Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Vervelend dat je zo in onzekerheid zit! Sterkte! Heb idd vaker gehoord dat het geen kwaad kan, maar ik ben geen vk natuurlijk.

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik heb geen kleintjes en veel last ervan. Zelfs alweer nieuwe bh's moetten kopen. Denk dat het niet veel u it maakt.

3. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ marriedgirl: Ik heb 75 B tijdens vorige zwangerschap ineens 80 D :confused:

4. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    :confused: Werden 'ze' al snel groter of pas na een aantal weken? Zou ook wel een keer grote boobs willen :) :oops:

5. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Gelukkig dat jullie het beide zo goed oppakken zeg :D . Ik weet zelf als geen ander dat je onzeker wordt als je bijna nergens last van hebt. En ook die onzekerheid blijft in mijn achterhoofd bestaan. Maar ik heb mezelf 1 ding belooft.....deze keer geniet ik ervan...zoveel als ik kan.
    Dus probeer er van te genieten....JE BENT ZWANGER, JAHOE!

6. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ marriedgirl: dat ging al vrij snel dat ze groter werden en op het eind waren ze echt mega :confused: Mijn vriend zei dan steeds: Oké je hebt normaal een mooi handje vol, maar dit is niet leuk, want het floept over me handen heen hahaha :)

7. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    En ja hij heeft flinke kolenschoppen ;)

8. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Newly moms: Welkom ;) Ik heb jullie gelijk aan de lijst toegevoegd ;)

9. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Pebbles1979 zou vandaag haar eerste echo hebben... Veel succes!

Mobielfreak, wat fijn dat jij alles zo goed bij houdt!

Ik heb me trouwens ook even aangemeld bij de hyve :D

10. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ uk: Ach je moet wat doen om je dag te vullen :p

11. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    hoi zwangere meiden,

hoe is het hier? kletskouzen :D ben een paar dagen niet geweest en moet heeeeeeeel veeeeel pagina's bijlezen.
    Hier vandaag een emo, sjaggie en onzekere dag ik heb de vk gebeld dat ik me zo onzeker voel en bang ben voor een miskraam, ik heb gevraagd of ik eerder een echo mag maken en nu mag ik na de intake bij de vk een echo laten maken. daar ben ik echt zo blij mee, want wij gaan 13 juli voor 3 weken op vakantie en dan had ik mij de hele vakantie onzeker gevoelt :rolleyes: .
    Mens van het echo bureau deed alleen niet zo aardig, zegt ze "zo vroeg kan je nog niks zien dus moet wel inwendig" en dan op z'n kattige toon... ze is vast aan vakantie toe :(
    maar genoeg geklaagd.
    alle meiden die vandaag echo hebben, succes ik hoop dat alles goed is.
    groetjes marloes

12. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Martine: succes vanmiddag!

Aan de testende dames: ik heb ook het idee van: zal ik het nog een keer proberen, heb ik het wel goed gezien? Maar ach, ik voel de hele dag mijn buik, die is constant gespannen, dus het zal wel goed zitten! Jullie succes en NIET MEER TESTEN! Gewoon GENIETEN! Voor je het weet zijn de 9 maanden om!

13. sjors75

sjors75 Niet meer actief

He uk ik heb je geaccepteerd op de hyve. Nu lekker meekletsen.
    Ik heb vanochtend nog wel een testje gedaan, en een foto gemaakt. gedichtje erbij en dan in de fotolijstjes en dan gaan ze op de post. Ben benieuwd naar de reacties

14. dushi1980

dushi1980 Actief lid

11 jun 2007
    225
    0
    0
    Hahaha jeetje wat gaat dat snel, alweer 10 pagina's in moeten halen sinds gisterenmiddag/avond. Alle nieuwe februari mamma's natuurlijk harrdstikke gefeliciteerd!

Gisteren einde van de dag nog netjes teruggebeld door VK, hadden een bevalling, maar ga nu 12 augustus voor 1e keer naar VK, zij doen termijnecho niet zelf en moet hiervoor naar echo-praktijk en ja ja daar mag ik al over 4 weekjes heen, 18 juli id d-day, helemaal spannend.

Verder hier alles goed, nogsteeds geen zwangerschaps verschijnselen, alleen wat minder eetlust en vanochtend ging ik haast over m'n nek met tandenpoetsen maar of dat nou door zwangerschap zou komen? Voel me dus gewoon nog lekker oke, soms wel klein beetje bruinige afscheiding, maar volgens schoonzus is dat gewoon oud bloed wat je verliest, mag ook bijna geen naam hebben hoor, hou het uiteraard wel in de gaten, maar je hebt haast vergrootglas nodig nu hahaha! Maak me er maar niet al te druk over! (tenminste dat probeer ik dan he! :)

X dushi

15. Kim84

Kim84 Niet meer actief

Voor de nieuwe aanstaande mama`s: GEFELICITEERD!

Heb toch maar even de vk gebeld en volgens haar kan het van alles zijn...

Toch nog enigzins innestelen (?), oud bloed en mss toch een begin dat het mis gaat. Moet het in de gaten houden en als het meer en roder wordt, weer contact opnemen.

Ik wacht het wel af, meer kan ik niet doen op het moment!

16. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Oh Kim wat een rottijd moet het zijn! Ik duim voor je dat het straks weg is en je je geen zorgen meer hoeft te maken.

Over inwendige echo's gesproken. Die van mij wordt ook inwendig, dat staat op hun website. Maar ik heb nog nooit zoiets gehad (ook geen uitstrijkje o.i.d.) en ik ben er echt wel heel bang voor, dat ik daar met mijn benen wijd bloot moet liggen :red:
    Krijg je dan net als op tv wel een laken over je benen, dat alleen zij er in kijkt of lig je gewoon met je hele onderkant bloot?
    En stoppen ze die transducer dan tot in je baarmoeder? Dat is dan wel erg diep... En hoe dik is dat ding eigenlijk?

Pff weer veel vragen, maar zit er toch wel mee...

17. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    @merriedgirl hier ook kleine cupmaat en ik heb ook nog nergens last van, bij me eerste kleine kreeg ik pas ongeveer met 7 maanden pas iets dikkere boobs, na de bevalling helemaal want dan komt alles opgang.

@kim ik duim ook mee dat het gewoon goed mag gaan knuf van mij

@nieuwkomers gefeliciteerd welkom hier!

18. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @kim meid weet preces hoe je, je voelt. Heb zelf ook bruin afscheiding en net een sliertje bloed maar dat kan ook van de diaree zijn :oops: want bij het afvegen geen bloed. pff maak me echt zorgen en ze kunnen niks doen want ik ben maar 6 weken en dan kunnen ze het hartje toch niet zien zei ze. Ik heb net wel gebeld om te vragen of ze dan niet kunnen kijken of het hcg gedaald is. Daar wordt ik over een uur voor terug gebeld

ben net gebeld mijn gyn draait speod eisende dienst en ik mag komen voor een echo ze zeiden dat het nog veel te vroeg kan zijn en dat ze mischien niks zien owwwww ik hoop zooooo erg van wel ik hoop zooooo erg dat we het hartje zien kloppen duimen jullie mee aub aub aub ik mag om 3 uur daar komen

19. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Tirtilisko, ik duim voor meid! Heel veel succes en sterkte! Ik hoop dat ze iets zien en je gerust kunnen stellen.

20. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Ik duim heel hard voor je meid!
    Laat je ons ook weten als je weer terug bent, pfff ik hoop echt dat goed komt meid dikke knuf en denk aan je!

Deel Deze Pagina