Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Goeiemorgen dames,

Sophie; wordt spannend dan zonder weeenremmers :D Wij wachten in spanning met je af hoor :D

Sjors; fijn dat het goed gaat en ik hoop voor jullie dat jullie lekker naar huis mogen. Geniet er in ieder geval heel erg van!

Mieke; moet je je mannetje toch maar eens toespreken in je buik. Dat mama voedingsstoffen nodig heeft voor hem :) :) en dat hij niet zo moet bewegen als je net gegeten hebt hahaha.

Golfolfa; op je buik :confused: :confused: hoe heb je dat voor elkaar gekregen :) :) :)
    Sterkte met je zoontje straks

Angela; succes bij de tandarts

Anne; gelukkig is het uitgesproken met de mama. Hopelijk kunnen ze hem snel helpen, zodat hij van de pijn af is.

Mobiel; vindt het de laatste dagen ook wel heel erg rap gaan hier hoor. Is bijna niet bij te houden haha.

Straks komt mams weer mijn huishouden bestieren hier, dus vanmiddag heb ik weer een heerlijk schoon huisje.
    Manlief is al naar het huis van mijn broer om te klussen, dus ben blij dat mams komt...even wat te kletsen :D :D

Ga nu douchen, liefs Daffie

2. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @caro: Wat rot dat het draaien niet gelukt is. Maar je kunt je er nu wel op voorbereiden.

@Sofie: spannend hoor!

3. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Morning allemaal!

@ Anne, sterkte voor Mike!

@ Mobiel, succes met de was.. hier ook al aan de gang ;)

@ Sofie, wat goed dat je mag stoppen met de remmers! En heel spannend natuurlijk, want zou het nu dan gaan doorzetten? Ik hoop het voor je meis!

@ Golfola, sterkte mnet je zoontje, de behandeling en de narcose!

@ Sjors, fijn wat van je te horen! Hoop dat jij en Daan snel naar huis mogen! Nogmaals gefeliciteerd!

@ Mieke, hmm.. alweer een omhelzing met de toiletpot gehad dus, lekker dan.. sterkte! En leuk van je slinger, ik heb hem van de week ook besteld, idd met naam! :D. Kreeg gelijk een berichtje terug of de naam wel klopte :( Begint dat nu al?! (is geen hele gebruikelijke naam, maar ook weer niet zo onbekend.. dacht ik...)

Fijna dag allemaal!

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Married, oh nu ben ik wel heel nieuwsgierig aan het worden hoor!

Tja was even niet fijn en ik flink fruit eten voor de vitamientjes!
    Pillen zijn er nu dan ook weer uit... zwangerschapsvitaminen en visoliecapsule :(

5. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Sofie, goed nieuws dat je mag stoppen met de weeenremmers! Hopen dat je je meisje nu snel in je armen hebt!

Golfola, ik ben weer goedgekeurd voor een half jaar. Jij heel veel succes met je zoontje. Kan me voorstellen dat het ontzettend spannend is!

Sjors, leuk te horen dat het zo goed met jullie gaat! Ik hoop dat jullie straks lekker naar huis mogen!

Mieke, dagje was heerlijk! Lekker ontspannen en bijkletsen (net zo belangrijk!) Bij de tandarts weer goedgekeurd.

ik duik nog even terug mijn bedje in, 6 uur was me toch iets te vroeg vanmorgen. Tot straks!

6. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    @Marriedgirl: Wow, nu ben ik wel heel benieuwd naar je naam hoor!

@Angela: Lekker "dodo" doen, slaap lekker ;)

@Stoppen remmers: van mij mag ze nog een weekje blijven zitten: toen ik gisteren een vrouw voorbij zag strompelen volop in de weeën, schrok ik toch wel even! :)

@Daffie: waaw, wat een service! Heerlijk schoon huisje straks, wat is dat toch fijn...

@SjorsBuddie: Fijn om te horen dat je snel naar huis mag! Ik heb ook zo'n hekel aan ziekenhuizen.. Hoop dan ook niet de volle 5 dagen te moeten blijven! Jek! Maak/plaats je snel een foto van je menneke? Wij zijn benieuwd naar je hummelke Daan!

@Golfola: ach arme kleine.. Dat is heel wat voor zijn leeftijd! Succes! En verwen hem maar extra naderhand ;)

@Mieke: je mag je slinger best plaatsen hoor :) Vinden wij helemaal niet erg! hihi

@Martinur: succes int ziekenhuis!

Konijnen zijn weer gekalmeerd na dat "vals alarm"-gestamp van gisteren ;)

Lekker de kachel aan hier: heerlijk warm in huis! Zit echt te genieten..

Sofie
    Sofietje

7. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Hier even een ego berichtje.

Vannacht weer maar een paar uurtjes geslapen. Om 4 uur kwam Justin 40 graden koort de schat. Rest van de nacht tussen ons in laten liggen. Vanmorgen voor de zekerheid de dokter gesproken. Heb heeft echt op dit moment. Als het met de zetpil niet minder wordt dan 40 graden moet ik weer bellen. De arme schat. Liever nu dan als zijn zusje er is want dan mag hij ze niet eens knuffelen.

Einde ego bericht.

Zal vanmiddag als hij slaapt proberen te reageren op iedereen.

8. Scoobje

Scoobje Actief lid

21 jun 2008
    156
    0
    0
    @ martinur: Hoe hoog is jouw bloeddruk eigenlijk? Krijg jij ook medicatie ervoor? Hoe hebben ze ontdekt dat de beeb bloedarmoede heeft, door de controle van de navelstreng?
    Ik hoop voor jou (en waarschijnlijk ook voor mij) dat de verhalen over ingeleide bevallingen een beetje overroepen zijn. Heeft de gyne jou uitgelegd hoe zoiets in zijn werk gaat ?

@ Caro73: Voor jou ook wel een beetje een teleurstelling waarschijnlijk dat het toch een KS moet worden. Anderzijds kan je nu wel snel van je beeb gaan genieten en valt er een stuk onzekerheid weg. Beter zo dan zoals een schoonzus van mij: eerst een 12 uren natuurlijke bevalling en dan uiteindelijk toch nog een keizersnede :rolleyes:

@ UK: Lijkt me toch wel heerlijk als je eindelijk kan gaan shoppen voor je kleine dappere ventje :thumup:

@ HummelkeSofie: Dan zou het nu wel eens heel snel kunnen gaan bij jou. Goodluck !

Sorry, ik was van plan op iedereen te reageren, maar dat lukt me echt niet. Niet denken dat ik favorietjes heb, maar sommige dingen onthou ik beter dan andere... Dikke knuf voor alle mama's in spe !

Ik moet namiddag opnieuw naar het ziekenhuis... hou jullie op de hoogte !

9. Bbelly

Bbelly Actief lid

9 nov 2008
    457
    0
    0
    Twente
    Anne, fijn dat alle misverstanden de wereld uit zijn en dat Mike zo snel geholpen kan worden! Sterkte met alle drukte.

Sjors, fijn dat alles zo goed gaat. Hopelijk snel naar huis! Wat een totaal andere benadering dan in Nederland :D

Golfola, hoop ook straks weer snel op mijn buik te kunnen slapen.. Dat je niet van je buik af bent gerold!

Maatje, arme Justin. Hopelijk snel weer wat beter.

Scoobje, sterkte!

Hier ga ik het huishouden even bijwerken, morgen komen onze nieuwe stoeltjes, leuk! Altijd spannend of het ook echt leuk staat in de huiskamer.
    Onze kinderwagen is vanmorgen ingewijd door het buurmeisje van bijna 2. Alle knuffels hebben er even in geslapen :) Zo'n schatje wil ik ook wel!

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Scoobje, niet erg hoor meid. Je hebt al genoeg aan je hoofd.
    Succes vanmiddag weer in het ziekenhuis.

Maatje, arme Justin, 40 graden koorts is niet niks.
    Gelukkig nu en niet straks. Sterkte bij jullie thuis voor jezelf en voor Justin.

Sofie, neeeee ik plaats de foto niet hoor :) je krijgt me niet zover.

Bbelly, hahaha dat is een leuke inwijding :D vond ze vast prachtig.
    En spannend nieuwe meubeltjes, altijd leuk.

Angela, weer goedgekeurd voor het komene half jaar :thumup:

Hier zijn de paspoorten weer aangevraagd, volgende week ophalen.
    Kleintje krijgt straks een eigen paspoort, maar pas wanneer het nodig is en we met vakantie gaan.

11. Bbelly

Bbelly Actief lid

9 nov 2008
    457
    0
    0
    Twente
    Oh, kennen jullie in de Lounge het onderwerp "lachen om jezelf"? Ik heb echt de tranen over mijn wangen lopen! Echt van die dingen die mij ook overkomen.

12. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Even een vraagje tussendoor: ik heb vannacht nl heel erg slecht geslapen omdat ik zo'n last had van een soort menstruatiekrampen onderin de buik en pijnlijke steken op verschillende plekken in de buik: o.a. bij de lies en de navel. Wie weet wat dit kan zijn? Toch iets van voorweeen ofzo? Had er ook regelmatig harde buiken bij.

13. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    @Maatje, beterschap voor Justin. Hopelijk word je zelf niet ook ziek dan. Zit je ook niet op te wachten tijdens de bevalling!

@Sofie, o wat spannend dat je nu gestopt bent met de weeenremmers... Maar kennelijk heb je toch steeds wel al weeen (om de 5 minuten?). Jij zal dan wel een van de eersten zijn!

@Mieke, getsie zit ie zo hard te schoppen zeg!
    Ja, baby's moeten binnenkort ws een eigen paspoort he. Idioot, maar ja.

@Golfola, sterkte met je kleine mannetje.

Gisteren weer een nieuwe buikfoto gemaakt, maar ik zie weer weinig verschil met 36 weken... Maar toch groeit ie voor mijn gevoel nog steeds behoorlijk. Mja, een foto liegt niet!

14. hummelke sofie

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Péronnes, België
    @BBelly: Dat onderwerp is niet goed voor zwangeren vrouwen: zit hier met tranen in mn ogen en harde buiken, want die kleine krijgt me toch een optater elke keer als ik de slappe lach krijg!

:) :) :) :) :)

Moest zo hard lachen dat de halve pizza over mn toetsenbord schoot!

whuahahahahaha!

15. hummelke sofie

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Péronnes, België
    @Maka: nee hoor, ik zal niet de eerste zijn hiero ;) Ik voel dr zelf helemaal niks van, die weeën! Ben ook dubbel: eerst wilde ik dat ze METEEN kwam en nu mag ze nog wel een weekje blijven zitten als ze wil.. ;)

@Waxientje: heb ik ook last van, laat ze maar gewoon voorbij komen; kan ook zo weinig anders! Gelukkig ben ik 's avonds zo moe, dat ik er wel gewoon doorheen slaap! ;) Harde buiken zijn hier fulltime van de partij: vooral als mn menneke meot voetballen is ons meisje zo opgewonden dat hij de hele avond hard is! :) Lief hè.. Go papa!

Maar die steken zijn wat vervelender, dat geef ik toe AI! :confused:

16. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    goedemiddag dames!

hier een rustig nachtje gehad.. lag gister vroeg in bed en werd pas om 12 uur vanmiddag wakker.. nou dat doe je dan ook goed.....
    verder niet veel boeiends haha, geen harde buiken of steken of weet ik veel wat. dus het zal nog wel ff duren!

@Sofie: spannend hoor zonder die weeenremmers! ben benieuwd hoelang het nog gaat duren bij je!

@Bbelly: ooh ik heb me bescheurd van het lachen om dat topic! jemig wat is het toch ook wat met die vrouwen he hahaha :)

@Maatje: beterschap voor justin. wat vervelend he! vind het altijd zo zielig als die kleintjes ziek zijn...

@Caro: jammer van die draaipoging.... maar je kan je wel voorbereiden nu..

@Uk: hoe was het bij Ferry? lekker gebadderd?

@Sjors: fijn dat je snel naar huis mag!

@Anne: sterkte voor Mike!

@Mobiel: ik wacht geduldig af hihi!

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Waxientje, ze zeggen dat menstruatie achtige krampen weeën kunnen zijn.

Bbelly, nee ik kom eigenlijk haast nooit in de lounge, zal eens kijken!

Sofie, zit jij nu aan de pizza :confused:

Maka, jij maakt er ook een galafeestje van van je buikfoto's.
    ;)

Ik heb ook weer een nieuwe geplaatst, bij mij zie je volgens mij toch wel verschil, volgens mij is ie lager gaan zitten door het indalen.

Oh en het eind is bijna in zicht meiden... nog 2 klusjes afronden vandaag.
    Ben al druk met factureren, hahaha geld moet ook natuurlijk ontvangen worden.
    En dan nog even het jaar afsluiten van 2008 en mijn btw aangifte doen en dan ben ik voor vandaag echt klaar.
    Dan van het weekend alleen nog even de klus van mijn schoonzusje afronden en dan heb ik eindelijk verlof!
    Dan mag de vlag wat mij betreft echt uit!
    Voelt zo lekker.

18. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Mieke mooie buik hoor. Is al aardig aan het zakken he.

19. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Meiden,

het gaat niet goed met opa. Hij heeft er vannacht een hersenbloeding/infarct bij gekregen en is nu paretisch aan zijn linkerzijde. Hij kan niet meer praten en het ziet er slecht uit. Hij is te slecht om een CT-scan van zijn hoofd te maken, dus hoe groot de bloeding of het infarct is, kunnen ze niet zeggen. Hier gaat hij echt niet meer bovenop krabbelen. Ik hoop voor hem dat het snel voorbij is met deze lijdensweg, dit verdien je toch niet op je 90ste.... :cry: :cry: :cry:

We zijn wel heel blij dat mijn man er woensdagavond nog even is geweest en dat hij nog even met opa heeft kunnen praten, want dat gaat nu niet meer.... Het gaat nu echt gebeuren dat er 1 zijn leven opgeeft en dat er een ander geboren gaat worden in de familie....dit is echt zwaar kl^&*^* op dit moment van de zwangerschap :cry: :cry:

Mijn man is nu flink aan het klussen in mijn broers huis, dus hij kan zijn energie lekker even kwijt.

Stel dat hij overlijdt binnen een paar dagen en dat dan ergens volgende week de begrafenis is. Ik ben dan 39 weken zwanger en ben toch al niet meer zo mobiel. Ik wil er graag zijn voor mijn man, maar hij en mijn ouders zeggen nu al dat ik misschien niet moet gaan :( Het is ook niet naast de deur, zo'n 35-40 minuten rijden en dan nog op zo'n koud kerkhof bivakeren....Wat zouden jullie doen? of moet ik me er nu nog niet druk over maken en pas erover na gaan denken als het zover is?

een treurige Daffie

20. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Daffie, wat erg voor jullie meid! Dit is echt niet wat je wilt op het eind van je zwangerschap (en anders natuurlijk ook niet!) Ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende dagen! Over het wel of niet gaan naar de begrafenis zou ik me nu nog niet te druk maken, dat zou ik bekijken op het moment dat het van toepassing is. Iedereen kent jou situatie en zal, neem ik aan, begrip hebben voor je beslissing! Wel fijn dat je man de naam nog aan hem heeft kunnen vertellen.....

Deel Deze Pagina