Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    Update van Scoobje:

Haar bloeddruk moet eerst gestabiliseerd worden voordat ze mag bevallen. Ze is bij de cardioloog geweest en morgenvroeg gaan ze kijken of de medicatie aanslaat..

Heb dr een dikke knuff van ons gegeven.

Fijne avond dames, tot morgen!

2. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Noppie, het zit je ook allemaal niet mee met die instanties he? Meestal geldt dan ook de wet van Murphy, als het eenmaal mis gaat, dan blijft het misgaan.....

Wij hebben trouwens de letters voor het geboortebord uitgezaagd vanmiddag (het bord hadden we bij Levy al gemaakt, was de beer van zijn geboortekaartje). Die wilde ik vanavond gaan verven, maar heb strikte orders van mijn man gekregen om vanavond helemaal niets meer te doen.... :( Dus dat zal ik dan maar niet meer doen, morgen weer een dag. Nu hoeven we alleen nog het rolgordijn op te hangen en de rails van de gordijnen te repareren (die schuift ineens mee met de gordijnen.....) en dan is alles klaar! Kan ik eindelijk foto's maken en die hier showen!

3. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Voor degenen die dat leuk vinden, ik heb een foto van het geboortebord in mijn album geplaatst.

4. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Angela wat een ontzettend leuk bord!
    Goh, als ik daar eerder op was gekomen dan had ik er zelf ook 1 gemaakt. Staat echt erg leuk!

@Noppie mopper maar lekker hoor. Af en toe krijg ik ook een punthoofd van die instanties.

@Sofie thanks voor het buddy-nieuws!
    Gut wat balen dat ze nu moet wachten..Ik hoop voor haar dat haar bloeddruk snel gedaald is!

@Caro balen dat die afspraken niet op 1 dag kunnen.
    Bijzonder dat je nu al weet wanneer je kindje geboren word! Nu heb ik wel een vraag....stel nou dat de bevalling voor die tijd spontaan begint, wat dan? Moet je dan met spoed naar het ziekenhuis voor een spoedks? Dat heb ik me nou altijd afgevraagd...
    Of is dit een hele domme vraag..? :oops:

@Amor gefeliciteerd met je huis!

Pfff het begint nu een beetje door te dringen dat ik binnen nu en een week mama ben. Ik voel me een beetje opgelaten moet ik zeggen, ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Ik heb het gevoel dat alles stil staat tot het moment dat ze geboren wordt. Hebben jullie dat ook? Ik zit eigenlijk de hele dag alleen maar te wachten...
    Ik heb al wat afspraken gemaakt deze week zodat ik wat afleiding heb..Hopelijk helpt dat.

Fijne avond!

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Mobiel voor de lijst; 31 jan uitgerekend. 30 jan CTG ziekenhuis, 2 febr CTG en inleiden!
    Thanks!

6. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Hallo dames!

Na een dagje weer eens stroomstoring in onze nieuwbouwwijk heb ik eindelijk weer bijgelezen ( alleen zo goed als niets onthouden......)

maar in ieder geval:

TWINKELTJE GEFELICITEERD MET GILLIAN

MIIREII GEFELICITEERD MET SORAYA

ILOIZA GEFELICITEERD MET DYON JULIAN

dames die nu aan het bevallen zijn: heel veel succes gewenst!

Heb echt de hele dag niets kunnen doen omdat alle stroom er uit lag ( al de 3de keer deze week :x ) Net samen met Roy en mijn vader de klossen onder het bed gezet, heb volgens mij een trapje nodig om het bed in te komen nu haha.....

Alles hangt en staat op zijn plekkie nu op de babykamer dus zal morgen fotootjes maken en in mijn album plaatsen!

Ik duik lekker op de bank nu! Fijne avond nog allemaal!

Liefs Kelly

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dayenne, dat klopt wat jij zegt.
    Mocht de bevalling spontaan opgang komen voor de geplande KS, dan wordt het een spoed KS.

Enne, ik zou lekker de komende dagen zo weinig mogelijk doen en je lekker lichamelijk voorbereiden op de bevalling, zodat je uitgerust de bevalling ingaat.

Mopper-smurf, komt vast goed... ;) dat met ziggo.
    Ik had online sport1 opgezegd en dat was ook niet het geval op de datum dat het zou stoppen, dus toen maar gebeld en dat hebben ze ook heel netjes opgelost.

Angela, wat een leuk bord zeg! en ben benieuwd naar de foto's van het kamertje.

Kelly, hier ook het bed op klossen en zelfs mijn bijna 2 mt lange vriend kan net bij de vloer met zijn tenen, hahaha.

Hebben jullie nog bepaalde tips voor een goede wasmachine of wat je erg handig vind aan je eigen wasmachine.
    We gaan een nieuwe kopen.

Morgen lekker een dagje niks.
    Donderdag komt mijn moeder gezellig langs en vrijdag nog een lunch met een vriendinnetje.
    Donderdagavond gaan vriendje en ik nog uiteten en even wasmachines kijken en vrijdagochtend paspoorten halen en met 2 katjes langs de dierenarts voor hun entingen. Dat is mijn weekje tot zover.
    Merk wel dat ik na vandaag toch last van harde buik en wat krampjes heb.

8. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Thanks voor je antwoord.
    Goh wat komt er eigenlijk veel kijken bij bevallen he. Tis eigenlijk heel verwonderlijk als je thuis kan bevallen! Er hoeft maar iets kleins te gebeuren en je moet naar het ziekenhuis...Stuit, poep in vruchtwater, ontsluiting die niet vordert enz...
    Het is echt een hele onderneming.

Hmm ja je hebt gelijk, ik moet rust nemen. Ik laat die mensen lekker hier langskomen haha. Kan ik met de beentjes omhoog :D.

Nou, ik ga weer verder met de geboortekaartjes. Ben nu op de computer zelf plaatjes aan het tekenen voor op de binnenkant. Ik moet zeggen, het ziet er erg leuk uit!

Fijne avond meiden!

9. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Angela, wat een leuk bord zeg!

@ Sofie, thanx voor de update van Scoobje! Hopelijk stabiliseert haar bloeddruk snel.

@ Mieke, ik hou me ook aanbevolen voor wasmachine tips.. die van ons lekte net, grrrr.... gelukkig heb ik alle babywasjes inmiddels gedaan! :D

Welterusten dames, hopelijk een goede nacht voor ons allen ;)

10. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Inderdaad! Daarom zit ik er nu toch (weer) aan te denken om toch sowieso naar het zkh te gaan.. twijfel twijfel...

11. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Mieke, ik ben ook al aan het kijken voor een neiuwe wasmachine. Die van ons lekt en dan zul je net zien dat ie er mee ophoudt in de kraamweek of zo.... Waar ik dit keer wel op let (ik heb mijn eerste nog, is nu 9 jaar oud): min. 1400 toeren, min. 6 kilo, grote vulopening, uitgestelde starttijd, resttijdind., ingebouwde waterstop/-beveiliging. Ik heb nu een Whirlpool en wil dit keer toch wel een iets beter merk (dit wordt in de winkels ook wel zo gezegd), maar ja, ik moet het nu ook kunnen betalen, en ik heb geen 1000 euri liggen voor een miele....

12. Leintje1

Leintje1 Actief lid

7 jan 2009
    143
    0
    0
    Hoi Dames,

Hier even een kort berichtje van mij;
    Net terug van de gyn. Bloeddruk is te hoog (150/105) en had eiwitten in de urine. Omdat het beebje al lekker groot is en klaar om geboren te worden, besloot de gyn inwendig onderzoek te doen. Ik blijk dus al 3 cm ontsluiting te hebben. Alles bij elkaar is het verstandiger om mij in te gaan leiden. Dit gaat morgen gebeuren! Morgen worden we dus papa en mama van ons lieve mannetje! Spannend!

Ik kijk er erg naar uit, ook al weet ik dat met inleiden de weeen heel heftig kunnen zijn.

Het kan zijn dat we even moeten blijven, maar zodra ik nieuws kan melden hier, dan zal ik dat doen! En anders via mijn buddy Angela.

Groetjes, Leintje

13. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Leintje, heel veel succes morgen! Ik hou mijn telefoon in de gaten!

14. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Leintje, wat een nieuws! Heel veel succes morgen! Spannend hoor!

15. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Oh Leintje wat spannend! Heel veel succes morgen!

16. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    @Leintje, veel succes morgen! Morgen dus nog een januari kindje voor de februari mama's ;)

Hier een gezellig uurtje yoga achter de rug met daarna een bakkie koffie! Nu nog 1 x een theorie les en dan zien we elkaar nog allemaal een keer als de kindjes er zijn. Raar idee hoor. Nu nog allemaal bolle buikjes en straks allemaal mama's!

Morgen lekker dagje met moeder voor de boeg. Samen in huis rommelen en nog even langs de intratuin voor aantal bloempotten, alles hier in huis lijkt vruchtbaar te zijn dus er zijn wat planten aan een nieuw potje toe haha

Ben benieuwd wat er morgen weer voor nieuws is op het forum dus tot morgen.

Slaap lekker allemaal

17. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

spannend allemaal zeg...
    en wat zijn de beebjes nu snel..
    zag net trouwens op hyves dat martine een zoontje heeft gekregen!
    fuad!

bij deze...van harte gefeliciteerd.

18. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Martine gefeliciteerd met je zoontje Fuad!

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Leintje, heel veel succes morgen, spannend en zo onverwacht!

Martine, gefeliciteerd met jullie zoontje Fuad!!

Jeetje wat een babyboom in eens zeg!
    En dat allemaal nog voor februari.
    Ik wil toch liever wel in februari bevallen hoor ;)
    Ook al begin ik het nu wel een beetje zat te worden :oops:

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland

Angela + Married:
    Hier ook nog mijn aller eerste wasmachine, al 15 jaar oud.
    Een best dure Miele toen, dus kijken we nu eigenlijk weer naar een Miele in de hoop er weer mininmaal 15 jaar mee te doen.

Ben me al helemaal aan het inlezen, vergelijken, revieuws etc.
    Hij kost wel boven de 1000 euries, maar ja als je er zo lang mee kan doen is dat het wel waard.

Waar ik nu naar kijk is voornamelijk min. 6 kg, ook grote vulopening, toeren, eigenlijk dezelfde punten die jij opnoemt.
    Ook heel belangrijk tijd instelbaar/programmeerbaar.

Op de site van de consumentenbond is de LG WD-13481TP als beste getest en kost rond de 400 euro en heeft 7 kg en verder ook de andere punten.
    Misschien is dat wat voor nu voor jullie.

Deel Deze Pagina