@Anne: merci voor de update! @Miireii: Félicitations met de geboorte van jullie meisje!! Genieten nu en lekker wat uit proberen te rusten! Wat gaan de beebjes snel ineens zeg.. Wat heeft iedereen toch?
@ Hummelke: Jeetje volgens mij ben jij van slag nu, snel naar huis gereden etc 2150 kg? is dat niet gram? @ Scoobje: Succes meis, hopen dat het op de 'normale' manier kan @ lijst: ach ik doe t met liefde, moet alleen ff kijken hoe ik dat doe als ik zelf beval heb gelukkig laptop dus kan het ook vanuit bed doen eventueel
Miireii van harte met de geboorte van jullie dochter. Joepie vandaag 37 weken. Net terug van de gyn. Kleine weegt nu ongeveer 3 kilo. Alles was goed met ons meisje. Moet nog rustiger aan doen ivm mijn eigen energie. Maandag weer naar de vk.
@ Miireii: Gefeliciteerd met de geboorte van Soraya Wow meiden we hebben een babyboom ontketend nu hoor
@Mobiel: dat is al de 2e keer dat ik kg neerzet.. Ik typ zonder na te denken de smsjes na.. En jij bent ook NU degene die t me zegt Gram dus ja En ja, ik ben echt té hard naar huis gesjeesd! haha
@Mirrei, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Hopenlijk herstel je vlot van je ks! Mooie naam trouwens! @Maatje, fijn dat alles toch goed was bij de gyn! inderdaad tis wel een babyboom... en dat terwijl we februari mama's behoren te zijn... t komt nu wel heel dichtbij allemaal he!
Zo hee, echt veel baby's! Inderdaad, het regent baby'tjes! Straks wordt nog de helft van de Februari-Mamma's uiteindelijk toch nog januari-Mamma! Of zal het nu zo'n vaart niet meer lopen?! Miireii: gefeliciteerd met Soraya!
Ben net terug van de vk. Mijn bloeddruk is weer gedaald. Hij was nu 75/135. Dat is dus echt super voor mij. Het kleintje is al helemaal ingedaald... spannend hoor.. hihi. Verder was echt alles goed, dus ben weer super blij! Mijn zusje had vanmorgen bijna vals alarm geslagen.. haha. Mijn telefoon werd vandaag over gezet naar een andere provider. Hierdoor was ik ongeveer 2 uur onbereikbaar. In deze 2 uur had ze heel vaak geprobeerd te bellen en was ze uiteindelijk langs komen rijden om te kijken of alles oke was. Was ik toch net onder de douche gestapt en zat dus de deur op slot.. hahaha. Nou, die dacht dus dat ik al aan het bevallen was!
@Mamma van Stef: Wiegje? Ik heb niks geschreven over een wiegje hoor....zwangerschapsdementie hihi . @Dayenne: wel voorzichtig met al die make-up he! Als je flink hebt lopen zweten en hebt lopen traanogen bij het persen dan zullen de zwarte strepen wel onder je ogen staan @Uk: Hele mooie foto's! @married: gezellig he, die bedrijven die er niet bij stil staan dat je ondertussen op ieder moment kunt gaan bevallen .... Zou ik ook woedend op worden. Bij mijn kamertje zaten er 2 lichte beschadiginkjes op en hier zou ik nieuwe latten voor krijgen. Kreeg ik vorige week bericht dat het binnen was. Ik moest dan wel de beschadigde latten meenemen? Dus ik gebeld. Hallo! mijn kamertje staat helemaal in elkaar, ik kan elk moment bevallen...wat denken jullie nou zelf? Echt lomp gewoon. Ik wil die nieuwe latten alleen om ze straks voor een eventueel 2e kindje te kunnen bevallen. Ik ga nu toch zeker niet heel de kast en commode uit elkaar draaien om die beschadigingen? Moedeloos wordt je ervan. @Dinkie: volgens mij had ik nog niet op je gereageerd...Maar bij deze, welkom! En natuurlijk mag je nog met ons meekletsen. @Caro: weer een beetje opgeknapt vandaag? @Eppie: bij mij is het zo: hoe langer ik loop, hoe krommer ik ga lopen.... @Angela: fijn he als je eenmaal de naam definitief hebt uitgezocht...hele opluchting. @update martine.....heb ik geen , ik heb nog niets van haar vernomen, dus ben zo ontzettend benieuwd wanneer haar kindje geboren word ! @Kimmie: dat is een fijn vooruitzicht zo'n bad. @Iloiza: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON DYON JULIAN! GENIET ERVAN! @Maatje: hoe laat moet je in het zkhuis zijn? Oh, lees net dat je al geweest bent. Fijn dat alles toch goed is en je weer terug kunt naar de vk @Maka: ik heb gehoord dat je dan een blokje zeep onderaan in je bed moet leggen (als het in ieder geval restless legs is). @Mieke: een 8-ling ? wauw, dat zou me toch echt effe teveel worden hoor @Leintje: ja, bij mij begon het ook sinds een paar weken op mijn buik en nu ook af en toe op mijn benen. Maar bij mij ligt het denk ik aan het teveel smeren. Als ik minder smeer, heb ik er ook minder last van. @Dayenne: wat een gedoe meid. En vervelend dat je geen andere gyn hebt...Alvast succes voor strakjes. @Sjors: fijn dat de hechtingen eruit mogen! Hopelijk heb je er dan geen last meer van. En goed te horen dat Daan het zo goed doet. Geniet ervan! @Amor: GEFELICITEERD MET JULLIE HUIS! Goh, dat vind ik echt fijn voor je. Je hebt er wel heel veel moeite voor moeten doen, maar dat is het nu vast en zeker waard geweest he! @Sofie: bedankt voor je update. Goh, 2150 gr, dat is een kleintje. Hopelijk zal alles verder voorspoedig voor haar verlopen. Oh, en het is dat ik al een buddy heb....hihi.... Die overigens nu ook ligt te bevallen als het goed is. @Scoobje: veel succes meid! @Noppie: nee mijn bedoeling was het kraamhotel, dus het ziekenhuis is ook niet zo'n ramp. En volgende week heb ik gelukkig een andere gyn...een vrouwelijke. Hopelijk is zij meer geïnteresseerd. @Miireii: wauw, het houdt niet op zeg! VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER! EN OOK JIJ, GENIET ERVAN! @Anne: bedankt voor je berichtje. En wat een kleintje toch weer. Volgens mij moeten wij onszelf ook de januari-februari mamma's noemen... Het gaat nu echt in een heel vlug tempo zeg! Die van mij schopt zijn mamma alleen nog maar, dus dat wordt denk ik toch een februari-jochie hoor. Even ego-berichtje van mij! Ik weet dat het heeeeeeeel snel is, maar.......ik ga vanavond kijken naar een huisje. Het was eigenlijk nog allemaal niet de bedoeling, maar we zaten zomaar te neuzen op funda en het sprak ons zo aan, dat we toch maar besloten hebben om te gaan kijken. Misschien vinden we het wel helemaal niks en dan kijken we natuurlijk gewoon verder, maar als we het wel wat vinden....tja, dan wordt het toch snel samenwonen. Aan de ene kant vind ik dat wel een hele grote stap, maar aan de andere kant....ik wist blijkbaar na 12 jaar ook niet wat me te wachten stond....
Mireii: gefeliciteerd met jullie dochter Soraya! Ik hoop dat alles goed met haar gaat, ze is wel erg klein. Wat een mooie namen kiezen jullie allemaal uit! @ Scoobje: Heel veel succes! Hoop dat je beebje gezond ter wereld komt.
Hallo allemaal! Ik kom ook maar weer eens om het hoekje kijken. Ik zal jullie dadelijk uitleggen waarom ik er niet zo vaak ben... Allereerst: Iloiza: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Dyon! Mirreii: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Soraya! Twinkeltje: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Gillian! Hier gaat het allemaal niet zo... De hormonen nemen me helemaal over. Ik ben nog nooit zo onzeker geweest in heel mijn leven als nu de afgelopen twee tot drie weken. Ik maak me druk om alles... Zal ze wel zwaar genoeg zijn? Kan ik de bevalling wel aan? Straks is ze weer gedraaid (terwijl ze al is ingedaald) en ga zo maar even door. Ik merk ook dat ik het er moeilijk mee heb dat jullie, in de eerste oogopslag, zo lekker onbezorg de laatste weken ingaan. Had dat gevoel zelf ook graag gehad. Ik heb eigenlijk helemaal geen redenen om zulke dingen te denken, maar ja, gevoel is gevoel hè?! Ik blijf gewoon af en toe mee lezen zeker nu er een ware baby-boom is aangebroken! Iedereen heel veel succes voor de komende bevallingen! Liefs Karina
Amor: heel veel geluk in jullie nieuwe huis! Gaaf joh! Sjors: wat fijn dat Daan het zo goed doet en dat jullie genieten Vaam: Succes bij het huis! Het maakt idd niet uit wanneer je het doet.. Zoals je zelf zegt, het kan na 12 jaar ook ineens over zijn