bewoog de beeb nog... :D

Vanmiddag krijgt mijn zoontje een speciale tandbehandeling (tandjes afgebrokkeld) onder narcose in een Duitse tandkliniek (omdat in NL zo'n lange wachttijd was).
    Ik vind het wel spannend dat hij onder narcose gaat; dat probeer ik aan hem niet te laten merken, anders wordt hij er misschien gespannen van.
    Hij mag vanaf 10 uur vanochtend niks meer eten of drinken...zo zielig!
    Ik heb echt geen ervaring met narcose, dus ik weet niet hoe het voelt. Ik hoop dat hij er niet veel last van heeft!

14. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Hey Hummelke: gefeliciteerd dat je mag stoppen met de weeënremmers.....spannend he!

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    *effe uit nieuwsgierigheid: zijn er al bevallen dames hier? En waar is jullie lijst? ;)*

16. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Hoi meiden:

Eppie: is inderdaad wel een leuk idee dat ik de kleine volgende week te zien krijg, maar de dagen duren wel lang nu hoor.

Dayenne: Ze had het er bi mij ook over dat de placenta niet goed meer zijn werk doet, vruchtwater heb ik nog wel genoeg,
    dinsdag word ik ingeleid (als het tenminste in 1 keer lukt)
    Jij heel veel sterkte morgen, hopelijk krijg je antwoord op alle vragen.

Als je kindje 2500 gram weegt moet je dan maatje 44 hebben, ik alleen maar maatje 50 en groter.

Anne: wat sneu voor Mike, heel veel sterkte de komende dagen.

Moet om 10 uur in het ziekenhuis zijn en mannetje slaapt nog die zal ik nu even wakker maken.

groetjes Martine

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ingeltje, Mobiel houdt onze lijst bij op haar weblog of forum?

http://blogs.baby-wens.nl/februari2009/

18. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Goedemorgen Dames,
    Hier even een snelle update ben nog in het ziekenhuis, maar mogen als het goed is straks naar huis. Even het bezoek van de dokter afwachten.
    Met Daan gaat alles goed, hij drinkt goed en wil de borstvoeding goed aanpakken. Ik heb niet echt veel last van de wond en hoop dan ook dat wij straks lekker naar huis mogen. Ben het hier echt zat. Er mag maar 1 iemand op bezoek komen en dat is erg kaal als je in het ziekenhuis bent.

Voor alle dames met voorweeen veel succes. Enne Buddy Sofie, fijn dat je mag stoppen met de weeenremmers. Ik wacht met spanning je berichtje af.
    Liefs
    Joyce en Daan

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Martine, ik zou wel wat kleding in maatje 44 kopen/meenemen.
    Het zou best kunnen zijn dat jullie kindje dat zal passen als het wat aan de kleine kant is.
    Vast heel veel sterkte voor volgende week.

Golfola, goed dat je even een hartig woordje met je man hebt gesproken hoor ;)
    Het is nu dus wel even tot hem doorgedrongen...
    En heel veel sterkte vandaag met je zoontje in Duitsland.
    Heeft hij zulke zwakke tandjes dat het afbrokkeld :confused:

Angela, hoe was je thermaalbaddagje gister?
    Ben je er lekker van opgeknapt. En succes bij de tandarts.

Sofie, jeej gestopt met de weeënremmers, wat goed zeg.
    Nu afwachten wanneer jullie meisje zich wil laten zien aan de buitenwereld.

Anne, jullie sterkte met Mike. Arm ventje, maar zo te horen praatjes voor 10 ;)

Mobiel, fijn gevoel dat alles weer netjes is toch?

Eppie, veel geniet plezier in Sanadome!
    En fijn dat het met Joepie weer beter gaat.
    Nog lekker geslapen?

Daffie, helemaal vergeten. Maar wat lief he dat opa zo glundert reageerde op de naam, nu voelt hij zich natuurlijk heel speciaal ;)
    En weer helemaal goedgekeurd, ook fijn!

Hier zo'n druk mannetje in de buik dat ik gewoon naar het toilet moest rennen en mijn hele ontbijt er uit kwam, blegh!
    Merk dat hij minder ruimte krijgt.
    Verder nog wat last van keelpijn, maar tot nu toe zet het nog niet echt door en voel ik me toch wel goed.
    Zo nieuwe paspoorten aanvragen en boodschappen doen.

Hihi, ik ben ook soms een beetje suf hoor.
    Ik kreeg bericht dat mijn geboorteslinger klaar is, dus ik dacht heel enthousiast, de foto plaats ik in mijn album.... maar ja dat gaat niet, want daar staat de naam op. Hahahaha.

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Sjors, wat een goed nieuws. Leuk dat je even inbreekt zo vanuit het ziekenhuis.
    Saai hoor in het ziekenhuis en maar 1 persoon bezoek.
    Lekker thuis zijn is dan veeeeeel beter.
    Nogmaals gefeliciteerd.

Deel Deze Pagina