@Bbelly, hihi koude koffie @Sjors, zo luxe hoor dat Daan doorsliep! Fijn dat alles zo goed gaat! Hopenlijk heb je veel profijt als de hechtingen eruit zijn! @Daffie, groots gelijk hoor, geniet van je boek meis! @Dayenne, sterkte in t ziekenhuis hoor! en bij die gyn gewoon eisen dat je antwoord krijgt op je vragen! Waarom bestaat er zoiets als nesteldrang? De woonkamer is schoon en de stofzuiger er doorheen gehaald... en nu moet ik van mezelf de kelderkast opruimen zucht... en je wilt niet weten wat voor bende het is! waarom heb ik dat niet gedaan toen ik 20 weken zwanger was?!?! toen kon ik nog fatsoenlijk bukken....aaaahh
@Twinkeltje: GEFELICITEERD MET GILLIAN wat een originele naam, leuk! @Iloiza: GEFELICITEERD MET DYON JULIAN, ook een leuk naam hoor! Kan de felicitaties bijna niet meer bijhouden echt een bijzondere tijd zeg voor ons allemaal! Hoeveel mama's hebben we nu al? Ik weet niet meer waar ik de link naar onze lijst kan vinden Martine komt er vandaag ook bijna natuurlijk.. spannenddd! Is dit normaal meiden dat er zoveel te vroeg bevallen of zijn wij een uitzondering, weet iemand dat? ff ego nieuws gelijk tussendoor, kan het niet meer voor me houden: WE HEBBEN HET HUIS in oktober is de oplevering... we kunnen het nog niet echt geloven, zijn zo gelukkig, weg uit de getto, een perfecte woning en wijk voor ons kleintje @Mieke: thanx voor Hyves waarschuwing @Sofie: Grote kans dat als ik niet eerder beval dat ik dan 9 febr. beval met volle maan haha! Wat is nieuwe maan dan? nog nooit van gehoord @Golflola: hihi, leuke droom @Dayenne: Had ik al geschreven dat ik je babykamer zo schattig vind.. echt een plaatje hoor! @Sofie: Wat een schatje is Ferry om te zien zeg, ziet er al heel goed uit en al zoveel haar hihi! Andere meiden met foto's: heb nog niet gekeken sorry, maar zoals ik al vaker aangaf word ik er dan daarna helemaal uit gegooid, dus kijk bijna niet meer, echt jammer, maar ja, is zooo irritant! @Eppie: 2 februari heb ik theorie examen. Heb al heel goed geleerd, ken het hele boek al, dus nu alleen nog herhalen. Ik kan trouwens al maanden amper lopen door bandenpijn. @Patries: Wat heerlijk dat de babykamer af is en helemaal naar je smaak is geworden.. ben erg benieuwd naar foto's, balen zeg van stekkertje! Suc6 met alle drukte! Tegen mij is verteld dat 7 pond gemiddeld is voor een eerste zoon.. maar goed, jij hebt van jezelf natuurlijk een heel tenger postuur, dan zal het wel anders zijn. Komt vast goed... ff flink persen Kleding: Sinds een week ofzo pas ik mijn positiebroeken zelfs niet meer.. de banden drukken dan teveel op onderbuik, dus heb nu nog maar 1 mega grote zomer positiebroek die ik pas, die ik ver in de kast nog had liggen omdat hij vd zomer van mijn kont af zakte en maten te groot was hahaha en 1 joggingbroek. Maar ik ga bij Bristol nog 2 joggingbroeken voor samen 13 euro kopen. Verzorging: Ik douche wel 2 x per dag om me fris te voelen en vind het ontspannend en hou het scheren een beetje bij, maar niet meer perfect. Ik maak me nog wel elke dag op, maar bij de bevalling heb ik liever geen make-up op, omdat het me dan gaat irriteren, liever lekker creme en nat washandje over mijn gezicht. Ik maakte me erg druk al die maanden over uiterlijk tijdens bevalling, maar sinds ik in zk heb gelegen helemaal niet meer, boeit me niet meer, als ik maar schoon en enigzins verzorgd ben. Nog bedankt voor jullie reacties over mijn moeder, doet me wel goed! Ik ben iemand die dingen meestal vrij direct (heftig) verwerkt en er daarna niet meer zo mee zit en aan denk, dus heb het nu dan ook wel achter me gelaten gelukkig!
Mieke, een 8ling! Ik vraag me af hoelang ze annoniem kan blijven.. elke keer met 2 andere kids naar buiten voor een wandelingetje? Sjors, wat heerlijk dat het goed gaat met jou en Daan. Ik sprak net nog een vrienin waarbij de 5 maanden oude zoon zich nog 2 keer per nacht meldt.. een goeie nacht doet wonderen denk ik! Is Daan een bekende naam in Portugal? (of wordt het Dani ofzo?) Daffie, dan blijven de romantische nachten wel uit he Hoewel, koude billen zijn ook niet romantisch Neem het ervan, een rustdagje. Axioma, dat dacht ik ook vanmorgen: waarom wilde ik dit niet een paar maanden geleden doen? Ik heb de kledingkast nog vol met zomerkleding en 1,5 plank met zwanger-kleding. En dat moet dus nu opeens allemaal opgeruimd Veel succes met de kelderkast.. heel lekker als het straks af is
@Angela: fijn dat jullie uit de naam zijn! Mag ik hem weten ? @Scoobje: kan me voorstellen dat je je wel druk maakt. Zou ik ook doen. En zo'n hoge bloeddruk is niet normaal hoor (ondanks medicatie). Vraag me af waarom ze verder geen actie bij je ondernemen? Niet dat ik je bang wil maken ofzo! @Uk: ja op zo'n monitor kun je alles in de gate houden en vaak is het wel even wennen voor mensen als ze daar vanaf gaan en vinden dat eng. Dat is bij ons op de afdeling ook zo. Maar ook zonder monitor wordt Ferry goed in de gate gehouden hoor. Fijn dat het allemaal oud bloed is wat mee komt. @Martine: succes vandaag meid! You go girl. @Sofie: wat vervelend dat je pijn in je schaamstreek had. Je moet je mannetje ook niet zo vroeg op de foto zetten ! je hebt wel een mooie buik hoor. @Married: thanx voor de update! Fijn dat je schoonzusje en neefje thuis zijn. @Iloiza:gefeliciteerd met jullie zoon Dyon Julian. Geniet maar lekker van elkaar. @Maatje: succes in het ziekenhuis. @Patriessie: mooi dat alles ok was bij de VK. Kleine 7 pond dus? Gaaf dat je babykamer af is. Wij willen natuurlijk wel foto's zien he ? Jeetje meid, dat je toch nog zolang moet doorwerken! @Maka: heerlijk dat jij zolang kan doorslapen. Kun je daarvan niet een beetje rondstrooien hier ? Ga jij in de tuin werken? Dat mag toch niet? @Mieke: ik zag vanochtend op het nieuws dat die 8 ling geboren was . Daar moet je toch niet aan denken? @mamavanstef: zou het dan zo ver zijn voor je? @Leintje: ik heb de laatste weken veel last van jeuk op mijn rug . En daar kun je natuurlijk zelf heel moeilijk bij ! @Sjors: de droom van iedere moeder, een baby die lekker doorslaapt. Fijn dat met jullie alles goed gaat ! @Daffie: doe het maar lekker rustig aan hoor. @Dayenne: ow dus je moet vanmiddag pas naar het ziekenhuis? Kan me voorstellen dat je er niet van geslapen hebt. Beetje jammer dat je dezelfde gyn hebt als vorige week. Laat je inderdaad niet wegsturen hoor. Succes vanmiddag. @Axioma: wat leuk dat je van jezelf de kelder moet opruimen! En heb je gisteren nog kaartjes gemaakt? Ik heb een kadootje voor mijn zwager gemaakt. Ga daarvan de foto's zo even op mijn blog zetten. Vanmiddag ga ik beginnen aan het kadootje voor mijn nichtje ivm haar doop over 2 weken. Het wordt zwart met babyroze! Heb daarvoor gisteren heel gaaf papier bij Pipoos gekocht. @Bbelly: gadver koude koffie . Ik ben gisteren in de stad bij de Douwe Egberts winkel koffie gaan drinken. Die was echt lekker. Kunnen zij bij mij thuis ook geen koffie komen maken iedere dag ? @Amor: gefeliciteerd met jullie huisje!Wat gaaf dat het toch door mag gaan voor jullie. Ow dat is dus volgende week dat je op mag voor je theorie. Spannend hoor. Fijn dat je dat van je moeder nu achter je kan laten. Weet iemand waar ik nieuwe oren voor Joepie kan kopen ? Arghhh die doen het opeens niet meer als hij aan het spelen is! Ik kon vannacht echt de slaap niet vatten. Niet dat ik lag te piekeren ofzo, maar had zoveel creatieve ideeën opgedaan en die ben ik dan in mijn hoofd al aan het uitvoeren. Heb op een gegeven moment maar mijn yoga muziekje aangezet, zodat ik me daar op moest concentreren. Vanochtend toen de wekker ging voor mijn mannetje, heb ik maar even tv gekeken en daarna heb ik toch nog even anderhalf uur geslapen. Wel lekker hoor ! In het kader van wat eten we vandaag : aardappels, rode kool en gehakt ballen. De gehaktballen liggen al klaar en heb ook weer een poging gedaan tot koekjes bakken. Weet niet of ze goed gelukt zijn, maar hoorde dat die vanzelf wat harder worden, dus wacht ik nog maar even af. Jaja we zetten door . X Esther
@ Sofie, graag gedaan! (neem tenminste aan dat je mij bedoelt ) @ Patriessie, rustig aan he meid! En een kleine 7 pond bij de bevalling is toch redelijk normaal? @ Maka, in 1 keer doorgeslapen tot 730? Wow! Dat lukt mij echt never nooit meer, meestal ben ik voor 2en alweer een keer wakker restless legs, erg vervelend, heb er bij vlagen ook last van. @ mama van stef, spannend die krampen! @ Sjors, klinkt goed joh dat zoontje van jou . Nu al doorslapen van 12 tot 7, wow! Fijn dat je hechtingen eruit mogen, lossen die niet vanzelf op dan? @ dayenne, om 15u dus, ik ga aan je denken en voor je duimen meis! balen dat je die gyn weer hebt, maar gewoon op je strepen staan he! Jaja, straks zijn misschien allebei mijn buddy's bevallen, hihi.. en dan moeten jullie nog heeeeeeel lang wachten op mij (of misschien ook niet) @ Amor, wat goed zeg! gefeliciteerd met jullie huis! Echt topnieuws zeg! En zoveel bevallen er niet te vroeg toch? Van 37-42 weken is normaal. @ Eppie, ik slaap ook zo slecht doordat ik lig te piekeren en van alles lig te overdenken, mn lichaam is wel rustig maar mn hoofd niet, echt zo vervelend! Nog niks gehoord van het matrasje, grr... ga straks maar eens boos opbellen
Amor; gefeliciteerd met jullie huis! Wat een opluchting dat het nu rond is meis! Bbelly; die romantische nachten zijn toch al heel lang verleden tijd hoor. Aangezien liggen voor mij het grootste probleem is deze zwangerschap Eppie; wie is Joepie Hier eten we vanavond een maaltijdsalade met kip. Simpel maar lekker. Daffie
Amor, gefeliciteerd met jullie huis! Eppie, tuurlijk mag je de naam weten:.......... Zodra de kleine geboren is En dat piekeren 's nachts zal er wel bij horen denk ik, Het is alleen niet bevorderlijk voor je nachtrust.......
@Married: vervelend he, dat het dan niet rustig is in je hoofd?! Heb in ieder geval wel nadat mijn mannetje weg was wat extra slaap gepakt. Vind het trouwens wel een beetje raar hoor, van dat matrasje. Zou idd maar weer eens even boos gaan opbellen, als ik jou was! @ Daffie: Joepie is onze hond ! Zo ik ga een boterham eten en daarna weer de crea bea uithangen. X Esther
Heb boos gebeld.. ze zijn hem nu aan het maken (matrasje) maar hebben echt geen mal ontvangen zeggen ze . Wat dus niet kan, anders hadden ze die factuur nooit kunnen maken waar die maten in staan! Ze maken hem nu volgens de maat 46x77 ovaal zoals ik heb doorgegeven, met afgeronde hoeken dus 'dan moet het goed zijn' zei hij.. jaja, straks past het niet, ik krijg er echt een punthoofd van! Ik heb het matrasje voor vrijdag in huis, nou we zullen zien.. AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH (sorry, moest ik ff kwijt)
Dames, ik ben sinds vanmorgen buddy met Scoobje en heb nu al een update: "niet gedacht je zo snel nodig te hebben. Baby groeit niet meer, 2150kg en bloeddruk geraakt niet meer onder controle. ziekenhuis en inleiden dus en hopen dat het zonder keizersnede lukt. groetjes Scoobje." Ik was in de buurtsuper en ben als een idioot naar huis gereden.. Heb dr veel succes gewenst en gezegd dat we aan dr dachten! Ik hou jullie op de hoogte! Sofie
Dus als iemand snel wil bevallen: word mijn buddy Heb er 2 en 1 is al bevallen en de 2e is sinds ons buddy-zijn (vanmorgen) ook naar het ziekenhuis... Hoop dat alles lukt zoals ze wilde, zonder keizersnee.. Jullie mogen jezelf inschrijven om mijn buddy te worden en dus snel te bevallen Niet té snel natuurlijk...
Married, kan me voorstellen dat je er een punthoofd van krijgt..... Wat een eitjes daar! Sofie, thanks voor de update! Wel minder voor Scoobje, maar aan de andere kant heeft ze nu wel snel de kleine in haar armen! Hier net een proefdruk aangevraagd van het kaartje. Nu we toch alles weten wil ik ook weten of het allemaal goed past....
@Amor, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Wat heerlijk joh! @Bbelly, haha nou de kledingkast heb ik hier vorige week al onder handen genomen De kelderkast is gelukkig klaar, ahum heb de troep zo lang in de schuur gedumpt. Dat mag manlief wegbrengen. Maar heb wel netjes t oude glas weggebracht naar de glasbak.. @Eppie, ik heb gisteren wel kaartjes gemaakt ja. Maar niet zo mooi als die van jou hoor! Dat zou ik nooit kunnen! Dat gepriegel... hihi wat dat betreft is handwerken meer mijn ding. Zal zo nog ff op je weblog kijken.. ben wel nieuwsgierig... zozo jij bent al actief met koken geweest, ik ga vanavond voor het eerst erwtensoep koken. Er liggen nog wat overblijfsels van de stampot van t weekend. Dan gaan die ook mooi op! Ennuh leuk idee dat kauwgompakje! @Married, tjonge hardleerse figuren daar zeg! Echt vermoeiend! Nou ik hoop heel erg dat je voor vrijdag een matrasje hebt wat past... @Hummelke Sofie, tjonge jij hebt t druk als buddy @Scoobje, nou ook al lees je dit niet heel veel succes meid!
@ Sofie, thanx voor de update! Scoobje, veel sterkte! Hopelijk heb je de kleine snel in je armen (zonder keizersnee!). We denken aan je!
@ Vaam: hmmm, een ziekenhuisbevalling dus, ben ff kwijt of je dat nu sowieso al wilde of dat jij thuis wilde bevallen? Irritant, weer zo'n ongeinteresseeerd figuur! @ Uk; wat een leuke foto van Ferry, hij kijkt echt al erg helder uit zijn oogjes! Die komt er wel! @ Twinkeltje: van harte gefeliciteerd met GILLIAN!!! Mooie naam zeg. Oei, een heftige bevalling dus... Gelukkig is het nu allemaal voorbij meid, kom maar rustig een beetje tot jezelf! @ Caro: voel je je al wat beter vandaag? @ Married: he getver, wat vervelend van die mal en het matrasje. Ik zag het niet zitten om een mal te maken en heb gewoon de hele mand ingeleverd bij de firma die wij hadden gekozen, maar ja, daar heb je nu ook niks maar aan waarschijnlijk.. Het zal wel goed komen, maar kost weer even flink wat ergernis en assertiviteit... @ Eppie: ja ik krijg ook pijn 'in de buuk' als ik teveel en te snel loop. @ Angela: gefeliciteerd met jullie naam! Weer n zorg minder niet waar? @ Martine: YOU GO GIRL! We duimen voor je! @ Hummel: leuke foto van jou en je man! @ Iloiza: van harte gefeliciteerd met je ZOON!!!!! Tjonge, het regent babytjes dames! @ Patriessie: pas je wel goed op jezelf met al dat gewerk? Vind het eigenlijk wel verontrustend dat je jezelf niet toestaat te stoppen, maar ja, ik heb makkelijk praten als werknemer zijnde.... @ Bbelly: ieieieieuw, oploskoffie en dan ook nog met koud water... Jij verwent jezelf echt..... @ Sjors: wat heerlijk dat alles zo goed gaat bij jullie. Geniet ervan! @ Dayenne: sterkte vanmiddag met de CTG en die gyn, laat je niet wegsturen voordat je vragen beantwoord zijn! @ Amor: van harte gefeliciteerd met jullie huis, wat een goed nieuws zeg. Wanneer krijgen jullie de sleutel? Of was het nou een nieuwbouwproject wat ngo gebouwd moet worden, bent ff kwijt, sorry. @ Scoobje: veel succes meid, we duimen ook voor jou! Zo hehe, eindelijk weer een beetje bij. Het gaat echt errug hard hier. Heb nog niet zoveel uitgevoerd vandaag: om 09.00 opgestaan, toen ontbeten en tv gekeken: dramatisch slechte wedstrijd tussen Safina en Dokic gezien op de Australian Open. Toen wachten op de bezorgservice van de HEMA. Heb nu 3 voedingsshirts binnen maat L, maar het lijkt wel maat olifant zeg. Nou ja, zal in het begin na de bevalling toch ook nog niet zo slank zijn I guess. Ga zo geinspireerd door al jullie berichten ook een poging wagen tot het scheren van de benen: met stoel, spiegel en teiltje in de aanslag in de badkamer. Moet ook nog overhemden voor manlief wassen.
Jippie nog meer baby nieuws: Buddy nieuws van Miireii: Mireii is vandaag om 10.48u bevallen van een meisje, Soraya heet ze. Ze hebben haar gehaald met een keizersnee, want de weeen kon ze niet aan. Ze weeg 1880 gram en is 44 cm. Einde buddy nieuws Wow Miireii... Proficiat. Ik hoop dat je snel hersteld en van je kleine meisje kan genieten.
@Amor: Wat cool van t huis! Was echt blij voor je! Nieuwe maan: dat is eigenlijk als er géén maan is, dan begint hij opnieuw te "groeien" zeg maar Las nog ergens een leuk idee: een Welkoms-boek voor de kleine: als er dan visite komt, mogen zij er iets inschrijven. Leek me wel leuk voor jezelf en de kleine om terug te lezen Zo, heerlijk geshopt bij de kruidvat: leuke tassen! en dat voor 8,99.. Lijken wel een beetje Ollily (hoe schrijf je dat?) of Esprit. En past perfect bij de kinderwagen! En weer iets bij de Zeeman: superlief pakje waar iets opstaat in de trend van "I'm making new friends, would you be my new friend?" en weer sokjes @Married: ja, die was voor jou ja.. Hoezo zwangerschapsdementie? @Sjors: Dank je voor je pb'tje; heerlijk dattie zo fijn drinkt en SLAAPT, de droom van iedere verse ouders!
@Scoobje: Heel veel sterkte gewenst, ook al lees je het waarschijnlijk niet! Tot nu toe komt het met al onze kleintjes goed, dus met jou vast ook.. hopelijk via de natuurlijke weg! @Married: Pff, balen zeg, matras is idd wel belangrijk om al in huis te hebben.. duimen dat het op tijd goed komt! Woning: wordt nu gebouwd, is al gedeeltelijk af (we zijn er al een paar keer stiekem door de ramen heen geklommen om binnen te kijken ) de oplevering verwachten ze in oktober, maar kan best nog uitlopen.. geen probleem, wij hebben geen haast. 8ling: pfff, moet je toch niet aan denken! Bv snap ik wel, scheelt heel geld natuurlijk! Wilde nog op meerderen reageren, maar heb bezoek gekregen...