Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Daantje, van harte gefeliciteerd met je dochter! Mooie naam Mirthe!

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier geen pyjama hoor, beepje gaat gewoon in de kleertjes in bedje.
    En na een tijdje een slaapzakje of zo.

Qua maxicosi, tja niet eens over nagedacht eigenlijk.
    Misschien een 2ehandsje? Maar weet niet hoe iedere kvd er mee omgaat wanneer iedereen hun MC daar achter zou laten.... kan me voorstellen dat het dan wel heel vol daar wordt.

3. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Bij het kdv waar Levy naartoe gaat is daar een aparte berging voor. Ouders die de MC willen achterlaten kunnen hem daar kwijt. Ik heb daar ook wel eens de wandelwagen laten staan...De byggy blijft daar regelmatig staan. Ik carpool namelijk met een collega, en dan is het niet handig als ik dat bij hem in de auto moet proppen.

4. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Daantje gefeliciteerd met jullie dochter ! :D

5. Bbelly

Bbelly Actief lid

9 nov 2008
    457
    0
    0
    Twente
    Hoi,
    Niet helemaal alles gelezen, meer globaal idee gekregen van wat er is gebeurd..

Daffie, gecondoleerd met het overlijden. Moeilijk om te besluiten of je gaat of niet als je moeilijk lang kan zitten.

Maka, wat mooi dat je schoonmoeder er zo'n fijn gevoel bij heeft, bij wie jullie kindje wordt. Das toch het belangrijkste.. wat de waarheid is kom je toch niet achter!

Anita, fijn dat ze serieus iets konden met je klachten. Het klonk ook echt te zwaar.

Nynke, gefeliciteerd met jullie dochter! Je had voorweeen toch? Die hebben doorgezet? Of heb ik het verkeerd onthouden?

6. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Nou, we zijn net terug van Nick! Tis echt een heel lief, mooi, schattig kereltje met heel veel donkere haartjes! Hij weegt een kleine 8 pond en is geloof ik 51 cm. Mn schoonzus had alweer praatjes voor 10 :). Nick heeft in het vruchtwater gepoept, dus ze moeten vannacht in het zkh blijven.

@ Mieke, leuk dat je neefje ook Nick heet. Wij grapten al dat wij ons zoontje nu Simon gaan noemen :) Je hebt een drukke dag gehad zo te lezen.. nu echt ff rustig aan doen jij! ;)

@Iloiza, dat is idd wel een hele stijging, hopelijk stijgt je bloeddruk niet verder.

@ Axioma, vervelend voor je zus zeg! Hoe gaat het nu met je rug?

@ Daffie, ik zou idd vrijdag maar kijken hoe je je voelt en anders naar een gedeelte gaan. Sterkte.

@ Eppie, heb je nu minder last van je bekken? Vervelend hoor, maar gelukkig snapten ze het wel (en terecht ;))

@ Maka, fijn dat het etentje zo geslaagd was! Wij willen dat een dezer dagen ook gaan doen, nog ff met zn tweetjes he.

@ Angela, ben erg benieuwd naar je naam/namen. Is idd lastig om samen uit te komen he.

@ Noppie, wij hebben 1 maxicosi. En ik heb niet echt een pyjama, althans niet in een klein maatje, wel in 62/68 heb ik er al 2 (aanbieding he ;)). Volgens mij kan de beeb ook gewoon slapen in een zacht boxpakje.

@ Daantje, wat leuk zeg, gefeliciteerd met je dochter Mirthe Sofie, supermooie namen, echt mijn smaak ;)

Nu we Nick net zo hebben gezien, ben ik ook wel heel benieuwd naar ons mannetje, vind het echt steeds spannender worden. Ook mijn man was er helemaal stil van, blijft echt bijzonder zo'n klein wezentje. Hij is trouwens een kleine 8 pond en past goed in maatje 50 van de Prenatal. Misschien handig om te weten ;)

Fijne avond!

7. Bbelly

Bbelly Actief lid

9 nov 2008
    457
    0
    0
    Twente
    Oeps, berichtje was nog niet af.. drukte per ongeluk op OK..

8. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Daantje en Daantjeman gefeliciteerd met jullie dochter Mirthe Sofie!

9. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Meiden, dank jullie voor de felicitaties!
    Ga zo snel mogelijk ff een foto van onze meid in m'n album zetten maar ga nu lekker m'n bedje opzoeken...

Hele dikke knuf voor jullie allemaal ;)

10. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Daantje Gefeliciteerd met jullie Dochter!

11. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ gebeuren rondom Natasja: Omdat er nog een politie-onderzoek loopt moet ik helaas geheimhouding houden waar zij al die tijd geweest is, wil het onderzoek niet verstoren namelijk ;) Gelukkig is het allemaal goed gegaan en is haar niets ernstigs overkomen ;)

@ Nyncke: Gefeliciteerd met de geboorte van Kyana :D

@ Twinkeltje: Zet hem op meis :D Spannend :D

@ Married: gefeliciteerd met je neefje :D

@ Daantje: gefeliciteerd met de geboorte van Mirthe Sofie :D

Wat een leuk nieuws zo weer beebjes erbij en 1 op zeker onderweg nu leuk leuk leuk :D

12. Bbelly

Bbelly Actief lid

9 nov 2008
    457
    0
    0
    Twente
    Noppie, ik was vorig jaar in Perth! Vond ik een vriendelijke stad, ben er een dag of 6 geweest(Perth/Fremantle). Ik heb er gewacht tot mijn vriend uit NL overkwam(ik kwam uit Maleisie), vanuit daar de westkust langsgereisd. Toen door naar Alice Springs/Uluru. In totaal ruim 5 weken en ik zou zeker niet minder dan 4 weken nemen.. Was een fantastische ervaring.
    En bij ons KDV mag de maxicosy blijven, zodat we geen haa/breng probleem hebben.. Eenvriendin verwacht dat tegen de tijd dat ik ga werken, haar jongste eruit gegroeid is.. is dan wel 5 jaar oud en intensief gebruikt, maar miss. handig voor opa en oma.

Pyama heb ik niet voor de kleinste maatjes.. als het wel handig blijkt kopen we dan nog wel wat. Boxpakjes lijken me lekker zacht.

Twinkel, spannend! spannend! Ben benieuwd hoe het nu gaat!

Married, Gefeliciteerd! Tante worden is ook heeel bijzonder, he!
    Ik kan me voorstellen dat moeder haar beide kinderen samen wil vasthouden!

Daffie, zo, dat is ook wel een lange ceremonie. Het zou mooi zij als je bij een deel erbij kan zijn.

Angela, oei, dat zou ik ook heeel lastig vinden. als er nu 1 wordt geboren met ong. dezelfde naam! Wel erg leuk dat de nieuwe namen zo makkelijk ter sprake kwamen!

Maka, gelukkig heb je kunnen genieten van het etentje :D

Daantje, gefeliciteerd met je meisje!

Verder hoop ik dat het allemaal goed gaat met de voorweeen, echte weeen en slapelozen.. Groetjes!

13. Scoobje

Scoobje Actief lid

21 jun 2008
    156
    0
    0
    Vandaag dus alweer de namiddag in het ziekenhuis doorgebracht. Door de zondagsdienst heb ik geen gyne gesproken maar volgens de vroedvrouw vielen de bloedresulaten redelijk goed mee. De monitoring leek me ook zoals anders en mijn bloeddruk was nu eindelijk wat lager (gemiddeld 90 onderdruk)
    Maar toch hebben ze me gevraagd om morgen om 10u terug op controle te gaan? Nu maak ik me natuurlijk wel wat zorgen, is er iets wat ze mij niet wilde vertellen om me niet ongerust te maken? Ze laten mij naar huis gaan om 17u om de volgende dag om 10u alweer terug te komen. Terwijl mijn afspraak voor dinsdag al vastlag dus ik weet het nu even niet :rolleyes:

@ Twinkeltje: er lagen snoepjes op mijn buik en de honden kennen het commando BLIJF en PAK MAAR... de snoepjes zijn weggewerkt met Photoshop maar voor de rest is de foto wel écht ;)

Zo, en nu even bijlezen !

14. Scoobje

Scoobje Actief lid

21 jun 2008
    156
    0
    0
    Welkom op deze wereld
    Kyana & Mirthe Sofie !!!!!

Proficiat aan de ouders! Geniet van jullie kleine meiden ;)

15. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Daantje en man, gefeliciteerd met jullie dochter Mirthe Sofie!Mooie namen, zeg! Geniet van elkaar! :D

16. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Jeetje,

Ik ben er even niet en al weer twee dames bevallen. Dames gefeliciteerd met jullie dochters. Geniet ervan.

En Twinkeltje... heel veel succes met de weeen. Ik hoop dat we snel weer iets van je horen.

Groetjes

17. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    jeetje nog een dochter geboren!

@Daantje: gefeliciteerd met je dochter Mirthe Sofie! mooie naam zeg! geniet er maar lekker van..

mijzelf: weeën zijn afgezakt helaas... dus we gaan gewoon vrolijk naar de echo zometeen :)
    en vanmiddag naar de gyn. misschien gaan ze wel even kijken hoe het met mijn baarmoeder staat..
    vind het allemaal heel erg spannend, en ik hoop ook dat het niet lang meer duurt, maar we zullen zien. terwijl ik dit typ komt er weer één, maar het is niet heftig genoeg denk ik haha! nou ik ben benieuwd hoe het met ons kleintje is.

ik hou jullie op de hoogte!

hoe gaat het met twinkeltje?

liefs!

18. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Hey buddy,

Als het doorzet en je kan niet meer op internet hoor ik het graag hoor. Ben de hele dag thuis, dus alle tijd om buddy nieuws door te geven.

Succes ermee.. spannend he!

Groetjes

19. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ben toch wel benieuwd nu hoor naar Twinkeltje, zou er al een baby zijn? :)

@ Miireii: Vervelend is dat als ze weer afzwakken zeg bah.. Schiet het ook niet op voor je gevoel..

Ben toch wel blij dat vriendlief op arbeidstherapeutische basis werkt nu, betekend dat hij in ieder geval dicht bij huis moet werken omdat hij ook niet te lang in de auto mag zitten.. Moet er niet aan denken dat hij in deze fase van de zwangerschap ergens aan de andere kant van het land aan het werk zou zijn en misschien wel in de file terecht komt terwijl ik lig te bevallen ofzo :eek:
    Ook gezeur hoor met zijn werk, nou ja niet zijn werk maar wel met de Arbo, als het aan de Arbo ligt werkt hij volgende week alweer 100%, kwam hij net thuis om een bakkie koffie te drinken en zijn telefoon op te halen want die was hij vergeten, zegt 'ie: de grote baas was op de zaak vanmorgen die dacht dat ik deze week 3 dagen van 6 uur zou maken ipv 5 dagen van 6 uur.. Hij zei tegen mij, dat hij wil dat ik per 1 maart weer voor 100% aan het werk ben, en daar gaat hij het ook over hebben met de Arbo :eek:
    A.s. maandag moet hij ook nog eens naar een BHV cursus, ik zei al: nou als ik dan nog niet bevallen ben, dan mag je wel vragen of ze er bezwaar tegen hebben dat je mobiel aan staat, want het gaat me niet gebeuren dat ik jou niet kan bereiken als je daar bent hoor! Kijk als alleen mijn vliezen gebroken zijn hoef je van mij nog niet te komen ofzo, dan bel ik wel weer als ik denk dat het echt gaat beginnen.. Zegt ie: Denk jij, dat als ik hoor dat je vliezen gebroken zijn ik mijn aandacht nog bij de cursus kan houden? Echt niet dan kom ik gelijk naar huis :)

20. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

wat jammer at je weeen zijn gestopt meid, nu indd de echo maar even afwachten en misschien kunnen ze je nog wel even strippen, als alles al een beetje verweekt is, hoop het voor je

daantje van harte gefeliciteerd met jullie dochter, wat fijn dat alles goed is gegaan.

hoe is eht met twinkeltje, ben beneiuwd of ze al bevallen is.

update hier:
    heb vanacht goed geslapen, werd wel wakker als ik mij om moest draaien, maar volgens mij sliep ik binnen 30 seconden weer in.
    ben dus weer helemaal bij geslapen.

hoop vandaag mijn kraambed te krijgen, zou namelijk vrijdag al, kan ik daar ook lekker op liggen.

ik kon vandaag weer loeren om te zien wie nu de volgende is om te bevallen.

en het nuddy gedoe? ik heb ook nog geen buddy.
    zit een beetje met hoe het bij ons zal gaan de bevalling, misschien mag ik na 1 dag wel naar huis en misschien mag ons mannetje ook meteen wel mee, dus we zullen het zien, als iemand mijn buddy wil zijn kan zich melden, en ook ik wil wel buddy voor iemand zijn?

fijne dag allemaal.
    al nu de gynaecoloog even bellen

anita

Deel Deze Pagina