@ Twinkeltje: Gefeliciteerd met jullie dochter. Wat een mooie naam zeg. @ UK: Wat is Ferry groot geworden zeg! Wat een schattig manneke zo met dat shirt. Vraagje: Ik kon echt heel de zwangerschap slecht naar de wc, maar nu gaat het me soms juist iets te makkelijk af... hebben jullie dat ook? Morgen naar de VK. Zal het eens vragen, misschien heeft het ook nog wel met mijn buikgriepje van vorige week te maken hoor. En als ik naar de wc geweest ben krijg ik meestal meteen daarna een kei harde buik, het lijkt dan wel of ik een soort van weeen heb. Meestal duurt dat dan even en dan zakt het weer. Ik ga zo nog ff naar een verjaardag. Hopelijk is hier morgenvroeg nog meer van dat leuke spannende baby nieuws... Groetjes en tot snel
Gaan ze eigenlijk tijdens de laatste weken bij de vk controleren of je al ontsluiting hebt? Nee toch? Toch alleen als je klachten hebt die wijzen op mogelijke weeen activiteiten? Heb eigenlijk geen idee, was gewoon nieuwsgierig.
@Anne; in principe kijken ze alleen of je ontsluiting hebt als daar aanleiding voor is. Verder niet. Dit om infectiegevaar te voorkomen.
@ Maka, ik douche ook wel iedere dag hoor, dat wel, maar soms heb ik geen zin om daarna mn haar te doen enzo, haha.. daar moet ik me echt ffies toe zetten. Als ik een boodschap doe is het meestal in een tuniek met legging en Uggs, ziet er nog wel redelijk toonbaar uit al zeg ik het zelf.. Jammer dat je bevallingshoop vervlogen is @ Twinkeltje, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Gillian, mooi gewicht ook! @ Bbelly, dat heb ik precies zo! Hier ook nog vrijwel niets aan de hand, ik heb nu nog geen voorweeen etc, dus ik verwacht ook echt niet voor 39 weken te bevallen, eigenlijk zelfs niet voor 40 (al hoop ik dat stiekem wel een beetje ) @ Anne, volgens mij vroeg dayenne dat van de week ook, of was het nou Sofie? Over dat vaker naar het toilet gaan bedoel ik. Dat schijnt een voorbereiding van je lijf op de bevalling te zijn. Ikzelf zit nog steeds redelijk verstopt . Nog geen nieuws van Iloiza, ik hou mn mobiel goed in de gaten hoor Liefs!
@Twinkeltje aaaaah geweldig! Van harte gefeliciteerd met je dochter! @Uk mooie foto van Ferry! Hij ziet er erg goed uit, lief kereltje . Dat shirtje heb ik ook gekocht voor mijn meisje, maar dan in het grijs. Erg leuk! @Martine ooooh wat spannend! Je hebt waarschijnlijk morgen je meisje in je armen. Bizar idee of niet? Nou, het wiegje staat al in elkaar gezet en opgemaakt in de kamer . Hijs echt geweldig. Vanavond gaat vriendlief even onze meubels in de slaapkamer verzetten zodat het wiegje aan mijn kant kan. Ik zal er vanavond een foto van maken .
@Iloiza spannend! Haha Married, ik heb mijn mobiel hier naast me liggen . Ben heel benieuwd wanneer we gesmst worden! Oh en ja, dat was ik die dat vroeg over dat vele naar de wc gaan (jeetje wat een zin maak ik ).
@Twinkeltje: oh, ik zat al te wachten op jouw 'uitkomst'. VAN HARTE GEFELICITEERD! Nu volop gaan genieten he! @matrashoes: ik heb er van de week een gehaald bij de action. 140cm bij 200cm was maar 7,95. Deze is dus ook waterdicht. Als ik zo iedereen hoor wil ik ook wel onderhand bevallen..... Ik roep dagelijks naar mijn zoon dat hij er uit mag komen, maar hij is best eigenwijs, hihi....
@Uiterlijk..sinds ik naar de kapper ben geweest en die mijn haar heeft verpest (lees: mijn lange lokken eraf geknipt en er een jongenskapsel van heeft gemaakt) moet ik elke ochtend mijn haar doen anders zie ik er echt vreselijk uit. En tja, dan ben ik toch bezig dus dan doe ik ook maar een make-upje op. Maar precies wat jij ook al zei Married, ik wil er tijdens en na de bevalling wel redelijk uit zien haha. Ben zo bang dat ik er verschrikkelijk uitzie op de eerste foto's met mijn meisje.
@Twinkeltje, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Geniet ervan! Ik ben nog niet helemaal fit. Al wel de hele dag op, maar nog steeds veel hoesten. Dat doet zeer in mijn keel maar ook in mijn buik. Verder nog vrij weinig energie (ook om achter de computer te zitten). De afgelopen dagen niet heel veel gegeten en het eten gaat nu ook nog niet heel erg goed. Hopelijk gaat het morgen weer beter.
Twinkeltje, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Ga er maar lekker van genieten! Ik ga zo lekker voor de tv hangen, tis mijn favo avond met csi enz. Heerlijk! Morgen langs de Kruidvat want daar hedden ze mooie aanbiedingen die morgen ingaan. Ga toch maar wat luiers inslaan. Heb al gezocht op andere topics, iedereen vindt andere merken, types fijn dus ik koop maar van alles wat zodat we kunnen testen. Maar zit er ook niet op te wachten dat we na 2 of 3 dagen al zonder zitten. Fijne avond meiden en ben benieuwd of er morgenochtend weer babynieuws is. Spannend....
jaaaaaaaaa weer een beebje erbij! Twinkeltje gefeleiciteerd met je dochter! iloiza: Ik ben benieuwd hoe het met jou gaat! Uk : Wat een droppie is ferry toch en wat ene mooie kleertjes! Vaamrile: Ik ga dan ook eens naar de action kijken, is niet duur zeg! Leuk zeg dat het wiegje klaar staat.. wij hebben ook een wiegje klaar staan in onze slaapkamer! Maka: Balen zeg dat de verloskundige je beebje deze week neit verwacht! Hopleijk valt het mee! Maddygirl en Bbelly: Het zegt niks hoor dat je nog geen voorween hebt1 Bij stef had ik helemaal njiets, geen ghjarde buiken, voorweeen. Toen het begon, begon het meteen echt! En stef was 18 dagen te vroeg! Naar de gyn geweest, Echo gehad, had nog voldoense vruchtwater beebje was gemiddeld... Kwam overeen met 39,2 weken (hoofd buik en been) Toch iets groter als gemiddels. Gevraagd of de beeb was ingedaal, gyn heeft gevoeld en zegt dat de beeb in mijn bekken ligt. Mijn ongerustheid aangegeven over de bevalling! Hij begrijpt dit, maar hij ziet geen reden waarom het nu niet zou lukken! Hij kan hier natuurlijk geen garantie over geven, zei hij er wel bij... Nou hopelijk heeft hij gelijk! ben muffins aan het maken, voor stef om te trakteren op school, vries ik in, wat glazuur erover en muisjes erop... Fff kijken want de oven piept