Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leintje1

Leintje1 Actief lid

7 jan 2009
    143
    0
    0
    Esther;
    Mijn zus was gehandicapt en is uiteindelijk 33 jaar geworden. Een mooi leven gehad voor zover dat kon, maar de laatste jaren veel met ziekte. Ik ben ervan overtuigd dat zij nu de vrijheid heeft en evengoed nog bij ons is.
    Toen wij probeerden zwanger te worden is het eigenlijk in ronde 1 meteen raak geweest. Iets wat ik totaal niet had verwacht met een schildklierziekte. En dan ook nog eens uitgerekend op 2 februari, een dag voor haar verjaardag...
    Ik dacht...dat kan geen toeval zijn...volgens mij heeft ze een kleintje naar ons gestuurd vanaf een roze of blauwe wolk.
    Wie weet?
    Zou dus nog een grote verassing zijn als ons kleintje op haar verjaardag wordt geboren...

Liefs, Leintje

2. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Leintje: zou heel bijzonder zijn zeg als jullie beebje op die dag geboren wordt. Duimduimduim....

3. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Mieke: Ja ze was idd op Vermist, weet niet of je gekeken hebt, maar dat was met die moeder die er telefonisch niet door kwam ;)

4. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Noppie: gaaf dat jij in Australië gewoond hebt! Dus na het tennissen ga je even lekker nnar buiten. Ziet er al meteen anders uit zo, dan die regen he? Geef mij maar kou en zon, dan dat saaie grijze weer als het regent.

@Leintje: wie weet heeft ze jullie idd wel geholpen vanaf daar boven. Vind dat wel een prettige gedachte. Mijn vader is 2 en een half jaar geleden plotseling overleden en ik ben er van overtuigd dat ie vanaf boven met ons meekijkt! Nou maar hopen dan dat jullie kleine wordt geboren op 3 februari.

X Esther

5. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    @Mobiel, fantastisch dat Natasja weer terecht is! Zal je weer een stuk beter slapen ;)

@Bbelly, whahaha! Schrikt je beeb van een wind? Wel een heel gevoelig typje dan, of zijn ze zo hard?! Haha

@Dayenne, beurs gevoel in mijn kruis heb ik niet. Wel af en toe pijnlijke krampen in mijn liezen, waardoor ik niet meer kan staan/lopen. Maar als ik ga zitten trekt t weg.
    Fijn dat jullie de vragen hebben kunnen stellen, maar nog niet veel meer zekerheid dus. Ze is iig lekker beweeglijk, dus t is vast een vechtertje! Volgens mij betekent dat ook dat ze t nog best goed heeft daarbinnen? Dinsdag dus meer duidelijkheid...

Wat ik zo gek vind, is dat als ik een harde buik krijgt, dat ik t dan ook heel benauwd krijg. Alsof mijn longen mee naar beneden getrokken worden, dan heb ik moeite met inademen...? Herkenbaar?

Gisteren naar de verjaardag van mijn schoonmoeder geweest, al die familie ook weer gezien. Ze vonden me allemaal nog zo mobiel! Niet raar zitten/lopen, moet dat dan?!
    Ik heb mijn celstofmatje maar niet gebruikt, maar ben op een leren stoel gaan zitten ;). Wel in de auto trouwens, toch wel verstandig lijkt me voor de zekerheid.
    Ik was zo moe gisteravond, dus ik heb weer de hele nacht doorgeslapen, heerlijk! Maar mijn blaas en onderbuik waren helemaal pijnlijk toen ik wakker werd. Dus ik wilde uit bed rollen, kreeg ik me toch een paar flinke steken... Auw! Heel voorzichtig half dubbelgevouwen naar de wc gestrompeld en daarna was t weer weg. Haha!

Wat ik trouwens ook zo irritant vind, is dat zooooveel mensen zeggen, '...ennuh, er is er nog nooit een blijven zitten, he!'. Hoe vaak ik die opmerking de laatste weken al niet gehoord heb :( :evil:

Mijn schoonma had trouwens weer een mooie opmerking. Zij is een beetje 'zweverig' en voelt/ziet soms dingen... Nu heb ik vorig jaar (op 5 februari; mijn uitgerekende datum nu!) een miskraam gehad, dus daar hadden we t even over (toen iedereen naar huis was).
    Maar goed toen zei ze dus dat ze t kindje gezien heeft en dat t tzelfde kindje is als vorig jaar. Komt bijna nooit voor, maar dit kindje wil perse ons als ouders! :)
    Tja, ik geloof er allemaal niet heel erg in, maar vond t wel een hele mooie gedachte!

6. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Maka: wat lekker dat ook jij goed hebt geslapen. Dat benauwd krijgen dat herken ik wel hoor. Volgens mij drukt ze dan heel hard tegen mijn longen aan. Niet echt een prettig gevoel.
    Nou er is er toch ook nog nooit 1 blijven zitten ;)!? Ach sommige opmerkingen van mensen gaan bij mij het ene oor in en het andere net zo hard weer uit.

Is toch wel een mooie gedachte, zo van je schoonmoeder. En wie weet gaat ie nog uitkomen ook.

X Esther

7. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Maka: die opmerking van 'er is er nog nooit 1 blijven zitten' heb ik dus echt nog helemaal nooit gehoord! Lekker dat je nog zo mobiel bent hoor. Ik waggel me suf......

@ Eppie: ja, doe mij ook maar zonnig en koud. In Australie was t trouwens vrijwel altijd zonnig en WARM..... Heb inderdaad nog lange tijd heimwee gehad naar Australie, vooral naar het leven buiten.

Even een praktische vraag voor de al ervaren moeders onder ons: wij waren vanmorgen bezig met het maxi-cosi-zitje voor in de auto. Nu willen we de beeb achterin de auto plaatsen, achter de rijder. Maar nu dachten we dat we de achterairbags moesten uitschakelen. Maar dat blijkt helemaal niet te kunnen in deze nieuwe Volkswagen Passat. Op internet kunnen we er ook niks over vinden. De enige airbag die uit te schakelen is, is die van de bijrijder voorin. Kunnen we er dan vanuit gaan dat de airbags achterin geen gevaar voor de beeb opleveren?

8. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Noppie: mijn man is automonteur bij Volkswagen dus ik zal het even vragen voor je en dit is zijn antwoord. Niet standaard bij alle nieuwe passats zitten er airbags achterin. Deze zitten in de deur en komen dus niet recht in het gezicht van de baby. Die van voor bij de bijrijders stoel kun je wel zelf uitzetten, maar die van achterin moet je door de dealer uitlaten zetten. Dat kun je dus niet zelf. Mijn man zegt dat het geen kwaad kan voor de baby,maar als je het voor de zekerheid toch uit wil laten zetten, dan moet je dat laten doen.
    Hoop dat je zo antwoord hebt op je vraag.

X Esther

9. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Eppie: dank voor je snelle antwoord! We gaan ze waarschijnlijk dan niet laten uitzetten. A.h.v. de labels moeten we nog kijken welke er nou precies inzitten!

10. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Mieke, lief dat je het vraagt! HEt gaat op zich wel. Ben ook flink verkouden, en iedere jeer als ik moet hoesten dan verkrampt mijn onderbuik zeg maar. Niet echt bevorderlijk.... We gaan vanmiddag lekker naar vrienden. Even afleiding dus.

Leintje, het zou idd wel heel speciaal zijn als jullie kleintje precies op die dag geboren wordt! Zal wel zwaar zijn geweest voor iedereen denk ik?

11. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Enna; wat fijn dat jullie Katie thuis is. Nu kunnen jullie echt gaan genieten met elkaar! :D

Suske; maar goed dat je die stickertjes gebruikt hebt dan... ;)

Uk; dat er een keer een dipje komt is logisch hoor meid. Hoop dat de BV weer op gang komt en wat je zelf al zegt, anders maar niet....
    Sterkte weer komende dagen!

Sonya; wat een prachtig meisje toch die Royenna :D :D

Mobiel; wat fijn dat Natascha terecht is!

Dayenne; ik heb ook af en toe van die heerlijke steken in mijn bekkengebied hoor en volgens mij daalt ze dan gewoon verder in haha. Tenminste dat zegt mijn VK. :D :D Mijn buik zit wel een stukje lager als vorige week, dus das een goed teken he!

Fam. Veenstra; ik zou morgen even bellen. Dan heb je wrs te maken met je eigen gynaecoloog en kun je het uitleggen. Als ik het zo lees, raak je oververmoeid zo....

Mieke; toch wel heerlijk als je zo goed kan slapen hoor. Jij bent straks helemaal goed uitgerust tijdens de bevalling :D

Noppie; hoe lang heb je in australie gewoont dan? Was zeker wel heel erg gaaf....

Maka; dat klinkt inderdaad wel erg zweverig, maar goed, sommige mensen zien dingen en geloven daar heilig in...

Hier vannacht beroerd geslapen van de pijn in mijn bekken en rug. Gelukkig heeft mijn man wel redelijk geslapen. Vandaag horen we wanneer de begrafenis is. Waarschijnlijk zit er wel een lange dienst aan vast en dat geeft mij dan weer bedenkingen, want zolang houdt ik dat niet vol op die houten kerkbanken. Nou ja, eerst maar kijken hoe of wat en dan beslissen...

Ben nu een cake aan het bakken en gehaktballen aan het braden. Soort van bezig blijven zeg maar....Cake breng ik vanmiddag naar mijn broer waar iedereen druk aan het klussen is. Normaal zou ik me daar ook echt heel nuttig maken en vindt het echt vervelend dat ik dat allemaal niet kan nu.

Had trouwens steeds gezegd dat ik hoopte dat ons meisje wat eerder zou komen, maar nu met die begrafenis mag ze van mij wel 1,5 week blijven zitten hoor. Laat haar dan maar op de uitegrekende datum komen, is veel praktischer ;)

Fijne dag allemaal, hier is het prachtig weer.

Daffie

12. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Hoi meiden:

Suske: gelukkig voel je je weer ietsje beter en zijn de voor weeen weer gestopt, sterkte nog even.

Mobiel: dat is erggoed nieuws ik zag nog een oproep van haar bij opsporing verzocht, waar was ze nu dan?

Anita: Arme meid, Ik zou gaan bellen je bent straks helemaal iutgeput voor de bevalling.

Mieke: wist inderdaad niet dat die zeiltjes bij de Hema waren, maar denk niet dat ik nog 1 haal, aangezien ik dinsdag word ingeleid.

Noppie: heb je in Austalie gewoond? leuk voor hoe lang.

Maka: ziet je schoonmoeder dat in haar dromen dan? wel toevallig dat je nu op de zelfde dag uitgerekend bent.

Noppie: Geen idee hoe het zit met airbags achter in, mischien weet de grage het?
    Oh eppie wist het antwoord al zie ik nu.

Daffie: vervelend dat je zo'n last van je bekken hebt, ik zal voor je duimen dat je meisje nog even wacht tot jullie het weer wat rustiger hebben.

Ik heb heerlijk geslapen voel me dan ook gelijk een stukje fitter.
    voor hoe lang het duurd.
    Begin van de week was ik erg zenuwachtig voor het inleiden, maar ben nu gelukkig weer veel rustiger. hopelijk slaap ik de laatste 2 nachten ook nog goed.

martine

13. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Goedemorgen/middag allemaal!

Nou, de bevalling van mn schoonzus is vanochtend begonnen (ze is vandaag 39+5).. ben erg benieuwd!

Ik heb eindelijk weer een nacht goed geslapen! :D

@ Axioma, jij hebt gister een productief dagje gehad zo te lezen! leuk hoor!

@ Twinkeltje, ja vervelend he als vriendinnen je niet snappen, maar idd hun tijd komt nog wel ;) En dan zijn wij heel ervaren, haha.. Hopelijk helpt het strippen snel, succes!

@ Suske, vervelend hoor die griep! Enne een koortslip moet je idd behandelen want kan gevaarlijk zijn voor pasgeborenen.

@ Eppie, idd het was een heel bos, haha.. maar nu dus weer netjes gekortwiekt. Heb geen druppeltjes meer gezien overigens. Veel plezier bij de verjaardag van je schoonzusje!

@ Mobiel, wat fijn van Natasja! Waar was ze nou en wat is er gebeurd?

@ Dayenne, thanx! Idd 36 weken alweer, vanaf volgende week mag het dan echt, wat een raar idee! Dat beurse gevoel herken ik trouwens niet.

@ familieveenstra, ik zou de gyn dan toch maar even bellen, want anders ben je al helemaal kapot voordat de bevalling uberhaupt is begonnen.

@ Leintje, spannend hoor die voorweeen steeds! Mn schoonzus had dat ook steeds en daar heeft het vandaag dus echt doorgezet, 39+5 is ze, dus idd rond de uitgerekende datum. 3 feb zou voor jullie wel extra bijzonder zijn.

@ Maka, wel een mooie opmerking van je schoonmoeder. Ik ben zelf ook niet zo zweverig, maar toch vind ik het wel een hele mooie gedachte! Er is er nog nooit 1 blijven zitten, ach ja, daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, haha.. maar sommige mensen willen gewoon graag wat tegen je zeggen he. Ik was vrijdag even bij het zaalvoetbal en daar vond de een me heel dik en de ander vond dat ik een kleine buik had, ach ja... :rolleyes:

Fijne dag allemaal!

14. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hoi meiden,

Ik had jullie vrijdag beloofd weer netjes op iedereen te reageren, maar gisteren was ik weer zo ziek dat ik niet eens bij heb kunnen lezen. Pfff...
    Heb veel op de bank gelegen. Vanwege die bekkenpijn weinig kunnen doen, dus vriendlief heeft zich moeten opofferen. Die heeft zelfs geholpen met douchen, want ik kon echt mijn benen niet inzepen. Heb de afgelopen nacht geslapen met zo'n BreatheRight pleister op mijn neus, zodat ik meer lucht kreeg. De afgelopen week heb ik nl zo slecht geslapen doordat ik haast niet kon ademen, en mijn vriend erbij wakker gehouden. Die was af en toe bang dat ik zou stikken, zo benauwd klonk ik...
    Vandaag is de bekkenpijn gelukkig al wat minder. Ik denk dat ik zometeen mezelf ff lekker goed inpak en even een wandelingetje maak naar het voetbalveld. ;) Vriendlief speelt tegen een oud-collega van mij, dus ik wil het eigenlijk wel even zien. Ik weet alleen nog niet of ik een hele wedstrijd volhoud (waarschijnlijk niet). ;)

Nu ff reageren op iedereen die ik nog weet:
    @ Married: Spannend van je schoonzus zeg! :D En wat grappig, we hebben óók nog eens bijna dezelfde box. Jij hebt m op wieltjes, ik niet, en ik heb knoppen op de lade, waar jij handvaten hebt.
    En gefeliciteerd met je 36 weken! :D

@ Daffie: Gecondoleerd met opa. Wat is het toch nog snel gegaan ineens. Wel fijn dat je man en zijn moeder erbij waren toen opa zijn laatste adem uitblies, en heel bijzonder van die zonnestraal...
    Ik hoop dat jullie meisje nog even blijft zitten tot het weer iets rustiger wordt voor jullie... heel veel sterkte!

@ Leintje: Wat erg van je zus. Wel heel speciaal dat je een dag voor haar verjaardag bent uitgerekend en dat het in 1x raak was. Zou me niets verbazen als je zus vanaf haar plekje heeft 'geholpen'. Zou heel speciaal zijn als je op haar verjaardag zou bevallen... :D

@ Maka: Wat bijzonder, wat je schoonmoeder zegt. Ik weet ook nooit zo goed wat ik van 'zweverige' uitspraken moet denken, maar ergens geeft dit toch wel een speciaal gevoel, denk ik. Dit kindje heeft jullie echt uitgekozen als ouders... :D

@ Mobiel: Wat fijn dat Natasja weer terecht is! Zal een hele zorg minder zijn nu... Wat was er nou gebeurd?
    En voor de lijst: Iloiza 28 januari vk.

15. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Oja, dat had ik ook nog helemaal niet verteld.
    Vorige week bij de vk bleek mijn onderdruk flink te zijn gestegen t.o.v. de week ervoor, dus ik moet meteen bellen als ik hoofdpijn krijg, sterretjes ga zien of me duizelig voel. Komende week moet ik urine meenemen, zodat ze het kunnen controleren op eiwitten. Ik ga me er maar niet te druk over maken, verder was alles goed met de beeb. :D

Alleen gisteren bleek dat mijn onderdruk nóg gestegen was. Mijn vader heeft mijn bloeddruk gemeten, en die was dus nog hoger dan vorige week donderdag bij de vk. Maarja, dat was dus wel met een andere bloeddrukmeter... dat kan zeker ook nog verschillen van elkaar? :(

16. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

goedemiddag allemaal.

vanmorgen heb ik indd de gynaecoloog gebeld en kon meteen komen.

heb van 10.10 tot 11.30 aan het ctg gelegen,dit was allemaal prima, geen wee activiteit maar wel onregelmatigheden. hartje van ons mannetje was verder prima.

we hebben erzo lang aan gelegen omdat ze een spoedgeval kregen.

na overleg met de diensdoende verloskundige en gynaecoloog heb ik voor vanacht slaappilletjes gekregen en kan ik morgen met de afdeling gynaecologie bellen om toch een afspraak voor aankomende week te maken,want wachten tot 4 feb duurde hun ook te lang.
    ook afgesproken dat als er iets is, moeten we weer bellen.

dus nu vandaag rust nemen en hopen op een lekkere slaapnacht vanacht.

iedereen bedankt voor de tips

anita

17. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Goedemiddag!

@Lientje wauw wat een mooie gedachte. Ik denk zeker dat ze een wondertje jullie kant op heeft gestuurd!

@Maka aaaaaargh praat me dr niet van. Ik word echt KNETTERGEK van die opmerking. Zullen wel de hormonen zijn haha :). Maar ik krijg het zooo vaak te horen. Vind het ook echt een debiele opmerking, DUH tuurlijk is er nog nooit 1 blijven zitten.

@Familieveenstra, ik zou zeker even bellen hoor! Dit hou je toch ook niet vol...Zometeen ben je al uitgeput voor de bevaling begint. Sterkte ermee!

@Maka haha ja volgens mij betekent dat inderdaad dat ze het prima heeft hierbinnen. Helaas....Ja fijn voor haar natuurlijk, maar ik wil haar er uit hebben :). Zou me niks verbazen als ze zo nog 3 weken blijft zitten.
    Mooie gedachte trouwens van je schoonmoeder. Ik ben ook niet zo 'zweverig' maar ik vind het altijd wel mooi om zoiets te geloven.

@Mobiel fijn dat ze weer gevonden is!

Hier weer beroerd geslapen. Omdraaien doet zoveel pijn aan mijn bekken en onderbuik, pff. Ben dan voor mijn gevoel een uur bezig met omdraaien met veel pijn en moeite, en ja zodra ik goed lig dan ben ik alweer klaarwakker.
    Moeten jullie trouwens ook zo veel naar de wc de laatste tijd? Niet voor de kleine boodschap (daarvoor kan ik net zo goed op de wc gaan wonen) maar voor de grote boodschap. Ik moet echt elke dag, terwijl ik normaal maar 2/3 keer per week kon. En het is dan niet te zuinig ook (sorry hoor :)). Is dat een voorbereiding op de bevalling ofzo?

Ik ga zo lekker douchen en op de bank liggen. Heb nu knallende koppijn omdat ik zo weinig geslapen heb. Vriendlief is de hele dag naar een voetbaltoernooi voor zijn stage, dus ik heb het rijk voor mij alleen :D.

Fijne zondag!

18. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Anita goed dat je toch gebeld hebt! En fijn dat je gelijk terecht kon. Daar doen ze bij ons ook niet moeilijk over, heerlijk vind ik dat.
    Nu maar hopen dat je vannacht beter slaapt. Ik zal voor je duimen ;).

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja heb ik gekeken, vandaar dat ik het vroeg.

Leintje, ik vind dit wel een hele speciale gedachte en zeker ook heel speciaal dat je dan bent uitgerekend.
    Ik hoop heel erg dat het uitgaat komen hoor.

Noppie, wat leuk dat je in Aussie hebt gewoont.
    Mijn schoonzusje heeft vorig jaar een mooie backpack reis gemaakt door Aussie en NZ, super was dat en mijn andere schoonzusje heeft dat dus een jaar of 12 geleden gedaan. (ik scheel 2 jaar met mijn jongste schoonzusje).
    Wens is nog steeds om daar ook eens heen te gaan, maar als ZZP-er neem je niet zomaar ruim een maand vakantie.

Maka, naar he die steken in je liezen, heb er ook veel last van, vandaag weer.
    Ben net terug van opa en heb even een wasje opgehangen en het wiegje aan kant gemaakt (geen idee of ik het goed heb gedaan?), maar nu echt bekaf hoor.
    Enne dat van je schoonmoeder is wel heel apart, kan toch niet hetzelfde kindje zijn?

Daffie, he bah weer zo beroerd geslapen, komt daar nou nooit een eind aan voor je.
    En is er niet voor die dag misschien rolstoel te regelen zodat je niet hoeft te lopen en je wat beter zit dan in de kerkbanken, tenminste als je echt zou willen gaan.
    Hmmm, heb wel trek in cake.

Angela, vervelend he die verkoudheid, hier nog eentje.
    Balen dat het verkrampt bij het hoesten, getterdeget.
    Veel plezier bij jullie vrienden vandaag.

Martine, dat is ook zo nee dan zou ik het ook niet meer halen hoor!
    Die paar dagen. En ik hoop dat het inleiden spoedig zal verlopen en je niet nog 2 dagen ligt te wachten tot het echte werk zeg maar.
    Succes vast.

Married, is het spontaan opgang gekomen bij je schoonzus, spannend zeg.

Iloiza, bah dat je toch weer zo ziekjes bent nu dan zeg!
    Nou beter nu denk ik maar dan rond de uitgerekende datum, lijkt me niks om dat beroerd te zijn toch.
    Goh dat je onderdruk zo gestegen is, zou dat niet inverband kunnen staan met dat je niet lekker bent, ja geen idee hoor :oops:

Anita, fijn dat het zo geregeld is zeg. Hoop dat je met de pilletjes lekker even tot rust kunt komen. Is wel een fijn voor uitzicht toch?

Dayenne, draai jij je wel goed om, ik bedoel hoe je het op gym hebt geleerd?
    Want dat kan natuurlijk enorm schelen misschien?

Ik heb foto van het wiegje en van het kapstokje dat mijn vader heeft gemaakt in mijn album geplaatst voor de geinteresseerden ;)
    Oja in het wiegje ligt dus het dekentje dat mijn schoonmoeder gemaakt heeft en wat een beetje licht blauw is geworden nu.

20. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Iloiza, thanx! En vervelend dat je weer zo ziek was joh! Veel plezier bij het voetbal. Hoe hoog was je onderdruk dan?

@ familieveenstra, fijn dat je eerder terecht kan!

@ dayenne, ik heb weleens gehoord dat je lichaam zich dan klaarmaakt voor de bevalling, dat je lichaam zich zelf schoon maakt zeg maar. Ik hoop het voor je meis!

@ Mieke, ja tis spontaan begonnen bij schoonzus, vannacht/vanochtend begonnen met buikpijn en ze heeft nu erge rugweeen (volgens mn schoonmoeder ;)) Vk is om 1300 uur geweest, toen had ze 2 cm, om 4 uur komt ze weer terug begreep ik. Maarre, 2 dagen voor de uitgerekende datum spontaan beginnen, daar teken ik ook voor!
    Superleuke kapstok joh, heel stoer! En het wiegje vind ik erg schattig met een leuk dekentje, het lichtblauwe valt niet heel erg op zo op de foto, dus het zal best meevallen ;)

Ik heb een nieuwe buikfoto in mn album gezet, zie niet echt veel verschil tussen nu en 2 wk geleden, maar de foto is ook een beetje schuin genomen (oftewel manlief kan niet goed foto's maken ;))

Deel Deze Pagina