@Mieke, ja ik draai me wel goed om. Precies zoals ik geleerd heb bij de fysio. Onderbuikspieren aanspannen enzo. Maar elke beweging doet erg pijn, dus ik denk dat het gewoon de laatste loodjes zijn. Niks aan te doen, gewoon doorbijten haha. En nu maar hopen dat ze snel komt. He maar super mooi wiegje joh! En mooi kamertje heb je . Ziet er echt heel leuk uit. Wij gaan waarschijnlijk morgen een wiegje halen. We krijgen die van mijn oma, en morgen komt ze het geld brengen dus dan gaan we het gelijk halen . Echt lief van mijn oma.
@Married mooie buik! Ik zie wel verschil hoor. Hij lijkt iets boller te zijn, de bovenkant ook wat hoger.
Mieke, mooie kapstok en wiegje! Heel mooi! Famveenstra, fijn dat je mocht komen! En dat alles goed is natuurlijk
Thanx! En vind het leuk dat je verschil ziet . In het echt zie ik het op zich ook wel, maar op de foto komt dat dan niet helemaal over zeg maar.
Mieke; wat een prachtig wiegje en vindt het dekentje ook heel erg leuk Je vader heeft ook een kunstwerkje gemaakt van het kapstokje hoor....geweldig! Daffie
YES . Mijn oma komt morgen langs, en dan gaan we samen het wiegje halen. Echt super leuk . Ik zat me al zorgen te maken hoe ik dat ding mee moest krijgen (zou eigenlijk met de bus moeten) maar nu gaat ze mee en ze neemt iemand mee die een auto heeft. Fjiew is dat weer een zorg minder.
Sorry dames, Lang niets van me laten horen. Maar dat komt omdat ik 19-01-09 bevallen ben van een dochter genaamd Kyana. We zijn net thuis gekomen, maar ik kom snel het hele verhaal vertellen.
@Mieke, wat een leuke kapstok! En de verkleuring op t dekentje valt me zo ook niet op, dus zal wel meevallen?! Ik vind de pijntjes en krampen nu nog allemaal niet zo erg. Dat vind ik er echt bijhoren, zolang ik niet dagen/weken continu voorweeen heb en redelijk kan slapen is t nog prima te doen. @Iloiza, getsie weer ziek. Jij krijgt t ook niet cadeau he. Anders ga je toch gewoon maar heel even kijken bij de voetbal, ben je er iig ff uitgeweest. Wat is je onderdruk nu dan? Ja, verschillende apparaten kunnen zeker van elkaar verschillen. @Dayenne, leuk dat jullie ook een wiegje krijgen. Is voor in t begin toch wel heel leuk he! Anders is t zo'n klein frumpie in zo'n enorm bed . Natuurlijk wil je dr eruit hebben haha, ken t gevoel . Ik moet de hele zwangerschap al gemiddeld vaker naar de wc voor 'a number two ' (afgezien van een paar keer verstopping). maar idd, de laatste tijd nóg meer dan voorheen. Is idd voorbereiding op de bevalling, schijnt. @Married, je hebt echt een prachtige buik hoor. Ik kan soms ook niet zoveel verschil zien tussen foto's. Maar ligt idd aan hoe ie genomen is, wat je aanhebt, hoe je staat... Maar ik vind mijn buik nu wel dik genoeg hoor. Ben echt enorm benieuwd hoe dat er strax uitziet en aanvoelt als ze dr uit is... Ojee ojee ojee! Mijn sluitband is binnen, die gaat sowieso direct om, zit al in de vluchttas! We zijn van plan vanavond toch nog uit eten te gaan! Hebben we alweer 8 maanden niet gedaan, normaal gingen we zeker 1x per week, dus hebben we echt gemist... Ik neem gewoon een grote salade erbij of extra groenten oid, dan is t geheel niet zo vet... Ik zie wel hoe ik me voel daarna. Ga er iig van genieten!
@ Daffie: heb 1 jaar in West-Australie gewoond, in Perth. Was een heel bijzondere ervaring ja. Balen dat je zo slecht geslapen hebt joh. Wel herkenbaar hoor. Toch ook lief van je dat je die cake voor je broer + klusteam aan het bakken bent? It's the thought that counts! @ Married: oei spannend van je schoonzus! Al iets gehoord? Zal wel niet, zou wel heel snel zijn... Enne mooie buikfoto weer hoor. Of ie gegroeid is vind ik altijd erg lastig te beoordelen eigenlijk.... @ Iloiza: wat naar dat je zo ziek was. Zou je al wel een eind gaan lopen vandaag dan? Maar ja, beweging schijnt juist ook wel goed te zijn? @ famveenstra: goed dat je actie hebt ondernomen! Ik hoop dat je vannacht goed zal bijslapen en dat je je dan morgen weer iets beter voelt! @ Dayenne: hier ook pijn bij draaien in bed sinds deze week, irritant he, want dan ben je echt weer even wakker. Lukte mij vannacht wel om weer in slaap te vallen gelukkig... @ Mieke: mocht je ooit nog gaan dan kan ik je de West-kust van Australie met o.a. Perth en the Ningaloo Reef van harte aanraden. Iedereen gaat natuurlijk naar de Oost-kust, maar in het Westen is het ook waanzinnig mooi. Je moet inderdaad niet voor maar 2 weekjes gaan, is de reis veel te lang voor, vind ik persoonlijk, + je moet toch een behoorlijke jetlag wegwerken.... Tis wel n fantastisch land als je van natuur en 'buiten' houdt. Enne, wiegje en dekentje zien er prima uit op de foto hoor, zo ook het kapstokje, leuk hoor. @ Dayenne: leuk van dat wiegje. Heb je dan morgen alles compleet? Gezellig samen op pad met je oma! @ Nyncke: van harte gefeliciteerd met je DOCHTER! Je was er dus ook erg vroeg bij! Kennelijk is alles aardig goed met jullie, want jullie zijn nu thuis?!
Zonet trouwens naar een tweedehands tuinset via Marktplaats gaan kijken. Maar het was niks. De stoelen en tafel zaten onder een laag algen van 4 jaar en de scharnieren van de stoelen deden het voor geen meter, konden niet eens ingeklapt worden, dus we hadden het ook niet mee kunnen nemen ook. Die man vond dat je voor tweedehands-spullen niet alles in orde hoefde te maken kennelijk, maar dan ga ik hem ook geen 135 euri ervoor geven. Bovendien hadden we van te voren gevraagd of de scharnieren nog goed werkten, toen hadden ze ja gezegd... Sommige mensen.... Als wij iets verkopen via marktplaats staan we er meestal uren op te boenen.... We verkopen tot nu toe ook alles in 1 bezichtiging moet ik zeggen.
Ik blijf nu steeds kijken hier hoor Twinkeltje Vind het nu ook wel leuk om jullie te volgen (een beetje van hoe het wel hoort )
Ja Noppie als wij iets verkopen staan we ook uren te boenen en het helemaal schoon en tiptop in orde te maken Blijkbaar wil hij er niet zo graag vanaf?
Nyncke en Man gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Twinkeltje, spannend hou ons op de hoogte en veel succes!
Nyncke, gefeliciteerd met jullie dochter! Dat is lekker op tijd zeg, gaat alles goed met jullie? Nu lekker genieten dan he! @Twinkeltje, oeeee spannend! Heel veel succes meis @Noppie, tss ongelooflijk. Dat mensen zoiets zo durven verkopen. Tenzij je t gratis mag afhalen. Was hopelijk niet ver rijden?
@ Twinkel: oooooow spannend! Ben benieuwd wanneer je nu de weeen echt zal gaan krijgen. Zet um op meis! @ Maka en Uk; ja, duf he van die vent. Misschien heeft ie nog nooit eerder wat verkocht. T was n half uurtje rijden jammergenoeg.... Nou ja, niet geschoten altijd mis I guess.....