Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Super meis, gefeliciteerd!

2. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    He gatsie meis. :cry: :cry: :cry: Gecondoleerd. Heel erg veel sterkte! Dikke knuff

3. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Eppie, helemaal eens hoor wat schone lakens betreft! Ik slaap dan ook altijd veel lekkerder!
    Fijn dat je relaxdagje zo goed is bevallen! Lief dat kaartje aan je vriendin, meer dan 16 jaar vriendinnen joh, wow!

@ Scoobje, heftig van je neefje! Sterkte!

@ HJ1977, top dat het met beide mannetjes de goede kant op gaat! Ik vind de namen trouwens ook zo leuk, klinkt echt leuk samen! En idd, vanaf volgende week echt februarimama's :confused: Ben zelf precies op 1 feb 37 weken, dus ik zou de hele maand feb mogen bevallen, zo'n raar idee!

Ow, en hier vanavond pannenkoeken!

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Daffie, ach gecondoleerd. Wel fijn dat je man erbij was toen ie stierf.

Scoobje, ojee dat is ook heftig. Kleine hersenen stilgelegd, dat klinkt helemaal niet goed. 20 jaar, jeetje. Sterkte...
    Zijn idd heel veel pilletjes die jij moet nemen zeg.

Vanmorgen ook weer schrikken. Gatsie, +11,5kg alweer :(. Voel me de laatste tijd ook echt dikker worden, vooral mijn benen. Bah.
    Ik kan ook wel best veel eten nu, moet ik zeggen. Ondanks de misselijkheid en de voedingsrestricties ed, ik heb wel veel honger. En als ik eet voel ik me niet misselijk. Maar toch irritant, ik eet zoooo gezond!

Goed nieuws van onze december en januari kindjes!
    Enna, wat heerlijk dat Katie thuis is, geniet er lekker van meid!

@Mieke/Waxientje, die krampen/steken/menstruatiepijnen/harde buiken heb ik ook al sinds 35 weken ofzo. Dus hoeft helemaal niets te betekenen.
    Tenminste, zo voel ik t. Maar ja, mijn instelling is 'volgens mij komt ze niet voor de uitgerekende datum', al zou ik dat wel heeel graag willen :).

Eppie, ja irritant die mensen. Vooral als ze zeggen, ach is normaal, t hoort erbij. Grr :evil:.
    Ja, tuurlijk een paar kleine ongemaktjes horen er zeker bij. Maar heel veel pijn, of continu klachten, daar kun je echt helemaal horendol van worden. Sommige mensen schijnen dat echt niet te begrijpen.

5. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

hallo allemaal.

vanacht weer een nacht gehad met voorweeen, pijnlijke harde buiken,

ben nu echt neit uitgerust. kijk het het weekend nog aan en anders bel ik zoiezo maandag de gyneacoloog, want hoef pas 4 februari weer heen, hoop voor mezelf dat de kleine er dan al is, maar je weet maar nooit.

daffie gecondoleerd met de opa van je vriend,
    dayenne? hoe is het gegaan.

vandaag is mijn mannetje jarig, dus kom overdag ook niet echt aan rusten toe. dus hang nu lekker op de bank

iedereen een fijne dag en ik kom morgen weer bijlezen, vanmiddag en vanavond visite

groetjes anita

6. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

even snel wat mee gelezen...
    spannend dat het bij de meest emensen al rommelt... baby,s zijn dus onderweg :D
    zo apart dat ik eigelijk gewoon nog gezellig met jullie moest gaan meedoen.
    ik heb vanmorgen voor het eerst met royenna in de draagdoek gelopen.
    ze vond het heerlijk...ze sliep als een roosje...
    royenna weegt nu al 3010 gram!
    terwijl ze geboren is met 2590....
    het gaat zo hard...ze heeft wel nog steeds maatje 50 aan..56 is nog veelst te groot..
    ik weet niet maar iemand vroeg naar de babymaat.

verder ben ik al 12 kilo kwijt :confused:
    ik was er maar 9 aan gekomen tijdens de zwangerschap.
    ben er dus al 3 meer kwijt als voor dat ik zwangerraakte :D
    hier komt het echt door de borstvoeding..het vergt erg veel van je zelf hoor.

nou iedereen een dikke knuffel en ik hou het hier op de hoogte..
    spannend spannend!

7. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Daffie gecondoleerd. Sterkte de komende tijd.

8. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    goede middag allemaal!

ik ga niet op iedereen reageren sorry!
    Moet eerlijk zeggen dat het mij gewoon niet lukt om dit topic bij te houden..
    Ben met lezen en reageren echt zeker een uur kwijt elke keer, omdat ik graag op iedereen wil reageren...
    Snap dat voor jullie hetzelfde is !
    Ik heb nu veel last van voorween en kan me niet concentreren, het lukt nu gewoon ff niet!

Had gehoopt dat ik nu ik verlof heb alles makkelijk bij kan houden, bijvoorbeeld 1x per dag op iedereen reageren, maar als ik dan al die pagina's zie dan ...
    pffffffffffffffff

sorry hiervoor, ik lees wel en heb zeker wel interesse wat jullie allemaal mee maken!
    Maar ik houd het gewoon echt niet bij!

Sorry hiervoor!

:oops:

Ik wil in ieder geval iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel geven!

Iedereen met voorweeen en die 37 weken of meer zijn, hoop ik voor jullie dat het doorzet en dat jullie snel jullie wondertje in jullie armen hebben!

9. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ mama van stef, geeft niks joh! Kijk gewoon wanneer je reageert en als er een beebje is merk je het snel genoeg toch? ;).. Sterkte met je voorweeen.

@ Sonya, wat een mooi gewicht van Royenna zeg! En jouw gewicht is ook top!

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daffie, gecondoleerd meid! Wel fijn dat je man en schoonmoeder er bij waren.
    Dat is toch ook heel mooi zo'n afscheid. Huil maar lekker hoor!

Enna, wat een goed nieuws zeg, heerlijk dat Katie weer thuis is.

Sonya, bij jou ook goed nieuws, Royenne groeit goed en je bent dus heerlijk afgevallen, dat geeft weer hoop voor ons ;)

HJ, ook al goed nieuws, he wat een fijne dag zo (behalve voor Daffie dan).
    Fijn dat je jongens zo lekker hun best doen zeg.

mama van stef, geeft niks. Je hoeft echt niet alles bij te lezen of op ons te reageren, gewoon je ding schrijven als je wat kwijt wilt.

Oja Dayenne, vind je buikfoto's prachtig! leuk ook de foto waarbij je in het kamertje staat... hoe was het in het ziekenhuis?

Eppie, ik vind het ook veel lekkerder slapen hoor een schoon dekbedje.
    Dus ik slaap vanavond ook weer heerlijk, want bed staat nu op klossen en alles is nog lekker aan het luchten.

Kapstokje hangt ook in de babykamer (die mijn vader gemaakt heeft).
    En ik ga het wiegje ook opmaken, dus zal ik ook een foto van maken als het klaar is.
    Verder ben ik natuurlijk aan het bedenken hoe ik de slaapkamer kan omgooien voor als het nieuwe bed straks komt, zodat het beter ingedeeld is.

Verkoudheid zet toch door en zit steeds maar te niezen.
    Keelpijn is wel minder gelukkig.

11. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Married, balen dat je zo slecht geslapen hebt.. Hopelijk kun je vanmiddag een beetje bijtanken! En je niets aantrekken van die meiden hoor! Die komen er zelf misschien ook nog wel eens achter!

Maatje, wat vervelend voor Justing (en voor jou en je man natuurlijk ook). Heel veelbeterschap!

Enna, geweldig dat Katie thuis is! Genieten meid!

Daffie, gecondoleerd meid! Heel veel sterkte de komende dagen!

HJ, fijn m te horen dat het zo goed gaat met je mannetjes!

Eppie, fijn dat je relaxdagje zo lekker is geweest. Enne, ik vind een schoon bed ook altijd heerlijk slapen! Hoe ik afval? Ik weet het niet, maar eten is iig niet (meer) mijn favoriete bezigheid. 3 happen en dan heb ik meestal al weer meer dan genoeg gehad..... Is ook niet alles hoor, want af en toe heb ik echt ergens zin in en dan heb ik een paar happen gehad en denk ik dat het al weer terug komt....

Scoobje, wat een naar bericht! Ik hoop dat zijn toestand snel verbeterd!

Sonya, leuk om te horen dat het zo goed gaat met jullie kleine meid!

Nou, hier wil het vandaag echt niet. Man is werken, dus ben vanmorgen maar naar mijn ouders gegaan en daar ben ik net pas van terug. Dan kan Levy toch lekker spelen (en oma niet minder ;) ) en kan ik blijven zitten. Ik vind dat zo sneu voor het kereltje, maar ik kan echt niet anders. Toen opa rond de middag thuiskwam was het echt helemaal feest voor Levy! Hoe wilder samen hoe liever! Is echt altijd leuk om te zien! Nu is, als het goed is, mijn man over ongeveer een half uur/3 kwartier thuis. Kunnen we dan nog boodschappen gaan doen.....

12. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

heb een foto van mij en mijn meisje in album gezet ;)

13. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Sonya Mooie meid hoor wees er maar trots op. Hoe vind je oudste dochter het?

14. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Even alvast wat reageren...
    Ben namelijk aan het bijlezen vanaf de pagina vanvrijdagmiddag 12:00 uur! Ben nu op pagina 1007.

Het heeft wel geholpen om even duidelijk te maken aan mijnman dat hij nu echt even mee moet helpen!
    - Papier voor de geboortekaartjes is geregeld, hij gaat een proef-afdruk maken en daarna gaan we mooie envelopjes erbij zoeken.
    - Hij gaat morgen even flink helpen met het huishouden.
    - Afspraak maken met een vriend zodat hij daarmee samen kan klussen (die virend is klusjesman).
    - En hij stuurde een heel leif esmsje dat hij me nu echt beter gaat helpen!~

Wat betreft die stofzuiger....Ik kan best vragen of ik hem als eerder kan krijgen, maar dan zal dat waarschijnlijk pas in de eerste week van februari zijn. dSat is ook nog wel goed, want als het goed is dan heb ik nog even tijd om alles schoon te maken!

Hulp inroepen: dat kan wel, alleen wonen vrienden en familie minstens een uur bij me vandaan, want we zijn driekwart jaar geleden hiernaartoe verhuisd. En iedereen werkt en heeft geen tijd.... Maakt ook niet zoveel uit, als mijn man me helpt dan heb ik geen hulp nodig. Alhoewel mijn ouders mij nog wel in de eerste week van februari komen helpen, dat is wel fijn!
    Ik ben nu wel weer wat gerustgesteld, dus alles zal wel op tijd klaar zijn!

Uk: Ik vind het echt heel fijn voor je dat je zo van Ferry kunt genieten. Heerlijk! Ik wordt er helemaal blij van, het enthousiasme straalt van je berichtjes af!

Mieke: Oh, heerlijk he! Eindelijk verlof! Je zal waarschijnlijk nog wel even moeten 'onthaasten' of niet?!

Zo, ik ga weer even verder lezen... Misschien is er al iemand bevallen... ik lees in spanning snel verder!

15. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Zo, alle adressen zijn op de enveloppen geschreven en de postzegels zijn geplakt! :D
    Nu echt even op de bank.

PS: heb een foto van de box en een poppenwasje in mn album gezet.

16. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Bedankt voor alle lieve woorden meiden.

Mijn man heeft het als zeer prettig ervaren dat hij erbij was toen opa overleed. Het was de hele tijd bewolkt, maar op het moment dat hij zijn laatste adem uitblies scheen er een flinke zonnestraal door de kamer te zijn gekomen.....heel bijzonder dus.

Ondertussen ben ikzelf ook weer wat rustiger en ik kijk van de week wel wat ik doe met de begrafenis. Weet nu ook nog niet wanneer die is.

Mijn man is naar het huis van mijn broer gegaan, waar hij even zijn energie aan het uitleven is op de muren met verven....

Scoobje; sterkte met je neef, het klinkt flink ernstig :(

liefs Daffie

17. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Daffie: Gecondoleerd! Heel veel sterkte! Fijn dat je man erbij was en wat bijzonder van die zonnestraal. Huil maar goed hoor, dat hoort erbij!

Scoobje: jeetje zeg, wat vervelend nieuws van je neef! Heel veel sterkte gewenst!

Sonya: Wat een schatje zeg!

Voor diegene die dat vroegen:
    Zoontje Narcose: Alles is goed gegaan! Mijn zoontje had een uur van tevoren een soort sticker met verdoving op zijn handje gekregen, zodat als de infuusnaald ingebracht zou worden, dan zou hij er niks van voelen. Dat ging al goed! Daarna moesten we nog heel even wachten in de wachtkamer, maar hij was best wel een beetje moe (en waarschijnlijk weinig energie omdat hij al vanaf 10 uur ’s ochtends niets meer mocht eten of drinken) waardoor hij al bij mij op schoot in slaap viel. Toen kwam de anesthesist om het slaapmiddeltje in te spuiten en daarna zou ze hem meteen meenemen. Hij werd er een beetje wakker van, maar door dat slaapmiddel viel hij meteen weer in slaap. Toen nam ze hem snel mee en kreeg beademing via de neus en het hartje werd in de gaten gehouden door van die stickertjes op zijn borst. Zijn tandjes zijn nu weer helemaal mooi, behalve één tandje die zo erg afgebrokkeld was dat die eruit moest. Maar dat zie je bijna niet.
    Toen hij weer wakker werd zat ik weer bij hem. Hij voelde zich wel een beetje belabberd en was huilerig, maar toen mochten we snel naar huis (mijn vader woont daar dichtbij, dus we bleven vannacht daar) en thuis heeft hij een boterhammetje gegeten en hij knapte er zo van op (dat arme kind had gewoon hartstikke honger! ) en verder had hij helemaal nergens last van! Heerlijk! Volgens mij heeft hij helemaal niks doorgehad van de hele ingreep!
    Wat had hij dan precies: Hij had ernstige cariës aan zijn tandjes, terwijl ik gewoon altijd goed zijn tandjes poetste en hem niks schadelijks liet eten of drinken, dus hij heeft gewoon hele zwakke tandjes. Ondanks dat het niet meer standaard geadviseerd wordt ga ik wel weer fluoride tabletjes geven (ook aan mijn volgende kindje) want ik hoop niet dat zijn tandjes nog een keer zo achteruit gaan.
    Het is de afgelopen maanden namelijk heel hard achteruit gegaan en als we de behandeling in Nederland zouden laten doen dan hadden wel nog 6 maanden moeten wachten; nou dan zou hij geen tanden meer over hebben! Dus we moesten wel naar Duitsland, omdat ze daar geen wachtlijsten hebben. En het ergste is nog…het is echt noodzakelijk, maar toch doet de verzekering heel moeilijk met vergoeden. Het kost ongeveer 1400 euro, maar de verzekering vergoed maar ongeveer 450 euro, echt belachelijk. Terwijl hij heel uigebereid verzekerd is met extra verzekering voor mondzorg. Als het in NL was, dan zou het waarschjijnlijk wel allemaal vergoed worden…maar ik had geen keus, ik moest wel naar Duitsland. Ik ga wel bezwaar aantekenen bij de verzekering...hoop dat het zin heeft!

Iedereen met (voor) weeën...heeeeel veel sterkte en succes! Het zal wel heel vermoeiend zijn!

Liefs Golfola

18. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi meiden,

Heb vandaag even een dipje. Vind ik erg jammer, want Ferry doet het hartstikke goed! Hij kreeg vanmorgen weer een gehoortest. Ze hadden hem al een paar weken terug gedaan, maar dat wist deze vpk niet. Nu is hij gezakt voor zijn linkeroor :( Zal vast iets mis zijn met die test, want hij is echt niet doof ;) Maak me er ook niet druk om hoor.
    Ik heb hem vandaag nieuwe kleren aangedaan :D

Daarna ging ik hem voeden, maar het lukte voor geen meter en Ferry moest keihard huilen dat hij er zo hard voor moest werken! Was echt zo zielig, ik barstte in tranen uit! Als het zo moet, dan hoeft het voor mij niet hoor. Als hij echt moeite moet doen om te drinken is toch erg zielig, want hij moet voor de rest al zo hard knokken :cry: De lactactiekundige is er de hele tijd bij geweest en ze zegt dat ik het goed doe en dat Ferry de rest moet doen. Nou ja, ik probeer het nog een paar keer, maar als hij het niet meer wil dan maar niet hoor. Zij vindt het wel zonde, want hij kan het zo goed. Ach, ik zie het wel.

Verder lees ik hier allemaal goede berichten over de andere kleintjes. Ik ben erg blij voor jullie, maar het doet het mij ook wel wat :oops: Anders was Ferry nu ook thuis geweest.

Daffie: Gecondoleerd. Wat fijn dat je man er zo'n goed gevoel bij heeft. Ik denk dat opa het ook erg prettig vond. Veel sterkte hoor.

19. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi mama's!

Heeft iemand al iets van Dayenne gehoord?

Liefs

20. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Hoi meiden:

Uk: bij mijn dochter zeiden ze de 1e 3 keer ook dat de gehoortest niet goed was, uiteindelijk met een ander apparaatje bleek het allemaal goed te zijn.
    Wat sneu dat de borstvoeding niet zo goed meer lukt, hopelijk was het even een dipje.

Scoobje: wat erg van je neef, veel sterkte voor je familie.

Sonya: wat een schatje, ik vroeg welk maatje een kleintje van ongeveer 2500 gram draagt, mijn baby word nu op 2560 geschat en ze gaan me dinsdag inleiden. maar maatje 50 is dan wel goed begrijp ik. of moet ik ook nog 44 halen.
    Wat super dat je nu al weer bent afgevallen.

Golfola: gelukkig heeft je zoontje er niets van gemerkt, tog altijd sneu als een kleintje onder het mes moet.

Angela: tog fijn he die opa's en oma's

Anita: wat vervelend van de voor weeen, ik zal ook eerder bellen als ik jou was.

Deel Deze Pagina