Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    Goeiemorgen meiden!

Zo, een weekend zonder pc en wat zie ik? 2 mini-mensjes erbij! Hoera!

Mama's proficiat met Kyana en Mirthe Sofie ;) hihi

Twee wondertjes
    zo teder en klein
    Wij hopen allen dat deze meisjes
    Zonnestraaltjes voor iedereen mogen zijn!

Enne Twinkeltje: Ben benieuwd of jij je kleintje ook al lekker vast mag houden!

Jammer dat ze geen buddy heeft, ben veel té benieuwd!

Hiero rustig weekendje gehad, voor t eerst zonder de remmers. Voel mn meisje nog meer dan normaal zonder die dingen! ;) Leuk, leuk..

Maar ik hoorde ook dat dames met weeënremmers vaak zelfs de geplande datum overschreden, omdat de remmers nog niet uitgewerkt waren, dus ik geloof niet dat ik meteen zal bevallen. Hoe dichterbij het komt, hoe meer ik de kriebels krijg, dus ze mag nog een weekje blijven zitten :)

Gisteren lekker 3 km gewandeld in de kou (gure wind :( ) en voelde me super naderhand! Lekker dat ik nu weer alles "mag"! Doet een mens echt goed!

Dames, fijne dag, ik ga lekker voor mezelf zorgen: lekker ontbijten, douchen, naar de kapper en een filmpje!

Sofie

2. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    goede morgen allemaal!

hebben jullie een beetje lekker kunnen slapen?
    Ik ben benieuwd hoe het met Twinkeltje is!

ik heb ook nog geen buddy, Anita, misschien kunnen wij buddy zijn? Kun je me een pb sturen als je dat wil, dan stuur ik je mkijn 06 nummer...

Hier momenteel erg rustig in mijn buik. Mijn man dacht dat de beeb vandaag zou komen en ik dacht morgen, maar ik denk dat we geen van beide gelijk gaan hebben!

Vanmiddag moet ik naar de gyn, ben benieuwd!

Fijne dag allemaal!

3. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey meiden,

Twinkeltje heeft vast haar kindje in haar armen :D Dat hoop ik tenminste voor haar...

Hier weer een beroerde nacht, maar what's new? Krijg steeds meer pijn in mijn bekken bij het liggen en kan geen kant op omdat aan de andere kant mijn ribben zeer doen. Ben steeds weer blij als de nacht om is en ik eruit mag.
    Manlief heeft zich vandaag ziek gemeldt, zijn hoofd staat niet naar werken nu, dus we gaan straks maar een pak voor hem kopen voor de begrafenis vrijdag en even boodschappen doen.

Ga donderdag wel bij de VK aangeven dat ik haast niet meer slaap van de pijn. Misschien kunnen ze er dan over nadenken om een beetje te helpen na het weekend als er nog niets is. Ik zie het niet zitten om tot de 42 weken zo door te lopen. Ik denk ook dat het komt omdat ze nu echt ingedaald is en dat bekken daardoor ook opgerekt is....klinkt dat logisch? Heb vandaag even een klaagdag geloof ik....sorry!

Daffie

4. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    OMG! :confused:
    Ik geloof dat mijn vliezen gebroken zijn... ik verlies bij beetjes steeds waterig iets, het is kleurloos. Ik ben helaas nog steeds zo verkouden dat ik niet kan ruiken of het vruchtwater is of niet, maar er is ook hele lichte weeënactiviteit denk ik. Heb nu 4x een soort pijnvlaagje gehad. Mijn moeder is bij me, we zouden samen gaan zwemmen... maar dat doen we maar niet. Zij denkt dat het vruchtwater is en weeën.

Anyway, ik ga NU mijn vk bellen!
    Ik laat het jullie weten als er nieuws is.

5. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Iloiza meid, hopelijk zet het lekker door. fijn dat je mams erbij is. heel veel succes en ben zeer benieuwd! Dikke knuffel

6. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    spannend Iloiza !

Daffie:
    je mag best lekker klagen hoor!
    En ik hoop ook dat e rnaar je geluisterd wordt als je op controlle moet!
    Sterkte

ga nu echt boven stofzuigen, grrrrrrrrr leuk hooor een zoonm die met zijn modderschoenen naar boven gaat en dan ook nog in elke kamer even is geweest!
    De trap en alles kan ik nuj doen, pffffffffffff

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    daffie meid ik lees het nu pas van jullie opa jakkie meid heel veel sterkte en gecondoleerd hou je taai en ik hoop dat je wat beter kan slapen en dat de bekken je wat sparen

ja hoor 20 blz om bij te lezen ff een 2 dagen niet geweest ga der nu maar eens aan beginnen heb begrepen dat der 2 mama's bij zijn? wie?
    en iloiza hoop voor jou dat het doorzet meis!

8. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

proficiat met de geboorte van kyana en mirthe..
    whow weer twee nieuwe wereldburgers erbij....
    iloza..
    ik denk zeker dat het je vruchtwater is....tenminste zo begon het bij mij ook..
    heel veel succes vandaag!

9. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    aan de 2 kersverse moeders van harte gefeliciteerd met jullie dochters en married gefeliciteerd met je neefje....
    wat leuk zo dicht op elkaar! hahaha
    roy zijn nicht is 13 februari uitgerekend en ik de 26e van de week vrijdag zaten we op een verjaardag lekker samen te beppen echt heel leuk

10. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Iloiza: whaaaaaaa spannend meid! Succes, ben benieuwd!

11. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Jaaaa Iloiza :D
    Het gaat beginnen :D Joepie :D

12. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    So hé, wat is dit cool om dit zo mee te maken met alle dames!

Zit hier helemaal opgewonden op mn stoel! hhihi

Iloiza: you go girl! Het gaat beginnen!

:D :D :D

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiemorgen!

Volgens mij heeft Iloiza ook nog helemaal geen buddy :confused:
    Misschien wat vruchtwater opvangen in een bakje Iloiza zodat de vk het kan bekijken.
    Sterkte en zet 'm op meid!
    Toch wel een raar idee, want Iloiza en ik lopen gelijk, en dan besef je ineens dat het bij jezelf ook zomaar kan gaan gebeuren.

Dayenne, iedere keer wanneer ik mij vannacht ging omdraaien moest ik aan jou denken, hihi.
    Maar toen kwam ik er achter dat ik helemaal niet mijn buikspieren gebruik, dat heb ik niet zo geleerd, wij hebben geleerd om je bilspieren juist aan te spannen en je billen/bekken wat op te tillen.

Iggy, wat leuk dat het nichtje van Roy en jij zo dicht op elkaar zitten.
    De vrouw van de neef van mijn mannetje is een week later dan mij uitgerekend, dus wij zitten ook heel dicht op elkaar.

Married, je schoonouders hebben straks 3 prachtige kleinzonen hihi.
    Waarneer zal er een kleindochter bij komen.
    Mijn neefje Nick is er 1 van een 1 eiige 2 ling, kan ze echt niet uit elkaar houden, zie ze ook te weinig, ze wonen in Frankrijk.

Sjors, hoe gaat het met jou en Daan?

Angela, dat is een goede oplossing dat ze een aparte berging hebben voor MC of kinderwagens, dan zullen ze dat wel bij meer kvd's hebben.

Daffie, groot gelijk meid, had je niet wat slaapmedicatie gekregen, dat zou je ook nog kunnen vragen, zodat je wat nachten lekker slaapt en je lichaam wat uitgeruster is straks voor de bevalling.

Sofie, een wandeling van 3 km... dat zou ik nu echt niet meer volhouden hoor!
    Vind het knap van je. Kan me voorstellen dat je er van genoten hebt.

Anita, ik hoop heel erg dat je kraambed vandaag komt.
    Vind het overigens wel een zooitje dat bedrijf hoor. Stel je nou voor dat je al had liggen bevallen...

Mobiel, wat een gedoe zeg op het werk zo van je vriend.

Miireii, succes bij de echo straks, geniet er van, misschien de laatste ;)

Ik heb in tegenstelling tot normaal een beroerde nacht gehad.
    De verkoudheid heeft nu echt doorgezet en heb gewoon uren wakker gelegen en ik was na gister al zo moe.
    Gelukkig hoef ik niks vandaag, mannetje zei al... lekker de hele dag in je pyjama blijven lopen :)

14. Bbelly

Bbelly Actief lid

9 nov 2008
    457
    0
    0
    Twente
    Scoobje, wat hebben ze gezegd vanmorgen in het ziekenhuis?

Miireii, jammer dat de weeen weer gezakt zijn.. en plezier met de echo straks!

Mobiel, fijn dat zijn baas er zo relaxed over doet. Enne.. wat spannend voor de mannetjes ook he!

Anita, fijn dat je goed hebt geslapen.. dan kan je alles ook weer beter hebben..

Sofie, wat geweldig zonder die remmers! Je werd er toch ook zo suf van? Dat zakt nu zeker.. geniet ervan. En zeker ook bij de kapper.

Daffie, hopelijk snel een mooi pak voor je man. Je hebt al zo lang die klachten.. Misschien kunnen ze je net zo helpen als Anita, dan hou je t ook makkelijker vol.

Iloiza, ! SPANNEND! Fijn dat je moeder er is, ben benieuwd wat voor dagje het gaat worden, 26 januari..

15. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    DAANTJE EN PARTNER GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER MYRTHE SOFIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Iloiza: spannend! Zet hem op he meid!

Ikzelf heb nu sinds vrijdagnacht iedere nacht met enige regelmaat harde buiken maar als ik dan goed in slaap ben gevallen dan zijn ze in de ochtend ook weer weg! Het begint hier dus al wel een beetje te rommelen, maar de kleine meid moet het nog eventjes volhouden hoor in mijn buik! Volgens de vk is ze al wel volledig ingedaald en ook nog eens heel laag, dus ik houd mijn beentjes gekruisd hihi.... ;)

Oh ja ben ook vrijdagnacht ineens een hele klodder slijm verloren ( sorry voor de details :oops: :oops: ) misschien de slijmprop?
    Ik wacht af..........

16. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    @ Ilonza: jeetje spannend.... vind het echt super leuk om zo mee te lezen nu er zo veel gaat gebeuren allemaal.

Groetjes

17. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Noppie: wij hebben geen pyama's, omdat die kleintjes toch meestal wel in hun eigen kleding slapen.
    Wij hebben ook maar 1 maxi cosi, want meestal kun je die bij het kinderdagverblijf wel achter laten volgens mij.

@daantje: gefeliciteerd met jullie dochter Mirthe Sofie!. :confused: Jij hebt een snelle bevalling gehad! Dat wil ik ook ;) !
    Geniet maar lekker van elkaar hoor.

@Iloiza: :oops: bedankt voor je complimentje over mijn kaartje!
    Spannend! Succes. Wat zei de VK?

@Married: goh 8 pond, schoon aan de haak dus voor je neefje Nick?
    :D Simon? En dan ook in Volendam gaan wonen he?
    Zo gauw als ik thuis ben en ik kan gaan zitten en hangen zoals ik wil, wordt de pijn in mijn bekken minder!

@Mobiel: fijn om te weten dat er met Natasja niks ergs gebeurd is! Ja altijd rot he als je op therapeutische basis werkt. Ze blijven dan aan je trekken, zowel de arbo als je baas! Wel lief dat ie lekker dicht in de buurt bij je wil zijn, nu hij weer aan het werk is.

@Scoobje: tof dat je bloeddruk nu wat gezakt is mbv die nieuwe medicijnen :D ! Wel een beetje gek dat ze je morgen alweer willen zien, zonder dat ze iets hebben gezegd!

@Sofie: werken die weeënremmers zolang door dan? Klinkt lekker zo'n wandeling :D !

@mamavanstef: succes bij de gyn vanmiddag!

@Daffie: nee kan me indenken dat het hoofd van je man nu niet naar werken staat. Dat is toch ook normaal.
    Mijn fysio zei dat je meestal minder pijn hoort te hebben als het kindje volledig is ingedaald, omdat je bekken daaardoor ook minder bewegelijk wordt! Klaag jij maar lekker even hoor :D ! Jullie krijgen nu ook wel veel op jullie dak.

@Miireii: spannend hoor en veel succes bij de gyn vanmiddag!

@Mieke: wat vervelend dat de verkoudheid heeft doorgezet. En dat net nu je verlof hebt! Nou ga maar lekker op de bank hangen in je pyama en doe het rustig aan. Misschien kun je vanmiddag even bij slapen nog ;) !?

Ik moet zeggen dat ik wel de kriebels krijg hoor, nu de één na de ander hier weeën krijgt en er al een aantal mooie beebjes geboren zijn. Heb aan de ene kant zoiets van ik wil ook, maar vind het aan de andere kant ook nog wel goed als ze nog even blijft zitten hoor. Dilemma :D !
    Zo mag direct weer naar de fysio en aangezien het droog is, denk ik dat ik daar maar op de fiets naar toe ga. Beetje beweging kan geen kwaad natuurlijk.

Vanmiddag even naar Breda naar de stad: moet mijn voedingsbh gaan ophalen en nog wat andere kleine dingen hebben.
    Heb net al ijverig aardappels geschild, de was opgevouwen, griesmeelpap gekookt en een soepie gemaakt! Hoef ik dat vanmiddag na de stad niet meer te doen.

:D Ik was vanaochtend samen met mijn man wakker, zegt ie: je mag wel in plaats van mij gaan werken hoor! En ik zeg: wat ga jij doen dan?
    Zegt hij: mijn eigen omdraaien en nog lekker doorslapen.
    zeg ik weer: :D dat is nu aan mij besteed!

X Esther (die benieuwd is hoeveel beebje vandaag geboren worden)

18. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Woow! Iloiza! Succes meid! hou ons op de hoogte!

nou, net terug van de echo en ze ligt nog steeds achter op groei. rusten helpt dus helaas ook niet meer. ook heb ik opeens weinig vruchtwater? ik weet helemaal niet hoe dat zit. zou ik dan wat verloren zijn, of heb je op een gegeven moment gewoon minder... ik snap er niets van.

maar verder was alles goed. de doorbloeding van de navelstreng was goed, hartje klopte krachtig en de bloedvaatjes in haar hoofdje zijn ook perfect. waaraan kan het dan liggen dat haar buikje achter ligt?

nou ja, ik moet vanmiddag om 10 voor half 3 naar de gyn. ik hoop dat mijn baarmoedermond een beetje week is, dan vraag ik gewoon of ze me niet willen strippen.... als ons meisje buiten de baarmoeder beter groeit dan erin dan laat haar maar komen!

manlief en ik gaan zo naar de winkel waar we onze meubels hebben besteld want we hebben ze nog steeds niet binnen! en ik begin ongeduldig te worden, vooral na de weeën van gisteren..

nu nog steeds wel een beetje, maar het is niet zo heftig als gisteren..

@Buddy: ik laat je weten als er wat is hoor! misschien krijg je vanmiddag wel een smsje, maar ik denk het niet haha!

nou iedereen een fijne dag vandaag.. ben benieuwd wie hier de volgende is!

twinkeltje laat je horen!

19. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Daar ben ik ook even na een verschrikkelijk slechte nacht, kon gewoon niet slapen, denk door de gebeurtenissen van gister (geboorte Nick).. pff...

@ Scoobje, hm.. nu weer terug naar het zkh dus, spannend, sterkte!

@ Miireii, spannend, succes bij de echo! Hoop dat de weeen snel doorzetten! Ow, lees nu dat ze nog steeds achter ligt. Nog steeds 2 weken? Balen dat rust nemen dus niet helpt. Fijn dat de rest goed was en succes bij de gyn!

@ Iloiza buddy, whaaaa, spannend! Mn tel staat aan, dus smsen als er iets is he! Zet um op meid!

@ Mieke, dayenne en ik zijn Iloiza haar buddy's ;).. heb dr telnr dus komt helemaal goed :D.
    We grapten idd al dat we alleen maar jongens kunnen voortbrengen in deze familie ;)

@ Kelly, spannend hoor, maar je kleine moet nog ff binnen blijven, je bent nog geen 37 weken!

@ Eppie, hier hetzelfde dilemma! Aan de ene kant kan ik niet wachten tot ie er is, maar aan de andere kant wil ik dat ie nog ffies binnen blijft, haha

Zou Twinkeltje bevallen zijn? Vind het zoo spannend allemaal!
    Fijne dag!

20. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Miireii: ik weet wel dat vruchtwater zich iedere dag ververst, maar weet niet hoe het komt dat je dan ineens te weinig hebt! Misschien vanmiddag even aan de gyn vragen! Succes in ieder geval.

X Esther

Deel Deze Pagina