Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    tirtilisko Sterkte meid!

Ooh het is een voetballer.. tja kijk wel naar EK maar al die namen onthou ik echt niet hoor, :)

2. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

gezellig geklets hier...hier gaat het redelijk...moe en nog met vlagen misselijk.......
    maar goed .....
    ik heb eigelijk een beetje voor de lol en natuurlijk voor de nieuwschierigheid laten pendelen hier op het forum...
    ze voorspellen dat ik 19 jan! ruim 3 weken tevroeg dus...maar daar teken ik voor hoor ;) ga bevallen van een jongen.dusssssssss..
    terwijl de chinese kalander aan geeft een meisje ;)
    maar goed meer keus is er toch niet hahah
    wie wil het voor mij toevoegen op de kalander overzicht...
    thanksss

3. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Marriedgirl. Ik woon in het zonnige Portugal!
    Dat is echt niet leuk voor Boulahrouz. Ik zou in ieder geval naar mijn vrouw gaan als ik hem was!

4. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    @sonya one love waar kan je dat laten doen wordt nu ook wel nieuwschierig...

OOhh heerlijk sjors wou dat ik daar zat!

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Pff, ik ben echt onuitstaanbaar op dit moment... denk dat mn collega's me wel achter het behang willen plakken zo bitchy doe ik. :oops:
    Symptoom?

6. sonya one love

heerlijk portugal.mmmmmmmmm

en als hij slim is gaat hij mooi naar zijn vrouw toe....dat voetballen is voor later weer belangrijk ;)

7. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    tirtilisko meissie, ik ga ontzettend hard voor je duimen hor. Hoop dat je straks een mooi kloppend hartje gaat zien!

Uk: Ik heb ook een inwendige echo gehad (ook onvoorbereid) en dat viel me ook reuze mee hor. Tis natuurlijk altijd ongemakkelijk om met je benen open voor een wildvreemde te gaan liggen he :).

En Miek...wat fijn meid, zo'n vroege echo. Hoef je niet meer zo lang te wachten, jahoeeeeeee!

En zeker erg voor boulahrouz en zijn vrouw zeg.

8. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    absoluut symptoom haha had ik afgelopen weekend met me vriend, hij kon me wel wat :)

9. sonya one love

hier op het forum......carulli doet het bv maar er zijn er nog meer..ik had het opgezocht via de zoekmachine hier.
    je moet je gegevens dan via pb sturen en na een tijdje krijg je andtwoord..succes ;)

10. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Hallo , ik kom hier ook piepen ! Hier eigenlijk geen enkel symptoom .. ;)

11. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ow wat gaaf joh! Hoe ben je daar terecht gekomen als ik vragen mag? Portugese man?
    Lijkt me een heel mooi land, wil er graag eens naartoe. Ben al wel eens op het Portugese eiland Madeira geweest en dat is erg goed bevallen.

Geloof dat er nu een persconferentie is oa over wat Boulahrouz zal doen. Hij is de enige die dat kan beslissen, heftig hoor. Zo zie je maar dat er altijd nog wat mis kan gaan.. zelfs als je de 12 weken goed bent doorgekomen (niet verkeerd bedoeld, maar is helaas wel de realiteit).

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Jee Loeka, daar ben je! Nogmaals gefeliciteerd! Super leuk voor je! We lopen ongeveer gelijk en ook ik heb geen symptomen (maar wat niet is kan nog komen he ;))

@Knorretjuh.. haha.. ik denk dat mijn collega's dat nu met mij hebben.. heb ze echt staan afsnauwen, of ze van de werkverschaffing zijn, haha

13. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Loeka, je hebt het dus gevonden! Welkom en nogmaals gefeliciteerd. Wil je even de vermoedelijke bevallingsdatum en wat je denkt dat het wordt doorgeven? Dan kan je bij op de lijst.

14. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    I know ! Verheug me al om boven de wc te hangen .. :rolleyes: :)

15. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Hoi Loeka,

Welkom en van harte gefeliciteerd!

16. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Married girl. Nee gewoon een nederlandse man. We zijn hier een melkveebedrijf begonnen. het verhaal staat een aantal pagina's terug of kijk eens op mijn website!
    En inderdaad Portugal is een schitterend land! het bezoeken waard. Mooiste tijd is april mei!

17. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Volgens de calculator is de bevalling op 26 februari en zou het een meisje worden , ben eens benieuwd ! Of moet ik dat ergens speciaal intikken , dit is nu weeral iets nieuws allemaal he ! :oops:

18. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

19. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Mijn schoonmoeder klaagde van de week dat ik nogal 'direct' overkom :rolleyes: ...hihi. Tja, heb haar gezegd dat dat nog wel vaker zal gaan voorkomen en dat ze me het bij voorbaat maar moet vergeven :)

20. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hey daar is Loeka! Nogmaals gefeliciteerd en welkom :D

Bedankt voor jullie verhalen over de inwendige echo, mag in ieder geval mezelf nog 3 weken voorbereiden :)

Deel Deze Pagina